מהומה וכמעט מכות בדיון בוועדת הפנים: רגב נגד זחאלקה - צפו בקטע המלא

דיון בוועדת הפנים יצא הבוקר משליטה. זחאלקה הטיח במפכ"ל: "ידיך מגואלות בדם". רגב: "תרימו אותו עם הכיסא, ותעיפו אותו לעזה"
 |  (47)
בניין כנסת ישראל, צילום: Getty images Israel
דיון בוועדת הפנים יצא הבוקר משליטה לאחר שח"כ זחאלקה הטיח במפכ"ל המשטרה כי "ידיו מגואלות בדם". הדיון עסק בהתנהלות משטרת ישראל בפרשת שלושת הנערים החטופים והשיחה למוקד 100 וגם בהתנהלות המשטרה סביב התפרעות אנשי ימין במחאה על הרצח והחטיפה של הנערים.

בשלב השאלות והתשובות של הדיון, אמר ח"כ ג'מאל זחאלקה למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו שכמובן נכח בדיון כי ידיו מגואלות בדם. בתגובה, מירי רגב שניהלה את הדיון דרשה מזחאלקה להתנצל מייד ומרגע שזחאלקה לא הסכים, רגב דרשה מהמאבטחים להוציא אותו החוצה. בשלב זה נוצרה מהומה שלמה שהגיע לידי כך שהמאבטחים ממש תפסו בכוח את ח"כ זחאלקה והרימו אותו - כאשר ח"כ רגב אומרת - "תרימו אותו, תעשו לו יום הולדת. 1-2-3 ותעיפו אותו לעזה".

ח"כ טיבי שקיבל מייד לאחר מכן את זכות הדיבור, אמר כי "אני רוצה למחות על דרך ההתבטאות שלך מתחילת הישיבה, אני יותר ותיק ממך בכנסת וניהלתי הרבה ישיבות - לא כך יו"ר מנהל ישיבות ולא כך מוציאים ח"כ מישיבה".

תגובות לכתבה(47):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    לשלול חסינות מזחלקה וזועבי! (ל"ת)
    אני 21/07/2014 06:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    רגב מירי איזו בהמה היא וחנין זועבי החוצה מהכנסת (ל"ת)
    אנונימי 20/07/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    סוף סוף עושים לי יומולדת (ל"ת)
    גמל זחל קקה 18/07/2014 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    ישר כח למירי , חבל שאין יותר כמוך בכנסת
    rot 15/07/2014 08:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מירי היקרה , את פשוט עושה את מה שחבריך לכנסת משתנפים וולא עושים, שמה "חלילה" השמאל יבקר אותם אני תומך בדרכך אל תחששי מהבוגדים
    סגור
  • 34.
    תגוה לנאלח שבכתבים
    rot 15/07/2014 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אפשר להבין את התיסכול של החלאה הזה , הוא לא מצליח להיות בכותרות , אלה בדרך של פרובוקציה כזו אני בכל אופן הייתי שולח אותו לחבריו ( החמסניקים) בכון אחד גם ליצור נאלח כזה יבוא יומו
    סגור
  • 33.
    מירי רגב התותחית שלנו
    אורטל 15/07/2014 06:30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צריך לספור 123 ולהעיף את כולם קיבינימט מהכנסת מזההה כמה עוכרי ישראל נמצאים אצלנו בכנסת שאין להם שום כבוד למדינה לצבא ולמשטרה העיקר אנחנו משלמים להם משכורות בושה וחרפה מירי רגב את המלכה שלנוווו אוהבים אותך לוחמת ישראל אני מצדיעה לך את תותחית אמיתית אין עלייךךך בעולםםם
    סגור
  • 32.
    מירי חולים עליך נשמה
    מירו 14/07/2014 21:53
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מ
    סגור
  • 31.
    מדובר בפרחח בריון שכונתי, עארס מופקר שאינו מחמיץ......
    שמוליק 14/07/2014 20:19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ....כל הזדמנות לנצל את חסינותו כדי להתפרע בכנסת בעזות מצח ולהתבטא בוולגריות ערבית כנגד גורמי שלטון במדינה מתוך שנאה מורעלת שמצביעה על חולשה וחוסר אונים.....
    סגור
  • 30.
    מהומות בכנסת
    איציק בן עמרם 14/07/2014 20:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש להרחיק את ח"כ זחלקה וחבר מרעיו מבית הניבחרים ,,,,לדבר בצורה בוטה למפכ"ל המישטרה, ,לתמוך בטרור ,וליפגוע בדו קיום בין ערבים ויהודים בפרובוקציות ,,,,,,,,,,,אסור שערביי ישראל יהיו חברי כנסת
    סגור
  • 29.
    אין על מירי! אלופה! ואת החרא לזרוק לעזה! (ל"ת)
    ליל 14/07/2014 18:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    שלילת זכויות מערבי ישראל תעשה למדינה ולהם טוב בהמות
    רן 14/07/2014 18:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ערבים רגילים לסתום את הפה כי כל התבטאות כזאת המדינה מוסלמית היו חותכים להם את הלשון אולי באמת הגיע הזמן להחזיר אותם למקומות
    סגור
  • 27.
    חזק ואמץ
    ש.א 14/07/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    איך אבא שלי אומר:כח נגד כח . וכך זה צריך להיות
    סגור
  • 26.
    היום גיליתי שמירי רגב תותחית
    דודו 14/07/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    תותחית !!!
    סגור
  • 25.
    כול הכבוד
    מנהב 14/07/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ככה צריך להתנהג עים עוכריי ישראל
    סגור
  • 24.
    צריך לחוקק חוק מי שמזהם את פיו בוועדות ישלם 30000 ש"ח
    רן 14/07/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    10 1
    קנס לפי החלטת יושב הראש.אם יסרב להתנצל או לצאת יוטל עליו קנס נוסף של 30000 ש"ח וכך הלאה עוד ועוד עד שיתנצל או יצא מהוועדה.כך אפשר לרסן את מנבלי הפה הסוררים.זאת ידעו, שהמדינה שלנו היא דמוקרטיה ולא אנרכיה.
    סגור
  • 23.
    התגובות נגד מירי רגב מאורגנות ע "י פעילים פרו פלאסטיני
    אושרת 14/07/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זחאלקה, זועבי וחבורתם מייצגים לצערנו, את דעת ערביי ישראל. אותם אלה שמיידים אבנים בוואדי ערה, במעלה אדומים ובירושלים. הטיפול בהם צריך להיות בחדר חקירות משטרתי ולא על במת הכנסת. שאפו רגב, על היושרה וההעמדה במקום של טרוריסטים בכלים המוגבלים שביכולתך.
    סגור
  • 22.
    צריך לחוקק חוק מי שמזהם את פיו בוועדות ישלם 30000 ש"ח
    רן 14/07/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קנס לפי החלטת יושב הראש.אם יסרב להתנצל או לצאת יוטל עליו קנס נוסף של 30000 ש"ח וכך הלאה עוד ועוד עד שיתנצל או יצא מהוועדה.כך אפשר לרסן את מנבלי הפה הסוררים.זאת ידעו, שהמדינה שלנו היא דמוקרטיה ולא אנרכיה.
    סגור
  • 21.
    המילולית של הערבים... "פלישתים עליך שמשון"..משת"פים!! (ל"ת)
    יש כבוד!! די לאלימות 14/07/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    ועכשיו זחלת תופס כותרות ,פירסום בחינם בשבילו . (ל"ת)
    בא 14/07/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    אין מקום בישראל לאחמאד טיבי
    צבריקו 14/07/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יש להוציא צו ולגרשו מישראל
    סגור
  • 18.
    אחמד טיבי עוזרו האישי של ערפאת שהוכרז כרוצח ע"י כל
    אחמד וותר על המשכורת 14/07/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המנהיגים..
    סגור
  • 17.
    זחלת נגד רגב ,למה אנחנו צריכים 120 מושחתים ,70 היה
    בא 14/07/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בהחלט מספיק .בסנהדרין היו 70 .נראלי שחבל לממן כול כך הרבה אנשים שרובם מתפרנסים מפרובוקציות וכותרות ולא עובדים .
    סגור
  • 16.
    מירי רגב מקבלת משכורת בעבור גזענות (ל"ת)
    מדהים 14/07/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 15
    סגור
  • וזחלקה - בעבור בגידה במדינה (ל"ת)
    אני 21/07/2014 06:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    עוד מופע פשיסטי של מירי רגב הבהמה
    יובל 14/07/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 25
    הוא אמר "כמוך" לחבר כנסת שישב לידו ולא למפכ"ל המשטרה. יש הבדל בין איך שחברי הכנסת מדברים אחד עם השני לעומת איך שצריך לדבר לעובדי ציבור הנוכחים שם במסדרת עבודתם ואין לפגוע בכבודם בשום אופן. אחד לחברו יכולים חברי הכנסת לנמשיך ולקרוא "אידיוט", "בוגד", "סוס טרויאני" או סתם "חמור". ברוב המקרים הם אפילו יצדקו.
    סגור
  • חשבתי להצחיק אבל זה לא יצא אנסה אצל הילדים אולי יצליח (ל"ת)
    יובל המבולבל 14/07/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הפשסיט התמים
    חיים 14/07/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הבהמה היחידה שכותב באתר זה הינו אתה אני לא יודע מי אתה יהודי ערבי או טרורסיט המסווה את עצמך וכפי שבני דודנו הערבים אומרים רוך מין יוק
    סגור
  • 14.
    פני הדור כפני הבהמה
    אדמונטוני 14/07/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 13
    פרה לפחות נותנת גם חלב. רגב פולטת רק זבל.
    סגור
  • כל היהודים לים (ל"ת)
    אני אחמד גאה 14/07/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 19
    סגור
  • 13.
    צריך להעיף גם את אחמד טיבי. כינה את רגב מתנחלת בזויה
    דמוקרטיה? זו אנרכייה 14/07/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
    24 2
    היה צריך להעיף את אחמד טיבי שכינה את ח"כ רגב "מתנחלת בזויה" ...למה היא שתקה לו? הח"כ הערבים מנצלים את תשתית הדמוקרטיה ועושים דה לגיטימציה לממשלה ולאזרחי המדינה. כנראה שהם מבינים רק כח וצריך להעיף אותם מהוועדות על התבטאויות מסוג זה. כאן זה מתחיל אבל בהחלט נגמר בדה לגיטימציה של ישראל בחו"ל
    סגור
  • 12.
    בושה
    gavda 14/07/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 12
    רגב מתנהגת כמו פאשיסטית. ולא שאני בעד זחאלקה.
    סגור
  • אוהבת לחלום על ערבים בלילות... מי שרוצה אשמח מאוד!! (ל"ת)
    אני שמאלנית קיצונית 14/07/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    מירי רגב גם ערביה, למה היא לא חוזרת לעזה? (ל"ת)
    בהמות הרפת 14/07/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 24
    סגור
  • ל- 11
    ערס פולני 14/07/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מאיזה חור הגחתה, פולני מצחין!
    סגור
  • 10.
    גדול
    אני 14/07/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אין היא גדולה חולה עליה.
    סגור
  • 9.
    תפסיקו להתרגש מכל ערבי במזה"ת (ל"ת)
    אבי-ציוני לתמיד 14/07/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 8.
    זו הדרך היחידה לטיפול בבוגדים
    solo49 14/07/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    24 0
    בדרך כלל אני לא מסכים עם מירי רגב אבל הפעם היא התנהגה בדיוק כפי שמצופה מישראלי גאה להגיב לדברי בלע של גייס חמישי ואנטי ישראלי שמנצל את חסינותו ואת הדמוקרטיה בכנסת ישראל.
    סגור
  • זחלקה וזועבי נציגי החמס בכנסת -לא בוגדים בחמס (ל"ת)
    ליצן 14/07/2014 13:37
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 7.
    איזו עדינות
    כהנא 14/07/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    19 3
    כמה זמן עד אשר הוציאו את הטרוריסט החוצה, אפילו המאבטחים פחדנים, תתבישו- ככה אנו נראים בעיני הערבים: חלשים ומוגי לב.
    סגור
  • 6.
    הכיון עזה
    צבריקו 14/07/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    25 0
    חבר כנסת ערבי מקומו בעזה, ולא בכנסת ישראל
    סגור
  • 5.
    רגב בהמה! (ל"ת)
    מ.ש 14/07/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    5 27
    סגור
  • ואתה חזיר יבלות צעיר!! (ל"ת)
    פומבה 14/07/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד למירי רגב. סופסוף מישהי עושה סדר
    רונית 14/07/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    27 2
    תנו לביבי לנצח. טוב שרואים עכשיו מה זה הפלסטינים ועזה
    סגור
  • 3.
    מירי רגב לרשות ממשלה .
    אזרח 14/07/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    22 3
    ממש חוצפן
    סגור
  • 2.
    הערבים לא מבינים את ההתנהלות הישראלית. מפרשים כחולשה.
    אנונימי 14/07/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    26 1
    ולאחר מכן מקבלים בראש. בצדק. וכהוגן !!! עכשיו זה החמאס...מחר ערביי ישראל...ובא לציון גואל...
    סגור
  • 1.
    למה לנחי דנקר מעמדים אוטו למישפט והבורסה לא
    דוד 14/07/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפו כולם רואים שיש מילחמה והבורסה טסה בלי שום כיון רק למעלה כמו בהסכמה שלום שהבורסה טסה זה טוב ופו שיש מילחמה גם פו טסה אפו היושר שיש בבורסה
    סגור
  • מירי רגב- יישר כח (ל"ת)
    אנונימי 14/07/2014 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור