נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.1% בלבד ברקע לרצף פיגועים, דסק"ש צללה 41%

טלטלה בקונצרן אידיבי - החלום על הנפקת מכתשים אגן קורם עור וגידים, אך לפי שווי נמוך מהערכה קודמת. אידיבי פיתוח צללה 21%
סוחרים, צילום: Getty images Israel
רצף הפיגועים בישראל והפתיחה המעורבת בוול-סטריט השפיעו לרעה על הבורסה בת"א. בבוקר עלה מדד המעו"ף ב-0.33%, אך לאחר מכן עבר לטריטוריה שלילית ולבסוף ננעל בעליה של 0.08%. באירופה המדדים מתנהלים בעליות של עד 0.3% בדאקס. את המחזור הגבוה ביותר בת"א רכזה טבע +1.33% טבע 7,098 +1.33% טבע בסיס:7,005 פתיחה:7,012 גבוה:7,295 נמוך:6,779 תמורה:137,169,094 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה 0.73%. יחידת ההשתתפות של גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 10% לאחר שדיווחה על תקלה בבאר מגד 6. מניית בזק -1.9% בזק 569 -1.9% בזק בסיס:580 פתיחה:582 גבוה:588.5 נמוך:567 תמורה:73,539,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קופצת 1.6% לאחר שפרסמה דו"חות.

מדד ת"א 35 +0.29% מדד ת"א 35 1,531.46 +0.29% מדד ת"א 35 בסיס:1,527 פתיחה:1,530.6 גבוה:1,534.96 נמוך:1,526.61 תמורה:822,357,599 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.08% לרמה של 1,451.58 נק', מדד ת"א 75 ירד 0.3% ומדד הבנקים נחלש ב-0.2%. מחזור המסחר הסתכם ב-968 מיליון שקל.

הסיפור המרכזי היום בבורסה קשור לקונצרן {אידיבי פתוח} - המניה צוללת לאחר דיווח מאכזב על השווי הצפוי של מכתשים אגן בהנפקה בניו-יורק. דיסקונט השקעות -0.43% דיסקונט השק 1,402 -0.43% דיסקונט השקעות בסיס:1,408 פתיחה:1,404 גבוה:1,410 נמוך:1,390 תמורה:1,782,894 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , חברה בת של אידיבי פיתוח מחזיקה ב-40% מחברת אדמה והיא צוללת בשיעור חד יותר.

מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,450 נקודות, זאת לאחר שאתמול איבד 0.05% במחזור מסחר דליל במיוחד של 381 מיליון שקל בלבד. מדד ת"א 75 טיפס אתמול ב-0.58% ומדד הבנקים השיל 0.17% מערכו.

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר במגמה חיובית למעט מדד הניקיי שירד 0.6%. ברקע האפשרות כי משקיעים זרים יוכלו להיחשף החל מהשבוע הבא לשוק הסיני. בורסת שנחאי הוסיפה 2.3%, ההאנג סנג זינק ב-0.8% והקוספי הוסיף 1% לערכו.

מניות במרכז

חברת התקשורת בזק -1.9% בזק 569 -1.9% בזק בסיס:580 פתיחה:582 גבוה:588.5 נמוך:567 תמורה:73,539,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות המסכמות את הרבעון השלישי. ההכנסות הרבעון השלישי ירדו ב-7% ל-2.2 מיליארד שקל ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 428 מיליון שקל - ירידה של 5%.

פרטנר +0.66% פרטנר 2,124 +0.66% פרטנר בסיס:2,110 פתיחה:2,114 גבוה:2,169 נמוך:2,114 תמורה:9,550,931 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- סלקום -1.23% סלקום 3,374 -1.23% סלקום בסיס:3,416 פתיחה:3,416 גבוה:3,461 נמוך:3,360 תמורה:4,602,485 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בכוננות ספיגה לקראת פרסום התוצאות לסיכום הרבעון השלישי ביום ד'.

יחידות ההשתתפות של גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בצלילה חופשית לאחר דיווח על תקלה בבאר מגד 6. במהלך בדיקות שגרתיות שבוצעו בבאר מגד 6 נתגלתה דליפה בבאר.

דיסקונט השקעות -0.43% דיסקונט השק 1,402 -0.43% דיסקונט השקעות בסיס:1,408 פתיחה:1,404 גבוה:1,410 נמוך:1,390 תמורה:1,782,894 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: היא חברת החזקות השולטת ב"אלרון"; "שופרסל"; "סלקום"; "נכסים ובנין" ומחזיקה ב-40% ממניות "אדמה". מאיר סלייטר מבנק ירושלים: "השווי הנמוך מאוד בהודעת אדמה יוצר דאון-סייד גדול מאוד במניית דסק"ש".
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    מיכה היקר
    גבי 10/11/2014 22:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה צודק. מסכים עם כל אות.
    סגור
  • 20.
    בקרוב מאוד נוחי יוכל לרכוש שוב את IDB (ל"ת)
    BBC 10/11/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 19.
    כלבים שלי מי הזהיר אתעם,תנו באדום דסקש (ל"ת)
    מיכה 10/11/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • לבריה מחר יורד ל1438
    שמעון 10/11/2014 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי בשוק יש ארבעה אנשים שמגרדים כל מה שנכנס
    סגור
  • 18.
    קוסם
    אין כמו ביבי 10/11/2014 14:29
    הגב לתגובה זו
    26 18
    שניצח את אובמה והראה לו מי הבוס בשטח. רק שיעשה ממשלת איחוד לאומי עם כל המרכז והשמאל הציוני..ויגיע ל 93 מנדטים ואז אנו מלכים בעולם שמלא בטומטומים ובסופו של דבר כדברי הנביאים...נביס את שונאינו למרות שאנו עם לבדו ישכון.. והיכן הדוס הנחמד מאמש שיתן לי בכפיים..
    סגור
  • 17.
    אחרי פיגוע גם בורסה בסין תירד!!!!! (ל"ת)
    תושב ביבילנד 10/11/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    26 41
    סגור
  • 16.
    טאואר
    אנונימי 10/11/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    22 21
    מתי הדוחות אני בלחץ
    סגור
  • 15.
    מתי פירסום דוחות אפריקה
    למי שיודע 10/11/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    16 15
    למי שיודע , מתי אמורים להתפרסם דוחות אפריקה ישראל ? , תודה.
    סגור
  • בערך ב28.11 (ל"ת)
    לפי שנה שעברה 10/11/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    14 33
    סגור
  • 14.
    משהו מתבשל
    בונוס שימו לב 10/11/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    14 24
    הקונים באים בקטנה אבל לפחות מעל 25. וגם שנעלם המוכר הגדול שהיה כבר כמה ימים בשער 26 הצלחות לכולם!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • פופפפ.......
    עוגי עוגי פוגי ... 10/11/2014 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די להריץ
    סגור
  • ולא מבטל דעה.
    לעולם לא ממליץ 10/11/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    13 12
    אבל..מנסה לעשות מעשה אחד טוב ליום(לפחות) .. אישי הצעיר..מה כבר יכול להתבשל בחברה ששווה שנקל וחצי והמחזור עד עכשיו 50 מליון...סליחה..חמישים אלף שקלים? נסה להשתחל לבית הספר של הגדולים ושם עשה כספך...בהצלחה.
    סגור
  • הכסף הגדול במניות הקטנות (ל"ת)
    לעולם אל תגיד לא 10/11/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 13.
    והאיש הפשוט והנחמד..
    שלום וברכה לחבר 10/11/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    54 1
    אמש , שמתי לב לתגובתך 22 שאמרה:"מישהו פו התחרפן ומבטיח שיאים.." וכמו כן תגובתך מאמש מספר 47 שדיברה על זעזועים לפי נוסחאות מחשביך שתורגמו מנוסחאות רעידות אדמה. אז..מצד אחד דברים חכמים ומצד שני שגיאת כתיב(פו במקום פה) הכיצד? היום בתגובות הבאות.. אני פוגש אותך בתגובה 1.. 3 והנספח לה .. וכן 4. ועכשיו שאלתי: אני יודע שיהיה מצב חמור...אך, עד כמה...?
    סגור
  • אבל. אני פשוט ונחמד..אבל לא בטוח אם אני איש או חייזר..
    ל 13 תודה..תודה.. 10/11/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    77 1
    לעניינינו: עד לאחרונה, במשך שש שנים לערך..שלטה יד נעלמה בשווקים האמריקאים שהובילו את העולם..בבוקר החוזים..ומאוחר יותר המסחר..שהביאנו עד הלום.. אבל, בתקופה האחרונה ניבראה יד נעלמה הגדולה וחזקה וחכמה מהראשונה... היד החכמה משבשת את המשחק בחוזים ואף משבשת את המסחר .. שתי סיבות לנ"ל: א) התפכחות של הגל הראשון של אנשים וגופים שיודעים את האמת... ב) באה מאי שם או אי פה יד נעלמה שחרטה על דיגלה לעשות דברים ומעשים טובים וישרים. שמתי לב ש י חשון הייתה עליה עוצמתית בפעילות החדשים...והיום י"ז חשון יש עליה חזקה נוספת בפעילות החדשים ועוצמתם מתגברת. לדעתי..חברו נספר גופי ענק חכמים שעומדים לעשות סדר עולמי חדש...בהצלחה.
    סגור
  • לבקש מהיד הנעלמה החדשה שתמתין עם הירידות
    יש אפשרות 10/11/2014 16:59
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כדי שנוכל להתקפל ולברוח?
    סגור
  • זה
    לצערי לא 10/11/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מאוחר מידי
    סגור
  • 12.
    לברוח מדס'קש רק תחילת הירידות,ולא לגעת בפועלים. (ל"ת)
    פיני 10/11/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 11.
    טאואר מתי הדוחות?!!! (ל"ת)
    קקק 10/11/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    25 24
    סגור
  • 10.
    קמהדע ארביטראז' + 4 אחוז בנאסדק (ל"ת)
    ופה היא זולה יותר 10/11/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    25 23
    סגור
  • 9.
    טוב שהעפתי דסקש ,פועלים בדרך החוצה..בזק גמורה-דוח מצוין (ל"ת)
    יוסי 10/11/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 8.
    אמרנו לכם תתרחקו מדלק רכב ודסקש, פועלים יהיה על הפנים. (ל"ת)
    מיכה 10/11/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 7.
    אין כבר 15 אחוז מיליויתן ? אין גז ? אין קידוחי נפט ?
    רציו מה קורה ? 10/11/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    6 6
    המניה לא מפסיקה לרדת למה ??????????????????????
    סגור
  • 6.
    איכסה פיכסה
    אורי שוחט 10/11/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    22 22
    מה זה?! ממש לא אכפת לי! שטויות במיץ עגבניות
    סגור
  • 5.
    נורא
    אורי שוחט 10/11/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    11 10
    זה נורא לא מעניין
    סגור
  • 4.
    דווקא דה מרקר
    הפתיע לטובה 10/11/2014 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מזה הרבה זמן בכל האתרים בארץ.. שיגר כותרת הגיונית: הבורסה ברמות שיא. האם התיקון בדרך? להבדיל מכולם כולל אתרנו ששואלים: האם שיאים בדרך? התשובה לדה מרקר הסורר: כן..אבל, זה לא יהיה תיקון..
    סגור
  • 3.
    באותן תגובות
    וכמו כן 10/11/2014 09:24
    הגב לתגובה זו
    55 0
    בחודשים האחרונים...נכתב על י"ז חשון התשע"ה : במשנה תוקף! יש משמעות רבה לכתיבת התאריך לפי הצורה העברית.
    סגור
  • ונתנה תוקף עם סגול ודגש באות נ..מפיוטי הימים הנוראים..
    וכמו כן 10/11/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    73 0
    מדבר על אימת הדין של הבורא מול אפסותו של האדם...לא יודע למה דווקא היום חשבתי על זה..אולי בגלל ידיעותי על אפסותה של ארה"ב..יום טוב.
    סגור
  • 2.
    שוב יציבות לא נמאס לכם? (ל"ת)
    טל 10/11/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    11 13
    סגור
  • 1.
    מדוע לכנות הבורסה על שם הרחוב?
    הערת אגב.. 10/11/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אחד העם..אחוזת בית..לא מקובל בעולם שכזאת..ראה: דאו ג'ונס ולא: פינת שדרת X..השם הנכון והמקובל הוא: בורסת ת"א תיפתח...תודה.
    סגור