דו"חות חזקים לקסטרו: ההכנסות זינקו 31% לסך של 221 מיליון שקל

עיתוי חג הפסח השפיעה לחיוב על הרבעון השני והרווח הנקי הסתכם ב-18.7 מיליון שקל - גידול של כ-43%
 | 
גבי רוטר, צילום: דודי חסון
רשת האופנה, קסטרו -2.81% קסטרו 7,841 -2.81% קסטרו בסיס:8,068 פתיחה:8,068 גבוה:8,012 נמוך:7,810 תמורה:55,427 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2014 בהם רשמה הכנסות של 221.5 מיליון שקל, לעומת 169.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אתשקד - גידול של 31%. הרווח הנקי לרבעון השני של השנה הסתכם בכ-18.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 13.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 42.9%.

ברמה החצי שנתית ההכנסות של קסטרו הסתכמו ב-419 מיליון שקל לעומת 366 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 14.5%. בחברה מסבירים כי תוצאות הרבעון הושפעו בעיקר מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני (14 לאפריל) ואילו בתקופה המקבילה אשתקד חל ברבעון הראשון (25 במרץ) ותוצאות החציון הושפעו גם מהעובדה כי בחודשי החורף ינואר ופברואר שרר בארץ מזג אוויר קיצי בצורה בלתי אופיינית, והיעדרו של מזג האוויר החורפי בתקופה זו השפיע לרעה על הכנסותיה של החברה בחודשים אלו ועל הרווח הגולמי.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "קסטרו מציגה צמיחה דו ספרתית הן ברבעון השני של השנה ובמחצית כולה. קסטרו סיימה רבעון שני חזק והיא ממשיכה ליישם את אסטרטגיית התרחבותה וממשיכה לשפץ חנויות ולהרחיב את שטחן והכל על מנת לאפשר הצגה מיטבית של הקולקציה, אשר היקפה גדל והתרחב במהלך השנים האחרונות."

רוטר ציין כי החברה מסכמת שנה מוצלחת במיוחד בקו הילדים של קסטרו. מאז השקתו של קו הילדים לפני שנה, הפכה קסטרו להיות שחקנית מרכזית ומובילה בקטגוריית הילדים וכיום לחברה 50 נקודות מכירה של קו הילדים בכל רחבי הארץ מתוכן 9 חנויות ייעודיות. החברה מתכוונת להמשיך ולגדול בקטגוריה זו ולפתוח נקודות מכירה נוספות.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה