ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שיא רודף שיא: המעו"ף טיפס 0.64% ונקבע על 1,456 נק', כיל טסה 3.7%

מדד ת"א 75 נחלש מעט. קבוצת דלק, בזק והחברה לישראל עלו עד 3%, כת"ב עלתה 7.5%, בבילון נפלה 7.9%
 |  45
אוויר פסגות
Share
הבורסה בתל אביב ממשיכה לשבור שיאים. מדד המעו"ף המשיך לטפס וגם היום רשם שיא חדש - 1,456 נקודות. הסוחרים ממתינים להחלטה על גובה הריבית במשק לחודש אוקטובר. כמו כן, הגיבו היום הסוחרים להבנות אליהן הגיעו ביום ו' לפיד ונתניהו בעניין גיבוש תקציב 2015.


בסיום המסחר, מדד המעו"ף עלה ב-0.64% ל-1,456.15 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.1% ומדד הבנקים עלה ב-0.05%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-639 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית כיל (+0.44%) כיל 1,380 +0.44% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,374 פתיחה:1,374 גבוה:1,395 נמוך:1,363 תמורה:23,088,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שריכזה מחזור חריג של 57.8 מיליון שקל ועלתה ב-3.7% לקראת הנפקת מניותיה בבורסת ה-NYSE. עוד נציין את דלק קבוצה (-2.14%) דלק קבוצה 52,550 -2.14% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:53,700 פתיחה:53,330 גבוה:54,500 נמוך:52,100 תמורה:24,713,719 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , בזק (-0.48%) בזק 536.9 -0.48% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:539.5 פתיחה:540 גבוה:542 נמוך:535 תמורה:33,529,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו חברה לישראל (+0.74%) חברה לישראל 59,820 +0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:59,380 פתיחה:59,380 גבוה:59,950 נמוך:58,660 תמורה:6,187,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שעלו עד 3% כל אחת. עוד נציין את כלל ביוטכנו (+0.89%) כלל ביוטכנו 317.6 +0.89% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כלל ביוטכנו בסיס:314.8 פתיחה:314.8 גבוה:325 נמוך:316 תמורה:121,917 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שעלתה ב-7.5% כאשר מנגד בבילון (0%) בבילון 148.8 0% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148.8 פתיחה:148.8 גבוה:148.8 נמוך:148.8 תמורה:789 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה ב-7.9%.

מניות במרכז

מניית כיל (+0.44%) כיל 1,380 +0.44% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,374 פתיחה:1,374 גבוה:1,395 נמוך:1,363 תמורה:23,088,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין רב. החברה האם, חברה לישראל (+0.74%) חברה לישראל 59,820 +0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:59,380 פתיחה:59,380 גבוה:59,950 נמוך:58,660 תמורה:6,187,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , צפויה להנפיק השבוע את כיל בוול סטריט ולמכור 5% ממניות כיל שברשותה. המניות יסחרו לראשונה ביום רביעי תחת הסימול ICL.מניית גילת (-0.8%) גילת 2,599 -0.8% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גילת בסיס:2,620 פתיחה:2,590 גבוה:2,619 נמוך:2,588 תמורה:989,731 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות חזרה מוול-סטריט בפער שלילי של 3.4%. קרן פימי של ישי דוידי הגישה ביום חמישי
הצעת רכש
הצעת רכש
הצעה הניתנת לבעלי המניות של החברה לרכוש מהם
לרכישת 12% ממניות גילת תמורת 25.5 מיליון דולר. המחיר משקף שער של 4.95 דולר למניה (סימול GILT בנאסד"ק).מניית בבילון (0%) בבילון 148.8 0% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148.8 פתיחה:148.8 גבוה:148.8 נמוך:148.8 תמורה:789 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה במסחר לאחר שדיווחה בשבוע שעבר על מכירת פעילות הליבה שלה.

מניית בזק (-0.48%) בזק 536.9 -0.48% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:539.5 פתיחה:540 גבוה:542 נמוך:535 תמורה:33,529,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות טיפסה במסחר במחזור גבוה לקראת חלוקת
דיבידנד
דיבידנד
חלוקת רווחים לבעלי המניות בחברה על פי שעור האחזקה היחסי שלהם מסך כל מניות החברה. לצפיה בתחזית אירועים – חלוקת דיבידנד
ב-2 באוקטובר. המועד הקובע הוא ה-15 בספטמבר.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 ראל000000 21/09/2014 15:42 גבעות-דעאגבעות בראשות
אבו איך קוראים לבן שלו ששותף בחליבת גבעות.
31 משקיע ותיק 21/09/2014 15:37 פרוטרום
נרכשה היום ב-30k. הזדמנות שלא תחזור. אחת היותר טובות באחד העם ב- 2014.
30 מי ישלם את כל הקולים 21/09/2014 15:21 מי ישלם את הכתיבות בקולים ?
מי המפסיד הגדול החודש ? נראה לי משהו רציני ביותר, לא ? בעצם אולי לא , לא יודע, משחקי מבוגרים.
29 פי עשר 21/09/2014 15:17 הפוטים הלכו קפוטים רק קולים. (ל"ת)
28 מני 21/09/2014 15:16 יש כמה באסטיונרים שקנו קולים והם עשו מיליונים.נשארים
לפקיעה.
27 מיכה 21/09/2014 14:48 לאומ,כיל,ולא בז"ן ולא טאואר,רק לאומי פריגו טהע וכיל (ל"ת)
26 מיכה 21/09/2014 14:48 נתתי לכם את לאומי, אל תגעו בפרוטרום,ולא דסקש (ל"ת)
25 לאתר 21/09/2014 14:47 מה הקשר של עלית בזק לדיבדנד הרי הוא נקבע מעל לשבוע (ל"ת)
24 אסיה פיתוח 21/09/2014 14:41 משהו מריח שם טוב אולי מידע פנים
אולי עיסקה חדשה על הפרק עם כפיר זילברמן. מחזור גדול יחסית לימים רגילים.. הצלחות
23 אלדד 21/09/2014 14:30 פרוטרום יותר זולה ממה שקניתי ,חחחח (ל"ת)
22 פיני 21/09/2014 14:28 לא מספיק נתתם באדום-טמבלים (ל"ת)
21 סם 21/09/2014 14:27 אני מתגעגע לאיציק והחברים. נותרנו נטושים בלעדיכם
ובלי המנשרים שלכם. פרופסורים, רבי אלופים, מהנדסים , ורופאים- וכולם בשורט! ועם סימני קריאה כל הזמן! כשצריך וכשלא! מתגעגע. סם.
איציק 21/09/2014 16:55 לסם
אשמח להזמינך לפגישה ולהתאמץ לשפר את ה IQ שלך מ 40 ל 60..זה 50% יותר וזה יפה. בנוסף..יש לי כוחות מסויימים ויש מצב שאהפוך אותך לארנב או ארנבת(לבחירתך)מה דעתך?
רמי 21/09/2014 16:38 ל 21
אני לא מכיר את השתי אנשים שאתה מחפש אבל אני כן מכיר אותך ואתה אותי. למה שיניתה את השם הקודם שהופעתה איתו הוא היה יותר יפה מסם אהל אז לפחות הייתה בהמה קטנה. היום עם השם המגעיל שמצאתה לעצמך אתה כבר בהמה גדולה ושרץ לא קטן. לפני שאני נותן הוכחות על"חברותנו והאהבה" בייניינו ושאני אספר בפרוטטרוט מי ומה אתה ומקור ההכרות הטובה שלנו הייתי מחפש נקמה קטנה על מה שעוללתה לחברה ומבקש שתספר לקהל למה לא גוייסתה לצבא כמו כל "חבריך" וגם תספר איך בחור כמוך לא היה אם בחורה מעולם אפילו בתור חברה עכשיו קצת נרגעתי שפתחתי עליך אבל אני אדבר היום עם חבריייך לשעבר שזיינת לנו הצורה ונירה איך אני ממשיך לקסח לך ולתתהשם האמיתי והכתובת והסיבה האמיתית לאי גיוס אתה זוכר את המסמך הצבאי ש"נעלם "לך נכון? חיפשתי נקמה בשם כל השכונה וזה רק התחלה יא טינופת
שורט? 21/09/2014 16:02 הם רק לובשים מכנסי שורט בקיץ ובחורף. הם לא בשורט
הם רק רוצים לקנות בזול
20 רמי 21/09/2014 14:27 השורטים עושים עבודת זהב, טאואר,בבילון,פועלים,פרוטרום (ל"ת)
19 משקיע 21/09/2014 14:22 קפיטל פוינט-הנפקת נוירודם
למישהו מושג מה זה יעשה למניה?
18 עילאי 21/09/2014 13:02 אפריקה רבותיי הדולר עלה משמעותית השער הקרוב 1100 (ל"ת)
17 עוף החול 21/09/2014 12:46 אפריקה לקחה אויר
ומוכנה לזינוק הבא היותר גדול
עילאי 21/09/2014 13:05 אם היה לי הון של מיליארד שקל הכל היה באפריקה במחיר הזה (ל"ת)
16 להבדיל 21/09/2014 12:40 מהלל ושבח על מדד 75 שמרעיף כאן איש חכם ויקר
אני חושב שמדד זה ואף מדד הבנקים יהוו סמן ימני(או שמאלי..מה שתירצו!) שימשוך בראש את טבלת היורדות!
15 ליאור 21/09/2014 11:02 כמו שבוע שעבר ידפקו אתכם בקסם מעוף פי 3. תעקבו (ל"ת)
לליאור 21/09/2014 12:21 שאלתי פעם בחנות של הכל בדולר למה זה 5 שקלים
הדולר 3.5 אז הוא אמר לי לחנות קוראים הכל בדולר אבל הפריטים החל מ 5 שקלים כאן אותו דבר קסם פי 3 זה השם שלו מי מתחייב לתת פי 3 . אף אחד
14 אשר 21/09/2014 10:54 לא להתקרב למניות הקטנו לא מידוי,לא בבילון לא ביוליין. (ל"ת)
13 פיני 21/09/2014 10:53 כמה אמרתי כיל-צעקתי,לא לגעת בבילון ולא ביוליין.תנו באדו (ל"ת)
12 פיני 21/09/2014 10:52 לא נותר לקחת פרטנר ,פריגו,א.מעאכות,טבע ולאומי. (ל"ת)
11 פיני 21/09/2014 10:52 ואמרתי דסקש לא טובה,פרוטרום סיימה,דלק רכב מגמגמת. (ל"ת)
10 פיני 21/09/2014 10:47 אז לא נתתם מספיק באדום בבילון וחבל,וגם בז"ן וטאואר גמרו (ל"ת)
9 X 21/09/2014 09:46 הבורסה זה מוצר בסיסי..הבורסה זה מוצר בסיסי...
אז אמרו לי : " אתה חופר..אתה חופר.."
8 אזרח 21/09/2014 07:57 כיל בדרך לשערים חדשים
מסחר מעבר לים,השמים הם הגבול.
7 ראל000000000 20/09/2014 21:06 גבעות-אוירת חג בהנהלת גבעות עוד שנה של שחיטת המשקיעים
והמשך חליבת הכספים מגבעות האמת גבעות מזכירה את דפוס היתנהגות דעאש חוץ מלהוריד ראשים הכל דומה חפירות מכירות נפט טוביה בעל זקן כמו של אנשי דעאש .יש פה מדינה תודה לאל מסודרת צבא משטרה .רשות לניירות ערך לא מגינה על אף אחד פרט לאינטרסים שלה .בקיצור טוביה וכנופית גבעות מיליונרים לבריאות עוד שנה .יבוא היום שלכם תשלמו בייסורין
לרע לי 20/09/2014 21:49 יאלה תמכור כבר את גבעות ההזויה ותפטור אותנו מהמניה
הקיקיונית הזאת. תרשום הפסד ותקזז ממס הכנסה . דפקו אותך תדפוק את לפיד בלי רווח אין מס.
6 שוני 20/09/2014 20:01 להנהלת האתר
למי אתם מכריזים אווירת חג? האם לעשרות אלפי משפחות שאין ידם משגת דברים בסיסיים כמו מזון? האם אתם מתכוונים ל250000 ילדים מיסכנים שהוריהם לא מסוגלים לתת להם דברים בסיסיים כמו סמארטפון סמסונג 5 או אי פון 6 או טיז אל נאבי 7 ..והילדים לא יכולים להיות בקבוצות ווטסאפ שהילדים במדינת תל אביב חוגגים בם לאחר שסיימו חוג רכיבה על סוסים וחוג טניס וחוגי העשרה והעצמה...האם אתם מתכוון לעשרות אלפי שקנים שחלקם ניצולי שואה שמחפשים את מזונם הפחי אשפה? או אולי אתם מתכוונים ל100000 תושבי עוטף עזה שלא יודעים איך יקומו מחר בבוקר והאם בביתם או באחד הקיבוצים בצפון...ואולי 3 מליון מיסכנים שהיו עד לפני כמב שבועות וגם היום תחת איום קיומי של טילים כשאנחנו חגגנו כאן בתל אביב...
לשוני 20/09/2014 21:47 איזה הטפת מוסר נפלאה רק שזה לא במקום הנכון
אכן יש ילדים ואנשים מסכנים וגם קשישים לאו דווקא ניצולי שואה יש גם תימנים עירקים פרסים רוסים ואתיופים שאין להם מה לאכול הם לא מקבלים קצבאות מגרמניה. ומה נטפלת לתל אביב . היו גם רקטות בתל אביב רמת גן . ובמבצע הקודם היה הרבה בתל אביב. העיקר לקשקש ולפזר סיסמאות וקלישאות? זה בטח לא יפריע לך להצביע שוב ביבי (כי הרי אין לו תחליף) ואין את מי לבחור חחח . יש לכם שר אוצר חדש שמוכשר מאוד בקלקלה תוכנית 0 אחוז בדרך. הגרעון יגדל וכולנו נשלם. אז תבחרו את חבורת המוכשרים (בדיבור) מגיע לכם!
לידיעתך 21/09/2014 07:46 אני איש מרצ
ואני ערבי מוסלמי ששרת במלחמות ישראל החל מ1973. כן. יש בצהל מאות משרתים ערבים נוצרים ומוסלמים שאוהבים את המדינה כמו גדולי הפטריוטים היהודים. שחזרנו מהדרום הרחוק ב1973 לא האמנתי בראותי את קפה כסית וכל אזורי הבילוי בתל אביב מפוצצים. מילותיך לקשקש וכו. הן מיותרות ואף מקוממות. יש את תל אביב ויש את השאר. תסתובב פעם בכפרי הערבים. בקריית שמונה . בנתיבות. אופקים ועוד ומייד תחוש את ההבדל.אבל איש נאור כמוך חייב ליזרוק דברים של מקשקש ומפזר קלישאות. אני מזמין אותך לאגודה שלנו של ערבים ויהודים משכילים שמחפשים כבר שנים פתרונות לשנאה ולקיטוב. אני חבר מרצ ולמרות זאת אני נותן קרדיט לביבי ולפיד כיוון שהם הנהגתנו לטוב ולרע.
לידיעתך (המשך) 21/09/2014 16:16 אתה מכליל את כל ילדי תל אביב . יש הרבה ילדים גם
בצפון תל אביב בלי סמרטפונים ושאר בולשיט. מאידך ראיתי עשירים מוסלמים ביפו שלא חסר להם דבר. אכן יש מצוקה במדינה וילדים רעבים ואף עזרתי למשפחות ככל יכולתי . מרץ מתעסקת בדברים אחרים ולא בפער ובעוני מה הם עשו בשביל הילדים המסכנים?
הם 21/09/2014 16:47 עשו
ללידיעתך וזה הרבה
ללידיעתך 21/09/2014 16:08 יש לי קשר עם אנשי מרץ והיכרות אישית עם בכירים בהם.
האם יפו בעיניך זה תל אביב?
דני 20/09/2014 21:43 וגם אתה גדול
אהבתי! האם יש לאנשים או לאתר מה קורה מעבר לחוטם? אני מתנדב בארגון יד לאחים ואנו מורידים דרומה עשרות משאיות של דברים בסיסיים כמו לחם וסוכר וירקות ושמיכות ועוד! אתם כולם חיים בהכחשה ונימצאים בלללנד! זה אמור להתפוצץ לנו בפנים
5 רחמים 20/09/2014 19:06 כתל אביבי כבר 77 שנים מיום היוולדי וגם אבי וסבי נולדו
כאן. תמיד ידענו מתי השבוע יסתיים וגם מתי יסתיים שבוע המסחר. היום נירגשים ומתרגשים עד עומק נישמתנו..חיכינו לכותרת החכמה שתצא ממערכת ביזפורטל ותנחנו מה עלינו לעשות בשוק ההון בשבוע זה שהרי אנו קוראים קבועים וסומכים על המערכת. ואכן קיבלנו את הידיעה המרעישה והמרוננת נפש ששבוע המסחר יסתיים ביום ג. זוהי הודעה מרעישה. סודית ונכונה וידועה למעטים. עכשיו נילבש ביגדי חג ונצא לפזז ברחובות שהרי הפכנו לשותפי סוד לדבר הגדול הבא עלינו לטובה...שבוע המסחר יסתיים ביום ג ויש אף צפי של ההנהלה וגם אישורים מכוחותינו בנאסא ומקורות מודיעיניים חסויים. אז מי אמר שלא הכל טוב ...שיקום...
דני 20/09/2014 21:39 גדול אתה
אהבתי
4 אורלי 20/09/2014 18:09 רגיעה
בשבוע המסחר המקוצר הזה יתכן מאוד שנראה רגיעה אחרי 3 ימים של עליות נאות. עליות אלה גרמו לשחקני המעו"ף הפסדים ולכן הם מעוניינים ברגיעה ביומיים לפני הפקיעה כדי למזער את ההפסדים.
3 גיל 20/09/2014 17:51 עד אחוז למעלה
ממשיכים לעלות בכייף