נעילה מעורבת בת"א: המעו"ף ירד קלות במחזור דליל - 381 מיליון שקל בלבד

ת"א 75 טיפס ב-0.6%. בשוק המניות: לייבפרסון טסה 18%, בזק איבדה 0.8% לקראת הדוחות מחר, דלתא טיפסה 3%
 |  (96)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
נראה שהמשקיעים בבורסה העדיפו שלא להגיע היום לעבודה. מחזור מסחר דליל במיוחד נרשם בבורסה בתל אביב ביום המסחר הראשון - 381 מיליון שקל בלבד. המדדים דשדשו לאורך כל יום המסחר ולמעט מספר מניות שזזו (בעקבות פער ארביטראז') לא נרשמו היום סיפורים משמעותיים.

בסיום יום המסחר, מדד ת"א 35 -0.16% מדד ת"א 35 1,542.75 -0.16% מדד ת"א 35 בסיס:1,545.28 פתיחה:1,544.59 גבוה:1,545.12 נמוך:1,541.95 תמורה:64,536,774 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.05% ל-1,450 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.6% ומדד הבנקים השיל 0.17%. מחזור המסחר בבורסה היה כאמור אפסי.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית לייבפרסון +0.06% לייבפרסון 8,020 +0.06% לייבפרסון בסיס:8,015 פתיחה:7,932 גבוה:8,020 נמוך:7,932 תמורה:119,673 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של 18%. מנגד, פריון נטוורק 0% פריון נטוורק 396.2 0% פריון נטוורק בסיס:396.2 פתיחה:396.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה בכ-6% בעקבות פער ארביטראז' שלילי. עוד נציין את בזק -0.79% בזק 389.9 -0.79% בזק בסיס:393 פתיחה:390.3 גבוה:391.4 נמוך:389 תמורה:1,094,455 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהוסיפה 0.8% לקראת הדוחות מחר ואת דלתא 0% דלתא 10,680 0% דלתא בסיס:10,680 פתיחה:10,680 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה בכ-3%.

הסיפור המרכזי בסוף השבוע: ברקע למסחר בוול סטריט עמד בעיקר דו"ח התעסוקה שפורסם טרם פתיחת המסחר ביום ו' והציג שפל של 6 שנים בשיעור האבטלה לכתבה המלאה על דו"ח התעסוקה - לחץ כאן . נציין כי מדד הפחד (ה-VIX) ירד ביום שישי עוד 4% וסגר ברמה של 13.12% בלבד, הרמה הנמוכה ביותר מאז ה-19 בספטמבר (היום בו המדדים נגעו בשיא לפני התיקון החריף מטה, שבינתיים נמחק לחלוטין).

תגובה לדו"ח התעסוקה

רן שמואלי, מנהל השקעות, אלומות ספרינט בוטיק השקעות ציין כי "דוח התעסוקה שפורסם ביום שישי מסמן את המשך המגמה החיובית בשוק התעסוקה האמריקאי, בחודש האחרון התווספו למשק האמריקני כ-214,000 משרות חדשות ונרשם שיפור קל בשיעור ההשתתפות, למרות הנתונים החיוביים עדיין לא נרשם שינוי משמעותי לטובה בשכר לשעה".

"נתונים אלה נותנים חומר רב למחשבה לחברי הפד, האם ומתי להעלות את הריבית לאחר שסיימו את תוכנית ההרחבה הכמותית. בנוסף לשוק התעסוקה יעסיקו את מחשבותיהם של חברי הפד והסוחרים הצהרותיו של מריו דראגי מיום חמישי האחרון ושל נגיד הבנק המרכזי היפני מהשבוע שעבר על מחויבותם להילחם בדפלציה בעזרת ה"נשק" של הרחבה כמותית".

"הגורמים המנוגדים הללו הם שיקבעו לאן ילכו התשואות באג"ח הממשלתי האמריקני לעשר שנים, אשר ירדו במהלך המסחר ביום שישי לרמה של 2.3%. לדעתנו הולכת להיות לנו תקופה תנודתית בתשואות לעשר שנים, כאשר כל סימן נוסף של שיפור במשק האמריקני ידחוף אותן כלפי מעלה וכל סימן נוסף של דפלציה ו/או פעולה של הבנק המרכזי מכיוונם של אירופה ויפן ימשוך אותן כלפי מטה".

