ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי במחזור דליל מאוד, דלק רכב קפצה 2.5%

מליסרון ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ובפער משמעותי. התעודות על גרמניה בלטו לרעה. טאואר עלתה 2.7%
 |  77
מסחר בצל הלחימה
Share
יום המסחר הראשון בבורסה בת"א הסתיים כאשר המדדים המובילים נוצרים ללא שינוי ביחס לרמות הפתיחה. מדד הבנקים סיפק תמיכה קלה למעו"ף. דם הדיווחים על כך שצה"ל משיג את הכוחות ככל הנראה נתפסים באופן חיובי בבורסה בת"א - אולי לקראת רגיעה מסוימת בגיזרת עזה.


מדד המעו"ף הוסיף 0.04% לרמה של 1,393 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.02%. מחזור המסחר עומד על 352 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטו לחיוב מניית דלק רכב (+0.67%) דלק רכב 2,562 +0.67% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק רכב בסיס:2,545 פתיחה:2,545 גבוה:2,580 נמוך:2,544 תמורה:5,970,227 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם עלייה של 2.5%, זאת על רקע רווח הון שצפויה לרשום החברה ממכירת מניות של מובילאיי במסגרת ההנפקה. עוד נציין את טבע (+4.77%) טבע 4,414 +4.77% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,213 פתיחה:4,465 גבוה:4,482 נמוך:4,382 תמורה:58,828,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שעלתה ב-0.7% ואת מליסרון שירד 0.3% במחזור הגבוה בשוק - 36 מיליון שקלים.

ביום חמישי האחרון ספגו המדדים המובילים בוול סטריט ירידות של ממש כאשר רשמו ירידה של 2%. הסיבה: חששות מהכיוון ש ארגנטינה שממשלתה הפכה לחדלת פירעון. היה זה השבוע הגרוע ביותר של המדדים המובילים בוול סטריט מזה שנתיים.

בזירה המדינית-ביטחונית,
מבצע
מבצע
אדם הפועל מטעם חבר בורסה ומשמש כנציגו. המבצע
צוק איתן מתקדם לעבר סיומו לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס במסע"ת לנסיגת כוחות צה"ל מהרצועה והסביר כי מדובר בהערכות מחדש כדי להקטין חיכוך עם מחבלי החמאס. המסחר בחו"ל המדדים בניו יורק ירדו בשיעור חד בסופ"ש האחרון כאשר ה-s&p 500 נופל 2.3% בשני ימי מסחר ומשלים את השבוע הגרוע ביותר שלו מזה שנתיים. המסחר ביום שישי היה עצבני מאוד וננעל בירידות מתונות יחסית ובמחזור הגבוה ב-27% מהממוצע בשלושת החודשים האחרונים.
הדאו ג'ונס איבד 0.41%, ה-S&P500 נחלש 0.29% והנאסד"ק ירד 0.39%.

מאט מקורמיק, מנהל קרנות מ-Bahl & Gaynor המנהלת 11 מיליארד דולר אמר לבלומברג כי "בין אם זה הבנק הפורטוגלי, חדלות הפירעון של ארגנטינה או הבלגן במזרח התיכון, נראה שהדברים האלה הפכו יותר משמעותיים למשקיעים עכשיו. כל אותם גורמים גיאופוליטיים שאולי לא השפיעו עד לפני שבועיים, הופכים לחששות רלווטיות כעת, והם משרתים כקטליזטור למכירה."

מניות במרכז

מניית דלק רכב (+0.67%) דלק רכב 2,562 +0.67% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק רכב בסיס:2,545 פתיחה:2,545 גבוה:2,580 נמוך:2,544 תמורה:5,970,227 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קפצה 2.5% במחזור מסחר חריג של כ-13 מיליון שקל. הסיבה: ההנפקה המוצלחת של חברת מובילאיי בסוף השבוע בארה"ב בה מחזיקה החברה שבעקבותיה צפויה החברה לרשום רווח הון של 250 מיליון שקל לפני מס במסגרת הדוחות הכספיים לרבעון השני. לכתבה המלאה

טבע (+4.77%) טבע 4,414 +4.77% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,213 פתיחה:4,465 גבוה:4,482 נמוך:4,382 תמורה:58,828,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה על רקע פרסום הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של השנה ביום חמישי. החברה הציגה ברבעון שחלף מכירות של 5 מיליארד דולר, ופספסה במעט את התחזיות, וכן
רווח נקי
רווח נקי
הרווח של החברה מסיכום כל ההכנסות ובניכוי כל
מתואם של 1.05 מיליארד דולר, רווח שהיה גבוה מעט מהתחזיות של האנליסטים. פער הארביטראז' על מניית החברה שלילי בשיעור קל של 0.2%.

פריון נטוורק (-0.23%) פריון נטוורק 350.8 -0.23% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריון נטוורק בסיס:351.6 פתיחה:351 גבוה:351.4 נמוך:350.2 תמורה:96,718 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות האריכה את החוזה שלה עם מיקרוסופט לתקופה של שלוש שנים, כך דיווחה החברה בסוף השבוע. במקביל, חטיבת קליינט קונקט (קונדואיט) החליטה על הפסקת שיתוף הפעולה עם גוגל בסוף אוגוסט 2014. לדיווח זה לא הייתה השפעה משמעותית על המסחר בארה"ב.

בסוף השבוע דיווחנו על כך שהחוב של טאואר (+2.25%) טאואר 12,280 +2.25% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:12,010 פתיחה:12,010 גבוה:12,320 נמוך:12,010 תמורה:30,238,089 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות לנושיה (מחזיקי האג"ח) התכווץ ב-56 מיליון שקל, זאת בזכות המרת איגרות חוב של החברה למניות. טאואר תפרסם בהמשך השבוע את תוצאותיה הכספיים לרבעון השני של השנה. לכתבה בהרחבה

חברת קפיטל פוינט (+4.92%) קפיטל פוינט 68.2 +4.92% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קפיטל פוינט בסיס:65 פתיחה:65 גבוה:68.5 נמוך:65.4 תמורה:129,355 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הפעילה
תשקיף
תשקיף
מסמך משפטי אשר מוציא הגוף אשר אחראי על הנפקת
מדף להנפקת זכויות, זאת לטובת השקעה בחברת הבת נוירודרם בהיקף של 2 מיליון דולר. נוירודרם שבוחנת
הנפקה
הנפקה
פעולה שמבצעת חברה על מנת לגייס הון. ההנפקה יכולה להיעשות בדרך של מכירת מניות לציבור, דבר שיביא לרישומה למסחר בבורסה לניירות. דרך נוספת הינה הנפקה למספר מצומצם של קונים בדרך של הנפקה פרטית. גיוס ההון עשוי לשמש להרחבת פעילות החברה, הקטנת התחבויותיה (אג"ח), ולשימוש פעילותה השוטפת. בתקופות פריחה בבורסה ישנה עליה בהנפקות
בארה"ב נדרשת למימון ביניים בהיקף כספי של כ-15 מיליון דולר מבעלי המניות.

חברת קדימהסטם (-8.89%) קדימהסטם 74.8 -8.89% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קדימהסטם בסיס:82.1 פתיחה:83 גבוה:83 נמוך:71.3 תמורה:471,313 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה הבוקר כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התרופות מרק לתקופה של שלוש שנים. כחלק מן העסקה תסרוק קדימהסטם תרופות בתחום המחלות הנוירודגנרטיביות לטיפול בטרשת נפוצה ובמחלות נוספות.

חברת אלגומייזר (+3.92%) אלגומייזר 403.4 +3.92% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלגומייזר בסיס:388.2 פתיחה:388.2 גבוה:414 נמוך:391.1 תמורה:120,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עדכנה הבוקר כי השלימה את פיתוח האבטיפוס של התוכנה שפיתחה ושחררה אותה כגרסה מסחרית ראשונה. האבטיפוס יאפשר ללקוחות החברה לנהל את קמפיין הפרסום שלהם בצורה יעילה יותר מבעבר תוך ביצוע אופטימזציות שונות.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

77 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 אני ממשיך ממקודם 03/08/2014 16:22 יש כאן אנשים טובים מאד וחבל לי עליהם כי הם תמימים
כמו יוס ואייל ועוד רבים אני מנסיוני מרגיש בעצמות שלי שבא עלינו וואחד שחיטה לא כשרה שעוד לא הייתה מעולם אז אני מכרתי את הקרן בתוספת של 10 אחוזי רווח לשנה במשך הרבה שנים שאני בפנים ועכשיו אני רגוע כי תאורטית אני יכול להפסיד את כל השאר אבל זה לא יפגע בי כי מימשתי כמו גדול לפי מה שכתבתי למעלה עכשיו אני למעשה בפנים עם 75 אחוז יתרה וגם את זה אני אעיף בקרוב ה 25 הנותרים זה מה שסיפרתי קרן פלוס אחוזי רווח גם במפולת של 1983 היתה לי אחלה שאנסה כשהעפתי 10 ימים לפני קריסת הבנקים המווסתים את הכל הייתה לי גם כמות גדולה של בנק בניין למשכנתאות שקבוצת חרדים עשירה מבני ברק הטיסו במשך שנתיים ורכבתי עליהם חופשי חופשי ובמקרה ובשאנסה לא נורמלית הטסתי אותה 3 ימים לפני הקריסה אז אני מבקש אחים שלי תקששיבו לנסיון שלי ותהנו אין כבר בשר בשוק והוא עומד להביא קריסת הקריסות
54 סאמי 03/08/2014 16:12 גילוי נאות על השורטיסטים -בתי השקעות הורסים אתכם בשורט (ל"ת)
53 המאסטרו האמיתי 03/08/2014 15:53 וויסות- ההוכחה כנסו!!!
תביטו על גרף המעו"ף. כל מילה מיותרת. הבורסה מתייבשת. מחזור מכולת שכונתית. אם הייתי מנכ"ל הבורסה או בבורד הנושא היה מדיר שינה מעיניי. מאחר והם גם בקנווניה ומקבלים משכורת שמנה כנראה שלאף אחד לא מפריע.
52 טומי 03/08/2014 15:52 מי ששמע לקחת פוטים הרוויח בגדול (ל"ת)
51 אני מתפלא למה אנשים 03/08/2014 15:51 לא זורקים לשוק את כל המניות שהרי כל כך ברור
שאנו לפני האמ..אמא של המפולות שלא ראינו כזאת מעולם המצב כל כך גרוע ומסריח ואין צ'אנס בכלל שבשוק ישרוד אני יודע שמשקיעים או קרנות ענק באמריקה מאד לחוצים ולא יודעים מה לעשות כי הם מנסים למכור ואין להם קונים רק בירידות חזקות ואני חושב שמי שיקנה אפילו בירידות של 7 אחוזים יאכל אותה קשות כי אנשים מדברים יותר ויותר ומזכירים מפולות ענק בעבר שהשוק נחתך עשרות רבות של אחוזים וזה מה שיקרה
50 פיני 03/08/2014 15:13 לא מקנא כצה תרד דלק רכב מחר-גם פועלים לא טובה,וכיל גרוע (ל"ת)
49 אבי 03/08/2014 15:01 דלק רכב לא שווה כלטום מחר תקבל בראש-לא לגעת (ל"ת)
48 מטרת מיזוג 03/08/2014 14:37 הודעה במאיה מינוי מנכל חדש ירון ייני..בקרוב תצא משימור (ל"ת)
47 אסיה פיתוח 03/08/2014 14:37 העיסקה חייבת להיסגר השבוע..בערך חודש מאז ההודעה
מהלך מפתיע: אסיה פיתוח מנהלת מו"מ למיזוג עם חברת הפורקס מט"ח 24 ...
46 סאמי 03/08/2014 14:09 קבלו הדגמה מה זה שורטט- כנסו לפוטרום- 4-6 עיסקאות 400א. (ל"ת)
45 משקיע 03/08/2014 13:29 דורי קבוצה 7
החברה היא חברת בת של גזית,כצמן הבעלים של גזית גלוב צריך את שוק ההון ולכן לדעתי יתמוך גם בחברות בנות שלהם בכל מצב. לדעתי האג"ח צריך להסחר סביב הפארי.
44 סאמי 03/08/2014 13:13 כפי שאמרתי,ותמיד אני צודק,תבדקו,אבל תנו באדום (ל"ת)
חבר של יוס 03/08/2014 13:54 הוא לא מסכים איתך
ואני כן ואם לא היום דווקא בקרוב מאד מאד אדום חזק
43 סאמי 03/08/2014 13:12 והנה האדום (ל"ת)
42 עודד 03/08/2014 13:11 אמרתי לכם כיל בשורט עתק,לא לגעת. (ל"ת)
41 שרון 03/08/2014 13:11 כפי שנאמר לא לגעת בכיל, ולא לגעת בפלוריסטם-100 אחוז הצל (ל"ת)
40 סאמי 03/08/2014 12:51 בטח שנחזור לאדום. מה חשבתם? כיח מי שולט בשוק-חחח (ל"ת)
39 משקיע 03/08/2014 12:01 דורי קבוצה אג"ח 7
אין סיבה לדעתי שיסחר ככ נמוך מאחוריהם יושבת גזית והיא תתמוך בכל דבר לדעתי
38 דוד 03/08/2014 11:59 ירוק או לא ירוק כשמדשדש זה גרוע (ל"ת)
37 אינדיאני 03/08/2014 11:41 מוכרים לאנשים קולים, שיווק קולים אגרסיבי,לקראת ריסוקם (ל"ת)
צבי 03/08/2014 12:49 אינדיאני..אתה בלחץ?
פינטזת על ימבה כסף שתעשה מהפוטים שלך...ופתאום: מה זה? הכל נהיה אבק? אל תילחץ חבר, מחר הם יתאדו לך לגמרי..כנראה לא הבנת לאן השוק הולך.
צב 03/08/2014 13:55 לצבי
אתה הבנת? נראה לי השבוע תשלשל קוביות מפחד.
36 אינדיאני 03/08/2014 11:36 זה לא יישאר ירוק-צפי לירידה של חצי אחוז היום במעוף..... (ל"ת)
35 עודד 03/08/2014 11:15 לא לגעת בכיל, פועלים תרד בהמשך,לא לגעת בפרוטרום,!!! (ל"ת)
34 מוטי 03/08/2014 10:46 אנחנו כנראה הכללה הטובה בעולם. הבורסה- בועה
בכל העולם יש ירידות גדולות. אנחנו בגרעון של 15 מיליארד רק מהמלחמנ ובבורסה אין זרים, אין ציבור ורק הקרנות מתמסרות ביניהן בסחורה. אין מוכרים כדי לא לאבד תשואה בקרנות ואפשר להחזיק את הפגר בקרור עד אין סוף.
33 תמיר 03/08/2014 10:41 לא לנגוע בפרוטרום ודסק"ש שורט ענק,גםבפניקס שורט ודלק ר. (ל"ת)
32 אמיר 03/08/2014 10:40 פועלים ולאומי לא יחזיקו מעמד וירדו כנ"ל בזק ודלק רכב.שו (ל"ת)
31 צבי 03/08/2014 10:39 שורטיסטים! הלכו לכם הפנטזיות לקיבינימט.. (ל"ת)
30 מנחם 03/08/2014 10:36 בעת הזאת
מניות ביטחוניות - אלביט מערכות , ארית תעשיות , עשות , וכדומה - תמיד פורחות בזמנים כאלה עם הזמנות שתגענה.
29 DiamondInvestment 03/08/2014 10:14 אינדיקציה למסחר יומי 3.8
לאחר פתיחה בגאפ לרצועת התמיכה 1380 1386...יש לעקוב באופן הבא.. לונג קול מעל 2040 יעד א 2100 2120 כאשר פריצה מעלה תוביל ל 2180 2220 מעל 2260 ונראה כנראה סגירה של הגאפ עם הגעה למחיר מטרה בתוך רצועת 2340 2440. שורט רק מעל 2040 בפוט 1400 עם יעד 2100 2140 יעד 2 2200 2240
28 מיקי 03/08/2014 09:16 שימו לב לטעויות של ספונסר עם כיל טבע,פועלים.כולם על הפנ (ל"ת)
27 biommm 03/08/2014 09:13 פלוריסטם -הפרדוקס.
עיקר המסחר במניה הוא בישראל. השוק באמרקיקאי פחות מכיר את החברה ונוטה להשקיע בחברות דומות אמריקאיות. הפרדוקס הוא שרוב הפרסומים המדעיים ודוחות והמלצות אנאליסטים הם באנגלית. המשקיע הישראלי לא ממש קורא אותם ונוטה לראות מה קורה בשוק האמריקאי. המשקיע האמריקאי נוטה לחברות מקומיות ובנוסף מצב "המלחמה" כיום רק מחריף את הפער התדמיתי. כל זה עומד להשתנות ממש בימים אלו. הכרה בין לאומית בפונציאל הטיפולי של רעלת הריון כטיפול יחידי ויחודי יגרום לפריצה והבנת הפוטנציאל העצום של החברה בתודעה העולמית . אנחנו לקראת שינוי כיוון...קצת סבלנות.
פלוריסטים 03/08/2014 11:47 התרסקה . בקושי תגיע לשער שהיתה פעם (ל"ת)
26 אריאל פלדמן 03/08/2014 09:11 אפסייד של 378% ל-ג'רוסלם השקעות 1084433 ע"י דה קלו!!!!!
שימו לב להערכת השווי שלהם. החברה צריכה לטוס לשמים ונסחרת במחיר עלוב בשווי 7 מיליון ש"ח. כי רוב האנשים לא מכירים אותה. יש לה הסכם עם גוגל למכשיר החדש התלת מימדי שיהפוך את העולם. סתכלו על זה ותשפטו בעצמכם http://mayafiles.tase.co.il/RPdf/891001-892000/P891275-01.pdf לא ממליץ על קניה או מכירה של שום דבר
25 אריאל פלדמן 03/08/2014 09:09 אפסייד של 378% לג'רוסלם השקעות לפי הערכת שווי של דה קלו
שימו לב להערכת השווי שלהם. החברה צריכה לטוס לשמים ונסחרת במחיר עלוב כי רוב האנשים לא מכירים אותה. יש לה הסכם עם גוגל למכשיר החדש התלת מימדי שיהפוך את העולם. סתכלו על זה ותשפטו בעצמכם http://mayafiles.tase.co.il/RPdf/891001-892000/P891275-01.pdf לא ממליץ על קניה או מכירה של שום דבר
24 מנחם 03/08/2014 09:04 בשום אופן לא מניות 75-לא דלק רכב,לא קמאדע,לא פלוריסט (ל"ת)
23 שרון 03/08/2014 09:01 ממליץלכם להתרחק מכיל,בזק ומפועלים,ולאומי,קנו פריגו וטבע (ל"ת)
22 אמיל 03/08/2014 09:01 לא לגעת בבנקים,לא בדלק רכב,לא פניקס,לא כלכלית,רק טבע (ל"ת)
21 סאמי 03/08/2014 08:28 הפוטים שלי יקפצו לעולם לא אעבור לקולים. (ל"ת)
יוס 03/08/2014 09:16 כי אתה טמבלולו זה למה. היום היום לאסוף קולים. ובמהלך
המבצע הקולים עשו יופי של כסף. ועוד יעשו. השחקנים קובעים ולא אתה וצריך לדעת לקרוא את התמונה!
ליוס המז'נון 03/08/2014 10:17 כל מה שהימלצת בשנה האחרונה אז קניתי
ואני מופסד בממוצע על כל הניירות שאמרת 27 אחוז בערך. אני לא מבין מאין אתה מביא כאלו מניות זבל מה שכן בדקתי וחלק זה מניות פיצפוניות וכשאני רוצה למכור עכשיו 6000 שקל אין קונים וזה מורי המניה בושה ואני אוכל תצמי שיצאתי פאייר
לזה שקנה 03/08/2014 13:13 תמשיך לקנות פוטים עד שיגמר לך כל הכסף (ל"ת)
אחד 03/08/2014 11:07 עוקב אחרי ההמלצות שלו והן בסדר דווקא. תן דוגמא (ל"ת)
סמי 03/08/2014 09:59 עוד פעם קפץ היוס הטומטומט
תגיד תאמת כמה אכלת השנה ובכלל בשנים האחרונות אני מתערב שהיפסדת התחתונים וגם נגיד עשית (ולא עשית למעשה) והירווחת 2000 אחוזין הרי שעל קרן של 1000 שקל כמו שלך יש לך 20000 ביג דיל אתה כל פעם קופץ מפציץ שטויות ונעלם מחר אני יזכיר לך על הקולים שהימלצת וכמובן אני מתפלה איך בחור בן 25 לדעתי לא מגוייס ועוד מצגאה שהקולים הירוויחו מרוב שמחה על כל מב שאיבדנו מישהוא פעפ שעל אותך אידיוט ולא היכחשת
סמי ממי 03/08/2014 10:40 הוא צודק. שורטיסטים מפסידים המכנסיים... (ל"ת)
ואתה סאמי (עם א?) 03/08/2014 10:31 תמשיך להתבאס מהירוק היום. מאחל לך להרויח חצי ממני
ולהבין חצי ממני בשוק. אני לא בן 25 , ותרמתי במון למדינה הזו, ואני מכיר את השוק פי אלף ממך. ועד כה כל מה שאמרתי התרחש במדויק. לא ארד לרמתך הירודה. תלמד לקרוא טכני וגרפים טרונצו' דה לה טרונצ'ו. אני כבר משוחרר ממילואים , ונתתי הרבה כדי שפרזיטים כמוך יקללו אותי. תמשיך תמשיך. קנה פוטים כל היום והלילה, ותפסיד תיקונים ועליות . בכיף לך. בטח הרטבת ופלים בקריה כל חייך
סאמי ממי אתה בחורה? 03/08/2014 12:48 אין בזה רע מותק. בחורה או מישהו שלא שירת. למה מי
משתחרר בגיל 52 יא אמה?? שתתרום חצי מיוס תדבר. סאמי ממי ראש אינדיאני
למה שיחררו 03/08/2014 11:43 אותך ממילואים
מה קרה? אני מקווה שאתה בריא כי ממילואים משתחררים בגיל 52 בערך אז את יותר מ25 כמו ששאלו
20 טומי 03/08/2014 08:27 המוסדיים מפסידים את כל כספכם, קנו דירה ותשכירו ותרוויחו (ל"ת)
19 שרון 03/08/2014 08:26 לא לשכוח פלוריסטם תעלה ב 167 אחוז (ל"ת)
18 סאמי 03/08/2014 08:25 בלי קשר לכלום יהיו ירידות אנו השואטיסטים שולטים בשוק. (ל"ת)
17 חיים 03/08/2014 08:25 מי ששמע לי עם הפוטים יכול לחייך בענק היום. (ל"ת)
16 פתרון למנהרות 03/08/2014 07:56 גם בצפון וגם בדרום ישראל צריכה לחפור מנהרות התקפיות
מה שהם עושים צריך לעשות להם.
רני 03/08/2014 09:37 ל 16
וגם לחפור מינהרות במזרח והכי חשוב לכל אורך הגבול המערבי של הים התיכון מראש הניקרה ועז עזה כי יכול להיות שחפרו מינהרות התקפיות מאיראן עד לכאן מממש לא יאומן
15 אנונימי 03/08/2014 07:48 מישהו מבין מה קורה עם פלוריסטם? (ל"ת)
כן 03/08/2014 09:04 היתה אנליסטית שרון די סטפנו שניפחה את המניה והרי התוצאה (ל"ת)
14 דני דין 03/08/2014 00:03 ירידות
מחר בפתיחה נהרות של דם ברחובות חבל רק שאני מחזיק 8 יחידות put 1370
גיל 03/08/2014 07:52 אל התהלל חוגר כמפתח (ל"ת)
איש פשוט 03/08/2014 12:25 נו דנידין מבסוט? לא זז הפוט שלך.. (ל"ת)
13 שטויות 02/08/2014 23:14 שטויות
לפני 3 שנים המעוף והסאפ היו באותו גובה. היום המעוף 1400 וה-סאפ 1900. אין סיבה שהבורסה תרד
דחלי 03/08/2014 10:23 לשטויות
השם מתאים לך כי אין בעולם מדד שקוראים אותו סאפ ובטח לא באמריקה. בחיים לא תמצא מדד בשם כזה .וגם אם היה אז מה הששר בכלל יש מדדים בעולם שעומדים בשער 20000 אז המעוף גם יגיע בקרוב ל עשרים אלף?
12 זמני הגיע 02/08/2014 23:13 ממתין
בחוסר סבלנות למחר .מעניין בכמה % יעלו אוקיינוס הפוטים שלי
ארי 03/08/2014 07:29 לחלום לא עולה כסף (ל"ת)
11 צבי 02/08/2014 22:18 לא בטוח "ירידות חדות"..נסחפתם קצת. (ל"ת)
10 בועז 02/08/2014 22:13 ירידות חדות? ממש לא
מהמסחר בחמישי אני מסיק ששחקנים יחזרו מחר מעל ל-1390 בסגירה. לדעתי, ירידות של עד חצי אחוז בפתיחה, ותיקון לכיוון שער הבסיס.
יוס 03/08/2014 09:44 כל מילה אמת (ל"ת)
9 חיים גת 02/08/2014 21:26 מקבלי החלטות דואגים לכסף שלהם . עוזבים את עזה. ומחר ?^^ (ל"ת)
8 חיים גת 02/08/2014 21:18 יוצאים מעזה כדי שהבורסה לא תרד (ל"ת)
7 איש פשוט 02/08/2014 20:58 ירידה לצורך עליה
אין ריבית הצבא יוצא החוצה אני לא ממליץ אבל מי שרואה את הנולד קונה קולים לספטמבר
6 איציק 02/08/2014 20:29 אני חוזר שוב על מה שאני כותב בכל חודש בערך
מה שיקבע את מדד המעו"ף בכל יום ויום וגם בפקיעה (שבועית וחודשית) אלה הם שחקני המעו"ף הגדולים בקזינו תל-אביב, ללא שום קשר למה שקורה או יקרה. כל המלל והניתוחים בכתבות מסוג זה הם חסרי ערך ומיותרים ורק עשויים לבלבל משקיעים תמימים. סליחה מירון..
איציק 03/08/2014 09:34 אני שוב חוזר
כסף על הריצפה קנו כמה השיותר כי המעוף יגיע ל1500 תוף חודש 1800 עד סוף השנה ו2500 עד סוף 2015
5 עולם האבסורד 02/08/2014 19:54 מה אני גאון או נביא. כנסו
בתחילת יולי עם פתיחת המלחמה שאלתי את עצמי מה מצופה שיקרה בשוק ועניתי לעצמי , "מצופה שיהיו ירידות חדות". אם כך שאלתי את עצמי מה יעשו גנבי המעוף ועניתי "דווקא יעלו את המדדים" מיד קניתי חבילת קולים ועשיתי ווווואחד בוחטא. ביום חמישי האחרון עם הפרסום על השטויות בארגנטינה שאלתי את עצמי האם זה קשור לישראל , ועניתי לעצמי "ממש לא" מצופה שזה לא ישפיע . בנוסף המלחמה צריכה להסתיים ומצופה שהמדדים יעלו. אם כך שאלתי את עצמי מה מצופה שגנבי המעוף יעשו " יורידו את המדדים צעקתי לעצמי" מיד קניתי חבילת פוטים . ביום ראשון אני הולך לחגוג חזק. נשאלת השאלה אני גאון או סתם נביא.? אני דווקא חושב שזה בכיוון של "גאון" אחח יא רב יא רב אח יא רב יא רב אילו אילו אאאאאילללו אילו רווחים.
4 אייל גורביץ 02/08/2014 19:13 אייל גורביץ שורי על טאואר תקראו את ההמלצה (ל"ת)
3 אנונימי 02/08/2014 19:04 ביזפורטל- למה אף מילה על הדאקס הגרמני ?
הדאקס הגרמני נפל ב-4.5% במשך 3 ימים בלבד! התשואה של הדאקס הגרמני מתחילת השנה שלילית ! מדובר על אחת מהכלכלות החזקות ביותר בעולם ! ואתם לא כותבים על כך אפילו מילה אחת( מה היה? מה קורה? מה צפוי?...)
2 פלוריסטם 02/08/2014 19:02 האנליסטית המוערכת שרון די סטפנו שהללו אותה פה באתר
המליצה על פלוריסטם מאז שהיא הפילה אנשים המניה הזאת רק מתרסקת וזה רק ההתחלה.
1 אלין 02/08/2014 18:54 ההזדמנות של החיים בפוקס......
אחרי ירידה של 30 אחוז מהשיא זה הזמן לקנות היא חברה מתפתחת ויהיו עוד עסקעות בהמשך
אריאל פ 03/08/2014 09:16 אפסייד מדהים של 378% לג'רוסלם השקעות 1084433 במצגת הבאה
שימו לב להערכת השווי שלהם. החברה צריכה לטוס לשמים ונסחרת במחיר עלוב כי רוב האנשים לא מכירים אותה. יש לה הסכם עם גוגל למכשיר החדש התלת מימדי שיהפוך את העולם. סתכלו על זה ותשפטו בעצמכם http://mayafiles.tase.co.il/RPdf/891001-892000/P891275-01.pdf לא ממליץ על קניה או מכירה של שום דבר
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש