09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה חיובית בבורסה: מדד המעו"ף עלה 0.6%, מניית קומפוג'ן זינקה 5.6%

ת"א 75 הוסיף עוד 0.5%. מניית טבע ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בבורסה ועלתה 0.7%. בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-1.6%
 |  45
שיא כל הזמנים
Share
המדדים בבורסה בת"א ננעלו בעליות שערים נאות והמעו"ף רשם שוב נקודת שיא חדשה - 1,446.96 נק'. באירופה נרשמת מגמה חיובית - הדאקס מוסיף 1% והמסחר בוול-סטריט נפתח בעליות שערים. בשעה 15:30 ביצע המעו"ף מהלך חד מעלה - צפו בגרף. באירופה, ה דאקס (-0.41%) דאקס 12,993.73 -0.41% 18:45 17/11/2017 הוסף לתיק האישי דאקס סגירה:13,047.22 פתיחה:13,051.71 גבוה:13,089.72 נמוך:12,984.67 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עולה 1.15%.


מדד ת"א 35 (+0.23%) מדד ת"א 35 1,408.87 +0.23% 10:18 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,407.2 תמורה:40,456,533 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה 0.65% לרמה של 1,446.96 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 0.5% ומדד הבנקים התחזק 1%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל (כולל המחזור בפקיעה השבועית). בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-1.6%.

הבנק המרכזי בארה"ב הוגיע אתמול כי ימתין עוד "זמן ממושך" לפני שיחל בהעלאת הריבית. עם זאת, העלה ה'פד' ב-25 נקודות בסיס את התחזית שלו לשיעור הריבית בסוף 2015 - במילים אחרות, מהרגע שהריבית תחל לעלות, הקצב יהיה מהיר מהצפי הקודם.

רגע האמת של הממלכה הבריטית הגיע - סקוטלנד תכריע היום במשאל עם האם היא נפרדת מאנגליה והופכת להיות עצמאית לחלוטין. הסקרים האחרונים היו צמודים מאוד, כשהסקוטים מודעים לעובדה שלהחלטה הזו עשויות להיות השלכות כלכליות גדולות.

אתמול בת"א מדד המעו"ף עלה 0.52% לרמה של 1.439 נק', מדד ת"א 75 עלה 1.27% ומדד הביומד החבוט התאושש עם עלייה של 1%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.165 מיליארד שקל. המסחר בחו"ל

המסחר בוול סטריט ננעל אמש בעליות שערים קלות. הבוקר נרשמות עליות קלות בחוזים העתידיים באירופה ובארה"ב.

אסיה ננעלה במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. מדד הניקיי זינק 1.1% ומנגד, מדד ההאנג סנג ירד 0.9%. מדד שנחאי עלה 0.35% ומדד הקוספי נחלש 0.72%.

מניות במרכז

פלוריסטם (+4.54%) פלוריסטם 520.7 +4.54% 09:53 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פלוריסטם בסיס:498.1 פתיחה:523 גבוה:523 נמוך:520.7 תמורה:130,397 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 3% על רקע פער ארביטראז' חיובי של 4.2% לאחר שהמנכ"ל והיו"ר רכש לפני יומיים 15 אלף ממניות החברה בסכום של 42.6 אלף דולר.

מניות קומפיוגן (-6.26%) קומפיוגן 915 -6.26% 09:53 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קומפיוגן בסיס:976.1 פתיחה:910 גבוה:915 נמוך:910 תמורה:58,209 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו{סיליקום} זינקו על רקע ביקושים שאמורים להיות מוזרמים מתעודות סל המשקיעות במדד אפריקה ומזה"ת של חברת המדדים FTSE.

קרן פימי של ישי דווידי צפויה להגיש בשבועות הקרובים הצעת רכש לרכישה של כ-5 מיליון מניות גילת (-0.35%) גילת 2,590 -0.35% 09:56 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גילת בסיס:2,599 פתיחה:2,590 גבוה:2,590 נמוך:2,569 תמורה:32,889 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . כך תגיע פימי להחזקה של כ-35% בחברה.

מניות טבע (+9.42%) טבע 4,830 +9.42% 09:57 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,414 פתיחה:4,835 גבוה:4,848 נמוך:4,825 תמורה:6,171,889 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו- פריגו (-1.93%) פריגו 30,050 -1.93% 09:57 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,640 פתיחה:30,150 גבוה:30,180 נמוך:30,010 תמורה:328,225 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלו לאחר שחזרו מוול-סטריט עם פער ארביטראז' חיובי.

מניית כיל (0%) כיל 1,380 0% 09:55 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,380 פתיחה:1,377 גבוה:1,382 נמוך:1,377 תמורה:241,745 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה את מחזור המסחר השלישי בגודלו בבורסה אחרי מניית בנק לאומי (+0.21%) לאומי 1,889 +0.21% 09:56 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,885 פתיחה:1,884 גבוה:1,889 נמוך:1,884 תמורה:1,264,258 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ברקע - התוכנית של החברה האם, חברה לישראל (-0.48%) חברה לישראל 59,530 -0.48% 09:53 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:59,820 פתיחה:59,820 גבוה:59,820 נמוך:59,430 תמורה:61,536 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות להנפיק מניות כיל בוול-סטריט בשבוע הבא.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 יופיטר שוקי הון 19/09/2014 04:05 מניית עלי באבא לא תצא לפועל ותבוטל ההנפקה של עלי באבא (ל"ת)
24 מירו 18/09/2014 18:58 ישאל- שימו לב
תעלה כמו וו טי פי (עלתה 500%) גם שם אמיר ברמלי מעורב . בישאל מתכוון להכניס פעילות קרן קלע שווי מאות מיליונים
23 רציו שווה 18/09/2014 18:20 מיליארדים ויורדת איזה אפסיםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
22 מומי 18/09/2014 17:16 אפריקה
האם השורטטים מתפטרים מסחורה ראה מחזורים של ארבע מליון
21 מומי 18/09/2014 17:07 אפריקה
לתגובה 20 אני לא מסכים אתך כסף סופרים במדרגות
תגובה 20 18/09/2014 17:58 אתה יכול לא להסכים - אבל אפריקה זו מניה גרועה כנס...
אני מכיר היטב את המניה הזו ...ומסקנתי היא שהחברה גרועה ובצרות ולכם השוק ובורסה מתמחרות את המניה בהתאם . משקיעים נבונים בורחים מהנייר כמו מאש ! והשורטיסטים חוגגים על הנייר מוכרים בחסר בטירוף - יתרה השורט רק בעליה מתמדת . ככלל תקף מאוד !!!! מניה שנשחטה בירידה פראית משערים היסטורים (5 שנים ) ב 95% מינוס ( תקרא היטב ) אין לא תקומה זו מניה וחברה גרועה שספק אם תצליח לעמוד על הרגליים עם החובות האדירים שרובצים עליה למרות ובינתיים רק מנפיקה אג"ח נוסף לכסות על החוב שיש לה לעניין כסף לא סופרים במדרגות אני לא קונה מניה לפנסיה אני קונה מניה לתקופה של חצי שנה עד שנה לוקח עלי את הסיכון בכדי להרוויח אם אני צריך לחכות 25 שנה בכדי להרוויח באפריקה אז אני משאיר לך את המניה הזו להתעסק איתה כנראה תפורה עליך . אני החזקתי אותה בשערים גבוהים מלפני 3 שנים כל שאני מופסד המון וחשבתי רק להחזיר את ההפסד עדיין לא להרוויח - גם זה צלח ביידי לכן עדיף לחתוך ולהפסיק את ההפסד לא מתקרב לזבל הזה יותר
20 משקיע באפריקה 18/09/2014 16:27 הבורסה בעליות מקיפות ורק אפריקה הזבל ...
מניה וחברה גרועה . המניה בתחתית ובזמן כזה שהבורסה בשיא היא בירידה - אם כך כנראה למניה אין עתיד ותקומה ומכאן כנראה הולכת לירידות מתמשכות . מכרתי וחיסלתי את ההחזקה בהפסד גדול מאוד !! נייר זבל כמו נייר טוואלט חארה ......
19 מנדל 18/09/2014 15:45 דחוף לרשות ניע
כל יום יש פעילות של 5000 שח בערך ועכשיו פתאום קנייה בשני מיליון שח שנמכרה בשער של 824 זה מניפולציה של אחד לשני
שמטוב 18/09/2014 20:43 הרצה על ידי מכירה סיבובית. טריק ידוע.
הרשות לניע תפקח ? אשליות, היא חלק מהבלוף.
18 עופר הכועס 18/09/2014 15:39 האם אתה רואה טוב???
איך אתה אומר שהמדדים נסחרים בעליות שערים בהובלת הבנקים??? מה קורה כאן? הבנק הבילאומי יורד ב-0.30 דיסקונט יורד גם ב-0.22 ובנק מזרחי נושק לכיוון אחוז בירידה, פועלים עולה ב-0.20 ולאומי היחיד שעובר חצי אחוז. אז מה קורה אתך??? תעשה חישוב ותראה שמדד הבנקים שלילי...תפסיק לדווח שקרים הכתבות שלך שתופסות כותרות הן לא יותר מעלונים של בית ספר יסודי, תעלה מעט את רמתך. צא ולמד !!!
17 דוד 18/09/2014 15:17 לקנות קסם לא כול יום יש מציאה בשוק קסם שרט מדד 25 (ל"ת)
16 אבי 18/09/2014 14:43 האם עוד לא פתחו מעדון רקודים בבורסה
טנגו אחרון בפריז הבורסה שלנו משחקת על הציבור רק מדשדשת במקום לעשות מימושים שהציבור יכנס לבורסה הבורסה מדשדשת
שמטוב 18/09/2014 20:41 טיטניק טובעת אבל התיזמורת שלה מנשיכה לנגן
המעוף יהיה בקרוב שניצל.
15 אבי 18/09/2014 14:39 בכול הרצאת מניות יש מפולת בסוף
בהתחלה זה דבש להריץ בסוף זה מררור חזק הם יבקו על זה שהריצו את הבורסה למעלה
14 אבי 18/09/2014 14:26 כסף לא גדל על העצים צריך לעבוד קשה
ופו בבורסה כסף כל לכן הכרישים מרצים עד לאן הם יכוילם להריץ את הבורסה בסוף יש סוף
13 אבי 18/09/2014 14:24 זה ארץ חלב ודבש בכול העולם יורד ופו רק עולה
זה ארץ חלב ודבש הכסף של הציבור היום דבש יותר מאוחר הם יהה מרר ליפנה המפולת בדרך
12 בונוס איך רואים שיש 18/09/2014 14:17 איסוף קלאסי מורידים קונים...הודעה כל יום על ניסוי (ל"ת)
11 פלוריסטם 18/09/2014 14:15 הבעת אימון מהבכירים קנו אתמול שוב
http://secfilings.com/searchresultswide.aspx?link=2&filingid=10208523
10 דניאל 18/09/2014 13:36 גרוזלם השקעות- טיסה לוהטת
מי שצחק לפני כמה ימים הנייה עולה 50% משער 30 לשעה 50 כרגע. מי שצחק שאמרתי שהיא תעשה 800% , חכו ותראו. שווה לפחות 80 מיליון , כרגע שוי 10 מיליון, ההודעות במאיה וכתבות באתרים כלכליים, יסבירו הכול!!!
9 נועםדבורה 18/09/2014 13:25 כיל אחרי כל הזמן ובדשדוש הממושך לדעתי
יש התחלת עליה ובקרוב אחרי החג נתחיל לראות אותה לעבר שער 3000 שער התחלה וההמשך יגיע כמה קש וזבל יש במניות הדשנים האלה מתי יגיע תורם תיראו פוטש ומוזאיק על הפנים מקווה שיגיע תיקון
8 אחת שמבינה א 18/09/2014 12:01 לאליעזר לוי
אמרתי לך בתגובתי האחרונה שטאוור היתה שווה קנייה פחות משער 4000, לא צריך להתרגש כשיש ירידות במנייה, טאוור בימים אלה מתנהגת צעד אחד אחורה ושני צעדים קדימה וזה בניגוד להתנהגות שלה בעבר, שני צעדים אחורה וצעד אחד קדימה. אתמול אני ניצלתי את העליות וכתבתי 2 קולים של אוקטובר ( הקולים של אוקטובר מאוד גבוהים) אם המעוף ימשיך לעלות אמכור עוד 2 קולים 1500, אם המעוף יירד אכתוב 2 פותים להגנה, החודש הזה אני מוכנה להסתכן מכיוון שאם אני אפסיד (ועד היום לא הפסדתי בכתיבות) אקבל בחזרה את המס ששילמתי. שתהיה לך ולמשפחתך שנה טובה ומתוקה כדבש.
שלום כתה א 18/09/2014 16:20 יש לך שגיאות כתיב פותים חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
7 eligolan89 18/09/2014 11:47 סרגון
מישהו יודע למה סרגון יורדת כבר כמה ימים ברציפות?
סרגון 18/09/2014 14:16 גם אני רוצה לדעת ממש מאכזבת (ל"ת)
6 25 אצבעות אדומות 18/09/2014 11:34 עשיתם לי כשדברתי על ליויתן ורציו .25 אצבעות
אדומות בתחת שלכם ,בקרוב יהיו בשורות מצויינות לליויתן חכו ותראו [ורציו תצליח בהנפקה ותגיע לשער 80] ממקורב
אימאלה אחי 18/09/2014 13:11 124 אצבעות אדומות כך כדורי הרגעה חמוד. אני מביו
את כעסך, אתה לא היחידי שלא קנה ליויתן ורציו בזמן והפסיד.. אוהב אותך אחי שנה שמחה חמודי ואל תשכח את הכדורים לבלוע בזמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kipat barzel 18/09/2014 14:22 טלטלה יומית ב"דלק ק = אזעקת שווא (ל"ת)
משה 18/09/2014 12:07 עזוב אותם אחי אל תתרגש מטיפשים הם עוד יוכלו
את הכובע כשרציו תגיע לשער 80
רציו 18/09/2014 16:21 היחידה שנתנו לה המלצת נייטרלי ואתה חולם על עליות? (ל"ת)
5 משקיע 18/09/2014 10:53 קפיטל פוינט והנפקת נוירודם
מחזיקים כ 14% בחברה
4 בונוס 18/09/2014 10:37 לא סתם עולה תוצאות נסוי ובעל עיניין חדש בפתח..הצלחות (ל"ת)
3 ע 18/09/2014 10:30 כמה היתה פקיעה שבועית (ל"ת)
גל 18/09/2014 13:08 1442.37 (ל"ת)
2 עמר 18/09/2014 10:09 כן פייט פארמה - הזדמנות קניה מיידית
כן פייט פארמה - הזדמנות קניה מיידית
1 ד"ר אברטון 18/09/2014 09:23 אמש אירגנתי לכל המרצים בפקולטה שלי בברקלי ביקור
בבורסת ניו יורק. מה שראינו ב40 דקות האחרונות ..לא חווינו מזה זמן רב. זריקת סחורה מאסיבית מכל הכיוונים. חשבנו שקרה משהו ספציפי, אך, הבנו שעת ההתפכחות הגדולה באה אלינו בחטף. אנו מבינים שהבורסות עולות על אדי דלק אחרונים...בחצות שלכם שוחחנו עם חברנו ,הפרופסור אבירם ,ודיווחנו דבר. כל זאת קרה לאחר ש"הודעה מרעישה ומשמחת" יצאה מבית היוצר של הפד. בוקר טוב (אצלכם)
א100 18/09/2014 10:15 אתרוש בוקר טוב
קראתי על הראלי המטורף(מטורף בלשון העם:לא שפוי.הזוי)... בסיור שערכו בחורינו הטובים במחלקות ליעוץ ללקוחות גדולים בבנקים כמו: קרדיט. דויטשה. אוף אמריקה ועוד...נישמעו נימות אחרות לגמרי..מעניין נכון?
פרופ. א100 18/09/2014 09:49 ליקירנו אברי
אמש, שצפיתי בהודעה ובנאום הגברת יאלן, ניזכרתי בבדיחה השחוקה על האונקולוג שבא לחולה סופני שלו במחלה הנוראה..מודיע לו שהוא ממשיך לתת לו את תרופת האקמול שתרפה אותו מתחלואיו..וזאת לזמן לא מוגבל! ביי חבריקו . מחכים לך כאן בחג.
המוביל 18/09/2014 14:04 העיקר דע"ש חם
והרבה בריאות
מי היקר 18/09/2014 16:49 שמוסר דרישות שלום
מ ISIS המדינה האסלאמית? ולמי זה מופנה?
א100 18/09/2014 11:02 כוונה לתרפא
למרות שגם תרפה אולי מתאים גם כן...
סם 18/09/2014 09:42 אתה בטח קשור ל"איציק וחברים" שכבר שנה מבלבלים
במח. מי ש"זרק סחורה "לפני שנה ויותר לפי המלצותיכם הפסיד הון. שבו בפינה ותתביישו. חפשו משרה בהרווארד או בממלכתו של הברון מינכהאוזן.
לסם 18/09/2014 16:25 מי שהקשיב להם הפסיד הרבה כסף (ל"ת)
אברי 18/09/2014 11:18 לסם
1)אתה בחור טוב. 2)לאחר דבריך הקשים אכן הכנתי תערובת של סמי מריחואנה מעורבת בחשיש וזאת ע"מ להרגע מהמשבר הנפשי שגרמת לי. 3)אין לחברי צורך לחפש משרות בהרווארד. הם שם מזה הרבה זמן ובצמרת(צניעות..צניעות..) 4)לא ידוע לנו שלברון הייתה ממלכה ! אז איך לחפש? 5)מאחל לך הצלחות ובריאות. 6)נ.ב: לפי מה שאני יודע..מעולם חבריי לא המליצו! כן כתבו על מגמות אופציונליות ואף פירטו כאן איך פעלו בפרוטרוט!
אברי 18/09/2014 12:34 לסם
הרגשתי צורך להוסיף..למרות שפתך הלא מכובדת.. אני יודע שאחיי שמגיבים. מרואיינים ובעלי טורים בECONOMIST THE WALL STREET JOURNAL הם לא "זוכים "לתגובות כמו שלך! בנוסף. הם נותנים תמונת מצב עכשווית שניגזרת מאלפי פרמטרים..וכל אחד יעשה כרצונו!! הרגש בטוב יקירי.
סם 18/09/2014 16:32 איציק וחברים יקר, איך הצלחת לארגן 60 לייקים? אתה מביז?
חחחח. רמה אפס.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש