ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א התעלמה משוקי חו"ל וסגרה ביציבות: שטראוס ואסם נפלו 2.4%

המגמה השלילית בשווקים בעולם לא הורגשת בבורסה והמעו"ף ננעלה בעלייה זניחה. בשוק המניות: כת"ב זינקה ב-8.2%, מזור ב-5.4%
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
שבוע המסחר המקוצר בבורסה ננעל במגמה מעורבת כאשר המדדים המובילים נסחרו ביציבות רבה - זאת במנותק מהמגמה השלילית הנרשמת בבורסות העולם. היום, היה זה יום המסחר האחרון לפני חג הסוכות והמסחר בבורסה יחודש רק ביום ראשון.

עם סיום המסחר, מדד המעו"ף עלה ב-0.04% ל-1,463 נקודות, מדד ת"א 75 השיל 0.3% ומדד הבנקים איבד 0.13% זאת למרות העלאת הדירוג לבנקים הגדולים. מחזור המסחר הסתכם ב-1.32 מיליארד שקל וכולל את פקיעת האופציות השבועית.

בשוק המניות בולטת לחיוב מניית כלל ביוטכנו +0.98% כלל ביוטכנו 330.3 +0.98% כלל ביוטכנו בסיס:327.1 פתיחה:327.1 גבוה:331 נמוך:325.5 תמורה:325,934 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם זינוק של 8.2% בעקבות הסכם הפשרה הזמני שנחתם מול היפיריון בעניין אנדרומדה. מניית מזור רובוטיקה +3.58% מזור רובוטיקה 11,000 +3.58% מזור רובוטיקה בסיס:10,620 פתיחה:10,870 גבוה:11,000 נמוך:10,820 תמורה:17,631,237 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה להתקדם בעקבות נתוני המכירות שפורסמו אתמול ועלתה ב-5.4%.

מניות המזון והקמעונאות איבדו גובה בצל התחדשות קריאות המחאה בעניין מחירי המזון - מניית שטראוס -1.55% שטראוס 7,133 -1.55% שטראוס בסיס:7,245 פתיחה:7,293 גבוה:7,299 נמוך:7,131 תמורה:6,886,127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אסם} איבדו 2.4% כל אחת. לכתבה המלאה על הנפילות במניות הללו - לחץ כאן

המסחר בעולם

בעת נעילת המסחר בתל אביב, בשווקים באירופה נרשמו ירידות שערים. הדאקס הגרמני מאבד 0.8%, הפוטסי בבריטניה נופל ב-0.7% ובצרפת מדד הקאק משיל 1.3%. גם בארה"ב נרשמות ירידות שערים במדדים המובילים בשיעור של עד 0.6%.

בבורסות אסיה ננעל המסחר במגמה מעורבת. מדד הניקיי מאבד 0.7%, מדד ההאנג סנג מוסיף 0.5% ובדרום קוריאה הקוספי מתחזק ב-0.2%. בבורסת שנחאי גם היום לא התקיים מסחר בשל חג לאומי.

בשוק ההנפקות

חברת קפיטל פוינט -1.03% קפיטל פוינט 67.3 -1.03% קפיטל פוינט בסיס:68 פתיחה:68 גבוה:69 נמוך:67.1 תמורה:22,692 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הפעילה הבוקר מדף לגיוס של 11 מיליון שקל. ההנפקה כוללת מניות ב-55 אגורות וכתבי הניתנים למימוש במניות במחיר של 60 אגורות.

שותפות הנפט גלוב אקספ יהש -3.85% גלוב אקספ יהש 130 -3.85% גלוב אקספ יהש בסיס:135.2 פתיחה:135.2 גבוה:134 נמוך:123.2 תמורה:35,780 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת תחת לחץ מכירות כבד, זאת בהמשך להנפקת יחידות ההשתתפות שביצעה אתמול. ההנפקה נסגרה במחיר של 50 אגורות ליה"ש. היקף הגיוס הכולל (כולל ) הסתכם ב-2.3 מיליון שקל.

חברת גוליבר 0% גוליבר 440.1 0% גוליבר בסיס:440.1 פתיחה:440.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גייסה אתמול מהמשקיעים 1.4 מיליון שקל בלבד (מתוך 3 מיליון שקל בהצעת המדף). ההנפקה נסגרה במחיר המינימום וכללה מניות, וכתבי אופציה מהסדרות 2,3, ו-4.

מניות במרכז

חברת כלל ביוטכנו +0.98% כלל ביוטכנו 330.3 +0.98% כלל ביוטכנו בסיס:327.1 פתיחה:327.1 גבוה:331 נמוך:325.5 תמורה:325,934 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על הסדר זמני עם חברת היפיריון בעניין אנדרומדה. על פי ההסכם, ימונה מומחה מטעמה של כת"ב לבחינת הניסויים הקליניים שנערכו במוצר ה-DiaPep277 ויבדוק את המניפולציות לכאורה שביצעו בניסוי. לידיעה בהרחבה

חברת פלוריסטם +2.91% פלוריסטם 530.7 +2.91% פלוריסטם בסיס:515.7 פתיחה:525 גבוה:534 נמוך:522 תמורה:3,881,827 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה הבוקר כי זכתה בערעור על פטנט המתייחס לשימוש בתאי גזע מן השליה באירופה. בחודשים האחרונים הגדילו בעלי עניין את החזקותיהם בחברה, כך לפי דיווח לבורסה מאתמול. המניה זינקה אתמל בבורסה בת"א ב-6.8% במחזור גבוה יחסית.

חברת {איזיצ'יפ} נסחרה בהשפעת. אזהרת הרווח שפרסמה אתמול לרבעון השלישי של השנה. המניה צללה אתמול ב-12.6% בת"א ולאחר מכן צללה בנאסד"ק ב-10.4% (סימול EZCH).
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    מעוף
    סוחר 08/10/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שקרה אתמול במעוף פשוט גזל ממעלה ראשונה גנבים שמחזיקים את המעוף בשקל וחצי בזמן שכל העולם נופל!!!!!!!
    סגור
  • 30.
    בורסה
    אבי 07/10/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    1 18
    יום ראשון עליות, לא אני אומר אלא אופציות המעוף.
    סגור
  • 29.
    בורסה
    אבי 07/10/2014 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 11
    יום ראשון עליות, לא אני אומר אלא אופציות המעוף.
    סגור
  • לאבי
    אופציה 07/10/2014 22:56
    הגב לתגובה זו
    18 1
    תגיד לי אתה שיכור. לא אמרנו כזה שטות ואני בכלל לא יכולה לומר או לדבר. מה אתה סתום
    סגור
  • לחכמה
    אבי 08/10/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן אני סתום שעשה מאתים אחוז באופציות בארבעה ימי מסחר אחרונים, אבל אתם נוכלים שמתאים את הציבור,תתבישו,סליחה אין לכם בושה.
    סגור
  • 28.
    כתבנו כאן על וינה שמשמשת אותנו רבות.
    א100 07/10/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    50 3
    1)קל ונגיש ואף נוח לעבוד מולם ובטח לעובד בהקפים גדולים. 2)אנו מכירים את התנהגותה שנים רבות. למרות שהיא לא הגדולה באירופה. העוקב אחריה מחכים רבות. 3)וינה נכנסה רישמית בימים אלו למה שמכונה שוק דובי. היא רחוקה 22% משיאה. 4)גם שאר אירופה בדרך. גם הדאו שאנו עובדים בעיקר מולו קרוב לנקודת ה 0 מתחילת השנה. ערב טוב.
    סגור
  • 27.
    למה מחזיקים את הבורסה בכח
    טלי.שלי.גלי.מאלי.חלי 07/10/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
    16 45
    למה לא נותנים לה לטוס כמו בכל העולם
    סגור
  • נכון (ל"ת)
    טלי 07/10/2014 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 26.
    מה על באמת? נראה לי שהגזמת. איך יכול להיות?
    לא מאמין.. 07/10/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    81 0
    מה, כל כך חזק? לא יתכן. ההוא אמר. עד להיכן לדעתך? מה. זה מה שכולם חושבים אבל הפוך? אני אומר לך התמלאתי זיעה קרה. אולי סתם נידמה לך? אז אולי אתה סתם מפנטז? אני למעשה גם שמעתי אבל נראה מוגזם. ואני בטוח כי הגדולים הודיעו רישמית. אז מה ההוא שיקר? אז מה .עבדו עלינו? אולי שיחכו עוד קצת.... יאאלללההה סעעעעעעעע.....
    סגור
  • 25.
    מקווה שלא קניתם פרוטרום ולא פועלים-הזהרתי! (ל"ת)
    יעקב 07/10/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    עכשיו מובן -אין לנו כל יכולת מולכם-ניצחתם.פועלים/פרוטרו (ל"ת)
    עודד ליעקב 07/10/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    אין לנו יכולת להתמודד מול השורטים שלכם. (ל"ת)
    עודד לקובי 07/10/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 22.
    אנחנו עם 14 מיליון שורט בפרוטרום ו 123 מ, בפועלים- לליי (ל"ת)
    יעקב 07/10/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    לא להתקרב לבזק ולא פרוטרום או דלק רכב. (ל"ת)
    קובי 07/10/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 20.
    הבורסה בארה"ב מברכת את תראפיקס ביו
    אנונימי 07/10/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 16
    OTC Markets Group Welcomes Therapix Biosciences to OTCQB
    סגור
  • לאנוניני
    מרקו 07/10/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    22 3
    מה זה חרטא זה? מה זה שטויות זה? זה אתה מנסה למכור היום ב30 אלף שקל ומפיל את המניה 7 אחוז? מה נהיה איתך? חשבתי אתה זקן חכם ונחמד. מה אתה תוקע לנו כאן חברה שכולה שווה על הנייר שמונה מליון ג'ובות. אני מתאר שיש לה חובות לבנקים 70 מליון. מה היא עושה בכלל? מה זה מייצרת מוצרים להרפיה התראמפיקס הזה?
    סגור
  • 19.
    אמרתי לכם ששוב דופקים אתכם בקסם לונג פי 3 לונג.קנו שורט (ל"ת)
    אמיל 07/10/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 13
    סגור
  • 18.
    קנו גולף= לא פוקס - גולף,וטבע,לא פרוטרום,לא בז"ן (ל"ת)
    שרון 07/10/2014 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    נודע לנו ממקורותינו בפנטגון
    א 07/10/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    19 0
    שבשעה 14:19 דקות בדיוק...הסתיים מבצע החילוץ של הלא נחמדים... עכשיו 14:33 השטח נקי...והמשחק האמיתי של הישרים והחכמים מתחיל...בהצלחה.
    סגור
  • 16.
    מקווה שעשיתם מה שאמרתי כבר הפרש 6 עשירות מאז שאמרתי (ל"ת)
    שרון 07/10/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    ראיתם-קיבלתם טיפ מתנה לא לגעת בפועלים דלק רכב ופרוטרום (ל"ת)
    שרון 07/10/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    לא לגעת בפועלים,לא לגעת בפוקס,רק פריגו וטבע (ל"ת)
    שרון 07/10/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    אני יושב לי בביתי בדיור המוגן עד 120 שבהוד השרון.
    בגילי המופלג(97) 07/10/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    23 1
    זוגתי שתחיה שושנה מתהדרת לקראת ירידתנו לחדר האוכל שמציע אוכל גורמה כמו הטובה במסעדות. בעודי ממתין לה, חלפה בי המחשבה: כמה טוב לי ששמעתי בקולו של קלמן הפקיד בבנק מרכנתיל שאמר לי למכור הכל מכל..אני לא מקנא כלל וכלל באנשים שעדיין מאמינים ומושקעים(שיבושם להם) ועוד פחות מיזה מקנא בכל היועצים, האנליסטים, מנתחים ומנהלים באשר הם שכרגע שואלים עצמם: איך אצא בכבוד מכל מה שהמלצתי לאחרונה...? אני מתחיל ממש להצטער...צהריים טובים ובתאבון.
    סגור
  • סבוש אהובנו
    א 07/10/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
    44 0
    אתה ענק..גדול מהחיים..דור המייסדים וחברם של בן גוריון מכאן ובגין מצד שני.שתזכה לעוד מלאן תלפים של שנים של בריאות ואושר..מהבנים..נכדים..נינים ובני המשפחה הענקית והנהדרת. נ.ב: אל תשכח סבוש שמחר הזמנת אותי לפאב על הים על מנת להוריד כמה ליטרים של בירה...(וגם להסתכל על הצעירות היפות...אתה אמרת......)
    סגור
  • ל"זקן" שמעלי תרתי משמע.
    קלמן 07/10/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אני גר בקומה מתחתיו ואף לי דירת 3.5 חדרים נפלאה. לזקנצ'יק שעבד כל חייו וחסך פרוטה לפרוטה ואף בצדקה לא חסך...גר מעלי בקומת הפנטהאוזים...קנה לפני 10 שנים כשניכנסנו 2 יחידות פנטהאוז בגודל 300 מטר שמוערכות בהרבה מליונים....הוא חי באושר ובעושר עם בניו. נכדיו והנינים ובונה על להגיע ל 120...והוא יגיע..שיהיה בריא...
    סגור
  • 12.
    שפה זה 19.9 ואצלנו יורדת 18 לעקוב אפסייד 360% (ל"ת)
    ביו לייט בחול 5.41$ 07/10/2014 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    למר צור,ממנהלי פורום תפוז גבעות: אין באפשרותי להיכנס
    הפניית שאלה 07/10/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפורום מכיוון שאינני חבר בו. בתור מי שמושקע בין היתר,בגבעות, אני נוהג לקרוא על ההתפתחויות האחרונות והעדכונים השונים, במידה ויש. כל זאת, כשם שאני לעבור על הכתבות הכלכליות באתרים השונים. ראיתי הבוקר את תגובתך בפורום אשר התבטאה בשתי מילים בלבד : דניאלוב וצביקה. מבקש לדעת למה התכוונת, או רמזת, ואם בכלל? לגבי צביקה, אני מניח שהתכוונת למשקיע שהצטרף לגלוב א׳. לגבי דניאלוב ? מה הקשר בין שתי השמות והאם יש בכלל קשר לגבעות? האם הינך מוכן לענות ולהבהיר? תודה וחג שמח, אחד מהמשקיעים בגבעות
    סגור
  • צור ישראל וגואלו . והיתר בעזרת גבעות עולם וממגד שמן .. (ל"ת)
    דבר איתי בבקשה 07/10/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לטוקביסט: דבר איתי בבקשה - תגובה שכזו מאדם בשר ודם
    משקיע בגבעות 07/10/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט מקוממת ומרגיזה לדעתי!
    סגור
  • 10.
    מכרתי פרוטרום- ניסגר החיובי שם. רק אדום (ל"ת)
    ויקטור הדייג 07/10/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    בהשוואה בין גבעות לגלוב אק׳ : שתי חברות נפט יבשתיות,
    דעה פרטית 07/10/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת מפיקה נפט בפועל ואחת לא. שתיהן מניות חלום מסוכנות להשקעה. בשתיהן ניתן להרוויח הרבה ומאידך לאבד את רוב כספי ההשקעה. הנהלת גבעות אינה מצליחה מזה תקופה ארוכה לגייס משקיע לחברה שיעזור לה בהמשך פעילות המימון, ושלושה מנכ״לים זזו לאחרונה מתפקידם, דבר האומר דרשני. המשקיעים במניה חבוטים מאד מזה תקופה אחרונה בגלל שהנהלת החברה לא הצליחה עד כה לצרף שותף מתאים, בבחינת ״גבעת חלפון אינה עונה״. לעומת זאת,החברה השניה שהיא בהרבה פחות טובה לדעתי, הצליחה למרות הכל לגייס שותף.
    סגור
  • 8.
    טאואר
    יוסף 07/10/2014 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי שמוכר בבוקר את המניה אדיוט זה זמני השער שנקבע בחו"ל לא למכור להשאיר את המניה יציבה בדער הנוכחי.
    סגור
  • אפסייד 140% מי שימכור יצטער ובגדול (ל"ת)
    צודק 07/10/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 7.
    לא היו בשורות טובות? (ל"ת)
    רציו יורדת למה? 07/10/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 19
    סגור
  • לא ולא
    לא 07/10/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    33 1
    כל הטוב כבר הסטוריה..
    סגור
  • מה זה? למה אתם לא מגיבים לאידיוט הזה? (ל"ת)
    כל מחזיקי רציו 07/10/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • לדבילוש
    ג'ינג'י 08/10/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני האידיוט..שמחזיק 7 מליון שקל(היום) שקניתי בהנפקה(עוד עם הטבה) כך שאני אידיוט שעשיתי את ה 1300 או יותר אחוזים. היום , עם כל הסימפטיה למניה, אני בדרך החוצה וחלק מכרתי כמעט בשיא. הבנת כלומניק? או שאתה עדיין צריך את חבריך המתבוססים במניה שעתידה מאחוריה ע"מ שיגיבו לי.
    סגור
  • 6.
    לא ירדנו אתמול מספיק? (ל"ת)
    גל 07/10/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 26
    סגור
  • לגל
    טל 07/10/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    31 2
    את צצודקת ערדנו יותר מידי את יודעת מזה0.29 אחוז. היינו צריכים לרדת גג 0.28 אחוז. שאת חוצפה שלא נראת שכמוה. עוד חוצפה גדולה היא שבחמש שנים עלינו איזה 500 אחוזין והיינו צריכים לעלות לפחות 1500 אחוזין. זותומרת שהיפסדנו איזה 1000 אחוז. אני מפסיקה לשחק בבורסה כי בשביל 500 אחוז רוחח זה לא שווה לי בכלל ועוד הייתי צריכה להרוויח 1500 אחוזין והיפסדתי 1000 אחוזין. הגנבים והממשלה לקחו לי הכסף ונשבר לי מיזה. השקעתי ב2009 800000 שקל של דירה שמכרתי בירוחם עילית פנטהאוז קופה וכל מה חש לי היום ביד זה איזה ארבע מליון מסריחים שהיייתי צריכה ליות עם איזה 25 מליון. מרוב ביאוס ירדתי רצח על קלמן בעלי והוא בכלל לא אשם
    סגור
  • 5.
    פתיחה בין 1452-55 וזה הגבול . ירידה מתחת תוביל ל1443 (ל"ת)
    שבי 07/10/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 17
    סגור
  • 4.
    היופם תקבלו את נחת זרועם של השורטיסטים,והפוטים יחגגו (ל"ת)
    בני 07/10/2014 07:47
    הגב לתגובה זו
    15 4
    סגור
  • בני בני ילד רע........ (ל"ת)
    אבי 07/10/2014 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא לגעת בדסקש,ביולין,דלק רכב,פרוטרום,טאואר 3500 יעד (ל"ת)
    שאול 07/10/2014 07:45
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 2.
    זיכרו ש 95 אחוז מהמניות תחת שורט - ולפחות היום 0.6 מטה (ל"ת)
    פיני 07/10/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 1.
    אנו בכיוון מטה,הזהרו מבזק שתלך ל600 ובנותיה,וגם מפרוטרם (ל"ת)
    רון 07/10/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור