ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

אקורד סגירה צורם: המעו"ף נפל 2% וסגר בנמוך יומי - כיל איבדה 3.5%

הירידות החריפות בשווקים במהלך חג הסוכות לחצו מטה גם את הבורסה המקומית. 24 מבין מניות המעו"ף סגרו בירידות שערים
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב שידעה בשנה החולפת בעיקר עליות שערים מוכיחה היום למשקיעים כי היא יודעת גם להתממש. המדדים המובילים בבורסה נכנעו למגמה השלילית שאפיינה את השווקים מעבר לים במהלך חג הסוכות וסגרה את המסחר בירידות שערים. המגמה השלילית נמשכה לאורך כל היום כאשר בסיומו - מדד המעו"ף סגר בנמוך יומי.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.13% מדד ת"א 35 1,419.2 +0.13% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד ב-2% ל-1,434 נקודות, מדד ת"א 75 צנח ב-2.75% ומדד הבנקים השיל 1.87% מערכו. מחזור המסחר הסתכם ב-670 מיליון שקלים - מחזור גבוה מהרגיל. בשוק המניות, 24 מבין 25 המניות המרכיבות את מדד המעו"ף ננעלו בירידות שערים (למעט שטראוס שעלתה קלות). נציין את כיל 0% כיל 1,368 0% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,368 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 3.5%, טבע +0.35% טבע 4,622 +0.35% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,622 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהשילה 2.9% ו נייס +0.07% נייס 30,170 +0.07% נייס בסיס:30,150 פתיחה:30,170 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצנחה ב-4%. עוד בלטה במסחר טאואר +0.49% טאואר 12,330 +0.49% טאואר בסיס:12,270 פתיחה:12,330 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה ב-7.8%.

עידן אזולאי, מנהל השקעות ראשי ומנכ"ל קרנות נאמנות אפסילון: "הירידות בשווקי העולם בשבוע האחרון מהוות את התיקון שלו חיכו מזה זמן רב. הנתונים שמצביעים על צמיחה אפסית עד שלילית באירופה אינם חדשים ולכן לדעתי הטיעון הזה מהווה כעת לא יותר מההסבר "התורן" לירידות. בסופו של יום, המשקיעים ימצאו עצמם בפני אותה דילמה שבה הם היו בשנים האחרונות שבה אלטרנטיבות השקעה שלהם מתמעטות והם נאלצים להגדיל את הסיכון בתיקיהם כדי ליהנות מתשואה".

נזכיר כי שבוע המסחר הנוכחי שוב יסתיים ביום ג', זאת לרגל חוג סוכות. בימי חול המועד (ראשון-שלישי) המסחר יסתיים כבר ב-14:25 (שלב ה'טרום נעילה' יחל ב-14:14).

הפחד בשוק הורגש גם בהתנהגות מדד הפחד. בעוד מדד הויקס האמריקני עלה ב-46% בשבוע החולף, כאן המדד טיפס ב-21% בלבד לרמה של 10.6%. מדובר ברמה הנמוכה ב-50% מהרמה של סטיית התקן בשוק האמריקני.

בשוק האג"ח נרשמו היום עליות שערים, בין היתר על רקע ירידת התשואות שנרשמה בסוף השבוע בארה"ב. כמו כן, גם דבריה של נגידת בנק ישראל שרמזה כי תיתכן הפחתת ריבית נוספת תומכים בשוק. האג"ח הממשלתי ל-10 שנים ממשלתי שקלי 0324 0% ממשלתי שקלי 118.5 0% ממשלתי שקלי 0324 סגירה:118.5 פתיחה:118.5 גבוה:0 נמוך:0 מחזור:-- לעמוד ציטוט נתוני אג"ח גרפים ביצועים ריביות כתבות נוספות בנושא: נסחר בתשואה של 2.16%, תשואת האג"ח ל-30 שנה ממשלתי שקלי 0142 0% ממשלתי שקלי 151.6 0% ממשלתי שקלי 0142 סגירה:151.6 פתיחה:151.6 גבוה:0 נמוך:0 מחזור:-- לעמוד ציטוט נתוני אג"ח גרפים ביצועים ריביות כתבות נוספות בנושא: ירדה ל-3.48%.

המסחר בחו"ל

מאז נעילת המסחר בבורסה בתל אביב ביום שלישי בערב, בבורסות העולם נרשם מסחר שלילי חריף. בארבעת ימי המסחר בחו"ל מדד הנאסד"ק צנח בכ-4%, מדד הדאו ג'ונס איבד 2.6% ומדד ה-S&P 500 ירד בלא פחות מ-3%.

מאחורי המסחר השלילי בארה"ב עמדו נתונים כלכליים חלשים אודות פעילות הייצוא בגרמניה. כמו כן, דבריו של נגיד הבנק המרכזי באירופה שרמז על האטה ביבשת לא עשו טוב לשווקים. בתגובה, מדד הפחד (ה-VIX) ננעל ברמה של 21% - זינוק של 46% בתוך כשבוע.

מניות במרכז

ה חברה לישראל 0% חברה לישראל 57,470 0% חברה לישראל בסיס:57,470 פתיחה:57,470 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום על מכירת מניות נוספות של כיל 0% כיל 1,368 0% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,368 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהיקף כספי של 42 מיליון דולר. מכירת המניות הינה חלק מהאופציה שנתנה החברה לישראל לחתמים כחלק מהצעת המכר של מניות כיל בבורסת ניו יורק לפני מספר שבועות. לידיעה בהרחבה

חברת מיי סייז 0% מיי סייז 257.6 0% מיי סייז בסיס:257.6 פתיחה:257.6 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה היום על כוונתה לבצע הנפקה בבורסת ניו יורק. החברה עדכנה כי היקף הגיוס צפוי להסתכם בסכום של עד 10 מיליון דולר. אם וכאשר תושלם ההנפקה - תהפוך החברה לדואלית.

חברת קפיטל פוינט 0% קפיטל פוינט 68 0% קפיטל פוינט בסיס:68 פתיחה:68 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה ביום שלישי האחרון גיוס מוצלח של כ-14 מיליון שקל. חברת האחזקות נהנתה מביקושים של 29 מיליון שקל בגיוס אשר נקבע במחיר של 61 שקלים למניה. כחלק מן הגיוס העניקה החברה למשקיעים כתב אופציה ללא תמורה הניתן להמרה למניות לפי מחיר של 60 אגורות.

איש העסקים מוריס לסטר התפטר במהלך החג מתפקידו כדירקטור בחברת כיטוב פארמה 0% כיטוב פארמה 39.9 0% כיטוב פארמה בסיס:39.9 פתיחה:39.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . לסטר המחזיק ב-4% ממניות החברה חדל מלהיות בעל עניין. עם זאת, נציין כי המניות אותם מחזיק לסטר חסומות לפחות עד חודש פברואר 2015.

תגובות לכתבה(124):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 85.
    הוי יא גורביץ'. תמשיך לבלבל את הביצים ואני אמשיך
    אניגמה 12/10/2014 20:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    להרוויח כסף. ביום שאמרת שהמעוף יעלה קניתי 200K תודה וחג שמח.
    סגור
  • 200K שורט מעוף (ל"ת)
    אניגמה 13/10/2014 00:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 84.
    טואואר
    אייל 12/10/2014 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביום חמישי ירדה היום ירדה ואני קניתי 100000 שח
    סגור
  • 83.
    העיקר לא שמו היום קרם הגנה ...... איזה תענוג (ל"ת)
    מישהו 12/10/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    לפני חודש בדיוק, ב 12 בספטמבר, גורביץ' אמר 1480...
    בהרוז בדבכט 12/10/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    11 1
    רשמתי לי את זה ביומן למעקב. הנבואה ניתנה לשותים, והניתוח הטכני האשלייתי ניתן למשועממים. הוא כתב שכל ירידה (מהארץ?) תהיה לצורך עליה (לברלין?...)
    סגור
  • אתה לא מבין כלום
    אלון 12/10/2014 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המדד יגיע ל-1480 מי אמר בבת אחתאתה וכל המלעיגים קודם כל תלמדו את מה שהבן אדם מתכוון אחרי זה תבקרו אותו
    סגור
  • אתה פטי אמר כל אחד יכול להגיד ..........
    7 13/10/2014 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אומר שבמדד יעלה השאלה היא מתי ניתוח טכני הוא אשליה ידע ושווה לניחוש פרוע
    סגור
  • רק שוטים כותבים שותים במקום (ל"ת)
    שוטי הנבואה 12/10/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 81.
    מי שהרוויח זה מי שקנה היום ההוכחה מחר ומחרתיים (ל"ת)
    חכם מה אומר 12/10/2014 15:03
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • אם
    טיפש ללא הפסקה 12/10/2014 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה חכם אני גאון .הרווחתי היום 60k אחד הימים הטובים אי פעם . עדיין מכרתי רק את הרווח ונשארתי עם הבסיס מחר המשך ירידות חכם שלי
    סגור
  • טען עוד
  • אכן צודק.
    מאיר 12/10/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היום נקנו בנקים , טבע , פרוטרום ועוד . רק סבלנות. חג שמח למרות הירידות.
    סגור
  • 80.
    מעוף
    סוחר 12/10/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אני אמרתי לכל ה״חכמים הגדולים״ מראים כאילו לא קורה כלום ובסוף זורקים סחורה מכה אחת טאוריסט אספת סחורה ברצפה? מחר יהיה עוד רצפה לא קונים בירידות.
    סגור
  • 79.
    מי
    טיפש ללא הפסקה 12/10/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 12
    אמר אני ולא קיבל? כל "החכמים" שאמרו בבוקר כדאי לקנות כבר מופסדים . מחר המשך ההפסדים. יום גדול הרווחתי קרוב ל 60k
    סגור
  • 78.
    אני נאנה לראות בורסה נופלת. (ל"ת)
    עורב אמיתי 12/10/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • קודם תלמד לכתוב (ל"ת)
    אשר 12/10/2014 18:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 77.
    צלצל אלי אח יקר. בבר 70 חחחחחחחחחחח (ל"ת)
    דחלילון 12/10/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 76.
    חחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 12/10/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • עוד טמבל שחושב שהוא מרויח (ל"ת)
    חחחחחחחחחח 12/10/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 75.
    בזק
    gilad 12/10/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בזק במצב הכיע טוב היום
    סגור
  • 74.
    רבותיי אתם ישנים בעמידה גרמניה כבר 12 אחוז מהשיא כנסו
    עילאי 12/10/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 10
    המפולת כבר פה הפוש שנתנו לשוק בחודש קודם זה היה הטופ של ההשחלה מכאן ואילך לפחות 30 אחוז למטה הדאו יכול לרדת 66 אחוז במקרה הגרוע במקרה הטוב 20 אחוז מה שבטוח זה שהכל יהיה למטה יהיו מניות בודדות שכבר נשחטו שדווקא כן יעלו לפי דעתי אפריקה היא מניה שחוטה דייה
    סגור
  • 73.
    2 פרמטרים:
    יואב 12/10/2014 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    1. ריביות בעולם ~ 0 -> צמיחה חלשה. אילו עוד שפנים יש בכובע? 2. דאע"ש "סוגרים" על מחוז אנבר במערב עירק - בואכה לירדן...
    סגור
  • 72.
    יש למישהו עצה
    דוד 12/10/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי 12 קולים 1450 מה לעשות לימקור הא לחקות
    סגור
  • למכור תחתוך הפסד (ל"ת)
    7 13/10/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לי יש 14 אני מחכה (ל"ת)
    לדוד 12/10/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לפי
    טיפש ללא הפסקה 12/10/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    העברית שלך כדאי שתתאבד .אין לך כל סיכוי להרוויח בבורסה
    סגור
  • 71.
    ביום שני בערב יגיעו היהודים ויתקנו למעלה
    אברהם 12/10/2014 12:52
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שנים, מגיע החגים, הגויים מורידים את הבורסות, היהודים יגיעו בשני בערב ןייעלו את השווקים
    סגור
  • 70.
    שבוע טוב ו ושמח לכולם!
    אחת שמבינה א 12/10/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 9
    דבר ראשון אני מציעה לכם להרגע, יתכן וזה סתם תיקון קטן במעוך אחרי רצף של עליות יפות מאוד, דבר שני אני לא מציעה לכם לגעת במניות היום אפילו שזה מאוד קורץ תחכו למחר . בקשר לטאוור נכון שזה מאוד מאכזב אבל למי שלא מושקע במנייה הזאת זאת הזדמנות קנייה לא לפספס! בקיצור אני מאוד נהנית מהירידות יש לי הזדמנות לכתוב עוד כמה פוטים מאוד רחוקים מהמעוף וטוב שסגרתי את הפותים שהיו לי. המשך יום נעים חג שמח , תהנו!
    סגור
  • היו לך פותים? חשבתי שיש לך רק פות אחד... (ל"ת)
    בהרוז בדבכט 12/10/2014 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש לך שגיאות כתיב דיסלקטית? תלמדי לכתוב (ל"ת)
    חחחחחחח 12/10/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אנחנו בתחילתו של תיקון אם ישבור את 1900.אומרים "פוטים"
    לאחת החביבה 12/10/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ולא "פותים". סתם, בכיף. חג שמח לך ולכולם.
    סגור
  • לא הגזמת? (ל"ת)
    חביביה? 12/10/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    בורסה
    משקיע 12/10/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתי המסחר מסתיים בחול המועד? תודה
    סגור
  • 68.
    הבורסה
    סוחר 12/10/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    5 7
    טפשים כל עלייה תהיה להכניס טפשים שחושבים זול וירד מחר עוד המניות לא זולות!!! כל עלייה נצלו לפוטים
    סגור
  • 67.
    טאואר כסף על הריצפה פשוט להתכופף ולהרים
    טאואריסט 12/10/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
    4 12
    מחזור ענק בטאואר השערים של היום יהיו מחר חלום הפראיירים שמוכרים היום לא יהיו מחר כמובן שכל האמור על דעתו של הכותב בלבד ואין באמור המלצה
    סגור
  • השאלה היא האם לכותב יש דעה בכלל (ל"ת)
    דוביד. 12/10/2014 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טאואר
    סוחר 12/10/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תתעופף אחי תאסוף עוד שבוע אתה תתכופף כדי למכור ותתקע לא קונים בירידות
    סגור
  • 66.
    תעשו הפוך לגורביץ ולבנק לאומי(להגדיל תיק המניות=הפוך) (ל"ת)
    יעקב 12/10/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 65.
    כזה
    בשוק 12/10/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חב' שמשקיעות בנדלן יכולות כנראה להיות מפלט ....זה שיכול לשמור על ערכו.....אי אפשר בלי בית ובלי אוכל , לכן לא זה יירד וגם לא זה....המחאות גורמות אך ורק לעליות בשניים אלו.....
    סגור
  • 64.
    אני סבור כמעט בוודאות שללא הכנסת שותף באופן מהיר לגבעות
    ppp 12/10/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה לא תוכל להפיק נפט בעתיד ותעמוד בפני פשיטת רגל בקרוב. זוהי דעתי האישית והפרטית.
    סגור
  • גדול כדי להבין את זה ואני מניח שהנהלת גבעות בוודאי
    לא צריך להיות חכם 12/10/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודעת לכך. השאלה הגדולה היא אם יצליחו בכך?
    סגור
  • 63.
    לפי מחזור המסחר הפארסה בדרך
    חכם מה אומר 12/10/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    8 8
    לדעתי יסתיים באדום חלש עם אפשרות לעליות קלות כל המניות שנחתכות שוות קניה חזקה ומחר יהיה תיקון אלים בהם אין באמור המלצה
    סגור
  • עוד
    טיפש ללא הפסקה 12/10/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דביל מצוי יאללה תקנה היום ומהר .מחכים לדבילים כמוך .ממש אפשרות לעליות היום אה אה אה. מחר הכל יהיה זול יותר
    סגור
  • 62.
    ברור שהשורטיסטים שולטים בשוק 99 אחוז מהמניות בשורט (ל"ת)
    ערן 12/10/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    קפיטל פוינט-שאפו
    ש 12/10/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיוס אכן מוצלח
    סגור
  • 60.
    יחי ההמלצות-טאואר,פלוריסטם,פועלים ,בז"ן ועוד (ל"ת)
    אמיר 12/10/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 59.
    תיפרדו בדלק רכב מ 4000 לעולמים,בזק על הפנים,פוועלים.... (ל"ת)
    טומי 12/10/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    טאואר מתרסקת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    לאחת ש... 12/10/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 57.
    זה טוב לבנקים עמלות ורווחים. אז תקנו מניות בנק (ל"ת)
    תמכרו בהפסד 12/10/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    המפולת בדרך. למכור הכל!!!!
    אדי 12/10/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    18 7
    עד שלא מאוחר מדי למכור הכל, גם בהפסד. לשים את הכסף בבלטות. הכי בטוח.
    סגור
  • 55.
    אלוט- צריכה להיסחר ברבע משוויה הנוכחי. (ל"ת)
    ירון 12/10/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 54.
    טאואר
    משה 12/10/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 6
    זה הזמן לקניות עד סוף השנה המניה בשיא
    סגור
  • 53.
    בשעה 13 מתחילים לקנות (ל"ת)
    השעון הדובר 12/10/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    9 14
    סגור
  • 52.
    יתכן שהסערה זוטא הזו תמשך מספר ימים,אבל אנשים התעלמו
    ייאי 12/10/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    8 8
    ממספר נקודות:א.דראגי דוחף את גוש היורו לבצע הרפורמות הנידרשות;וזה לא שלילי,זה מאוד חיובי.ב.כלכלת ארה"ב מציגה עוצמה הצומחת עוד ועוד עם כל חודש שעובר.כשהסערה זוטא תעלם יתבאא שהרבה עשו קופה גדולה על חשבון שניבהלו ומיהרו למכור.
    סגור
  • ומה
    טיפש ללא הפסקה 12/10/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם המיתון העולמי ? ירידה חדה ביבוא ?
    סגור
  • 51.
    ניעור של ידיים חלשות (ל"ת)
    סרגיי 12/10/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    12 9
    סגור
  • יורדים ל 1420 (ל"ת)
    שי 12/10/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 50.
    מעוף
    סוחר 12/10/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הזבלות דאגו בשקל וחצי להחזיק תבורסה לפני החג עכשיו יעשו התאמות וישחטו את כולם!!! אין לנו סיכוי מול כמה מושחטים שעושים מה שרוצים פה בגלל שאין שכירות ביזיוןןןןןןןן
    סגור
  • 49.
    לאחר סגירת המסחר היו עליות, זה המדד ולא הפחדה (ל"ת)
    ביז כבר מזמן לא אמינ 12/10/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 48.
    מי הם שנתנו לקרניץ ציון A
    גלובל פיננס? 12/10/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנחנו נותנים לה ציון נכשל. אין לה מקוריות אין לה מעוף היא עושה מה שצפי ממנה. השלב הבא ריבית 0 שתתן תוצאות כמו מע"מ 0 על לפיד. אנחנו נותנים לה ציון נכשל. אולי פעם תקום ועדת חקירה או איזה חתן פרס נובל יקבל פרס על המחקר על הרס הכלכלה קרנית פלוג = לפיד= ביבי= כשלון גמור
    סגור
  • 47.
    תברחו מהר. דעה"ש מגיעים לבורסה !!! (ל"ת)
    דנידין 12/10/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • דע"אש מזמן פה בכנסת יש לנו לפיד ושלי . (ל"ת)
    הבריחה הגדולה 12/10/2014 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 46.
    האיש עם הגועל נפש שמוכר בזיל הזול סחורה מקולקלת
    רמי לוי 12/10/2014 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מעלה שכר ל 5 מתוך 8 בני משפוחה שעובדים בעסק המשגשג המניה צריכה לרדת ל 12000 וגם זה מעט מידי. שלמה מעוז צודק
    סגור
  • 45.
    האיש עם הגועל נפש שמוכר בזיל הזול סחורה מקולקלת
    רמי לוי 12/10/2014 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מעלה שכר ל 5 מתוך 8 בני משפוחה שעובדים בעסק המשגשג המניה צריכה לרדת ל 12000 וגם זה מעט מידי. שלמה מעוז צודק
    סגור
  • 44.
    בסוף היום ירידות קלות כיפה שוויץ (ל"ת)
    יוסי 12/10/2014 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    התרסקות היום בבורסה ..מוכר על הבוקר (ל"ת)
    יורוליג 12/10/2014 08:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 42.
    בורסה
    סוחר 12/10/2014 07:01
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שבוע טוב בקיצור ולעניין מרחץ דמים היום בשוק ישחטו במסחר מקוצר!!!!
    סגור
  • 41.
    בישראל צריך לסחור פעם בשבוע-ביום ראשון.סיכום שבוע.
    רובוטריק 11/10/2014 23:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בישראל צריך לסחור פעם בשבוע-ביום ראשון.סיכום שבוע. בישראל מספיק לסחור פעם בשבוע-רק ביום ראשון. ראו מה קורה בחג ב USA- יום שלישי ירידה, רביעי עליה, חמישי ירידה), שישי -ירידה אבל תמיד תמיד, ובעיקר אחרי חג וכמעט בכל סופ"ש על פי מה שיהיה ביום שישי ב USA- המעוף יעשה ביום ראשון. אם ביום שישי USA-עליות, במעוף יום ראשון עליות. אם ביום שישי USA-ירידות, במעוף יום ראשון ירידות. לישראלים טווח זיכרון קצר של עדר.מספיק לעשות "סיכום שבועי" של יום בשבוע. ככה זה היה תמיד. עזבו אותכם מכל העמלות על לקנות ולמכור כל יום לאחר לילה סוער כזה או אחר ב USA של 2% + או מינוס. גם ככה מחקים בישראל את USA ומספיק יום אחד של מסחר כדי לעשות התאמה. בלי כותרות מפחידות ובלי עמלות מיותרות, וככה לפחות ישחטו אותנו פחות בעמלות של קניה ומכירה-בהתאם לכותרת מפוצצת כזו או אחרת.
    סגור
  • 40.
    פוט 1410
    אבירם 11/10/2014 22:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש למשהו מושג מה יעשה מחר פוט1410?
    סגור
  • לאבירם
    לב 12/10/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יודע לגבי מחר,אבל ביום שני הוא יהיה הרבה מעל 1000 שקל
    סגור
  • כן.תמכור בפתיחה - תהיה מליונר. (ל"ת)
    צבי 12/10/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 39.
    בזק עולה חזק (ל"ת)
    גיל 11/10/2014 21:55
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 38.
    זה תיקון קצר, לפני הנסיקה בסוף שנה!!
    משוגעים 11/10/2014 21:48
    הגב לתגובה זו
    20 8
    לא לפחד, תיקון של 4, 6 אחוז..קטן עלינו
    סגור
  • 37.
    משתמשת בכתבים עלומי שם ומחללת את השבת קודש בפרהסיה
    מערכת ביזפורטל 11/10/2014 21:46
    הגב לתגובה זו
    10 10
    למען בצע כסף! לא מדובר כאן בפיקוח נפש, אלא בתאוות בצע גמורה ובפגיעה בציבור כולו, חילוני, מסורתי ודתי כאחד! בושה וחרפה לכם! אפילו הגויים יודעים לכבד את יום המנוחה שלהם! ומה קורה לכם כאן יהודים יקרים????
    סגור
  • ליהודים אין כסף לסחור בבורסה זה כתבות לזרים שבאים
    ל 37 12/10/2014 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לפה בהמוניהם ומשקיעים בזבל הישראל.
    סגור
  • 36.
    בדיוק הפוך
    אורן 11/10/2014 21:43
    הגב לתגובה זו
    15 2
    כרגיל בבוקר ירד מעט ולקראת סוף המסחר עליות, המעוף רוצה מאוד לעלות ואף אחד לא יעצור אותו
    סגור
  • 35.
    יתחיל ירידות חדות ואז לקנות יסגר בעליות קלות (ל"ת)
    חכם מה אומר 11/10/2014 21:35
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 34.
    מחר עליות (ל"ת)
    ריבית אפס 11/10/2014 21:07
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • 33.
    ככה זה בורסה פעם למעלה פעם למטה (ל"ת)
    טייס 11/10/2014 20:58
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 32.
    שום ספיגה ושום בטיח, ירידות קלות
    ירקרק 11/10/2014 20:57
    הגב לתגובה זו
    14 10
    ולא אתפלא אם לקראת סוף היום המדדים בככל יתאפסו. כל עוד הריבית אפסית, המניות בארץ ימשיכו לעלות.
    סגור
  • 31.
    פוט1410
    אמיר 11/10/2014 20:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה לדעתכם יעשה מחר
    סגור
  • 30.
    מה עם טאואר ? (ל"ת)
    אחת שלא מבינה ג 11/10/2014 20:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • כדאי לקנות (ל"ת)
    אייל 12/10/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 29.
    אל תשכחו בבוקר את החיתולים. שלא יברח לכם (ל"ת)
    כוננות ספיגה 11/10/2014 20:54
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 28.
    לסם מאמי
    סאאאמי 11/10/2014 20:47
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ממחר תיראו איך השורטיזם העולמי שולט ונראה לכם בית ספר ותוכלו אצלנו פי שבעה פעמים על מה שהירווחתם לנו באאואנטה שלכם לאחרונה ואני בטוח שגם הטטכניקלים יכתבו מחחר כמב השורטיזם מאכיל את הלונגניסטים
    סגור
  • 27.
    לביז
    המומחה הבינלאומי 11/10/2014 20:38
    הגב לתגובה זו
    5 6
    למה אתם מפחידים את הציבור. אנחנו מעצמה בכל ספורט אנו טוחנים את כולם. אם יביאו את ריאל מדריד לקבוצה הכי דרדלה שלנו אז נקרע אותם איזה שבע אפס.גם בבורסה אנו מקסחים אתהעולם. ראיתם שבכל העולם ירד בחודש האחרון אז אצלנו עף. אז מחר הפוך על הפוך ומחר נעלה לדעצי שלוש אחוז. ואתם תירו שגם אם העולם יירד השנה איזה שישים ושלוש אחוז אז אנו לא נעלה הרבה אבל אני מבטיח לכם שניסגור איזה עדרים ואחת אחוז בפלוס באותה תקופה. אל תפחדו יש לי נסיון של 41 שנים ביולם ואנו הכי חזקים ונאכיל את כולם לקרדות אז אל תחששו כי הכרישים יטיסו את הבורסה איזה שישים ותשע אחוז שכל העולם יירד איזה ארבעים ושתחים אחוז ואפילו עד שבעים ושתיים אחוש תישמעו מה אני אומר ואל תפחדו כי הכיוון אצלנו רק למעלה כי אנו המדינה אחי חזקה בעולם ונקרא להם את הצורה תאמינו לי כי הרווחתי מילאונים בחמישים שנה ואני יודע מה יקרא
    סגור
  • 26.
    כולכם חיים בגן עדן של שוטים!!
    האמת היחידה 11/10/2014 20:25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אתה לא יודעים מה זה ממש ירידות משנת 2008 לא היו לכם ירידות . כל מה שעולה כמו בלון סופו להתפוצץ.
    סגור
  • למה צריך שוב מפולת כמו 2008/ ? מה קרה חזרנו לאותו מצב
    למה ככה 12/10/2014 07:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל הבורסה היא משחק של עליות וירידות . או שמנפחים או שמורידים סתם זה משחק הימורים. מזמן הבורסה לא משקפת מצב כלכלי של חברות לא הכל שחור.
    סגור
  • 25.
    כותרת מלחיצה אוובר
    לחץ 11/10/2014 20:23
    הגב לתגובה זו
    6 14
    מחר השוק יעבור מימושון עד 1428 ומשם נעלה
    סגור
  • 24.
    מחר
    איל 11/10/2014 20:21
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מחר פתיחה 2 אחוז למטה סוף יום הכל תלוי בשחקני המעוף לדעתי 3 אחוז למטה
    סגור
  • 23.
    מי שמפחד מירידות , שיחפש ריבית קבועה.
    ירון 11/10/2014 19:56
    הגב לתגובה זו
    12 0
    בבורסה- המשחק למעלה ולמטה כמעט בלי קשר למניה.
    סגור
  • 22.
    כיל
    כיל 11/10/2014 19:56
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מה יהיה בסוף עים המניה הזו מתי כבר נתחיל להרוויח יש למישהו מושג
    סגור
  • מתי שלפיד יעוף מהשלטון עם ביבי הישנוני שלא מתפקד בכלל
    כיל תרויח 12/10/2014 07:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    איש עייף שאיבד את אמונתו למען כסא ובית ראש הממשלה. כשהם יעופו ביחד עם שלי יחימוביץ סתיו שפיר שמולי ורוזנטל אז כיל תעלה. וגם שכל האנליסטים האינטירסנטים יעופו
    סגור
  • 21.
    ירידות קלות מחר ,אולי אפילו עליות ."שחקני מעוף" (ל"ת)
    אילן 11/10/2014 19:45
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 20.
    הבורסה חייבת לרדת לפחות ל1100 שהזרים יחזרו בחזרה (ל"ת)
    אבי 11/10/2014 19:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 19.
    שבורסה רק עולה זה בורסה חולה חייבים רופה לרפות את הבורס (ל"ת)
    אבי 11/10/2014 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • לרפה את המוסרסה. לך ללמוד לכתוב (ל"ת)
    לא חייבים רופה 12/10/2014 07:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מתקן המתקן
    פול 12/10/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כבר אתה רוצה לתקן כתיב נכון, אז לפחות תדע להשתמש בזמנים נכונים צ"ל לך תלמד (בעתיד) לכתוב ולא ,לך ללמוד...
    סגור
  • 18.
    דולר המלך החדש
    אהרון 11/10/2014 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 7
    תתחילו לקנות דולרים או כול מה שקרוב לדולר תזרקו את המניות עדיף אגח . הדולר עד סוף השנה לפחות 4 שקלים וימשיך בשנה הבאה לכיוון 5 שקלים שם מקומו הטבעי
    סגור
  • 17.
    תפנימו
    אהרון 11/10/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    5 10
    הירידות רק התחילו מי שעדיין חי באשליה של עליות שיחשוב טוב טוב התחלה של כריסה לפחות 30 אחוז
    סגור
  • 16.
    לא טאואר , פלוריסטים, בזן, ועוד מניות קטנטנות שצריכות
    אין סיבה לשחוט מניות 11/10/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    6 5
    לזנק 70% מינימום למשל מנדלסון.
    סגור
  • 15.
    מעניין שרק פה יש היסטריה כי זה אתר לעמך
    האתר הדובי 11/10/2014 19:20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    באתרים אחרים של גלובס וכלכליסט ודה מרקר אין היסטריה להפך
    סגור
  • מישהו מממן את הכתבים וזו התוצאה , גם גורביץ מנחש (ל"ת)
    דוד מ 11/10/2014 23:38
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 14.
    למכור הכל, דחוף. התרסקות בדרך. 70% למטה.
    אדי 11/10/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
    6 9
    למכור מהר לפני שיהיה מאוחר מדי. לשים כסף בבלטות. לקנות קופסאות שימורים ליום שחור.
    סגור
  • 13.
    שחקני המעוף תחזיקו את השוק אפילו לשעתיים
    כוסס צפורניים 11/10/2014 19:08
    הגב לתגובה זו
    2 10
    לפני כחודשיים נשברתי וניכנסתי לשוק, חשבתי שזהו כבר לא יתנו לשוק לרדת, עכשיו מודאג מאוד, עשיתי כמעט 4 אחוז, תחזיקו את השוק אפילו לשעתיים במסחר יציב עם מחזור גדול, מוכר במינו אחד כיל טבע בנקים פרטנר בזק טאואר, תגידו אתם בטוחים שלא צריך לדאוג, שמישהו כאן ינסה קצת להרגיע את הרוחות של ביזפורטל, הם לא מפספסים שום הזדמנות לשלוח מסרים מעוררי פחד, תורידו כבר את התמונה של הדב הזה
    סגור
  • 12.
    מעוף חזק
    דוד 11/10/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ירידה של חצי אחוז ומיד עליה
    סגור
  • 11.
    למכור למכור
    על הגדר 11/10/2014 18:39
    הגב לתגובה זו
    7 15
    זה הזמן למכור או לגדר את הסיכון עם תעודת שורט. הכיוון למטה חזק
    סגור
  • 10.
    קניתי לפני כחודשיים 100K
    מודאג מאוד 11/10/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    2 13
    התיאשתי כשראיתי שכל המדדים רק מטפסים, עשה דווקא לא רע כמעט 4 אחוז בחודשיים, מקווה ששחקני המעוף יצליחו להחזיק קצת את השוק, אפילו במינוס 1 מוכר להם הכול
    סגור
  • 9.
    בסוכות תמיד עליות
    סוכות 11/10/2014 18:30
    הגב לתגובה זו
    9 10
    כך היה שנים רבות
    סגור
  • 8.
    מה שביזפורטל כותב קורה הפוך בסוף היום ירידות קלות (ל"ת)
    אבי 11/10/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    25 24
    סגור
  • יש רמאום
    דוד 11/10/2014 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הזה דבר זה יש 2 אנשים שקבעים קמה יורד וקמה עולה זה אמישחק של גנביים
    סגור
  • ירידה לצורך עליה לא לזרוק סחורה תופעת העדר
    זה נכון 11/10/2014 18:47
    הגב לתגובה זו
    4 10
    הבעיה באירופה ולא כאן אני מאמין שדרגי והחבורה יתנו לשוק לרדת אבל לא יותר מידיי כדי לא להכניס את השווקים לסחרור ואז ישחררו הודעות בקשר להצלת אירופה ובראשם גרמניה שתיכות במהלך להבראת השווקים האירופים
    סגור
  • 7.
    לא לדאוג
    איליה 11/10/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    21 48
    מחר ירידות, שני,שלישי עליות, נסגור את השבוע עם שיא במעו"ף. אמן...
    סגור
  • וזה תלוי בדרגי ובראש ממשלת גרמניה במהלכים
    זה נכון 11/10/2014 18:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    להבראת השווקים באירופה והמהלכים שהם יתרמו לו לחיוב השאלה מתי הם יפעלו על מנת לא ליצור פניקה שלצאת מימנה אף אחד לא ידע
    סגור
  • איזה יין שתית
    האמיתי 11/10/2014 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הכל מוחזק כאן באופן מלאכותי תוך כמה חודשים נחזור ל1350
    סגור
  • 6.
    וואו איזהפחד 2 אחוז במקרה הטוב (ל"ת)
    אופיר 11/10/2014 16:58
    הגב לתגובה זו
    5 40
    סגור
  • אל תתלהב יותר מידי
    זאת לא מפולת 11/10/2014 18:56
    הגב לתגובה זו
    3 15
    זה מתואם מאוד על מנת לבצע תיקון תכני מתבקש בחול ולא בארץ אנחנו ניגרר קצת לא יותר השוק שלנו יציב ירידות בבוקר ותיקון מעלה
    סגור
  • אני בפנים ובטח מעוניין בעליות
    אופיר 12/10/2014 00:02
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לא הבנתי את המילה תכני ברור שבסוף ישברו שיאים חדשים. השאלה מתי ?
    סגור
  • באדום. לא הבנתי למה אדום. האם אתה שמח לאיד?
    לזה שסימן לאופיר 12/10/2014 07:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עם של קנאים צרי עין . עכשיו סוכות ויש שמחת בית השואבה שנאמר מי שלא ראה את שמחת בית השואבה לא ראה שמחה מימיו אבל אנחנו במדינת הגמדים החמדנים ואין כמו שמחה לאיד. שיהיה לכם לתרופות
    סגור
  • 5.
    מעוף
    יוסי 11/10/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    12 21
    כמה מחר תירד 2 או 3 אחוז.
    סגור
  • 4.
    תקנו מניות לא לפחד . (ל"ת)
    שור ולא דוב 11/10/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    20 20
    סגור
  • 3.
    פוקס תעלה מחר 2 אחוז...........
    אלין 11/10/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    5 22
    ויזל לא יעצור עד שיהיו לו 20 רשתות
    סגור
  • 2.
    תיקון היה מחייב וזה הזמן לקנות מניות שנפלו 30 אחוז
    לא להתרגש 11/10/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    15 10
    טאואר אחת מהם הירידות החדות בניר ללא סיבה יש אנשים שמשפשפים ידיים לקניה חזקה בניר לא להתרגש יום ראשון צפי לפרסום דוח טוב החכמים לא מוכרים טאואר יש ניירות שלא שווים ירידה של 30 אחוז בניר חריג מאוד צפי ל15 עד 20 דולר להפנים
    סגור
  • 1.
    אין תחליף לבורסה. הכל יעלה חזרה מי שימכור יצטער (ל"ת)
    מתים לירידות? 11/10/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    15 25
    סגור
  • לא יורדים השבוע,