ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה אדומה בת"א: הבנקים נפלו 2.3%, אידיבי פיתוח התרסקה עוד 17%

מדד המעו"ף איבד 0.5% ומדד ת"א 75 ירד ב-1.5%. בשוק המניות: דסק"ש התרסקה עוד 8%, אורמת ב-4.8%
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום שלילי נסגר בבורסה בתל אביב. המדדים המובילים איבדו גובה, זאת בניגוד למגמה בבורסות העולם. את המגמה השלילית הובילו מניות הבנקים שצנחו ב-2.3% בממוצע ולחצו מטה את המעו"ף. הלחץ על מניות אידיבי ואיגרות החוב נמשך גם היום.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.53% מדד ת"א 35 1,417.31 +0.53% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:1,410.73 גבוה:1,418.35 נמוך:1,407.83 תמורה:839,477,743 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.5% ל-1,445 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש 1.5% ומדד ת"א בנקים צלל ב-2.3%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-872 מיליון שקל.

בשוק המניות, המומנטום השלילי במניות קבוצת אידיבי נמשך גם היום. מניית {אידיבי פתוח} התרסקה בכ-17%, מניית דיסקונט השקעות +2.72% דיסקונט השק 1,358 +2.72% דיסקונט השקעות בסיס:1,322 פתיחה:1,321 גבוה:1,371 נמוך:1,321 תמורה:4,398,367 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה עוד 8% בהמשך לקריסה אתמול. עוד בלטה במסחר מניית {אורמת} שאיבדה 4.8% בעקבות המיזוג עם אורמת טכנולוגיות.

שוקי ההון בעולם

המסחר בניו-יורק ננעל אמש (ד') בעליות שערים: מדד הדאו ג'ונס עלה 0.23%, ה-S&P 500 התחזק 0.31% והנאסד"ק טיפס 0.41%.

מחיר חבית נפט ירד מתחילת חודש ספטמבר ב-24.3%. אתמול מחיר נפט ירד ב-1.9% אל מחיר של 77.2 דולרים. מחיר הזהב ירד במסחר 1.7% אל מחיר של 1,150 דולר לאונקיה.

המסחר במזרח הרחוק מתנהל הבוקר (ג') בעליות שערים על רקע המגמה החיובית אמש בוול-סטריט. מדד הניקיי שביפן זינק 2.05%, הבורסה ירדה 0.2% ומדד ההאנג סנג שבהונג קונג הוסיף 0.27%.

מניות במרכז

דיסקונט השקעות +2.72% דיסקונט השק 1,358 +2.72% דיסקונט השקעות בסיס:1,322 פתיחה:1,321 גבוה:1,371 נמוך:1,321 תמורה:4,398,367 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברה האם שלה {אידיבי פתוח} ריכזו עניין גם היום לאחר שצללו אתמול 41.38% ו-21.49% בהתאמה. הסיבה - דיווח כי חברת אדמה (לשעבר מכתשים אגן) שבה קונצרן IDB מחזיק ב-40% תנפיק בארה"ב לפי שווי נמוך מהצפי.

מניות חברות התקשורת ריכזו עניין רב על רקע התחרות הגוברת. אתמול פרסמה חברת פלאפון את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי (במסגרת התוצאות של בזק -2.29% בזק 513 -2.29% בזק בסיס:525 פתיחה:523 גבוה:525 נמוך:510 תמורה:59,765,395 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ) ומחר צפויות סלקום +8.13% סלקום 3,590 +8.13% סלקום בסיס:3,320 פתיחה:3,375 גבוה:3,611 נמוך:3,375 תמורה:25,281,460 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר +11.23% פרטנר 2,041 +11.23% פרטנר בסיס:1,835 פתיחה:1,870 גבוה:2,041 נמוך:1,870 תמורה:32,405,426 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לפרסם.

המשקיעים המסכנים של גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חטפו אתמול מכה נוספת - השותפות המוגבלת העוסקת בחיפושי נפט וגז דיווחה על דליפה בבאר באתר מגד 6.

מניית שופרסל +0.18% שופרסל 2,190 +0.18% שופרסל בסיס:2,186 פתיחה:2,190 גבוה:2,238 נמוך:2,185 תמורה:6,656,427 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה על רקע פרסום הדוחות הכספיים. הפסידה 24 מיליון שקל ברבעון השלישי ו-149 מיליון שקל מתחילת השנה.

{אורמת} תעשיות של קרן פימי ומשפחת ברוניצקי דיווחה כי החברה הבת, אורמת טכנולוגיות, שמניותיה נסחרות בבורסה הראשית בניו-יורק, תרכוש את מניות אורמת תעשיות באמצעות החלפת מניות. כמה מניות אורמת טכנולוגיות יקבלו בעלי המניות של אורמת תעשיות?
תגובות לכתבה(58):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    לראל, שאפו לך על הנקודה החשובה מאד שכתבת לגבי ההטעיה
    משקיע פרטי בגבעות 11/11/2014 22:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגדולה שהיתה בהודעה של גבעות לגבי הדליפה. רוב הציבור לדעתי, לא הבין בכלל על איזו דליפה מדובר? מה דולף מהבאר - מים? אוויר? גז? בוץ? תערובת של מים ונפט? או אולי פטרוליום משובח כפי שהיה בדליפה הקודמת במהלך הקידוח? הדבר משמעותי ביותר לטוב ולרע ומשפיע על הנייר בעשרות אחוזים כפי שראינו ביומיים האחרונים. ובכן, הקריאה פה מכוונת למעשה לציבור כולו, לרשויות ולהנהלת הבורסה לדאוג מיידית לקבלת הבהרה מהחברה, להפסקה מיידית במסחר עד לקבלת הבהרה ברורה וביטול כל העסקאות שבוצעו ביומיים האחרונים תוך הטעיה גמורה של הציבור הרחב.
    סגור
  • דולף שם הכסף ללא הפסקה אין מבקר פנימי לבדוק למה ומדוע (ל"ת)
    חיים 11/11/2014 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    רציו
    mel 11/11/2014 20:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לעזאזל קורה לרציו?
    סגור
  • 33.
    נשארה איזה מניה שלא שהוא לא ריסק?
    רמי 11/11/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם אים הוא ישב בבת סוהר שווה לא מליארדים הוא גנב את המשקעים שווה לשבת 10 שנים למיאק הזה גם שם הוא הוא יהנה מהרבה פריוילגיות כי השלטון זה השפל הזה יותר גרוע מאולמרט הכלב הזה
    סגור
  • 32.
    קיוויתי לסגור 1000% רווח על 77000 שקל קרן
    מתוק נ. 11/11/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ממרץ 2009 עד עכשיו. חסר לי עוד פוש קטן ואני על הסוס. אבל נראה לי שמקלקלים לי אז אולי לא אהיה חזיר ואצא היום אחרי 970% זה נראה לי גם די יפה. קיוויתי לקנות סוברו דנדשה ולזרוק את הפיאט המצ'וקמקת אז אקנה סוזוקי קטנה ואחליף משלושה חדרים בחדרה לארבעה חדרים. אז סך הכל מה רע. אישתי תהיה מבסוטה . היא חושבת שעשיתי רק 600 אחוז עד עכשיו
    סגור
  • 31.
    תעלה כשלפיד יעוף ויעלם . לפיד = פיגוע כלכלי
    הבורסה 11/11/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כל עוד המעשים שלו פגעו בכיס של האזרח הממשלה שתקה כל עוד הוא פגע בחברות הממשלה שתקה. אבל כשזה כבר מתחיל לפגוע בממשלה ויוצא ממנה כסף והיא הולכת להפסיד כולם קמים לתחיה. שלפיד יפיל כבר את הממשלה הזאת. מספיק נזקים יש לנו מכולם.
    סגור
  • לדעתך
    רומק 11/11/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אולי נבטל את המדינה וזהו(חס וחלילה) לאן נלך? מי ירצה אותנו?וחוץ מהדברים השליליים..יש לך אולי מילה טובה אחת?
    סגור
  • 30.
    יש רק דרך אחת להרוויח בישראל
    עוף החול 11/11/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שורט
    סגור
  • 29.
    גביות לפני שלוש שנים וחצי היתרעתי על איילנד וטוביה
    ראל00000000 11/11/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זרקו אותי מכל פורום היום לצערי צדקתי במאה אחוז ההוא עם הזקן רמאי צמא דם והשני אלוף חמדן(לדעתי לא רוצה לכנות אני זוכר את הניתוחים שלו בצוק איתן)שלא היו מביישים את העיתואי של אל גזירה .לדעתי בדיקה לא הרשות היא בעלת אינטרס .עולם שלישי זה היה פה אנחנו כבר מעל
    סגור
  • למרות שאינני מכירך אישית, דע לך שאני מעוניין בטובתך
    לראל היקר לי מאד 11/11/2014 20:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האישית לאור הסבל הרב שעברת במניית גבעות עולם. דע לך שאינך היחיד שסובל מהנייר הזה וכי יש עוד רבים כמוך שהפסידו את מיטב כספם בהשקעה זו. אני מציע לך לעיין בתגובתי אליך מהיום מספר 8 ולקבל את עצתי. הנייר הזה גרם לך כפי שאני מבין הרבה עצבים וכעס על ההנהלה אבל שמע לי הטיקבוקים שלך אינם משפיעים כלום ואתה רק מתעצבן יותר כל פעם ונכנס לכתיבה אובססיבית. כמו כן אתה פוגע לדעתי סתם באנשים ללא שום צדק וזו עבירה חמורה מאד של לשון הרע! אנא ממך גש למספר שיחות ייעוץ וזה מאד יעזור לך. כל טוב ובהצלחה
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    מה יש לאפריקה ? (ל"ת)
    יעקב 11/11/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 27.
    שימו לב לביקוש בסוף המסחר
    טאואר 11/11/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הגדולים נכנסים
    סגור
  • 26.
    לא משחררים סחורה תחזיקו חזק ניר השנה
    טאואר 11/11/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דוח חזק מאוד שורטים הישמרו ותתפללו
    סגור
  • 25.
    אפריקה יורדת? (ל"ת)
    מישהו יודע למה 11/11/2014 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • כן בגלל המצב ברוסיה שלא יציב שם הבורסה בנסיגה בשלב זה (ל"ת)
    מישקה 11/11/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 24.
    חימום מבערים עליות חדות בנסדק בדרך 12 ד
    טאואר 11/11/2014 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הסיפור ב25 לחודש תחזיקו חזק
    סגור
  • 23.
    הסיפור של טאואר ב25 לחודש ביקושים גדולים יופיעו
    טאואר 11/11/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    טאואר משודרגת ועולים לגדולים 15 ד יעד שימו לב השורטים שם משחררים סחורה מ250 ל150 והמגמה יורדת
    סגור
  • 22.
    הניר בדרך לפריצה ל15 ד ב13 לחודש תנועה חדה מעלה
    טאואר 11/11/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ב25 לחודש טאואר משודרגת במסחר בחול צפויים ביקושים גדולים מאוד
    סגור
  • 21.
    מישהו יודע למה הבורסה יורדת? (ל"ת)
    טל 11/11/2014 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • בעיקר בגלל חוסר נזילות משווע מחזורים מצחיקים ואין זרים (ל"ת)
    דותן 11/11/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • היא יורדת לכל אחד ולא רק לך
    דרחי 11/11/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חתיכת פריחה זו משהוא משהוא
    סגור
  • היא יורדת בגלל האפס . (ל"ת)
    הבורסה 11/11/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • חשש לחידוש הירי מעזה (ל"ת)
    סמי 11/11/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • רק הם עם ריביות כאלה הם לא שווים שינוחו קצת (ל"ת)
    הבנקים נופלים הבנקים 11/11/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אפשר לסגור את הבורסה ביזיון, ראלי בכל העולם וכאן גמגום (ל"ת)
    מ 11/11/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • לסגור מה ולמה מה האלטרנטיבה שלך יש לך משהו יותר טוב (ל"ת)
    דותן 11/11/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    הזדמנות אחרונה טאואר
    מושון 11/11/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 11
    לקראת סוף המסחר עליות של שתי אחוז מחר מתחילה חגיגה יום חמישי בבוקר דוחות. יש רווח נקי נקי וגדול מי שיש לו ביצים יש מקום לעשות רווח גדול ומהר
    סגור
  • למושון
    איציק 11/11/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תביא ערבות בנקאית וכך 5 מיליון
    סגור
  • אני כולי בפנים שים את ה5 מיליון חצי חצי ברווחים וחצי חצ
    לאיציק 11/11/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 3
    וחצי בהפסדים
    סגור
  • 19.
    כלל ביו טכנולוגיה
    הצהוב 11/11/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    האם מישהו יודע מדוע המניה צוללת כבר מספר ימים?
    סגור
  • היתה למעלה מ1400
    דוד מירושלים 11/11/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צוללת כמה חודשים. כמדומני לפני כשנים שלשה חדשים היתה למעלה מ1400
    סגור
  • לצהוב
    איציק 11/11/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כי זה ביומד חרא של מניות הפסדתי ברדהיל תוך שבוע 11 אלף
    סגור
  • 18.
    לרו"ח גבסו
    ד"ר אברטון 11/11/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    62 1
    בהמשך לשיחתנו לפני מספר דקות . אני מוסיף ודווקא כאן..שיקירנו..במיוחד בזמן האחרון .. עם סימנים להתחזקות..ואף תירגם את האלוגריתם הססמי לטובת נוסחאות כלכלה ומתמטיקה..ומדגיש על תחושות כבדות של צפי לזעזוע מתקרב.. להתראות אצל הגמ'עה המשותפת לנו.
    סגור
  • בשם פרופסור אבירם.
    כרמית 11/11/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    48 1
    לרו"ח גבסו היקר(מגיב 17) ולדוקטור אברטון היקר(מגיב 18) תודה על המחמאות. מחכים לכם ולפגישות הכפיות איתכם.
    סגור
  • 17.
    אני ממליץ בחום לעיין בהרצאות שהעביר פרופסור
    רו"ח גבסו 11/11/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    61 2
    ישראלי למתימטיקה וכלכלה(נחשב לבין המובילים בכל אחד מהתחומים ואף השילוב ביניהם בעולם) אפשר למצוא את החומר די בקלות בדברים שנאמרו על שווקי ההון (מ 2007 לערך עד היום) אני שמעתי את הדברים בהרווארד ובפריסטון. ידוע לי שיש חומר באוקספורד. ייל. סורבון ועוד כמה. הדברים מדהימים בדיוק הסנריו שניבנה על ידו..ימים אלו(הוא משתמש בעיקר בתאריכים עבריים) הם קריטים בשווקים וחודש חשון ניזכר ומפורט הרבה פעמים לתרחישים לא טובים מבחינת משקיע. תודה.
    סגור
  • יש לך לינק או שם? (ל"ת)
    משה 11/11/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • דוקטור רו"ח
    מה שמו של הפרופסור 11/11/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ??????????????????????
    סגור
  • פרופסור למדעי חרטא ברטא. שמו ישראבלוף בלופי (ל"ת)
    שם הפרופסור 11/11/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 25
    סגור
  • הנבואה ניתנה לשוטים. אפילו אלוהים, סליחה, לא יודע מה
    מחמוד 11/11/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הבני אדם הולכים לבחור!!!!! יש פוטנציאל לכל האפשרויות... ואת זה חכמים כן יכולים לנבא (הפוטנציאל)..כאשר השמים הם הגבול. אבל מה יקרה ומה נבחר, ברגע האמת, את זה אף אחד לא יכול לנבא. אז את אותו פרופסור צריך לקרוא אבל להתייחס בפרופורציה.
    סגור
  • 16.
    קפיטל פוינט
    ש 11/11/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    9 29
    שלל הודעות טובות והמניה תקועה במקום
    סגור
  • 15.
    זה השקט שלפני הסערה (ל"ת)
    רדהיל 11/11/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    12 23
    סגור
  • 14.
    מתי נישמע על המוות שלא!!!
    רמי 11/11/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לא נמאס לא לאכול את הכסף של הטיפשים
    סגור
  • 13.
    בידיוק לפני חודש.. כנסו
    ביו לייט 11/11/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 5
    http://fibi.bizportal.co.il/web/biznews02.shtml?mid=394557
    סגור
  • 12.
    אחוזת בית רעננה טלפון 1/800.610.610
    דייר בדיור מוגן 11/11/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש לאתרכם נוהג מוזר לכנות את הבורסה בשם הרחוב שבו היא נמצאת. עד לאחרונה היה אחד העם ועכשיו עם המעבר אחוזת בית.לאחרונה וגם אמש שיגרתי תגובה שלא נהוג ולא רצוי ואף לא נכון לכנות את הבורסה כך.ואתם מתעקשים ואתם היחידים שנוהגים מנהג מוזר זה. מה עוד שהבוקר כהרגלכם ציינתם שאחוזת ביית תעלה כי כך וכך. אנחנו כאן ציבור המישתכנים קוראים הרבה יותר את אתר כלכליסט שכתב הבוקר שהבורסה(לא בשם הרחוב)עלולה להיפגע עקב המצב הבטחוני ואכן צדק כרגיל. אני מבקש לא לכנות יותר את הבורסה המשוקצת בשם ביתנו מה עוד שאחוזת בית היא היסטוריה כבדת משקל בעברנו. תודה על הענותכם.
    סגור
  • 11.
    אמרתי שורט על דסקש (ל"ת)
    עוף החול 11/11/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    מה קורה בסקיילקס?
    עוף החול 11/11/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    14 8
    העוכרי דין מושכים זמן וכסף על חשבון הנושים. תגיעו כבר להסדר!!!! ייצוגית נוספת בפתח
    סגור
  • 9.
    מגיע לשופר סל להיחתך אבל חזק יותר
    ברוך 11/11/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    18 29
    רשת אם רישיון לכיסוי הציבור
    סגור
  • 8.
    גבעות תמיד אמרתי ושוב חוזר הכל רמאות
    ראל0000000 11/11/2014 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כשטוביה אמר מיליונרים .והאלוף הביא משאיות עם נפט מסיבות עיתונאים .רמאות בלי מצפום האלוף הרמאי הזה נכנס רק בגלל דטוביה החולב שיכנע אותו
    סגור
  • למען בריאותך, גש נא לשיחות נפש עם איש מקצוע. תאמין לי
    לראל היקר, 11/11/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שאני מתכוון רק לטובתך. ממישהו שאיכפת לו.
    סגור
  • 7.
    טאואר
    יוסי 11/11/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    9 30
    היום זיקוקים המניה הולכת להפתיע להכות ולהביס את השורטיסטים
    סגור
  • בקושי עולה כעת . 4000 זה חלום רחוק (ל"ת)
    טאואר 11/11/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • טאוור
    שמעון 11/11/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    17 23
    צודק כסף על הרצפה
    סגור
  • 6.
    כתבה מגמתית
    lallush 11/11/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מה עם פערי ארביטראז של מניות תא 25? היום ירידות...
    סגור
  • 5.
    אני קונה (ל"ת)
    דסקש 11/11/2014 08:22
    הגב לתגובה זו
    32 38
    סגור
  • 4.
    האנליסט צור אילן מבנק ירושלים נתן לדסקש המלצת קניה
    אנליסטים ודסקש 11/11/2014 08:22
    הגב לתגובה זו
    10 3
    בחודש ספטמבר בגלל הנפקת אדמה. או שהוא לא מבין כלום מהחיים שלו או שהוא היה אינטרסנט מה שמראה שכל האנליסטים כולל הניתוחים כעת שווים לפח הזבל.
    סגור
  • 3.
    הסינים ידועים בקמצנותם ואצלם הכל בזול . אז מה אם הנפיקו
    דיסקונט השקעות 11/11/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בפחות ממה שהאנליסטים הדפוקים חשבו. רק לפני חודשיים פרסמו בביזפורטל כתבה עם כותרת של הצפת ערך לדיסקונט השקעות בגלל ההנפקה. אז גם עכשיו הם טועים. הכתבה נעלמה
    סגור
  • 2.
    השפעה מחו''ל
    אורלי 11/11/2014 08:14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מזמן אנחנו לא מושפעים מהמסחר בחו''ל. במצב ביטחוני כזה ספק אם יהיו משקיעים בבורסה שלנו.
    סגור
  • 1.
    כרגיל, המעוף ימשיך להתנדנד, יעשה טובה ויעלה בכמה נקודות (ל"ת)
    אנליסט עממי 11/11/2014 08:01
    הגב לתגובה זו
    24 23
    סגור