בסיכום שבועי והיחס לשיא: מדד המעו"ף רשם עלייה של 1.88% בעוד מדד ה-S&P500 הסתפק בעלייה של 0.66%. עם זאת, המדד האמריקני סגר ביום שישי בשיא כל הזמנים, ואילו המדד הישראלי רחוק כעת 1% מהשיא (שנקבע ב-5 באוקטובר. מי המדד המועדף כעת לדעת גורביץ'? לחץ כאן

לסיום נציין כי המסחר בדולר-שקל צפוי לרכז עניין רב השבוע, זאת לאחר שביומיים האחרונים פרץ המטבע האמריקני את רף ה-3.8 שקלים. ביום שישי השער היציג נקבע על 3.806 שקלים. ביום שישי תפרסם הלמ"ס את עדכון המדד לחודש אוקטובר.

מניות במרכז

פריגו -0.04% פריגו 27,200 -0.04% פריגו בסיס:27,210 פתיחה:27,150 גבוה:27,210 נמוך:27,150 תמורה:198,193 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין על רקע הדיווח על התוצאות לרבעון השלישי של השנה ביום חמישי שעבר. במקביל דיווחה חברת התרופות הגדולה על רכישת חברת Omega תמורת 4.5 מיליארד דולר. המניה הדואלית (סימול PRGO) זינקה ב-2.2% ביום שישי בוול-סטריט.

חברת גב ים +1.13% גב ים 160,800 +1.13% גב ים בסיס:159,000 פתיחה:159,000 גבוה:160,800 נמוך:159,000 תמורה:56,066 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מקבוצת נכסים ובנין +0.21% נכסים ובנין 28,550 +0.21% נכסים ובנין בסיס:28,490 פתיחה:28,490 גבוה:28,720 נמוך:28,410 תמורה:50,786 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של 39 מיליון שקל. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2014 הסתכם ב-159 מיליון שקל.

אדמה פתרונות לחקלאות (לשעבר מכתשים אגן} מחקה אמנם את המניות מהמסחר, אך האג"ח עדיין נסחרות והחברה ממשיכה לדווח. ההכנסות ברבעון השלישי הסתיים ב-762 מיליון דולר ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 24 מיליון דולר. אדמה אגח ב -0.18% אדמה אגח ב 146.79 -0.18% אדמה אגח ב סגירה:147.05 פתיחה:147.05 גבוה:147 נמוך:146.02 מחזור:119,985 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים כתבות נוספות בנושא: ו-{אדמה אגח ד}.
תגובות לכתבה(96):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 53.
    בורסה לעם
    רמי לוי 10/11/2014 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוה קניה
    סגור
  • 52.
    חכמינו קברו את שוק ההון וניפחו את שוק הנדלן
    יוסי 10/11/2014 03:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצעירים משלמים פעמיים : הכלכלה לא מתרוממת ומחירי הדירות בשמיים.
    סגור
  • 51.
    בורסה
    שים 09/11/2014 21:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסגור הבורסה
    סגור
  • 50.
    יש בורסה יותר מגעילה מזו בעולם? אין (ל"ת)
    טל 09/11/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 49.
    היו לא יתנו לשוק לעלות חבל על הזמן (ל"ת)
    שיר 09/11/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מי שינסה להעלות "דמו בראשו " ככה זה עובד (ל"ת)
    לשיר 09/11/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    אמרתי לכם דסקונט השקעות -עוד תרד (ל"ת)
    מיכה 09/11/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    וסולמות ריכטר
    סולמות מרקאלים 09/11/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    45 1
    שתורגמו לצורך העניין במחשבינו לנוסחאות מתימטיות וכלכליות. זזים ונעים בימים האחרונים בחוסר שקט שהולך ומתגבר. מעל 250 טריליון $ במטבעות.. אג"ח..ומניות(שלא לדבר על 1.8 קוואדריליון (1800 טריליון)$ בשוקי הניגזרים שכבר מזמן יצאו מכלל שליטה...הכל מרמז על תנועות ותנודות ענק בסדר גודל היסטורי יתרחשו(ימשיכו את מה שהחל לא מזמן)נחכים בהמשך...
    סגור
  • 46.
    איך הצלחת ליפול ברשת של ביבי ולהיות שר אוצר
    ללפיד 09/11/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבין בכלכלה ולא מבין שבראש ראשונה אם הבורסה לא מתפקדת זה מינוס גדול לשר אוצר
    סגור
  • 45.
    אחלה יציבות ממש כלבבי (ל"ת)
    דודו 09/11/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • איך שמנסים להעלות בנקודה מייד מורידים (ל"ת)
    לדודו 09/11/2014 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    אפריקה עם התנגדות כפולה ב 572 ועם עסקה ענקית הגיע
    עילאי 09/11/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הזמן שהמניה תגיע למקומה המינימלי 1100 עד 1200 בתור התחלה
    סגור
  • 43.
    וכלל מהפימפומים החוזרים ונשנים בפורום גבעות של אחד
    אינני מתרשם כלל 09/11/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מהמובילים שם אשר מזהיר כל הזמן על המשך נפילה בשער ועל הכנסת שותף. אני למשל, סבור בדיוק ההיפך ממנו ומשוכנע כי הכנסת שותף תעלה את ערך הנייר בעשרות, אם לא במאות אחוזים. כמובן שכל אחד רשאי לפעול על פי דעתו האישית, אך אינני אוהב כאשר מנסים להפחיד את הציבור ללא שום ביסוס עובדתי וללא שום היגיון. דרך אגב, שמתם בוודאי לב שהמנהל הנכבד פרש שם לאחרונה מהפורום.
    סגור
  • בהקדם - זהו הטריגר האמיתי לדעתי ויש לי הרגשה מסויימת
    אני מחכה לכניסת שותף 09/11/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שפועלים בכיוון זה. עלי להדגיש: כי אין לי שום מידע או שמועה בעניין זה!
    סגור
  • 42.
    שתמשיך לחפש כיוון (ל"ת)
    דודו 09/11/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    התפנו לי 1.72 מ. שקל ממכירת דירה למשך 3 שנים
    בקשה מחברים כאן 09/11/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני לא מבין בבורסה ורק הבנתי מחברים שמשקיעים כבר חצי שנה וסיפרו שהרוויחו לפחות 17 אחוז וזה נראה לי המון ואולי מסתכנים. אני צנוע ורוצה אינפלציה פלוס 3 אחוז לשנה או דולר פלוס 4.5 אחוז לשנה. החברים המליצו לי לקנות שורט פלוס קולים פלוס לונג פלוס פוטים. באם כדאי לחלק רבע לכל אחד ולעמוד ביעדים שלי ובנוסף אמרו לי לגשת לקורס טכנאי בורסה שיכול להבטיח לי בערך 7 אחוז נומ ינלי לשנה. תודה לעוזרים.
    סגור
  • שלא תעז
    דני 09/11/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כל האפשרויות שהזכרת הן סופר מסוכנות, עם סיכויים גדולים שתפסיד ה כ ל. תיזהר מאוד
    סגור
  • תודה
    לדני 09/11/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על התיחסותך
    סגור
  • עיניים גדולות!!
    מלי 09/11/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אם אתה לא מבין אל תתפתה להמלצות חברים. כאשר תהיה בעיה יתנדפו החברים. עצתי לך: בבנק שלך יש יועץ פיננסי. היעוץ של הבנק לא עולה כסף. הם מסתמכים על האנליסטים של הבנק שם יתשאלו אותך לגבי הנתונים שלך ,הרצונות, לכמה זמן אתה מעונין להשקיע את הכסף.יש אמנם עלות של קניה ומכירה אך עם סכום כזה תוכל לעשות סקר גם בבנקים אחרים ולקבל מקסימום הטבות. אפשרות נוספת: חפש בגוגל -יועץ השקעות פרטי אוביקטיבי תקבע פגישה ותשמע מה יש לו לומר. (אני דרך אגב סתם פנסיונרית שהשקיעה את כספי הירושה ואין לי כל אינטרס.-הכסף שלי עשה עד היום מתחילת השנה 4.5 אחוז ברוטו.הכסף אצלך בחשבון תוכל תמיד לראות . אל תתפתה בשום אופן להשקיע אצל "מומחי" השקעות המבקשים שתעביר את הכסף לחשבונם. אם אתה לא רוצה להישאר קרח, ואין לך עיניים גדולות לרווחים מדהימים תוכל לישון בשקט.
    סגור
  • לגברת מלי
    תודה מקרב לב 09/11/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הלוואי עלי קצב ככזה של קרוב ל 5 אחוז בעשרה חודשים..תבורכי. ואפילו שאמרת ברוטו לא מבהיל אותי כי הבנתי שאפשר לקזז ממקורות אחרים שאכן יש לי מעבר למשכורת שמכניסים סכומים שבגינם אני משלם כ 28000 שקל מס בשנה. ובתוספת למשכורת שכיר מכובדת של 11600 שקלים נטו לערך. אני רוצה לצעוד בביטחה.
    סגור
  • יש כאן מנהל תיקים בקריות
    ועוד שאלה 09/11/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שצילצל אלי ששמע שמכרתי דירה ואני מבין שהוא עובד עם המתווכים כי סיפרו לי שהוא מתקשר לכל מי שמוכר דירה או ידוע לו שמישהו מקבל ירושה. והסיפור המשונה שאני מפחד מימנו פחד מוות שהוא מבטיח בסביבות שלושים ושבעה עד חמישים ושניים אחוז לשנה על הכסף הוא אומנם נראה עשיר כי נוסע אם מכונית ספורט יקרה אבל מיצד שני גונבה לאזני שמועה שהווילה היוקרתית שלו בדניה בכרמל היא בשכירות ושאלתי למה לא קנה ביית אלה שכר אמר לי שהוא לעצמו מעדיף מזומנים והוא מכפיל הכסף כל שנה אפילו בשנים של ירידות לא נשמע תמוההה
    סגור
  • אם אתה מאזור חיפה
    אל תפעל בפזיזות 09/11/2014 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכתוב לי לאימייל הזה yadart@hotmail.co.il. לא תתחרט
    סגור
  • מי שמבטיח 50 אחוז לשנה זה הימור נטו אחרת כולנו היינו מת
    עילאי 09/11/2014 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מתעשרים אבל מאידך יש מצבים שלא רק 50 אחוז אלא 300 אחוז למעלה אין ביטוחים לא למטה ולא למעלה מה שהייתי ממליץ לך שתיקח את הרי זיקות לכאן ולכאן ותקבל החלטה
    סגור
  • 40.
    אפריקה מכרה נכס ב 400 מיליון ויורדת רק חקירה לבורסה
    עילאי 09/11/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רק חקירה מאסיבית תביא לתוצאות מי עושה עבירות פליליות בשוק הישראלי ואני מקווה שהבורסה תבין סוף סוף למה המשקיעים בורחים מפה כי אין חוקים רק שחיתות מזכיר לי משטרים אפלים כמו רוסיה רומניה וכל מדינות השחיתות
    סגור
  • איזה נכס מכרה? (ל"ת)
    אפריקאי 09/11/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הקניון בצכיה תמורת 400 מיליון ש״ח ורווח 150 מיליון מניה
    עילאי 09/11/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אשששש שמדכאים אותה אבל בדוח הקרוב יחלו המסיבות
    סגור
  • 39.
    ?
    jou 09/11/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    5 בנקים מחזור 10 מיליון?
    סגור
  • 38.
    טאואר טאואר וטאואר הדרך הקלה להגיע לדירה (ל"ת)
    טאואריסט 09/11/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 37.
    מחזיקה באדמה . הדוחות של אדמה מעולים. דסק"ש
    דסק"ש 09/11/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריכה לעלות הרבה עם הנפקת אדמה. מי שבשורט מסכן
    סגור
  • הדוחות של סלקום ושופרסל יקלקלו לכן יורדת כנראה (ל"ת)
    איציק 09/11/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כנראה שיש שורט ענק על דסק"ש (ל"ת)
    נוחי דנקנר 09/11/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    שורטים ענקיים יש בפועלים,לאומי,בזק,פרוטרום,דסקש (ל"ת)
    מיכה 09/11/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    והייתי מוסיף בזן-דלק רכב,אבנר,ד.קידוחים- רק טבע ופריגו. (ל"ת)
    חיים 09/11/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 34.
    אכן להתרחק מפועלים/דסקש/פרוטרום/בזק- צודקים בהחלט (ל"ת)
    חיים 09/11/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    למה יציבות? פשוט ירידות (ל"ת)
    חיים 09/11/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    לעקוב (ל"ת)
    ביו לייט 09/11/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    תתרחקו מדסקש,בזק ,בזן,פועלים,ואידיבי פתוח-רק פריגו-הוזה (ל"ת)
    עודד 09/11/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 30.
    מדוע אין התייחסות לזהב שממשיך להשתולל, הפעם 3% מעלה. (ל"ת)
    אנליסט עממי 09/11/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 29.
    ירידות זו התחושה ...... (ל"ת)
    מצפן 09/11/2014 09:15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 28.
    היום מתחיל ירוק 0.4 פלוס, טוחן את הפוטים, ועלייה נוספת (ל"ת)
    סוחר מעוף ותיק 09/11/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 27.
    טאואר
    יוסי 09/11/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    השבוע דוחות הכיוון חזק למעלה
    סגור
  • 26.
    היום מתחילה העליה של כיל
    נתן 09/11/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בהצלחה
    סגור
  • 25.
    תגובה ל 9 מניות רבות ואיכותיות במחירי שפל ללא הצדקה
    ההוגן 09/11/2014 00:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מדד המעוף עלה בגלל מנית טבע פריגו בזק ובזן יתר המניות כגון בנקים במיוחד פועלים ופיבי נסחרים לא בהנחת סוף עונה אלא בחיסול כנ"ל חברות הביטוח הראל פניקס ומגדל מניית אירפורט סיטי אלוני חץ ונצבא המכפילים מגוחכים ומחירי מניות אלו בשפל שלא זכוןר לי זמן רב אז על איזה מחירים גבוהים בדיוק אתה מדבר אתה מטעה את המשקעים מבלי שיהיה לך מושג בבורסה
    סגור
  • 24.
    בגבעות חכם, הוא צריך להכניס כבר את השותף החדש על אפם
    אם השותף הכללי 09/11/2014 00:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וחמתם של המתנגדים. חברים תקחו מנהיגות ותתעלמו מאותם מתנגדים שמנסים להשתלט בכח על החברה ולנשל אתכם מתפקידכם. אני קורא השכם והערב בפורומים פימפומים של מספר בעלי דעה מובילים בהם, אשר תוקפים כל הזמן את ההנהלה וגורמים בכח להורדת שווי הנייר מתוך כוונת השתלטות על החברה. אותם פמפמנים חוששים עכשיו מאד כי הנהלת הכללי תכניס עכשיו שותף לחברה, דבר אשר ימנע מהם מלהשתלט על החברה. כך אני רואה עתה את פני הדברים ואני בסך הכל אדם פרטי שיודע גם לקרוא בין השורות....
    סגור
  • 23.
    מתחילה אינתיפאדה שלישית
    אורי 08/11/2014 23:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נראה מתי יגיבו המשקיעים לאירועים המתרחשים בכל רחבי הארץ , אני חושב שהשבוע יהיה אדום כהה
    סגור
  • 22.
    האינתיפדה השלישית והקשה ביותר
    מישהו פו התחרפן 08/11/2014 23:24
    הגב לתגובה זו
    10 3
    עומדת בפתח וכבר ניכנסה והיא תעלה לנו(נקווה שבלי אבדות)עשרות מליארדים שגם ככה אנחנו על הקרשים. אורופה והמזרח והרצות הברית על הקנטים והולכים למצב של אי פרעון חובות מוחלט ומלחמות קרות וחמות בפתח ואתם מספרים לי על שיאים אני חושב שאתם התלבלבתם והתכוונתם לשיא עולמי לקפיצה לעומק מצוק בלי מצנח לכיוון סלעים וכרישים וטורפים אז מי שרוצה לנפול שימשיך עפ הסרט התורכי שהייתם עד היום
    סגור
  • לך קודם כל תלמד לאיית ואז תעלה טוקבק מחדש (ל"ת)
    למתחרפן 09/11/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • 21.
    מה הקשר בין הכותרת לתוכן הכתבה? אין 15% ואין בטיח (ל"ת)
    אליקופטר 08/11/2014 22:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    לא רואה סיבה לעליות. המדדים יסחרו מסביב לאפס (ל"ת)
    שבי 08/11/2014 22:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 19.
    גז ונפט ןהמניות
    נוצה כחולה 08/11/2014 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק ההוא שאמר בובקה
    סגור
  • 18.
    מאמין שנראה מחר לצערי הרב ירידות
    אמיר 08/11/2014 20:44
    הגב לתגובה זו
    16 7
    הבורסה בארץ מנוהלת על ידי גופים שמזיזים את המדדים על פי האינטרסים שלהם .. לכן מחר נראה ירידות קלות לדעתי
    סגור
  • 17.
    ומפרסמים בשבת קודש ומחללים אותה בפרהסיה בשביל בצע כסף!
    שוב אתם כותבים 08/11/2014 19:41
    הגב לתגובה זו
    26 8
    אפילו הגויים מכבדים את יום המנוחה שלהם! לא מעניין אתכם כנראה שום דבר מלבד בצע כסף ותאוות מישרה! לא מעניין אתכם כלל שזה פוגע בעם ישראל מאד ושרוב העם חילוניים, מסורתיים דתיים וחרדים כאחד רוצים שבת מנוחה ושלווה ולא עבודות בשבת שאין בהן שום צורך של פיקוח נפש ואשר גורמות רק לאסונות בעם ישראל. די כבר עם האסונות שהיו לנו. עם ישראל סבל כבר מספיק! אנא ממכם הפסיקו כבר עם חילולי השבת הנוראיים האלה ויפסקו לחלוטין כל האסונות מעם ישראל.
    סגור
  • לשומר השבת
    בן ציון 09/11/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תראה איש איש באמונתו יחיה אסור לכפות יראת שמיים בכח זה לא נאה ויאה אתה צריך וחייב להבין זאת יש בעם ישראל כאלו וכאלה מאמינים וכופרים ויש חרדים קיצוניים שלא מכירים במדינה אז מה תעשה תוציא אותם מהעם הרי גם הם יהודים ויש חילוניים גמורים שלא מכירים דת ואמונה בכלל אז גם אותם תוציא מהעם גם הם רשומים כיהודים בתעודת הזהות שלהם תבין זה מה יש ןתפנים עם זה
    סגור
  • יש בידך. כתוב צדיק באמונתו יחיה. ולא כתוב איש איש
    לבן ציון, טעות חמורה 09/11/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמונתו יחיה. אוי ואבוי לנו אם כל אחד באמונתו יחיה - אז אחד יגיד שהאמונה שלו זה לרצוח והשני יגיד שהאמונה שלו זה לגנוב והשלישי יגיד שהאמונה שלו זה לנאוף וכן הלאה..... דע לך שאוי ואבוי יהיה לנו אם כל אחד ימציא מה צריכה להיות האמונה שלו. דע לך שרק תורת ישראל היא היא זו ששמרה עלינו ותמשיך לשמור עלינו בכל הדורות. תורה ציווה לנו משה מורשה קהילת יעקב. רק תורה זו שומרת ומגנת עלינו בכל הדורות ורק בזכות שומרי התורה ומצוותיה אנו חיים וקיימים. לא מדובר כאן חס ושלום בשום כפיה, אלא אדרבה באהבת הזולת ובדאגה לשלומם של כל ישראל. בזכות שמירת השבת עם ישראל ניצל בכל הדורות .
    סגור
  • תוספת : מותר לי בשבת לעסוק במה שלא פוגע באחרים (ל"ת)
    אפרים 09/11/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מה איכפת לך מה אני עושה בשבת כל זמן שאני במסגרת פרטית (ל"ת)
    אפרים 09/11/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • במסגרת פרטית,חילולי השבת פוגעים בכל היהודים בגלל הערבות
    לאפרים היקר גם 09/11/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההדדית שיש בעם ישראל - ישראל ערבים זה לזה. חמור מזה בהרבה זה חילולי השבת בפרהסיה (לדוגמא מערכות ועיתונאים שמוציאים כתבות ופירסומים בעיצומה של השבת). השבת היא ציפור נפשה של העם היהודי ואלה שלא שומרים עליה גורמים בכך לצרות ואסונות על עם ישראל ובוודאי שגם לעצמם. שמירת שבת שקולה כנגד כל תרי״ג מצוות ומי ששומר שבת נחשב כמי ששומר את כל התורה כולה. וחלילה מי שמחלל את השבת אשר נחשב כמורד בבורא עולם וכמי שכופר בכל התורה כולה. הבעיה היא שהרבה יהודים אינם מבינים ואינם יודעים את חשיבות שמירת השבת.
    סגור
  • איזו צביעות. הדוסים הם רודפי הבצע הגדולים ביותר (ל"ת)
    חיצוני 08/11/2014 23:34
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • תגובה
    hmje 09/11/2014 08:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה המושג דוסים יהודים ואתה מה אתה יהודי או גוי אביך ושבך ושב שבך מה היו יהודים דוסים נראה שאתה היית בעבר דוס וכדי להתעלם מעברך המפואר אתה מתבטא בצורה זו
    סגור
  • האסונות תוצאת בצע הכסף של החרדים (ל"ת)
    גד 08/11/2014 23:13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • יקר בגלל שאתה יהודי ותמיד אתה יכול לחזור בתשובה. אני
    לגד היקר, כן גם אתה 09/11/2014 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממליץ בפניך לקרוא את תגובתי הקצרה לעיל לתגובת אפרים אשר למעשה מכוונת גם אליך. דע לך שסתם השמצת והיכפשת לעיל יהודים יקרים וצדיקים שלרובם יש בקושי מה לאכול. חבל מאד מאד על שהינך רחוק מהדת ומושפע מגורמים רעים שונאי דת או אנוסים שאינם מכירים בכלל את היהדות החרדית. ועוד דע לך שרק בזכותם העולם קיים . כן בזכות התורה שהם לומדים ובזכות שמירת השבת הם הם אלה שמגינים על עם ישראל ועל כל העולם כולו. לקחת דוגמא טיפשית ביותר ממספר חברי כנסת אשר אינם מייצגים שום דבר מהציבור החרדי!!!
    סגור
  • לא מחלל שבת
    נוצה כחולה 08/11/2014 22:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה כנראה אוטומטי,לא?.לא לכעוס.
    סגור
  • אין למעשה אף יהודי שאינו מאמין! כל יהודי נשאר בסופו של
    אני אוהב כל יהודי 09/11/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דבר יהודי! הוא יכול לומר מיליון פעמים שהוא לא יהודי אבל לא יעזור לו שום דבר כי תמיד הוא יהיה יהודי. קחו למשל את פרי התפוז. יש תפוז עם קליפה עבה מאד ויש תפוז עם קליפה בינונית ויש תפוז עם קליפה דקה ויש תפוז מקולף בלי שום קליפה. אותו התפוז עם הקליפה העבה נמשל ליהודי שחושב שהוא כמו גוי ואינו שומר תורה ומצוות ואף יכול להכריז על עצמו כלאדם שאינו מאמין. אך למרות ההכרזה שלו בפומבי הוא עדיין יהודי ובגלל הקליפה העבה שמכסה את הפרי שלו, הוא אכן משוכנע ובטוח שהוא אתאיסט גמור. ברם למעשה הפרי קיים, דהיינו הנשמה הקדושה תמיד מפעמת ויוקדות בקירבו אך כרגע הוא אינו מרגיש אותה בגלל העבירות והחטאים הרבים שעשה. יכול להיות שגם יהודי כזה יחזור בתשובה כי מספיק איזה ניצוץ או זיק אחד שיעורר אותו ויזכיר לו את יהדותו ואת בורא העולם שיכול להצילו. גם כשחרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל יתייאש מן הרחמים. וההמשך ברור מי שהקליפה שלו פחות עבה יותר מאמין בבורא עולם ויותר שומר וכן הלאה....
    סגור
  • אני מאמין בתורה ביהדות בכשרות ובכל הקשור אבל לא בכפיה
    אפריים 09/11/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני סבור שאין לי חוסר אמונה דתית בכללי אבל אמונה בכפיה לא מקובלת עלי אני שומר ומחזיק ביהדות מתוך רצון אבל מכבד כופרים וגם שומרי דת ואמונה ומשל התפוז לא מוסיף ולא גורע אני מאמין ושומר אבל בשבת אראה כדורגל למשל כי לא ימנעו בכח זאת ממני מקווה שהבנת כל טוב ותבורך באמונתך
    סגור
  • ויהודי מוזמן להיכנס ולהתרשם מעולם התורה מבפנים. כל
    המשך - כל יהודי 09/11/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהודי יכול להיכנס ולראות במו עיניו את הלימוד והתפילות בישיבות ובכוללים הקדושים. רק כשרואים את האמת לאמיתה מול העיניים ושומעים באוזניים ניתן להתרשם באמת. מספיק שתראו ותשמעו את הלימוד האמיתי של יהודים צדיקים וקדושים ואת תפילותיהם האמיתיות קורעות הלב עם הבכי והתחנונים עבור כלל ישראל ועבור הפרט כדי שתבינו ותשכילו סוף סוף לראות את האמת לאמיתה וכמה ששמירת השבת שומרת ומגינה על עם ישראל.
    סגור
  • אני לא סבור שלצפות בכדורגל בשבת זה חילול שם בפרהסיה (ל"ת)
    אפריים 09/11/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שלומדים תורה ומתפללים עבור כלל ישראל והפרט, הם הם אלה
    המשך - היהודים האלה 09/11/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפירות האמיתיים בלי הקליפות אשר מגינים על עם ישראל בזכות תורתם -אומנותם ובזכות תפילותיהם. כל יהודי שמחלל שבת פוגע באחדות של עם ישראל וגורם בזה רעה לעצמו ולציבור כולו וכל שכן כאשר זה נעשה בפרהסיה. עם ישראל סבל וסובל כבר מספיק בגלל חילולי השבת האלה ומבקשים מכולם להתחשב בעם ישראל כולו.
    סגור
  • 16.
    בקרוב בשורות מצויינות לליויתן ורציו ! ממקורב (ל"ת)
    בקרוב ממש 08/11/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 15.
    מחר ייפתח במחזור ענק של 4 מיליון שח...
    דן 08/11/2014 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ואם יהיה מזל בשעה 1630 נסיים עם מחזור של מעל 200 מיל
    סגור
  • 14.
    ל: א.ג
    ילד טוב של חוק וסדר 08/11/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הילדים הטובים בבית סיפרנו איתרו את הילדים הרעים והפקידו בידם "מסר מרגיע"..שבוע טוב.
    סגור
  • 13.
    יום א עליות בין 0.50-0.70% המשך מגמה צפונה .... (ל"ת)
    זכרוני 08/11/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    7 11
    סגור
  • איזה עליות?!
    אמיר 08/11/2014 22:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה לא חיי בארץ כנראה
    סגור
  • 12.
    ושום מילה על ארביטראז חיובי של 0.4% בת"א 75 (ל"ת)
    אייאיייאי 08/11/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • אלביט מערכות
    שחקן מעוף 08/11/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה המניה שבחרתי השבוע תשתפו פעולה בבקשה זה חשוב לי רוצה להגיע לשער 24 בהצלחה לכולם
    סגור
  • הגזמת עם 0.4 התרגלנו לעליה של 0.00001 (ל"ת)
    חיובי 08/11/2014 18:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    מחר יהיה ירוק לצערם של השורטיסטים (ל"ת)
    שחקן מעוף 08/11/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    13 18
    סגור
  • חזק
    אלי 08/11/2014 20:04
    הגב לתגובה זו
    4 7
    זה מה יש
    סגור
  • 10.
    אידיבי פיתוח בדרך לשער 600
    רון 08/11/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שימו לב לאידיבי . מניתוח שעשיתי שמתחשב בשווי חברות הבת והצעות הרכש העתידיות עולה שהמניה שווה לפחות 600 והיום נסחרת 444 . בנוסף צפוה בחודש הבא הנפקת אדמה שצפויה להצליח ולהרים את הנייר חזק
    סגור
  • צודק
    אהרון 08/11/2014 21:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא לשכוח שבשנה הבאה הבעלים חייבים לשלם למחזיקי האגח מחיר של 8.3 שקלים מחיר הגבוה ב100 אחוז ויותר מהמחיר של היום ובשנה לאחר מכן מחיר של 8.6 . מה שאומר שמחיר המניה נמוך באופן קיצוני ממחירו הריאלי
    סגור
  • מה שאומר ששילמו יקר זה מה שאומר חחחחח (ל"ת)
    נוחי דנקנר 09/11/2014 07:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    אנחנו בגל העליות האחרון...חכם יברח בדיוק עכשיו (ל"ת)
    יודע דבר 08/11/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    15 9
    סגור
  • מ-2009 אתה אומר לברוח ולהשקיע בפק"ם חחחח (ל"ת)
    חכם מה אומר 09/11/2014 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • די מדיקל מופיעה עים פער חיובי של 900 אחוז יש סיבה (ל"ת)
    ציון 08/11/2014 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    די מדיקל
    אבי 08/11/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    למה אף אחד לא מזכיר בכתבה את די מדיקל?
    סגור
  • 7.
    צפי לשוק האגח???
    יוסי 08/11/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בבקשה התיחסות לשוק האגח
    סגור
  • 0142 יעלה קרוב לאחוז השאר יהנו מעליות קטנות בהרבה (ל"ת)
    ליוסי 09/11/2014 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לך תקנה דירה (ל"ת)
    די כבר 08/11/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    המדינה רמאים שקרנים בכול העולם הגיעו לישראל (ל"ת)
    חברים 08/11/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 5.
    זה מדינה הכול דבש הכול עולה מה שעולה לא יורד (ל"ת)
    חברים 08/11/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 4.
    הממשלה הואבת את הכסף של הציבור בגלל זה הבורסה רק למעלה (ל"ת)
    חברים 08/11/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • אנחנו אוהבים את הבורסה תרויחו ותשלמו מס. ההפסדים
    הממשלה 08/11/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עליכם.
    סגור
  • 3.
    פו ארץ חלב ודבש הכסף של הציבור דבש הבורסה רק למעלה (ל"ת)
    חברים 08/11/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • איפה אתה רואה שהבורסה עולה? (ל"ת)
    פו הדוב 08/11/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 2.
    רציו פורצת תחמישים
    מאמין 08/11/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    9 9
    נובל כלתה יותר משלושה אחוז!!!!!
    סגור
  • 1.
    הנוכלים בע״מ
    סטיב 08/11/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    5 6
    עד מתי תחזיקו את דלק קבוצה בשער 129000 לא יעזור לכם כלום אני נשאר ואותי לא תייאשו מי שעיניו בראשו לא מוכר מהסיבות הבאות 1) הנפקה בלונדון 2) התחלת קידוח נפט ב 2015 3) התקדמות רצינית בבלוק 12(קפריסין) 4) מכירות כל מה שלא סנרגטי לפעילות הליבה של הקבוצה 5) הכל אמור להשתקף בדוחות הבאים הסבלנות תנצח!!!!!!!!!!!
    סגור
  • לכח המהמרים
    שמעון 09/11/2014 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר ירידות תרשמו אני את שלי עשיתי עד עכשו החזקתי בבתולים היום אני עים בזרם מכרתי עשו קניתי פוטים בור נראה מה יהיה לי הראה ירידות יד משמעית
    סגור