ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: מדד המעו"ף השיל 0.6%, כת"ב התרסקה 45.5% במחזור ענק

מדד ת"א 75 נחלש ב-0.6% והבנקים התחזקו ב-0.2%. בשוק המניות: אבוג'ן ומזור זינוק 6.2%, איתמר צנחה 8.6%
ניתוח שוק, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את המסחר בירידות שערים. המדדים המובילים סגרו באדום על רקע החולשה הנרשמת במסחר באירופה ובארה"ב אשר העיבו היום על השוק המקומי.

בסיום המסחר, מדד המעו"ף נחלש ב-0.2% ל-1,424 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.6% ומדד הבנקים התחזק ב-0.16%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.04 מיליארד שקל.

בשוק המניות הסיפור היומי שייך למניית כלל ביוטכנו +1.49% כלל ביוטכנו 327.1 +1.49% כלל ביוטכנו בסיס:322.3 פתיחה:322.3 גבוה:329 נמוך:322.3 תמורה:338,870 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה ב-45.5% רקע פרסומים על ביטול הסכם ענק עם חברת Hyperion בעניין אנדרומדה. עוד בלטו במסחר מניית אבוג'ן ומזור רובוטיקה שזינקו ב-6.2% כאשר מנגד איתמר מדיקל איבדה 8.6%.

מניות במרכז

כלל ביוטכנו +1.49% כלל ביוטכנו 327.1 +1.49% כלל ביוטכנו בסיס:322.3 פתיחה:322.3 גבוה:329 נמוך:322.3 תמורה:338,870 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התרסקה על רקע השערורייה שנחשפה אתמול אחר הצהריים. אתרי אינטרנט בחו"ל דיווחו שחברת Hyperion טוענת למניפולציות בתוצאות הניסוי של אנדרומדה ולכן דורשת לבטל הסכם השקעה בהיעקף של עד 570 מיליון דולר.

מניית וויטסמוק 0% וויטסמוק 39.5 0% וויטסמוק בסיס:39.5 פתיחה:39.5 גבוה:40.5 נמוך:38.7 תמורה:13,099 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אתמול 26.2% במחזור חריג של 6.2 מיליון שקל. הרקע: הודיעה שתשיק ביחד עם חברת אפליי 0% אפליי 231.5 0% אפליי בסיס:231.5 פתיחה:231.5 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אפליקציה שהינה מקלדת בשפות שונות לסמארטפון אשר משלבת בתוכה טכנולוגיה לתיקון ולשיפור הכתיבה בשפה האנגלית.

מניית קמהדע +2.51% קמהדע 1,672 +2.51% קמהדע בסיס:1,631 פתיחה:1,608 גבוה:1,687 נמוך:1,608 תמורה:1,442,206 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה לרכז עניין רב מאז דיווחה ביום חמישי שעבר על כשלון בניסוי מרכזי שלה. חברת הביומד מנס ציונה איבדה כרבע מיליארד שקל! משוויה בתוך שבוע.

אחרי שהעביר את המשקיעים בחברת טאו תשואות תספורת אכזרית, התפנה אילן בן-דב לחברת סאני תקשורת -0.22% סאני תקשורת 223.9 -0.22% סאני תקשורת בסיס:224.4 פתיחה:223.5 גבוה:226.8 נמוך:221.2 תמורה:1,952,875 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . אתמול פרסמה החברה פרטי הסדר חוב שישאירו את בעלי המניות הנוכחיים עם 0.1% בלבד מהמניות. מחזיקי האג"ח יקבלו את יתרת המניות ויוותרו על חוב של מאות מיליוני שקלים.

מניית מזור רובוטיקה +1.63% מזור רובוטיקה 10,620 +1.63% מזור רובוטיקה בסיס:10,450 פתיחה:10,440 גבוה:10,620 נמוך:10,010 תמורה:17,664,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שדיווחה על אישור לשיווק הרנסנס בסין - שוק של מאות בתי חולים. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    סקיילקס
    חני 09/09/2014 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיזהרו מהמניה הזאת אזה עקיצה בסוף היום עשתה המניה הזאת מעליה של130אחוז עד השעה ארבע היום נסגרה בעליה של 19 אחוז כמו שאומרים מלכודת דבש עשו לקונים הכספף החכם יוצא והכסף הטיפש נכנס
    סגור
  • 24.
    הבורסות סיימו תפקידן החיובי- החל המסע האדום (ל"ת)
    אבי לוי 09/09/2014 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    אתה טיפש כמו העל-בטח גם קנית בבילון-ראה אותה היום (ל"ת)
    מיכה לנתי 09/09/2014 22:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אמרתי לכם לא להתקרב לביומד לא לטאואר ובטח לא לבבילון (ל"ת)
    פיני 09/09/2014 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    ,,,
    ... 09/09/2014 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעשו הגהה לפני שמעלים כותרת
    סגור
  • 20.
    ירידות חדות היום באג"ח ממשלתי!!! (ל"ת)
    שימי 09/09/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    לא כול יום יש טיפ כמה שיותר לברוח מהבורסה
    vהכריש 09/09/2014 19:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הבורסה במצב של סי של כול הזמנים זה מלכודת דבש בשביל הבורסה אין כסף כל לכן צריך במצב זה להיות על הגדר בלבד
    סגור
  • 18.
    וויטסמוק-המשקיעים מאמינים בה ובעתידה
    ymsyms 09/09/2014 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מחזור המסחר היום ב-וויטסמוק הסתיים בסך כ- 1.2 מיליון ש"ח,ובעלית שער כ- 0.1 אג'=יום מימוש ,לאחר יום מסחר סוער אתמול שהסתיים בעלית שער כ- 26% ובמיוחד לציון במחזור של כ- 6.2 מיליון ש"ח. יום המימוש היום היה במחזור קטן פי 5 מאתמול- יום העליה הסוער. מסקנתי: משקיעים מאמינים בחברה ובעתידה ואינם רוצים למכור.
    סגור
  • 17.
    גבעות-אמרתי לכם היכונו לסיבוב של 20 אחוז אם אני לא מכיר
    ראל000000026 09/09/2014 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    את מחלבת גבעות מי מכיר ?שחכתי לשאול דעאש(חותכי הראשים)עברו דרך רוסיה וקנדה במסלולו של השוחט הכספים שלנו טוביה?
    סגור
  • 16.
    עוד יום מבוזבז
    אבי 09/09/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 6
    במקום שנגיב כמו אירופה ןארהב אנחנו במקום דרוך השחקנים שומרים על המדד היה צריך לרדת לפחות איזה אחוז ביומיים האלה וכלום אין תגובה התכסתי פוטים למחר מקווה שיהיה צדק ונעשה סיבוב יפה
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    בהמשך לתגובה 7 שלי השעה אצלכם בארץ כרגע 1620
    א 100 09/09/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לפני תחילת המסחר בארה"ב. אני ממליץ בחום על מוזיקה (או מוסיקה)קלאסית. טוב לראש ולנשמה וגם לגוף. אתמול שמעתי באוסלו את ארבע העונות המדהים של וויואלדי. היום מצטרף אלי חברי אחי פרופסור אבירם ואנו בוינה הולכים לשמוע את מחול החרבות של הפנומן הארמני אראם חאצ'טאוריין בביצוע מחול החרבות מהבאלט גאינה. הפרופסור המכובד שלידי טוען שהמוסיקה הקיצבית המטרפת חושים תתאים לקרבות הבאים עלינו בשווקים...יום מבורך.
    סגור
  • 14.
    גרוזלם השקעות
    גבי 09/09/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שימו לב. ג'רוסלם נסחרת בשווי 7.5 מיליון ש"ח בלבד. שווה בין 75-80 מיליון ש"ח ערך נכסי פחות התחייבויות. צריכה לעלות בסביבות 800%. יש כאן כשל שוק חמור מאוד. אולי הגבוה ביותר בשוק הישראלי הרווי. וזה אך ורק מכיוון שהחברה הזו מתחת לראדאר המשקיעים. המשקיעים לא נחשפו לחברה ולאחזקותיה. היא מחזיקה 8% מחברה שהגלאקסי הבא של סמסונג תהיה מבוססת על טכנולוגיית הצילום של חברה זו. סמסונג ופלקסטרוניק השבדית השקיעו בחברה 4 מיליון דולר לפי שווי שוק של 200 מיליון ש"ח. מזה תגזרו את השווי של ג'רוסלם רק מהאחזקה בחברת מנטיס זה 16 מיליון. איפה האחזקות בביוסל 30%? ובנדלן נקודה קום 45%? חברות שמכניסות הרבה מאוד כסף. לסיכום לדעתי עניין של חודש חודשיים עד שתיתן עלייה כמו שאיאלדי נתנה
    סגור
  • 13.
    כלל ביטוח הייתה 652 לפני העסקה
    עוף החול 09/09/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אם העסקה מתבטלת עדיין שער 600
    סגור
  • 12.
    רק פרוטליקס עם אישור fda
    המשקיע הנבון 09/09/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 6
    פרוטליקס!!!
    סגור
  • 11.
    אולי סוף סוף טבע תפרוץ את 19000 (ל"ת)
    שלומי 09/09/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 10.
    אני מקווה
    א 100 09/09/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שמר גורביץ אייל מרגיש בטוב ועושה חייל בעסקיו..!
    סגור
  • העם דורש צדק חברתי
    צודקים אחים שלי 09/09/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דורשים לדעת מה קורה עם הבחור. שלפחות מירון יענה לנו.
    סגור
  • אתמול מישהו שאל היכן יופיטר ואחת ש
    תמר 09/09/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואני שואלת שיותר חשוב ומעניין מה עם אייל. נקווה שהוא בסדר.
    סגור
  • בטח בחופשה בעוטף עזה (ל"ת)
    מה עם אייל? 09/09/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • יחצו'י דיבוצ'קה
    כבד כבד 09/09/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בואנה יא אוכל ונושך כריות. דיר באלק עחיך יופ פויו מאט אם תלכלך על אייל אתה פותח איתי חשבון הבנת יא מיקרוב
    סגור
  • אתה
    א 100 09/09/2014 16:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איש קטן
    סגור
  • אייל ג.
    גלית 09/09/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    14 3
    אוהבים אותך.
    סגור
  • אני מצטרפת
    טלי 09/09/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לאיחולים. היכן נעלם? הוא חסר לנו.
    סגור
  • חסר לכם על מי לרדת (ל"ת)
    מסכנות טלי מלי תמר ו 09/09/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 15
    סגור
  • אתה ואת מגיבים לא לעניין וחבל...
    א 100 09/09/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אפשר להיפגש מחר בבוקר באסותא רמת החייל. אדאג לכם לארוחת בוקר דשנה ולניקוי ראש.
    סגור
  • ואיש מגעיל
    אתה דביל 09/09/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האם קשה לך להבין ולהפנים שדורשים בשלומו של אדם שאוהבים?
    סגור
  • רק אנשים טובים כמו גירוביץ
    הוהדי ה12 09/09/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יכולים להבין איש שהוא חולה כמוני ואני מצצטרף למתגעעגעים
    סגור
  • 9.
    לא לפספסססססססססססססססססססס (ל"ת)
    סקיילקס מתחילה צפונה 09/09/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • לאיזה שער תעלה? אני אוכל את הלב.... לבריאות למרוויחים. (ל"ת)
    יוסי 09/09/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 12
    סגור
  • כל הכבוד לך על הפגיעה. אני מכרתי אתמול בהפסד עצום. (ל"ת)
    יוסי 09/09/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • איפה הנוכלים שאמרו אתמול שתימחק לחלוטין???!!!! (ל"ת)
    יוסי 09/09/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 8.
    אוי לבורסה כזאת חיובית של0.1 עליה
    ברוך 09/09/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 11
    זה לא מריח ולא מסריח מחזורים קטנים מאד שפעם כל המחזור הזה היה של מניה אחת רוב המניות במדד 25 באדום זה אומר הכל
    סגור
  • 7.
    ובהמשך
    ישחקו הנערים לפנינו 09/09/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    35 1
    יקבלו בראש...!
    סגור
  • אני לא רואה הכל שחור.
    וואלה איש 09/09/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל כן רואה אפור כהה וירידות חדות.
    סגור
  • ל 7
    סמדי 09/09/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אם אתה מי שאני חושבת(לפי הסגנון פחות או יותר) האם אתה או אתם צופים את הבעיות הגדולות במיידי..או שאפשר "לשחק "עוד קצת על זמן שאול? לתשובתך אודה.
    סגור
  • לסמדי
    א100 09/09/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני חושב שאני זה אני וגם מי שאת חושבת שזה אני(וזה לא כבוד גדול להיות אני) אני סתם מגודל שעושה בלאגאנים ומסרב להיפרד מילדותו. עמיתי טוענים שזה לא יעבור לי לעולם...אך מציינים את העובדה שאני תמיד עוזר לזקנות לעבור הכביש בביטחה. לשאלתך יקירתי: אנו הכנו את עצמנו בחודשים האחרונים(אף כתבתי כאן את מהלכינו) ליום סגריר העומד בפתח! אגב, המילה "לשחק" היא מסוכנת במעמד זה..אפשר ואף יקרה..וזה יגיע בחטף...!! האם במיידי? כן..ממש כן! אף דאגו חברי להכין תיקי ענק בעולם שהם עוזרים בתיפעולם לתרחיש זה! מאחל לך בריאות והצלחות.
    סגור
  • 6.
    קמהדע צנחה אתמול 8% בארה״ב. באופן אישי, אינני מבין
    ג 09/09/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כלל את ההיגיון של המשקיעים בארה״ב וגם את של המשקיעים מישראל. אפשר לדעתי לראות בבירור כי המסחר בבורסה מתנהל לפעמים בצורה לא הגיונית לגבי ניירות מסויימים. הפעם זה לגבי קמהדע. בנוסף, אינני מבין גם את השיקולים של המוסדיים שמושקעים בנייר זה(מדוע הם נותנים לו להמשיך ולרדת, במקום להגדיל את אחזקותיהם בנייר). בקיצור, הרבה דברים לא מובנים לי והנייר נמצא מזה מספר ימים במגמת ירידה ברורה.
    סגור
  • עסוקים רק בלהפסיד לנו את הכסף (ל"ת)
    המוסדיים 09/09/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    חברות ישראליות מלאות שקרים בבילון וכלל ביוטכנולוגיה
    מדינת הסוחרים 09/09/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 40
    מה שלא הורסים בעלי החברות תאבי הבצע הורסת הממשלה עם רגולציה, התערבות , שישנסקי שהרס את מניות הגז וכיל. לפיד שהרס את מבטח שמיר שמחזיקה בתנובה עם הפקוח על השמנת מתוקה . התערבות שרק הזיקה ואנחנו משלמים על הכל . הכל פה דפוק. העיקר קנו בניין חדש לבורסה עוד ניפוח נדלן אזורי . ועכשיו הגשת דוח על מחזור מעל 811 אלף שח מי בכלל רוצה לסחור בבורסה הישראלית .
    סגור
  • 4.
    כרגיל אף אחד לא ילך לכלא
    כת"ב 09/09/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    "אנשים מכובדים" זבלים יותר נכון לומר הורסים את הביומד
    סגור
  • 3.
    מה התאריך לפקיעה החודשית של האופציות ?
    ראובן 09/09/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש לנו את ראש השנה
    סגור
  • נעבור לפקיעה דו יומית לממן בעמלות את בניין הבורסה המפוא (ל"ת)
    סוף סוף 09/09/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    53 3
    סגור
  • 2.
    אין שום סיבה לצלילה . מקסימום העסקה תבוטל
    כלל ביו 09/09/2014 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 50
    המצב ישאר אותו דבר
    סגור
  • כלל ביוטכנולוגיה
    נתי 09/09/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    4 9
    לכן רכשתי היום כמות עם כוונה להגדלה בקרוב.
    סגור
  • 1.
    האתר ממחזר שוב ושוב ידיעות לעוסות במטרה להוריד את
    הבהלה לזהב 09/09/2014 08:49
    הגב לתגובה זו
    6 3
    המניה. קמהדע ועכשיו כלל ביו.
    סגור