ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זיו פניני מסמן את הנקודה ההיסטורית שמעידה שתיקון גדול הולך ומתקרב

מנהל חדר המסחר במגדל שוקי הון: "כולם מדברים על הבועה בנדל"ן ובקונצרני - אבל יש הבועה הענקית היא במקום אחר" - צפו בוידיאו
 |  40
הפיצוץ קרוב?
Share
זיו פניני, מנהל חדר המסחר במגדל שוקי, מתייחס בראיון ל-BizportalTV להשלכות הריבית האפסית מסביב לעולם. "כולם מדברים על הבועה בנדל"ן ובקונצרני - אבל אף אחד לא מדבר על הבועה הכי גדולה עכשיו..."


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 משה בנישתי 09/08/2014 11:36 זיו פניני תעית בגדול....
הדקס ירד 9% הדאו ג'ונס ירד 7% בינתיים ,אפו העליות שהבטחתה בטווח הקצר בינוני בתאריך 01/08/14.....לצערי טעית בגדול........
29 לכל כותבי 06/08/2014 10:36 הסטיות למינהם...למה הסטיות נמוכות...
http://www.bizportal.co.il/article/385798
28 איש מפתח 05/08/2014 18:38 אז ככה
ראשית אני מסכים עם הניתוח של פניני. שנית יקח עוד זמן אבל הניסוי הפיננסי הכושל הזה יוביל לאמא של כל הבועות והפיצוץ יוביל אותנו לעידן חדש בכלכלה העולמית. שלישית בקשו מפניני לתת לכם את תאוריית החיזרים שלו....רק הם יוכלו להוציא את העולם מהבוץ הזה.....
מנעול 05/08/2014 19:32 לאיש מפתח
בקש אתה עבורנו. אני פוחד מחייזרים...
27 ז.פ 05/08/2014 17:22 תשובות אחרונות...
16 -קונצרני - אני אכן מחזק אותך שאם המחירים באג"ח הממשלתית נכונים - התשואות באג"ח קונצרני והמכפילים של המניות אכן סבירים ביותר.....מה גם שבעולם יש הרבה קונצרניים שהסבירות שיחזירו את החוב מלא וללא תספורת גבוהה מהמדינות עצמם... 19 - אחת שמבינה - צודקת במאה אחוז אבל גם לא התאפקת ונתת יעוץ.... סטיות תקן 18,22 - אכן הסטיות נמוכות במיוחד (היה טור שנתן את סיבות לכך לדעתי - ונכון חלקם מלאכותיות) אבל הקשר הוא שהסטיות עדיין גבוהות לתנודיות בפועל של נכס הבסיס וכאן טמונה הבעיה -השוק לא זז...ואגב הקשר לריבית הוא שהשוק לא מאמין בנפילות בריבית הנוכחית אבל גם טוען השמחירים מלאים ולכן אין לו לאן לרוץ... אגב כול פעם שהיו בעיות בשווקי הספוט האשימו את הנגזרים (לא עולה... לא יורד... לא זז וכו) 25 - 26 אני מסכים אתך (אני חושב...) יום טוב, ושוב תודה למגיבים.
26 ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 16:37 ואחרון באמת
אנו מודים ליושב במרומים שמחזיר את חיילינו לביתם. אנו כואבים את כאב משפחות הנופלים ומאחלים ומתפללים(יש לנו גם בית כנסת במישרדים. תמיד יש מניין..)לשלום הפצועים. "נערינו " ... "הזקנים" חוזרים אט אט לחיק משפחותיהם וכמובן לקן החם והאוהב שלנו.
25 ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 16:31 המשך. סוף.
קראנו היום את דיברי פרופסור סיגאל ודבריו על הכלכלות והשווקים. אנו מכבדים אותו מאוד על השגיו ככלכלן, אך, חולקים על האופטימיות המופרזת. אנו שומעים דרכו את החשיבה של בית היוצר שלו: אונ' וורטון היוקרתית. בעוד שבציבור הרוב אופטימים והמיעוט פסימים..משום מה באקדמיה ממש הפוך. אונ' וורטון במיעוט ...ואנו בצד הפסימי של המיתרס...אנו קשורים ל:סטנפורד. אוקספורד. הרווארד. פרינסטון. קיימבריז' ומספר אונ' מעולות בארץ שנימצאות בצדהשני של הסקלה מוורטון. ימים יגידו!
24 ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 15:51 המשך
3.השווקים הגיעו לצומת דרכים הנראית בעליל כקטלנית. כבר מספר שבועות אנו רואים את ההתנהגות "המוזרה" של הדאו ושל הדאקס.כתבנו כאן לאחרונה על פעילותינו.אנו ממשיכים במלוא הקיטור.
23 ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 15:47 וילהלם תגובה 5.
1.אנו אוהבים אותך ומגבים אותך בכל דרכיך.יישר כוח ובהצלחה בכל. 2.רמת המתח השוררת בין פוטין רוסיה לאובמה ארה"ב עולה מדרגה והקרבות המילוליים עלולים להתדרדר ולהחזירנו לימי המלחמה הקרה...והלוואי ויעצר שם.
22 תמיר 05/08/2014 14:58 פניני איך אתה מסביר סטיית תקן8 במעוף?
האם זה הגיוני לך?
21 שוק הנגזרים הרס את ה 05/08/2014 13:29 בורסה אין שום תזוזה. (ל"ת)
20 יופיטר שוקי הון 05/08/2014 13:13 גיוס 100 מיליון שח הזרקה לחברות המקומיות
ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155
19 אחת שמבינה א 05/08/2014 12:36 גולשים יקרים, מתי תבינו שאף אנליסט אבל אף אחד
לא יכול לדעת מתי יהיה המשבר הבא, גם כשהשוק נמצא בשיא זה לא אומר שאוטוטו המשבר מתקרב, השוק עשוי גם להמשיך להגיע לשיאים חדשים ולכן תהמרו, מוכנים להמר? ולמשקיעים הקטנים אני ממש לא ממליצה לכם להצטרף כרגע לשוק המניות.
שלום לחמודה 05/08/2014 14:34 מה שלומך ואיך הבריאות
אבל , מספר שאלות: 1.מה פרוש: אוטוטוטוטוטו? 2. גולשים בא מהמילה גולש הונגרי או גלש של יופיטר? 3.למה רק לקטנים כמוני עם מליארד שקל בעו"ש את ממליצה לא להכנס. אז מה עם הגדולים באמת..כדאי להכנס , ואני מבין, להפסיד.?4.אני מוכן להכנס אם את מבטיחה לי תשואה קטנה של 12% בחודש על המליארד.כל מה שמעל..יהיה שלך..כל מה שפחות..את משלימה.פייר?
18 סוחר סטייה מיואש 05/08/2014 12:12 מה קורה פניני עם הסטיותבשוק?
מתי הסטיות יעלו? אי אפשר לסחור ככה לא התייחסת לפרמטר הלא הגיוני הזה. האם גם זה קשור לריבית?
פחד 05/08/2014 14:39 מה קורה כאן?
גם סוטה. גם סוחר בסטייתו וגם מיואש ועוד רוצה שהסטיות יעלו...בר מינן......שילוב קטלני. מה אתה מתעסק עם שטויות...עשה כמוני. אני מכניס 1000 שקל ומאמין שבטוח אפסיד 50%..בסוף , לשימחתי ,אני מפסיד רק 37% ואני מבסוט ושיר בלב כל הים.
מישהו 05/08/2014 16:41 חחח (ל"ת)
17 Econet האוצר 05/08/2014 11:47 Econet האוצר
האם אתה מחפש הלוואה מקורית (בשיעור ריבית סביר) מעובד בתוך 6 ימי עבודה? יש לך כבר דחה ללא הרף על ידי הבנקים שלך ומוסדות פיננסיים אחרים?חדשות טובות היא כאן! אנו מציעים הלוואה ב 3% ריבית לשנה. אנחנו מאושרים, אמינים ומהימנים. אנו מציעים הלוואה לזמן ארוכה משנת אחת (1) לעשרים מקסימום חמש (25) שנים. אם אתם מעוניינים ליצור איתנו קשר בדוא"ל: econet 212@live.com בברכה, Econet האוצר
16 יעקב 05/08/2014 11:42 אין שום בועה באיגרות החוב הקונצרניות
עוד חשיבה בתוך הקופסה אותם מנהלי השקעות שכבר אמרו לפני שנתיים שיש בועה בשוק האגח טועים ומטעים,זה שיש תשואות נמוכות לא אומר שיש בועה,הריבית בארץ לא תעלה הרבה זמן והמרווחים של האגח הקונצרניות הם כמו הרמה ההיסטורית. אבל אלה אותם אנשים בורים שחשבו שב2014 התשואה ל10 ש/ניםצ בארה"ב תהיה .3.5
ינטוב 05/08/2014 14:43 אני עולה חדשה ולא מבין מזה לחשוב בתוך קופסא
מה פרוש זה
15 ז.פ. 05/08/2014 11:20 קצת תשובות למגיבים...
1 - 3 - דעות אחרות: דעות זה אחד ה"מוצרים" שיש לכול אחד והם בחינם....ללא קשר, יש גם פרופסורים עם דעה הפוכה..ללא קשר2 לא לפרופסורים (ולא לי) יש כושר ניבוי יוצא דופן וללא קשר3 - דווקא אנחנו לא לגמרי בדעה הפוכה...תקשיב טוב. לגבי מסלולי הגמל - רגולציה חדשה זו הנה הגיונית והכרחית אולם היא הופכת בשעות משבר את הקופות לסוג של קרנות... לגבי נדלן - נניח שדירה שעולה היום 1 מיליון שח ונותנת תשואה נטו של 3% תעלה בעוד 100% - מה אז? עדיין היא תיתן תשואה של 1.5%... כשהריבית אפס הנכסים שואפים לאין סוף... לגבי הכותרות 11, 14 - יש משהו במה שאתם כותבים אבל כותרת זו כותרת צריך לקרא/לשמוע מה בפנים... תודה לכל המגיבים. יום טוב.
14 לביזפורטל 05/08/2014 10:54 הכותרת תלושה מהכתבה תשנו או כאן או כאן... (ל"ת)
13 אלעד כ 05/08/2014 10:49 לא חשבתי על השינוי מסלול הללו- תוך כמה זמן הם מעבירים
את הכסף האם הם חייבים?
12 חולמים 05/08/2014 10:48 אתם חולמים בעמידה אנליסטים
לכו תחליפו מקצוע אתם לא בדיוק יודעים מה אתם רוצים
11 אלעד כ 05/08/2014 10:41 הוא אומר הפוך מהכותרת! בחיי
הוא אומר שהוא מצפה לשיאים חדשים, אגב פניני למה הסטיות במעו"ף ככ נמוכות?
10 משקיע נדלן 05/08/2014 10:38 מהקורה לנדלן האם אנו לפני קריסה?? (ל"ת)
9 אמיר 05/08/2014 10:33 פניני למה לא התייחסת לנדלן? מה שם? (ל"ת)
8 Avishai268 05/08/2014 09:22 לביזפורטל TV - תוסיפו מוזיקה קצבית ברקע (ל"ת)
החיפושיות 05/08/2014 10:08 לאבישי
בסדר, אבל למה?
מצטרף 05/08/2014 10:53 סתם כי זה יהיה נחמד... (ל"ת)
7 בדיוק שחשבתי 05/08/2014 09:19 אז ממה שאני מבין זה לא הזמן לפתוח אצלכם תיק השקעות ? (ל"ת)
מנכ"ל 05/08/2014 10:10 לבדיוק
אתה צודק. אבל כאן פותחים רק לחכמים ולא בהכרח עם תיק גדול.
6 המלש 05/08/2014 09:10 אתם לא ברורים
מי רודף אחריכם ,אתם מדברים מהר מידי. לא קלטתי את כל מה שנאמר כי דיברתם שוטפת כאילו מישהו עמד עם שוט מעליכם. אנא בראיונות הבאים דברו לאט לאט הרי עניינכם הוא שהציבור יבין את הנאמר.
5 וילהלם 05/08/2014 09:06 בוקר טוב.
בידיעת דוקטור ניר ופרופסור אבירם..אני רוצה לציין את פרופסור סיגל כאחד הטובים. אבל, תמיד אופטימי..וגם כאן הוא טוען: "יש מקום לעליות נוספות..." המשפט יש מקום מפחיד אותנו והיש מקום שווה לאחוזי טווח (שוליים )הביטחון שאנו לוקחים. לפי זה...כנראה אנו בשיא ..ומכאן הדרך לתחתיות קרובה..יום טוב.
4 ניר 05/08/2014 08:35 הערכות קדימה
באז 2009/2008 מנסים הרבה אנשים בשוק ההון ( במיוחד המקומי כדוגמאת פניני ופגוט) להיות רביני הבא-אמרנו לכם וכו... כבר מספר פעמים פגוט ופניני דברו על בועה וסכנה והשוק ,הריבית,מצב הכלכלה היו במצב הפוך.ברור שיש סכנה בשווקים ברמות האלו וצריך לחשוב על הסכנה אבל מפה ועד לתת במה ופירסום...
3 שמואל ברגר 05/08/2014 07:36 לכל מי שטוען שאין בועה כי כולם מדברים על זה
אלה שטויות. כשמוצר נסחר הרבה מעל לערכו, המחיר יצנח מתישהו, וזה לא משנה כמה מודעים לזה.
יופיטר שוקי הון 05/08/2014 09:09 מי אמר שנסחר מעל ערכו?הוא נסחר הרבה מתחת לערכו!!! (ל"ת)
יופיטר 05/08/2014 10:12 יש לך להכיר לי
בחורה צעירה, יפה ועשירה?
2 חיים 05/08/2014 07:24 מר זיו יש כתבה של פרופסור המכובד....אנא תקרא בבקשה. (ל"ת)
1 פרופסור גרמי 05/08/2014 07:11 הוא אומר הפוך מפניני . (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש