08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

עזבו מילקי: מחאת הרכב תופסת תאוצה, צפו בפערי המחירים - להתפוצץ מעצבים!

מחירה של מכונית בישראל יקר לעיתים ביותר מ-100% בהשוואה לעולם - צפו בטבלת השוואה מרגיזה . האם המחאה בפייסבוק תצליח?
 |  117
פשוט מרתיח
Share
"מחאת המילקי" מתרחבת למחוזות חדשים - למוצר השני הכי יקר שהישראלי רוכש בחייו - המכונית. מחירה של פורד פוקוס בישראל לדוגמה עומד על כ-125 אלף שקל, בארצות הברית תשלמו עלייה כ-62,964 שקל ובגרמניה כ-82,693 שקל, כלומר בישראל היא יקרה בכ-99% בהשוואה לארצות הברית.


דוגמאות נוספות: מחירה של מאזדה 3, אחת מהמכוניות הנמכרות בישראל עומד בארצות הברית על כ-64,430 שקל, בגרמניה על כ-83,334 שקל ובישראל על כ-128 אלף שקל, כלומר 100% יותר מארצות הברית. מחירה של פולקסווגן גולף חדשה בארצות הברית עומד על כ-65 אלף שקל, בגרמניה על כ-82,500 שקל ובישראל על כ-133,900 שקל, כלומר 106% יותר מאשר בארה"ב. מחירה של פיאט 500 בארצות הברית עומד על 61,603 שקל, בגרמניה על כ-56,930 שקל ובישראל על כ-79,990 אלף שקל, כלומר 40.5% יותר בהשוואה לגרמניה.
מחירי מכוניות בישראל מול ארה"ב וגרמניה (בשקלים)
מחירי מכוניות בישראל מול ארה"ב וגרמניה (בשקלים)

ביום שישי האחרון נפתחה קבוצת פייסבוק חדשה תחת השם "גם לי שר התחבורה חייב כסף" , ולמעלה מ-8,000 איש כבר עשו לה לייק. תיאור העמוד: "למה אנחנו משלמים עשרות אלפי שקלים יותר על אותה מכונית בארץ מאשר בחו"ל? למה?? ככה. שר התחבורה, אנחנו מבקשים תשובות. ואת הכסף בחזרה. אפשר בקרדיט".

בין התגובות שנכתבו בעמוד: "הגיע זמן להוריד מיסוי ולא לשדוד את האזרחים" ו"שר התחבורה מתעלל באזרחי המדינה, בתחבורה הציבורית הדפוקה, במיסים על רכב, במיסים על הדלק, והבטחות הסרק שלו. אין אמון שילך הביתה". תגובה נוספות שנכתבו - "34 מיליארד שקל נכנס לקופת המדינה מקניית הרכבים החדשים והישנים שלכם!!! נראה לכם שהם יוותרו על הכסף שלכם????" ו"למה לא תצאו לרחובות בעקבות כך שלא מפתחים תחבורה ציבורית כחלק מקרטל הביטוח, יבוא הרכב והדלקים? אתם לא ממוקדים בגורם למחירי הרכבים הגבוהים".
עמוד הפייסבוק: "גם לי שר התחבורה חייב כסף"
עמוד הפייסבוק: "גם לי שר התחבורה חייב כסף"


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

117 תגובות ב-87 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
87 משה 14/11/2014 13:22 הפרשי מחיר
מי שלא יודע תקציב המדינה מבוסס על נושא הרכב בין 25 ל30 אחוז אז מה הפלא ששוחטים אותנו
86 צחי 29/10/2014 15:34 רפורמה באגרות הרכב
להלן הצעתו של חברי, רפי קורן ממושב אביגדור, בנוגע לחשיבה מחודשת ולרפורמה בתשלומי אגרות רכב. 1. כיום משלם כל בעל רכב אגרת רישוי, ביטוח חובה ולרוב גם ביטוח צד ג'. 2. ביטוח חובה ואגרות רישוי נאכפים ע"י גורמי הממשלה, אך אין חובת ביטוח צד ג'. במידה ורכב חסר ביטוח צד ג' פוגע ברכב אחר והנהג חסר משאבים (אם זו הסיבה שבגינה לא ביצע ביטוח מסוג זה) – אין מי שיפצה את הנהג הניזוק. 3. כל האגרות נגבות בדרישה לתשלום של שנה מראש, לעתים ללא הצדקה בשימוש, לדוגמא: פנסיונר או רכב שני במשפחה שנוסע 5000 ק"מ בשנה משלם שווה ערך לכ-1 ₪ לק"מ באגרות, בעוד רכב הנוסע 30000 ק"מ בשנה משלם שווה ערך של כ-15 אג' לק"מ. 4. עלויות הגביה של האגרות תורמות אף הן לייקורן. 5. אנו מצויים בתקופה בה הגיעו עלויות המחיה בארץ לרמות בלתי הגיוניות, וניתן להקל על הציבור מבלי לפגוע משמעותית בהכנסות המדינה. להלן הצעתי: 6. לתרגם את 3 אגרות הרכב ולגבות אותן בתשלומים לפי ליטר דלק. 7. במידה וכך ייעשה, כל רכב שתידלק – כאילו שילם ביטוחים ואגרת רישוי. 8. שומרי שבת לא יידרשו בכך לשלם על שימוש כביכול ברכבם הפרטי בשבת,
85 אבי 28/10/2014 14:15 נבחר במי שעשה מהפכה בסלולר ,כחלון יעשה גם
מהפך ברכב
84 איציק 26/10/2014 21:04 מיסי הרכב בארץ לעומת חו"ל
פשוט בדיחה איך שמתנהגים לצרכן הישראלי. רוב סוכנויות הרכב בכלל לא אשמות לדעתי אלא להיפך (דוגמת אלבר ועוד שרק מראות איך להוריד מחירים על אף האילוצים), השוק נעול בגלל מיסים של 70 אחוז ומעלה על קניית רכבים כאשר באמריקה הוא עומד על 2.5 אחוז!!! כמה עוד??!! מה אני צריך לעשות כדי לקנות רכב פרטי בלי לרדת מנכסי?!?!
83 ההוגן 25/10/2014 20:21 את ביבי ועוזריו מענישים באי קניה מוצרים יקרים
על אף היותי ימני שנים אני צועק לא להצביא לליכוד או לליברמן יגיע זמן הבחירות ויחזור הסרט על עצמו מסע הפחדה חמס דעש אירן ואז ירוצו עוד פעם להצביע לביבי העם בחר העם ישלם
82 אין אלטרנטיוות בישרא 25/10/2014 14:34 ולמי שרוצה לקנות קטנוע או אופנוע עלות האחזקה שווה לרכב (ל"ת)
81 ברק 23/10/2014 13:41 בשביל שמס הכנסה לעשירים לא יעבור 50 אחוז מטילים 80 אחוז
מס על מכוניות לפני מע"מ. שיקחו עוד 2 אחוז מס הכנסה על שכר של יותר מ 2 מיליון ויורידו את מס הרכישה ל 60 אחוז
א. 24/10/2014 09:38 כתבה להגדיל מחירות מזדה ופוקוס=תשובה (ל"ת)
80 אור לגויים 23/10/2014 08:22 העם בחר לכן העם משלם
העם בחר בימין כלומר: במבצעים צבאיים בכל שני וחמישי, במימון מפעל התנחלויות הזוי, באינתיפדה בירושלים שמחייבת להחזיק אוגדות שלמות למיגורה, סיכסוך בלתי פוסק עם שכנינו ועם העולם, כל זה עולה כסף והרבה כסף. אז מי ישלם על זה? החרדים?? המתנחלים?? כמובן שלא!! אנחנו מעמד בניניים, ימסו אותנו למוות בכל הזדמנות ועל כל מוצר שאנחנו קונים. ומי ממן את הסיגרים, הגלידות, הביזבוזים בבית ראש הממשלה כבר שאלנו????...................................................
79 יניב 22/10/2014 23:24 האשמים האמתיים
הציבור בישראל כבר כולם יודעים , הפראייר הגדול ביותר בעולם. אבל האשמים הם הבנקים שמאפשרים למטומטים לקנות בהלוואות קלות ומטומטמות. יום אחד נכנסתי לסוכנות רכב מפוארת, התלבש עלי סוכן המכירות ושאל אותי כמה יש לי לשים על הרכב כרגע, בגלל שרציתי שיעזוב אותי לנפשי אמרתי 30,000 ש"ח, חשבתי שהוא יפנה אלי את גבו וילך, הפלא ופלא חיוך נסוך על פניו והוא הזמין אותי לשבת במשרדו על כוס קפה ןלהציע לי מעל 80% מימון מטעם בנק מוכבד בריבית אטרקטיבית. הייתי מופתע אבל הפכנו לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
78 גיא 22/10/2014 23:17 המאזדה בארץ עם מנוע 1.5 ליטר ובארה"ב 2 ליטר זה סטנדרט.
לכן ההפרש הוא אפילו יותר משמעותי.
77 איציק ר 22/10/2014 23:13 מילא אם היתה תחבורה מערבית מתקדמת. (ל"ת)
76 lior.tamir 22/10/2014 22:37 מיסוי הרכבים ומיסוי בכלל
המיסוי על רכבים נולד בתקופה בה הרכבים היו מוצר לעמידים ולאחר מכן להגן על רכבים מקומיים (רום כרמל וכו׳). המיסוי בכללי גבוה בעיקר בגלל הוצאות הביטחון הגבוהות. להזכירכם - המדינה בחובות והמדינה זה אנחנו ! אפשר להוריד את המיסוי אבל לא לרמות של ארה״ב ואירופה.
75 דובון 22/10/2014 20:28 עוד יומיים ונשכח הכל. תמשיך ביבי. אותך לשרה
ציבור עם ישראל צריך לזכור את אוסף השקרים של ההנהגה ופשוט לא להצביע עבורם. האבטלה גואה אבל השיא עדיין לפנינו
הפוך גוטה,הפוך 23/10/2014 01:34 עוד יומיים ונשכח הכל. המשיכי שרה,אותך לביבי (ל"ת)
74 מיכאל ב 22/10/2014 18:07 זו השוואה מטומטמת
זה לא קשור למילקי, במכוניות אי אפשר לזרוק הכל על הכשרות. זה בעיקר מיסוי. בגרמניה מכוניות זולות מאשר בסקנדינביה למשל. בארצות הברית מכוניות יותר זולות אבל בשביל ניתוח אפנדיציט תשלמו מחיר של 3 מכוניות אם אין לכם ביטוח של חברה גדולה. ואם אתה סובל מבעיה רפואית כל שהיא מחיר ביטוח רפואי הוא ענק. כך שהשוואה צריכה להיות ענינית ומלאה.
73 יולי/ ספטמבר. 22/10/2014 17:20 תפסיקו.
תעזבו כבר את שרי האוצר והתחבורה. האשם המרכזי ( היחידי ) הוא ביבי נתניהו וכל זמן שאתם תצביעו בשבילו כולנו נאכל חרא.
מיכאל ב 22/10/2014 18:08 כמובן שלפני ביבי המחיר פה היה כמו בארצות הברית.. (ל"ת)
אחד 23/10/2014 06:29 הוא מפחד... הוא רואה מה הציבור כותב עליו ומפחד...
נהנתניהו רואה מה כותבים עליו ומפחד. המגיבים בתשלום כבר לא מצליחים לעצור את השטפון. הוא מפחד. האש כבר לא מופנית ללפיד או לקודמיו. כולם רואים וכותבים על הגרגרנות שלו ושל אשתו. רואים ונגעלים. מפחד כי הוא הולך להיבעט מהתפקיד ואז יתברר כי הרהיטים ״שהושאלו״ מהמשרד לבית הפרטי למעשה נגנבו. מפחד כי הסיפורים יצופו והוא עלול לשבת בתא עם אולמרט.
72 יובל 22/10/2014 16:09 השלטון בארץ מבסס את כוחו על יאוש
תהיו עניים ומדוכאים, תשנאו ערבים יותר, ותצביעו ליכוד שוב. מזוכיזם פרימיטיבי במעגל סגור.
71 בידי 22/10/2014 15:44 המכוניות זה רק ההתחלה
ההמשך זה עלות החלקים לרכב וכמובן הדלק, שהוא משליך על כל העלויות במשק. מה היה קורה אם המחירים היו יורדים בנושאים אלו, היה נשאר יותר כח קניה בידי הצרכן, שבסופו של דבר היה מביא לרכישה של הרבה מוצרים אחרים ולתעסוקה נוספת למשק. בכל מקרה הכסף היה חוזר לממשלה דרך המיסוי השוטף מס הכנסה ומע"מ.
70 איציק 22/10/2014 15:03 בטחון בטחון
תפסיקו להשוות למדינות אחרות .למי יש עוד איומים בטחוניים כמו המדינה שלנו ומי בדיוק יממן אותם.
69 בעיה 22/10/2014 15:01 כשהשורש רקוב שום דבר לא יעזור
ישראל יקרה כמעט בכל פרמטר אפשרי. השינוי צריך להיות שורשי. בחרנו עכשיו שר אוצר שגם בוא לא מסוגל להשפיע בתוך מעגל הכח הנוראי בכנסת שחושב בטחון נטו ומזניח לחלוטין את כל הפן החברתי. השינוי יתחיל כשנדרוש שינוי ממשלתי בכנסת. מן סקטור שיהיה אחראי רק על הצד החברתי במדינה. כי במחירים כאלה כמות המהגרים מפה תהיה עצומה בעוד זמן לא רב. זה פשוט פשע לקחת כל כך הרבה מיסים ולא לתת תמורתם דבר! כלום! רכבות תחתית לא נבנות פה כבר עשרות שנים!!! למה?? למה תמיד האזרח במקום האחרון בישראל?? התחושה היא שממשלות נבחרות רק בכדי להגיד נבחרנו ועכשיו בואו נשרוד פוליטית ארבע שנים וננסה שייבחרו בנו שוב. הרי זה מה שקורה. וזה די מאוס משעמם לא יצירתי...והורס לכולם. הרי מה נזכור מתקופת נתניהו בסופו של יום? צוק איתן? חבל היו לא מלא הזדמנויות לצאת גדול והוא מתעקש להישאר קפיטליסט ולגרור את העם לחרדות מיותרות. אני לא רואה סוף טוב ליוקר המחייה בישראל. אני לא רואה סוף בכלל יותר נכון כי הנזק הוא עצום.
68 אופנובנק 22/10/2014 14:44 רכבים רכבים בואו הביתה!
אם כל שר ותת שר ומנכ"ל משרד ממשלתי, וראש אגף וראש ענף וציפי הפקידה זקוקים לרכב מנהלים מפואר שיסיע אותם לעבודה וגם את הילדים לסחנה, ברור שהציבור צריך לשלם!
67 ניסנס 22/10/2014 14:43 את החשבון להגיש ביום הבחירות
חבל על כל מילה מיותרת.הרי בעוד מספר ימים הכל ישכח והמצב לא ישתנה ,אלא אם כן נבוא חשבון עם כל אותם שרים שלא עושים בעיניני המשרד עליו הם ממונים (בנט,שר הפנים המיועד,ועוד) יום הבחירות צריך להיות יום הדין,אלא ,מה הבטחון שהבאים והמבטיחים למיניהם יעמדו במילתם.
66 אלי 22/10/2014 14:28 המיסוי המטורף שריד לתקופה הבולשביקית שבו מכונית היא
לוקסוס.
65 יש קרטל רכב בארץ 22/10/2014 14:25 מוכרים מכוניות 0קמ יד ראשונה בהנחה גדולה, יש רווח עצום
המחיר כל כך גבוה שגם היבואן מרוויח וגם סוכנות הליסינג מרוויחה אחרי הנחה של 12 עד 20 אחוז אז רבאק די למצוץ לנו את הדם.
64 בא 22/10/2014 13:49 רק המכוניות ,מה עם הדירות . כחלון כחלון כחלון . (ל"ת)
63 להדיוטות 22/10/2014 13:27 ההסבר לפער להדיוטות היא פשוטה: מיסים + לובי יצרניות רכב
1: זו דרך מצויינת לגבות מיסים מימי שיש לו. אתה מוכן לשלם יותר מס הכנסה במקום ? 2: המדינות הנ"ל הן יצרניות רכבץ הלובי של היצרנים (מה שנקרא ,טייקונים ע"י הדיוטות) דואג למיסוי נכוך. ברור למה...
62 גדי 22/10/2014 13:21 יש לי הצעה למחאה-ח"כים חשודים בגנבה...פואד ושו"ת.... (ל"ת)
61 shafik 22/10/2014 13:13 עכשיו נזכרתם? זה כבר שנים ככה! המיסוי 110%!!! (ל"ת)
אתי 22/10/2014 18:39 אז הגיע הזמן לשנות
זה ששנים רוכבים עלינו-לא אומר שצריך לתת יד להמשך העיוות
60 יובל 22/10/2014 13:06 זו הסיבה שהמדינה לא מקדמת רכבת תחתית
את החץ, כיפת ברזל, הכפר והלוויין עמוס הצליחה המדינה באמצעות התעשייה לייצר בלי בעיה.לחפור מנהרה לצורך רכבת תחתית זה מעל לכוחותיהjQuery20302793555613607168_1413971955423?כנראה מישהו לא רוצה וכנראה שיש לו סיבה טובה לא לרצות. המיסוי על הרכב והדלק הוא מיליארדים בשנה שמממנים הרפתקאות צבאיות אחת לשנתיים-שלוש
59 0023 22/10/2014 13:00 לפרסם את המייל של כץ ולהפציץ אותו בתגובות (ל"ת)
58 יריב 22/10/2014 12:55 הכתובת היא שר האוצר. שר התחבורה לא קובע מיסוי! (ל"ת)
57 מוטי ד״ר 22/10/2014 12:48 הציבור מטומטם !
הציבור מטומטם, הציבור ישלם, משיח לא בא, משיח גם לא מצלצל.
56 ערן 22/10/2014 12:46 פשוט חזירות (ל"ת)
55 דור 22/10/2014 12:45 בוקר טוב אליהו
כבר 70 שנה יש לנו מיסים של 120 אחוז על רכב ארץ אוכלת יושביה גנביםםםםםםםםםםםם
54 שירה 22/10/2014 12:38 חייבים לשים לזה סוף!
זה עושק שפשוט לא יתואר!!! על איזה עוד מוצר יש מיסוי של 100%??? התפיסה כי רכב הוא מותרות, צריכה להיעלם מן העולם. זאת תפיסה ארכאית, שמתאימה לימי המנדט הבריטי אם בכלל. עבור הורים לילדים, מדובר במוצר צריכה בסיסי עד מאוד, שנטל המס עליו צריך להיות אפסי. תמסו יאכטות, לא רכבים פרטיים!!!
53 מילקי זה כלום 22/10/2014 12:14 לעומת מחאת העורכי דין שתגיע בפיצוץ גדול
המכללות תת רמה מייצרות עורכי דין בכמות מסחרית. הממשלה יודעת ולא עושה כלום. נוח לה שיש כמה מכללות שמרויחות מכספי הלומדים. והתוצאה פגיעה בעורכי דין מוכשרים שמתאימים למקצוע. עורכי דין מהמכללות אם הם מוצאים עבודה רק גורמים נזק ללקוחות הליכים מיותרים להכניס להם כסף. יצוג כושל. לרובם אין עבודה. אם הממשלה לא תתחיל לצמצם את מספר עורכי הדין. יברחו מפה המוכשרים למדינות אחרות עוד תימצא האוניברסיטה בלונדון או ארהב או קנדה שתסכים לקלוט את המוכשרים ולעשות תוכנית מקוצרת. מי ירים את הכפפה???? ק'דימה להתארגן לעזיבה המונית
עם שנתפר מכל כיוונים 22/10/2014 13:38 ומה יעשה ביו"ל עו"ד מתחיל שלמד בארץ? זה לא הייטק
לכן צריך גם לדעת לבחור תחום לימודים. אם זה היה כלכלה...האפשרויות יהיו יותר פתוחות בחו"ל. וכמובן הייטק במיוחד..או אפילו שפות. אבל עו"ד מתחיל מה יעשה בחו"ל? כלום.
52 מני 22/10/2014 12:12 פשוט מרתיח
בעצם רוב רובה של ההכנסה הולכת למסים , החל במס ההכנסה ארנונה מעמ על כל דבר שאנו קונים מס רכישה מס שבח אגרות רישוי מס קניה וכו׳ . אין דבר במדינה שהממשלה לא נוגסת בו .
51 עמית 22/10/2014 11:58 מי שרוצה לחיות סביר, מקומו בחו"ל. כאן נשארים הפראיירים. (ל"ת)
50 מהיר ועצבני 22/10/2014 11:56 אתם יודעים מה הכי מעצבן?
שלחתי לכל המשפחה בוואטסאפ את הפרשי המחירים של הרכבים והתגובות שקבלתי: אין מה לעשות כן, יקר פה ככה זה.. לא להאמין שאנחנו מתוכנתים לקבל את המצב בהבנה מלאה כמו רובוטים. איך בדיוק יהיה שינוי עם תגובות כאלו?
49 עופריק 22/10/2014 11:56 עכשיו מובן למה לא מגדילים מיסים כתוצאה מצק איתן? (ל"ת)
48 ליאור 22/10/2014 11:54 טיפשים !מילא המס אבל כמה מרוויח היבואן? (ל"ת)
47 ציפי 22/10/2014 11:52 אם יורידו מיסוי על רכב יקחו אותו במקום אחר! אז עדיף
שמי שישי לו 150 אלף לשים על אוטו חדש שישלם גם מס..לא נורא בכלל.
עם שנתפר מכל כיוונים 22/10/2014 13:33 את צודקת...כך שזו נראת המחאה הכי לא חברתית (ל"ת)
46 מטומטמים!! 22/10/2014 11:51 בוכים ושוברים שיאי קניות רכבים חדשים (ל"ת)
אלי 22/10/2014 16:05 כי זה מצרך בסיסי למי שלא יכול לרכוש דירה במרכז (ל"ת)
45 איציק 22/10/2014 11:50 איזה סדר עדיפויות מעוות חאנשים הבכיינים בארץ!גועל נפש! (ל"ת)
44 שלמה נוישויינשטיין 22/10/2014 11:49 לי לא איכפת! יש לי רכב ליסינג ואני מחליף כל 3 שנים
ונוסע חופשי על חשבון המדינה.
א.ג. 23/10/2014 13:58 בן
בן זונה
חליל 22/10/2014 14:24 היצלחת להיצחק אותי
את סבבה לגמרי
עם שנתפר מכל כיוונים 22/10/2014 13:31 אתה איש מכירות בחברת ליסינג עושה כאן פרסומת!!הההההה (ל"ת)
43 א.מ 22/10/2014 11:48 ולאן בדיוק תדחפו את כל הרכבים שתקנו?אפילו על המדרכה כבר
אין מקום.
42 גדי 22/10/2014 11:47 "מחאות" מבית מפלגת העבודה בעיניים....
כל יום מחאות חדשות עגלות, מילקי, מכוניות נעליים , דיייי נמאסתם!
חיים 22/10/2014 14:25 יש יד פוליטית מכוונת מאחורי כל ה"מחאות" שאין בהן שום דב
דבר חדש שנעשה ביוזמת השלטון הנוכחי, הכל עניין ניגוח פוליטי כדי להתסיס..
גדי 22/10/2014 14:01 שכחתי עוד כמה "מחאות" הדוחק בכיתות, במטוסים ובקניונים.. (ל"ת)
41 שי 22/10/2014 11:47 איך המדינה תממן את הוצאותיה?אוכלוסית המדינה שלנו קטנה ו
ולכן נופל על כל אחד נטל גדול יותר יחסית למדינה עם אוכלוסיה גדולה יותר.בנוסף,נטל הביטחון שלנו גדול ממדינות עם אוכלוסיות גדולות יותר. מצד אחד אתם רוצים חינוך מהגיל הרך,תשלומים לכל מיני אוכלוסיות,שיפור כבישים ועוד ועוד ומצד שני אתם מייללים. אני מסכים שצריך לייעל את המערכות אך אי אפשר להשוות עם מדינות עם אוכלוסיות גדולות יותר ועם פחות בעיות ביטחון.
בא 22/10/2014 13:52 זה אתה ביבי ,מחירי הדירות לא מוצדקים ,לפני 7 שנים המחיר
ים היו למטה ,איך הסתדרנו אז עם הרווחה חינוך וביטחון .מספיק לבלבל בשכל .
40 זקן חכם 22/10/2014 11:41 ואם אתה רוצה להחליף צמיג יעלה לך 850 ש"ח- גנבים (ל"ת)
צמיג רזרבי 22/10/2014 11:55 850 זה רק לרכב יוקרה. מי שקונה רכב יוקרה יש לו לשלם
על צמיג סכום כזה. אם אין לו שיסע על 2 גלגלים קדמי ואחורי ושיעביר אותם לאמצע המכונית
39 יועץ שר התחבורה 22/10/2014 11:37 אין למחאה-יש מקום בדרישת לפיתוח מסיבי של תחבורה צבורית
בפרפריה ובמרכז רכבות מהירות, מטרו. כל מה נעשה עד כה אינו מחפה על הזנחה של עשרות שנים. רוב אוכלוסיית ישראל מתגוררת במרחב אורבני. אין כלל צורך ברכב עם תחבורה ציבורית מרשתת היטב את השטח. ואיפה שנדרש גם 24/7.
38 שלום 22/10/2014 11:36 בעצם רכב בשבילי ופצצה על עזה וכביש בשטחים
אתם רוצים הכל ?!אז צריך לממן. צורכי הביטחון לא ישתנו בשנים לא בעוד שנה ולא נראה בעוד עשרים שנה..וצריך לממן. עשרות אחוזים הולכים לתקציב הביטחון וזה השוני ביננו לבין ארה"ב ואירופה.
37 שלומי 22/10/2014 11:28 להוסיף לכך שהמשכורות כאן נמוכים יותר - יוצא שהפער יותר (ל"ת)
36 דן 22/10/2014 11:24 אכן מרתיח!!! (ל"ת)
35 המבין הגדול 22/10/2014 11:24 מישהו יודע כמה רכבים משועבדים למערכת הפיננסית בישראל?
אף אחד לא ייתן לדבר כזה לקרות באמת. שווי הבטוחות יירד דרמטית, כל משק בית שמחזיק במכוניות מכל סוג שהוא יינזק בטווח מיידי, ומי שיהנה מהמחאה אם וכאשר תצליח במידה מסוימת הם כל שוחרי הסביבה הירוקה שנוסעים כיום באופניים, ויעברו לרכבים ואז גם נגלה את פניהם האמיתיות, מדוע נסעו עד כה באופניים.
34 רונית 22/10/2014 11:23 ארנונה מים וביוב מרגיז יותר גם אם יש או אין בית
הארנונה רק בשביל לפנות לך פח והמים והביוב בשביל תאגידי המים כבר מזמן ייבשו את כל הגינות. רכב אינך חייב לשכור או לקנות בית כן לכן תשלם יקר בכל מקרה
33 בן בן ביגולו כאן 22/10/2014 11:23 הממשלה תשתיק את המחאה עם הבטחות שווא לתשתיות תחבורה
מחאה שלא תבשיל ולא תניב פירות
32 הרוזן 22/10/2014 11:21 מחירי המכוניות
איני יודע אם זה בגלל מיסוי הממשלה אך קחו בחשבון גם את רווחי היבואן שהם מאד גבוהים, הסוד גדול טמון שאת זה רוצים להסתיר כל הנוגהים בדבר זה ברשימון יבוא מהמכס ואז תיווכו במיסוי האמיתי
מיינחם 22/10/2014 14:27 נוגהים? איזה למך. . (ל"ת)
31 שינוי שיטת ממשל 22/10/2014 11:19 אתם חיים במציאות?זה שנים כך.
ולא דיברנו על דלק,חלקי חילוףביטוח
30 מוטי 22/10/2014 11:19 סוף סוף התעוררתם
חוגגים עליכם כל הזמן והחוגג הראשי הוא השלטון. השאר רק מחכים אותו, כמאמר הפתגם הדג מסריח מהראש. אתם חיים במדינה שמשעבדת אתכם כי אין לכם ברירה, ברגע שיפקחו עיניכם ותבינו כי יש לכם ברירה יפסיקו לחגוג עליכם.
29 גמלאי 22/10/2014 11:18 טמבלים ,מה איכפת לשרים הם נוסעים על חשבונכם,הטמבלים אתם (ל"ת)
28 אלי 22/10/2014 11:13 ומה עם חלקי חילוף?
גם כאן ניתן לראות פער של מאות אחוזים, יספרו לכם על כך שהיבואן מתחייב להחזיק מלאי ועוד סיפורים.. אבל זה לא מצדיק פערים כל כך גדולים, קויל למכונית שעולה 10 דולר בארץ נמכר 700 שקל - 2000 אחוזים, כמו שיצור המזון נשלט ע"י כמה משפחות ככה גם ענף הרכב
חלקי חילוף 22/10/2014 11:51 נזמין באיביי. הבעיה היא הרמאים שבמוסך. חוסר מקצועיות (ל"ת)
27 הממשלה הורגת אותנו 22/10/2014 11:10 בגלל שהמכוניות היקרות אנחנו קונים זבל ונהרגים בתאונות
במקום לעודד מכוניות בטיחותיות בזול במינימום מיסים. המיסים הגבוהים גורמים לכך שאנחנו נוסעים במכוניות ישנות במינימום בטיחות. ולבסוף נהרגים בדרכים
הפוך 22/10/2014 11:50 הממשלה לא הורגת אתכם . בשביל זה שמו לכם מצלמות
מהירות. לקחת עוד כסף.
26 צד ג', רכב 10 שנים. 22/10/2014 11:09 אכן תגלית, פראיירים למה קונים רכב חדש? (ל"ת)
25 בא 22/10/2014 11:05 קונים בעצם שתי מכוניות ,אחת לכם ואחת לאוצר . (ל"ת)
24 תושב ביבילנד 22/10/2014 11:01 ישראל זה לא מדינה זה נחס של 20 משפחות (ל"ת)
המביט מהצד 22/10/2014 11:20 נחס? לחזור לבית ספר יסודי מייד! (ל"ת)
23 בא 22/10/2014 11:00 כחלון . (ל"ת)
22 נהג אוטובוס 22/10/2014 10:57 ונגיד אני מוותר על קניית רכב. תחבורה ציבורית על הפנים (ל"ת)
21 דן 22/10/2014 10:55 לא יעזור כולום טוחנים מים
חונטה שולט במדינה אם יקרא משהוא חריף כל הזמן יש מבצע
20 דוד 22/10/2014 10:53 היין היפני ירד 25% מאז 2012, אך רכב יפני רק התייקר פה (ל"ת)
19 בוקר טוב 22/10/2014 10:44 מה גיליתם.זה מאז ומעולם
מס קניה מפלצתי
18 שוימר 22/10/2014 10:41 ואיך יממנו את החרדים וההתנחלויות ? (ל"ת)
אבנר 22/10/2014 11:25 ואתה לא מתנחל, היכן שאתה נמצא? (ל"ת)
17 המיסים אדירים על המכ 22/10/2014 10:41 זו באמת מחאה חשובה, המפעלים ממילא בחו"ל (ל"ת)
16 שמעון 22/10/2014 10:40 שר התחבורה וכל השרים נוכלים
העיקר שהם מקבלים רכב וגם דלק חינם מאיתנו ואנחנו משלמים מסים מאה אחוז בחוואה אנחנו פריקים אבל יגמר להם הסוס אנחנו היתעשתנו נבחר רק בסש כי רק המפלגה הזו יודעת לא לקחת מסים
אנונימי 22/10/2014 10:56 סש כי רק המפלגה הזו יודעת לא לקחת מיסים ?????????????
הדוסים שלך היום בכל מפלגות השלטון ב 20 שנה האחרונות ואם יש משהו שהם יודעים לעשות זה לסחוט את הקופה הציבורית כדי לממן חבורות שלמות של בטלנים עלובים
הם יטילו עוד מיסים 22/10/2014 10:55 דווקא ש"ס יצטרכו את המיסים כדי לממן את ההטבות למגזרם (ל"ת)
15 ש 22/10/2014 10:31 במדינה שמחיר המיים עולה כמו דלק למה אפשר לצפות???
הכל יקר כי האזרח טיפש וותרן ובסוף תישאר כאן שמנת מצומצמת וכל השאר יתמוטטו. גם אם היום יש לכם דירה,מה עם הילדים שלכם???לצאת לרחובות והפעם בשביל להפגין לא בשביל לראות הופעה.
14 yanivbash 22/10/2014 10:28 לא יעבוד
חברות הליסינג לא רוצות שהמחיר ירד ויש להם לובי חזק. הם רוצות שתקנו רכבים חדשים ויקרים בתשלומים. הם רוצות שתקחו ליסינג דרך העבודה. האוצר לא יוותר על שקל אחד מרכב חדש כי שם יותר קל לנגוס זה כמו סיגריות. המכורים ימשיכו לקנות רכבים חדשים.
13 אלי שני 22/10/2014 10:26 רוצים לשלם פחות מיסים-תאבקו להפחתת הוצאות הממשלה
אני לא יודע מה עמדתו של הכתב, אבל מי שרוצה לשלם פחות מיסים צריך להיאבק עבור הפחתת הוצאות הממשלה. זה הכי קל לחלק כסף, בסוף מישהו צריך לשלם אותו......
12 יונתן 22/10/2014 10:18 נתניהו וכץ בטוחים שהציבור מטומטם,, והם צודקים
מאז שנתניהו בשלטון הציבור סובל יותר וגם שותק יותר.יתכן שזה מיאוש
11 דוד 22/10/2014 10:16 בשנתיים האחרונות היין היפני ירד ב 25% אך טויוטה התייקרה
וכך גם כל הרכבים היפנים האחרים.
פשוט לא לקנות 22/10/2014 10:58 בארץ המחירים רק עולים, כשלא יקנו כמו בקיץ המחירים ירדו (ל"ת)
10 ררמ 22/10/2014 10:10 מדוע כל המחאות הצרכניות נכשלות:
פשוט מאוד, במשק קומוניסטי כמו בישראל מחאה צרכנית לא יכולה להשפיע על המונופולים והקרטלים, הצרכן שבוי בכל מקרה ואם הוא גורם לנזק כלשהו הרי שכל הנטל נופל עליו בחזרה בדלת האחורית. מצטער שאני אומר את זה אבל כדי לעורר שינוי צריך אירוע מכונן, התנקשות פוליטית, פיגוע דמים באיזה כנס של אוליגרכים או איזה מחאה אלימה עם הרבה דם. רבותי ההיסטוריה חוזרת.
המביט מהצד 22/10/2014 11:24 תסלח לי אבל זה ממש לא נכון!!!
תראה מה שאיש אחד בשם משה כחלון עשה למחירי התקשורת הסלולרית!
כחלון הבלון 22/10/2014 11:40 כולם יודעים שהמחירים לא ישארו כך. הם צריכים להשיק
צרכנים כדי להשאר כספקים אז הם ברווח נמוך לא יחזיקו מעמד
9 Right 22/10/2014 09:59 Right
Right
8 ערן 22/10/2014 09:53 חרם צרכנים על רכבים
לא לקנות יותר רכבים כך המחירים ירדו להסתדר עם מה שיש
היחידים שקונים רכבים 22/10/2014 11:39 זה אלה שאין להם דירה . נשאר להם כסף כי הם לא משלמים
משכנתא וגרים בשכירות. במקרה הגרוע הם יגורו במכונית.
7 ש 22/10/2014 09:52 הכל יקר!! תתחילו מהמים,קולנוע,מקדונלד ,דיור,דלק,חשמל
כמעט כל מוצר בהשוואה לארה"ב/קנדה או אירופה בארץ יקר יותר
6 קדימה מחאה 22/10/2014 09:51 כל אחד שירצה משהו בזול יעשה מחאה
קוטג, מילקי, קורנפלקס, דירה, מכונית, יכטה, מטוס, מגפיים שמפו נגד קשקשים, קרם וניל, שוקולד בלגי. נסיעות ללונדון נסיעות לברלין. נסיעות לקנדה. זה יקר מאוד ,
5 משקיע רציונלי 22/10/2014 09:49 מה הם יעשו כמחאה - לא יקנו רכב?
יעברו לאופניים חשמליות? מחאת סרק. משרד התחבורה מעוניין להוריד את העומס בכבישים, והדרכים לעשות את זה הם באמצעות מיסוי ואגרות רישוי גבוהות. אז על מה המחאה בדיוק?
4 לייק ומילקי 22/10/2014 09:48 8000 איש עשו לייק. זה אמור לזעזע את מי?
זה כמו מחאת האוהלים אלפים יצאו לרחובות והלכו לבנק לקחת משכנתא לקנות דירה. מספיק עם מחאת הטיפשים שפוגעת בשפויים והאחראים . נ מ א ס ת ם
תרנגולת 22/10/2014 10:59 את הביצה השמאלית של שר התחבורה (ל"ת)
3 מחאה זה באופנה 22/10/2014 09:45 בברלין יש תחבורה נוחה מאוד. במקום לדרוש הנחות על
מכוניות יש לדרוש רכבת . יש לדרוש תחבורה שמגיעה לכל מקום בתדירות גבוהה. יש לדרוש מחירי נסיעה בעיר נמוכים במיוחד במקום זה שר התחבורה ביזבז כסף על תוכנית חדשה שבה הרס עוד יותר את התחבורה. בוטלו קווים. אוטובוסים לא מגיעים מהר. קחו למשל את קו 66 מפתח תקווה לתל אביב מגיע בבוקר כל רבע שעה עמוס . אין קו שמגיע לצפון תל אביב לאזור הבילויים למשל הנמל. וגם הנסיעה בעיר מסבסדת את הנסיעות מחוץ לעיר. באופן מדהים נהיה יותר גרוע אז אל תעשו שום מחאה כי בקרוב יורידו את מחירי המכוניות לשרים ולעשירים ויעלו את מחירי המכוניות הקטנות וגם יעלו את מחירי הנסיעות כי אין לממשלה כסף. תסתמו כבר
2 אבי 22/10/2014 09:44 סוף סוף מחאה שתצליח - מכוניות!
שם הגניבה הגדולה ביותר כיום (מלבד סיגריות)
1 שמואל ברגר 22/10/2014 09:44 מחאה ראויה!
לא המיסוי על הרכב הוא הבעייתי, אלא היעדר תחבורה ציבורית. בהינתן תחבורה ציבורית טובה, הייתי מעלה את מיסי החזקת הרכב הפרטי.
מי גאון של אמא 22/10/2014 11:36 בהיעדר תחבורה נאותה הגאון מעלה מיסים לתחבורה הפרטית
גם צריך לחייב כל מכונית לנסוע על 2 גלגלים בלבד איזה מזל שאתה לא שר בממשלה . הספיק לנו לפיד
עם המיסוי המטורף 22/10/2014 16:15 כמו הציידים הם מבריחים את העדר לקניית רכבים ושם אורבים (ל"ת)
dan313 22/10/2014 10:59 לא יהיה תחבורה ציבורת
נו באמת הם רוצים שתשרוף דלק קונים ב2 שקלים מוכרים ב7
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש