15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה מעורבת בת"א: המעו"ף ירד קלות במחזור דליל - 381 מיליון שקל בלבד

ת"א 75 טיפס ב-0.6%. בשוק המניות: לייבפרסון טסה 18%, בזק איבדה 0.8% לקראת הדוחות מחר, דלתא טיפסה 3%
 |  96
הדשדוש נמשך
Share
נראה שהמשקיעים בבורסה העדיפו שלא להגיע היום לעבודה. מחזור מסחר דליל במיוחד נרשם בבורסה בתל אביב ביום המסחר הראשון - 381 מיליון שקל בלבד. המדדים דשדשו לאורך כל יום המסחר ולמעט מספר מניות שזזו (בעקבות פער ארביטראז') לא נרשמו היום סיפורים משמעותיים.


בסיום יום המסחר, מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.13 +0.25% 15:51 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:228,953,012 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד 0.05% ל-1,450 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.6% ומדד הבנקים השיל 0.17%. מחזור המסחר בבורסה היה כאמור אפסי.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית לייבפרסון (+2.72%) לייבפרסון 4,040 +2.72% 15:35 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לייבפרסון בסיס:3,933 פתיחה:3,936 גבוה:4,040 נמוך:3,936 תמורה:193,403 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם עלייה של 18%. מנגד, פריון נטוורק (+0.4%) פריון נטוורק 352.2 +0.4% 15:08 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריון נטוורק בסיס:350.8 פתיחה:350.8 גבוה:352.2 נמוך:350 תמורה:197,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה בכ-6% בעקבות פער ארביטראז' שלילי. עוד נציין את בזק (-1.02%) בזק 531.4 -1.02% 15:34 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:536.9 פתיחה:534.2 גבוה:535 נמוך:531 תמורה:13,864,056 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שהוסיפה 0.8% לקראת הדוחות מחר ואת דלתא (+1.9%) דלתא 11,800 +1.9% 15:35 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלתא בסיס:11,580 פתיחה:11,520 גבוה:11,800 נמוך:11,520 תמורה:760,792 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שזינקה בכ-3%.

הסיפור המרכזי בסוף השבוע: ברקע למסחר בוול סטריט עמד בעיקר דו"ח התעסוקה שפורסם טרם פתיחת המסחר ביום ו' והציג שפל של 6 שנים בשיעור האבטלה לכתבה המלאה על דו"ח התעסוקה - לחץ כאן . נציין כי מדד הפחד (ה-VIX) ירד ביום שישי עוד 4% וסגר ברמה של 13.12% בלבד, הרמה הנמוכה ביותר מאז ה-19 בספטמבר (היום בו המדדים נגעו בשיא לפני התיקון החריף מטה, שבינתיים נמחק לחלוטין).

תגובה לדו"ח התעסוקה רן שמואלי, מנהל השקעות, אלומות ספרינט בוטיק השקעות ציין כי "דוח התעסוקה שפורסם ביום שישי מסמן את המשך המגמה החיובית בשוק התעסוקה האמריקאי, בחודש האחרון התווספו למשק האמריקני כ-214,000 משרות חדשות ונרשם שיפור קל בשיעור ההשתתפות, למרות הנתונים החיוביים עדיין לא נרשם שינוי משמעותי לטובה בשכר לשעה"."נתונים אלה נותנים חומר רב למחשבה לחברי הפד, האם ומתי להעלות את הריבית לאחר שסיימו את תוכנית ההרחבה הכמותית. בנוסף לשוק התעסוקה יעסיקו את מחשבותיהם של חברי הפד והסוחרים הצהרותיו של מריו דראגי מיום חמישי האחרון ושל נגיד הבנק המרכזי היפני מהשבוע שעבר על מחויבותם להילחם בדפלציה בעזרת ה"נשק" של הרחבה כמותית".

"הגורמים המנוגדים הללו הם שיקבעו לאן ילכו התשואות באג"ח הממשלתי האמריקני לעשר שנים, אשר ירדו במהלך המסחר ביום שישי לרמה של 2.3%. לדעתנו הולכת להיות לנו תקופה תנודתית בתשואות לעשר שנים, כאשר כל סימן נוסף של שיפור במשק האמריקני ידחוף אותן כלפי מעלה וכל סימן נוסף של דפלציה ו/או פעולה של הבנק המרכזי מכיוונם של אירופה ויפן ימשוך אותן כלפי מטה".

בסיכום שבועי והיחס לשיא: מדד המעו"ף רשם עלייה של 1.88% בעוד מדד ה-S&P500 הסתפק בעלייה של 0.66%. עם זאת, המדד האמריקני סגר ביום שישי בשיא כל הזמנים, ואילו המדד הישראלי רחוק כעת 1% מהשיא (שנקבע ב-5 באוקטובר. מי המדד המועדף כעת לדעת גורביץ'? לחץ כאן

לסיום נציין כי המסחר בדולר-שקל צפוי לרכז עניין רב השבוע, זאת לאחר שביומיים האחרונים פרץ המטבע האמריקני את רף ה-3.8 שקלים. ביום שישי השער היציג נקבע על 3.806 שקלים. ביום שישי תפרסם הלמ"ס את עדכון המדד לחודש אוקטובר.

מניות במרכז

פריגו (-2.28%) פריגו 29,940 -2.28% 15:27 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,640 פתיחה:30,150 גבוה:30,180 נמוך:29,760 תמורה:4,180,781 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין על רקע הדיווח על התוצאות לרבעון השלישי של השנה ביום חמישי שעבר. במקביל דיווחה חברת התרופות הגדולה על רכישת חברת Omega תמורת 4.5 מיליארד דולר. המניה הדואלית (סימול PRGO) זינקה ב-2.2% ביום שישי בוול-סטריט.

חברת גב ים (+1.73%) גב ים 171,000 +1.73% 15:32 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גב ים בסיס:168,100 פתיחה:169,500 גבוה:171,000 נמוך:166,900 תמורה:376,693 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , מקבוצת נכסים ובנין (-0.48%) נכסים ובנין 32,900 -0.48% 15:35 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נכסים ובנין בסיס:33,060 פתיחה:33,060 גבוה:33,210 נמוך:32,760 תמורה:344,526 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של 39 מיליון שקל. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2014 הסתכם ב-159 מיליון שקל.

אדמה פתרונות לחקלאות (לשעבר מכתשים אגן} מחקה אמנם את המניות מהמסחר, אך האג"ח עדיין נסחרות והחברה ממשיכה לדווח. ההכנסות ברבעון השלישי הסתיים ב-762 מיליון דולר ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 24 מיליון דולר. אדמה אגח ב (+0.33%) אדמה אגח ב 149.87 +0.33% 15:34 19/11/2017 הוסף לתיק האישי אדמה אגח ב סגירה:149.37 פתיחה:150 גבוה:150 נמוך:149.6 מחזור:5,879,207 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים ו-{אדמה אגח ד}.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

96 תגובות ב-53 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
53 רמי לוי 10/11/2014 08:20 בורסה לעם
שוה קניה
52 יוסי 10/11/2014 03:15 חכמינו קברו את שוק ההון וניפחו את שוק הנדלן
הצעירים משלמים פעמיים : הכלכלה לא מתרוממת ומחירי הדירות בשמיים.
51 שים 09/11/2014 21:25 בורסה
לסגור הבורסה
50 טל 09/11/2014 16:02 יש בורסה יותר מגעילה מזו בעולם? אין (ל"ת)
49 שיר 09/11/2014 15:33 היו לא יתנו לשוק לעלות חבל על הזמן (ל"ת)
לשיר 09/11/2014 16:14 מי שינסה להעלות "דמו בראשו " ככה זה עובד (ל"ת)
48 מיכה 09/11/2014 15:30 אמרתי לכם דסקונט השקעות -עוד תרד (ל"ת)
47 סולמות מרקאלים 09/11/2014 15:11 וסולמות ריכטר
שתורגמו לצורך העניין במחשבינו לנוסחאות מתימטיות וכלכליות. זזים ונעים בימים האחרונים בחוסר שקט שהולך ומתגבר. מעל 250 טריליון $ במטבעות.. אג"ח..ומניות(שלא לדבר על 1.8 קוואדריליון (1800 טריליון)$ בשוקי הניגזרים שכבר מזמן יצאו מכלל שליטה...הכל מרמז על תנועות ותנודות ענק בסדר גודל היסטורי יתרחשו(ימשיכו את מה שהחל לא מזמן)נחכים בהמשך...
46 ללפיד 09/11/2014 15:06 איך הצלחת ליפול ברשת של ביבי ולהיות שר אוצר
לא מבין בכלכלה ולא מבין שבראש ראשונה אם הבורסה לא מתפקדת זה מינוס גדול לשר אוצר
45 דודו 09/11/2014 14:58 אחלה יציבות ממש כלבבי (ל"ת)
לדודו 09/11/2014 15:25 איך שמנסים להעלות בנקודה מייד מורידים (ל"ת)
44 עילאי 09/11/2014 14:51 אפריקה עם התנגדות כפולה ב 572 ועם עסקה ענקית הגיע
הזמן שהמניה תגיע למקומה המינימלי 1100 עד 1200 בתור התחלה
43 אינני מתרשם כלל 09/11/2014 14:02 וכלל מהפימפומים החוזרים ונשנים בפורום גבעות של אחד
מהמובילים שם אשר מזהיר כל הזמן על המשך נפילה בשער ועל הכנסת שותף. אני למשל, סבור בדיוק ההיפך ממנו ומשוכנע כי הכנסת שותף תעלה את ערך הנייר בעשרות, אם לא במאות אחוזים. כמובן שכל אחד רשאי לפעול על פי דעתו האישית, אך אינני אוהב כאשר מנסים להפחיד את הציבור ללא שום ביסוס עובדתי וללא שום היגיון. דרך אגב, שמתם בוודאי לב שהמנהל הנכבד פרש שם לאחרונה מהפורום.
אני מחכה לכניסת שותף 09/11/2014 14:40 בהקדם - זהו הטריגר האמיתי לדעתי ויש לי הרגשה מסויימת
שפועלים בכיוון זה. עלי להדגיש: כי אין לי שום מידע או שמועה בעניין זה!
42 דודו 09/11/2014 12:58 שתמשיך לחפש כיוון (ל"ת)
41 בקשה מחברים כאן 09/11/2014 12:47 התפנו לי 1.72 מ. שקל ממכירת דירה למשך 3 שנים
אני לא מבין בבורסה ורק הבנתי מחברים שמשקיעים כבר חצי שנה וסיפרו שהרוויחו לפחות 17 אחוז וזה נראה לי המון ואולי מסתכנים. אני צנוע ורוצה אינפלציה פלוס 3 אחוז לשנה או דולר פלוס 4.5 אחוז לשנה. החברים המליצו לי לקנות שורט פלוס קולים פלוס לונג פלוס פוטים. באם כדאי לחלק רבע לכל אחד ולעמוד ביעדים שלי ובנוסף אמרו לי לגשת לקורס טכנאי בורסה שיכול להבטיח לי בערך 7 אחוז נומ ינלי לשנה. תודה לעוזרים.
דני 09/11/2014 14:24 שלא תעז
כל האפשרויות שהזכרת הן סופר מסוכנות, עם סיכויים גדולים שתפסיד ה כ ל. תיזהר מאוד
לדני 09/11/2014 14:38 תודה
על התיחסותך
מלי 09/11/2014 13:22 עיניים גדולות!!
אם אתה לא מבין אל תתפתה להמלצות חברים. כאשר תהיה בעיה יתנדפו החברים. עצתי לך: בבנק שלך יש יועץ פיננסי. היעוץ של הבנק לא עולה כסף. הם מסתמכים על האנליסטים של הבנק שם יתשאלו אותך לגבי הנתונים שלך ,הרצונות, לכמה זמן אתה מעונין להשקיע את הכסף.יש אמנם עלות של קניה ומכירה אך עם סכום כזה תוכל לעשות סקר גם בבנקים אחרים ולקבל מקסימום הטבות. אפשרות נוספת: חפש בגוגל -יועץ השקעות פרטי אוביקטיבי תקבע פגישה ותשמע מה יש לו לומר. (אני דרך אגב סתם פנסיונרית שהשקיעה את כספי הירושה ואין לי כל אינטרס.-הכסף שלי עשה עד היום מתחילת השנה 4.5 אחוז ברוטו.הכסף אצלך בחשבון תוכל תמיד לראות . אל תתפתה בשום אופן להשקיע אצל "מומחי" השקעות המבקשים שתעביר את הכסף לחשבונם. אם אתה לא רוצה להישאר קרח, ואין לך עיניים גדולות לרווחים מדהימים תוכל לישון בשקט.
תודה מקרב לב 09/11/2014 13:36 לגברת מלי
הלוואי עלי קצב ככזה של קרוב ל 5 אחוז בעשרה חודשים..תבורכי. ואפילו שאמרת ברוטו לא מבהיל אותי כי הבנתי שאפשר לקזז ממקורות אחרים שאכן יש לי מעבר למשכורת שמכניסים סכומים שבגינם אני משלם כ 28000 שקל מס בשנה. ובתוספת למשכורת שכיר מכובדת של 11600 שקלים נטו לערך. אני רוצה לצעוד בביטחה.
ועוד שאלה 09/11/2014 13:14 יש כאן מנהל תיקים בקריות
שצילצל אלי ששמע שמכרתי דירה ואני מבין שהוא עובד עם המתווכים כי סיפרו לי שהוא מתקשר לכל מי שמוכר דירה או ידוע לו שמישהו מקבל ירושה. והסיפור המשונה שאני מפחד מימנו פחד מוות שהוא מבטיח בסביבות שלושים ושבעה עד חמישים ושניים אחוז לשנה על הכסף הוא אומנם נראה עשיר כי נוסע אם מכונית ספורט יקרה אבל מיצד שני גונבה לאזני שמועה שהווילה היוקרתית שלו בדניה בכרמל היא בשכירות ושאלתי למה לא קנה ביית אלה שכר אמר לי שהוא לעצמו מעדיף מזומנים והוא מכפיל הכסף כל שנה אפילו בשנים של ירידות לא נשמע תמוההה
אל תפעל בפזיזות 09/11/2014 23:21 אם אתה מאזור חיפה
תכתוב לי לאימייל הזה yadart@hotmail.co.il. לא תתחרט
עילאי 09/11/2014 13:28 מי שמבטיח 50 אחוז לשנה זה הימור נטו אחרת כולנו היינו מת
מתעשרים אבל מאידך יש מצבים שלא רק 50 אחוז אלא 300 אחוז למעלה אין ביטוחים לא למטה ולא למעלה מה שהייתי ממליץ לך שתיקח את הרי זיקות לכאן ולכאן ותקבל החלטה
40 עילאי 09/11/2014 12:37 אפריקה מכרה נכס ב 400 מיליון ויורדת רק חקירה לבורסה
רק חקירה מאסיבית תביא לתוצאות מי עושה עבירות פליליות בשוק הישראלי ואני מקווה שהבורסה תבין סוף סוף למה המשקיעים בורחים מפה כי אין חוקים רק שחיתות מזכיר לי משטרים אפלים כמו רוסיה רומניה וכל מדינות השחיתות
אפריקאי 09/11/2014 13:02 איזה נכס מכרה? (ל"ת)
עילאי 09/11/2014 13:29 הקניון בצכיה תמורת 400 מיליון ש״ח ורווח 150 מיליון מניה
אשששש שמדכאים אותה אבל בדוח הקרוב יחלו המסיבות
39 jou 09/11/2014 12:35 ?
5 בנקים מחזור 10 מיליון?
38 טאואריסט 09/11/2014 12:02 טאואר טאואר וטאואר הדרך הקלה להגיע לדירה (ל"ת)
37 דסק"ש 09/11/2014 11:42 מחזיקה באדמה . הדוחות של אדמה מעולים. דסק"ש
צריכה לעלות הרבה עם הנפקת אדמה. מי שבשורט מסכן
איציק 09/11/2014 13:05 הדוחות של סלקום ושופרסל יקלקלו לכן יורדת כנראה (ל"ת)
נוחי דנקנר 09/11/2014 12:00 כנראה שיש שורט ענק על דסק"ש (ל"ת)
36 מיכה 09/11/2014 10:55 שורטים ענקיים יש בפועלים,לאומי,בזק,פרוטרום,דסקש (ל"ת)
35 חיים 09/11/2014 10:50 והייתי מוסיף בזן-דלק רכב,אבנר,ד.קידוחים- רק טבע ופריגו. (ל"ת)
34 חיים 09/11/2014 10:49 אכן להתרחק מפועלים/דסקש/פרוטרום/בזק- צודקים בהחלט (ל"ת)
33 חיים 09/11/2014 10:38 למה יציבות? פשוט ירידות (ל"ת)
32 ביו לייט 09/11/2014 10:29 לעקוב (ל"ת)
31 עודד 09/11/2014 10:18 תתרחקו מדסקש,בזק ,בזן,פועלים,ואידיבי פתוח-רק פריגו-הוזה (ל"ת)
30 אנליסט עממי 09/11/2014 09:39 מדוע אין התייחסות לזהב שממשיך להשתולל, הפעם 3% מעלה. (ל"ת)
29 מצפן 09/11/2014 09:15 ירידות זו התחושה ...... (ל"ת)
28 סוחר מעוף ותיק 09/11/2014 09:11 היום מתחיל ירוק 0.4 פלוס, טוחן את הפוטים, ועלייה נוספת (ל"ת)
27 יוסי 09/11/2014 08:21 טאואר
השבוע דוחות הכיוון חזק למעלה
26 נתן 09/11/2014 08:18 היום מתחילה העליה של כיל
בהצלחה
25 ההוגן 09/11/2014 00:27 תגובה ל 9 מניות רבות ואיכותיות במחירי שפל ללא הצדקה
מדד המעוף עלה בגלל מנית טבע פריגו בזק ובזן יתר המניות כגון בנקים במיוחד פועלים ופיבי נסחרים לא בהנחת סוף עונה אלא בחיסול כנ"ל חברות הביטוח הראל פניקס ומגדל מניית אירפורט סיטי אלוני חץ ונצבא המכפילים מגוחכים ומחירי מניות אלו בשפל שלא זכוןר לי זמן רב אז על איזה מחירים גבוהים בדיוק אתה מדבר אתה מטעה את המשקעים מבלי שיהיה לך מושג בבורסה
24 אם השותף הכללי 09/11/2014 00:23 בגבעות חכם, הוא צריך להכניס כבר את השותף החדש על אפם
וחמתם של המתנגדים. חברים תקחו מנהיגות ותתעלמו מאותם מתנגדים שמנסים להשתלט בכח על החברה ולנשל אתכם מתפקידכם. אני קורא השכם והערב בפורומים פימפומים של מספר בעלי דעה מובילים בהם, אשר תוקפים כל הזמן את ההנהלה וגורמים בכח להורדת שווי הנייר מתוך כוונת השתלטות על החברה. אותם פמפמנים חוששים עכשיו מאד כי הנהלת הכללי תכניס עכשיו שותף לחברה, דבר אשר ימנע מהם מלהשתלט על החברה. כך אני רואה עתה את פני הדברים ואני בסך הכל אדם פרטי שיודע גם לקרוא בין השורות....
23 אורי 08/11/2014 23:40 מתחילה אינתיפאדה שלישית
נראה מתי יגיבו המשקיעים לאירועים המתרחשים בכל רחבי הארץ , אני חושב שהשבוע יהיה אדום כהה
22 מישהו פו התחרפן 08/11/2014 23:24 האינתיפדה השלישית והקשה ביותר
עומדת בפתח וכבר ניכנסה והיא תעלה לנו(נקווה שבלי אבדות)עשרות מליארדים שגם ככה אנחנו על הקרשים. אורופה והמזרח והרצות הברית על הקנטים והולכים למצב של אי פרעון חובות מוחלט ומלחמות קרות וחמות בפתח ואתם מספרים לי על שיאים אני חושב שאתם התלבלבתם והתכוונתם לשיא עולמי לקפיצה לעומק מצוק בלי מצנח לכיוון סלעים וכרישים וטורפים אז מי שרוצה לנפול שימשיך עפ הסרט התורכי שהייתם עד היום
למתחרפן 09/11/2014 09:09 לך קודם כל תלמד לאיית ואז תעלה טוקבק מחדש (ל"ת)
21 אליקופטר 08/11/2014 22:50 מה הקשר בין הכותרת לתוכן הכתבה? אין 15% ואין בטיח (ל"ת)
20 שבי 08/11/2014 22:40 לא רואה סיבה לעליות. המדדים יסחרו מסביב לאפס (ל"ת)
19 נוצה כחולה 08/11/2014 22:22 גז ונפט ןהמניות
צודק ההוא שאמר בובקה
18 אמיר 08/11/2014 20:44 מאמין שנראה מחר לצערי הרב ירידות
הבורסה בארץ מנוהלת על ידי גופים שמזיזים את המדדים על פי האינטרסים שלהם .. לכן מחר נראה ירידות קלות לדעתי
17 שוב אתם כותבים 08/11/2014 19:41 ומפרסמים בשבת קודש ומחללים אותה בפרהסיה בשביל בצע כסף!
אפילו הגויים מכבדים את יום המנוחה שלהם! לא מעניין אתכם כנראה שום דבר מלבד בצע כסף ותאוות מישרה! לא מעניין אתכם כלל שזה פוגע בעם ישראל מאד ושרוב העם חילוניים, מסורתיים דתיים וחרדים כאחד רוצים שבת מנוחה ושלווה ולא עבודות בשבת שאין בהן שום צורך של פיקוח נפש ואשר גורמות רק לאסונות בעם ישראל. די כבר עם האסונות שהיו לנו. עם ישראל סבל כבר מספיק! אנא ממכם הפסיקו כבר עם חילולי השבת הנוראיים האלה ויפסקו לחלוטין כל האסונות מעם ישראל.
בן ציון 09/11/2014 14:36 לשומר השבת
תראה איש איש באמונתו יחיה אסור לכפות יראת שמיים בכח זה לא נאה ויאה אתה צריך וחייב להבין זאת יש בעם ישראל כאלו וכאלה מאמינים וכופרים ויש חרדים קיצוניים שלא מכירים במדינה אז מה תעשה תוציא אותם מהעם הרי גם הם יהודים ויש חילוניים גמורים שלא מכירים דת ואמונה בכלל אז גם אותם תוציא מהעם גם הם רשומים כיהודים בתעודת הזהות שלהם תבין זה מה יש ןתפנים עם זה
לבן ציון, טעות חמורה 09/11/2014 14:55 יש בידך. כתוב צדיק באמונתו יחיה. ולא כתוב איש איש
באמונתו יחיה. אוי ואבוי לנו אם כל אחד באמונתו יחיה - אז אחד יגיד שהאמונה שלו זה לרצוח והשני יגיד שהאמונה שלו זה לגנוב והשלישי יגיד שהאמונה שלו זה לנאוף וכן הלאה..... דע לך שאוי ואבוי יהיה לנו אם כל אחד ימציא מה צריכה להיות האמונה שלו. דע לך שרק תורת ישראל היא היא זו ששמרה עלינו ותמשיך לשמור עלינו בכל הדורות. תורה ציווה לנו משה מורשה קהילת יעקב. רק תורה זו שומרת ומגנת עלינו בכל הדורות ורק בזכות שומרי התורה ומצוותיה אנו חיים וקיימים. לא מדובר כאן חס ושלום בשום כפיה, אלא אדרבה באהבת הזולת ובדאגה לשלומם של כל ישראל. בזכות שמירת השבת עם ישראל ניצל בכל הדורות .
אפרים 09/11/2014 09:42 תוספת : מותר לי בשבת לעסוק במה שלא פוגע באחרים (ל"ת)
אפרים 09/11/2014 09:13 מה איכפת לך מה אני עושה בשבת כל זמן שאני במסגרת פרטית (ל"ת)
לאפרים היקר גם 09/11/2014 09:51 במסגרת פרטית,חילולי השבת פוגעים בכל היהודים בגלל הערבות
ההדדית שיש בעם ישראל - ישראל ערבים זה לזה. חמור מזה בהרבה זה חילולי השבת בפרהסיה (לדוגמא מערכות ועיתונאים שמוציאים כתבות ופירסומים בעיצומה של השבת). השבת היא ציפור נפשה של העם היהודי ואלה שלא שומרים עליה גורמים בכך לצרות ואסונות על עם ישראל ובוודאי שגם לעצמם. שמירת שבת שקולה כנגד כל תרי״ג מצוות ומי ששומר שבת נחשב כמי ששומר את כל התורה כולה. וחלילה מי שמחלל את השבת אשר נחשב כמורד בבורא עולם וכמי שכופר בכל התורה כולה. הבעיה היא שהרבה יהודים אינם מבינים ואינם יודעים את חשיבות שמירת השבת.
חיצוני 08/11/2014 23:34 איזו צביעות. הדוסים הם רודפי הבצע הגדולים ביותר (ל"ת)
hmje 09/11/2014 08:14 תגובה
מה המושג דוסים יהודים ואתה מה אתה יהודי או גוי אביך ושבך ושב שבך מה היו יהודים דוסים נראה שאתה היית בעבר דוס וכדי להתעלם מעברך המפואר אתה מתבטא בצורה זו
גד 08/11/2014 23:13 האסונות תוצאת בצע הכסף של החרדים (ל"ת)
לגד היקר, כן גם אתה 09/11/2014 10:00 יקר בגלל שאתה יהודי ותמיד אתה יכול לחזור בתשובה. אני
ממליץ בפניך לקרוא את תגובתי הקצרה לעיל לתגובת אפרים אשר למעשה מכוונת גם אליך. דע לך שסתם השמצת והיכפשת לעיל יהודים יקרים וצדיקים שלרובם יש בקושי מה לאכול. חבל מאד מאד על שהינך רחוק מהדת ומושפע מגורמים רעים שונאי דת או אנוסים שאינם מכירים בכלל את היהדות החרדית. ועוד דע לך שרק בזכותם העולם קיים . כן בזכות התורה שהם לומדים ובזכות שמירת השבת הם הם אלה שמגינים על עם ישראל ועל כל העולם כולו. לקחת דוגמא טיפשית ביותר ממספר חברי כנסת אשר אינם מייצגים שום דבר מהציבור החרדי!!!
נוצה כחולה 08/11/2014 22:23 לא מחלל שבת
זה כנראה אוטומטי,לא?.לא לכעוס.
אני אוהב כל יהודי 09/11/2014 10:19 אין למעשה אף יהודי שאינו מאמין! כל יהודי נשאר בסופו של
דבר יהודי! הוא יכול לומר מיליון פעמים שהוא לא יהודי אבל לא יעזור לו שום דבר כי תמיד הוא יהיה יהודי. קחו למשל את פרי התפוז. יש תפוז עם קליפה עבה מאד ויש תפוז עם קליפה בינונית ויש תפוז עם קליפה דקה ויש תפוז מקולף בלי שום קליפה. אותו התפוז עם הקליפה העבה נמשל ליהודי שחושב שהוא כמו גוי ואינו שומר תורה ומצוות ואף יכול להכריז על עצמו כלאדם שאינו מאמין. אך למרות ההכרזה שלו בפומבי הוא עדיין יהודי ובגלל הקליפה העבה שמכסה את הפרי שלו, הוא אכן משוכנע ובטוח שהוא אתאיסט גמור. ברם למעשה הפרי קיים, דהיינו הנשמה הקדושה תמיד מפעמת ויוקדות בקירבו אך כרגע הוא אינו מרגיש אותה בגלל העבירות והחטאים הרבים שעשה. יכול להיות שגם יהודי כזה יחזור בתשובה כי מספיק איזה ניצוץ או זיק אחד שיעורר אותו ויזכיר לו את יהדותו ואת בורא העולם שיכול להצילו. גם כשחרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל יתייאש מן הרחמים. וההמשך ברור מי שהקליפה שלו פחות עבה יותר מאמין בבורא עולם ויותר שומר וכן הלאה....
אפריים 09/11/2014 12:04 אני מאמין בתורה ביהדות בכשרות ובכל הקשור אבל לא בכפיה
אני סבור שאין לי חוסר אמונה דתית בכללי אבל אמונה בכפיה לא מקובלת עלי אני שומר ומחזיק ביהדות מתוך רצון אבל מכבד כופרים וגם שומרי דת ואמונה ומשל התפוז לא מוסיף ולא גורע אני מאמין ושומר אבל בשבת אראה כדורגל למשל כי לא ימנעו בכח זאת ממני מקווה שהבנת כל טוב ותבורך באמונתך
המשך - כל יהודי 09/11/2014 11:48 ויהודי מוזמן להיכנס ולהתרשם מעולם התורה מבפנים. כל
יהודי יכול להיכנס ולראות במו עיניו את הלימוד והתפילות בישיבות ובכוללים הקדושים. רק כשרואים את האמת לאמיתה מול העיניים ושומעים באוזניים ניתן להתרשם באמת. מספיק שתראו ותשמעו את הלימוד האמיתי של יהודים צדיקים וקדושים ואת תפילותיהם האמיתיות קורעות הלב עם הבכי והתחנונים עבור כלל ישראל ועבור הפרט כדי שתבינו ותשכילו סוף סוף לראות את האמת לאמיתה וכמה ששמירת השבת שומרת ומגינה על עם ישראל.
אפריים 09/11/2014 13:50 אני לא סבור שלצפות בכדורגל בשבת זה חילול שם בפרהסיה (ל"ת)
המשך - היהודים האלה 09/11/2014 12:11 שלומדים תורה ומתפללים עבור כלל ישראל והפרט, הם הם אלה
הפירות האמיתיים בלי הקליפות אשר מגינים על עם ישראל בזכות תורתם -אומנותם ובזכות תפילותיהם. כל יהודי שמחלל שבת פוגע באחדות של עם ישראל וגורם בזה רעה לעצמו ולציבור כולו וכל שכן כאשר זה נעשה בפרהסיה. עם ישראל סבל וסובל כבר מספיק בגלל חילולי השבת האלה ומבקשים מכולם להתחשב בעם ישראל כולו.
16 בקרוב ממש 08/11/2014 19:18 בקרוב בשורות מצויינות לליויתן ורציו ! ממקורב (ל"ת)
15 דן 08/11/2014 19:03 מחר ייפתח במחזור ענק של 4 מיליון שח...
ואם יהיה מזל בשעה 1630 נסיים עם מחזור של מעל 200 מיל
14 ילד טוב של חוק וסדר 08/11/2014 17:27 ל: א.ג
הילדים הטובים בבית סיפרנו איתרו את הילדים הרעים והפקידו בידם "מסר מרגיע"..שבוע טוב.
13 זכרוני 08/11/2014 17:20 יום א עליות בין 0.50-0.70% המשך מגמה צפונה .... (ל"ת)
אמיר 08/11/2014 22:48 איזה עליות?!
אתה לא חיי בארץ כנראה
12 אייאיייאי 08/11/2014 16:05 ושום מילה על ארביטראז חיובי של 0.4% בת"א 75 (ל"ת)
שחקן מעוף 08/11/2014 19:32 אלביט מערכות
זה המניה שבחרתי השבוע תשתפו פעולה בבקשה זה חשוב לי רוצה להגיע לשער 24 בהצלחה לכולם
חיובי 08/11/2014 18:09 הגזמת עם 0.4 התרגלנו לעליה של 0.00001 (ל"ת)
11 שחקן מעוף 08/11/2014 15:44 מחר יהיה ירוק לצערם של השורטיסטים (ל"ת)
אלי 08/11/2014 20:04 חזק
זה מה יש
10 רון 08/11/2014 15:21 אידיבי פיתוח בדרך לשער 600
שימו לב לאידיבי . מניתוח שעשיתי שמתחשב בשווי חברות הבת והצעות הרכש העתידיות עולה שהמניה שווה לפחות 600 והיום נסחרת 444 . בנוסף צפוה בחודש הבא הנפקת אדמה שצפויה להצליח ולהרים את הנייר חזק
אהרון 08/11/2014 21:59 צודק
לא לשכוח שבשנה הבאה הבעלים חייבים לשלם למחזיקי האגח מחיר של 8.3 שקלים מחיר הגבוה ב100 אחוז ויותר מהמחיר של היום ובשנה לאחר מכן מחיר של 8.6 . מה שאומר שמחיר המניה נמוך באופן קיצוני ממחירו הריאלי
נוחי דנקנר 09/11/2014 07:38 מה שאומר ששילמו יקר זה מה שאומר חחחחח (ל"ת)
9 יודע דבר 08/11/2014 14:17 אנחנו בגל העליות האחרון...חכם יברח בדיוק עכשיו (ל"ת)
חכם מה אומר 09/11/2014 07:57 מ-2009 אתה אומר לברוח ולהשקיע בפק"ם חחחח (ל"ת)
ציון 08/11/2014 19:40 די מדיקל מופיעה עים פער חיובי של 900 אחוז יש סיבה (ל"ת)
8 אבי 08/11/2014 14:04 די מדיקל
למה אף אחד לא מזכיר בכתבה את די מדיקל?
7 יוסי 08/11/2014 13:16 צפי לשוק האגח???
בבקשה התיחסות לשוק האגח
ליוסי 09/11/2014 08:00 0142 יעלה קרוב לאחוז השאר יהנו מעליות קטנות בהרבה (ל"ת)
די כבר 08/11/2014 18:08 לך תקנה דירה (ל"ת)
6 חברים 08/11/2014 13:12 המדינה רמאים שקרנים בכול העולם הגיעו לישראל (ל"ת)
5 חברים 08/11/2014 13:12 זה מדינה הכול דבש הכול עולה מה שעולה לא יורד (ל"ת)
4 חברים 08/11/2014 13:10 הממשלה הואבת את הכסף של הציבור בגלל זה הבורסה רק למעלה (ל"ת)
הממשלה 08/11/2014 18:08 אנחנו אוהבים את הבורסה תרויחו ותשלמו מס. ההפסדים
עליכם.
3 חברים 08/11/2014 13:09 פו ארץ חלב ודבש הכסף של הציבור דבש הבורסה רק למעלה (ל"ת)
פו הדוב 08/11/2014 18:07 איפה אתה רואה שהבורסה עולה? (ל"ת)
2 מאמין 08/11/2014 12:53 רציו פורצת תחמישים
נובל כלתה יותר משלושה אחוז!!!!!
1 סטיב 08/11/2014 12:53 הנוכלים בע״מ
עד מתי תחזיקו את דלק קבוצה בשער 129000 לא יעזור לכם כלום אני נשאר ואותי לא תייאשו מי שעיניו בראשו לא מוכר מהסיבות הבאות 1) הנפקה בלונדון 2) התחלת קידוח נפט ב 2015 3) התקדמות רצינית בבלוק 12(קפריסין) 4) מכירות כל מה שלא סנרגטי לפעילות הליבה של הקבוצה 5) הכל אמור להשתקף בדוחות הבאים הסבלנות תנצח!!!!!!!!!!!
שמעון 09/11/2014 23:09 לכח המהמרים
מחר ירידות תרשמו אני את שלי עשיתי עד עכשו החזקתי בבתולים היום אני עים בזרם מכרתי עשו קניתי פוטים בור נראה מה יהיה לי הראה ירידות יד משמעית
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש