נעילה שלילית בת"א: המעו"ף צנח השבוע ב-1.5%, ת"א 75 ב-3.7%

המעו"ף איבד היום 0.34%. בשוק המניות: בזק ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה ב-0.9%, לאומי השילה 0.7% ופריגו איבדה 1.4%
 |  (29)
ירידות חדות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב סגרה את יום המסחר האחרון של השבוע בירידות שערים. המדדים המובילים איבדו גובה בעקבות ירידות השערים בשווקים מסביב לעולם ובהם אירופה וארה"ב. גם היום תשומת לב המשקיעים כוונה לזירת הדרום ומבצע 'צוק איתן'.

בפתיחת המסחר נרשמה דרמה של ממש - בשעה 9:45 נכנסה הבורסה לממתן תנודה, והמסחר נפתח באיחור של 5 דקות בעקבות תנודה חריפה של יותר מ-8% במניות פז ופרטנר.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.39% מדד ת"א 35 1,659.88 +0.39% מדד ת"א 35 בסיס:1,653.48 פתיחה:1,653.3 גבוה:1,660.68 נמוך:1,649.43 תמורה:768,505,281 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נחלש ב-0.34% לרמה של 1,372 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.15%, ומדד הבנקים השיל 0.35% מערכו. מחזור המסחר הסתכם ב-1.26 מיליארד שקל. בשוק המניות מניית בזק +0.35% בזק 435.5 +0.35% בזק בסיס:434 פתיחה:430.1 גבוה:438.5 נמוך:427 תמורה:23,768,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה ב-0.9%, לאומי השילה 0.7% ומניית פריגו -0.08% פריגו 26,590 -0.08% פריגו בסיס:26,610 פתיחה:26,500 גבוה:26,630 נמוך:26,360 תמורה:10,039,967 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.4%.

בסיכום שבועי, היה זה שבוע לא קל עבור המשקיעים. מדד המעו"ף השיל השבוע 1.5% מערכו, מדד ת"א 75 ירד השבוע ב-3.7% ומדד הבנקים איבד למעלה מ-1%.

אמש בוול סטריט

המסחר בוול סטריט ננעל אמש (ד') בעליות שערים: מדד הדאו ג'ונס הוסיף 0.47%, ה-S&P500 עלה 0.46% והנאסד"ק טיפס 0.63%.

החוזים על הזהב קפצו 1.1% למחיר של 1,331 דולר לאונקיה, החוזים על הנפט הגולמי איבדו 1.17% למחיר של 102.19 דולר לחבית.

< מניות במרכז

מניית קמטק -1.05% קמטק 3,105 -1.05% קמטק בסיס:3,138 פתיחה:3,138 גבוה:3,189 נמוך:3,099 תמורה:1,511,460 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בתנודתיות גבוהה מאוד בימים האחרונים כשהיא מטלטלת בין לנאסד"ק. ברקע - הודעת החברה על מערכת חדשה בתחום 
התלת־ממד.

ניירות הערך של הפירמידה הקורסת של אילן בן-דב המשיכו לרכז עניין: הבסיס לפירמידה - פרטנר +0.06% פרטנר 1,810 +0.06% פרטנר בסיס:1,809 פתיחה:1,800 גבוה:1,847 נמוך:1,800 תמורה:19,932,646 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מעליה חברת סאני תקשורת +1.55% סאני תקשורת 183.7 +1.55% סאני תקשורת בסיס:180.9 פתיחה:180.9 גבוה:185.7 נמוך:178.8 תמורה:592,639 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ומעליה חברת {סאני}. איש העסקים, יעקב לוקסנבורג, מנסה לעצור מהלך של פירעון מיידי כיוון שהאג"ח שבידיו ללא בטחונות.

בכירי חברת נובל אנרג'י, השותפה של דלק קבוצה +2.91% דלק קבוצה 59,480 +2.91% דלק קבוצה בסיס:57,800 פתיחה:57,800 גבוה:59,550 נמוך:57,800 תמורה:10,689,293 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במאגרי גז, ברחו אתמול מישראל עקב המצב הבטחוני. השותפות בפיתוח מאגר "לוויתן" הן: {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש} ו- רציו יהש +3.11% רציו יהש 265.1 +3.11% רציו יהש בסיס:257.1 פתיחה:255.3 גבוה:265.6 נמוך:255.3 תמורה:11,004,405 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    כל התיק שלי בהפסד 600000 שח!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/07/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 22.
    לא תאפשרו לגייס הון כאן?אני אפרק החברה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/07/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 21.
    תקראו המלצות שלי מהבוקר פריירים (ל"ת)
    המפצח 10/07/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • למפצח
    המפצוח 10/07/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    21 0
    היכן היית לפני היום בבוקר פראייר?
    סגור
  • לונג בארהב (ל"ת)
    המפצח 10/07/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 20.
    מי שלא ימכור היום ימכור בשבוע הבא בירידות של 5% ויותר (ל"ת)
    משקיע וותיק 10/07/2014 14:59
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 19.
    השחקנים מחזיקים את השוק בקרוב בריחה המונית (ל"ת)
    זקן חכם 10/07/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 18.
    אמרתי לכם שלא לגעת במניות בשלב זה
    אחת שמבינה א 10/07/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 10
    חכו עוד קצת לירידות, אם אתם מעדיפים להקשיב לגורביץ שהוא חי בסרט שהמעוף יגיע לשיאים חדשים בטווח הקצר ( נו בטח עכשו הוא שינה את דעתו) אז זבשכם. שימו לב על אפריקה, כמה הזהרתי אתכם וכמה אדומים סימנתם לי, מתקרבת לשער 600 כפי שכתבתי לכם. שיהיה לכם סופ שבוע נעים ושקט ללא אזעקות ( מאוד מלחיץ) ותהנו!
    סגור
  • לאומרת
    האומר 10/07/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שאמרה שתאמר שהתימרה לאמור את האימרה הנאמרת באימרות האמהרים מר גורביץ רעב. את יכולה להביא לו בבקשה לאפה עם שאוורמה ועם חמוצים וטחינה ובקבוק ספרייט ובדרך לעבור ולקנות כלי ניקוי כדי שתוכלי לנקות את מישרדו כשתבואי עם הלאפה. וחוץ מיזה מה עם ההיא שפעם רבתן קשות. וחוץ מה זה האדומים הללו? אני דווקא שם סגול כהה ולעיתים ורוד עמוק ובלה בלה בלה
    סגור
  • 17.
    עוד יום רווח 000 מחזור 000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/07/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    זה מתחיל- הזהב ממריא, שוקי המניות נופלים
    ירון 10/07/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    9 5
    הזהרתי פה לפני שבוע ולפני חודש. עוד לא מאוחר מידי, לצאת מהקופסא ולראות את האמת. משבר כלכלי עולמי בפתח שיהיה חמור מזה של שנת 2008, משתי סיבות עיקריות, הראשונה היקף החובות של המדינות החשובות רק גדל ובטריליוני דולרים, החברות הגדילו חובות על מנת לממן קניית מניות. מנגד הבנקים המרכזיים הורידו את הריבית לאפס והזרימו טריליוני דולרים לשווקי ההון שהעשירו רק העשירים. איזה כלים נותרו להם על מנת להתמודד על משבר חדש. להתחיל QE4 ? הממשלות משותקות הן למעשה בפשיטת רגל, ארה"ב חוששת מעימותים צבאיים כי אין להם כסף לממן אותם, זה מעבר לחוסר יכולת המנהיגות של אובמה. הצירוף של משבר כלכלי וחוסר אימון במנהיגותה של ארה"ב כמעצמת על יובילו להתרסקות הדולר וזינוק חד במחיר הזהב.
    סגור
  • למר ירון
    פרופסור אבירם(איצ) 10/07/2014 17:04
    הגב לתגובה זו
    22 2
    אם אמרת..אז צדקת בגדול..וזוהי רק ההתחלה. איני מבין איך "העזת" להיות חריג ויוצא דופן? הרי כווווללללם...סיפרו על טיסות והמראות...והיו שם מטובי הבנים: אנאליסטים, טכנאים, מנהלים, יועצים, פרומוביץ והולצמנים, ובנקאים ויקרים וידענים כמו מעוז.. אז מי שמך ללכת נגד הזרם ולטעון כאלו דברים...? קצת היגזמתי והתפרעתי...אבל, איציק כתב כאן שאנו קבוצת ילדים מגודלים...והיום המשרדים מיתרוקנים אט אט והיקירים נקראים לדגל...יש לנו מזל שכרמיתוש ועוזרותיה הנפלאות יתחזקו לנו כאן את האימפריה שבנינו בדם במשך יאמבה זמן... ביי יקירי וערב טוב.
    סגור
  • 15.
    יתחרט מחר..סופ"ש שקט ונעים לכולם!!! (ל"ת)
    מי שמוכר היום 10/07/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 14.
    למה תמיד רק מעו"ף? מה עם ת"א 100? (ל"ת)
    שמואל ברגר 10/07/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 13.
    חברים טיפ של חייכם העולם יצא לקריסה .מרגע זה תבדקו טוב (ל"ת)
    המפצח 10/07/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 12.
    כפיר זילברמן לא קנה אופ ב160 אלף שח בשער 20 כדי
    מטרת מיזוג 10/07/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    להפסיד לזכור לא תיכנס לשימור..ימים יגידו
    סגור
  • 11.
    פלאי בורסת תא.
    שחיטות בכל מקום 10/07/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    6 4
    טילים על תל אביב , חצי מדינה במקלטים , פאניקה ובאלגן מסביב והבורסה עולה קלות. איזה יופי !!!! בוקר טוב שוויצריה השלווה. מה שמדהים הוא כשלא הייתה מלחמה המניות נפלו כאילו העולם התהפך. מושחטים נמאסתם. הלוואי הטיל הבא יפול בדיוק על הראש לכם !!!
    סגור
  • 10.
    תשלומיים
    דוד 10/07/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 8
    למה לא מחזיריים את המניות של .אן טי אס למיסחר בבורסה 30 יום מאז שמחקו אותה .ואין תשלום.
    סגור
  • 9.
    אליום מדיקל
    ינשוף 10/07/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 23
    פותחת מבערים בקרוב הפריצה ----->>>>>
    סגור
  • 8.
    תנועות בשוק ההון לא מתבצעות ביומי ולא כל יום רק סבלנות
    המפצח 10/07/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    6 6
    וזה הוא הרגע........
    סגור
  • 7.
    אתרי הפיננסים רק להשתעשע מהם ולצחוק (ל"ת)
    המפצח 10/07/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 6.
    תגובות ללא ידע כרגיל חבל על כספכם .טיפ העולם יצא לקריסה
    המפצח 10/07/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    7 4
    תבדקו ותראו מה יקרה במשך חודשיים
    סגור
  • 5.
    היום זה מתחיל לא לפספס לעקוב..דעתי בלבד (ל"ת)
    אסיה פיתוח 10/07/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 4.
    עתיד עם עליות חדות.
    חכם מאוד 10/07/2014 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הפעם סופית צהל הולך לחסל את החמס. כל האיזור יהיה שקט. מצד סוריה .מצרים. ירדן. ילמדו לקח פעם לתמיד. הולכים לתקופה יפה של עליות.
    סגור
  • לחכם מאד
    חכם קטן וטיפש גדול 10/07/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יאללה..הפסק לשגל את המוח ובוא למילואים כמונו(די בכירים שאף בגילנו המופלג דופקים 50 יום בשנה, חוץ ממקרים כמו עכשיו)כייף כאן (ביינתים) צחוקים ודאחקות ומריצים בדיחות על נביאי שקר שכמוך.. אגב, ניתחנו כל מילה מדבריך(30 מילים כולל השם) ואנחנו כמהים להיות נביאים כמוך עם דיבורי עומק נישגבים ועם הערכה לידע וליופי הפנימי שאתה מקרין.. ההיית או חלמתי חלום?
    סגור
  • 3.
    עוד יום רווח 0000מחזור 000000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/07/2014 08:17
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • כל יום אתה לא מרוויח אז מה רק מפסיד
    הי אתה 10/07/2014 11:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חפש עבודה ובטוח יקלטו אותך בתור מנכ"ל בהיי טק ותרוויח 100000 שקלים בחודש על בטוח...מה יש לך לחפש כאן בבאלגאן ובמתח?
    סגור
  • 2.
    הזוי תאבי בצע (ל"ת)
    מגן הציבור 10/07/2014 07:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    איזה עליות? הכל בלוף? כמו המבצע המיותר הזה (ל"ת)
    רמי 10/07/2014 07:25
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור