ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף נותר יציב, לאומי קפצה 2.2%, סלקום ירדה 2.3%

המגמה השלילית בארה"ב ובאירופה העיבה על השוק המקומי. ת"א 75 ירד 0.6% מחזור המסחר הסתכם ב-1.193 מיליארד שקל
 |  67
נטייה לירידות
Share
המסחר בבורסת ת"א נסגר בנטייה לירידות שערים, על רקע המגמה השלילית עם פתיחת המסחר בארה"ב שלחצה גם על המסחר באירופה. המשקיעים מחכים בעיקר להודעת ה'פד' בסיום הפגישה בת היומיים שתחל מחר.


מדד המעו"ף הוסיף 0.1% לרמה של 1,423 נק', מדד ת"א 75 נחלש ב-0.63% ומדד מניות הבנקים טיפס 0.8% בעיקר על רקע העליות במניות לאומי (-0.21%) לאומי 1,885 -0.21% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,889 פתיחה:1,890 גבוה:1,896 נמוך:1,872 תמורה:68,453,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו פועלים (+0.17%) פועלים 2,345 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,341 פתיחה:2,341 גבוה:2,364 נמוך:2,334 תמורה:57,547,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . המסחר הסתכם ב-1.193 מיליארד שקל.

בנק ישראל
בנק ישראל
הבנק המרכזי של מדינת ישראל. בנק זה אחראי על הפעילות המוניטרית כגון: הנפקת המטבע הישראלי, פיקוח על המערכת הבנקאית, פיקוח על השימוש במטבע חוץ, וביצוע פעולות בנקאיות של הממשלה
הצליח אתמול להרוס את שלוות יום א' בבורסה לאחר שמפקח על הבנקים, דודו זקן, פרסם הוראה חדשה לפיה הבנקים ידרשו להגדיל את כריות ההון כנגד תיק האשראי לדיור. סה"כ ההגדלה תהיה בהיקף של 2.7 מיליארד שקל כשכל בנק יצטרך להגדיל את הונו העצמי בהתאם להיקף תיק המשכנתאות שלו.

אתמול בת"א

יום המסחר הראשון השבוע ננעל במגמה שלילית: מדד המעו"ף ירד 0.12% לרמה של 1,422 נק', מדד מניות הבנקים בלט בירידה של 1.67% ומדד ת"א 75 איבד 0.74%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.218 מיליארד שקל, מתוכם 477 מיליון שעברו בשלב עדכון המשקולות הרבעוני בסוף המסחר. שווקים גלובאלים המסחר במזרח הרחוק ננעל בנטייה לירידות שערים: מדד ההאנג סנג שבהונג קונג ירד 1%, הבורסה בשנחאי עלתה 0.3% ומדד הקוספי שבדרום קוריאה נחלש ב-0.3%. היום אין מסחר ביפן.

המסחר בארה"ב נפתח בירידות שערים על רקע נתון התפוקה התעשייתית שירדה ב-0.1% לעומת צפי לעלייה של 0.3%. גם הורדת תחזית הצמיחה של ה-OECD לא הוסיפה שקט למשקיעים החוששים מהפתעות של ה'פד' בסיום הפגישה בת היומיים ביום רביעי. ה-s&p 500 נחלש 0.2%, הנאסד"ק מאבד 0.9% והדאו ג'ונס נסחר ביציבות.

בשבוע שעבר השווקים המתעוררים עמדו במרכז המסחר הבינלאומי כשרשמו ירידות שערים חדות. השבוע אירופה מרכזת עניין רב לקראת הצבעה שיקיימו אזרחי סקוטלנד ביום חמישי ובה יחליטו האם להתנתק מהממלכה הבריטית.

מניות במרכז

מניית {איתוראן} נסחרה תחת לחץ ירידות בשל הפצת כ-6% ממניות החברה בהיקף של כ-100 מיליון שקל ע"י משפחת קורץ השותפה של איזי שרצקי בשליטת החברה.

בשוק ההון אוהבים את המהלך של חברה לישראל (+0.74%) חברה לישראל 59,820 +0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:59,380 פתיחה:59,380 גבוה:59,950 נמוך:58,660 תמורה:6,187,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות להנפקת החברה הבת שלה כיל (+0.44%) כיל 1,380 +0.44% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,374 פתיחה:1,374 גבוה:1,395 נמוך:1,363 תמורה:23,088,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . אתמול עלו שתי המניות הכבדות האלה ב2.2% ו-3% בהתאמה, בניגוד למגמה השלילית. במסגרת הנפקת מניות כיל בארה"ב צפויה חברה לישראל לממש מניות בהיקף של כחצי מיליארד דולר.

מניות הבנקים: פועלים (+0.17%) פועלים 2,345 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,341 פתיחה:2,341 גבוה:2,364 נמוך:2,334 תמורה:57,547,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , לאומי (-0.21%) לאומי 1,885 -0.21% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,889 פתיחה:1,890 גבוה:1,896 נמוך:1,872 תמורה:68,453,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , דיסקונט (-1.26%) דיסקונט 943 -1.26% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דיסקונט בסיס:955 פתיחה:955 גבוה:955 נמוך:941 תמורה:28,141,939 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , מזרחי טפחות (-0.29%) מזרחי טפחות 6,192 -0.29% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזרחי טפחות בסיס:6,210 פתיחה:6,204 גבוה:6,272 נמוך:6,179 תמורה:21,847,736 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו- בינלאומי (+0.73%) בינלאומי 6,900 +0.73% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בינלאומי בסיס:6,850 פתיחה:6,888 גבוה:7,010 נמוך:6,863 תמורה:14,077,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכו לרכז עניין על רקע החלטת בנק ישראל אתמול. שאלות ותשובות על מגבלות בנק ישראל החדשות.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-43 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
43 ראל00000000 15/09/2014 18:03 סקטור חדש בבורסה בלובלוף גבעות ראשונה
הם מחפשים מאמינים לבלופים ויש הרבה טיפשים אז הרשות רוצה עוד חברות אני הימלצתי על גבעת טוביה
42 אחת שמבינה א 15/09/2014 17:42 למגיב 2
האמת שלא הבנתי כלום מהתגובות שלך, מה הקשר לסימנים הרבים ולצפוי לנו בשווקים, כתבת שזה מורכב אז בבקשה נמק ופרט.
מגיב 2 (א 100) 15/09/2014 18:29 לאחת שמבינה א.
1)אם לא הבנת כלום..זה חבל..התאמצי יותר. השתדלתי להיות ברור ופשוט! 2)אם את לא מבינה..לא בהכרח דברים לא נכונים כמו שציינת קודם לכן. 3)הביטי בניסוי המדיום שערכתי..האם אי פעם קיבלת כה הרבה חיזוקים חיוביים? או חיזוקים בכלל? את בעצמך טוענת שבד"כ לא מבינים אותך ומסמנים שלילי! ואני חוזר על דברי: האם שמת לב להצלחה הכבירה של ניסוי המדיום? 4) להסברים מלאים צריכים למלא ספרים ללא כאן בשתי מילים! 5)אם ברצונך שאסביר דברים את מוזמנת להשאיר סל' או לשלוח לתיבת דואר 1354 מיקוד 4486400. אשמח להתקשקש..אני מאמין שיש לי כמה טיפים עבורך ולא דווקא בענייני בורסה! 6)שימי לב מה קורה בשוק! האם נערכת בהתאם? 7) ביי יקירה ודעי רק טוב.
41 דהן 15/09/2014 17:01 להזכירכם השוק תחת 97 אחוז בשורט לא תרוויחו שקל ההיפך (ל"ת)
40 רפי 15/09/2014 16:58 טאואר - בזן,דלק רכב -לא שוות כלום רק פריגו וטבע,אלביט מ (ל"ת)
39 אליהו 15/09/2014 16:55 גורביץ המלך תן עןד לונגים כמו טאואר וניקנה שורטים (ל"ת)
38 שרון 15/09/2014 16:53 ובטח לא טאואר או דלק רכב המתמוטטת,ולא פניקס לא בז"ן (ל"ת)
37 שרון 15/09/2014 16:53 השוק גרוע וימשיך לרדת קנו רק הגנות לא בבילון לא קמעדא, (ל"ת)
36 פנחס 15/09/2014 16:52 מאז שגורביץ אמר טאואר טאואר ירדה 10 אחוז מי הרוויח? (ל"ת)
35 צחי 15/09/2014 16:41 טיפשי טאואר תרד גם היום (ל"ת)
34 אביתר לרוני 15/09/2014 16:41 צדקת בול כל תגובת האדום זה אדם אחד- אתה תותח ואמיתי (ל"ת)
33 אלי 15/09/2014 16:39 טאואר לא שווה כלום אל תיקנו כנ"ל בז"ן ים בעיות-כיל טובה (ל"ת)
32 שמיר אבי 15/09/2014 16:16 שוק 1480? חחח,בזק יורדת ל 780 אינטרנט?בי קום?חחחח (ל"ת)
פטרוזיליה 15/09/2014 16:37 יש לי 1480 סיבות לחייך (ל"ת)
31 שמיר אבי 15/09/2014 16:16 תיראו כמה לוזר גורביץ-דולר עולה,טאואר יורדת,בזן חחח (ל"ת)
30 מיכה 15/09/2014 16:14 גם לא דלק רכב הזהרתי מ 3878 -ולא דסקש, בזן הפכה כיוון (ל"ת)
29 מיכה 15/09/2014 16:13 לא לקנות טאואר תרד מתחת ל 4000,לא בבילון, רק כלכלית ים (ל"ת)
28 moshe 15/09/2014 15:38 tower
look no 14 i told you all good luck
27 גבעות 15/09/2014 15:15 זה שהשער מעל 2 למרות ההודעה הנוראית מאתמול
זו סיבה לאופטימיות קלה
26 גבעות 15/09/2014 15:13 מאוד מאוד מקוה שסיימנו את הירידות (ל"ת)
25 טאואר 15/09/2014 14:01 תעלה היום. (ל"ת)
24 אחת שמבינה א 15/09/2014 13:27 לאליעזר לוי
היי אליעזר , לא יצא לי לכתוב לך לפני כן, בקשר לטאוור אני עדיין מחזיקה במנייה ואני מאמינה ומקווה שהיא אכן תגיע פעם לשער 7000, אבל בינתיים קניתי אותה בשערים נמוכים והיו לי רווחים יפיפ. אם תרד מתחת לשער 4000 אני ממליצה לך לקנות. בקשר לכתיבות, אני ממשיכה לכתוב אבל מעט מאוד, המעוף מדשדש הרבה ואין לי הרבה הזדמנויות. מה חדש אצלך? האם אתה ממליץ על כיל בימים אלה? אשמח לשמוע.
אליעזר לוי תוספת 15/09/2014 16:50 לאחת שמבינה
תראי כיל נרכשה 3000 ענ בממוצע 3300-3500 כל השנה עשתה 3% שנה שעברה 30%- כיום 22-25%- אז למה לחזק עוד או אפריקה 12000 ענ בהנפקה ממוצע 1500 חוזקה ב3000 ענ ב800 כיום 680 אז למה לחזק יש 15000 ענ אז מספיק נמתין שנה ונראה וכו וכו אז בל טוב לך ובהצלחה עם טאואר ל 7000 הלוואי הלוואי
אפריקה 15/09/2014 17:36 אמרתי לך זאת המניה בדיוק בשבילך יש הנפקה בקרוב קח אותה (ל"ת)
אליעזר 15/09/2014 18:00 תודה תודה את הזכויות אקח אם ההנפקה תשתלם שנה טובה (ל"ת)
אליעזר לוי 15/09/2014 16:07 לאחת שמבינה
תראי אולי אני טועה ואולי לא אבל התחלתי לרכוש בחסר כי כשאני מחזק למשל את טאואר כיל אפריקה בזק אידיבי פיתוח וכו וכו וגם מניות ביטוח ותשתית אז למחרת הן יותר נמוכות וכעבור שבוע עוד ועוד יותר אז חבל לאכול את הלב ולהמתין עוד זמן ובינתיים אני רוכש לא ישירות אלא בעיקר סל בחסר וממתין להתפתחות ולא רוכש כיל כי אני נזהר כרגע שנה טובה לך ובהצלחה
אפריקה 15/09/2014 14:38 זאת המניה בדיוק בשבילך (ל"ת)
טאואר 15/09/2014 18:14 זאת גם המניה בשבילך כמו שהמבינה כתבה לך על זה ותצליח (ל"ת)
אליעזר 15/09/2014 18:47 תראה יש כרגע 5200 נרכש ב3944 1% רווח היום אז טוב להמתין (ל"ת)
23 אחת שמבינה א 15/09/2014 13:18 לתגובה -2
לא הבנתי ממה בדיוק אתה מתרגש, לא יאומן כי יסופר? ההסבר שלי הוא פשוט מאוד, הגולשים נענו לו וסימנו לו הרבה באדום ובאותה הזדמנות אותם גולשים המשיכו לסמן גם לתגובות אחרות ואין שום קשר לסימנים הרבים ולמה שאנו צפויים לראות בשווקים. אני אישית כבר לא מתייחסת לסימנים שמסמנים בתגובם, רובם טועים בגדול. פעם כתבתי תגובה מאוד עינינית וסימנו לי באדום 130 ומסתבר שאני צדקתי. אשמח לשמוע על מה בדיוק אתה חושב.
מתגובה 2 15/09/2014 15:35 לאחת שמבינה א
1)תודה על תגובתך. 2)יש קשר הדוק למה שיקרה וקורה בשווקים. איך את פוסלת זאת מבלי לשאול במה המדובר? לא יפה! 3)ההבדל שאת קיבלת(לדבריך)130 שהגיבו כי תגובתך לא היתה לרוחם. הוא קיבל מאות התיחסויות לאחר שביקש! 4)את קובעת שההסבר פשוט ונימוקייך לזה לא לעניין. אני חושב שההסבר מאד מורכב. 5)ובואי נעשה ניסוי ונהפוך אותך למדיום: אני א 100 מבקש מכל מי שקורה כאן וגם מי שלא קורה כאן..אלא חש כרגע מעין נימול בזרת שמאל...לתת למגיבה23 עידוד וחיזוק..!! בואי ונמתין......
א 100מתגובות 2 3 5 15/09/2014 16:48 לאחת שמבינה א אני ממשיך ברשותך.
1)שימי לב שלא להפתעתי...בקשתי מהציבור היקר לחזקך נענית...והסימנים יתגברו בהמשך, לדעתי! 2)בתגובתי הקודמת צריך להיות פעמיים קורא ולא קורה. 3)האם את חשה ורואה שיש קשר לשווקים? שימי לב לקורה! 4)האם גם לדעתך גורביץ שאנו אוהבים(לפחות אני למרות הקטנות שאני מכניס לו)טועה בגדול ומתעקש להמשיך? 5)בשעה 1706 בדיוק...את תחושי כאילו יונה עומדת על ידך ומלטפת אותך בנוצתה באזור חוליות L4 L5..אל תדאגי הכל בסדר... 6)הצליחי בכל יקירתי.
היא הכל מבינה 15/09/2014 14:42 גם בסימנים היא מבינה??? חשבתי רק באפריקה וטאואר (ל"ת)
בזן 15/09/2014 14:40 בזן בזן בזן בזן בזן (ל"ת)
22 siryusgo 15/09/2014 12:50 בזק יורדת בגלל הדיבידנד(אקס), מי הכתב הזה?!? (ל"ת)
21 אנונימי 15/09/2014 12:27 סקיילקס
מופסד המון המון...קניתי בשער 148 ובמקום למכור שירדו קניתי עוד בשער 37 כי חשבתי שיגיע תיקון...עכשיו הכל כמעט נמחק...למכור השאריות או לחכות לנס? עיצות ?
כריש 15/09/2014 21:39 סקיילקס
אחי למרות שהחברה גמורה אל תימכור בשער כזה. אולי יהיה עוד שינוי ואים כבר אתה מחליט לימכור תחכה לתחילת השנה הבאה . ואז אים תרוויח במניות אחרות יהיה לך קיזוז ולא תשלם מס. בהצלחה
20 רפי 15/09/2014 11:48 פועלים,בזק,בבילון דסקש דלק רכב- תחת שורטים לא לקנות (ל"ת)
19 רוני 15/09/2014 11:47 אסור לקנות מניות לקראת דיבדנד-בזק יורדת-בבילון דפוקה
אלרון דפוקה, דלק רכב דפוקה, פינקס יורדת- תסיקו לבד
18 אני אדם פרטי והשקעתי 15/09/2014 11:33 לצערי(עקב טעות אישית) את רוב חסכונותי בקמהדע. אני מופסד
כבר המון על המניה ואני מתלבט מה לעשות? האם כדאי למכור בגלל שהנייר הזה יורד לאחרונה כל הזמן ויש חשש לצניחות נוספות, או שעדיף בינתיים לחכות? מבקש תשובה מקצועית והוגנת. תודה.
לאדם הפרטי 15/09/2014 11:46 אתה מחפש תשובה מקצועית דהיינו אתה רוצה לדעת פני קמהדע
לאן. אבל לא תוכל לקבל תשובה כזאת מאחר והדברים משתנים לקמהדע יש ב"צנרת" עוד תרופות ואולי יהיה שינוי לטובה. השאלה גם במה אתה חושב להשקיע? הבורסה בגבהים וגם תנודתית. הסיכונים גבוהים. אם יש מניה שאתה חושב שהיא תעלה הרבה אולי תמכור חלק ותקנה תמיד תוכל להשקיע שוב בקמהדע. העיקר לא להתייאש. ראה מקרה טאואר נמכרה בעבר בסנט . אל יאוש מה שעולה יורד ולהפך.
אדם פרטי 15/09/2014 12:07 אני מודה לך על תשובתך שנראית לי גם כנה. שנה טובה
ומבורכת.
איילי 15/09/2014 13:03 מכירת קמהדע
הכי חשוב ללמוד מטעויות , הייתי כבר במצב שלך ויצאתי ממנו (הנפילות של 2008) תוכל למכור חלק מהמניה ולהתקזז כנגד רווח ממניה מרוויחה אחרת (במידה ויש לך). במידה ולא , תוכל למכור חלק קטן , לא הייתי ממליץ למכור את הכל כרגע. אני מניח ששמעת את הביטוי "לא מכניסים את כל הביצים לסל אחד" , משמעות הפיזור היא חשובה מאוד. לכן להבא , כל כסף עתידי שלך , פזר אותו במס' רב של מניות בין 10-15 מניות , מסקטורים שונים , תדאג שיהיה גם מרכיב סולידי בתיק שיגן את על התיק מפני תנודות חריפות , חלק מהתיק ישב גם במזומן (קרן כספית). ובמקום לרכוש את הנכסים ישירות , תוכל לרכוש תעודות סל או קרנות נאמנות שבמילא מכילות מס' רב של נכסים ונותנות לך את אפקט הפיזור ויעשו עבורך את העבודה. מאחל לך בהצלחה.
ירון 15/09/2014 18:11 אדם פרטי לאדם פרטי.
למעשה- אני בדיוק במצב שלך. גם אני מופסד עליה חזק מאוד. אבל- אני השקעתי בה לא את כל כספי ולכן, יש לי אורך רוח. כמו שנאמר- מה שיורד-עולה ! הכל עניין של זמן. בנוסף- אני מתכוון לחזק את המניה בסכום נוסף ברגע שתתיצב. לחיי-קמהדע...אני מאמין בה !
אדם פרטי 15/09/2014 13:52 לאיילי, תודה גם לך. שנה טובה ומבורכת. (ל"ת)
לאיילי 15/09/2014 13:44 כשיש גשם כולם נרטבים הפיזור לא ממש עוזר
ראה עכשיו גם אגח נופל. לשים הכל במניה אחת זה לפעמים מאוד מצליח. אם המניה טובה צריך לדעת איפה לשים את הכסף. מניות הביו כעת לא באופנה . אבל זה ישתנה
17 חני 15/09/2014 11:16 דיוידנד
אולי מישהו יכל להסביר לי למה כשמחלקים דיודנד מורדים את שער המניה וגם את הרוח לדוגמא בבילון חילקה דיודנד והורידה לי את שער המניה בחצי עם הדיוידנד יצאתי מופסדת המסקנה שלי צריך לצאת מהמניה לפני שמחלקים דיוידנד
לחני 15/09/2014 11:49 כאשר מחלקים דיבידנד ביום האקס מורידים את השער בהתאם
ויש כאלה שקונים דווקא בירידת השער ורואים בזה הזדמנות קניה כי הם מאמינים במניה. במקרה של בבילון המניה ירדה בהתאם המניה אינה אטרקטיבית כעת להשקעה אז אין קונים .
16 אורוול 15/09/2014 10:46 שנת 1480 - מומלץ לקרוא . הסופר א. גורי (ל"ת)
15 אפריקנר בדם 15/09/2014 10:38 אני מחזיק אפריקה ב 72000 שקל ומופסד
יש אפשרות להחזיר אותה לשער פי 809 בערך שהיתה בסי ואז יהיה לי איזה כמעט שש מליון הלוואי
ירון 15/09/2014 18:13 ממליץ לך- תשאיר אותה לנכדים, עד אז היא בטוח תעלה. (ל"ת)
14 moshe 15/09/2014 10:28 tower
!!!!!!good news tody
13 אמיל 15/09/2014 10:26 לא לקנות ואפילו למכור םניקס,דלק רכב,בזק,בזן-לקנות פריג (ל"ת)
12 גדי 15/09/2014 10:20 תתרחקו מפועלים/בזק/דלק רכב- רק פריגו וטבע וכיל (ל"ת)
11 גדי 15/09/2014 10:20 אמרתי לכם בזק לא שווה הרבה,בטח לא בבילון,ולא דלק רכב (ל"ת)
10 שרון 15/09/2014 10:17 הכי טובה זו טבע -לא לקנות פועלים ולא בזק שיירדו (ל"ת)
9 דניאל 15/09/2014 10:16 גם לא בבילון ולא ביוליין, ולא מזור, חברות זבל (ל"ת)
8 דניאל 15/09/2014 10:16 לא לקנות טאואר או בז"ן ולא בזק- קנו טבע פריגו וכיל. (ל"ת)
7 אמיר 15/09/2014 10:10 שוק גרוע וירד-אל תתקרבטו לבנקים, יירדו,לא בבילון,רק כיל (ל"ת)
6 פיני 15/09/2014 10:10 הזהרתי אתכם מבהיו וגם מהבנקים,לא לגעת בדלק רכב (ל"ת)
5 א 15/09/2014 09:56 ב 26 הכוונה בעיקר לשלושת ניספחיה..
דברים מעניינים מתפתחים בשווקים!
4 מועדון המעוף 15/09/2014 09:44 אנחנו קרובים לשורט סקוויז... זה מה שאמרו אמש (ל"ת)
3 א 15/09/2014 09:37 המשכון
אפשר למצוא הכתבה עדיין בדף הראשי. לדעתי במחשבה ראשונית...הופעלו כאן כוחות "לא ברורים" ואנו בודקים זאת כרגע לעומק!
2 א 100 15/09/2014 09:31 אכן זה קרה! לא יאומן כי יסופר! חובה להתרשם!
בכתבה של אמש לסיכום יום המסחר(אפשר למצוא בגלילה לחלק התחתון לארכיון) קם בחור בתגובה 37 והכריז: "תנו באדום טפשים"! בתגובתו 50 הכריז : "עדיין אין מספיק"! ואז התרחש דבר מה שדי קשה להבנה..קוראי האתר התנפלו עליו בחמת זעם וסימנו לו מאות סימנים! כנראה, ריקושטים עפו גם לתגובות 26. 27. 34 ובכלל רוב התגובות אמש שצברו סה"כ הרבה מעל 1000 סימנים לתגובות! קשה להאמין..אבל עובדה..שיפטו בעצמכם! לדעתי, עוד לא קרה באתר ובאחרים כדבר הזה! אשמח אם תיתנו לי הסבר לוגי למה שקרה..ונראה אם זה מתאים למה שאני חושב! בוקר טוב. נ.ב: יש לזה קשר הדוק למה שאנו צפויים לראות בשווקים!!
שלי 15/09/2014 10:17 הניסתר מפחידה ואין שום הסבר גם למדענים ורבנים
אפשר אפילו שמעתי להעזר בזה בבורסה
הוהדי ה14 האירני 15/09/2014 10:14 הכוכב ששלי יופיטר יש לו קשר
וגם כוחות מגלקטיות רחוקות מאד שגם יעזרו לי לגייס קרוב למליארד דולר לצורך הזרמה ל 25
1 מזור 15/09/2014 08:28 אין סיבה לירידות הכל כבר ידוע. פתאום כולם שכחו את
המלצות האנליסטים על המניה. בעל עניין מכר בירידה של 50% זה רק מראה על זה שהוא לא חכם היה צריך למכור בשיא אבל כנראה האיש לא זריז או חכם מספיק או סתם נסחף.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש