דוחות ויקטורי: גידול של 4% במכירות חנויות זהות ב-'צוק איתן'

רשת הקמעונאות המפעילה 27 סופרמרקטים בישראל הציגה ברבעון שחלף מכירות שיא של 224 מיליון שקל וגידול ברווח הנקי ל-5.2 מיליון שקל
 | 
אייל רביד, צילום: יח"צ
רשת הקמעונאות ויקטורי +0.29% ויקטורי 4,501 +0.29% ויקטורי בסיס:4,488 פתיחה:4,485 גבוה:4,501 נמוך:4,447 תמורה:44,386 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מסכמת רבעון שני חזק במיוחד הכולל גידול בהכנסות וברווחים. הנתון המעניין שמספקת החברה מתייחס להשלכות 'צוק איתן' על הפעילות של הרשת - וכאן מדובר בנתונים מרשימים המצביעים דווקא על גידול משמעותי בפעילות.

רשת ויקטורי מפעילה היום 27 סופרמרקטים בישראל - חלק בבעלות הקבוצה וחלק בבעלות חיצונית. ברבעון השני של השנה רשמה הרשת מכירות שיא של 224 מיליון שקל - עלייה של 23.5 בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון שחלף הסתכם ב-5.2 מיליון שקל, עלייה של 14% לעומת הרבעון המקביל.

מנתונים שהרשת מספקת במסגרת דו"ח הדירקטוריון עולה כי מתחילת מבצע צוק איתן ועד ל-25 באוגוסט - ההכנסות של הרשת מחנויות זהות גדלו ב-4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סך המכירות ברשת גדלו ב-35% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מנכ"ל החברה אייל רביד התייחס לדוחות וציין כי "גם ברבעון השני אנו מראים צמיחה מהירה בהכנסות הודות לפתיחת הסניפים החדשים, שעדיין לא באו לידי ביטוי מלא בהכנסות וברווחיות וישפיעו לחיוב גם בהמשך השנה. לצמיחה זו תרומה לתנאי הסחר של הרשת אשר ניתן לראותה בגידול בשיעור הרווח הגולמי. גם ברבעון זה אנו מראים חזק התורם לאיתנות הפיננסית של החברה כך שאנו ממוצבים היטב לניצול הזדמנויות בשוק".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה