18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: מדד המעו"ף טיפס 0.4% למרות הירידות מעבר לים

ת"א 75 הוסיף 0.7% והמשקיעים באחד העם קיזזו את הירידות של אתמול. סקיילקס קפצה 6.7%, איתמר טיפסה 5.7%
 |  42
בצל הלחימה
Share
יום המסחר בבורסת ת"א נסגר בעליות שערים, זאת למרות המגמה השלילית בחו"ל ועל רקע היום ה-14 של
מבצע
מבצע
אדם הפועל מטעם חבר בורסה ומשמש כנציגו. המבצע
'צוק איתן'. באירופה נרשמות לקראת הסגירה ירידות (הדקס מאבד כ-1%) ושבוע המסחר בארה"ב נפתח בירידות של עד 0.6% (דאו-ג'ונס).


המשקיעים בעולם נושאים עיניים לאירועים הקשים בעזה ולא פחות מכך, להחרפת הטונים והסנקציות במערב כלפי רוסיה שסיפקה למורדים באוקראינה את הטיל שהפיל את המטוס המלזי.

מדד המעו"ף טיפס 0.37% לרמה של 1,392.8 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 0.71%, ומדד מניות הבנקים קפץ כ-1%. מחזור המסחר הסתכם בכ-819 מיליון שקל.

אתמול בת"א

מדד המעו"ף סגר את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,388 נקודות, זאת לאחר שאיבד 0.97% מערכו. מדד ת"א 75 ירד ב-1.7% ומדד הבנקים צנח ב-2%. מחזור המסחר היה גבוה מהרגיל ביחס לימי ראשון אחרים והסתכם ב-717 מיליון שקל. מבצע 'צוק איתן' - עדכונים שוטפים מבצע 'צוק איתן' נכנס ליומו ה-14 ואיתו המשך הפעולה הקרקעית של צה"ל בעזה. אתמול בערב הותר לפרסום כי 13 חיילי חטיבת גולני נהרגו במהלך הפעילות הקרקעית בשכונת סג'עייה.

היממה הרביעית לפעילות הקרקעית ממשיכה להיות מרוכזת בשכונת שג'עייה שם נתקלים כוחות צה"ל בהתנגדות קשה. בנוסף, נרשמו מספר היתקלויות במסגרת נסיונות חדירה לתוך ישראל.

לדיווחים שוטפים בנושא הלחימה בעזה - לחצו כאן

המסחר בעולם

המסחר באירופה מתנהל בירידות שערים על רקע המתיחות בין מדינות המערב לרוסיה שמואשמת באספקת הטיל למורדים באוקראינה שהפילו את המטוס המלזי. גם ההסלמה בעזה תופסת את עיניי המשקיעים בעולם. מדד הדאקס מאבד כ-1%, הפוטסי הלונדוני יורד 0.4% והקאק הצרפתי נחלש ב-0.7%.

מדד שנחאי הסיני סגר בירידה של 0.2%, ההנג סנג מהונג קונג איבד 0.3% וקוספי סגר ביציבות. בטוקיו לא התקיים מסחר לרגל יום חג.

מניות במרכז

האם בעקבות מבצע 'צוק איתן' אופציית ייצוא הגז טבעי מישראל לטורקיה עדיין בתוקף? Bizportal ניתח את הסיטואציה שממנה עשויות להיות מושפעות {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש (-0.83%) דלק קידוחים יהש 940 -0.83% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:947.9 פתיחה:947.9 גבוה:955 נמוך:936 תמורה:4,834,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו רציו יהש (-1.08%) רציו יהש 229.1 -1.08% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.6 פתיחה:230 גבוה:231.5 נמוך:228.4 תמורה:1,478,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . לניתוח המלא - לחצו כאן

שותפות הנפט לפידות חלץ יהש (-2.21%) לפידות חלץ יהש 141.9 -2.21% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לפידות חלץ יהש בסיס:145.1 פתיחה:145.1 גבוה:145 נמוך:140 תמורה:28,985 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עדכנה אתמול בערב כי הפסיקה קידוח בשדה חלץ בעקבות המצב הביטחוני. לאור האמור, פנתה השותפות לממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות הלאומיות להארכת תוקף הרישיון שלה ב-3 חודשים לצורך השלמת הקידוח.

חברת אברות (-1.13%) אברות 26.3 -1.13% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אברות בסיס:26.6 פתיחה:26.6 גבוה:26.3 נמוך:26.3 תמורה:13,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות אשר תכננה לבצע
הנפקה
הנפקה
פעולה שמבצעת חברה על מנת לגייס הון. ההנפקה יכולה להיעשות בדרך של מכירת מניות לציבור, דבר שיביא לרישומה למסחר בבורסה לניירות. דרך נוספת הינה הנפקה למספר מצומצם של קונים בדרך של הנפקה פרטית. גיוס ההון עשוי לשמש להרחבת פעילות החברה, הקטנת התחבויותיה (אג"ח), ולשימוש פעילותה השוטפת. בתקופות פריחה בבורסה ישנה עליה בהנפקות
לטובת יציאה מרשימת השימור עדכנה אתמול (א') בערב כי החליטה לדחות את הגיוס אשר תוכנן להיום. בחברה ציינו כי הודעה על מועד הנפקה חדש תימסר בהמשך.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 שבי 22/07/2014 00:50 עם ישראל חי מחר יתחיל 1397 ויגע ב1400 (ל"ת)
28 קמטק חיובית 21/07/2014 17:07 המטאור בפתח וכולם במתח (ל"ת)
27 ניר 21/07/2014 15:28 בונוס ביוגרופ
החברה אמורה לפרסם תוצאות ראשוניות מהניסוי בתוך שבועיים ולמרות זאת המסחר במניה מת נראה חשוד
ניר 21/07/2014 16:01 אף אחד לא יודע מה יהיה ולכן המניה רדומה סבלנות שם המשחק (ל"ת)
26 טוביה 21/07/2014 15:18 הפסקת אש בימים הקרובים
מי שמכר את המניות שלו עשה טעות עליות חדות בפתח
איזה 21/07/2014 15:51 פתח?
פתח יציאת חרום?
25 שוק ההון ביזיון !! 21/07/2014 15:04 מה זה השליטה הזאת במדדים
חבורה של נוכלים
24 יופיטר שוקי הון 21/07/2014 15:02 חברה לילה טוב ,בזבוזז זמן אני הולך לישון ..לקחתי
בוכתה כדורים נגד הכאבים להתראות מחר ....
23 שמעון 21/07/2014 13:57 פתחתי את מדדי החוזים הכל אדום דם ואש
פתחתי את גרף הממדים בישראל , אההה הכל ירוק. עד עכשיו אני משפשף את העיניים כלא מאמין למראה עיניי. הייתכן שהמלחמה היא בכלל באירופה ? הייתכן שבישראל הכל דבש ואני סתם בפאניקה ?
22 DiamondInvestment 21/07/2014 13:45 אינדיקציה למסחר יומי21.7
לונג קול 1370 מעל 2240 יעד 2320 יעד 2 2400 2440 פריצה מעל 2460 ויעד 2600 2800 יכול להופיע... שורט פוט 1410 פריצה 2240 (מחודשת) יעד 2340 יעד 2 2400 פריצה מעל 2480 יעד 2600 2740. יש לציין שללא אירועים "מיוחדים" הדינמיקה אמורה להשאיר אותנו בטווח הנוכחי.... אין בשקט הזה לרמוז על הבאות... לכן שוב נזכיר משנה זהירות...!!!
21 לא לפספס אסיה 21/07/2014 12:48 מטרת מיזוג (ל"ת)
20 סתם איש פשוט 21/07/2014 12:04 שכחו אותנו בבית...
לכל 97 האריות שנימצאים אי שם...שימרו על עצמכם אחים אהובים...מה 3 שנישארו מאחור...ומכרמיתוש והבחורות. ובעצם, לא עשיתם מספיק כל כך הרבה שנים...אומנם ילדים מגודלים אבל גיל 50 כבר מאחורינו..אוהבים אוהבים אוהבים...
ד"ר אברטון ברקלי 21/07/2014 16:23 היי לסתם איש פשוט (ד"ר ניר)
מסור לחבורת הזקנים שדיייייייי...!! מספיק מלחמות ..מספיק לשנאה...עוד מעט תבוא היונה עם עלה של זית והארץ תישקוט 40 שנה(אולי יותר?) מסור לחברושס שישמרו על עצמם..ואולי ישובו לפני הדברים המעניינים מאד מאד....העומדים בפתח...אוהב .אברי. ברקלי.קליפואניה.
19 חכם 21/07/2014 11:30 הרסנו את החמס
בקרוב עליות חדות.
חייל 21/07/2014 11:52 שרץ "חכם"
הרסנו..עליות...תגיע לראות אותנו לוחמים בזמן שאתה מישתרץ שם.
18 אבי 21/07/2014 11:21 נוווו כבר שירד
זה לא פייר מה שקורה פה דייייייייי כבר תנו להציל את הכסף תפסיקו להחזיק את המעוף ימנוולים צריך לרדת שחררו אותו כלבים מושחטים
17 אינדיאני 21/07/2014 11:10 בושה וחרפה למדינה שכך שולטים בה שחקנים מועטים (ל"ת)
יאללה סע לאריזונה 21/07/2014 11:54 לשמורות שלכם
והשאר אותנו "בבושה ובחרפה."
16 אינדיאני 21/07/2014 11:06 תל אביב-מקום הזייה להשקיע בו-הכל הפוך על הפוך (ל"ת)
15 אינדיאני 21/07/2014 11:05 תתפכחו חברים, עובדים עליכם (ל"ת)
14 אסיה פיתוח 21/07/2014 11:05 לשים לב עולה 7.9% והיד עוד נטויה הודעה על העיסקה
שנסגרה עם פורקס מטח 24 והשמיים הם הגבול
13 אינדיאני 21/07/2014 11:05 יורו נחלש מול הדולר לשפל חדש, פה מרסקים את הדולר (ל"ת)
12 אינדיאני 21/07/2014 11:04 פסגות-אלטשולר-מגדל-עושים לכם בית ספר (ל"ת)
11 אינדיאני 21/07/2014 11:04 תקום ועדת חקירה, במקום לרדת פה 2%-מחזיקים (ל"ת)
10 אינדיאני 21/07/2014 11:04 מנפלאות שודדי המעוף דקס יורד אחוז, פה מעלים (ל"ת)
9 גילת תמיכה 1591 21/07/2014 11:03 היעד 1795 (ל"ת)
8 קוס אומומ 21/07/2014 10:39 הרמי לוי הזה
הכניסו אותי לשורט החברה של שלמה וטאפירו ואמרו ינפול ל 12000 בנתיים הוא בטון ומחזיקים אותו כמו יהלום יקר שלא יקבל שריטות
עמי לוי 21/07/2014 14:55 רמי ירד על הברכיים ל 12000 (ל"ת)
מי זה הדחליל שנצייץ? 21/07/2014 16:01 אנונינינינינינימי אלי
שלמה מאוס או טאפירו באמת ירד ל 12000 1)אם השוק ירד 60 אחוז...המניה תרד בין 30 ל40 אחוז. 2)ב 24000 מתוכנן הטבה 100% ואז ירד ל 12000
7 אבי 21/07/2014 10:23 נוכלים
חמישה ימים החזקתם את המעוף במצב מלחמה ביציבות לא ייתכן מה שקורה פה אפילו אסיה ואירופה יורדות חוזים אדומים אנשים מפחדים מהמצב ויש מיתון מה קורה פה לעזעזל מסדרים ידיים עד הפקיעה ואז בום למטה זה הריי ברור בושה לנוכלי המעוף מושחטים
6 אני מה 21/07/2014 10:08 איכפת לי
אני יודע שהולך להיות מנפולת אז מה איכפת לי אני
5 אני מה 21/07/2014 10:07 איכפת לי
הרי גוריביץ אומר עליות אז יהיה עליות
4 עולם האבסורד 21/07/2014 10:05 חגיגה בבורסה !!! יש מלחמה ! יש עשרות הרוגים ישראלים !!!
הציבור פודה את כספיו מהקרנות, הזרים בורחים , המשק במיתון , הפסדים אדירים למשק ובבורסה חגיגה !!!! הצפי עליות משמעותיות עקב המצב הנפלא במדינה סליחה עקב המצב הנפלא של גנבי המעוף.
עולם 21/07/2014 10:35 לעולם האבסורד
מה אתה הורג פה אנשים חבל ועצוב שיש הרוגים אבל ב"ה לא עשרות. נקווה ונתפלל באמת שלא יהיו עוד אבל אין עשרות
עולם האבסורד 21/07/2014 19:55 חתיכת חמור שכמוך. 25 חיילים כבר נהרגו
מה זה לדעתך חמור דביל ומטומטם שכמוך. מה זה אם לא עשרות ? האם נראה לך הגיוני שבמלחמה כזאת עקובה מדם בה עשרות משפחות מאבדות את יקירהם , טילים נורים לכל הארץ , המשק בהפסדים ובני אלף גנבי המעוף חוגגים רווחים אדירים בבורסה. איזו סיבה הייתה היום למעוף לעלות אההה ? איזו סיבה ? בכל העולם ירידות אז איך אצלנו עליות אם לא כדי להעשיר את גנבי המעוף. טפו עליכם בתי השקעות נבלות וזבלות. איך מתחילת המלחמה המעוף עלה 3% ??? איך ???
3 יופיטר שוקי הון 21/07/2014 09:15 עוד יום מחזור 000 רווח 000 מה יהיה?
כל התיק שלי בהפסד 500 אלף שח !!!לא משכתי שקל דיבידנד
ג'נגו 21/07/2014 09:31 ליופיטר
למה אתה מספר רק על התיק הקטן שבהפסד 500000 שקלים? ספר לכולם על התיק שמורווח 52 מליארד $ שברווחים קנית חלק מגוגל.. זה לא בושה.
יופיטר שוקי הון 21/07/2014 13:17 אם לי היה 52 מיליארד דולר מזמן הייתי ב USA ולא פה (ל"ת)
יופיטר שוקי הון 21/07/2014 13:15 לי אין 52$ מיליארד דולר ולא קניתי שום חלקים מגוגל
לי אין אפילו 1$ הכל שקל
2 א 21/07/2014 08:48 הנזק למשק מתחיל להיות משמעותי
גם לפני הלחימה התחילה אוירה של מיתון. אך כעת המצב קשה יותר.
ב 21/07/2014 14:58 כבר ראית מיתון עברו שבועיים ובקושי וכבר אתה מרגיש? (ל"ת)
1 אלון 21/07/2014 08:21 היום,ירידות מעל אחוז
בנוסף ללחימה תתלוה הירידות באירופה. זו דעתי בלבד.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש