שיא כל הזמנים בבורסה: המעו"ף עלה 0.24% ל-1,424 נק', בזק זינקה 1.7%

הפחתת הריבית המפתיעה באירופה דחפה את השווקים. קמהדע צללה 22.3% לאחר כישלון ניסוי. כיטוב פארמה צללה 14% בעקבות הנפקה
 |  (55)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
הפחתת הריבית באירופה סיפקה לבורסה את הדחיפה הקטנה שנדרשה בכדי לשבור את השיא של כל הזמנים - 1,424.32 נק'. בשעה 14:45 הוריד הבנק המרכזי במפתיע את הריבית בגוש האירו לרמה של 0.05% והדבר תדלק מעט את השוק המקומי.

מדד ת"א 35 -0.08% מדד ת"א 35 1,668.92 -0.08% מדד ת"א 35 בסיס:1,670.26 פתיחה:1,669.81 גבוה:1,676.41 נמוך:1,663.06 תמורה:629,961,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.24% לרמת שיא כל הזמנים של 1,424.32 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.25% ומדד הבנקים הוסיף 0.92%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל. בסיכום שבוע המסחר עלה מדד המעו"ף ב-1.4% ומתחילת השנה ב-7.1%.

בשוק המניות בלטה לשלילה מניית קמהדע -0.9% קמהדע 2,198 -0.9% קמהדע בסיס:2,218 פתיחה:2,186 גבוה:2,211 נמוך:2,182 תמורה:1,120,721 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצנחה 22.3% במחזור גבוה בעקבות הכישלון בניסוי הקליני במוצר האינהלציה. מניית כיטוב פארמה -1.21% כיטוב פארמה 32.6 -1.21% כיטוב פארמה בסיס:33 פתיחה:32 גבוה:32.6 נמוך:31.4 תמורה:96,655 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 14% בעקבות לחץ מכירות הנובע מהשלמת ההנפקה שבוצעה אתמול.

מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,421 נקודות, זאת לאחר שאתמול טיפס ב-0.23%, מדד ת"א 75 בלט אתמול עם עליה של 1.1% ומדד הבנקים נחלש ב-0.66%. מחזור המסחר אתמול בבורסה הסתכם ב-1.33 מיליארד שקל.

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק ננעל הבוקר המסחר במגמה מעורבת כשהמדדים המובילים נסחרו ללא כיוון ברור. בורסת שנחאי עלתה 0.8% ודרום קוריאה הוסיפה 0.25%, מנגד, מדד הניקיי נחלשים 0.33%.

אתמול בארה"ב ננעל המסחר במגמה מעורבת. הדאו ג'ונס וה-S&P 500 ננעלו כמעט ללא שינוי, אך מדד הנאסד"ק ננעל בירידה חדה יחסית של 0.6% בהובלת מניית אפל שצנחה בכ-4% לקראת השקת מכשיר האייפון 6 בשבוע הבא.

היום אחר הצהריים נפתח המסחר בוול-סטריט במגמה חיובית.

מניות במרכז

איש העסקים מת'יו ברונפמן מכר אתמול כ-6% ממניות בנק דיסקונט -0.4% דיסקונט 1,255 -0.4% דיסקונט בסיס:1,260 פתיחה:1,266 גבוה:1,270 נמוך:1,246 תמורה:27,886,982 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהיקף כספי של 363 מיליון שקל, כך נחשף אתמול בערב באתר Bizportal. כמחצית מכמות המניות נמכרה למוסדיים בחו"ל וכמחצית לגופים מוסדיים בישראל. המכירה בוצעה סביב מחיר של 5.85 שקלים - הנחה של כ-3%-4% על מחיר השוק. לידיעה בהרחבה

חברת הפרמצבטיקה קמהדע -0.9% קמהדע 2,198 -0.9% קמהדע בסיס:2,218 פתיחה:2,186 גבוה:2,211 נמוך:2,182 תמורה:1,120,721 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה בצהריים את התוצאות הסופיות של הניסוי הקליני במוצר האינהלציה. התוצאות נכשלו בעמידה ביעד המרכזי והמשני של הניסוי אך בחברה רוצים להמשיך ולפתח את התרופה ולהגישה לשיווק באירופה.

שותפות 'לוויתן' ובהן רציו יהש -0.45% רציו יהש 264.9 -0.45% רציו יהש בסיס:266.1 פתיחה:267 גבוה:269.9 נמוך:260.2 תמורה:2,542,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש +0.96% דלק קידוחים 1,055 +0.96% דלק קידוחים יהש בסיס:1,045 פתיחה:1,055 גבוה:1,073 נמוך:1,049 תמורה:10,400,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו על רקע מזכר ההבנות למכירת גז שנחתם אתמול מול ירדן. אתמול בלטו הניירות הרלוונטיים בעלייה של 3%-4% כל אחד.

מניית אפריקה 0% אפריקה 14.6 0% אפריקה בסיס:14.6 פתיחה:14.4 גבוה:14.7 נמוך:14.3 תמורה:46,855 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה לחיוב בימים האחרונים לקראת הנפקת האג"ח אותה היא מתכננת בשבוע הבא בהיקף של 750 מיליון שקל. אתמול ערכה החברה כנס משקיעים ומפגש עיתונאיים עם הנהלת החברה שעיקרה עסק בפעילות של חברת הבת אפי פיתוח.

חברת כיטוב פארמה -1.21% כיטוב פארמה 32.6 -1.21% כיטוב פארמה בסיס:33 פתיחה:32 גבוה:32.6 נמוך:31.4 תמורה:96,655 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה אתמול בהצלחה גיוס של 8 מיליון שקל בהנפקת מניות - כ-15% יותר מאשר התכנון. ההנפקה נסגרה במחיר המינימום (400 שקלים) ליחידה הכוללת 1,000 מניות ב-40 אגורות ו-1,250 כתבי אופציה מסדרה 2 שניתנו למשקיעים ללא תמורה.
תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    גבעות-טוביה הקצב ביקש לזרז את האסיפה בחליפות הכתומות
    ראל0000000026 06/09/2014 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוביה אמר כסף של היהודים יש לי בשפע אני עכשיו רוצה את הראשים שלהם
    סגור
  • 34.
    אפריקה
    מומי 04/09/2014 21:30
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הסבלנות משתלמת אפריקה לא תעצור 900 ואחר כך הכל פתוח
    סגור
  • 33.
    למה כיל התרסקה היום? (ל"ת)
    לא יצאה הודעה 04/09/2014 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 32.
    אתמול היה יותר גבוה (ל"ת)
    דודו 04/09/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 31.
    גבעות-אזהרה מלכודת זה סיבוב על הניכנסים החדשים
    ראל00000026 04/09/2014 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ההיסטוריה של גבעות נופלת עולה 15 20 אחוז והופ אני מציע לא לקנות .עד האסיפה עם החליפות הכתומות
    סגור
  • רציתי לחזק קפיצה בסוף שבוע מלכודת מושלמת (ל"ת)
    ראל000000026 04/09/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • 30.
    אישור פדא וכניסה לספר הרופאים בגרמניה (ל"ת)
    אינסוליין לא לשכוח 04/09/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 29.
    המניה הישראלית הכי טובה ודלק רכב מחזיקה בה (ל"ת)
    מובילאיי 04/09/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 13
    סגור
  • 28.
    החוזה בין כפיר לאסיה פג ב8.9..שבוע הבא חייב הודעה (ל"ת)
    אסיה פיתוח 04/09/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 27.
    רציו רציו
    משה 04/09/2014 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 8
    מניה של קקותפשוט רמאות שתחנקו עם כל הכסף שלכם יש משהוא למעלה שרואה ןמטפל בכל הרשעים אמן !
    סגור
  • טען עוד
  • אחרי הטיפול של שישנסקי ושלי יחימוביץ אתה מצפה למשהו? (ל"ת)
    רציו 04/09/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • לא להתרגש לצלם
    תמים 04/09/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סבלנות עד מארס 2015 המנייה תשלש את מחירה
    סגור
  • פשוט זה עוד לא הזמן סבלנות תגיע לשקל ואחר זה ל-2
    משה תרגע מבין אותך 04/09/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    3 5
    יש במניה כל כך הרבה שחקנים גדולים שזה מטורף כמעט המניה עם הכי הרבה שחקנים וכוחות גדולים מה שבטוח יש מישהו למעלה זה נכון והוא יעשה חשבון מדיוק עם כל אחד
    סגור
  • 26.
    אצלנו לא יודעים לתמכר ראו אפל,טסלה גוגל - בחול. (ל"ת)
    רונן 04/09/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 15
    סגור
  • 25.
    רציו ד.קבוצה אבנר וקידוחים- שוות הרבה יותר מפי 2 - (ל"ת)
    רונן 04/09/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • בבורסה כל השאר מניה זבלות (ל"ת)
    אכן הדבר הכי טוב בבו 04/09/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 24.
    תקנו לאומי, דלק רכב שמחזיקה במובילאיי ההמלצה לגבי
    מניות עם עתיד 04/09/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מובילאיי היא עליה של 100% כי אין לה מתחרים. תקנו מגדלי התיכון החברה בדרך הנכונה ומחלקת דיבידנדים לא רעים. תקנו מנדלסון שצריכה לעלות עוד 70%. תקנו בזן שתעלה המון.
    סגור
  • 23.
    Yes
    Iz 100 04/09/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    5 2
    !!! ............ It is
    סגור
  • אחי שלי איצקו
    פרופ. אבירם 04/09/2014 17:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הECB מדהים בחולשתו. לדראגי הייתה האפשרות לבחור בין גרוע לגרוע מאד...והוא בחר בגרוע מאד!! ניגמרו לו כלי העבודה ,שגם כך למעשה, לא היו קיימים! השאלות הרצות בברנז'ות בעולם...האם זאת תהיה ארה"ב או אולי אירופה שיתנפצו ראשונים! או אולי ילכו שניהם יחדיו בלתי אם נועדו!
    סגור
  • 22.
    רציו שווה שער 80 והטמבלים מממשים פרוטות.... (ל"ת)
    דודינקה 04/09/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • רק אבנר (ל"ת)
    מניות הגז בלוף 04/09/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 21.
    אידיוטים מוכרים רציו...לא מבינים מה זה השקעה לטווח ארוך (ל"ת)
    יעקב 04/09/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 20.
    ולא לגעת בקמהדע (ל"ת)
    ליאור 04/09/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    5 17
    סגור
  • 19.
    כמובן שתקבלו פחות בפי שלוש מעוף. חחחח (ל"ת)
    ליאור 04/09/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 18.
    לא לגעת במזור ולא קמהדע ולא אינסולין. רק פריגו +טבע (ל"ת)
    פיני 04/09/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • מצויינת לא להחפיש
    אינסוליין הודעה מצוי 04/09/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 9
    אינסוליין-משרד הפטנטים ביפן קיבל בקשת הפטנט, כפוף לתשלום אגרות
    סגור
  • 17.
    אנחנו בשעה 2 מטומטמי לונד -קמהדע -בבילון-קמטק=דסקש (ל"ת)
    מיכה 04/09/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • 16.
    בונוס ביוגרופ - להזהר
    ניר 04/09/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    3 7
    החברה נותנת ל 80 מיליון כתבי אופציה לפקוע זה אומר שמשקיעים כמוני שנפגשו עם המנכל ושאר חברי ההנהלה שמענו נפלאות ותכלס נעקצנו הכי כואב שבכל הבקשות להארכת אופציה 3 טענו שאוטוטו תוצאות ביניים - חבל
    סגור
  • מה יש להזהר התוצאות יפתיעו אותך וחזק..לא לפספס (ל"ת)
    בקשר לבונוס 04/09/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אבדן אמון
    ניר 04/09/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 13
    למה לא האריכו את מימוש האופציות לחברה אין כסף והנימוק להארכות הקודמות היה שצפויות תוצאות ראשוניות שיסיייע למשקיעים לממש בקיצור מי שהקשיב למרצקי וקנה אופציות כמוני מרגיש מרומה כי הן הסתיימו לפני פרסום התוצאות וזה מצג שווא
    סגור
  • 15.
    רק רופאים מבינים שהחברה תצליח (ל"ת)
    קמהדע 04/09/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 14.
    לא יאומן אחרי הודעות מצויינות של אתמול לא יאומן (ל"ת)
    ליויתן ורציו יורדים 04/09/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • יש וממשיכים קדימה (ל"ת)
    לוקחים קצת רווחים מה 04/09/2014 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 13.
    האם הכתב מושקי בדיסקונט. מדוע דיסקונט תמיד בכותרת (ל"ת)
    זיפו 04/09/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 12.
    אני מאמין אני מזרים היום איזה 234 ממליון לתל אביב 100
    הוהדי ה14 04/09/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אתמול ראיתי שגם יוס ואחת שמבינה מזרימים עשרות מליונים אז אחלו לשלושתנו הצלחה כמה שבורסה תיפול ככה נזרים יותר אז אם יצתרך לרדת 70 אחוזין אז בגלל ההזרמות שלנו ירד רק בונגיד 40 אחוזין אחלו לנו הצלחה גם ליוס ואחת שמבינה א
    סגור
  • 11.
    להתעורר מהתרדמתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    גילת 04/09/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 10.
    מה יהיה עם כיל ?
    גיא 04/09/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 10
    איפה הימים של נסיכת הבורסה?
    סגור
  • כולי כיל
    כולי כיל 04/09/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כולי כיל
    סגור
  • 9.
    קמעדע
    אסמטי 04/09/2014 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 30
    יש לי הרגשה שהניסוי הקליני יהיה מוצלח. בהצלחה.
    סגור
  • 8.
    דלק קב רציו אבנר יעלו חזקקקק (ל"ת)
    לוויתן 04/09/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 33
    סגור
  • 7.
    לזכור מה שיורד חזק עולה חזק יותר. יום ירוק לכולם!!! (ל"ת)
    אינסוליין 04/09/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 6.
    רק מניות גז
    בנימין 04/09/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    5 17
    אבנר דלק רציו .יותר ברור מזה?
    סגור
  • תודה לתשובה ונובל בזכותכם אני מרוויח משהו מהבורסה העבשה
    נכון מאד וזה עובדה ת 04/09/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הזו שאר המניות זבל
    סגור
  • עושים לך המטומטמים, יש גז במאות מיליארדים שווה
    אצבע אדומה 04/09/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 8
    כמו 20 חברות כיל וטבע ביחד , מה יותר טוב מזה ועושים לך אצבע אדומה מטומטמים.
    סגור
  • מפסיק להרוויח עליהם שאר המניות זבל -אין מה להשקיע חוצ מ
    נכון מאד 10 שנים לא 04/09/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תשובה תודה כמובן לאבא שבשמיים שתשובה הצינור שלו בעולם הזה תודה אבא
    סגור
  • 5.
    קמעדע
    אם התוצאות חיוביות.. 04/09/2014 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 21
    אז הפריצה תהיה חזקה. בהצלחה.
    סגור
  • 4.
    סאמי תתעורר
    יוסי 04/09/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    5 8
    יאללה סאמי בוא לתא 25 תעשה שחור על המעןף תוריד אותו איזה אחוז שניים תעשה מנחוס לכולם מספיק עלה הרגו אותך צא מהחור שאתה נמצא בו יאללה סאמי סאמי צא החוצה אמא ואבא יעשו לך עוגה חחחח
    סגור
  • מה הפרוש של בוא לתא 25? באיזה תא אתה?
    סאאמי 04/09/2014 09:37
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שם אתה סגור באברבנל? וואלה. חדר טוב קיבלת. שמעתי שזה התא המיוחד של האוכלים מאחור. יש בצוות כושי 2 על 2 עם 45 ס"מ וקוטר 10 ס"מ שמרחיב וכשהוא משפריץ . מרוב לחץ זה נישפך מהפה והאוזניים. חכה טומטום. הרי אני אוהב אותך. אז שמע לסאאמי וקח את הגרושים וברח כי עוד מעט לא תוכל לקנות מסטיק בזוקה עם כל הגרושים שלך הבנת עגל?
    סגור
  • חחחחח
    יוסי 04/09/2014 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 9
    כנראה הכניסו לך חזק ביום חמישי שעבר בפקיעה הרחיבו לך אותו מאז נעלמו עקבותיך יאללה תעשה שחור אני בצד שלך תנבא שחור שירד קצת
    סגור
  • בואנה הלו בואנה אני מבין שאתה ויוס הטומטם לא מבינים
    סאאמי 04/09/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    16 1
    בורסה ושורטים. אני בשורטים במשך השנים הבאתי המכות אחי גדולות בחיים. שורט באפריקה שהייתה מלייארדים. שורט בזבלות של דנקנר שהיו מליארדים. מה אתה מבין היום אני עובד על כמה מליונים שיש אחרי ששמתי בצד את הקרן של 700000 מדירה שב 10 שנים בשורטים בעיקר הבאתי עשר מליון ומדירה שלוש חדר 700000 הפכתי לשלושה דירות באזורי חן בצפון הצפוני של תל אביב. החמש מליון שעכשיו אני משחק להנאתי. הבנתו קישקיש. השכר דירה מה אני מקבל צשלושה באזורי חן אני מביא 26000 ג'ובות ישוכר לעצמי חמד חדר בבלי ב שבע אלף. כל חודש נישאר 19 אלף הבנת יא קוקוני
    סגור
  • לאלי הפוסטמה
    סאאאאמי 04/09/2014 18:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בכמה אתה טחון בשורט רמי לוי שדחפת לכולם עם אנוניני ושלמה מאוס?(ראיתי שצץ היום)נישאר לך מה לאכול או שתבוא לבית תמחוי שלי ואצ'פר אותך
    סגור
  • קשקשן אני עשיתי פעלתי קניתי מכרתי די לזבל שכל כלומניק (ל"ת)
    אלי 04/09/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 3.
    להתרחק ממניות ביומד לקנות כיל בנק מזרחי-אלביט מערכות (ל"ת)
    איתן 04/09/2014 07:59
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 2.
    לא לגעת ובטח לא לקנות בקמהדע,רוסקה כמו ביולין,בבילון וע (ל"ת)
    מיכה 04/09/2014 07:59
    הגב לתגובה זו
    3 54
    סגור
  • 1.
    אין ממש סיבה לעלייה (ל"ת)
    אפריקה 04/09/2014 07:35
    הגב לתגובה זו
    16 12
    סגור