ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ת"א סגרה בירידות קלות: בזק איבדה 1.6%, סקיילקס צללה ב-21.4%

המסחר באחד העם ננעל ביציבות: המעו"ף איבד 0.11% ות"א 75 נחלש ב-0.24%. בשוק המניות: פריגו טיפסה 1.5%
 |  44
בצל הלחימה
Share
יום המסחר הרביעי של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל לפני זמן קצר בירידות שערים מתונות. תשומת הלב המשקיעים המשיכה להיות מכוונת לגזרה הדרומית ולמבצע 'צוק איתן' אשר נכנס ליומו ה-16.


בסיכום יומי, מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נחלש ב-0.1% ל-1,396 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.24% ומדד הבנקים נחלש ב-0.3%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-975 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה לשלילה מניית בזק (-0.48%) בזק 536.9 -0.48% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:539.5 פתיחה:540 גבוה:542 נמוך:535 תמורה:33,529,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם ירידה של 1.6%. עוד נציין את סאני תקשורת (-1.51%) סאני תקשורת 228.7 -1.51% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סאני תקשורת בסיס:232.2 פתיחה:232.2 גבוה:235.4 נמוך:227.1 תמורה:1,631,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שהתרסקה ב-21.4% לאחר הזינוק המרשים שרשמה בתקופה האחרונה. עוד בלטה במסחר מניית פריגו (+2.1%) פריגו 30,640 +2.1% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,010 פתיחה:30,330 גבוה:30,680 נמוך:30,040 תמורה:28,446,848 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם עלייה של 1.5%.

המסחר בחו"ל

בעת נעילת המסחר בתל אביב, בארה"ב נרשמת מגמה מעורבת. מדד הדאו ג'ונס מאבד 0.15%, ה-S&P 500 מתחזק ב-0.11% ומדד הנאסד"ק מטפס ב-0.33%. באסיה נרשמו הבוקר עליות שערים קלות כשהמשקיעים אינם צופים שה'פד' יאלץ להקדים את העלאת הריבית נוכח נתונים האינפלציה הנמוכה. הניקיי נסחר ביציבות, ההאנג סנג עולה 0.66% ומדד שנחאי מטפס 0.2%. מניות במרכז

מניית אל על (-2.37%) אל על 152.1 -2.37% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:155.8 פתיחה:155.8 גבוה:156.9 נמוך:149.6 תמורה:6,242,894 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות טיפסה במסחר, זאת למרות שאתמול דיווחה החברה אזהרת רווח לרבעון השלישי של השנה: "בעקבות מבצע 'צוק איתן' נרשמו ביטולי טיסות רבים על ידי נוסעים זרים וישראלים, הן בטיסות יוצאות והן בטיסות נכנסות". הודעת החברות על הפסקת הטיסות לישראל מחזקת את אל על ותגדיל את הכנסותיה.

מניית סולגרין (-0.22%) סולגרין 808.2 -0.22% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סולגרין בסיס:810 פתיחה:810 גבוה:800 נמוך:800 תמורה:368 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שבשליטת צחי סולטן ריכזה עניין על רקע עסקת רכישה במסגרתה תמוזג לתוך השלד הבורסאי, חברת {סאן טים גרופ} הפועלת בתחום האנרגיה הסולארית. היקף העסקה 60.5 מיליון שקל.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 הבנקאי 24/07/2014 13:13 נאווי
לדעתי הזדמנות איסוף . לשיקול דעתכם.
27 חזי 24/07/2014 13:12 מניות לעת הנכחית
מספר מניות לאיסוף בעיתות מלחמה - ארית תעשיות ,אלביט מע' , עשות - לשלושתם פוטנציאל חזק להמראה. ושחיילינו יחזרו כולם בשלום.
26 ראל000000026 23/07/2014 21:17 גבעות-הבנתי למה טוביה בחר באלוף בחפירות גבעות (ל"ת)
25 רמי 23/07/2014 18:07 לא מאמין שיש מחזור כזה גדול זה הזוי
כמה משקעים יכלוים להיות מטומטמים הרי לומדים עם הזמן הרבה דברים ומי שסוחר בשוק ההון אני מניח שהוא לא סוחר חדש? הוא לא הבין עוד לפני ש3 שנים שפה גונבים לכם את הכסף? הסלמה זה תירוץ של כלכלה מושחתת ביפן הייתה רעידת הדמה כול יפן נחרבה ראיתם איזה התאוששות חזקה וצמיחה חזקה? פה האליטה שהם המוסדים והמדניות פה היא רק שתפסידו כסף כמה התם יכלוים להיות מטומטמים?
24 איש מרכז שפוי 23/07/2014 17:29 מתגובה 2
אכן , התופעה שציינתי הבוקר ואמש בהקשר לכתבה על שפטל..(מיצאו בארכיון בתחתית העמוד ב21.07.14) ההלל ושבח שהורעפו על מר שפטל ודעותיו..משנים כיוון עד כה וזה כבר למעלה משתי יממות לאחר כתיבת הכתבה. כמו שכתבתי והתגשתי..איני בטוח ששינוי הכיוון ע"י המוני מגיבים..לא בא בהכרח ע"י התיצבות אנשי שמאל. אני משוכנע שאנשי המרכז השפוי באו בהמוניהם. יש תגובות שבתחילת הדרך צברו 5 מעודדים..עכשיו ההפרש הוא 76 כנגד אותם 5. ערב טוב.
23 זאביק השועל 23/07/2014 17:29 כן פייט
טוב כן פייט אחד ביד שני כן פייט על העץ. חחחחחח
22 תום 23/07/2014 17:16 תם
...מהיכן שאבת את הביטחון בחברת ארית, כפי שציינת את מחירי היעד הגבוהים מאד. מניות מהסוג הזה מסוכן להיות בן ובטח בימים אלו. בהצלחה. (אשמח להיות טועה..ושתצליחי עם השקעתך!)
21 גל 23/07/2014 17:04 זה מה שנקרא מלחמת סוחר בסוחר (ל"ת)
20 כעקרון, לא מעניין 23/07/2014 17:00 אותנו מה יהיה היום, מחר..הכל עובד לפי תוכנית סדורה.
אחיזתנו האסטרטגית במספר חברות בארץ ובעולם, אנו מעבים בהתאם. וכמובן אחיזה ביתרות שורט גדולות מאד על סחורה ששאלנו בארץ ובעולם תקופה ארוכה ומניבה פירות. מכאן , בריאות לכל חיילי צה"ל שעושים מלאכת קודש! בתודה. ד"ר ניר.
19 ..וכשהתקבלה ההחלטה 23/07/2014 16:52 הטקטית והאסטרטגית..אנו נעולים על המטרה..
וכמובן ממשיכים היום למכור כמויות ענק ברחבי העולם(פירסמתי זאת כבר ב 1030 ומשום מה לא עלה) אנו לא מתרשמים מהמומחים בארץ ובעולם שמבטיחים עולם נפלא(גם בשווקים ובכלל באזורים כמו שלנו) אנו קוראים ולומדים אומנם את כולם כולל מנתחים טכניים ועוד מוכרי אשליות באשר הם. אנו מתרשמים שמה שהיה צריך להגיע כבר מספר חודשים..מגיע בגדול בימים אלו. אני מדבר על כספי נוסטרו שלנו וכן כספים בסדרי גודל עצומים...שהמחלקה הכלכלית שלנו יושבת בועדות המומחים שמנהלים וקובעים גורלם. כנראה , שאנו נגד המגמה, אבל, לכל מסיבה וחגיגה יש סוף. נאלצתי להוציא לפועל כמעט לבדי את תוכנית העבודה של כל היקרים שנימצאים באי שם ולכולם שלום.
18 עורב אמיתי 23/07/2014 16:43 לא הולך לי בפוטים (ל"ת)
17 חדש בפורום 23/07/2014 16:23 למה לא מפרסמים את העסקה שטאואר סגרה היום
משהו יודע על מה מדובר
16 ניר 23/07/2014 15:54 יום לפני פקיעה ולא קורה כלום ממש מוזר (ל"ת)
15 אחד שטוב לו 23/07/2014 13:45 אני לא מאמין איזה הימור אדיר לקחתי.
עם תחילת המלחמה קניתי חבילת קולים בהנחה שהמוסדיים יעשו הכל הפוך ממה שמצופה שיהיה. מאחר שמצופה שיהיו ירידות הימרתי שיהיו דווקא עליות. אני בהלם כמה צדקתי . מראשית המלחמה המעוף מסרב בעקשנות לרדת. כל יום עולה ועוד מעט גם היום הוא יעבור לעליות. הפקיעה בניגוד למצופה יהיה גבוהה בהרבה לעומת הפקיעה בחודש קודם. תודה למוסדיים שסדרו לי היטב את החודש. אני מקווה שהמלחמה תמשיך גם בחודש אוגוסט. אח יאה רב יא רב אח יא רב יא רב איזה איזה איזה רווחחחחים !!!!!!
לאחד 23/07/2014 14:50 כמו שכתבת הימרת - מי יתן שבהימור הבא תפסיד כפליים
כי אתה סתם איש מנותק מרושע אגואיסט ותאב בצע. כל כלב יבוא יומי אמן גם יומך
אחד שטוב לו 23/07/2014 17:13 מה אתה כועס ? את המוסדיים לא מעניין רק הכסף ???
האם ראית עוד מדינה בעולם כולו שבזמן המלחמה הבורסה שלה רק עולה ושוברת שיאים. להם מותר להרוויח ולי אסור ???? בסה"כ ניסיתי לנחש איך המוסדיים תאבי הבצע חושבים. לתדהמתי פגעתי בול. וזה עושה אותי מאושר. חיילים מתים זה חבל. אך לא נראה לי שזה מזיז למוסדיים את הקצה.
תשמע דביל 23/07/2014 14:29 הכושי הענק 2 על 2 על2 210 ק"ג 212 ס"מ
בדיוק התפנה עכשיו לכמה שעות. הוא מבקש שתמדוד את קוטר הפה הג'ורתי והרקטום. הוא יגיע לדבר איתך ויבדוק באיזה אופנים הוא יעשה את העבודה עליך עם ה 48 ס"מ על 10 ס"מ קוטר האינסטרומנט.
אחד שטוב לו 23/07/2014 17:24 אני דווקא הומו ולא הייתי מתנגד להכיר את החבר שלך (ל"ת)
אני חושב 23/07/2014 18:32 שהענק עובד בצורה הבאה:
הוא נכנס ברקטום(בלי שימון) מרחיבו וקורע אותו..ואז הוא מוציא אותו דרך פיך..חד וחלק..תהנה.
דוד 23/07/2014 13:59 חלאת אדם
שימותו חיילנו וימשך הסבל בישראל כדי שתרוויח? תתביש לך
חיים 23/07/2014 13:58 לאחד שטוב לו : שיהיה לך רע ומר וזה לא מקנאה צא ולמד דרך
ארץ יש פה לא מעט מופסדים בעסקים בשירותים ובכל ואתה חוגג התפללתי שיבוא לך מזור מכל הבחינות כן יהי רצון השם
אחד שטוב לו 23/07/2014 17:22 כל מה שאיחלת לי שיבוא עליך. אם הייתי מפסיד
זה היה עושה לך טוב ??? לקחתי הימור והצלחתי. מה הבעיה ???
14 בשיא כל הזמנים 23/07/2014 13:43 לא נראה מוזר
שהמעוף נמצא שניים וחצי וחוזים משיא כל הזמנים??
13 שאלה אישית 23/07/2014 12:18 איתמר...? בבילון...?
מוזר מאד לדעתי...
המשך לשאלה אישית 23/07/2014 12:48 האם מדובר במניות זקנות שנגמר להן המחזור ???
חחח
12 מטרת מיזוג 23/07/2014 11:53 ואולטרה מפציצות (ל"ת)
שכתבת את הדברים 23/07/2014 12:35 רצתי לבנק ופדיתי קופת גמל סולידית בסך 5 מליון שקל
אמרתי לפקיד יאללה תכניס אני רוצה להפציץ ניסה הפקיד אבל הוסבר לו ששתי החברות שוות מספר בודד של מליוני שקל כך שכל קניה או מכירה של שנקל ורבע היו מזעזעות את החברה אז ויתרתי
11 DiamindInvestment 23/07/2014 11:22 אינדיקציה למסחר יומי 23.7
יום אחרון למסחר חודש יולי משנה זהירות... צפי לתנועה מהשעה 15:30 לונג קול 380 מעל 2020 יעד א 2100 יעד 2 2200 2240 יש לציין שיש אפשרות לאגרסיביים יותר בקניה מעל 1840 עם רמת סיכון גבוהה מאוד..!!!! שורט פוט 1420 מעל 2460 יעד 2520 יעד 2 2600 2640 מעל 2660 יעד 2800 2840
שלי 23/07/2014 15:52 שעה .30 15 חלפה מה קורה עכשיו? (ל"ת)
DiamondInvestment 23/07/2014 12:02 לכל המגיבים
אני מעלה אינדיקציה לצורך עזרה לסוחרים היומיים. בשבועיים האחרונים מאז התחילה המלחמה האינדיקציה שילמה בהרבה ימים מעל 1000 ש"ח למי שעבד לפיה. כל אחד על פי שיקולו והידע שלו. הצלחות לכולכם בפקיעה מחר והכי חשוב החלמה מהירה לכל פצועי צהל.
מתעניין 23/07/2014 12:35 אתה לא מובן.
איך אתה צופה שגם הפוטים וגם הלונגים יעלו? אם אחד עולה השני יורד... משהו לא מובן בניסוח שלך.
DiamondInvestment 23/07/2014 12:58 תראה לי מקום אחד שכתבתי שפוט עולה עם קול (ל"ת)
הלו 23/07/2014 13:44 אתה עם השם המסובך באותיות או סימנים שלא מובנים לי
הגד נא לי. אתה כותב לעצמך או לוחש לגורביץ או מעוז. יאללה, אם אתה כבר עם הזקנים ולא גוייסת..תן לנו בראש וניקח טיפ להרוויח חתיכת 67 אחוז ליום.אף אחד לא יכול לבדוק אותך. כך שאתה יכול לכתוב מה בא לך בראש. רגע, אתה לא יופיטר?
10 מארק 23/07/2014 10:49 אליום מדיקל
הודעה מספר 4 בדרך ,והכל בטווח זמן של שבועיים . בהצלחה לכולנו !!
9 הבורסה בבועה!! לצאתת 23/07/2014 10:05 לצאת מהררררררר
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8 יופיטר שוקי הון 23/07/2014 09:57 ברכה והצלחה היום שנעשה הרבה כסף אמן ואמן (ל"ת)
לך קיבינימט 23/07/2014 11:26 אתה חושב עכשיו על כסף? שתפסיד מליון וחצי שח אמן (ל"ת)
7 יופיטר שוקי הון 23/07/2014 09:56 מאיפה הכסף לחול?כל התיק שלי בהפסד 500000 אלף שח
אני בכלל לא חושב על חול....אין כסף
6 צבי 23/07/2014 09:01 אתר דיסקונט כרגיל לא עובד (ל"ת)
5 אל על 23/07/2014 08:56 לא תרשום אזהרת רווח להפך כולם יטוסו באל על
המניה תעלה.
4 לשר האוצר 23/07/2014 08:35 לזרז את פרויקט ליויתן ושאר הפרויקטים של הגז
עכשו ומידדדדדדדדדדדד זה מה שישפיע הכי מהר על הכלכלה שלנו ולטובה
3 איש מרכז שפוי 23/07/2014 08:31 אני גם מציע להיכנס לתגובות הכתבה המקבילה לזאת מאמש..
קיראו את התגובות ותידהמו גם תקבלו אינדיקציה על מחשבות אנשים לעומד לקרות בשווקים.
2 איש מרכז שפוי 23/07/2014 08:28 אכן קרה הדבר בדיוק כמו שרשמתי אמש!
אתמול התייחסתי לכתבת ביז שילשום 21.07.14 עם שפטל.התגובות בשעות הראשונות של הפירסום לא אחרו לבוא. רבים הביאו תמיכה באיש ובמעשיו. אני תארתי אמש על זליגה בתגובות לצד השני ואכן הדבר בא בענק. העלו את הכתבה מארכיון ביז ותידהמו! כמו שהירגשתי , היגיעו המוני הקול השפוי(בכוונה לא מדבר על שמאל) והפכו הקערה על פיה. כרגע, רוב התגובות שומטות הקרקע משפטל ופועלו ויוצאים נגד דיברי הימין. אני חוזר ואומר שאני משוכנע שזה לא שמאל, אלא הקול השפוי. היסתכלו בעצמכם בכתבה מה 21 לחודש ותידהמו. אני לא חושב שזה מייצג שבירה חזקה שמאלה..אבל , אני בטוח ושמח שהשפויים יוצאים ואומרים דיבריהם...
1 מירון היתחרפנת? 23/07/2014 08:16 העולם כמרקחה..
ואתה מדבר על עליות כמו הולצמן ופרומוביץ הדפוקים מהבינלאומי.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש