18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הנשיא פרס: "הריגת אזרחים כתוצאה מהפצצות מהאוויר - דילמה מוסרית"

הנשיא פרס התראיין ל-AP. "המצב בעזה טרגי, ואף אחד לא יאכיל אותם. הם צריכים להבין שאי אפשר לבנות כלכלה רק מלירות טילים"
 |  33
המצב מסלים
Share
הנשיא יוצא שמעון פרס התראיין לסוכנות הידיעות AP ברקע למצב בעזה ואולי בהשפעת טורו של גדעון לוי "הרעים לטייס", נדרש להתייחס לעניין ההתקפות מהאוויר והפגיעה באזרחים.


לדבריו של פרס, "יש בעיה מוסרית, אבל אין לי אין לי תשובה מוסרית לעניין הזה. אם הם יורים עלינו ולא נותנים לאמהות אצלנו ולילדים לישון לילה שלם, מה אנחנו יכולים לעשות??".

פרס המשיך ואמר בראיון כי "הסיטואציה בעזה היא נוראית וטרגית, והם (החמאס) רואים בעצמם כעת את התוצאות של הטרור. אף אחד לא יאכיל אותם והם צריכים להבין שאי אפשר לבנות כלכלה רק מלירות טילים".

מצד שני, פרס שיבח בראיון את אבו
מאזן
מאזן
דו''ח המפורסם אחת לרבעון על ידי חברות
על היציבות בגדה המערבית. לדברי, "אבו מאזן הוא מנהיג אמיתי ורציני - שמוכן לעשות שלום ואני מאמין שנוכל לעשות שלום איתו".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 לבית זקנים דחוף 16/07/2014 22:14 איפה המזרח התיכון החדש שהבטיח ?????????????...????? (ל"ת)
26 ליצן 16/07/2014 12:15 אסור להטיל רפש בצהל ע"י אמירות ששייכות לאום
בהגנה על חיי ילדי ישראל אסור שתהיי דילמה . הילדים זכאים להגנה על גופם ונפשם גם במחיר חייהם של ילדי האוייב . שיקול הדעת אם לפעול ולסכן חיי ילדים בעזה שייך לצהל אסור להטיל רפש בצהל ע"י אמירות ששייכות לאום
25 גל 16/07/2014 11:23 התבהמות
כמה ברבריות וחולגניות יש בתגובות.ללא שמעון פרס לא הייתם בכלל יושבים ומקלדים תגובות רעות ומחרחרות ריב. האיש שאת כל חיייו הקדיש לבנייתה וחיזוקה של המדינה. מעניין כמה שינאה לעצמכם יש בלבכם שכל כך הרבה רוע ועליבות יוצאת ממכם. תתעוררו אפסים ועלובים אם עוד יש בכם איזה שהוא צלם אנוש.
מרכז פרס לחלום 16/07/2014 11:51 התבהמות היחידה היא של שימון ה"מוסרי" שהקדיש את חייו
לחתרנות בלתי נלאית כנגד רבין. למניפולציות פוליטיות לתככנות מפלגתית. האיש לא שירת בצבא יום אחד. והקדיש את חייו להאדרת שמו וחשבון הבנק שלו. האיש עשה מסיבת יומולדת גרנדיוזית תוך בזבוז מליונים .זה במימד האישי. אבל במימד הציבורי הזיק לביטחון הלאומי . וגם עתה ממשיך להזיק כפי שמפורט בתגובות הציבור המפורטות מטה.. הוא אינו ראוי לשמש בתפקידו . ונבחר רק בגלל דילים מפלגתיים .אם הבחירות היו של כלל הציבור בוודאי לא היה נבחר !
בהמה בעצמך 16/07/2014 11:41 לגל
לאיזה רמת התבהמות אתה יכול לרדת? , האדם זה אחראי יותר מכולם למצב שבו שרוייה מדינת ישראל היום!!!!!!!!
אנונימי 16/07/2014 11:39 ל25 כדאי לך קצת לחקור על מר פרס . בתגובה 3
יש קישור לפועלו של פרס שמשום מה לא מדווח בתקשורת. אתה מוזמן גם לחפש באתר הכלכלה האמיתית את המאמרים על פרס וחגיגות יום ההולדת הראותניות שלו. ואולי לקינוח באתר היגיון בשיגעון לחפש אינפורמציה עליו . ולהזכירך מה רבין אמר על החתרן הבלתי נלאה? תקרא גם את כתביו של רבין המתיחסים לנ"ל ותבין מי עומד בראש המדינה
24 דוד 16/07/2014 11:21 רואים אך הדולר נימצה בשפל
הם חשבים שהציבור פרייאר לא המדינה שברת את הציבור מרצים את הבורסה על חשבון הדולר יורד על חשבון הבורסהכי מריצים את הבורסה הכסף הולך לבורסה ועצמאים צריכים לשלם כמה שיותר הממשלה להרוס את המשק שהבורסה לא משקפת את המציאות האים גם במילחמה הי עולה לזה קורעים הרצאת מניות צריך גם בזה חקירה
23 דוד 16/07/2014 11:16 שרי הממשלה יודעים רק כסף
הם עובדים על הציבור הם יודעים רק לדפוק את הציבור מיכול הכיון בהכול הממשלה לא מתפקדת בהכול בעזה צריך לשבור להם כמה שיותר שהיהה להם עבודהשהיההשקת לציבור וזה נחזור לבורסה גם במילחמה הי עולה זה שוב לדפוק את הציבור כי הדולר יורד עים הבורסה עולה הכסף הולך לבורסה לא לדולר מי שמיצה מפסיד זה שוב לדפוק את הציבור לכן חייבים להפיל את הממשלה שהי לא מתפקדת
22 אבי 16/07/2014 11:08 ביבי יודעה רק כסף לא מעניון אותומהמדינה
ביבי יודעה אך להריץ את הבורסה וגם לא מעניון אתו מהמדינה כי מדינה שהיו יורים עלוו טילים זה היהה היזדמנות פעם אחד בחיים כי טורקיה לא ביחסים אפו שיש מוסלמים יש צרות וכול את עזההעולם יודעה לכן חייב לחסל חצי עזה שיהה להם עבודה לשקם את עזה לכן כמה שישבור כך יהה להם עבודה צריך לחמס עבודה צריך לציר להם עבודה שיהה שקת אבל ביבי לא רוצה שהיהה שקת כי הוא רוצה לחזור לחיים זה לא שקת
21 אל 16/07/2014 10:55 אסון הפרס הזה אסון!!!מעולם לא נבחרת פרס!
מעולם לא נבחרת ע'י העם שאצה נשיאו.
20 אבי 16/07/2014 10:54 אפו כול העולם שהם מגנים רק את היהודים
מה זה מדינה של זונות רק לדפוק את העם היהודי אפו שיש מוסלמים יש מילחמה רק המוסלמים עוסים צרות בכול העולם וזה היהה היזדמנות לביבי אבל ביבי יודעה רק כסף לגרוף מהציבור וגם לדפוק את הציבור בכול צורה
19 בשם המוסר 16/07/2014 10:43 ממשלת אחדות עם החמס ואז יעמידו אותך לדין !!!! (ל"ת)
18 גד 16/07/2014 10:40 אין כאן בעיה מוסרית
זה או הם או אנחנו. כאשר מציגים את החמס וג'יהד בתקשורת שהם "לוחמי חופש" והם בסך הכל עכברים שחפרו בורות עמוקים ומשם הם יורים עלינו כדי לפגוע באזרחנו תוך שימוש באזרחיהם כמגן אנושי, אז לי אין כלל בעיה מוסרית בהגנה על אזרחנו. יש לראות את כל הסרטים של התמיכה האזרחית של עזה בחמס וקריאות הג'יהד והשהידים היוצאות מעזה כדי להבין שזה או הם או אנכנו ואני מעדיף אותנו עליהם.
17 אבי 16/07/2014 10:37 איש שלום
האדם חי בסרט רוצה שלום אבל בגיל תשעים עדיין לא מבין שאין פרטנר אולי בגיל 100 שנים ישכיל להבין
16 לוין 16/07/2014 10:33 אוי לה למדינה שנשיאה מדבר כך בזמן לחימה
לאן הגיעה ההפקרות
תיקון 16/07/2014 10:54 פרס אינו הנשיא אלא נשיא לשעבר (ל"ת)
15 לאה 16/07/2014 10:27 בירבר שנים ו שלום שלום לא הביא שלום! (ל"ת)
14 כול המדינה זה פלה פל 16/07/2014 10:24 כך מתנהל המדינה הוהבת כמו בת יענה
זה כולל הבורסה דפקים אותה והכול עולה
13 אין דילמה. 16/07/2014 10:19 פרס, אז אתה המנהיג הגיבור שמשאיר את הדילמה לטייסים? (ל"ת)
12 לשמעון 16/07/2014 10:19 ואיפה המוסר של הערבים שזורקים כל השנים רקטות? (ל"ת)
11 יעדכנו אתכם בשמחה 16/07/2014 10:05 לכל אפסוני המקלדת המגדפים את הנשיא......
לא אמרו לכם שזה כבר לא באופנה ? לגדף את מר פרס ואת הגברת לבני - זה כבר מזמן פאסה. נסו להתעדכן (במרכז הליכוד) את מי יש לגדף בימים אלה......
אפסון מקלדת 16/07/2014 10:22 בוז לנשיא שתוקע סכין במורל הלאומי בזמן מלחמה !
בוז לאדם הזוי שהוזה הזיות שלום. בוז לאדם מנותק ממציאות חיינו בוז לאדם שהביא עלינו אסון אוסלו בוז לאדם שהביט עלינוו את ההתנתקות שבגללה כל הארץ סופגת טילים. בוז לאדם שלא מבין שזמנו עבר ... ומזמן
10 עדיף שתשתוק 16/07/2014 10:03 פושעי אוסלו לדין. ובראשם שמעון המוסרי מבית הנשיא
חבל שלא פגעה רקטה בבית הנשיא. מעניין מה אז היה אומר (אם יכל לומר...)
9 רמי 16/07/2014 09:57 מזרח תיכון חדש... אזו אמירה מוצלחת.. עם חמאס וטילים.... (ל"ת)
8 הרס 16/07/2014 09:56 שמעון פרס
לא די לך באסון אוסלו ? , חתרן בלתי נלאה, שחרר אותנו מהזיותיך!!!!!!!
7 שמעון ברז 16/07/2014 09:55 מה אתה מציע להתמודד עם הטילים ? עם פרחים ? סתום את הברז
לך כבר לישון שמעון...
6 גדעון לוי ופרס 16/07/2014 09:49 מעוררים מחשבה . (ל"ת)
ציון 16/07/2014 10:54 המחשבה היחידה שמיעוררת בי האים הם איתנו או נגדנו נגדנוו (ל"ת)
5 אנונימי 16/07/2014 09:48 אריאל
מסירת נשק לערפת והמחבלים שלו - לא דילמה מוסרית, אלא בעיה מוסרית עמוקה
4 לפעמים דיף לסתום 16/07/2014 09:43 פרס. סיימת את תפקידך!! די נמאס ממך!! (ל"ת)
3 אנונימי 16/07/2014 09:41 שמעון פרס: הקשר הצרפתי ונתיב השחיתות (1)
קישור למאמר על פרס שמשום מה התקשורת לא מדווחת http://www.news1.co.il/Archive/003-D-19626-00.html
2 אנונימי 16/07/2014 09:35 הייתי מעדיף ש
כל הצדקנות והתיפייפות של השמאל הייתה מופנית לרגישות וסולידריות חברתית בתוך ישראל פנימה
1 אנונימי 16/07/2014 09:33 תסתום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש