'צוק איתן' מלחיץ את המשקיעים בת"א: המעו"ף נפל 1% במחזור גבוה מהרגיל

רוחות המלחמה מגזרת הדרום הורגשו היטב גם היום והמדדים סגרו ב'נמוך יומי'. פריגו איבדה 3.7%, אופקו צנחה 4.1%.
ירידות, צילום: Getty images Israel
רוחות המלחמה בגזרה הדרומית ממשיכים להלחיץ את המשקיעים בבורסה המקומית אשר סגרה את יום המסחר בנמוך יומי - 1,366 נקודות. לאורך מרבית יום המסחר, מדד המעו"ף התייצב סביב ירידה של 0.7%-0.8% אך בשלב הנעילה נוצר לחץ נוסף.

אייל גורביץ', המנתח הטכני של אתר Bizportal מציין כי: "שבירת ה-1,367 נקודות עלולה להוביל לנפילה נוספת" - המנתח הטכני של Bizportal בהתייחסות נקודתית למצב.

בסיום יום המסחר, מדד המעו"ף איבד 0.97% לרמה של 1,366 נקודות, מדד ת"א 75 נפל 1.85% ומדד הבנקים נחלש ב-0.34%. מחזור המסחר היה גבוה מהרגיל והסתכם ב-1.43 מיליארד שקל.

בשוק המניות פריגו +0.23% פריגו 31,170 +0.23% פריגו בסיס:31,100 פתיחה:31,100 גבוה:31,340 נמוך:31,080 תמורה:7,323,947 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השילה 3.4% מערכה במחזור גבוה, אופקו הלת' צנחה ב-4.1%. בצד החיובי ניצבה היום קמטק +1.98% קמטק 2,420 +1.98% קמטק בסיס:2,373 פתיחה:2,373 גבוה:2,420 נמוך:2,373 תמורה:235,703 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של 12.5%. עוד נציין את מזור רובוטיקה שאיבדה 4% מערכה ונמצאת מזה כשבוע במומנטום שלילי.

מניות במרכז

מניית קמטק +1.98% קמטק 2,420 +1.98% קמטק בסיס:2,373 פתיחה:2,373 גבוה:2,420 נמוך:2,373 תמורה:235,703 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אתמול בנאסד"ק ב-57% לשער של 5.02 דולר. (סימול CAMT). הסיבה - הודיעה על השקת קו מוצרים חדש לתמיכה במדפסות תלת-מימדיות ועל קבלת הזמנות ראשונות. קמטק נמצאת בשליטת חברת פריורטק -2.68% פריורטק 2,910 -2.68% פריורטק בסיס:2,990 פתיחה:2,990 גבוה:2,997 נמוך:2,910 תמורה:97,051 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת רפי עמית, יותם שטרן ודוד קישון.

פורסייט +0.55% פורסייט 329.9 +0.55% פורסייט בסיס:328.1 פתיחה:328.8 גבוה:334.4 נמוך:322 תמורה:834,421 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה, לאחר שכבר זינקה בכ-25% בשעות הבוקר. אתמול חשף Bizportal כי החברה מנהלת מו"מ למיזוג עם חברת הפורקס מט"ח 24. לכתבה המלאה

מניית אלגומייזר +1.54% אלגומייזר 343.2 +1.54% אלגומייזר בסיס:338 פתיחה:338 גבוה:343.4 נמוך:339 תמורה:87,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע נסיונות החברה לעצור את הסחף - דיווחה הבוקר שתנסה להתחיל למכור את התוכנה שלה כבר החודש. עם זאת השלמת הפיתוח תהיה רק בשנה הבאה.

חברת מבני תעשיה -0.27% מבני תעשיה 548 -0.27% מבני תעשיה בסיס:549.5 פתיחה:549.5 גבוה:550.2 נמוך:547.9 תמורה:568,015 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה גיוס של 160 מיליון שקל במסגרת השלב המוסדי. חברת הנדל"ן של פישמן מנפיקה שתי סדרות אג"ח ארוכות עם מח"מ הגבוה מ-7 שנים וזכתה לביקושים של יותר מ-260 מיליון שקל במסגרת השלב המוסדי.

חברת סלקום -0.82% סלקום 3,388 -0.82% סלקום בסיס:3,416 פתיחה:3,416 גבוה:3,461 נמוך:3,373 תמורה:3,345,296 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה גיוס של 223 מיליון שקל במסגרת הנפקת שתי סדרות אג"ח ארוכות גם כן. ההיענות בשלב הציבורי הייתה נמוכה, זאת לאור החולשה בשוק האג"ח. הריבית של האג"ח הצמודה נקבעה על 1.98% ושל האג"ח השקלית על 4.14%.
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    פופוליזם ואימרות שפר בלי בסיס
    אייל 08/07/2014 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הירידות בארץ בגלל מבצע והירידות החריפות באירופה וארה"ב גם בגלל המבצע? כמה שטויות ניתן לזרוק רק כדי לכתוב כתבה?
    סגור
  • 30.
    ברוך בואך 1360 השאלה איך יגמר מחר (ל"ת)
    שבי 08/07/2014 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    גבעות-חידה מיזה הרועץ שהוא יועץ (ל"ת)
    ראל000000000 08/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    יכול להיות
    בורסה מורסה 08/07/2014 17:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שגנבי המעוף רוצים פקיעה מאד נמוכה אז הם החליטו להוריד את וול סטריט כדי שכל העולם ירד? נייראה מוזרר אבל אלו השמועות כאן באחד העם
    סגור
  • כתבתי תגובה ל 26 הכוונה ל 28 (ל"ת)
    טל 08/07/2014 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    לא לאמין
    אוחתק 08/07/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הכל נופל ואני אוכל לקרדות וגם השורט שלי על רמי לוי גם נופל כי השועל דואג למניה שלו. לא לאמין הכל נופל ורמי לוי ממרי איזה כח יש לו לזקן הזה ושמעתי אבל זה שטות שהוא לא יחול לקנות אצ מגא או סופרסול אז יתעצבן והולך לאמריקה לקנות את ווול מארט
    סגור
  • 26.
    אני בטוח
    חברים יהיה טוב 08/07/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל הפרמטרים מראים ללא ספק על עליות לאורך שנים. אין למעשה סיבה אמיתית לירידות. שלושת מדדי הזמן חד משמעי חיוביים. מדד עוצמה 101%. תיראו גם אם עם ירד זה מקסינון לצורך עליה. אז בו נגיד שהמעוף ירד ל 400 נגיד. אז מה איכפת לי אני אם הוא יכפיל עצמו חזרה ל 700 בערך מי שמאמין לא מפחד ואוכל גם לקנות שטראוס ד וזה יעשה העבודה אתם חושבים שגנבי המעוף יתנו לרדת יותר מ600 חחחחחחחחחחחחחח הצחקתם אותי אני אופטיני ורואה הכל ורוד ומתכופף ומרים מהריצפה מניות וטס איתם
    סגור
  • לי דוקא נראה שאחרי כל הירידות הפקיעה תהיה גבוהה (ל"ת)
    ל 26 08/07/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    בורסה מורסה
    אורי 08/07/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אייל גורביץ כותב משמע הוא קיים. אתה באמת חושב אייל, שמישהו מתיחס למה שאתה כותב? עקום התשואות אייל סותר וחוזר וסותר את דבריך. איזה תסכול.
    סגור
  • אורי
    אני ואתה 08/07/2014 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני לא מכיר אותך או את אחת שמבינה ועוד כמה שמשתלחים באייל שגם אותו אני לא מכיר. אבל, במבחן אמיתי ובמבחן התוצאה..יש לי תחושות שהוא עולה על כולכם ב80 דרגות... הזמנים קשים...בו נבדוק את דבריו עוד שנה ואז נחכים...את דבריך לא נוכל לבדוק כי אינך כותב כלום חוץ מכמה חירבושים...אגב, מוחי הקודח , מזכיר לי שכתבת כאן שאתה לא משקיע ומעולם לא השקעת...אז ...יאללה חבוב....לך לשאוף אוויר טוב בים ולהרגע או להתנדב בשדרות עם עזרה לילדים.
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    זהירות...רמי לוי סוגר סניפים ברמלה לוד. (ל"ת)
    העורב האמיתי 08/07/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 23.
    אליום מדיקל
    אנונימי 08/07/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 5
    תתכוננו להודעה מפתיעה עד סופ"ש . ((:
    סגור
  • עוד פעם
    עווד 08/07/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה דוחף לנו איזה זבל ששוה 8 מליון$ כמו שטראוס ד וכל שאר השטויות?
    סגור
  • עוד פעם
    עווד 08/07/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה דוחף לנו איזה זבל ששוה 8 מליון$ כמו שטראוס ד וכל שאר השטויות?
    סגור
  • לך את השטות?
    מי סיפר 08/07/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טאפירו או מאוס?
    סגור
  • 22.
    למה אתם לא מאפשרים להרוויח כאן? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 08/07/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • תקנה פוטים
    אמיר 08/07/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רק ככה אפשר יהיה להרוויח בשבוע הקרוב
    סגור
  • 21.
    העליות בטאואר לא סתם
    מושון 08/07/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    6 11
    טאואר סגרה על עסקה ענקית יפורסם היום בתחילת המסחר בנסדק. רשמו ליפניכם
    סגור
  • למה אתה כותב סתם? (ל"ת)
    משה 08/07/2014 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • גם שמעתי משהו מקווה שאתה צודק
    קובי 08/07/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 11
    מופסד ים של כסף במניה צריך שער של5500 כדי להיות בקרן.למרות כל העליות זאת אחד המניות הכי זבלות בבורסה שנים אכלתי מרורים וגם שהגיע לקרן אז אני צריך גם להרוויח ולא רוצה הרבה כ10 אחוז לכל שנה זאת אומרת שאני צריך שער של כ9000
    סגור
  • 20.
    זה הזמן לברוח :)
    אמיר 08/07/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מכרתי היום חצי מהתיק , אם המצב ימשך אמכור מחר את כולו .
    סגור
  • 19.
    הודעה טובה ויורדת גועללללללללללללל (ל"ת)
    פלוריסטם 08/07/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 18.
    תתרסק עוד. אל תתפתו לקנות כלום (ל"ת)
    הבורסה 08/07/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 17.
    עליות בדרך
    שמואל 08/07/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    6 10
    הדבר הטוב ביותר שיש. זה המבצע. שהפעם הולך לחסל את החמס. כמה ימיים ויהיה בסדר. זמן לקנות בזול.
    סגור
  • שמואל אתה טמבל ואף דביל.
    רמטכל 08/07/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    14 5
    טוב למה ולמי? להרוגים ומשפחותיהם משני הצדדים? והאם אתה בטוח שהפעם הולכים לחסל החמאס?כמה ימים ? ומה יהיה בסדר? מבחינתך שימותו רבים..העיקר שתיקנה בזול... יש לי עוד שאלות..אבל אתה לא ראוי להתייחסות מוגברת. הבנת פוחלץ?
    סגור
  • 16.
    כיל מונפקת לפי 40 שקל למניה
    שח 08/07/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כיל מונפקת לפי 40 שקל למניה
    סגור
  • מאיפה זה בא לך? (ל"ת)
    מט 08/07/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 15.
    כיל מונפקת לפי 40 שקל למניה
    שח 08/07/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 16
    כיל מונפקת לפי 40 שקל למניה
    סגור
  • 14.
    תל בונד 20 קריסה בחודש קרוב ל3 אחוז (ל"ת)
    גבי 08/07/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 13.
    צהל תוקף
    גאון 08/07/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יהיו עליות . סוף היום ירקרק.
    סגור
  • 12.
    טאואר וקמטק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    2 מניות 08/07/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 11.
    בבקשה רוצים כתבה על נטע ורועי [גל] של רציו
    למערכת ביזפורטל!!!!! 08/07/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 14
    לכם המערכת ,יש את האפשרות להגיע אל לנדאו אנחנו רוצים לדעת מה קורה שם תודה
    סגור
  • אז ככה
    בסדר 08/07/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    נטע ורועי קמו בבוקר עם הנץ החמה..ציחצחו שיניים ואף עשו קקי ופיפי...לקחו את תיק האוכל שאמא הכינה והלכו.... וכאן יש שני מצבי סנריו... האחד: הם שמעו את אזעקת צבע אדום ורצו עם אמא למרחב המוגן בביתם בשדרות. השני: הם ניכנסו למרצדס של אבא שהביאם לגן הסמוך לביתם ברמת אביב.. היי...מה..מי...למה...כמה...מה קורה כאן?
    סגור
  • 10.
    אמש בשעות 1805 ו 1857 קרה הדבר...
    1......120 IZ 08/07/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אתרוש(שבדרך כלל זוכה מאיתנו לשבחים) איכזב קשות, פורסמו בשעות הנ"ל 2 כתבות של הכתב המוכשר קביליו. שתי הכתבות נגדו אחת את השנייה ואף היו די הזויות וזאת בהפרש של 52 דקות בלבד! הגבנו לכל אחת לחוד עם הצעה לתיקון המעוות והנתונים הנכונים. הבוקר, אנו רואים, שכתבה אחת תוקנה, מבלי להעלות את תגובתנו. כתבה שניה הועלמה ולא נודע כי בא אל קירבה! ברצוני לציין שאנו מאד ביקורתיים ,אבל, עושים זאת בעדינות. ולא צפינו שכך יתגלגל הנושא. יש לציין שאתרים" פחות מכובדים" כמו אקונומיסט, וול סטריט ג'ורנל ועוד...מתייחסים לביקורות שלנו ושל אחרים בצורה אחרת...אז אתרוש...אנא מכם....יום טוב.
    סגור
  • למען ההגינות
    1.....120 08/07/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הכתבה השניה הוחזרה בצינעה עם תיקונים(לא מלאים אבל מספקים) חן חן אתרוש.
    סגור
  • 9.
    עד הפקיעה הקרובה יעלה בחזרה (ל"ת)
    צבי 08/07/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 8.
    קמטק - לקנאים תקנו נעליים (ל"ת)
    רק 08/07/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 7.
    היום מתחיל בירידות והיפוך מגמה בשעה 11 (ל"ת)
    חיים גת 08/07/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 26
    סגור
  • כבר 12 ואין היפוך מגמה להפך ירידות יתחזקו (ל"ת)
    לחיימקה 08/07/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • סאמי לא עשית פיפי בשורט עדיין מכל הטילים? (ל"ת)
    חיים דבש 08/07/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • צודק
    חיים גוט 08/07/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היפוך מגמה ממינוס שני אחוז למינוס 4 אחוז.
    סגור
  • 6.
    אני מה איכפת לי אני
    משקיע ביינוני 08/07/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    4 4
    העגלים הולצמן ופרומוביץ מהבינלאומי מבטיחים עליות גם היום אז אולי מבינים הכי טוב אז ככה יהיה. היה בזמנו אחד נורמלי מטעמם שדיבר לעניין והעלימו אותו. האם הבינלאומי רוצה ויכול להשפיע על המגמה והיום ניראה עליות
    סגור
  • 5.
    זאת רק ההתחלה. (ל"ת)
    קמטק 08/07/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 4.
    לא יתנו
    המעופניקים 08/07/2014 07:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לבורסה לעלות. אתם תראו שאני צודקת. הם יורידו את הבורסה ב0.1% בכוונה.
    סגור
  • 3.
    אסיה פיתוח לעקוב (ל"ת)
    השלד הבא 08/07/2014 07:55
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 2.
    ברוך הבא 1370 (ל"ת)
    שבי 08/07/2014 07:54
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • תיקון