ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

חיסול בעין המצלמה: צה"ל שחרר סרטון של סיכול חדירת המחבלים - צפו בקטע

צה"ל סיכל חדירה של 13 מחבלים.. הפסקת אש המוניטרית הוכרזה ב-10:00. בחמאס טוענים: "כל הלוחמים חזרו לעזה"
סיכול ניסיון פיגוע החדירה, צילום: דובר צה"ל
האם 'צוק איתן' שוב מתקרב לסופו? היום בשעה 10:00 נכנסה לתוקף הפסקת אש הומניטרית בת חמש שעות. ישראל הסכימה להפסקת האש וגם תנועת החמאס הודיעה כי תסכים.

בתוך כך, צה"ל חשף הבוקר ניסיון חדירה של מחבלים לישראל דרך מנהרה מעזה אל הקיבוץ סופה. במסגרת הניסיון, כ-13 מחבלים עשו את דרכם לישראל. בסרטון רואים את אנשי החמאס יוצאים מבטן המנהרה (אין פתח יחיד, כל אחד חופר לעצמו את דרך היציאה). מייד עם יציאתם בשטח ישראל, הם מתקבצים (ככל הנראה בכדי להוציא את כלי הנשק) - וזה הרגע שבו נורה לכיוונם טיל (הנקודה השחורה שנעה בהילוך איטי לעברם). בחמאס טוענים: "כל הלוחמים חזרו לעזה".


מבחינתה של ישראל, למהלך הפסקת האש ההמוניטארית שתי מטרות. הראשונה הינה לאפשר לאזרחים בחמאס להצטייד במזון ומצרכים הכרחיים שלא היו נגישים בתשעת הימים האחרונים. הסיבה השנייה הינה לאפשר לתושבים המתגוררים בעזה להיחשף להרס שנגרם שם באופן שילחץ את החמאס להפסיק את האש.

בדרך להפסקת אש?

במקביל לאירועים הביטחוניים, המגעים להפסקת אש קבועה בין ישראל לחמאס צפויים להתחיל היום במצרים אשר גם ישמשו כמתווכים. את ישראל במו"מ ייצג ראש השב"כ יורם כהן.

בתוך כך, הלילה נורו מספר רקטות לאזור קרית גת, וקרית מלאכי. מערכת 'כיפת ברזל' יירטה הלילה את שתי הרקטות. מאירועי הלילה לא נפגעו תושבים ולא נגרם נזק. הבוקר נורה מטח רקטות לעבר באר שבע אשר יורט על ידי מערכת כיפת ברזל ולא גרם לנפגעים או לנזק.


כתבות מעניינות נוספות:
"החמאס מבין שלא ישמיד את ישראל, בחדרי חדרים הוא מכיר בגבולות 1967"
איילת שקד: "אזרחים לא צריכים לספוג טילים על חשבון הפחד מפגיעה בחיילים"
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    holon
    avi 23/07/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהרגע שמצאו מנהרה או פיר יש למלא אותו במי ים של עזה.. או מי ביוב של עוטף עזה+ רמת חובב המים יגיעו לכל מקום ,,כלים שלובים לא?
    סגור
  • 15.
    לא רואים שפגעו
    שלמה 17/07/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הסרטון לא הוכיח פגיעה במחבלים
    סגור
  • 14.
    למה לא זרקו להם רימונים לתוך המנהרה וגז מרדים או
    יוסי 17/07/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיכו להם בקצה השני חחח
    סגור
  • 13.
    הסרטון לצערי ערוך
    dk 17/07/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רגע הפגיעה לא מראה אם יש אנשים בכניסה והוא חתוך בפגיעה!
    סגור
  • 12.
    לא נכון! חזרו יותר מכמה שיצאו....!!! (ל"ת)
    הנייה 17/07/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    מובן
    לא 17/07/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סליחה אבל אנחנו מדינה של או מטומטמים או צריך לארוז ולעזוב את המדינה לרוסיה מה קורה בוגי מה גם לך שמו חצאית ולבבי יש כבר שמלה תחזירו את המפתחות לא יכול להיות אומני והם משחקים בנו מטומטמים תיתעוררו בנט וליברמן תצאן מהממשלה תפסיקו עם האומני יש עסק עם רוצחים
    סגור
  • מגיע לנו / לכם
    יניב 17/07/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה פסיכים יצביעו בבחירות הבאות ללפיד או למוקיון אחר שיופיע על הבמה? לעם מטומטם מגיעה הנהגה מטומטמת.....
    סגור
  • 10.
    ומעניין אם אנחנו עכשיו גם מפוצצים את המנהרה... (ל"ת)
    וואי וואי וואי 17/07/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • השתגעת? הבום של הפיצוץ עלול להבהיל את הילדים בעזה. (ל"ת)
    נחמיה 17/07/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    סיפורי פוגי של צהל
    כפיר 17/07/2014 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הנקודה השחורה זה לא טיל, אלא המחבל שבא מימין. את הפיצוץ רואים פתאום מזוית אחרת בכלל ולא ידוע ממתי. אני נוטה להאמין לחמאס שאומר שכולם חזרו בשלום. כנראה רק זרקו ציוד וברחו.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    כל הלוחמים חזרו לעזה
    אוריאל 17/07/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אי אפשר לאמר שהחמאס מפנטז. . כנראה שכל הלוחמים באמת חזרו לעזה אבל חסרה המילה בארון
    סגור
  • 7.
    יום אבל הוכרז בשמאל הישראלי (ל"ת)
    גררר 17/07/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • תתעורר. הימין שולט פה משנת 1977
    דביל 17/07/2014 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גררר. עיוור ? חרש ? איפה אתה חיה?
    סגור
  • אתה הדביל הארסי
    קליפ 18/07/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל מעביר מיידע לערבים. השמאל צוהל כשנרצחים מתנחלים....השמאל המטורף עם התשקורת הארסית והעולם האנטישמי שולטים ...לא יזור.היהודים נשארים פה להרבה זמן.לך לעזה!!
    סגור
  • 6.
    וואו איזה יופי לראות דברים כאלו, עבודה יפה ונקיה (ל"ת)
    א 17/07/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 5.
    איפה ארגון זכויות האדם??? למה לא שלחו להם פלאיירים??
    ציני 17/07/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אולי הם באו לאכול חומוס?? צהל איפה המוסר,עכשיו יגנו אותנו בכל העולם.
    סגור
  • 4.
    לא מבינים האם 13 מחבלים נהרגו? איך יודעים על 13 מחבלים? (ל"ת)
    avi 17/07/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • פשוט תספור - תראה שיש שם 13 דמויות רצות (ל"ת)
    מסתכל 17/07/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    חייבים להכנס בכוחות הנדסה ולסלק את מפגע המנהרות (ל"ת)
    זה יהיה הישג מצוין 17/07/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    למה לא מפרסמים תמונות המחבלים שחוסלו עם הנשק שמצאו?
    טלטל 17/07/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    6 6
    איך יודעים שהיו 13 מחבלים?איפה הגופות שלהם?גם בצהל כנראה מתחילים לספר לנו סיפורי פוגי.
    סגור
  • אתה כנראה לא המסמר הכי חד בעיפרון... חח... לספור גופות?
    יום-טוב ארגזי 17/07/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ראית את הפיצוץ? אין מה להראות, בפיצוץ כזה לא נשאר כמעט כלום...
    סגור
  • 1.
    צריך לנקות את עזה.יד לנו הזדמנות שלא תחזור יותר (ל"ת)
    משה 17/07/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • שהידים
    טורקו 17/07/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רואים בבירור איך השהידים נתקפים פניקה זורקים את הכל, ומנסים ליברוח כמן עכברים עוד ליפני שירו את היריה הראשונה. רק חסר שהתיקשורת תיקרה להם כוח קומנדו של החמס
    סגור
  • 8 מחבלים.
    א.אלעזר 19/07/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערכה של צהל.8 מחבלימ מתוך ה13 שחדרו לשטח יראל.נהרגו.
    סגור