ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף השיל 0.2% במחזור עלוב על רקע החששות בחו"ל

עוד יום עם תנודתיות אפסית בת"א וזאת חרף הירידות באירופה כשגם ארה"ב עוברת לאדום. סאפיינס זינקה 7.5%
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א נעלה את יום המסחר בנטייה לירידות שערים קלות, על רקע המגמה השלילית באירופה. המסחר בארה"ב נפתח בנטייה לעליות קלות ועבר למגמה מעורבת. החששות מעבר לים הגיעו הפעם מכיוונה של גרמניה לאחר שסקר ה-ZWE שיקף ירידה חדה באופטימיות של המשקיעים באשר למצב הכלכלה החזקה בגוש האירו בחצי השנה הקרובה.

בחזית המדינית, אין בינתיים אין דרך של ממש בשיחות המתנהלות בקהיר בין נציגי ישראל לחמאס בניסיון להגיע להסכמה על הפסקת אש ארוכת טווח. הזרוע הצבאית של חמאס, עז אדין אל קאסם איימה לחדש את האש אם דרישות הארגון לא ייענו.

מדד ת"א 35 +0.51% מדד ת"א 35 1,417.02 +0.51% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:1,410.73 גבוה:1,418.35 נמוך:1,407.83 תמורה:769,374,305 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סגר בירידה של 0.22% לרמה של 1,385 נק', מדד ת"א 75 ירד בשיעור מינורי של 0.05% ומדד מניות הבנקים טיפס 0.32%. מחזור המסחר היה נמוך מאוד והסתכם ב-732 מיליון שקל.

המסחר בחו"ל

המסחר באסיה ננעל בעליות שערים קלות. מדד הניקיי הוסיף 0.2%, ההאנג סנג טיפס 0.18% והקוספי עלה 0.1%.

באירופה עולים ההחשות מפני משבר נוסף, כשגם הכלכלה החזקה בגוש האירו, גרמניה כבר לא משדרת את העוצמה המצופה ממנה. זאת על רקע קריאה חלשה של סקר ה-ZWE שנערך במדינה בקרב 350 משקיעים, קריאה שעמד על 8.2 נק' בלבד לעומת צפי ל-18.2 נק'. מדד הדקס נסחר לקראת הסגירה בירידה של 0.93%, הקאק הצרפתי יורד 0.54% והפוטסי נסחר ביציבות.

המסחר בוול סטריט נפתח ביציבות. ה-s&p 500 נסחר ללא שינוי, הנאסד"ק יורד 0.16% והדאו ג'ונס יורד 0.05%.

מניות במרכז

מניית טבע -1.94% טבע 4,606 -1.94% טבע בסיס:4,697 פתיחה:4,600 גבוה:4,690 נמוך:4,577 תמורה:27,557,924 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין ונסחרה בעליות כשברקע - תחרות הולכת וגוברת לתרופת הדגל, הקופקסון.

במניית שופרסל +0.18% שופרסל 2,190 +0.18% שופרסל בסיס:2,186 פתיחה:2,190 גבוה:2,238 נמוך:2,185 תמורה:6,656,427 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נבלם המומנטום השלילי לאחר שהרשת פירסמה תוצאות חלשות לסיכום הרבעון השני של השנה. אתמול ירדה המניה ב-3.3% במחזור של 7.6 מיליון שקל.

תראפיקס ביו +3.78% תראפיקס ביו 46.7 +3.78% תראפיקס ביו בסיס:45 פתיחה:45 גבוה:47.1 נמוך:45 תמורה:63,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר שהחברה זינקה אתמול ב-17% לאחר שדיווחה על כניסה לשוק המריחואנה הרפואית עם רכישת החלק הראשון של 26% ממניות החברה האמריקאית לארה תמורת 800 אלף דולר.


תגובות לכתבה(60):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    זה עוד פעם רמי כהן האידיוט העילג המקלל
    כושי 12/08/2014 21:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבורסה נהדרת מי שזבלה זה חארות כמוך שמיסתובבים ביניינוהבנת דפוק לא נורא תמשיך להפסיד ןתתעופף מכאן
    סגור
  • ואתה בעצמך, כושי, ניבלת את פיך... במה שכתבת לעיל.
    יש הרבה רמי כהן 13/08/2014 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הלוואי ותרוויח אבל אל תנבל את פיך וכו׳ דרך אגב: אינני רמי כהן
    סגור
  • 46.
    הבורסה לא עלובה? (ל"ת)
    רמי 12/08/2014 20:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • בגלל כל הרמאים והנוכלים שמשחקים בה ומנסים להוליך שולל
    כן היא עלובה מאד 12/08/2014 20:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    את הציבור. ידע הציבור ויזהר מכל הטוקביסטים למיניהם. בברכה, אזרח ישר שמבין בשוק ההון (פנסיונר צעיר ומנהל בדימוס באחד מהבנקים הגדולים).
    סגור
  • 45.
    לכל סוחרי היום שטיקבקו מפוזיציות ומאינטרסים אישיים לגבי
    אזרח ישר 12/08/2014 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בבילון, כדוגמת רפי דגן, אלי ביטון, פנחס, סאמי, חיים כץ, שרון, מיקי - אתם מנסים להונות את הציבור ולהוליכו שולל. הינכם פועלים כאמור מפוזיציות אישיות בנייר ומנסים בכוח להוריד את ערך הנייר כדי לקנותו במחיר יותר נמוך. אני למשל מחזיק כמות די נכבדה בנייר זה ואני מחכה בסבלנות להחזיר את ההפסדים הגבוהים שספגתי בעבר. גם הדיבידנד השמן למשל מאד קוסם לי ויחזיר לי חלק מההפסדים. ידע הציבור ויזהר.
    סגור
  • 44.
    גם נאוי בשורט לא קטן,פרוטרום,פועלים,ובבילון (ל"ת)
    רפי דגן 12/08/2014 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 43.
    איזו שרט זהב בקמהדע, הדפקטים קנו ב 3000 (ל"ת)
    רפי דגן 12/08/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 42.
    עד לדוחות של דלק רכב לא תעלה המנייה (ל"ת)
    פיני 12/08/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 41.
    לעולם לא תגיעו ל 1420-1430- גם 1400 בסכנת מוות קליני-חח (ל"ת)
    סאמי 12/08/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 40.
    אל תקנו מניות קטנו- ראו נאוי,ראו אלביט הדמיה, רק גדולות (ל"ת)
    רוני 12/08/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • טען עוד
  • 39.
    תמיד אמרתי לא בנותיה של בזק ושוב הוכחתי את הידע שלי (ל"ת)
    רון 12/08/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 38.
    לא לגעת בבנותיה של בזק לא אינטרנט ולא בי קום-בזק עדיפה (ל"ת)
    רון 12/08/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 37.
    גם אם בניורק יהיה ירוק אצלנו אדום- שורטיזם שולט שוק (ל"ת)
    סאמי 12/08/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 36.
    מי שקנה אופקו בירוק מקבל שטוזה באדום לייט-כך בבילון (ל"ת)
    רפי דגן 12/08/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 35.
    תשכחו מעליות בקרוב רק אדום-פוטים-פוטים-פוטים (ל"ת)
    רפי דגן 12/08/2014 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 34.
    ל א. א. נ. מתגובה 13.
    דן סטודנט פסיכולוגיה 12/08/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני קורא בין השורות שלכם שדברים לא טובים באים עלינו. למה אתם חושבים כך? אני מאד אופטימי ואף משתמש בניתוחים טכניים שלמדתי לאחרונה. עקבתי קצת על דיבריכם בחודשיים האחרונים והבנתי שאתם בעמדת מכירה ואף ביצוע מכירות בחסר. איך יתכן כזה פער גדול ביני לבין מה שאתם חושבים? לתשובתכם אודה. דן. צהלה.
    סגור
  • דן היקר
    איציק. אבירם. ניר 12/08/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אשמח לענות לך יותר מאוחר או מחר. רשום היכן אתה לומד ולאיזה תואר. בידידות. איציק.
    סגור
  • דן
    איציק 12/08/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ...יופי. טוב מאד. גש לדקאן רפואה או מזכירותיו. הם יוכלו לתת לך איך להשיגני. אשמח לדבר. ערב טוב. ובהצלחה בכל....גם אם הכיוונים מנוגדים!
    סגור
  • איציק
    דן 12/08/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני לומד לתואר שני באוניברסיטת ייל בקונטיקט. תודה על תשובתך.
    סגור
  • 33.
    עצם עבודה שקמהדע עברה לאדום,פרוטרום כנ"ל ובבילון גרועה
    אלי ביטון 12/08/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זה אומר שהחברה כאן יודעים את המסחר,ומה הולך מנייה מנייה
    סגור
  • 32.
    תיראו את המוסדיים הדפקטים קנו קמהדע מופסדים 25,פרוטרום
    רפי דגן 12/08/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 8
    מופסדים 6 אחוז וזה רק התחלה, מוסדיים דפקטים עם קבלות
    סגור
  • 31.
    מסכני בבילון, וואי וואי שבוע הבא 250 נקודות ,היתה 4000 (ל"ת)
    רפי דגן 12/08/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 30.
    ארית תעשיות
    ביטחוניסט 12/08/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לדעתי הזדמנות כניסה בלתי חוזרת. הרבה פצצות ופצמ"רים נורו בחודש האחרון. וכמובן מתכוננים לסבב הבא.
    סגור
  • 29.
    מקווה ששמעתם בקולי לא לגעת בבילון,ולא בלאומי. (ל"ת)
    פנחס 12/08/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 28.
    שימו לב לפריורטק - התחילה מהלך לאחר סקירה בביז
    דוד 12/08/2014 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שימו לב לפריורטק - התחילה מהלך לאחר סקירה בביז
    סגור
  • 27.
    וכרגיל ידפקו אתכם בפי שלוש כבר מתחת ל 1300-חחחחח (ל"ת)
    סאמי 12/08/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 26.
    לא לגעת בבילון,לא תיגעו בקמהדע,ולא לגעת בדלק רכב...... (ל"ת)
    סאמי 12/08/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 25.
    קנו פוטים הדרך הבטוחה לעשות הון. (ל"ת)
    סאמי 12/08/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 24.
    כפי שנאמר לעולם לא תגיעו ל 1410-1420, לעולם,ספק 1400 (ל"ת)
    סאמי 12/08/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 23.
    קמהדע תחת שורט,פרוטרום כנל-להתרחק,קנו אודיוקוס,אופקו (ל"ת)
    פיני 12/08/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 22.
    לא להתקרב לקמהדע ולא פרוטרום,ולא בבילון,לא פועלים (ל"ת)
    פינחס 12/08/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 21.
    בבילון זו עקיצה, בקרוב תרד ל 250 - מי המרוויחים-שורטיסט (ל"ת)
    חיים כץ 12/08/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 20.
    הכי כדאי זה אופקו+אלביט מערכות,לא פועלים,לא בזק,לא קמהד (ל"ת)
    שמיר אלי 12/08/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 19.
    לא לגעת בבילון- תקבלו זובור ענק (ל"ת)
    פנחס 12/08/2014 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • וחושב בדיוק הפוך והמבין יבין... (ל"ת)
    אני אדם ישר 12/08/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 18.
    בצענו שורט דלק רכב=דלק קבוצה ואבנר,גם בלאומי שורט 300א (ל"ת)
    מוני אנקוה 12/08/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 17.
    נכנסנו לשורט ענק בדלק רכב, פועלים,פרוטרום,כלל ביו. (ל"ת)
    טוני 12/08/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 16.
    מישהו מוכן לענות
    אבי 12/08/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 8
    מה עושים מה עושים הכ תקוע לאן השוק הולך ולמה מחזיקים ונלחמים על המדד ולא פורץ האם זה הולל למטה חזק מפולת או שזאת תחנה והזדמנות אחרונה לפוטים למכור לפני טיסה והתאוששות מה מה מה ?
    סגור
  • 15.
    מעוניין לעשות קורס באופציות מעו"ף
    דני 12/08/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 7
    מכירים? ממליצים?
    סגור
  • 14.
    מתי כבר תרדו מהעניין הזה של
    טבע 12/08/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 15
    תחרות שאינה קיימת לקופקסון. כתבה מטומטמת שאתם ממשיכים לדוש בה.
    סגור
  • 13.
    אתם ודאי שואלים מתי?
    א פלוס א פלוס נ 12/08/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היום והלאה! מה היום והלאה? חכו ותיראו!
    סגור
  • 12.
    קבלו רשימת שורט -פרוטרום-בבילון-ביולין-פועלים-מזור (ל"ת)
    שרון 12/08/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • קישקוש בלבוש (ל"ת)
    Bbb 12/08/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 11.
    מלכודת בבילון תישראו עם שער 250-260 והחברה תיסגר (ל"ת)
    מיקי 12/08/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • וחושב בדיוק הפוך. (ל"ת)
    אני אדם ישר 12/08/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 10.
    לא לגעת בבנקים הגדולים-יירדו-דסקש תרד,כלל ביו שורט ענק (ל"ת)
    רני 12/08/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 9.
    שימו לב 4-מ4-בזק אדומה,פרוטרום אדומה ,לאומי אדומה ופועל (ל"ת)
    סאמי מ 2 12/08/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 8.
    דורי דבוצה אגח 7
    משקיע 12/08/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מישהו יכול להסביר לי מדוע האגח נסחר עמוק מתחת לפארי??
    סגור
  • 7.
    מניית אתלון השקעות למה לא צינתם בכתבה
    ליאור חמו 12/08/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מניה לפני זינוק ענק עקב מיזוג חברת תקשורת
    סגור
  • 6.
    סקיילקס שווה 15 נקודות ׳ (ל"ת)
    אלי מנהל בנק 12/08/2014 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • סקיילקס
    lior31 12/08/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יתקנו בגדול....וזה הזמן לקנות .
    סגור
  • 5.
    היום עליות. יש תמיכה מכל הכיוונים. (ל"ת)
    הצדיק 12/08/2014 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לצדיק
    צודק 12/08/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איזה כל הכיוונים? שמעתי שירוחם, זלדה, יוכבד, מדמון, קוקי, קושנור, זונטק, פילבי. ג'אדי.. בכלל בכיוון אחר.
    סגור
  • 4.
    עוד יום מחזור 000רווח 00000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 12/08/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • יופיטר
    **** 12/08/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה צריך להיות משקיע ענק וחכם. איך אתה מייצר מצב ומווסת את התיק הענק שלך שכל יום 000 מחזור ו00000 רווח? זה ענק איך אתה מייצר בדיוק את אותם סכומים.
    סגור
  • 3.
    מה קורה עם קמהדע???? (ל"ת)
    שחר 12/08/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 2.
    למרות הכל לא יהיה ירוק -פועלים בשורט,לאומי ,בזק-פרוטרום (ל"ת)
    סאמי 12/08/2014 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • סאמי מאמי אתה לא הולך לים קצת? יוצא לחופש משהו? (ל"ת)
    קורא 12/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 1.
    כתבות עם אינטרסים מובהקים (ל"ת)
    סטולי 12/08/2014 08:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • סטולי
    כולנו 12/08/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זרקת משפט. ואני חושב שאף אחד לא הבין כוונתך. אולי תסביר?
    סגור