סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.2%, נצבא קפצה 5.3%, כת"ב איבדה 4.5%

מרבית המדדים עלו בשיעורים קלים בעוד יום של דשדוש על רקע רצף של אירועים ביטחוניים. טאואר סיימה יום תנודתי בעליה של 1.7%
 |  (38)
צוק איתן בבורסה, צילום: 93931715_c
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר (ב') בעליות שערים קלות, על רקע מגמה דומה באירופה ועם פתיחת שבוע המסחר בארה"ב. ברקע למסחר בשוק המקומי נמשכת הלחימה בעזה, במקביל לשני פיגועים בירושלים בהם נהרג אחד אחד ונפצעו 8. נזכיר כי מחר לא מתקיים מסחר בבורסה בעקבות תשעה באב.

מדד ת"א 35 -0.25% מדד ת"א 35 1,666.16 -0.25% מדד ת"א 35 בסיס:1,670.26 פתיחה:1,669.81 גבוה:1,676.41 נמוך:1,663.06 תמורה:709,326,724 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף 0.2% לערכו וסגר ברמה של 1,396 נקודות, מדד ת"א 75 סגר ללא שינוי ומדד הבנקים טיפס כ-1.3%. מחזור המסחר הסתכם בסך של 953 מיליון שקל.

בשוק המניות, מניית טאואר +0.56% טאואר 8,051 +0.56% טאואר בסיס:8,006 פתיחה:8,079 גבוה:8,169 נמוך:8,051 תמורה:9,295,286 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בתנודתיות ומחקה ירידות של 4% שרשמה במהלך המסחר וסגרה בעליה של 1.7%. הבוקר פרסמה החברה דוחות כספיים טובים מהציפיות. עוד נציין במסחר את {נצבא} שזינקה בכ-5.3% זאת בעקבות רצונה של חברת האם ארפורט סיטי להתמזג איתה.

אתמול בת"א

יום המסחר הראשון בבורסה בת"א הסתיים אתמול כאשר המדדים המובילים נותרו ללא שינוי ביחס לרמות הפתיחה.

מדד המעו"ף הוסיף 0.04% לרמה של 1,393 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.02%. מחזור המסחר עומד על 352 מיליון שקל.

שווקים גלובאלים

המסחר באסיה ננעל בעליות שערים למעט מדד הניקיי שסגר בירידה של 0.3%. מדד שנחאי טיפס 1.74%, ההאנג סנג עלה 0.3%.

הבורסות באירופה נסחרו על רקע הפיתרון המסתמן למשבר הבנק הפורטוגלי אספיריטו סאנטו. לקראת סיום יום המסחר המדדים ביבשבת נסחר במגמה מעורבת. מדד הדקס מאבד 0.34%, הפוטסי מוסיף 0.1% והקאק עולה 0.47%.

מניות במרכז

קובי מימון וחיים צוף מתכננים להשטיח את הפירמידה של החברות הציבוריות שבשליטתם: ארפורט סיטי +0.97% ארפורט סיטי 4,482 +0.97% ארפורט סיטי בסיס:4,439 פתיחה:4,495 גבוה:4,526 נמוך:4,439 תמורה:5,487,876 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברה הבת שלה, {נצבא}, ודיווחו על תוכנית למיזוג משולש הופכי. לאחר המיזוג נצבא תהפוך לחברה פרטית ומניותיה יימחקו מהמסחר.

חברת טאואר +0.56% טאואר 8,051 +0.56% טאואר בסיס:8,006 פתיחה:8,079 גבוה:8,169 נמוך:8,051 תמורה:9,295,286 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על זינוק של 87% במכירות לרמה של 234 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-31 מיליון דולר וה-EBITDA קפץ ל-33 מיליון דולר. בטאואר צופים כי ההכנסות ברבעון הבא יסתכמו בכ-225 מיליון דולר.

חברת אליום מדיקל +1.19% אליום מדיקל 118.9 +1.19% אליום מדיקל בסיס:117.5 פתיחה:120.3 גבוה:120.3 נמוך:117 תמורה:215,578 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום כי קיבלה אישור אמ"ר לשיווק ומכירת מערכת המיועדת לחיזוק קמות ברצפת האגן הנשי. האישור שהתקבל מאפשר לחברה למכור את המוצר גם בבתי חולים בישראל - זאת בהמשך להשקה בגרמניה ובספרד.

שותפות גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום על מינוי של מנכ"ל קבוע במקומו של טוביה לוסקין שהודח על ידי הדירקטוריון. המחליף של לוסקין הוא יוסף זינגר אשר כיהן בעבר כמנכ"ל קבוצת גרנית (של קבוצת עזריאלי).

תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    שלושה דברים
    ד"ר ניר(איצקו) 04/08/2014 17:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1) אני מקבל בברכה ואהבה את וילהלם..עלה והצלח..תרתי משמע! 2.אנו ממשיכים במלוא הקצב בתוכנית האסטרטגית שכתבתי כאן בשבועיים האחרונים... 3. לכל 97 חברינו שלום. ב"ה מתחילים לחזור הביתה(כל אחד לביתו ומשפחתו..ואף לבית המשותף של כולנו!) ערב טוב ושקט. ולא אשכח....עם ישראל חי!
    סגור
  • 28.
    אכתוב את דעתי ואת סיפורי.התחלתי לכתוב כאן אמש.
    וילהלם(Wilhelm) 04/08/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כתבתי אתמול את 51.55. היום כתבתי את 1. 3. 6 ושני ניספחיה. 12. היום צדו את עיני שלושה דברים: א) החוזים בדאו מסרבים להתיישר עם שאר החוזים וכבר נמוכים ב 40 נקודות מתחת לשיא היום...ב) ה Smi השוויצרי מסרב להתיישר עם המגמה ויורד כבר כרגע כמעט 1% ! ג)הבנקים האומללים נידחפים היום וכבר היו בפלוס 2.2% ! מי שדוחף עושה זאת ע"מ להרים את מדד 25 וקשה לו לעשות זאת..הוא מתקשה להרים את שמונת הדואליות שכבר יש בן הפרש שלילי שיתגבר לדעתו עם הירידות באמריקה...אמשיך מייד.
    סגור
  • אני גרמני נוצרי בן 30 ממינכן.
    וילהלם 04/08/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני שייך לקבוצה גדולה של אוהבי ישראל. מכאן באה העברית שלי שאני מקווה בלי שגיאות... אני עומד לעשות עלייה ואף להתגייר ואף להתגייס לשלוש שנים שרות סדיר..(כן. בגילי!) מי שאימץ אותי בארץ הם שני אנשים יקרים וקבוצתם. פרופסור אבירם ודוקטור ניר מקבוצת איציק 100. ניקשרתי אליהם מאוד...הקשר התחיל עקב לימודי במתמטיקה וכלכלה(עומד לסיים ת. שני) ואני אוסף קורסים ונקודות אצל השניים בכל אוניברסיטה שהם מופיעים בארץ ובעולם. בנוסף אני לומד לתואר מתקדם בתאולוגיה. אסיים במה שהם לימדו אותי: עם ישראל חי וקיים...תודה לחברים.
    סגור
  • להתגייר זה לחפש צרות. (ל"ת)
    לליאמי 04/08/2014 18:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לחבר או חברה
    וילהלם 04/08/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש בחיים רצונות ומאווים שקשה לעמוד בפניהם..וזה , לגבי, אחד מהם! נ:ב: אהבתי את הליאמי! אולי אאמץ זאת כשם עיברי. מה דעתך?
    סגור
  • 27.
    היום נגלה כמה עמוק קיבלו השורטים בטאואר את השטרונגול (ל"ת)
    עוף החול 04/08/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 26.
    לא להתעסק עם בבילון,מידוי,כלל ביו,פלוריסטם,דלק רכב-רק -
    אבי מלכי 04/08/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גדולות, כמו טבע,פריגו,מזרחי,חברה לישראל. עזבו את הזבל.
    סגור
  • לאבד את המכנסיים ביחד עם התחתונים. (ל"ת)
    גם בשיטה שלך אפשר 04/08/2014 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 25.
    פרוטרום-ראיתם את השורט-אתמול+היוםמעל 1 אחוז על 5.5 מילי (ל"ת)
    סאמי 04/08/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 24.
    תודה על ידיעתך שיש לצאת מחברת מידווי, כך עשיתי. (ל"ת)
    יקי לקובי 04/08/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טען עוד
  • 23.
    הדקס זה השורט הכי טוב מחזיק כשהדקס היה 10022 . (ל"ת)
    מיכה 04/08/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 22.
    קנו טאואר,פריגו,טבע, לא כלל ביו,לא דלק רכב,בטח לא פרוטר (ל"ת)
    טוביה 04/08/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • 21.
    אפריקה במחזורי שפל
    עוף החול 04/08/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שורט סקוויז של הלייף
    סגור
  • 20.
    טאואר כבר סגרה את הירידה ותסיים בירוק.
    טאואר 04/08/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מעניין איזה עליות יהיו בנאסדק לטאואר, אחרי הדוח המצויין וההמלצות של בתי ההשקעות בארה"ב צפויה עלייה יפה. נראה מחר.
    סגור
  • 19.
    לא לגעתבמידווי,תקבלו סובור-רק טבע ופריגו-אלביט מ (ל"ת)
    סהר 04/08/2014 13:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 18.
    אליום מדיקל
    סהר 04/08/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מתפרצת במאיה היום ב 9:30 : "אישור אמ"ר לשיווק מע' EndoFast Reliant LAP/ SCP עד 7/2015" . האישור שהתקבל מאפשר לחברה למכור את המוצר גם בבתי חולים בישראל - זאת בהמשך להשקה בגרמניה ובספרד. הללויההההההההההההה (((:
    סגור
  • 17.
    אני מורוח יפה בשורטים (ל"ת)
    גדי עזריאל 04/08/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • 16.
    השורטים: זה כלל ביוטכונלוגיה,בבילון,ביוליין,וקמהדע,כיל (ל"ת)
    גדי עזריאל 04/08/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 15.
    מה דעתכם על מניית כן פייט ביופרמה
    עמר 04/08/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה דעתכם על מניית כן פייט ביופרמה מישהו יכול להעריך את פטנציאל המניה הזו?
    סגור
  • עזוב אחי קקה של מניה...... (ל"ת)
    חברה תתעוררו 04/08/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 14.
    שורט דקס עובד ניפלא, +שורט נסדק,שורט פוטרום.שורט מידוי (ל"ת)
    מיכה 04/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מיכה ....הדקס קורס.....חחחחח (ל"ת)
    מיכוש 04/08/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 13.
    מצטרפים לתלונה ומלחמה בתעודות סל שהורגות אותנו. (ל"ת)
    סנדי 04/08/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 12.
    למעשה מי שדחפן..הגיעו לבגרות מנטלית..
    בורסות העולם או 04/08/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שנותנים למקבלי ההחלטות היושבים בצמתים הראשיים ואחראים על הברזים...כלים להבין שמה שהיה, נגרם לא מתופעות לוגיות וכלכליות טהורות..אלא..ממניעים , שכניראה, לעולם לא נבין..הכוללים: ניפוח בועה היסטרית, עבודה בעיניים על הרוב התמים, חזירות ורצון להפיק רווחים על חשבון החלשים... כמו שאמרתי, לא עוד! ההתפכחות הגדולה באה לפיתחינו..ולצערי, מאוחר מידי...כי המוני אנשים בעולם עלולים להפסיד ממון רב.
    סגור
  • 11.
    אל תשקיעו בדקס, עדיף בפוטסי, ובמניות הנסדק בילבד (ל"ת)
    אלי נטו 04/08/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 10.
    כפי שנאמר דלק רכב תרד היום,הזהרו מקמאדע (ל"ת)
    דניאל 04/08/2014 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 9.
    אכן לא לגעת בפועלים,לא בבילון,לא מידוי,ולא דסקש,רק טבע (ל"ת)
    קובי 04/08/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מניית קמהדע למה אזהרה
    זאב 04/08/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 4
    האם ידוע לך משהו על ממניית קמהדע שאתה מזהיר מפניה?
    סגור
  • 8.
    וכן לא כיל,ולא לאומי,ולא פרוטרום,ולא כלל ביו-כן לפריגו (ל"ת)
    שמשון 04/08/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 7.
    מציע לכם לא לגעת במידוי,לא פועליפ,לא דסק|ש ולא אפריקה (ל"ת)
    שמשון 04/08/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 6.
    של השנים האחרונות בתל רביב 25
    האם יש מצב שכל העליה 04/08/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    משער 580 ועד היום ב 1400 זה סך הכל תיקון טכני שלא היה מחוייב המציאות. האם יש סיכוי שהתיקון הטכני של 241 אחוזים כנ"ל יחזור על עצמו, ואז בנמצא את המעוף ב 3374 נקודות..שזאת כבר עליה של582 אחוזים מ 580? עשוי להיות מעניין. מה עוד שמצבים פוליטיים, כלכליים, ביטחוניים ועוד , הם בתהליך שיפור מתמיד.
    סגור
  • "מה עוד שמצבים פוליטיים,כלכליים, ביטחוניים ועוד.
    המשפט האחרון שכתבת: 04/08/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הם בתהליך שיפור מתמיד...נכתב , כמובן על דרך ההלצה..ואני מציין זאת כאן למען הבהרת דעתי שלי..החד משמעית...אין דרך חזרה..יצאנו לדרך פתלתלה במידרון..רצוי לפקוח שלוש עיניים ולבדוק מיצוב כוחותינו במרחב...ע"מ לא לחטוף....
    סגור
  • אינו עומד בשום קריטריון לוגי וכלכלי
    המדד של 25 כ1400כרגע 04/08/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    גם כשעמד על 580 הוא היה די גבולי. אם תיקחו עשרות או מאות פרמטרים מכל הסוגים והמינים לגבי מדד 25..תערבבו היטב..ותנפיקו תוצאה ראלית לכאורה ולמעשה...אמור לעמוד על 676!! כל מחיר שמעל זה, יחשב כגבוה לצורך העניין! המדד יגיע לשער זה די בקרוב...! ועם הסתבכויות בגלובוס , כפי שצופים, אף יעמוד נמוך יותר!
    סגור
  • 5.
    תרגישו היום את האדום לייט (ל"ת)
    סאמי 04/08/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 4.
    הבורסה תדשדש עוד הרבה זמן (ל"ת)
    דוד 04/08/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    מעל 8 אחוז מתחת לשיאו השנה
    הדאקס הגרמני כבר 04/08/2014 08:26
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מתחילת השנה הוא מינוס 3.58%. יש לציין שהדאקס הגרמני נחשב מאז ומתמיד למוביל מגמות ורואה נכונה את מה שעשוי או עלול להתפתח..והוא לא טועה מעולם! יש לציין משבניתוחים טכניים שנערכו כאן הודגש שער 9800 כשער בלתי ניתן לשבירה לכיוון תחתון...
    סגור
  • 2.
    כל המניות מתרסקות מה שעולה יורד חזרה. עדיף אגח
    הבורסה 04/08/2014 08:25
    הגב לתגובה זו
    4 8
    יש אג"ח שעשו מתחילת השנה 10% וזה עדיף על השקעה בהימורים של הבורסה הישראלית
    סגור
  • 1.
    מעל 8 אחוז מתחת לשיאו השנה
    הדאקס הגרמני כבר 04/08/2014 08:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מתחילת השנה הוא מינוס 3.58%. יש לציין שהדאקס הגרמני נחשב מאז ומתמיד למוביל מגמות ורואה נכונה את מה שעשוי או עלול להתפתח..והוא לא טועה מעולם!
    סגור