ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה חיובית בבורסה: המעו"ף עלה 0.26% וסגר ב-1,400 נקודות

האפשרות להחרפת המערכה מול עזה לא הטרידה את המשקיעים בת"א. בשוק המניות: טאואר עלתה ב-5.7%, אלביט הדמיה טסה 8.4%
בורסת אחד העם, צילום: Bizportal
הבורסה באחד העם סגרה יום מסחר חיובי בעליות שערים מתונות. הבורסה בחרה להתעלם מרעשי המלחמה והמשקיעים העדיפו להתמקד בעליות השערים הנאות הנרשמות באירופה ומפתיחת מסחר חיובית בארה"ב.

בסיום המסחר, מדד המעו"ף עלה ב-0.26% ל-1,400.26 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.22%, ומדד הבנקים נסגר בעלייה של 0.52%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-966 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של 5.7%, מניית אלביט הדמיה -2.93% אלביט הדמיה 784.1 -2.93% אלביט הדמיה בסיס:807.8 פתיחה:801 גבוה:801.1 נמוך:760 תמורה:75,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה ב-8.4% במחזור גבוה. מנגד, חברת צירון -3.06% צירון 66.5 -3.06% צירון בסיס:68.6 פתיחה:68.6 גבוה:68 נמוך:65.6 תמורה:13,957 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הקטנה צללה היום ב-94.3% בעקבות השווי החריג שבו נסחרה אתמול וכעת שוויה עומד על 63 מיליון שקל.

אתמול בשעה 18:30 פורסם מדד המחירים לחודש יוני שעלה ב0.3%. צפו בחיים נתן, הכלכלן הראשי בבית ההשקעות מנורה מבטחים, מתייחס בראיון ל-BizTV למדד.

מניות במרכז

מניית פריגו +0.3% פריגו 30,480 +0.3% פריגו בסיס:30,390 פתיחה:30,230 גבוה:30,570 נמוך:30,080 תמורה:52,754,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אתמול בבורסה ב-6.6% במחזור גדול של 159 מיליון שקל על רקע שמועות למכירת החברה בפרמיה. היום מתממשת החברה בבורסה בשיעור של עד 1%.

מניית חברה לישראל +0.87% חברה לישראל 57,130 +0.87% חברה לישראל בסיס:56,640 פתיחה:56,100 גבוה:57,130 נמוך:56,000 תמורה:11,562,004 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-2.7% לאחר התקדמות בהסדר החוב בחברה הבת שלה צים והמלצת קנייה חמה מצד בית ההשקעות IBI.

הפסקת אש גם בחברת סאני תקשורת +1.08% סאני תקשורת 223.9 +1.08% סאני תקשורת בסיס:221.5 פתיחה:221.5 גבוה:225.5 נמוך:220.7 תמורה:1,264,874 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הביא לזינוק חד של 129%. נושי החברה הסכימו לקבל את הצעת חברת לפידות להזרמת הון במטרה לשמור על הזכיון לייבוא מכשירי סמסונג לישראל.

נכס הבסיס בפירמידה הקורסת של אילן בן-דב הוא חברת פרטנר +0.38% פרטנר 2,117 +0.38% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,109 גבוה:2,140 נמוך:2,075 תמורה:14,557,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרת תחת לחץ בימים אלו. עו"ד עדי פיגל מונה לכונס על מניות פרטנר שמשמשות כבטחונות למחזיקי ד' ו-ו' של סקיילקס.



ההשפעה של המלחמה על הכלכלה הולכת וגוברת ככל שהמלמה מתארכת. צפו ברשימת החברות שעלולות להיפגע מהימשכות מבצע "צוק איתן".
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    בורסה מורסה
    אורי 16/07/2014 20:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני רוצה להזהיר את הפריירים לא ליפול למלכודת דבש שנארגת זה כמה ימים. המצב כאן לא מזהיר. למעלה משני מליארד שקל יצאו מקרנות הנאמנות. ובכל זאת יש עליות זה כמה ימים. ועוד משהו מענין . כל הימים האלה הקרנות הכספיות נותנות אפס אחד גדול. הכל ערוך למשוך את הציבור להכנס ואז ...... בום. לפוצץ לו את זה בפרצוף..
    סגור
  • 36.
    שליטה מוחלטת מושחטים
    יוסי 16/07/2014 20:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלום אני האזרח הקטן שמידי פעם מושקע בפוטים או בקולים בקיצור מלחמה שחטו אותי עם הפוטים זה לא נתפס אייך ביומיים וקצת העלו כמעט 40 נקודות שישראל מקבלת כל יום בין 60 ל120!טילים על הראש אני פונה לכל מי שיהיה במיוחד למנווטים תפסיקו לשחק בנו מושחטים שצריך לעלות יורד ולהיפך ןשרוצים מתיחסים לחול פעם כן ופעם לא ומספיק עם משחקי הפקיעה בקיצור דייייייי
    סגור
  • 35.
    אם לא המבצע מעוף כבר 1420 בכל מקרה מחר עליות
    שבי 16/07/2014 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עד 1404-5 ואחר כך ירידות עד 1380 ואולי למטה בפקיעה
    סגור
  • 34.
    גיוס 100 מיליון ש״ח הזרקה לחברות הישראליות
    יופיטר שוקי הון 16/07/2014 19:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155
    סגור
  • 33.
    שלום
    סעדון(נסיביאט) 16/07/2014 18:06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    רשמתי אתמול ירידות. נפילות וכולי. זה היה אתמול באמריקה ועומד להמשיך הים ובכלל. אני עושה הפוך מכל המומחים ומצליח. אנו כאן סוחרי שוק הכרמל מכירים את השווקים עוד הרבה לפני שנולדתם. עברנו שיאים ומפלות וכל מה שתירצו. סך הכל במשך עשרות שנים אני מאמין שממוצע שלנו יותר מסביר .יש לנו חברה אינטילגנטים שמטיילים פו המון בשוק. דוקטורים ופפרוספרים והם אמרו לנו שהממוצע שהישגנו 32 אחוזים בשנה מאז שאנו משקיעים קרוב ל 50 שנה זה פגז קומפוט אמרו לנו שרבים היו מסתפקים בעשר אחוז בשנה. תעשו חמישים שנה כפול שלושים ושתיים אחוז ותבינו. הם אמרו משהוא כמו בריבית דריבית 32 אחוז במשך 50 שנה זה פנטסטי וכל אחד היה רוצה. מאחל שיהיה שקט
    סגור
  • 32.
    למה אירופה לא מדשדשת? (ל"ת)
    גל 16/07/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • כי
    גיל 16/07/2014 17:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    א. לא בא לה היא יודעת שעוד מעט היא תתרסק אז מנסה לסחוב פנימה עוד כמה פראיירים. ב.גל גדות...איזה שאפה איזו יפה. גל עושב מלאן כסף בדוגמנות מכפת לה מבורסה.
    סגור
  • 31.
    The Norway s R selling
    Doctor Everton 16/07/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    10 0
    today
    סגור
  • 30.
    מישהוא שהבנתי שכותב גם כן כאן התקשר לבוס מרחוק ובקושי
    נהג אצל רמי לוי 16/07/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שמענו כי היה שם רעש והבנו שהוא בתח בצבא ואמר לבוס לזרוק במיידית את כל הסחורה בחוץ לארץ יהיה קשה כי יש המון .ובארץ להשאיר רק מניה שלנו ולא למכור ולא לקנות עד שיחזור מצבא
    סגור
  • 29.
    וואוו
    הוותיק 16/07/2014 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 6
    יו יוו איזה עליות טירוף ממש !! אתם עושים מאתנו צחוק ? מתי ישימו סוף לשחקני המעוף האלו . תראו איך הם הביאו את השוק לאפס . פה כל הבעייה של השוק לא צריך ללכת יותר רחוק . שחקני הפוזיציות . שילכו לעזה .
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    הבוס מתחנן
    עובד תחזוקה אצל רמי 16/07/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שכל עובד ימכור קצת מהאופציות והמניות כדי להרגיע את המניה שלנו. אמרתי לו בסדר..אבל שיחפס אותי. אני מחזיק יהלום ואתן אותו ברבע מחיר. הא רמי לוי שלנו..בחרת אותנו אחד אחד ואתה יודע שאנו פשוטים אבל ממזרונים וחכמים
    סגור
  • 27.
    איך קרקפו את מי שקנה פוטים לפקיעה של מחר.גיחיגיחיחהחהחה (ל"ת)
    דקת דומיה לשורט מחר 16/07/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • אתה אדיוט
    גיחי חה בלה בלה 16/07/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ולכן תפסיד את התחתונים עם הביצים דבר שני למה אתה צוהל כמו סוס אם אחרים אולי יפסידו דקת דומיה לא הולכת יחד עם צחוקים ונעירות של חמור
    סגור
  • 26.
    אלביט הדמיה
    lior31 16/07/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    5 5
    בקרוב זינוק מטאורי......
    סגור
  • 25.
    מה נשמע בערד - (ל"ת)
    איפה היפו היפו יופיט 16/07/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • זה בטוח מהיום?
    המפולת 16/07/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    6 1
    או ישחקו עוד קצת הילדים ואז יקבלו בראש.
    סגור
  • אתה איש רע
    המהדי ה12 16/07/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אני בשדרות עוזר לתינוקות ולזקנות מישהוא כאן באתר התקשר ממילואים וביקש אארגן חברה מערד ונלך לעזור הוא אמר שיהיה להם טוב וגם לי ולחברה שבאנו מערד והוא צדק אנו עושים פו עבודת קודש אם אוכל ארשום משהוא ואם לא תפסיק לעליב אותי סתם
    סגור
  • 24.
    קרלוס מכר בזול המיבור קונה
    הכריש 16/07/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 6
    קסם מדד 25 לא כול יום יש מציאה בשוק שמדד 25 הגיעה לסי של כול הזמנים למרות המילחמה הבורסה טסה זה טוב ליקנות בזול קסם מדד 25 הוא היום עמד על 89.. זה הזמן להתחיל ליקנות זה בטוח לעשות שם כסף כל
    סגור
  • 23.
    סקלייקס לפני עלייה מטאורית, לא לפספס. דעתי בלבד. (ל"ת)
    יובל 16/07/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 22.
    גם את קהמדע מחיר מציאה ליקנות (ל"ת)
    הכריש 16/07/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 21.
    זה הזמן לקנות קסם מדד 25 מחיר מציאה
    הכריש 16/07/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ב89 זה הזמן ליקנות את קסם מדד 25 מחיר מציאה קמה שיפול לקנות יותר בלי פחד רק לקנות לא לימכור במחיר כזה
    סגור
  • מה קמה..? מה למה...?
    דג רקק 16/07/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה..אתה כריש בלי שיניים? מה..דנא נמא דנע כמה...?
    סגור
  • 20.
    עולות במקום שמניה כמו החברה לישראל תזנק 10% (ל"ת)
    מניות בעזרת השם 16/07/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 19.
    הבטיח שלא נראה מעל 1400 עוד שנים....חחח... (ל"ת)
    איפה סאמי ? 16/07/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 18.
    הזדמנות איי פיי סיי
    איי פיי סיי 16/07/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 13
    תעלה מחר 300%
    סגור
  • 17.
    מי שמוכר עושה טעות דעתי בלבד הכיוון מעלה מעלה
    אייפיסי 16/07/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 6
    השלד הזה יעשה היסטוריה
    סגור
  • 16.
    ירדה 99% הזמן לעליות לא לפספססססססס (ל"ת)
    אייפיסי 16/07/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • 15.
    כמה זמן לא ראינו ארבעה ימי עליות רצופים?
    זו הסיטואציה לעליות 16/07/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השחקנים נותנים בראש , איזה יופי הם לוקחים את כל הפוטים שמכרו לכיס
    סגור
  • 14.
    יהלומים בנחל הקישון יחי מורינו ורבינו מלך המשיח
    הרבי היקר 16/07/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    4 7
    הרבי ידע הכל איפה המרגליות הטובות!!
    סגור
  • כמה זה שווה? 5 מליון? (ל"ת)
    פה מפיק מרגליות 16/07/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 15
    סגור
  • גם אני אדם דתי, אך אינני סובר כמותך. א. הרבי שאתה מדבר
    דעה אישית 16/07/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    7 8
    עליו לא ידע הכל. הוא בסך הכל בשר ודם כמו כל אדם ואף אדם לא יודע הכל. רק ה׳ יתברך לבדו יודע הכל. ב. אתה ורבים אחרים מהחסידות שלך טועים ומטעים. הרבי שלכם זכרונו לברכה לא היה מלך המשיח וגם לא יהיה . הוא נפטר מהעולם הזה ומנוחתו עדן. מלך המשיח האמיתי טרם התגלה אלינו והוא יכול להגיע בכל יום.
    סגור
  • 13.
    אינדיקציה למסחר יומי 16.7
    DiamondInvestment 16/07/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בהתאם לתחזית מאמש פוט 1420 הגיע לאזור 2700 ש"ח... למרות "השקט היחסי" בגזרת האופציות הבוקר לדעתי יש לצפות להפתעות... לונג קול 1380 לאגרסיבים מאוד עם רמת סיכון אפשרות לקנות במחירי פתיחה עם סטופ קצר... לסוחרי בית הלל אך ורק מעל 2120 יעד א 2200 2240 כאשר רק פריצה מעל תתן יעד נוסף לאזור 2300 2340 שורט פוט 1410 לאגרסיבים מאוד עם רמת סיכון אפשרות לקנות במחירי פתיחה עם סטופ קצר... לסוחרים השמרנים יותר רק מעל 1830 עם יעד ל 1900 1930 יעד 2 1990 2020 כאשר פריצת מחיר זו צפויה להעניק לפוט בין 200 ל400 ש"ח נוספים. יום טוב ובהצלחה במסחר.
    סגור
  • 12.
    גיוס 100 מיליון שח הזרקה לחברות ישראליות
    יופיטר שוקי הון 16/07/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155
    סגור
  • 11.
    ל 8 ו 9
    טומי בוי 16/07/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כנראה שאתם יותר דפוקים ממני...אני מחזיק את "האוצר" ממרץ 2010 ב 9500. מת להיפטר מהשטות הזאת...עכשיו שתבואנה ירידות...היא תמשיך לרדת ופי 2 משאר המניות.
    סגור
  • לטומי בוי
    משה 16/07/2014 22:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היה לך טעים שורטיסט עלוב חחחחכה למחר !!!!!
    סגור
  • 10.
    למקצוען העיתון ההודי הינו דלאי הקונומיק
    קובי 16/07/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    והכתבה מתבססת על עסקעות סגורות לתחילת 2015 במפעל שיבנה .יש רמיזה שבמידה ויהיו עקובים היצור יעשה בחלקו במפעלים של טאואר
    סגור
  • 9.
    כדאי לעקוב אחרי טאואר !...
    כלכלן צפוני 16/07/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    7 6
    משהו מאד חיובי צפוי . המניה במוממנט . משקיעים אמריקאים נכנסים . כדאי לעקוב.
    סגור
  • טאואר אפ 9
    יוסי 16/07/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כשטאואר תקפוץ האופציה תגיד בחדות , היא גם צריכה לסגור פערים מהמניה . הפרמיה שלה נמוכה יחסית. כדאי לבדוק !
    סגור
  • 8.
    טאואר
    משה 16/07/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 5
    משהו טוב מתבשל רעבים?
    סגור
  • 7.
    קבלו
    ארה"ב 16/07/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    3 13
    ערוץ 2: ארה"ב תעביר לישראל 351 מיליון דולר לפיתוח 'כיפת ברזל'
    סגור
  • ארה"ב
    ישראל 16/07/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה, אנו כה מיסכנים, שצריכים להמתין לסכום זניח יחסית כדי להצילנו? מה התכוונת שכתבת את השטות הזאת שאולי נכונה אבל...
    סגור
  • 6.
    היום טאואר חוצה את 3450 (ל"ת)
    מקצוען 16/07/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • בדרך (ל"ת)
    נכון יש דברים טובים 16/07/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 5.
    בקרוב עוד בשורות טובות (ל"ת)
    ליויתן קדימה 16/07/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • ליויתן
    lior31 17/07/2014 02:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חודשיים שומע בשורות טובות...מנייה גרועה...כולם חיים משמועות .
    סגור
  • 4.
    לנישמתו הגדולה של דרור..
    ייאי 16/07/2014 08:51
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לנישמתו הגדולה של דרור.. סיפור חייו ומותו של דרור הוא של עולם ומלואו:אני לא הכרתי את דרור אך ממקרא וממשמע הדברים על דרור,הוא היה אדם שכל חייו היו נתינה לזולת.הוא ראה את אלפי חיילינו הפרוסים בשטח בתנאי שדה,באזור המוכה בפצמר"ים,נהג כדרכו כל חייו ומיהר לארגן חטיפים כד להקל על החיילים ונסע לחלקם.ניסו להניאו מכך אך הוא הלך בדרכו:נפש דרור ההומיה לסייע לזולת.הנה עולם שלם של דרור כואב את אובדן האיש שהיה עולם שכולו נתינה:רעייתו,ילדיו,משפחה,חברים ועם ישראל.התברך עם ישראל שכאלו בבניו.עיצרו לרגע מכל עיסוקיכם והתייחדו עם נישמתו הגדולה של דרור.
    סגור
  • דרור הוא סמל לנתינה
    אדם גדול 16/07/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישנם יחידי סגולה שפשוט רוצים לחלוק את הטוב ורק לעשות טוב לאחרים
    סגור
  • 3.
    מתחיל 1394-5 (ל"ת)
    שבי 16/07/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 2.
    היום -עליות נאות
    אלון 16/07/2014 08:34
    הגב לתגובה זו
    4 8
    יגיע ל-1410 ואף יותר מזה
    סגור
  • לאלון
    איחלן 16/07/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מפיטום 1410 אני אומר לך בקלי קלות 1446.87
    סגור
  • 1.
    יותר משנה דורכת במקום . קדימה לזנק (ל"ת)
    חברה לישראל 16/07/2014 08:10
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור