18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מהומה וכמעט מכות בדיון בוועדת הפנים: רגב נגד זחאלקה - צפו בקטע המלא

דיון בוועדת הפנים יצא הבוקר משליטה. זחאלקה הטיח במפכ"ל: "ידיך מגואלות בדם". רגב: "תרימו אותו עם הכיסא, ותעיפו אותו לעזה"
 |  47
"צא החוצה טרוריסט"
Share
דיון בוועדת הפנים יצא הבוקר משליטה לאחר שח"כ זחאלקה הטיח במפכ"ל המשטרה כי "ידיו מגואלות בדם". הדיון עסק בהתנהלות משטרת ישראל בפרשת שלושת הנערים החטופים והשיחה למוקד 100 וגם בהתנהלות המשטרה סביב התפרעות אנשי ימין במחאה על הרצח והחטיפה של הנערים.


בשלב השאלות והתשובות של הדיון, אמר ח"כ ג'מאל זחאלקה למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו שכמובן נכח בדיון כי ידיו מגואלות בדם. בתגובה, מירי רגב שניהלה את הדיון דרשה מזחאלקה להתנצל מייד ומרגע שזחאלקה לא הסכים, רגב דרשה מהמאבטחים להוציא אותו החוצה. בשלב זה נוצרה מהומה שלמה שהגיע לידי כך שהמאבטחים ממש תפסו בכוח את ח"כ זחאלקה והרימו אותו - כאשר ח"כ רגב אומרת - "תרימו אותו, תעשו לו יום הולדת. 1-2-3 ותעיפו אותו לעזה".

ח"כ טיבי שקיבל מייד לאחר מכן את זכות הדיבור, אמר כי "אני רוצה למחות על דרך ההתבטאות שלך מתחילת הישיבה, אני יותר ותיק ממך בכנסת וניהלתי הרבה ישיבות - לא כך יו"ר מנהל ישיבות ולא כך מוציאים ח"כ מישיבה".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

47 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 אני 21/07/2014 06:29 לשלול חסינות מזחלקה וזועבי! (ל"ת)
37 אנונימי 20/07/2014 11:07 רגב מירי איזו בהמה היא וחנין זועבי החוצה מהכנסת (ל"ת)
36 גמל זחל קקה 18/07/2014 21:20 סוף סוף עושים לי יומולדת (ל"ת)
35 rot 15/07/2014 08:44 ישר כח למירי , חבל שאין יותר כמוך בכנסת
מירי היקרה , את פשוט עושה את מה שחבריך לכנסת משתנפים וולא עושים, שמה "חלילה" השמאל יבקר אותם אני תומך בדרכך אל תחששי מהבוגדים
34 rot 15/07/2014 08:39 תגוה לנאלח שבכתבים
אפשר להבין את התיסכול של החלאה הזה , הוא לא מצליח להיות בכותרות , אלה בדרך של פרובוקציה כזו אני בכל אופן הייתי שולח אותו לחבריו ( החמסניקים) בכון אחד גם ליצור נאלח כזה יבוא יומו
33 אורטל 15/07/2014 06:30 מירי רגב התותחית שלנו
צריך לספור 123 ולהעיף את כולם קיבינימט מהכנסת מזההה כמה עוכרי ישראל נמצאים אצלנו בכנסת שאין להם שום כבוד למדינה לצבא ולמשטרה העיקר אנחנו משלמים להם משכורות בושה וחרפה מירי רגב את המלכה שלנוווו אוהבים אותך לוחמת ישראל אני מצדיעה לך את תותחית אמיתית אין עלייךךך בעולםםם
32 מירו 14/07/2014 21:53 מירי חולים עליך נשמה
מ
31 שמוליק 14/07/2014 20:19 מדובר בפרחח בריון שכונתי, עארס מופקר שאינו מחמיץ......
....כל הזדמנות לנצל את חסינותו כדי להתפרע בכנסת בעזות מצח ולהתבטא בוולגריות ערבית כנגד גורמי שלטון במדינה מתוך שנאה מורעלת שמצביעה על חולשה וחוסר אונים.....
30 איציק בן עמרם 14/07/2014 20:08 מהומות בכנסת
יש להרחיק את ח"כ זחלקה וחבר מרעיו מבית הניבחרים ,,,,לדבר בצורה בוטה למפכ"ל המישטרה, ,לתמוך בטרור ,וליפגוע בדו קיום בין ערבים ויהודים בפרובוקציות ,,,,,,,,,,,אסור שערביי ישראל יהיו חברי כנסת
29 ליל 14/07/2014 18:56 אין על מירי! אלופה! ואת החרא לזרוק לעזה! (ל"ת)
28 רן 14/07/2014 18:48 שלילת זכויות מערבי ישראל תעשה למדינה ולהם טוב בהמות
ערבים רגילים לסתום את הפה כי כל התבטאות כזאת המדינה מוסלמית היו חותכים להם את הלשון אולי באמת הגיע הזמן להחזיר אותם למקומות
27 ש.א 14/07/2014 16:14 חזק ואמץ
איך אבא שלי אומר:כח נגד כח . וכך זה צריך להיות
26 דודו 14/07/2014 16:07 היום גיליתי שמירי רגב תותחית
תותחית !!!
25 מנהב 14/07/2014 15:09 כול הכבוד
ככה צריך להתנהג עים עוכריי ישראל
24 רן 14/07/2014 14:58 צריך לחוקק חוק מי שמזהם את פיו בוועדות ישלם 30000 ש"ח
קנס לפי החלטת יושב הראש.אם יסרב להתנצל או לצאת יוטל עליו קנס נוסף של 30000 ש"ח וכך הלאה עוד ועוד עד שיתנצל או יצא מהוועדה.כך אפשר לרסן את מנבלי הפה הסוררים.זאת ידעו, שהמדינה שלנו היא דמוקרטיה ולא אנרכיה.
23 אושרת 14/07/2014 14:47 התגובות נגד מירי רגב מאורגנות ע "י פעילים פרו פלאסטיני
זחאלקה, זועבי וחבורתם מייצגים לצערנו, את דעת ערביי ישראל. אותם אלה שמיידים אבנים בוואדי ערה, במעלה אדומים ובירושלים. הטיפול בהם צריך להיות בחדר חקירות משטרתי ולא על במת הכנסת. שאפו רגב, על היושרה וההעמדה במקום של טרוריסטים בכלים המוגבלים שביכולתך.
22 רן 14/07/2014 14:44 צריך לחוקק חוק מי שמזהם את פיו בוועדות ישלם 30000 ש"ח
קנס לפי החלטת יושב הראש.אם יסרב להתנצל או לצאת יוטל עליו קנס נוסף של 30000 ש"ח וכך הלאה עוד ועוד עד שיתנצל או יצא מהוועדה.כך אפשר לרסן את מנבלי הפה הסוררים.זאת ידעו, שהמדינה שלנו היא דמוקרטיה ולא אנרכיה.
21 יש כבוד!! די לאלימות 14/07/2014 14:38 המילולית של הערבים... "פלישתים עליך שמשון"..משת"פים!! (ל"ת)
20 בא 14/07/2014 14:28 ועכשיו זחלת תופס כותרות ,פירסום בחינם בשבילו . (ל"ת)
19 צבריקו 14/07/2014 14:27 אין מקום בישראל לאחמאד טיבי
יש להוציא צו ולגרשו מישראל
18 אחמד וותר על המשכורת 14/07/2014 14:27 אחמד טיבי עוזרו האישי של ערפאת שהוכרז כרוצח ע"י כל
המנהיגים..
17 בא 14/07/2014 14:21 זחלת נגד רגב ,למה אנחנו צריכים 120 מושחתים ,70 היה
בהחלט מספיק .בסנהדרין היו 70 .נראלי שחבל לממן כול כך הרבה אנשים שרובם מתפרנסים מפרובוקציות וכותרות ולא עובדים .
16 מדהים 14/07/2014 14:21 מירי רגב מקבלת משכורת בעבור גזענות (ל"ת)
אני 21/07/2014 06:32 וזחלקה - בעבור בגידה במדינה (ל"ת)
15 יובל 14/07/2014 13:56 עוד מופע פשיסטי של מירי רגב הבהמה
הוא אמר "כמוך" לחבר כנסת שישב לידו ולא למפכ"ל המשטרה. יש הבדל בין איך שחברי הכנסת מדברים אחד עם השני לעומת איך שצריך לדבר לעובדי ציבור הנוכחים שם במסדרת עבודתם ואין לפגוע בכבודם בשום אופן. אחד לחברו יכולים חברי הכנסת לנמשיך ולקרוא "אידיוט", "בוגד", "סוס טרויאני" או סתם "חמור". ברוב המקרים הם אפילו יצדקו.
יובל המבולבל 14/07/2014 14:31 חשבתי להצחיק אבל זה לא יצא אנסה אצל הילדים אולי יצליח (ל"ת)
חיים 14/07/2014 14:08 הפשסיט התמים
הבהמה היחידה שכותב באתר זה הינו אתה אני לא יודע מי אתה יהודי ערבי או טרורסיט המסווה את עצמך וכפי שבני דודנו הערבים אומרים רוך מין יוק
14 אדמונטוני 14/07/2014 13:47 פני הדור כפני הבהמה
פרה לפחות נותנת גם חלב. רגב פולטת רק זבל.
אני אחמד גאה 14/07/2014 14:32 כל היהודים לים (ל"ת)
13 דמוקרטיה? זו אנרכייה 14/07/2014 13:38 צריך להעיף גם את אחמד טיבי. כינה את רגב מתנחלת בזויה
היה צריך להעיף את אחמד טיבי שכינה את ח"כ רגב "מתנחלת בזויה" ...למה היא שתקה לו? הח"כ הערבים מנצלים את תשתית הדמוקרטיה ועושים דה לגיטימציה לממשלה ולאזרחי המדינה. כנראה שהם מבינים רק כח וצריך להעיף אותם מהוועדות על התבטאויות מסוג זה. כאן זה מתחיל אבל בהחלט נגמר בדה לגיטימציה של ישראל בחו"ל
12 gavda 14/07/2014 13:33 בושה
רגב מתנהגת כמו פאשיסטית. ולא שאני בעד זחאלקה.
אני שמאלנית קיצונית 14/07/2014 14:36 אוהבת לחלום על ערבים בלילות... מי שרוצה אשמח מאוד!! (ל"ת)
11 בהמות הרפת 14/07/2014 13:24 מירי רגב גם ערביה, למה היא לא חוזרת לעזה? (ל"ת)
ערס פולני 14/07/2014 13:31 ל- 11
מאיזה חור הגחתה, פולני מצחין!
10 אני 14/07/2014 13:24 גדול
אין היא גדולה חולה עליה.
9 אבי-ציוני לתמיד 14/07/2014 13:22 תפסיקו להתרגש מכל ערבי במזה"ת (ל"ת)
8 solo49 14/07/2014 13:21 זו הדרך היחידה לטיפול בבוגדים
בדרך כלל אני לא מסכים עם מירי רגב אבל הפעם היא התנהגה בדיוק כפי שמצופה מישראלי גאה להגיב לדברי בלע של גייס חמישי ואנטי ישראלי שמנצל את חסינותו ואת הדמוקרטיה בכנסת ישראל.
ליצן 14/07/2014 13:37 זחלקה וזועבי נציגי החמס בכנסת -לא בוגדים בחמס (ל"ת)
7 כהנא 14/07/2014 13:17 איזו עדינות
כמה זמן עד אשר הוציאו את הטרוריסט החוצה, אפילו המאבטחים פחדנים, תתבישו- ככה אנו נראים בעיני הערבים: חלשים ומוגי לב.
6 צבריקו 14/07/2014 13:15 הכיון עזה
חבר כנסת ערבי מקומו בעזה, ולא בכנסת ישראל
5 מ.ש 14/07/2014 13:15 רגב בהמה! (ל"ת)
פומבה 14/07/2014 14:35 ואתה חזיר יבלות צעיר!! (ל"ת)
4 רונית 14/07/2014 13:07 כל הכבוד למירי רגב. סופסוף מישהי עושה סדר
תנו לביבי לנצח. טוב שרואים עכשיו מה זה הפלסטינים ועזה
3 אזרח 14/07/2014 13:02 מירי רגב לרשות ממשלה .
ממש חוצפן
2 אנונימי 14/07/2014 12:58 הערבים לא מבינים את ההתנהלות הישראלית. מפרשים כחולשה.
ולאחר מכן מקבלים בראש. בצדק. וכהוגן !!! עכשיו זה החמאס...מחר ערביי ישראל...ובא לציון גואל...
1 דוד 14/07/2014 12:49 למה לנחי דנקר מעמדים אוטו למישפט והבורסה לא
אפו כולם רואים שיש מילחמה והבורסה טסה בלי שום כיון רק למעלה כמו בהסכמה שלום שהבורסה טסה זה טוב ופו שיש מילחמה גם פו טסה אפו היושר שיש בבורסה
אנונימי 14/07/2014 16:18 מירי רגב- יישר כח (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש