שיכון ובינוי תיקח חלק בסלילת כביש בקולומביה ב-1.9 מיליארד שקל

החברה זכתה כחלק מקונסורציום בין לאומי במתווה BOT להקמה ותפעול למשך 25 שנה
 | 
כביש, צילום: יח"צ
קבוצת שיכון ובינוי +1.5% שיכון ובינוי 697.5 +1.5% שיכון ובינוי בסיס:687.2 פתיחה:693.3 גבוה:699 נמוך:687.2 תמורה:774,041 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מקבוצת אריסון, דיווחה היום (ה') על זכייה בפרויקט זכייני ראשון בקולומביה. מדובר בפרויקט, בו זכה קונסורציום בין לאומי בו חברה גם שיכון ובינוי. הפרויקט הוא פרויקט זכייני, במתווה BOT, להקמה ותפעול למשך 25 שנים של כביש אגרה סביב העיר בוגוטה, והיקפו הכולל מוערך ב-550 מיליון דולר. עבודות ההקמה יכללו הרחבת כביש קיים וסלילת מקטע חדש באורך כולל של 154 ק"מ.

חלקה של שיכון ובינוי בקבוצה הזוכה עומד על 37% ויכול לגדול ל-75%, כאשר החברה בת של שיכון ובינוי, שיכון ובינוי SBI, תיקח חלקה בעבודות ההקמה של הכביש.

יו"ר שיכון ובינוי, משה לחמני, אמר: "אנו מממשים היום שני נדבכים עיקריים באסטרטגיה של קבוצת שיכון ובינוי. האחד, צמיחה בפעילות הבינלאומית דרך כניסה למדינות חדשות, והשני, זכיה בפרויקט BOT, שמלבד עבודות ההקמה, יהווה נכס של החברה למשך שנים ארוכות. האסטרטגיה המוגדרת, יחד עם צוות עובדים ומנהלים מנוסה ומקצועי, ואופן התנהלות ערכי, ימשיכו להוביל את שיכון ובינוי לצמיחה ולהצלחות נוספות בעתיד"

מנכ"ל שיכון ובינוי, עופר קוטלר: "שיכון ובינוי מגשימה את האסטרטגיה העסקית שעל פיה היא פועלת. שיכון ובינוי תביא לפרויקט את יכולות הביצוע, מצוינות, מקצועיות וניסיון של עשרות השנים בביצוע מוצלח של פרויקטים דומים, והכל תוך תפיסה כי פרויקט תשתית יכול וצריך להיבנות תוך התחשבות בסביבה, תוך ראייה והבנה של הצרכים השונים ".

מנהל חטיבת הזכיינות בשיכון ובינוי, עמי לנדאו: "הזכייה בפרויקט ראשון בקולומביה מראה כי לקבוצה יכולות ביצוע גם כשהיא מתמודדת בשוק הגלובלי, מול חברות ענק בתחום. אנחנו מביאים לשולחן מקצועיות, ניסיון, ידע וחשוב לא פחות מכך – איתנות פיננסית ויכולות ניהול מוכחות".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה