ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מנכ"ל FeeX: "הטכנולוגיה יצרה מהפכה בעולם הפיננסים - הצרכן הפך למודע"

ביום א' הקרוב יקיים Bizportal עם יו-טרייד כנס חדשנות בשוק ההון. גם מנכ"ל FeeX יהיה על הבמה. צפו בלו"ז ומהרו להירשם
יואב צוראל, צילום: סהר רוט
ב-21 בספטמבר יקיים אתר Bizportal בשיתוף יוטרייד את כנס "חדשות בשוק ההון", כנס שיתמקד בחדשנות בניהול השקעות - מההיבטים השונים. ממכשירי השקעה חדשניים ועד כלים תומכי השקעה שנמצאים כעת בחזית הקידמה. לצפיה בלו"ז והרשמה - לחץ כאן

יואב צוראל, מנכ"ל FeeX, יהיה על הבמה ויתייחס בהרצאה של 10 דקות, להשלכות ה'בום' הטכנולוגי על עולם הפיננסים. FeeX, שבראשה עומד יזם Waze אורי לוין, היא פלטפורמה להשוואת דמי הניהול עם עמיתים מקבילים בקרנות ההשתלמות וקופות הגמל השונות. בשיחה עם Bizportal לקראת הכנס, אומר היום צוראל כי "לפני 10 או 20 שנה הדרך של הצרכן לדעת מה קורה בחשבון הבנק שלו או בקופות הגמל שלו - הייתה פגישה או שיחת טלפון עם פקיד מעונב או סוכן. לצרכן היה מאוד קשה להבין את החומר ועוד יותר קשה לבוא בדרישות."

לדבריו של צוראל, "הטכנולוגיה שינתה את כל זה, אנשים הופכים למודעים יותר ובעלי יכולת להבין הרבה יותר, כי חלק גדול מהחומר נגיש להם. בבנקים ובחברות הביטוח הטכנולוגיה עדיין מיושנת, השינוי הגדול קשור לצרכן הסופי, זה שנחשף לאפשרויות שלו בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות - הוא יכול להבין היום מה מצבו, ומפה הדרך לדרוש היא קצרה".

בכנס יתייחס צוראל גם למאפיינים של המשתמש הממוצע ב-FeeX, יותר גברים או יותר נשים? גיל ממוצע? מקצוע ממוצע? ועוד.

צוראל מספר שהפעילות של FeeX היא לעזור לאנשים להבין כמה הם משלמים בעמלות ביחס לאחרים, ואז לעזור להם להוריד את העמלות. הטכנולוגיה מאפשרת לצרכן להתמודד עם מוצר מורכב כמו פנסיה. זה לא טריוויאלי שכ-60 אלף איש כבר העלו את הדו"ח שלהם למערכת שלנו ולקחו את העניינים לידיים בכל הקשור לפנסיה שלהם - והחיסכון הוא כמובן אדיר".

לעמוד הבית של FeeX - לחץ כאן
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קיצור זמן העבודה הכרחי עם השיפור בטכנולוגיה
    יוסי בן-משה 16/09/2014 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו המהפיכה התעשייתית ,השיפור הטכנולוגי, הביא למהפיכה, יטש לתעל אותו גם לרווחת העובד, ולקצץ בשעות העבודה ולא בכמות העובדים. קיצוץ שעות העבודה, יקטין את האבטלה ויגדיל את רווחת העובד והכנסות המשק. כמובן שצריך תיקונים מתאימים בחוקי העבודה, הסכמים וצוי הרחבה.
    סגור
  • 1.
    רק לא יוטרייד
    עידן 15/09/2014 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסדים כבדים , ראו הוזהרתם מנסיון !
    סגור