ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף נחלש 0.2% על רקע המגמה בחו"ל, כת"ב בצרות

חברת הביומד סיפקה את ה'דרמה היומית' וירדה 3.3% לאחר שהמסחר במניה הופסק - מדד הביומד איבד 1.3%, קמהדע נפלה עוד 5.3%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בת"א נסגר בירידות שערים קלות, אחרי 5 ימים עליות רצופים. זאת, על רקע המגמה השלילית מעבר לים. המסחר בארה"ב נפתח בנטייה לירידות שערים והמדדים המובילים באירופה קרובים לסגירה שלילית. באחוזת בית 2, הושק היום מעונה החדש של הבורסה התל אביבית.

מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: השיל 0.23% לרמה של 1,426 נק' והתרחק קלות משיא כל הזמנים שנרשם אתמול. מדד ת"א 75 ירד 0.2% ומדד הביומד נפל 1.3%. מחזור המסחר התסכם ב-1.155 מיליארד שקל.

מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמת שיא כל הזמנים - 1,429.7 נקודות, זאת לאחר שאתמול התחזק ב-0.37%. מדד ת"א 75 בלט אתמול בעלייה של 0.85% ומדד הבנקים טיפס ב-0.73%. מחזור המסחר היה גבוה יחסית לימי ראשון והסתכם ב-609.4 מיליון שקל.

המסחר בעולם

המסחר באירופה מתקרב לפתיחת שבוע בירידות קלות. מדד הדקס יורד בשיעור מינורי של עד 0.05%, הפוטסי מאבד 0.56% והקאק הצרפתי נחלש 0.35%.

המסחר בוול סטריט נפתח בנטייה לירידות שערים. ה-s&p 500 נחלש 0.33%, הדאו ג'ונס מאבד 0.3% והנאסד"ק עולה 0.1%.

בבורסות המזרח הרחוק המסחר ננעל במגמה מעורבת. מדד הניקיי התחזק ב-0.23% ואילו ההאנג סנג נחלש ב-0.2%. בבורסת סין ובבורסת דרום קוריאה לא התנהל היום מסחר בשל חג לאומי.

מניות במרכז

מניית כלל ביוטכנו +1.07% כלל ביוטכנו 330.6 +1.07% כלל ביוטכנו בסיס:327.1 פתיחה:327.1 גבוה:331.1 נמוך:325.5 תמורה:422,189 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידה של 3.3% לאחר שהמסחר במניה הופסק בסביבות השעה 15:40. החברה הודיעה כי היא תפסם דיווח מהותי וכפי הנראה, העסקה למכירת חברת הבת אנדרומדה נמצאת בסכנה. החברה הקונה, היפיריון מאשימה את עובדי אנדרומדה בקשירת קשר להטעיית תוצאות ניסוי שלב 1 בתרופה לסכרת והודיעה על הפסקת הפיתוח של התרופה מיידית -
לסיפור המלא .

מניית פרוטליקס -5.03% פרוטליקס 247.4 -5.03% פרוטליקס בסיס:260.5 פתיחה:260 גבוה:260 נמוך:244.3 תמורה:1,603,784 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה להסחר ברקע לפרסומים אודות קשר אפשרי בינה לבין מחלת האבולה. אתמול זינקה המניה במסחר עד 18%, אך בסופו של יום סגרה את המסחר בעלייה מינורית. היום המשקיעים בארה"ב יגיבו גם הם לשאלה האם לחברה יש פתרון לנגיף האבולה.

חברת בזן -0.91% בזן 173.7 -0.91% בזן בסיס:175.3 פתיחה:175.9 גבוה:175.9 נמוך:173.3 תמורה:10,063,686 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה אתמול על תקלה במתקן המיד"ן , תקלה אשר עלולה להוביל להשבתת המתקן לתקופה של חודש ולגרוע כ-8-10 מיליון דולר מרווחי הרבעון השלישי. המכרז המוסדי להנפקת סדרה חדשה של אג"ח שתוכנן לאתמול צפוי להתקיים היום.

מניית אפליי -2.89% אפליי 224.8 -2.89% אפליי בסיס:231.5 פתיחה:231.5 גבוה:231.5 נמוך:223 תמורה:4,758 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה אתמול ב-28% חשפה בלילה את הסיבה לזינוק - השלמת פיתוח אפליקציה בשיתוף עם וויטסמוק -2.28% וויטסמוק 38.6 -2.28% וויטסמוק בסיס:39.5 פתיחה:39.5 גבוה:40.5 נמוך:36.6 תמורה:28,395 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שכוללת מקלדת תחת מיתוג של קבוצות כדורגל אירופאיות. האפליקציה צפויה להיות מושקת בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(53):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    גבעות-חידה מה המשותף למנהרות חמס או חפירות גבעות?
    ראל00000027 08/09/2014 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בין הפותרים סיבוב בחפירות גבעות באבטחת האלוף האגדי .האלוף ששבר את התיקו בגבעות שכמובן לשלילי
    סגור
  • 29.
    לקחה אויר?
    אמיר 08/09/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בדרך למטה?? השוק חייב לרדת , איזה סיבות יש כדי שנהיה בשיא כל הזמנים ?
    סגור
  • 28.
    שמתם לב שחסרים פה שני כוכבים אחת שמבינה ויופיטר
    דוד הכי רע 08/09/2014 17:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    האם נפטרנו מהם סופית?
    סגור
  • מה אתה מתגעגע לשטויות אמרתי הזהרתי צדקתי למה לך זאת (ל"ת)
    מנשה 08/09/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 27.
    היום שלא היה
    avi 08/09/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כל היום מדשדש יום מגעיל היו צריכים להוריד את המדד ממזמן לפחות איזה אחוז פלוס שיגעו אותנו והכי מצחיק נאסדק מדשדש קצת בירוק ואז שוב הכל פורח מסחר דמיקולו יום טוב והמשך שבוע אדום אנ י מקווה שיהיה צדק
    סגור
  • 26.
    בשורות מצויינות לליויתן !!! ורציו יורדת ? חחחחחח (ל"ת)
    איזה בדיחה 08/09/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 25.
    קצת לפני הפתיחה(5 אצבעות) בוול
    א 08/09/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הילד יצא מפגר כמו הוריו האמריקנקים!! אז יאללה באלאגן!
    סגור
  • תוספת לתופסת
    א 100 08/09/2014 17:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני זוכר מילדותי את סירטי המערב הפרוע...תמיד חיכינו ...מי ימצמץ ראשון...! ויזרוק את כל ה Junk Garbage Trash Rubbish ז"א מי ישלוף ראשון וינצח את הקרב...אח"כ מתחיל השיטפון....! ערב טוב.
    סגור
  • 24.
    בזן, קמהדע, כלל ביו..... קנו מניית ישראל לפיד אומר
    עוד מניה מתרסקת 08/09/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שהיא זולה והיא תעלה המון המון .........
    סגור
  • 23.
    יהיו בשורות מצויינות לליויתן ורציו
    בקרוב מאד 08/09/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 6
    תהיה חתימה והודעה מצויינת לליויתן ורציו ממקורב
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    חכו שעם ישראל יבין שיש לו כעת מס מחזור מעל 811 אלף
    מגמה שלילית 08/09/2014 15:10
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כולל הכנסות מעבודה שכד וכו. זה מטיל על כולם כמעט חובת דיווח ומס יסף. הבורסה תצנח ובגדול. העיקר רציתם את לפיד חחחח
    סגור
  • אתם ממש מבינים בכלכלה זה יפגע במסחר עוד יותר
    ל 3 האדומים 08/09/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 9
    אנשים ימנעו מלבצע פעולות כדי לא להגיש דוח. בינכה יש להם ניכוי מס במקור . וגם אנשים מסכנים יצטרכו ללכת לרואי חשבון ולשלם לו 2000 שח לפחות להגשת הדוח. עוד התעללות בציבור. אבל יש 3 חוכמולוגים כנראה או שהם רואי חשבון או שהם סתם רעים וטיפשים.
    סגור
  • 21.
    הבורסה בסי של כול הזמנים סכנה כניסה לבורסה (ל"ת)
    אבי 08/09/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 20.
    סקיילקס ימח שמך, הרסת לי את הבריאות... מה יהיה????? (ל"ת)
    יוסי 08/09/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    5 20
    סגור
  • נימחקת
    חי 08/09/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גם אני החזקתי והיום מכרתי לצערי בהפסד בדרך להימחק אחרי ההסדר כול מי שמחזיק מניות לא יהיו שוות כלום.
    סגור
  • המניה טטוס תמתינו להצבעה. מי שמאמין לא מפחד מחזיקה (ל"ת)
    אם ההצבעה תיהיה טובה 08/09/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 19.
    משום מה אף אחד לא התייחס לתוצאות הניסוי בקמהדע שאמורים
    בבב 08/09/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 28
    להתפרסם במחצית השניה של 2014 לגבי התרופה לטיפול במחלת סיסטיק פיברוטיס. ראשית, הלוואי והניסוי המתקדם יצליח ויביא מזור לחולים. בנוסף, אני מקווה שגם תרופה זו תשווק בקרוב ברחבי העולם והמשקיעים החבוטים בנייר, כולל אותי, נתחיל סוף סוף להרוויח בהשקעה. ממני, בברכת בריאות איתנה לכולם וכל טוב.
    סגור
  • למה שאנליסט יתייחס לזה? הוא מבין משהו מהחיים שלו? (ל"ת)
    קמהדע 08/09/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 18.
    שאלה חשובה בבקשה
    שי אפריקה 08/09/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 9
    איך אני יכול לדעת אם מתבצע בשערים אלו איסוף מניות או מחזיקים את השער כדי לשחרר סחורה בשערים אלו בתודה מראש לעונים
    סגור
  • שאלת תם? מי שידע יתעשר מאוד (ל"ת)
    חחחח 08/09/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 17.
    הפתעות בדרךךךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    סקיילקס 08/09/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 16.
    יש עוד מצב להציל את החברה.כנסו: מי שמוכר יצטער
    סקיילקס 08/09/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 12
    יודגש כי נכון למועד זה טרם גובשו התנאים הסופיים של ההסדר וטרם התקבלו האישורים הדרושים לביצועו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר, כי נכון למועד דוח זה אין כל וודאות לכך שיגובש הסדר מפורט או כי יתקבלו כל האישורים הנדרשים לביצוע.
    סגור
  • 15.
    הבורסה מתה?
    קדיש? 08/09/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 14
    אין מסחר!
    סגור
  • אובמה. המסחר פה עוד ימות אבל סופי בקרוב מאוד (ל"ת)
    מחכים לתגובה של 08/09/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 14.
    לאיצקו שלי היקר בתגובות 5 7 9...אני קצת כועס עליך
    ד"ר אברטון 08/09/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    20 2
    היכן הנימוסים וההליכות שאני וכל חבריך משתדלים להטמיע בך. מה זה להגיד קורנפלד בלי מר או אדוני לפני. אומנם בכיר במילואים ובאקדמיה ואף מעט גדול (198 ס"מ ..אני מדדתי אותך!)אבל עד מתי תהיה ילד מופרע ופורק כל חוק וסדר..אתה כבר או טו טו 52....אתה כבר לא 10 או בר מיצווה כמו שאתה מרגיש...אז , נא בטובך, כדי שלא אכעס..נא להתנהג בהתאם...!
    סגור
  • 13.
    על ההמלצות החדשות שניתנו לגבי קמהדע ע״י אנליסטים אמריק׳
    ממליץ לקוראים לקרוא 08/09/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 13
    כולל זו של אופנהיימר. בברכה לכל המשקיעים, דעה אישית.
    סגור
  • רמאים ונוכלים שמנסים לעקוץ את הציבור ולגנוב את כספם. (ל"ת)
    אני בז לאותם סוחרים 08/09/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • מה אופנהיימר אומרים? לנו יש אנליסט משלנו שהוריד
    קמהדע 08/09/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 8
    המלצה ועשה למשקיעים עתיד שחור
    סגור
  • יש פער ארביטראז׳ חיובי שרק ילך ויגדל לדעתי. אישית, אני
    לא לדאוג! 08/09/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 8
    החלטתי להישאר בנייר, לפחות עד שהוא יעלה באופן משמעותי. כמובן שאינני ממליץ בזה על שום דבר וכל אחד יכול לפעול כפי הבנתו. BBBBB
    סגור
  • 12.
    המילה האחרונה..עיסקה נוספת עם חברת סלולר.. לעקוב
    טאואר עוד לא אמרה את 08/09/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 4
    פריצה 4401 תוביל מהלך ל5489
    סגור
  • 11.
    ביזפורטל אתם מסננים טוקבקים
    ש.מ 08/09/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    וזה ממש לא בדדר
    סגור
  • 10.
    הזדמנות ישראלית
    משקיע 08/09/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 21
    מדוע היא נסחרת פחות משווי המזומנים שלה
    סגור
  • איך עשית את החשבון? (ל"ת)
    למשקיע 08/09/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 9.
    קרב לו היום שבו נאמר:(הכוונה לא אליך אישית חבריקו)
    ואחרונה למר קורנפלד 08/09/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אשמנו...בגדנו...יעצנו רע..! יום טוב.
    סגור
  • לקורנפלד
    אליהו 08/09/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 10
    כל זמן שממשיך לזרום הון נוסף לקרנות אז הן חייבות להראות איזו שהיא תשואה למשקיעים לאחר הורדת ריבית 025 אין למנהלי הקרנות בררה ןבמקום אגח צמוד מדד או ממשלתי הם חייבים להראות משהו למשקיעים לקראת סוף השנה בשנה שעברה הם הראו תשואה יפה בקרנות הביומד והשנה במניות בכלל
    סגור
  • 8.
    פיצוץ למעלה.
    חי 08/09/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סומוטו גם היום לא מאוחר בהצלחה
    סגור
  • 7.
    האם רק אני(אנחנו) רואים שהמלך הוא עירום?
    קורנפלד. אני ממשיך.. 08/09/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 3
    האם מאן דהוא יכול להסביר להדיוטות כמונו ואף לנמק...איזה סיבות לוגיות וכלכליות ובכלל יש לבורסות בעולם לעלות? שהרי כל המומחים והמנתחים הטכניים והיועצים והאנאליסטים והאנאלים ועוד ועוד...רק מלאי הלל ושבח וצפי להגעת הבורסות לפחות לגובה של מגדל בבל..ואולי יותר.. (ועוד לא דיברתי על ארבעת הזמנים ומדד עוצמה 123) אז ....מה אני מפספס כאן? אודה לכל אחד שישקיט את רוחי הסוערת ויסביר לי בעדינות ואיטיות(אני אדם פשוט וצנוע ולא חכם הכי גדול) מה קורה כאן!?
    סגור
  • לקורנפלד
    אליהו 08/09/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אל תדאג יבוא תיקון חזק אני רוכש פוטים לא ישירות במסחר אלא דרך קרנות שמתמחות במסחר חסר (מתמחות בפוטים ) כל יום 5 עד 10K אני לא יכול לדעת במדוייק מתי יבוא היפוך המגמה אבל מקווה שאני צודק בהרגשתי כל טוב לך ובהצלחה
    סגור
  • 6.
    וגורביץ קבע שהדולר רק יירד ויירד-חחחחחחחחח (ל"ת)
    דניפה 08/09/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 5.
    אוכזבתי קשות מכתבת הבוקר ובעיקר מהכותרת.
    מר קורנפלד 08/09/2014 09:08
    הגב לתגובה זו
    15 4
    נכון שהיו חמישה ימי עליות. לדעתך ככלכלן בכיר, היה הצדקה לזה? (בדומה להולצמנים והפרומוביצ'ים מהבינ"ל שזורקים הבלים כל בוקר בערוץ 10) ואתה מוסיף וקובע: זה ימשך גם היום.!..האומנם? אני שואל. האם לא כדאי שיקום עיתונאי עם ביצים ויבשר לאומה כמו שר האוצר המנוח הורביץ: מטורפים, רדו מהגג! האליטה של הכלכלנים בעולם. הבכירים ביותר. מדברים על כאוס.(הם עדיין במיעוט. הרוב עוד בהינג אובר של השנים האחרונות) אתמול קראתי את פרופסור שילר שטוען שאנו בדיוק בשפיץ..... אגב. אני מכיר פרופסור אחד ומיוחד. לדעתי, הגדול מעולם. שמעולם לא טעה...והוא מאד. מאד פסימי!
    סגור
  • גם אני חושב שהגענו לשפיץ אני לא רוכש וממתין כבר שבועיים (ל"ת)
    מנשה 08/09/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 4.
    אפריקה ורציו אלו המניות החמות ויש על מה (ל"ת)
    יעקב 08/09/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • כנסו
    שי אפריקה 08/09/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 12
    האם באפריקה יש איסוף בשערים אלו או מכירות ומחזיקים את השער כדי למכור בגבוהה
    סגור
  • 3.
    ביזפורטל
    אבי 08/09/2014 08:44
    הגב לתגובה זו
    6 24
    העיניים .....של מי. מי משחק בקזינו הזה ?
    סגור
  • 2.
    מה שברור הדולר עומד לטוס
    ליאור 08/09/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לדעת פרשנים, דראגי שבר את הכלים.ריבית שלילית על פקדונות זה אומר שאם מחיזיקם פקדונות ביורו אז משלמים לבנק במקום שהבנק ישלם לך. זה מביא למכירה של יורו ולמעבר לדולר
    סגור
  • 1.
    מניות זבל עולות עשרות אחוזים על סמך ניסויים הזויים
    בדיחה 08/09/2014 08:20
    הגב לתגובה זו
    2 23
    [מניות ביומד שמבטיחות כל מיני תרופות רעות] ומניות ליויתן ורציו ששוות מיליארדים יורדות . בדיחה אמרתי ?
    סגור
  • לא
    לא! 08/09/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמרת! אמור עכשיו!
    סגור
  • עזוב אחי אל תתרגש מניות ליויתן עוד יעלו הרבה
    משה 08/09/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 39
    לאט לאט ובהתמדה החברה עובדים ומתקדמים ותראה את הכתבה שהתפרסמה אתמול על כך שיש עלייה בגביית מיסים מתגמולי הגז סבלנות אחי ליויתן ורציו יכפילו את ערכן
    סגור
  • חברלך
    א 08/09/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה אתם דנים ברציו כל היום? החוכמה(מנסיון אישי) הייתה לקנות אותה בשער 5. לעשות למעלה מ1000% מ2009...! היום, הרכבת כבר עזבה את התחנה...ליעד לא ידוע!
    סגור
  • מניות הגז עוד יעלו הדרך רק התחילה . (ל"ת)
    ל א 08/09/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • הייתה לפני שנה ב33 אג
    שי אפריקה 08/09/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ועכשיו ב 50 חחחחחח
    סגור
  • שעושים אצבע אדומה . אז אני אומר לכם אל תקנו ליויתן
    כרגיל האידיוטים 08/09/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ורציו תנו לנו לאסוף מניות ולצחוק כל הדרך אל הבנק
    סגור
  • זבל של מניה ומסוכנת (ל"ת)
    רציו 08/09/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור