20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה חיובית בבורסה: המעו"ף עלה 0.26% וסגר ב-1,400 נקודות

האפשרות להחרפת המערכה מול עזה לא הטרידה את המשקיעים בת"א. בשוק המניות: טאואר עלתה ב-5.7%, אלביט הדמיה טסה 8.4%
 |  51
באחד העם
Share
הבורסה באחד העם סגרה יום מסחר חיובי בעליות שערים מתונות. הבורסה בחרה להתעלם מרעשי המלחמה והמשקיעים העדיפו להתמקד בעליות השערים הנאות הנרשמות באירופה ומפתיחת מסחר חיובית בארה"ב.


בסיום המסחר,
מדד המעו"ף
מדד המעו"ף
מדד משוקלל של 25 שערי המניות של החברות בעלותשווי השוק הגבוה ביותר שנסחרות בבורסה לניירות ערך בת''א.(מעו''ף - מכשירים עתידיים ופיננסיים). המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. לצפיה במדד המעו"ף
עלה ב-0.26% ל-1,400.26 נקודות,
מדד ת"א 75
מדד ת"א 75
המדד הכולל את 75 המניות בעלות שווי השוק הגובה בבורסה, אשר אינן נמנות על מניות מדד ת"א 25. החל להיסחר בתחילת שנת 1999. המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. למבט מהיר במדד ת"א 75
הוסיף 0.22%, ומדד הבנקים נסגר בעלייה של 0.52%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-966 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טאואר (-1.87%) טאואר 10,490 -1.87% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,690 פתיחה:10,500 גבוה:10,500 נמוך:10,410 תמורה:8,129,633 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם עלייה של 5.7%, מניית אלביט הדמיה (-0.51%) אלביט הדמיה 993.8 -0.51% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט הדמיה בסיס:998.9 פתיחה:992 גבוה:1,001 נמוך:990.2 תמורה:35,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות טסה ב-8.4% במחזור גבוה. מנגד, חברת צירון (0%) צירון 64.2 0% 01:55 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי צירון בסיס:64.2 פתיחה:64.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הקטנה צללה היום ב-94.3% בעקבות השווי החריג שבו נסחרה אתמול וכעת שוויה עומד על 63 מיליון שקל.

אתמול בשעה 18:30 פורסם מדד המחירים לחודש יוני שעלה ב0.3%. צפו בחיים נתן, הכלכלן הראשי בבית ההשקעות מנורה מבטחים, מתייחס בראיון ל-BizTV למדד.

מניות במרכז מניית פריגו (-2.32%) פריגו 29,460 -2.32% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,160 פתיחה:29,500 גבוה:29,600 נמוך:29,420 תמורה:2,973,467 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה אתמול בבורסה ב-6.6% במחזור גדול של 159 מיליון שקל על רקע שמועות למכירת החברה בפרמיה. היום מתממשת החברה בבורסה בשיעור של עד 1%.מניית חברה לישראל (-0.18%) חברה לישראל 70,910 -0.18% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:71,040 פתיחה:71,100 גבוה:71,200 נמוך:70,050 תמורה:1,908,559 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה ב-2.7% לאחר התקדמות בהסדר החוב בחברה הבת שלה צים והמלצת קנייה חמה מצד בית ההשקעות IBI.

הפסקת אש גם בחברת סאני תקשורת (+1.41%) סאני תקשורת 230.7 +1.41% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סאני תקשורת בסיס:227.5 פתיחה:227.5 גבוה:232.9 נמוך:226 תמורה:1,482,626 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הביא לזינוק חד של 129%. נושי החברה הסכימו לקבל את הצעת חברת לפידות להזרמת הון במטרה לשמור על הזכיון לייבוא מכשירי סמסונג לישראל.

נכס הבסיס בפירמידה הקורסת של אילן בן-דב הוא חברת פרטנר (-0.46%) פרטנר 1,946 -0.46% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרטנר בסיס:1,955 פתיחה:1,953 גבוה:1,955 נמוך:1,935 תמורה:1,180,518 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שנסחרת תחת לחץ בימים אלו. עו"ד עדי פיגל מונה לכונס על מניות פרטנר שמשמשות כבטחונות למחזיקי
אג"ח
אג"ח
תעודת התחייבות, בה מתחייב המנפיק לשלם לרוכש התעודה תשלומים בסכומי כסף שנקבעים מראש ובמועדי פרעון קבועים. רוכש התעודה זכאי לקבל את התשלומים המובטחים גם אם החברה המנפיקה בהפסדים, לעיתים החוב מובטח על ידי שעבוד נכסי החברה. לצפיה בנתוני אג"ח
ד' ו-ו' של סקיילקס.



ההשפעה של המלחמה על הכלכלה הולכת וגוברת ככל שהמלמה מתארכת. צפו ברשימת החברות שעלולות להיפגע מהימשכות מבצע "צוק איתן".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

51 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 אורי 16/07/2014 20:50 בורסה מורסה
אני רוצה להזהיר את הפריירים לא ליפול למלכודת דבש שנארגת זה כמה ימים. המצב כאן לא מזהיר. למעלה משני מליארד שקל יצאו מקרנות הנאמנות. ובכל זאת יש עליות זה כמה ימים. ועוד משהו מענין . כל הימים האלה הקרנות הכספיות נותנות אפס אחד גדול. הכל ערוך למשוך את הציבור להכנס ואז ...... בום. לפוצץ לו את זה בפרצוף..
36 יוסי 16/07/2014 20:11 שליטה מוחלטת מושחטים
שלום אני האזרח הקטן שמידי פעם מושקע בפוטים או בקולים בקיצור מלחמה שחטו אותי עם הפוטים זה לא נתפס אייך ביומיים וקצת העלו כמעט 40 נקודות שישראל מקבלת כל יום בין 60 ל120!טילים על הראש אני פונה לכל מי שיהיה במיוחד למנווטים תפסיקו לשחק בנו מושחטים שצריך לעלות יורד ולהיפך ןשרוצים מתיחסים לחול פעם כן ופעם לא ומספיק עם משחקי הפקיעה בקיצור דייייייי
35 שבי 16/07/2014 19:39 אם לא המבצע מעוף כבר 1420 בכל מקרה מחר עליות
עד 1404-5 ואחר כך ירידות עד 1380 ואולי למטה בפקיעה
34 יופיטר שוקי הון 16/07/2014 19:25 גיוס 100 מיליון ש״ח הזרקה לחברות הישראליות
ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155
33 סעדון(נסיביאט) 16/07/2014 18:06 שלום
רשמתי אתמול ירידות. נפילות וכולי. זה היה אתמול באמריקה ועומד להמשיך הים ובכלל. אני עושה הפוך מכל המומחים ומצליח. אנו כאן סוחרי שוק הכרמל מכירים את השווקים עוד הרבה לפני שנולדתם. עברנו שיאים ומפלות וכל מה שתירצו. סך הכל במשך עשרות שנים אני מאמין שממוצע שלנו יותר מסביר .יש לנו חברה אינטילגנטים שמטיילים פו המון בשוק. דוקטורים ופפרוספרים והם אמרו לנו שהממוצע שהישגנו 32 אחוזים בשנה מאז שאנו משקיעים קרוב ל 50 שנה זה פגז קומפוט אמרו לנו שרבים היו מסתפקים בעשר אחוז בשנה. תעשו חמישים שנה כפול שלושים ושתיים אחוז ותבינו. הם אמרו משהוא כמו בריבית דריבית 32 אחוז במשך 50 שנה זה פנטסטי וכל אחד היה רוצה. מאחל שיהיה שקט
32 גל 16/07/2014 17:06 למה אירופה לא מדשדשת? (ל"ת)
גיל 16/07/2014 17:48 כי
א. לא בא לה היא יודעת שעוד מעט היא תתרסק אז מנסה לסחוב פנימה עוד כמה פראיירים. ב.גל גדות...איזה שאפה איזו יפה. גל עושב מלאן כסף בדוגמנות מכפת לה מבורסה.
31 Doctor Everton 16/07/2014 17:02 The Norway s R selling
today
30 נהג אצל רמי לוי 16/07/2014 16:46 מישהוא שהבנתי שכותב גם כן כאן התקשר לבוס מרחוק ובקושי
שמענו כי היה שם רעש והבנו שהוא בתח בצבא ואמר לבוס לזרוק במיידית את כל הסחורה בחוץ לארץ יהיה קשה כי יש המון .ובארץ להשאיר רק מניה שלנו ולא למכור ולא לקנות עד שיחזור מצבא
29 הוותיק 16/07/2014 16:45 וואוו
יו יוו איזה עליות טירוף ממש !! אתם עושים מאתנו צחוק ? מתי ישימו סוף לשחקני המעוף האלו . תראו איך הם הביאו את השוק לאפס . פה כל הבעייה של השוק לא צריך ללכת יותר רחוק . שחקני הפוזיציות . שילכו לעזה .
28 עובד תחזוקה אצל רמי 16/07/2014 16:40 הבוס מתחנן
שכל עובד ימכור קצת מהאופציות והמניות כדי להרגיע את המניה שלנו. אמרתי לו בסדר..אבל שיחפס אותי. אני מחזיק יהלום ואתן אותו ברבע מחיר. הא רמי לוי שלנו..בחרת אותנו אחד אחד ואתה יודע שאנו פשוטים אבל ממזרונים וחכמים
27 דקת דומיה לשורט מחר 16/07/2014 15:57 איך קרקפו את מי שקנה פוטים לפקיעה של מחר.גיחיגיחיחהחהחה (ל"ת)
גיחי חה בלה בלה 16/07/2014 16:29 אתה אדיוט
ולכן תפסיד את התחתונים עם הביצים דבר שני למה אתה צוהל כמו סוס אם אחרים אולי יפסידו דקת דומיה לא הולכת יחד עם צחוקים ונעירות של חמור
26 lior31 16/07/2014 15:27 אלביט הדמיה
בקרוב זינוק מטאורי......
25 איפה היפו היפו יופיט 16/07/2014 15:12 מה נשמע בערד - (ל"ת)
המפולת 16/07/2014 16:36 זה בטוח מהיום?
או ישחקו עוד קצת הילדים ואז יקבלו בראש.
המהדי ה12 16/07/2014 16:35 אתה איש רע
אני בשדרות עוזר לתינוקות ולזקנות מישהוא כאן באתר התקשר ממילואים וביקש אארגן חברה מערד ונלך לעזור הוא אמר שיהיה להם טוב וגם לי ולחברה שבאנו מערד והוא צדק אנו עושים פו עבודת קודש אם אוכל ארשום משהוא ואם לא תפסיק לעליב אותי סתם
24 הכריש 16/07/2014 14:56 קרלוס מכר בזול המיבור קונה
קסם מדד 25 לא כול יום יש מציאה בשוק שמדד 25 הגיעה לסי של כול הזמנים למרות המילחמה הבורסה טסה זה טוב ליקנות בזול קסם מדד 25 הוא היום עמד על 89.. זה הזמן להתחיל ליקנות זה בטוח לעשות שם כסף כל
23 יובל 16/07/2014 14:53 סקלייקס לפני עלייה מטאורית, לא לפספס. דעתי בלבד. (ל"ת)
22 הכריש 16/07/2014 14:37 גם את קהמדע מחיר מציאה ליקנות (ל"ת)
21 הכריש 16/07/2014 14:37 זה הזמן לקנות קסם מדד 25 מחיר מציאה
ב89 זה הזמן ליקנות את קסם מדד 25 מחיר מציאה קמה שיפול לקנות יותר בלי פחד רק לקנות לא לימכור במחיר כזה
דג רקק 16/07/2014 14:48 מה קמה..? מה למה...?
מה..אתה כריש בלי שיניים? מה..דנא נמא דנע כמה...?
20 מניות בעזרת השם 16/07/2014 14:13 עולות במקום שמניה כמו החברה לישראל תזנק 10% (ל"ת)
19 איפה סאמי ? 16/07/2014 13:58 הבטיח שלא נראה מעל 1400 עוד שנים....חחח... (ל"ת)
18 איי פיי סיי 16/07/2014 13:39 הזדמנות איי פיי סיי
תעלה מחר 300%
17 אייפיסי 16/07/2014 13:12 מי שמוכר עושה טעות דעתי בלבד הכיוון מעלה מעלה
השלד הזה יעשה היסטוריה
16 אייפיסי 16/07/2014 13:11 ירדה 99% הזמן לעליות לא לפספססססססס (ל"ת)
15 זו הסיטואציה לעליות 16/07/2014 12:44 כמה זמן לא ראינו ארבעה ימי עליות רצופים?
השחקנים נותנים בראש , איזה יופי הם לוקחים את כל הפוטים שמכרו לכיס
14 הרבי היקר 16/07/2014 11:03 יהלומים בנחל הקישון יחי מורינו ורבינו מלך המשיח
הרבי ידע הכל איפה המרגליות הטובות!!
פה מפיק מרגליות 16/07/2014 14:14 כמה זה שווה? 5 מליון? (ל"ת)
דעה אישית 16/07/2014 12:15 גם אני אדם דתי, אך אינני סובר כמותך. א. הרבי שאתה מדבר
עליו לא ידע הכל. הוא בסך הכל בשר ודם כמו כל אדם ואף אדם לא יודע הכל. רק ה׳ יתברך לבדו יודע הכל. ב. אתה ורבים אחרים מהחסידות שלך טועים ומטעים. הרבי שלכם זכרונו לברכה לא היה מלך המשיח וגם לא יהיה . הוא נפטר מהעולם הזה ומנוחתו עדן. מלך המשיח האמיתי טרם התגלה אלינו והוא יכול להגיע בכל יום.
13 DiamondInvestment 16/07/2014 10:49 אינדיקציה למסחר יומי 16.7
בהתאם לתחזית מאמש פוט 1420 הגיע לאזור 2700 ש"ח... למרות "השקט היחסי" בגזרת האופציות הבוקר לדעתי יש לצפות להפתעות... לונג קול 1380 לאגרסיבים מאוד עם רמת סיכון אפשרות לקנות במחירי פתיחה עם סטופ קצר... לסוחרי בית הלל אך ורק מעל 2120 יעד א 2200 2240 כאשר רק פריצה מעל תתן יעד נוסף לאזור 2300 2340 שורט פוט 1410 לאגרסיבים מאוד עם רמת סיכון אפשרות לקנות במחירי פתיחה עם סטופ קצר... לסוחרים השמרנים יותר רק מעל 1830 עם יעד ל 1900 1930 יעד 2 1990 2020 כאשר פריצת מחיר זו צפויה להעניק לפוט בין 200 ל400 ש"ח נוספים. יום טוב ובהצלחה במסחר.
12 יופיטר שוקי הון 16/07/2014 10:49 גיוס 100 מיליון שח הזרקה לחברות ישראליות
ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155
11 טומי בוי 16/07/2014 10:32 ל 8 ו 9
כנראה שאתם יותר דפוקים ממני...אני מחזיק את "האוצר" ממרץ 2010 ב 9500. מת להיפטר מהשטות הזאת...עכשיו שתבואנה ירידות...היא תמשיך לרדת ופי 2 משאר המניות.
משה 16/07/2014 22:33 לטומי בוי
היה לך טעים שורטיסט עלוב חחחחכה למחר !!!!!
10 קובי 16/07/2014 10:31 למקצוען העיתון ההודי הינו דלאי הקונומיק
והכתבה מתבססת על עסקעות סגורות לתחילת 2015 במפעל שיבנה .יש רמיזה שבמידה ויהיו עקובים היצור יעשה בחלקו במפעלים של טאואר
9 כלכלן צפוני 16/07/2014 10:12 כדאי לעקוב אחרי טאואר !...
משהו מאד חיובי צפוי . המניה במוממנט . משקיעים אמריקאים נכנסים . כדאי לעקוב.
יוסי 16/07/2014 12:31 טאואר אפ 9
כשטאואר תקפוץ האופציה תגיד בחדות , היא גם צריכה לסגור פערים מהמניה . הפרמיה שלה נמוכה יחסית. כדאי לבדוק !
8 משה 16/07/2014 10:09 טאואר
משהו טוב מתבשל רעבים?
7 ארה"ב 16/07/2014 09:53 קבלו
ערוץ 2: ארה"ב תעביר לישראל 351 מיליון דולר לפיתוח 'כיפת ברזל'
ישראל 16/07/2014 10:16 ארה"ב
מה, אנו כה מיסכנים, שצריכים להמתין לסכום זניח יחסית כדי להצילנו? מה התכוונת שכתבת את השטות הזאת שאולי נכונה אבל...
6 מקצוען 16/07/2014 09:20 היום טאואר חוצה את 3450 (ל"ת)
נכון יש דברים טובים 16/07/2014 12:35 בדרך (ל"ת)
5 ליויתן קדימה 16/07/2014 08:54 בקרוב עוד בשורות טובות (ל"ת)
lior31 17/07/2014 02:44 ליויתן
חודשיים שומע בשורות טובות...מנייה גרועה...כולם חיים משמועות .
4 ייאי 16/07/2014 08:51 לנישמתו הגדולה של דרור..
לנישמתו הגדולה של דרור.. סיפור חייו ומותו של דרור הוא של עולם ומלואו:אני לא הכרתי את דרור אך ממקרא וממשמע הדברים על דרור,הוא היה אדם שכל חייו היו נתינה לזולת.הוא ראה את אלפי חיילינו הפרוסים בשטח בתנאי שדה,באזור המוכה בפצמר"ים,נהג כדרכו כל חייו ומיהר לארגן חטיפים כד להקל על החיילים ונסע לחלקם.ניסו להניאו מכך אך הוא הלך בדרכו:נפש דרור ההומיה לסייע לזולת.הנה עולם שלם של דרור כואב את אובדן האיש שהיה עולם שכולו נתינה:רעייתו,ילדיו,משפחה,חברים ועם ישראל.התברך עם ישראל שכאלו בבניו.עיצרו לרגע מכל עיסוקיכם והתייחדו עם נישמתו הגדולה של דרור.
אדם גדול 16/07/2014 12:27 דרור הוא סמל לנתינה
ישנם יחידי סגולה שפשוט רוצים לחלוק את הטוב ורק לעשות טוב לאחרים
3 שבי 16/07/2014 08:43 מתחיל 1394-5 (ל"ת)
2 אלון 16/07/2014 08:34 היום -עליות נאות
יגיע ל-1410 ואף יותר מזה
איחלן 16/07/2014 09:45 לאלון
מפיטום 1410 אני אומר לך בקלי קלות 1446.87
1 חברה לישראל 16/07/2014 08:10 יותר משנה דורכת במקום . קדימה לזנק (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש