ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

רמי לוי: "ראיתי את הסרטון של היורדים שרוקדים ושמחים, גועל נפש - חוצפנים!"

כך אומר היום רמי לוי בשיחה עם Bizportal שגם מסביר למה הוא כ"כ רותח על הסרטון של היורדים מהארץ (מצורף הסרטון המלא)
רמי לוי, צילום: Bizportal
מחאת יוקר המחייה שוב עולה לכותרות, והפעם תחת הכותרת - 'מחאת ברלין'. הכל התחיל מסטטוס בקבוצת הפייסבוק עולים לברלין בה פורסמה חשבונית סופר עם מגוון מחירים וההשוואה לישראל, בעיקר למילקי של שטראוס. בשיחה עם Bizportal אומר היום רמי לוי כי כאות הזדהות עם המחאה הוא מוריד למשך שבוע את מחיר המילקי בסניפי רמי לוי לשקל אחד בלבד (ונציין כי הרשתות רוכשות את המילקי במחיר של סביב 2.40 שקלים).

לדברי רמי לוי, "אני באמת עושה את המבצע הזה כהזדהות, אבל אני חושב שאסור להסיט את המחאה מהכיוון האמיתי. להוריד את המילקי בשקל זה חשוב, אבל יותר חשוב זה לטפל בנושאי שכר הדירה, המשכנתאות, הדיור, ארנונה, חשמל, מים, גנים ומטפלות ועוד שלל המיסים העקיפים - כל אלה זה הכסף הגדול".

בעניין המחירים בסופר בארץ בהשוואה למחירים בחו"ל, אומר רמי לוי כי "ההשוואה היא בעייתית, המזון יקר פה בגלל שיש פה הוצאות תפעול מאוד גבוהות. תסתכל על הרשת שלי, הרווח שלי הוא 3% בלבד - הוצאות התפעול שלי הן פי 5-6 ממה שאני מרוויח. עלויות תפעול כמו ארנונה, חשמל, מים ועוד כל מיני היטלים שנופלים עלינו - קשה בצורה הזו להוריד את המחיר לצרכן. כל אלה אלו הוצאות קבועות וכל שנה מעלים אותן למשל את הארנונה ב-2%-3% ובחלק מהמקומות ב-5% ויותר. אני מנגד - לא יכול להעלות את המחירים, כי הלקוח יילך למקום אחר".

לגבי תופעת היורדים שגם מעודדים ירידה, אומר רמי לוי - "שלחו לי את הלינק הזה לסרטון של אלה שיורדים מהארץ ורוקדים ושמחים - זה גועל נפש, אלה אנשים שלא צריך להתייחס אליהם. רק לפני חודש מתו פה עשרות חיילים על קיום המדינה ושמירה עליה - והם קוראים לאנשים לעזוב את הארץ - גועל נפש, הם חוצפנים. כאלה אנשים - אותם אנחנו לא צריכים."

זה הסרטון המדובר:

תגובות לכתבה(218):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 154.
    המיליון של מנכל
    משה 18/10/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי כל המנכלים מרביכים מיליונים גם שלךנגמר גם המכולת של השחונה ביבי נתן ל זה זה ניקרה ביבי רק ביבי השם 10 שנים דבוק במושב אז עוזבים את המדינה
    סגור
  • 153.
    ברלין
    אלי 18/10/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי אתה צודק אבל לקנות דירה לזוג בלי עזרה של הורים זה בילתי הפשרי בחלל ו כמה הורים כאלה יש עבודה יש
    סגור
  • 152.
    לוי
    רמי 16/10/2014 23:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אם תצעק ותזעק , זה לא ישנה את הנתונים על ישראל : מקום ראשון בעוני בכל מדינות ה- OECD ! מקום ראשון ברמת שכר המינימום במדינות אלו ! קצבאות הקשישים הנמוכות ביותר , רמת החינוך הנמוכה ביותר , ההשקעה הנמוכה ביותר בחינוך.....אתה רוצה עוד ?! הנתונים לא ישתנו גם אם תזעק שאלה היורדים : נפולת....אנטי ציוניים....משרפות (המשרפות קיימות באמת רק כאן בישראל , לא בגרמניה ! שורפים את נשמותיהם של ילדינו שאין להם ארוחת בוקר ל- ביה"ס !)
    סגור
  • 151.
    ההונגרי
    הרצל 16/10/2014 23:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ייסד את מדינת היהודים ויאיר ההונגרי בעזרת הליכוד וראשיהם יחסלו את מדינת היהודים.....כך נסגר המעגל.....
    סגור
  • 150.
    רמי לוי אני תומך בך. הללו הם נשורת של גועל נפש
    שי 16/10/2014 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אבות אבותיהם שנספו בשואה זועקים מאדמת גרמניה והם אוכלים מילקי על האדמה הארורה ונהנים.
    סגור
  • 149.
    רמי לוי
    אלי 15/10/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היורדים לברלין לא חוצפנים ולא גועל נפש . כל המשפחה מקבלת משכורת מרמי לוי ואתה חי כמו מלך מי שמגעיל זה אתה והטייקונים שנגעלים מאנשים שבקושי מצליחים לחייות
    סגור
  • 148.
    מחאת ברלין
    אורי 14/10/2014 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה לקבלן בנין..אתה פשוט אדיוט.להציע לאנשים לעבוד בבנין כדי לקנות דירה..כמה מקומות עבודה אפשר לספק בבנין..? לאלף אנשים.?. לעשרת אלפים..?.למילון.?.ומה עם השאר מה הם יעשו כדי לקנות דירה..? אולי שילכו לשדוד קבלני בניין..? שמך במקרה אחיתופל..?
    סגור
  • יש עבודה מספיק לכולם בבנין,בחקלאות ובעבודות אחרות.הבעיה
    רן 16/10/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא החינוך הקלוקל שלהם. רק אנטי ציונים, ללא שורשים וללא זיקה למולדתם יעשו דבר מגעיל שכזה.יש בעיות אז להתמודד כאן.
    סגור
  • 147.
    ירידה לברלין
    ליאור 14/10/2014 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוי היקר אים ליורדים היה את הכסף שיש לך תאמין לי שהם היו נשארים בארץ אתה חכם על חלשים אבל זו המדינה שאוכלת יושביה גועל נפש של מדינה כולם מושחתים כאן
    סגור
  • 146.
    אלה יהודים אנטישמים . (ל"ת)
    מרקו 14/10/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 145.
    רמי לוי
    אילי דו 14/10/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי הבטיח מילקי בשקל וכשבאו לקבות אמרו הרגע זה נגמר מה זה הדבר הזה
    סגור
  • 144.
    כייף להם,מקנא בהם,כולכם צבועים
    כ 14/10/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה רע בלחיות בחו"ל ? חייב למישהו משהו ? רק בארץ מגיבים ככה לאנשים שמחליפים כתובת. אין אירופאים ואמריקאים שמחליפים כתובת ? נבוא לבקר,נתרום לצהל ונחיה בכייף באירופה. צבועים.תמשיכו לאכול את החרא של לפיד ונתניהו וישראל כץ ובנט והמשטרה הרקובה .....
    סגור
  • 143.
    אני מציע לרמי לוי לבטל את העלואות השכר לבני משפחתו.
    עמי 13/10/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אתם חושבים שהוא יסכים?
    סגור
  • טיול באירופה
    michal 14/10/2014 06:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו בצרפת- קונה המון בסופרים בצרפת ומתקשה להביו את גודל הפערים במחירי המזון. הכל נכון בטחון וכו, אבל אתה מרגיש ממש פראייר של פערי מחירים.
    סגור
  • דור חצוף ומזויין
    קבלן בנין 14/10/2014 06:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פועל סיני מרוויח בבנין 20,000 ₪ נטו לחודש 240,000 ₪ לשנה. במקום לטייל במזרח הרחוק ו/או בדרום אמיריקה, תן תחת עבוד חמש שנים ותגיע לדירה. אני מהמר על כך שכל "הרוקדים" אם שירתו בצבא אז זה בשלישות או בקריה. אמת. אתם לא אשמים. מי שאשם זה הדור שלי שפינק אתכם עד בלי די. סעו סעו צאו מהמדינה. לא צריכים לוזרים בארץ לא צריכים טפילים. סעו ואל תחזרו.
    סגור
  • 142.
    בוא נאזן דברים
    שפוי 13/10/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני האחרון שיצדיק ירידה מהארץ למען חיים טובים יותר אבל אני רוצה להיישיר מבט מול רמי דוקא כאחד שבא מהעונ י ו מהמצוקה- ולשאול אותו- רמי...הגועל נפש זה רק של היורדים??מה עם גועל הנפש של רשתות השיווק וכל אלה שעושים סיבוב ועוד סיבוב על גבי המסכנם כשהבעיה היא לא רק דיור אלא מזון בסיסי??..רמי...למה במבא שעולה לייצר אותה 70 אגורות נמכרת בשישה שקלים?????????? אז איזה גועל נפש יותר מגעיל רמי???
    סגור
  • 141.
    רמי אל תתרגש הכל פוליטיקה של השמאל
    משה מחדרה 13/10/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אין כמו לחיות בארץ שלנו כל הזבלים שגרמו לעליות המחירים האלו, עכשיו מתלוננים כל אלו שקנו בלי חשבון ורצו להראות את השופוני שלהם עם המותגים וכל המגיע עם זה, מתלוננים. מי שרגיל לחיות צנוע לפי היכולות שלו זה משפיע עליו הרבה פחות ואם כולם התנהגו כך גם המחירים ירדו. ליצרנים לא תהיה בריריה.
    סגור
  • 140.
    זה לא המילקי "וישימו עליו שרי מסים למען ענותו בסבלותיו"
    אזרח שבוי 12/10/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי הוביל במשך כל שנותיו בממשלה כשר אוצר וראש ממשלה מדיניות של קפיטליזם חזירי ומיסוי דרקוני חסר חמלה. נתחיל בקופות הגמל/קרנות הפנסיה ומיסוי החיסכון של האזרח הקטן. וזאת מבלי להיכנס לעניין הפנסיות התקציביות שהוא רעה חולה בפני עצמה. בעצם רפורמה אכזרית זאת הוא שלח את ציבור החוסכים להשקיע בנדלן, והציבור אכן הפנה את חסכונותיו להשקעה בנדלן דבר שתרם רבות לעלייה דרקונית במחיריי הדירות והפך את הדירה לחלום בלתי מושג עבור הצעירים. בנוסף, ההפרטות והקיצוצים האכזריים בשרותים הבסיסיים שהמדינה מחויבת לספק לאזרח, מטר הגזרות והמסים הכבדים חנקו את המשק והביאו אותו לפתחו של מיתון כבד. 18% אחוזי מע"מ, מספר מעורר פלצות, ואם כבר 18% מדוע לגבות 18% על תרופות ומוצרי יסוד בסיסים ביותר, לחם, חלב, תרופות, וכו" מדוע לא מע"מ דיפרנציאלי צודק? אגב אם בגביית מסים עסקינן, יש הרבה עושר במדינת ישראל אבל הוא לא מתחלק נכון ובצורה צודקת, מדוע לא לגבות מס עושר על הון ונכסים, ירושות גדולות, משכורות חזיריות ביבי הפך אותנו מעובדים גאים לעניים ומקבצי נדבות. ביבי הוא הפרעה החדש שקם לעם ישראל, מקיים את הכתוב "וישימו עליו שרי
    סגור
  • 139.
    ספינים וכאילו מבצעים בזה הוא מתמחה
    חזי אלבג 12/10/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם ירדו לברלין-מי יקנה אצל רמי לוי? נראה אותו מקים חנות בברלין ושורד בסביבה תחרותית אמיתית ולא כמו בישראל
    סגור
  • 138.
    מי כאן גועל נפש ?
    רבחן 12/10/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אחד שגילה פתאום כסף ובכל שנה מעלה לבני המשפחה שלו את השכר.אחד שאנשיו היו ממלאים עגלות עם דברי בשר וחלב במרכולים מתחרים ומניחים להם להתקלקל.אחד שהיחס שלו ללקוח אצלו בסופר הוא מהגרועים ביותר.אחד שמוכר ירקות בזול והאיכות בהתאם
    סגור
  • 137.
    עם כל הסימפטיה לרמי לוי ויש סימפטיה הוא לא מסוגל לשים
    hux 12/10/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את עצמו במקומם של אנשי המצוקה.
    סגור
  • 136.
    רמי אל תשכח מאיפה באת ואתה חייב להפנים שהמחאה הזו באה
    בוגי 12/10/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאזור של כאב וחוסר היכולת לחיות כאן ולגמור את החודש בכבוד אני מרגיש שאני חי במדינה של חזירים גדולים ואתה גם יכול להסכים איתי שאחוזי הרווח הקימעונאים עלו בצורה מטורפת כאשר האשם העיקרי מבחינתי זה חבורת החזירים בסופרסל שהנהיגו שיטה חזירית והקרטלים עלו על הגל היום יצרן קטן לא יכול להתמודד עם התאגידים החזיריים אז אין לו ברירה אלה למכור להם את העסק וכך התאגידים ממשיכים להתאכזר לציבור הצרכנים רמי אתה חייב להבין ולהפנים שזה בא מתוך כאב וכל היורדים האלה מעדיפים לחיות כאן ולמות כאן קצת מתיחות קצת מלחמה ואתה רואה את רובם מתייצבים בשדה התעופה אז אנחנו טובים בשביל למות ולהפגע כאן אבל לחיות ברווחה כלכלית זה קצת בעיה לממסד לסדר לנו כי הם אטומים וסתומים
    סגור
  • 135.
    מסיטים את הדיון מהבעיה האמתית סעיף הדיור ומסים עקיפים (ל"ת)
    ציון 12/10/2014 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 134.
    מסיטים את הדיון מהבעיה האמתית סעיף הדיור ומסים עקיפים
    ציון 12/10/2014 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדינה צריכה להשקיע בבניה להשכרה במחירים שפויים לצמצם כפילויות מס איפה
    סגור
  • 133.
    יקר כי....
    ניר 12/10/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רוצים לדעת למה יקר פה?? לא, זה לא בגלל הממשלה, זה בגלל שהיהודים הם רודפי בצע חסרי מצפון אפילו כלפי העם שלהם (תארו לכם מה הם עשים לעמים אחרים אם ככה הם עושקים את העם שלהם). אז כנראה שה"אנטישמים"צדקו לאורך כל השנים - היהודים הם רק כסף!!!
    סגור
  • ניר-אם זאת הגישה שלך עשה טובה...סע לברלין! (ל"ת)
    דליה 14/10/2014 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 132.
    היורדים לברלין ע"ח פיצויי השלומים מגרמניה
    מאיר 12/10/2014 00:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    90% מהרוקדים נכדים ונינים לנצולי שואה שחיו וממשיכים לחיות מכספי השילומים וככל הנראה השקיעו בנכסים בגרמניה ולא רוצים לשלם מיסים למדינה אותה ניצלו עד תום לכו קבינימט בוגדים הרי משפחותכם ניצולי השואה חיו במדינה הזו על פרוסת לחם מרוחה בגבינה.
    סגור
  • עוד מיזרחי
    ניר 12/10/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין אנטישמים גדולים יותר וגזענים חולים יותר וקנאים וכשלים גדולים יותר מהמזרחים שהרסו את המדינה הזאת והפכו אותה למדינה ערבית!! לכו אתם קיבינימט... תמשיכו את המלחמות ואת השנאה שלכם לבד.... אנחנו הולכים... ביי ביי... ואתם יכולים לצעוק בוגדים כל הדרך לפך הזבל שם תמצאו את הארוחה הבאה שלכם בקרוב בישראל הציונית!
    סגור
  • רמת גן
    איתן 14/10/2014 06:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד תזכור שהראשונים שבאו לארץ היו התימנים. אם כבר באתם אז גזלתם אדמה מהתימנים ומהערבים. יאללה סע לאירופה במשרפות הבאות תהיה לצד המוסלמים.
    סגור
  • 131.
    מי זה רמי לוי- בסטינר שקצת הצליח. (ל"ת)
    בסטינר 11/10/2014 20:22
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 130.
    ברלין
    אריה 11/10/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ממש מביא בושה ליושבים בישראל.דוחה את החברה האלו,מוותר עליהם שיבושם להם,הם מביאים שם רע למדינה.נראה אותם כשיתחילו להציק ולהכות אותם רק בגלל היותם fucking Jew
    סגור
  • 129.
    לתת תוספת סחר לילדים זה לא געל נפש על חשבון הציבור (ל"ת)
    חברים 11/10/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 128.
    חוצפן עושק
    דוד 11/10/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מי שמדבר, למה בכלל מקבל במה חוצפן , חוצפן, חוצפן, תקרא את הכתבות ואולי תבין, אין לי מילים מלתאר את הכעס שלי על תגובה אני מאחל לך שבשלב מסוים לא תגמור את החודש כמו רבים במדינה שמרווחים כמה אלפים בודדים של משכורת רעב זהו נימאס לי להמשיך תתבייש לך הגיבורים האמתיים הם אלה שכתבו את הכתבה אתה סתם עוד טייקון
    סגור
  • 127.
    הדג מסריח מהראש
    איציק 10/10/2014 20:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במדינה בה נשיא בכלא, ראש ממשלה גנב שר אוצר גנב שר פנים גנב רב ראשי גנב עוד ועוד מה יגיד האזרח הפשוט?
    סגור
  • 126.
    רמי לוי הצדיק
    פטריק 10/10/2014 20:27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אדון רמי לוי יש לך את החוצפה להטיף מוסר במשך שנים הכפלתה את הרווחים שלך מכוס חלששב ששל עניים שלו היו זקוקים ועכשיו אתה נזכר להוזיל את המילקי לשקל כולכם גנבים בזכות אלה שבקושי גומרים את החודש הפכתם להיות עשירים כולכם לייצנים עשירים מכיסו של עני.
    סגור
  • 125.
    בברלין גם הגז בחינם. (ל"ת)
    חכם בעל ניסיון. 10/10/2014 19:56
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • אצלנו הפגזים בחינם (ל"ת)
    משה 12/10/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 124.
    זהירות ! חזיר מסוכן (ל"ת)
    סמי 10/10/2014 18:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 123.
    צודק
    אבי 10/10/2014 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה לעשות האיש צודק, העצלנים יורדים אח'כ כשיהיה קצת אנטישמיות ויזרקו אותם מהעבודה יחזרו עם דמעות הביתה.לא לומדים היהודים!!!
    סגור
  • 122.
    קצת קשה אז הולכים ?
    שלילת אזרחות 10/10/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    3 6
    יש לשלול את הארחות לאלו שיורדים זה היה בשנות 60/70כשכולם ברחו לצרפת וארה"ב....וגם עכשיו אותם דבילים קצת בדור אחר אותם אלו שעזבו חזרו והתחילו הכל מחדש רק עם ילדים וקשי התאקלמות. הם עושים טעות גדולה . איפה מלח הארץ? איפה הציונות ? רוצים להוריד את יוקר המחיה תציפו מתחרים ותכניסו שחקנים חדשים למשק... הכי קל לקום וללכת .
    סגור
  • 121.
    אתם שמים לב מי מגיב נגד היורדים ? השמנים והמקורבים.
    שונרא 10/10/2014 08:15
    הגב לתגובה זו
    8 6
    כל אותם שמנים ומקורבים שעושקים את האזרחים בכל ימות השנה מתים מהפחד שהמחאה תתפוס תאוצה והם יפגעו מהמצב הקיים שבו הם התרגלו לשדוד ולעשוק ולרסק את האזרח המסכן שלא מצליח לצוף לא מדובר על להתרומם ולצמוח רק לצוף והחלאות ששולחות כל מיני אנשי שלומינו לעיתון ולטלוויזיה כדי להגיב נגד המסכנים..
    סגור
  • 120.
    if you love the soldiers so much
    skl 10/10/2014 00:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    Rami, you have money more than you need but many have no means and have a miserable life in Israel. if you like the soldiers so much, see to it that after the service they can build their own house on land they get from the country they served 3 years in their life for free. right now the government is behaving like a pig. if I was young in Israel I would leave immediately. prices of housing and cars are simply a theft in the middle of the day
    סגור
  • 119.
    הם מחכים להטלר השני
    ציון 09/10/2014 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגלל זה שונאים את היהודים בעלם
    סגור
  • 118.
    i hope they burn you like my SAVTA
    tzipi 09/10/2014 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    they want to destroy the country
    סגור
  • 117.
    כל הכבוד לרמי לוי !!!!!!!! (ל"ת)
    ישראלי 09/10/2014 21:59
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 116.
    ההסתדרות(חח"י, נמלים..) וההתנחלויות גורמים ליוקר המחייה (ל"ת)
    אנונימי 09/10/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 115.
    רמי , ראיתי הרווחים החזיריים שלכם - גועל נפש. (ל"ת)
    אריק 09/10/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 114.
    מי חוצפן כאן?
    אורלי 09/10/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הלו רמי!!! תרגיע, ומייד!!! כמי שמשלם משכורת מינמום לשעה וכיוון שישראלים לא מוכנים לעבוד בתעריף הזה מעסיק את בני דודנו עפת על עצמך!!! רוכב על גל המחאה ומוריד לשקל את מחיר המילקי ...מי ישמע על חשבונך. בטוח הצלחת לכופף את ידם של היצרנים והשגת את המחיר הזה. מי שחוצפן בסיפור הזה הוא אתה ולא מי שמבקש לחיות ברווחה כלכלית נקודה!!!!
    סגור
  • 113.
    הם געל ואתה חוצפן שגזל את הכסף של הציבור (ל"ת)
    אבי 09/10/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 112.
    חוצפה של רמי לוי
    אהרון 09/10/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 4
    רק אדם שבע מייחס של צעירים מיואשים חוצפה החברות הציבוריות עושקות את כול מה שאפשר העיקר ערך המניה . רמי לוי דואג לבני משפחתו בתפקידים חלקם פיקטיבים וחלקם הזויים
    סגור
  • 111.
    החוצפן הגדול זה אתה
    דב 08/10/2014 23:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה משניקרא וישמן ישורון והיבעט
    סגור
  • 110.
    גרעיניות
    צוללות 08/10/2014 20:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגרמניה , תמורת ישראלים לברלין ! זו היא עסקה סיבובית , בין מרקל לנהנתניהו , העם טיפש ולא מבין.....עושים יוקר מחייה בכוונה ל"הזרים" את הצעירים לברלין....עשו דברים כאלה בעבר גם עם דרום אפריקה.....
    סגור
  • 109.
    מר לוי היקר נקרע לי הלב לקרוא על הקשיים שאתה חווה
    אחד העם 08/10/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    כבעל רשת סופרמרקטים ששוה 2.5 מילארד ש"ח ומגייסת את כספי הפנסיה שלנו.,ומפרנסת משפחה אחת במליוני שח....ושפר עליו מזלו. עכשיו לענייננו איך אתה חושב חיים כל אותם עובדים שלך שראינו שמרוויחים 3,500-4,500 ש"ח לחודש,האם הם מסוגלים לקנות בסופר שהם עובדים בו, האם הם מסוגלים לנהל חיים מערביים נורמליים, התשובה היא לא!!! החיילים היקרים שנהרגו בצוק איתן וגם אלה שנהרגו בכל המלחמות לפניהם עשו זאת על מנת לאפשר לכולם!!!! לנהל חיים נורמליים ולא רק לעשירים כמוך ולחברי כנסת ושרים מושחתים שמוצאים להם בכספת 600K $!!!. אז תפסיק לבלבל את המוח,כי הצעירים של היום חייבים לעזוב את הארץ על מנת שאתה וחביריך תתעוררו!!!
    סגור
  • 108.
    הברלינאים הנחמדים הם צאצאי הנאצים ששרפו את משפחותיכם
    רן 08/10/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    6 5
    גירידים שכממותכם מצדיקים את הדימוי האנטישמי של היהודים החמדנים. עבור עוד כמה שקלים הם ימכרו את חייהם
    סגור
  • כבר נשכחה השואה???כבר?. (ל"ת)
    דליה 14/10/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אבל גם הערבים כאן רוצחים. אז מה ההבדל ?
    יוסף בן 08/10/2014 21:40
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ממילא כבר אין כאן ערבות הדדית
    סגור
  • אפשר גם לונדון, איטליה,פריז וכל אירופה יותר זולה מישראל (ל"ת)
    כל אירופה יותר זולה 08/10/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • זה לא מדויק. ללא קשר למחאה הלצערי, צודקת. לונדון יקרה י
    יוסף בן 08/10/2014 21:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יותר מישראל. חייתי שם שנתיים.
    סגור
  • 107.
    חברה אתם תפילו לו את המניה (ל"ת)
    ראובן 08/10/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • שורט על עמי לוי (ל"ת)
    שלמה מעוז 09/10/2014 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 106.
    רמי המעפן
    יאיר 08/10/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    7 4
    צדקן מעפן משלם שכר מינימום לרוב העובדים ומעיק את המשפחה שלו במאות אלפי שקלים
    סגור
  • 105.
    רמי לוי - בלוף - גם דופק את האזרחים הפשוטים - עוד צדקן (ל"ת)
    רון 08/10/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 104.
    האם הוא ימשיך לשיר ...
    יחזור על 4 08/10/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    4 4
    האם הזמר הקירח ימשיך לשיר גם אחרי מפגש בסמטה חשוכה עם כושי (גובה 2 מטר משקל 200 ק"ג) שיקרא לו יהודון מסריח ???
    סגור
  • כל אחד והשיר שלו
    דורית 08/10/2014 19:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והאם אתה היית ממשיך לשיר אחרי מפגש עם איית אל אכרס (מחבלת מתאבדת שרצחה לנו את הילדה)? לא נראה לי. תפסיקו לבלבל בשכל.לנו הספיק מפגש חטוף עם הטרור האיסלמי בסופר בירושלים (קריית היובל) בשביל להבין את החרטה של המדינה הזאת. לא מאחלת לאף אחד (גם לא לשונאי המתרבים והולכים).
    סגור
  • 103.
    מזעזע
    ש 08/10/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למה שלא כולם יעזבו את הארץ , יעשו מה שקל להם, ירוקנו את הארץ, במקום להשפיע על מה שקורה בארץ אתם עוזבים הכל ובורחים למקום שקל לכם יותר? המדינה הזאת עוד לא קיימת 70 שנה, וככה אתם מזלזלים עוזסבים את הארץ, ואפילו מפרסמים סרטון מבייש כזה, זה באמת מעליב ופוגע גם בי אישית ואני בטוחה גם בחוזק ובכוח של מדינת ישראל, המדינה היחידה שלנו.. כואב הלב לראות את הסרטון הזה
    סגור
  • כי אי אפשר להשפיע זהו אין יותר פולייטקאים משפיעים זהו נ
    אזרח 08/10/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני שמעתי את לפיד מספר פעמים והבן אדם נתפס כאמין ישר ובאמת אחד שרוצה לשנות ואם הוא ובנט בתפקידי מפתח לא מצליחים לשנות את המנגנון המושחת שנקרא ממשלה וכנסת אז זהו נגמר ,נמאס להילחם בערבים, ביהודים בפולטיקאים ,יאללה לעזוב
    סגור
  • 102.
    נסיעה בתחבורה הציבורית בברלין 5 יורו לכרטיס אוטובוס !!
    שגיא 08/10/2014 09:08
    הגב לתגובה זו
    11 3
    או 20 יורו כרטיס לכול היום..100 ש"ח אם זה לא יקר אז אני צנצנת...ישראלים יורדים את זה לא מספרים לכם למה? ב. רוב הדירות הזולות הם במזרח ברלין יחד תורכים ושאר בני דודים רחוקים מי שרוצה לגור עם תורכים ולבנונים מוזמן[מה שכן הם מאוד נחמדים דווקא שם כי זו אחוות הזרים] ..
    סגור
  • הסגרת את עצמך שלא גרת בברלין אף פעם
    אחד 08/10/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרטיס חודשי עולה כ 75 יורו כ- 350-370 שח זול יותר מחופשי חודשי ברכבת ישראל 380 שח. משכורת ממצועת בגרמניה 2054 יורוכ-10,000 שח נטו ,בארץ כ-7,500 איך זה נראה עכשיו??????????
    סגור
  • ברלין 3.5 מליון תושבים, כמו פעמיים גוש דן
    חישוב מטעה 08/10/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חשב כמה עולה לך נסיעה בכל גוש דן , לא נסיעה מקומית, ותראה שלא יותר זול בישראל. כמו כן, מן הסתם יש גם שם כרטיסיות עם הנחות לנוסעים קבועים.
    סגור
  • 101.
    למה לא פירסמתם? (ל"ת)
    פ 07/10/2014 21:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 100.
    רמי
    מורה צדק 07/10/2014 20:54
    הגב לתגובה זו
    7 1
    טייקונים וממשלה של גנבים . כל הכבוד ליורדים
    סגור
  • 99.
    רמי לוי
    אלי 07/10/2014 20:52
    הגב לתגובה זו
    5 3
    קל לרמי לוי לדבר הוא חי ממשכורת של מאות אלפים בחודש לו לאשתו והילדים שעובדים אצלו. שודד כמו כולם רק מוריד מחיר של מוצר אחד עוף או מילקי ויוצא צדיק
    סגור
  • 98.
    רמי, איש אכפתי שאכפת לו מעם ישראל, מסכים איתו!! (ל"ת)
    שמעון מהצפון 07/10/2014 20:46
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 97.
    מחאת ברלין
    שלום 07/10/2014 20:36
    הגב לתגובה זו
    6 2
    חה חה חה תראו מי מדבר האיש הזה צריך להסביר לצעירים אילו על סמך איזה כישורים הוא משלם את המשכורות לאשתו וילדיו המדינה מאפשרת זאת אבל צעירים אלו לא סובלים הפקרות זו ולכן הם לא איתנו
    סגור
  • 96.
    יבוא היום..
    פ 07/10/2014 20:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ומה לומאר אם ליהודי מרוסיה אומרים בארץ רוסי , לך לרוסיה? חברים, בקרוב נוכל אחד את השני,חבל מי אשם?הממשלה , השחיטות , השקר , היחס , השחצנות, המשכורות של מיליונים בחברות אשר מנצלות את העובדים, את הלקוחות,כדוגמה הוט והמון המון חברות אחרות לאן שלא תכניס אצבע יש גניבה שקר , ניצול אז מה רוצים? רמי לוי, לא קניתי אף פעם שם , אך קראתי על סחורה לא טריה ,זולה ,טיב ירוד, לכן כאלו זול אך לא איכותי אבל מה יכולים לעשות אנשים שאין להם, קונים כדי למלא את הבטן ולהיות שמח שאכל דרעק ,אך אכל ניתן להמשיך ולהמשיך ולא קשור לעדה כפי כותבים אנשים כאן יש מלחמה בין העדות , מלחמה עדיין מתחת לשטח , בגדול, אין אהבה גדולה בין העדות חג שמח
    סגור
  • 95.
    עברנו את פרעה נעבור גם את הנפולת הזו. (ל"ת)
    שש וחצי מליון ישראלי 07/10/2014 20:11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 94.
    ת'כלס צודק (ל"ת)
    רוני 07/10/2014 20:03
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 93.
    אלה לא רק נפולת נמושות אלא לא פחות מנפולת תולעים.......
    שלומית 07/10/2014 19:41
    הגב לתגובה זו
    7 5
    הם עזבו היישר לזרועותיו של הזקן, הגרמני הנאלח, מכתבת התחקיר בערוץ 10 לפיה מופיעים שם אנטישמים מורעלים......
    סגור
  • 92.
    מדינתינו, ישראל, עולה ופורחת כבר 65 שנה מבעלדיכם
    נפולת של נמושות 07/10/2014 19:39
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תישארו בברלין, וד"ש להיטלר.
    סגור
  • 91.
    המיסים במדינה וחוסר יושר של הצמרת
    יעקב 07/10/2014 19:27
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הבעייה היא לא היורדים לברלין אלא הצמרת המושחתת הפוליטית שנותנת יד להברחת הנאמנים של המדינה במחסור במקומות עבודה לפחות בברלין יש עבודה ויש חיים מה שכאן יש רק פוליטיקאים מושחתים בקיצור כשהצמרת רקובה הכל מסביב נרקב.
    סגור
  • 90.
    אחד האשמים הגדולים מדבר
    רובי 07/10/2014 19:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אל תגיד גועל נפש היות ואתה אחד מהאשמים הגדולים.כול שני וחמישי פותח עוד סופרמרקט מהכספים שאתה עושק מהצרכנים
    סגור
  • 89.
    רמי לוי: "ראיתי את הסרטון של היורדים שרוקדים ושמחים..."
    אחד שמבין 07/10/2014 19:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברלין, היא לא נושא המחאה, אלא המקום שבו נאמרו הדברים. ברלין , לקחה חלק גדול מאד במימון בניית הצוללת החדשה שהצטרפה לחיל הים. הנושא יוקר המחיה. דבר לא נעשה לגביו, ועל כך צריך הדעת.
    סגור
  • 88.
    המדינה שייכת לפוליטיקאים ולמקורבים שלהם. הכל פה רקוב. (ל"ת)
    רועי 07/10/2014 18:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 87.
    לא נותנים כאן לחיות בכבוד
    ליאור 07/10/2014 18:26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    קל לדבר כשאתה למעלה וכסף אינו דאגה ... כאבא לשלושה - משכיל עם נסיון ניהולי רב וחמש שפות אם מקבל הצעת עבודה בשש ברוטו ועם האישה אולי סוגר 9 נטו אתה לא ישן בלילה כאשר ההוצאות הן 17-18 וזה מבלי להתהולל כאשר כל יום מאפשרים לעצמנו פחות. מטורף לחות כאן ואל תשפטו אף אחד !! שכל אחד יחיה בנישה הטובה לו !! רמי לעשות מעדן בשקל למשך שבוע זה לא חוצפה וניצול ?? אתה מנצל מומנטום - דווקא ההיפך תראה איפה אתה כן יכול להתיישר ותקבל יותר לקוחות. אל תסתנוור מההצלחה .... כשאני רואה זקנה בסופר שחסר לה 20 שקל אחרי שניצלה עשרה קופונים אז אנחנו אכן מדינת סעד. הוצאות כלכלה 4500 ש״ח , שכר דירה 4,500 ש״ח ועוד לא התחלת לספור הוצאות. מי שיש לו גב יכול להינות מישראל אין ספק אבל מוצר בסיסי כאן זה אוכל ולא משקפיים של הלפרין .... חייתי 20 שנה בחול וכיום כשאתה לא יכול לאפשר לשלושה ילדים חוגים כי העלות הכוללת היא 7000 ש״ח לשנה אז כן הכבוד והביטחון שלך למול המשפחה יורד ואתה לא מפסיק לחשוב מאיפה לקזז ומאיפה להגדיל הכנסה ומלחמת האי מנוחה במחשבות היא יום יומית. לא קל כאן וזה בעדינות.
    סגור
  • 86.
    מלקי
    רפי 07/10/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 5
    נראה לי זו קבוצת שמלאנים שחמס ממן אותם......זה מה שכתוב מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו
    סגור
  • למקרה שלא שמת לב....
    דורית 08/10/2014 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהרסי ומחריבי נמצאים כבר כאן...בחרנו אותם לכנסת.
    סגור
  • 85.
    כשתחיה מ 8000 שח תבין למה אנשים כועסים. כבר שכחת רמי ! (ל"ת)
    זיו 07/10/2014 17:34
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 8000? מה לגבי אלו שמרוויחים מינימום? שזה רוב המדינה.. (ל"ת)
    .. 08/10/2014 20:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 84.
    אני כל כך אוהב ומסכים עם רמי (ל"ת)
    שמוליק 07/10/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 83.
    יש לי פתרון נהדר- שמדינות העולם ימצאו לנו 2 מדינות במקו
    אשכנזי 07/10/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 8
    במקום אחר אחת לערביי ישראל ולערבים שמדברים עברית [עדות המזרח] והשניה לאשכנזים והנורמלים שבינינו מי שהרס והורס פה אתהמדינה אלו הערבים המזרחיים שהשתלטו על ההון של המדינה ובשחיטות עושים לביתם
    סגור
  • אידיוט גזען, שמא תלמד לכתוב עברית נכונה? (ל"ת)
    רמבם 07/10/2014 20:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אדיוט ! צריך שאנשים כמוך ירדו מהארץ (ל"ת)
    שמוליק 07/10/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • זה טרול. לא טוקבק אמיתי. נועד לעצבן אנשים כמוך. (ל"ת)
    תירגע 07/10/2014 18:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 82.
    להסגיר את ביבי לדעאש ואז הכל ישתנה (ל"ת)
    ביבי 07/10/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 81.
    הם פשוט צודקים, רוצים לחיות נורמלי
    לומר אמת 07/10/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    9 3
    צודקים. המצב הזוועתי כאן הוא לא גורל הוא תוצאה של שלטון מנותק במשך מעל 15 שנה הזוועה האמיתית היא שהציבור האוויל ממשיך לבחור את אותם סדיסטים שמתעללים בו
    סגור
  • 80.
    שיר " הלל " ליורדים
    אפי 07/10/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אכן נפולת של נמושות. על פי המראה של המצולמים הם בטח כולם מצביעי מרץ וזה רק עושה טוב למדינה שקקות כאלה בורחים מהארץ. יהיה הרבה יותר טוב בלעדיהם.
    סגור
  • 79.
    רמי לוי - חשוב לך שנישאר הא?
    q 07/10/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אחרת מי יקנה ביוקר? אחוז ניכר מאלה שיורדים היו יחד איתי במלחמה. אז אל תבלבל את השכל על אנשים שמתו פה. היינו שם איתם. ואז הבנו שלא טוב למות בשביל ארץ שכל כך לא מתגמל לחיות בה.
    סגור
  • 78.
    ״רמי לוי״
    דור 07/10/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה מרוויח סכומי עתק ולא שכר מינימום כמו רובנו , אז לך לא משנה אם המחלקים יעלה שקל או 10 שקל ארי זה כמו 10 אגורות בישבילך.
    סגור
  • 77.
    רמי לוי ידידי , אתה בכלל לא מוכר זול, גם לך יש יד ורגל (ל"ת)
    אלי 07/10/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 76.
    עם נורמלי גאה במולדת שלו (ל"ת)
    א 07/10/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 75.
    רמי לוי חרטא
    יוסי 07/10/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בדקתי מחירי מוצרי ליבה אכן ינקר אין בארץ צריכה נבונה באירופה היתה מתנהג אחרת
    סגור
  • 74.
    תן להם משכורת ממוצעת (ל"ת)
    דוד 07/10/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 73.
    ביזיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (ל"ת)
    מאיר 07/10/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 72.
    השודד הגדול מדבר (ל"ת)
    עזרא 07/10/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 71.
    מי שישמע מה בקשנו
    משוחרר מצה"ל 07/10/2014 14:59
    הגב לתגובה זו
    15 2
    קצת מחירים שפויים דיור שפוי חיים שפויים לא יתכן שחברים שלי בחול עובדים שבוע לכסות שכירות דיור ושאר ימי העבודה לשמוש אישי..ובארץ עובדים 3 שבועות כדי לכסות שכירות של דירה מעופשת... נמאס לי
    סגור
  • 70.
    הארץ הקיאה את היורדים!!!
    גדי 07/10/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    10 22
    שישארו בחו"ל עד ושיפסיקו לשמוח שם. כשהאנטישמים בגרמניה יזכירו להם שהם יהודים ו/או ישראלים אז הם יבינו שהם טועים! הארץ הקיאה אותם, בגלל זה הם שם!!!
    סגור
  • אבל שם לא יורים עליהם מאות טילים כל כמה ימים ושם אין פי
    ביבי 07/10/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פיגועים ושם הכל יותר טוב צריך להחליף את ביבי ולפיד כמה שיותר מהר
    סגור
  • 69.
    התופעה ובעיקר בברלין-רוח גבית לאנטישמיות ושנאת ישראלים!
    אבי קול 07/10/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 6
    זה נוער? זה נוער? חסרי עמוד שידרה...חסרי זהות...היהודי הגלותי הנודד...נמושות במקום לברוח ללא זהות תלחמו על הזכויות בישראל...נמאס לי מהישראלים שרובם ממעמד הביניים...שמרוב טיולים בחול לא גומרים את החודש ואחר כך נשארים בברלין...או במדינות אחרות...ולפיד החוצפן עוד דואג להם...הם הנמושות עזבו את ישראל...אין צורך לדאוג להם לדירות...צריך לבטל את האזרחות מכל יהודי שעזב את ישראל ולא חזר לאחר לימודים או 3-שנים...וכל אקדמאי שלומד בישראל ועוזב יש לחייב אותו להחזיר את כל ההשקעה בו בישראל מאז שהוא נולד!!! נמאסתם נמושות בגללכם צודקים הפלסטינים שזו מדינתם ....!!
    סגור
  • קל לכתוב שטויות. הנמושות היחידים זה הממשלה
    אבי קל 07/10/2014 15:25
    הגב לתגובה זו
    9 2
    שלא עושה את עבודתה הם נבחרו לשרת את העם ולא להפך. האקדמאים עוזבים כי פה לא מעריכים אותם ולא נותנים להם עבודה הממשלה נהנית מכספי הלומדים . בגלל זה היא הציפה את מקצע העריכת דין. זה לא עולה לה הרבה אבל מכניס הרבה כסף למכללות ולמרצים שאלמלא המכללות היו מובטלים. הפכה את המקצוע לביזיון. כל פרחה עם תיק זהב וסנדלי זהב עורכת דין ממכללה. הרסו את המקצוע והממשלה ממשיכה לא לעשות כלום בדיוק כמו בועת הנדלן. זה מתפוצץ להם בפרצוף למה שישארו פה אם אין להם עתיד? אם יש לך קשרים אתה יכול לעבוד במשרדי ממשלה . לכאורה זה פתוח מפרסמים מכרזים לכולם אבל זה כבר תפור למישהו משלהם גם בעיריות גם במשרדי הממשלה וגם במשפט. לא מזמן שמעתי על עורכת דין שעשתה מסיבה לאנשי ליכוד בביתה ופתאום נהייתה שופטת בישראל. יש מוכשרים ממנה משכילים ממנה וחכמים ממנה אבל לה יש את העיקר. אז... למה לחיות פה? אין עתיד תמיד מלחמה אין אומץ לעשות מהלך שלום. מה שהיה הוא שיהיה אנחנו פה רק בתור עבדים ומסחטה. אין תחבורה טובה אנשים שרוצים להגיע לעבודה באוטובוס נדחסים כמו סרדינים האוטובוס מגיע עמוס וכו. די כבר נמאס מהחיים פה.שהאחרון יכבה את האור
    סגור
  • 68.
    לא להתרגש מהם
    משה 07/10/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 11
    רוב היורדים הם אשכנזים שהם אנשים ללא שלד ההורים שלהם חוסלו באירופה והם חוזרים לשם עם תירוץ דבילי של יוקר המיחיה פה כשהם למעשה הכי עשירים במדינה ועם ילד אחד בקושי אז שיסתמו את הפה לפחות ובאמת מי צריך אןתם פה ביכלל
    סגור
  • אנשים רוצים לחיות טוב כמו בשאר העולם למה לא?
    כן להתרגש מהם 07/10/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לא מספיק צבא? גם עבדים? מה קשור לאשכנזים? מה שעצוב זה שלאשכנזים יש השכלה שמאפשרת להם לצאת מפה למזרחים אין תמיד אפשרות ובמיוחד לא אלא מהפריפרייה. המסכנים אפילו בלי אור ברחוב. זאת מדינה? וגם אשכנזים שיורדים מפה זה כי המדינה לא נותנת להם לחיות פה בכבוד ואין להם עבודה מי שיש לו עבודה וחי טוב עוזב? לא ולא. תראה מי עוזב אקדמאים דוקטורים אותם המדינה מבריחה
    סגור
  • 67.
    רמי לוי: סרטון של היורדים שרוקדים
    מוריס א. 07/10/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כואב נכון!! כואב יותר שאחרי ההפגנה שהייתה על יוקר המחיה הממשלה לא עושה כלום. המשאבים מופנים לנושאים רלוונטיים רק לחלק מהפוליטיקאים כאשר זה משרת אותם ורק אותם. צריכים להבין שעבדים הינו במצריים היום לצערי נוצר מצב של עבדות מסוג אחר. אני מבין ליבם של יורדים השחיטוט החוגגת חוזרת להם להחליט עם כל הצער שיש בזה. אדון רמי לוי מבין תגובתך אנשים שכמותך חייבים לעשות יותר ע"מ להביא לשינויי סדר העדיםויות במדינה שלנו אם אנו חפצים לשמור עלה. טובים מבנינו (חלקם אומנם) עוזבים במקום לפסוך אותם טוב יעשו אלה שמטפלים בעליה לבדוק את שורש הבעיה של הירידה. לרוב להערכתי המאזן (מבחינת איכות) הוא לרעת המדינה. אלה צעירים שעשו כמתחייב בשביל המדינה שלנו חג שמח
    סגור
  • 66.
    BB רוצה שוק חופשי גלובלי? לרדת לברלין זה חלק מכך (ל"ת)
    רונן..וסבבה ב-ברלין. 07/10/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • שוק חופשי מדומה
    כלכלן 08/10/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השוק החופשי היחידי זה שהמדינה והמעסיקים שודדים אותך בחופשיות ... הדיור מווסת . כל דבר שהמדינה יכולה היא לוקחת מס 50 אחוז . העיריות שודדות את העסקים ולא מאפשרות לבנות דירות . עמלות הפנסייה והבנקים והביטוח - קרטלים . מה כאן שוק חופשי ? ... תודה
    סגור
  • 65.
    סרטון פשוט של אנשים קטנים ומשועממים (ל"ת)
    מסכים 100 אחוז 07/10/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 64.
    שכל הלוזרים והבטלנים ילכו לנצל מדינות אחרות (ל"ת)
    נשאר עם הטובים 07/10/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • אתה מתכוון שתישאר עם המסכנים שלא יכולים לצאת מפה
    הטובים לביבי 07/10/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אלה שאפילו לעבוד בתחנת דלק מפריעים להם. לידיעתך הרבה טובים שהם דוקטורים, פרופסורים ומדענים עוזבים כי אין להם פה עבודה. אין עתיד. אין תמיכה של הממשלה במחקר. איש איש לנפשו. אתה רוצה פיזיקאי מטאטא רחובות? לזה אתה קורא טובים? זה עלובי החיים שביבי יכול לעשות מהם מה שהוא רוצה. יש פה הרבה משכילים כמו מהנדסים שאין להם עבודה ראה מהנדסים ביו רפואיים. המדינה לא עוזרת להם לא תומכת ורובם עשו הסבה מקצועית או ירדו מהארץ. קנדה ואוסטרליה ישר מקבלים אותם בשמחה. תשאר עם הטובים זה רמי לוי שעושה טוב לכולם. לך לקנות שם בזול ממש חינם.
    סגור
  • 63.
    זה לא נכון שאין דירות!!! יש בחיפה והקריות!!!
    בן אהרון 07/10/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גם דירות זולות וגם שכר דירה נמוך!!! הבעיה שכולם רוצים לגור במרכז ואם אפשר בלב תל אביב. מי שלא יכול להרשות לעצמו לגור מרכז, יש הצע גדול וזמין שעה מתל אביב!!! במנהטן עולה לשכור 7000 דולר לשני חדרים. האמריקאים מבינים שלא כולם יכולים וצריכים לגור במנהטן. ככה זה גם בנוגע לתל אביב. הציבור צריך להבין שלא כולם יכולים וצריכים לגור דווקא במרכז.
    סגור
  • לך לפתח תקווה על כל בניין במרכז שלט להשכרה או מכירה
    למה חיפה? 07/10/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבר הרבה זמן
    סגור
  • אתה מתכוון באיזור השתלטות החרדים? (ל"ת)
    פת 08/10/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 62.
    החזירים העשירים אתם לא תמיד תחיו במגדלים שלכם
    שלמה 07/10/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    11 4
    בעוד דור לא יישארו חיילים להגן עליכם. כל המניות שלכם תוכלו לזרוק לים!
    סגור
  • 61.
    מדבר שטויות
    אסי 07/10/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    6 5
    לחמתי בעזה ואני מצדיק מי שיורד מהארץ.הצרות שהממשלות גורמות לנו כאן כואבות מהצרות שגורמים הערבים בטח אלה מעזה. הכל בבלט. חברתית והישרדות זו לחימה יומיומית ללא כלי נשק ואמצעי הגנה לאזרח הפשוט הסובל
    סגור
  • 60.
    רמי ביקש לעלות משכורות לבני משפחתו (ל"ת)
    אנונימי 07/10/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 59.
    מחאה לרמי
    רמי 07/10/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    6 7
    אתם חצופים שמפוצצים במחירים
    סגור
  • 58.
    יורדים גם בגלל בירוקרטיה וחוסר התחשבות של המדינה דוגמה
    אבי הוד השרון 07/10/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תיראו מה חי אדיב, ראש עיריית הוד השרון, עשה לפארק 4 העונות - משחקיה רועשת. ובנה מגרש כדורסל מתחת לבתים של אנשים. כולל תופים!!! - מטרד גדול לתושבים. אין לנו בעיה עם היוזמה של בניית פארק לילדים, אבל יכול היה לבנות את זה במרכז הפארק או במקום שאין בתים. מזמין את כולם להפגנה ב 21.10.2014, מספיק עם ההפקרות וההתנשאות של העירייה. תיראו את "הולי השרון" שבנה בכניסה לעיר. ועוד מעלה מחירי ארנונה. המדינה הזו סובלת משחיתות ושכל אחד עושה מה שרוצה.
    סגור
  • 57.
    קשקוש רמי לוי
    raz 07/10/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    7 6
    תפסיק להצתדק ולחפש אשמים במחירים ,אם אשתך תרויח רק חצי מליון לחודש העוף יעלה ב % 30 פחות ועוד ועוד מה אתה תופר שמיכה לחורף עם מליון שקל משכורת ???????????
    סגור
  • 56.
    יוקר המיחיה
    yo 07/10/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    רמי לא יקרה שום דבר אם לא רק אתה אלה כל בעלי העסקים במקום להרויח מאות אחוזים ירויחו רק 10 אחוזים ויתנו לילדים שלנו איזה אור בקצה המינהרה רמי לא צריך להגיד שהם חצופים הם רוצים עתיד במדינה שנהפכה לקפיטליסטית חזירית
    סגור
  • 55.
    בהצלחה ליורדים , אם ירדו מספיק אנשים מחירי הדירות ירדו! (ל"ת)
    דודו 07/10/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 54.
    רמי לוי מאז שקנית את מפעל העופות
    benishti moshe 07/10/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    8 4
    המחיר עלה............מדוע אתם צריכים למכור פרות וירקות ב-500% רווח.....................
    סגור
  • 53.
    לא תמיד צריך לדבר
    רמי ליבי עליך 07/10/2014 13:18
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לפעמים עדיף לשתוק ככה לא ידעו כמה אתה מוגבל עם מזל של מנצחים.צר לי אני אוהב אותך.אבל עכשיו פחות. בהליכים לרדת מהארץ
    סגור
  • 52.
    במקום להאשים אותם- חפשו את האשם בהנהגה (ל"ת)
    איציק 07/10/2014 13:18
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 51.
    רק המחאות והעזיבות יצילו את המדינה
    הידד להימנון היורדים 07/10/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    8 6
    שהממשחה תעשה משהו לפני שהאירופאים יפתחו את הגבולות על מנת להזרים דילול לאיסלאם שמשתלט על אירופה אם הנדינה הזאת לא תתעורר עכשיו זה יקרה גם יקרה והלכה המדינה. לא מגיע אבל זה יקרה כי אין עם יש שבטים ועדוצ ומגזרים הכל חוץ מהעם שתורם ומשרת. רוצים מדינת החכה תקבלו הלכה למעשה
    סגור
  • 50.
    רמי לוי מסיט את הדיון
    שמעון 07/10/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    4 7
    יורדים זה נושא אחר ששוה דיון. רמי לוי וכולם לא מוכנים להתמודד עם נושא יוקר המזון , נוח לו לדבר על חשמל, מים וכו... אבל לא על יוקר המזון וכל מוצרי הצריכה האחרים, יש מספר חברות שמחזיקות אותנו במקום רגיש והמחירים תמיד עולים, בלי קשר למה שקורה בעולם. והממשלה משתפת פעולה על ידי מניעת יבוא ותחרות אמיתית ודואגת יותר לחקלאים, יצרנים ורשתות מאשר לאזרחיה. ואחנו צריכים להמשיך להתלונן, למחות, לקטר וקנות את מה שאפשר, כמה שיותר בחו"ל, ביבוא אישי (בגדים, נעליים וכל דבר שלא מחייב טריות וקירור)
    סגור
  • 49.
    שכר הבכירים זאת הבעיה הגדולה כי זה גורם העלאת מחיר (ל"ת)
    דר כאלי 07/10/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 48.
    שכל אחד יחיה איפה שבא לו...השיר מדליק
    יריב 07/10/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    המדינה צריכה לעשות יותר לשמור על צעיריה, אין ספק, אבל אין מה לכעוס על צעירים שרוצים לגור במקום אחר. העולם גדול ועם גל האנטישמיות הראשון, רבים מנם יחזרו. או שלא.
    סגור
  • 47.
    אנשים פה אחרי 3 שנים צבא
    תתעוררו 07/10/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    20 2
    וכל החיים מילואים.. בהם הם נדרשים להגן על מקום שבעצם אין להם מקום בו.. מה יותר אבסורד מזה..?! לא מבין למה לא מביאים קבלנים סיניים לבנות פה מליון דירות במיידי. בגרושים הם עושים זה !! אז למה לא ? אולי אז ירדו הקבלנים ושאר אינטרסנטים מהארץ ולא צעירינו המוכשרים. הדור הבא שחייב להיות כאן כדי לייצר המשכיות של העם בארצו בורח מפה ולמה ? בגלל אוזלת ידו של השלטון והניתוק שמנהיגנו חיים בו. אם רק תוציאו את הראש מהמחשב ותסתכלו על המפה תבינו שבמיקומנו הפיזי ללא דור המשך יהודי , לא תהיה פה מדינה.
    סגור
  • 46.
    הפרה אותה פרה.חלב אותו חלב.גנבים (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 07/10/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • לא נכון. הפרה הישראלית מניבה הרבה יותר ו
    אריאל 07/10/2014 17:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השכר בגרמניה גבוה הרבה יותר כך שהחלב ומוצריו וכדו היו צריכים להיות יותר זולים בארץ. ככה זה שכל בעל חברה רוצה למצוץ את הישראלי בכדי להבטיח לו ולצאצאיו מרצדס ווילה עד סוף כל הדורות
    סגור
  • 45.
    הם שכחו גם את הבסיס הקיומי שלהם יש להם לאן לחזור
    יס מיניסטר 07/10/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בואו נראה מה יקרה לאותם יורדים ביום בו ילד בכתה של הילד שלהם יצייר בתמימות צלב קרס, או שילד אחר יאמר לו יהודי מלוכלך או ישראלי מלוכלך גם אז הם ירקדו? והיום הזה לא רחוק צריך רק לקרוא עיתונים ולראות מה קורה. נקווה שביום שיגיעו לנקודת הקצה יהיה להם את האומץ לומר טעיתי ותודה לכם אזרחי ישראל ששמרתם לנו על המדינה בזמן שחשבנו שמחיר המילקי זה הדבר החשוב ביותר בחיים
    סגור
  • אפליה יש שם אבל גם כאן, ישראל היא לא גן עדן (ל"ת)
    אפליית מיזרחים 08/10/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    תגובה לרמי לוי
    הרוזן 07/10/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    8 6
    הינך חוצפן היות וזה נכון שהמחירים בארץ כפולים ויותר מאשר בחול, הרווח של הרשתות בארץ מתוך ידיעה אוגבוה יותר, אך אתה בעל ענין ולכן הינך מגיב כך
    סגור
  • 43.
    זה לא אנשים שנוסעים ב X6
    חב 07/10/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אילו אנשים שצריכים לחשב את השקלים כדי לגמור ת'חודש!
    סגור
  • 42.
    כן' אתה זה שצריך להתבייש כי אתה חלק מהשיטה!!!!
    אלי 07/10/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    11 8
    כן מר רמי לוי אתה זה שצריך להתבייש בכך שיוקר המחיה בארץ גבוה אתה שותף כי אתה בעל רשת "}הנחשבת זולה" אבל חברייך מהתחום יקרניים והצרכנים שבקושי מרוויחים את לחמם נדרשים לשלם פי שניים על כול פריט זה הוגן!!! כן מר לוי כמה משתכרת קופאית אצלך ברשת כמה 21..22...25..28 שמונה ש"ח לשעה ועם זה אתה רוצה שהיא תחיה תשלם שכ"ד תשלם מים תשלם חשמל תשלם עבור חבילת תקשורת ותקנה לה ולילדייה לחם... גם אתה היית רוצה שבנך או בתך שעובדים בשוק העבדים הישראלים יחשבו עניים!!!
    סגור
  • 41.
    רמי לוי בבקשה כנס - הגועל נפש זה השלטון המנופח
    הכלכלן הממשלתי מסביר 07/10/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    14 3
    כולנו 8 מליון כמו עיר גדולה. מאות אלפים מהשלטון העיריות המועצות, הרבנות התאגידים, התקנים המיותרים, מנהל מקרקעי ישראל וכו' חיים כולם על חשבוננו. המיסים על רכב, ביטוח, תאגידי מים, החשמל, מועצות חקלאיות, רגולציית בשר וכו'. הכל בשביל שאנשי השלטון יחייו על גבינו. בסוף כל העלויות האלו מועמסות על המזון כי גם המפעלים היצרנים והסוחרים חנוקים. זאת הסיבה שהכל יקר והמלקי עולה לך 2.5 ש"ח ולא פחות משקל.
    סגור
  • 40.
    כל הכבוד לרמי לוי!!! (ל"ת)
    ישראלי 07/10/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 39.
    חוצפנים זה הממשלה והמנוולים שגונבים אותנו (ל"ת)
    אריק 07/10/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 38.
    נפולת של טמבלים-כבר אמרנו?
    חני 07/10/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מה איכפת לי היכן אתה רוצה לגור ולמה אתה חייב לרוץ לספר לי ? מספיק כבר עם השטויות. שכל אחד יגור היכן שרוצה ושלא יספר לי היכן . טמבל ישראלי בברלין אתה גם לא מספר לי על כל הכספים השחורים שהרוחות בארץ כאשר היית מלצר וסירבת לתת לי חשבונית מס על תשלום שקבלת-טיפ בלעז. אז מי הדרעק- אתה או אני התושבת הישראלית??? מגיע לך לחיות בקרב שונאי יהודים ומאחלת לך שתישאר שם כל ימי חייך.
    סגור
  • 37.
    הזיכרון קצר
    דור שני לשואה 07/10/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אינני דתי, אך זוכר אני את מה שלמדתי בבי"ס עממי ( כשעוד לימדו תנ"ך והיסטוריה של עם ישראל ) את מה שאמרו בני ישראל כשיצאו ממצרים : " זכרנו את הבשר ...אשר אכלנו במצרים ". לא זכרו את העבדות. כנראה שלא השתנה מאומה. רק לפני 70-75 שנה רצחו אותנו על היותנו יהודים. האנטישמיות פורחת באירופה ויהודים חוששים לעורם, אך זה לא משפיע על חלק מהצעירים שבמקום להיאבק כאן מעדיפים לרעות בשדות אחרים
    סגור
  • מאבק
    משה 12/10/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצעירים האלה נלחמו בכל מיני מבצעים ,סיכנו את חייהם למען כלל אזרחי המדינה אבל לא יכולים להנות ממנהמי המדינה ומכיוון שחיים רק פעם אחת הם בחרו את המקום שבו טוב להם
    סגור
  • 36.
    שונא ישראל (ל"ת)
    רמי לוי רודף בצע 07/10/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 35.
    מדינה של קוקסינלים צאו להפגין ברחובות (ל"ת)
    הבורר 07/10/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 34.
    אני מסכים עם דבריך רמי לוי למעט אמירתך
    עופר 07/10/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בדבר היורדים, נכון שלא הייתי קופץ משמחה כפי שעשו הם אבל בהחלט ניתן להבין ללבם, הרי בעצמך מנית את הסיבות אבל סיבות לא מעניינות את מי שרוצה חיים נורמליים ולא חיי עבדות, היצרנים והממשלה (ואולי לא הרשת שלך אבל רשתות אחרות כן) עושקות את הצרכן, מונופלים וקרטלים שולטים במשק ולאזרח את הכוח לשנות את המצב אז הוא מחפש מקום טוב יותר, לו הייתי צעיר ב 30 שנה גם אני הייתי נוהג כך ואמליץ לילדי לעשות כן, אגב שירות בצה"ל והרוגים...גם בחלק ממשפחות ההרוגי ם המדינה/צה"ל מתעללים (סרבו להוספת שמם של אחים /אחיות למצבה, כי כך החליט צה"ל) וגם בנכי צה"ל משרד הביטחון מתעלל
    סגור
  • 33.
    להעסיק אנשים בתנאי עבדות (ל"ת)
    רמי לוי גועל נפש 07/10/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • 32.
    מחירי חיטה ירדו ב-50% באחרונה ומחירי פיתות או מוצרי אוס
    pan 07/10/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אוסם לא ירדו ,,, למה ולמה ,,, איפה הכסף !!!!
    סגור
  • 31.
    במדינה של קופים מזרחיים תמיד יהיה יקר (ל"ת)
    cc 07/10/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 22
    סגור
  • זחלת לכאן מהחורים האפלים של מזרח אירופה והפכת למלך? (ל"ת)
    אבי 08/10/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה לא רק גזען...מגעיל...תחזור לאירופה יא אפס!!!
    אבי קול 07/10/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמו שהורים שלך אכלו תפוחי אדמה באירופה לך גם אתה נשאר לך חלק-אפס מאופס!!!
    סגור
  • בגלל מזרחיים כמוך עם רגשי נחיתות
    מזרחי 07/10/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המדינה נראית ככה תחזרו למערות!!!!
    סגור
  • גזען מגעיל ודוחה בגללך שונאים אותנו (ל"ת)
    dan313 07/10/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • תזדהה פחדן עלוב (ל"ת)
    לא כיף להיות מסכן 07/10/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • שק לי בתחת עלוב (ל"ת)
    מגיב לגזען 07/10/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • תאכל את הלב גזען, זה בחינם (ל"ת)
    מזרחי וטוב לו 07/10/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • ל- 31
    ערס פולני 07/10/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מאז הקמת נמדינה , הלבנבנים שודדים, חלאה!
    סגור
  • 30.
    רמי אתה צדיק בסדום
    יעקב 07/10/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    5 8
    הצרה שמנהיגנו לא יודעים לנהל ויושבים על הכסא כדי לעשות לפוליטיקה הפרטית שלהם .ברלין היא הגפרור שהדליק את הצעירים שרוצים לחיות כאן אך לא מצליחים !למה שם זה אפשרי ??? בואו נלמד מהם ונעשה .
    סגור
  • 29.
    רמי לוי כל היורדים היו קונים שלך, דפקת אותם במחיר תתנצל
    דודו 07/10/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    14 9
    אתה סתם אומר שטויות , בסוף ישארו פה החרדים והאנשים שאין להם כסף או כח לעבור, נהיה פה בארץ קשה בכל דבר ובכל תחום , ומה אתה עושה? אתה מנפיק מניות ללא עלות קונה שטחים ומשכיר מתחמים - שקל אחד לא השקעת הכל בא מהציבור , יש לך מספיק, כשתחלק לאנשים את העודפים רק אז תוכל לומר משהו בגנות הירידה המוצדקת לחלוטין .
    סגור
  • דדו אתה לא צודק
    אברהם 07/10/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני קונה שנים בחנות של רמי לוי מחירים זולים ביותר, חזרתי מטיול ביוון, הכל ביורו, מחירים יקרים ביותר, אפילו בשדה התעופה ללא מכס המחירים של המוצרים, אפילו שמן זית יותר יקרים מחנות רמי לוי,, אברהם
    סגור
  • 28.
    yair.sg5@gmail.com
    cobi 07/10/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בורחים לא כל הלקוחות לחול חחח
    סגור
  • 27.
    הכל בזול כולל בשר מקולקל . שימכור שבוע מילקי בשקל
    רמי לוי הצדיק 07/10/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    17 7
    הוא לא כזה טיפש הוא יודע שמי שיכנס לקנות מילקי בשקל יקנה עוד דברים . הוא לא דון קישוט. לא צריך טובות של רמי לוי . מילקי זה מגעיל
    סגור
  • 26.
    תרבות העושק והגזל מהאזרח הפשוט עברה כל גבול די לקטר רמי
    רשתות השיווק גרמו 07/10/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לכל זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 25.
    הכול כאן יותר מדי יקר .זאת לא ציונות .זאת התעללות .ורמי
    בא 07/10/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לוי צריך להכנס ליוטיוב מוות קליני ,ולהתרכז בחיוויות של אלה שנקראים אנשים שהולכים למטה .הסיכוי שלו להגיע לחוויה חיובית לא קיים .
    סגור
  • 24.
    לרסק את ההסתדרות ויהיה פה יותר טוב את אוכלי החינם (ל"ת)
    דני 07/10/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 23.
    למה יש לכם הצורך להצדיק את זה ?
    ישראלי 07/10/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כניראה משהו בבטן מקרקר לכם שם.... לא יסורי מצפון, אלא החשש שאתם טועים.
    סגור
  • 22.
    חוצפנים אבל צודקים (והשיר אחלה) (ל"ת)
    yan 07/10/2014 11:53
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 21.
    כשל ערכי, זכרון קצר, קצר מדיי.
    נועם 07/10/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    6 4
    רק לפני כ-70 שנה משפחתו של אבי, אבא, אמא, שתי אחיות, סבא וסבתא והדודים נרצחו כולם ע"י אותם אלו שעכשיו זוכים לחיבוק ועדנה מהיורדים, בגלל שהאחרונים גילו ששם המילקי זול יותר..כשל ערכי, זכרון קצר, קצר מדיי.
    סגור
  • מחאת ברלין לא אומרת לרדת לברלין ורק לברלין, אלא לרדת.
    נועם תתעורר!! 09/10/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושב שאתה לא ממש מבין את הנקודה מכמה סיבות: 1. אמנם השם מטעה, אבל מחאת ברלין אומרת לרדת מהארץ לארץ אחרת כי שם יותר זול (בכולם או לפחות ברובם), המחאה קיבלה את השם הזה, כי היא התחילה מחשבונית סופר שהעלה מישהו שעבר לברלין. 2. לגבי המילקי, אם אתה חושב שהבעיה של הציבור זה המילקי, אז אתה ממש לא מבין על מה כולם מדברים. תבדוק היטב מה הסיבות שבגללן אנשים יורדים מהארץ, ניראה לי שתופתע. אני מבטיח לך שכולם (גם היורדים או אלה שנשארים) כואבים את כאב המשפחה שלך. בהצלחה.
    סגור
  • גם המשפחה שלי ניצולי שואה ,אבל מה שקורה בישראל עם
    בא 07/10/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    9 3
    המחירים זה רע ,ומה שקורה עם הדירות והמכוניות זה פשע .
    סגור
  • אתה צודק אבל אי אפשר לחיות בעבר על חשבון העתיד .ישנם
    בדבכט 07/10/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הרבה מקרים של עוולות שנעשו בכל העולם אי אפשר להמשיך בצורה הזו לאורך זמן יש לדאוג לחיים אם כל הסבל .מדינת ישראל הפכה לסיוט כלכלי ורוב היורדים לידיעתך הם צאצאי השואה .ומי שהמציא את הכסף ואת השילומים ואת המוצרים הגרמנים היתה ממשלת בן גוריון
    סגור
  • אתה כל כך טועה. יש אתרים שאתה יכול להסתכל בהם על רמת
    אנונימי 07/10/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    6 3
    החיים ולראות שאנחנו במקום 26 מתוך 183. זה כל כך רע? תוסיף למחיר המלפפון את מחיר הדיור (כמה עולה לשכור דירה בלונדון? זה בשמים), ואת עלות החינוך ועוד. לא צריך להתסכל רק על הקצה של המלפפון
    סגור
  • שני שליש מהעולם הניפלא שלנו חיים העולם ה3 ,ככה שאנחנו
    בא 07/10/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בסוף השליש של העולם הנורמלי , בועת הנדלן היא בעיה חדשה ואקוטית ומגעילה שממררת את חיי האזרחים .וחונקת את המשק ,יש המון טפילים בשירות הציבורי שצריך לפטר .לשם זורם רוב הכסף .
    סגור
  • קצת תרגול בחשבון. שליש מ183 זה 61. 26 מתוך 61 זה 42%.
    אנונימי 07/10/2014 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה האחוז שהם נאלצים להוציא על בטחון? תראו איפה היינו ואיפה אנחנו למרות הכל. קצת גאווה. ובוודאי שאפשר לייעל את השרות הצבורי, אבל "טפילים שלשם זורם רוב הכסף"? הגזמה לא קטנה
    סגור
  • 20.
    מדינה של 20 משפחות אז מה אתם רוצים? (ל"ת)
    תושב ביבילנד 07/10/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • עושות מה שהממשלה שלך לא עושה ולא תעשה אף פעם
    20 משפחות 07/10/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תגיד לממשלה שלך למצוא גז בעצמה. רכבת מהירה לא תהיה לך. תגיד לממשלה שתקח בחזרה את כיל. נראה איזה שכר היא תשלם לעובדים. הממשלה נפטרה מעסקים כושלים גלגלה על עידן עופר את בזן וצים. הממשלה בונה עוד נמלים מבזבזת כספי ציבור כי היא לא מסוגלת לייעל את הנמלים עם המשכורות עתק שמשלמים שם לעובדים. אז היא בונה נמל מקבליל . באיזה מדינה יש דברים כאלה? ותהיה בטוח שכל זה על חשבון המיסים שלך.
    סגור
  • 19.
    שירדו
    יעקב 07/10/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    7 5
    כל אדם שיעשה מה שטוב לא רוצה לרדת שירד אבל שהמדינה לא תעזור אחר כך לאנשים שירתו לחזור שאנשים ילמדו לשלם על כל מה שהם עושים
    סגור
  • אנשים יורדים כי אין להם פה עתיד ותקווה לעומת מקומות
    ליעקב 07/10/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    12 4
    אחרים . בכל מקרה לגור בישראל זה לא הדבר הכי כיף שבעולם לא די האוייבים מבחוץ יש גם האוייבים מבפנים. גם רוע גם טיפשות גם ניצול . זאת מדינה למליונרים ומזוכיסטים. אין עתיד פה.
    סגור
  • הבעיה איננה עם היורדים אלא עם מדיניות הממשלה
    נורית 07/10/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    7 3
    או למעשה עם חוסר המדיניות. ממשלתו של ביבי , כשיטת הישרדות, משדרת שבעיית הבעיות שלנו זה הבטחון ובראש וראשונה הגרעין האיראני. ברור שכשמדובר בהגנה על החיים ההתנהלות היא מלחמתית. לתפיסתו של ביבי אנחנו עם במלחמה. אם אנחנו במלחמה זה משרת עבורו שתי מטרות. אחת - עלינו להיתלות באילן בטחוני גבוה - קרי בינימין נתניהו, גדול מצביעי הדור!. שתיים - אנחנו נותיר בידיו את הזכות להחליט לאן להפנות את המשאבים, הלא במלחמה כמו במלחמה... התוצאה המיידית היא שהמדינה שלנו, למרות התוצר לנפש הגבוה, מאפשרת לאזרח רק חיי דחק. לא כל האזרחים מוכנים לחיות כך ובעיקר כשאין שום אופק מדיני המצביע על שינויי. אין לנו מה להלין על היורדים. עלינו להלין על עצמנו לעל מי שבחרנו לעמוד בראשנו.
    סגור
  • קצת אינפנטילי להטיל הכל על הממשלה או על ראש הממשלה (ל"ת)
    אלי 08/10/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 18.
    עוד אחד שמרשה לעצמו להעביר בקורת על אנשים
    ציקי האדום 07/10/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    15 4
    בסה"כ בהמה "שעושה מבצעים", אל תטיף נאנשים מוסר. ולאתר ביזפורטל - למה רצתם לבקקש תגובה ממנו? אני מציע שתפרסמו תגובה משלמה מעוז, שכבר לפני שנתיים דיבר על כל הנושאים האלה
    סגור
  • צודק בתגובתך. שלמה מעוז חזה את הירידה מזמן . (ל"ת)
    ל 18 07/10/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 17.
    גם רמי לוי מתבכיין...
    מוישיק 07/10/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    רמי לוי מתבכיין על התקורות הגבוהות, ממש תמוה. שכר המינימום באירופה גבוה יותר, מחירי החשמל והמים דומים לאלו שבישראל ואף גבוהים יותר. חווית הקניה בסופרים שלו היא מהנמוכות והצפופות שיש. חבל שלא מתמודדים עם המציאות, יש כאן מונופולים בעידוד ביבי וחבר מרעיו, שעושקים את הציבור.
    סגור
  • 16.
    שכח איפוא נמצאים הלקוחות שהוא מתעשר מהם
    דנידין 07/10/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אחרי התגובה של רמי , גם אני רוצה לרדת.
    סגור
  • טמבל, קנאת הצלחתו מדברת מגרונך (ל"ת)
    עופר 07/10/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 15.
    רבין אמר וצדק: היורדים: נפולת של נמושות
    sgutgold 07/10/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    8 19
    להחליט איפה לחיות לפי מחיר המלפפון - טמטום. אנשים שלא מבינים את המושג בית ובנוסף: שיוסיפו למחיר המלפפון את "מחיר האנטישמיות" ונראה איפה יותר זול
    סגור
  • זה לא רק המלפפון, זה בעיקר בגלל הדירה
    הלוואי עלי לרדת 07/10/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    10 1
    פה בשביל חורבה אתה מוציא חצי משכורת. שם בשביל שכ"ד או משכנתא סבירה אתה מקבל דירה ברמה טובה. פה הפקירו אותנו לידיו האכזריות של השוק "החופשי" ולכן רק עשירים יכולים לגור במרכזי ערים. שם, הרשויות מבינות שמרכזי הערים הם לא רק לעשירים אלא יותר נכון תמהיל מגוון של אנשים ולכן יש במרכזי ערים דיור בר השגה, דיור ציבורי , שכירות מפוקחת וכו'.
    סגור
  • דיור בר השגה במרכז לונדון? אתה בטח מיליונר (ל"ת)
    אנונימי 07/10/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ווראה זה פלא - כמה אנשים אתה מכיר שלא גרים בבית?
    sgutgold 07/10/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בסוף מסתדרים. לא חשוב לך איפה הילדים שלך יגדלו? עם מי הם יתחתנו? ומתי יגידו לנכדים שלכם: יהודונים צאו מפה? אתה לא רואה מה קורה לאנטישמיות באירופה? באנגליה רשת סופר מרקטים הוציאה מזון כשר מרשימת המוצרים שהיא מוכרת כאקט אנטישמי. שם אתה רוצהה לגור?
    סגור
  • אנחנו לא רוצים אוכל כשר. לא רוצים לשלם מס לעושקי דת (ל"ת)
    שרון 09/10/2014 07:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    שונאי ישראל שמאלנים החוצה
    אדי 07/10/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    10 13
    לא שייכים לעם היהודי ולא יודעים את ההיסטוריה
    סגור
  • 13.
    רמי לוי מנותק מהרשת שהוא מנהל! בעיקר תקשורת
    מאיר 07/10/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    9 1
    רמי לוי תקשורת פשוט גועל נפש!! ממתינים יותר מ 40 דקות בטלפון לשירות לקוחות ... חיובים הזויים ושערורייתים בחשבוניות ! ממש גניבה! שירות לקוי ביותר גם בסופרים וגם בתקשורת!! רמי לוי מנותק לגמרי ממה שקורה אצלו וחבל מאד!!!
    סגור
  • 12.
    לא מבין אסור להרוויח כסף בארץ? (ל"ת)
    רמי לוי אשריך 07/10/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 11.
    רמי לוי
    יקי 07/10/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אתה אדם טיפש לא כולם מקבלים שכר כמוך תן לי סיבה למה המחירים כל כך יקרים בארץ לעומת חו"ל.
    סגור
  • הוא ענה למה יקר פשוט תקרא
    מגיב לטיפש 07/10/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הסיבה האמיתית עלויות ומיסים המושתים ע"י הממשלה, העיריות וכל המונופולים הממשלתיים
    סגור
  • 10.
    רמי לוי עדיף שתשתוק! איפה שרתת בצבא? (ל"ת)
    סתם ג'ובניק 07/10/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    13 8
    סגור
  • מה הקשר יא טמבל? (ל"ת)
    עופר 07/10/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 9.
    אתה מדבר על חוצפנים?
    אלון 07/10/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    14 1
    רק אצלך יש נוהל של החברה שאם יש עובדים שהם גלובלי אז אם עובדים פחות שעות מורידים כסף ואם עובדים יותר אז לא משלמים כפי שציטט מנהל סניף בשרון נוהל רמי לוי אז מי חוצפן חביב??????
    סגור
  • זה ככה בכל המשק תתעורר (ל"ת)
    פחחחחח 08/10/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מה הוא
    יעל 07/10/2014 11:31
    הגב לתגובה זו
    14 10
    לא סתם התעשר ........הכל על חשבון האזרח הקטן ............מודאג שנתעורר
    סגור
  • איך הוא התעשר על חשבונך? תפתחי את סופר כמוהו ותתעשרי
    ל יעל 07/10/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    9 5
    נראה אותך. נמאס כבר מכל הסתומים שמקשקשים פה
    סגור
  • 7.
    הקליינטים בורחים ... :) (ל"ת)
    אם כיף להם למה לא?? 07/10/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 6.
    לא הבנתי יקר או לא יקר לחיות בארץ? (ל"ת)
    החייט 07/10/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    הוא צודק. ארנונה, חשמל, מים - זה הכסף הגדול.
    אני 07/10/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    25 0
    אפשר לחיות יפה מאד גם בלי מילקי, אבל הוצאות חובה הממשלה צריכה להוריד ע"י טיפול במונופולים של חברת החשמל,מקורות וכו'
    סגור
  • 4.
    גועל נפש
    ישראל 07/10/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    9 15
    צודק בהחלט בושהה וחרפה לא מחזיקים בכוח מי שלא מתאים לו שירד חד כיווני . שיתחיל לשמוע יהודי מלוכלך שיחפש את החברים שלו.
    סגור
  • תישאר פה ותהיה עבד . אין לך פה סיכוי לכלום
    ל 4 07/10/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    11 1
    השלטון כבר מבוסס ומסואב ומושחת. צריך לנער את כולם מהקשרים שלהם פה. אין סיכוי גם למוכשרים ביותר. עובדה שכל מדינה קולטת מדענים ויוצאת נשכרת מהמצב רק פה מבריחים את כולם. מי מקבל משרות בממשלה? רק מקורבים שמעתי על עורכת דין שעשתה מסיבה לאנשי ליכוד ופתאם התמנתה לשופטת. זה לא כישורים אלא קשרים. אז זה התוצאה שכולם יברחו מפה . זה לא חדש. לכל מי שנמצא בחו"ל לא כדאי לחזור אין פה בשביל מה לחזור.
    סגור
  • 3.
    רמי לוי, נמאסת. אתה לא באמת דואג לחלשים. העובדים שלך
    ישראלי 07/10/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    37 5
    קורעים את התחת בשביל שכר מינימום. ולא כל המוצרים שלך זולים, בסל הכולל אתה יודע "להכניס לנו", זה בסדר שאתה מרוויח אבל לתת שכר מינימום לעובדים ולקחת כל שנה כמה מיליונים אתה ועוד כמה מיליונים אשתך ועוד כמה בני משפחה זה ממש לא לדאוג לחלש. לפחות תשתוק.
    סגור
  • אתה רוצה להתחלף איתו ?
    אהרון 07/10/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    15 10
    הבנאדם בנה במו ידיו את המנגנון שלו, מרוויח בקושי 3% (כלומר העסק שלו, למרות שהוא עדיין רווחי, הינו בסיכון לא קטן, לבנאדם יש הרבה כאבי ראש). הוא לא בנה איזה תוכנה שמדפיסה לו כסף בזמן שהוא יכול לבלות בשאר העולם... הוא קורע את התחת, רב עם הספקים ונכון, מה לעשות, יש לו גם הרבה דרישות מהעובדים שלו, אבל לצערנו זה המצב - שכר המינימום בארץ כ"כ נמוך שהוא, כמו מעסיקים רבים אחרים, "עובד לפי החוק" והוא לא מכריח אף עובד שלו לעבוד אצלו. צריך להיות גאה בבנאדם כזה שמאפשר להרבה מלקוחותיו איך שהוא לגמור עוד חודש. ו... בדקתי, לדעתי אין לו מתחרים במחירים שלו ובמבצעים שלו.
    סגור
  • מה אכפת לך כמה הוא לוקח? זה לא כיל והגז שתתעלקו עליו
    ישראלי ישראלי הקנאי 07/10/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ןמה חשבת שהוא מוכר משהו בזול הוא לא יקזז ממשהו אחר? או שאתה רוצה לקנות בזול או שאתה דואג לעובדים. אין גם וגם.
    סגור
  • ממתי התפקידו של רמי לוי לדאוג לחלשים? זה תפקיד הממשלה (ל"ת)
    אני 07/10/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 2.
    העוף בשקל ....
    אבי המטיף 07/10/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    13 2
    טול קורה מבין עיניך...אחד שיודע... רמז 22/10/13 ....
    סגור
  • 1.
    אתה תתגבר על הגועל נפש. (ל"ת)
    ניר 07/10/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור