ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הוט נאבקת בתדמיתה: תשקיע 25 מיליון שקל בשיפור חווית הלקוח

החברה מנסה להאבק בתדמיתה הבעייתית בציבור ותגייס כ-500 עובדים. הערב: עובדי הוט מובייל יפגינו מול ביתו של דרהי
 |  8
האסימון ירד?
Share
נראה שבהוט החליטו לעשות צעד אחד קדימה כדי לנסות להתמודד עם תדמית השירות הבעייתית של החברה. החברה הודיעה היום (ב') על שורת מהלכים שהחברה נוקטת בהם על מנת לשפר את חוויית השירות ללקוח ולקצר את זמני המענה ללקוחות החברה. במסגרת זו, החברה צפויה להשקיע במהלך החציון הקרוב, עד למעלה מ-25 מיליון שקל בין היתר, בשדרוג מערכות ה-IT התומכות בשירות הלקוחות וכן, להוביל גיוס מאסיבי של 500 נציגי שירות חדשים, מהם 200 כבר במהלך חודש יולי, לטובת שירות הלקוחות.


בנוסף, החברה תכפיל את המערך תומך הגיוס ואת מערך ההכשרה והקורסים של הנציגים. הגדלת כוח האדם תאפשר מתן שירות מיטבי ללקוחות ועתידה לשפר את זמני המענה הטלפוני בהקדם.

אילן צחי, מנכ"ל החברה: "שיפור השירות נמצא בראש סדר היום של החברה, לשם כך אנו נוקטים בשורה של צעדים אליהם מגויסת כל החברה. מדובר בתהליך שאנו מחויבים לו, נפעל לכך שהשיפור יורגש כבר בקרוב".

בתוך כך, היום בשעה 18:30 תיערך הפגנה של עובדי הוט מובייל מול ביתו של בעל השליטה בקבוצת הוט, פטריק דרהי. שביתת העובדים נכנסה לשבוע החמישי שלה.

בין הוועדים שיגיעו לתמוך בעובדי הוט מובייל, ישתתפו בהפגנה גם: הוועדים של חברות הסלולר פלאפון, סלקום ופרטנר; הוועדים של חברות הביטוח: מגדל, כלל
ביטוח
ביטוח
אמצעי להבטחת תשלום פיצויים על ידי גוף כלשהו במקרה אסון כגון: אובדן רכוש כתוצאה משריפה/ גניבה או במקרה של אובדן חיים.הביטוח מתאפשר באמצעות הפקדת כספים למבטח, המשמשים בעיקרם לפיצוי נפגעים בעת אסון.
ביטוח
והפניקס, וועדים נוספים, ביניהם: בזק בינלאומי, נס טכנולוגיות, פיליפ מוריס ולאומי קארד. נכון להיום, עובדי הוט מובייל, אשר מוחים על סירוב ההנהלה להכיר בהתאגדות ולפתוח במו"מ עם נציגות העובדים, משביתים זרועות פעילות מרכזיות בחברה. כתוצאה מכך קיימות תקלות רבות ובעיות בקליטה, לא מטופלות תלונות בנושאי חיובים וחשבוניות, ישנם שיבושים בתהליכי ניוד מחברות מתחרות ושיבושים באקטיבציה של מנויים חדשים. כמו כן, קיימות בעיות באספקת חלקי החילוף והאביזרים למרכזי השירות והמעבדות.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

8 תגובות ב-8 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
8 Oyaki 08/07/2014 17:59 אני חוזר מחול ומתנתק מהוט, עכשיו שהם ירדפו
לפעמים כבר מאוחר מדי למה חברה צריכה להגיע למצב שישנאו אותה לא למדו כלום מהעבר של סלקום פלאפון ופרטנר רוב האנשים שעזבו אותם , בגלל ששנאו אותם כל כך וגם מחירים זולים כבר לא משכנעים לחזור לחברות הותיקות הגועל מהם כלכך גדול הוט הולכת אני בדרך! הזו
7 פושר 08/07/2014 09:12 דבר אחד שפספסו
הבעייה האמיתית של הוט היא היחס ללקוח ולחשיבותו. זה דווקא חדשות רעות ההשקעה הזאת. הרי מה יקרה? הציבור יקבל הבטחות, מתנות ושאר ירקות ויתפתה לחזור לחברה הכושלת הזאת. וכך, הוט תגדיל את כמות הלקוחות שיזכו לשירות גרוע כמו שרק היא יודעת לתת. קודם שתשתפר! רק אחר כך לתת עוד הזדמנות!
6 אנונימי 07/07/2014 19:50 בהוט הלקוח אחרון בחשיבותו
שישפרו את הייחס ללקוח. בהוט הלקוח הוא האחרון בחשיבות. לקבל מענה ממת קל יותר מאשר מהוט. לאחרונה הימתנתי קרוב לחצי שעה למענה!!! אם יש להם כסף שיכניסו יותר עובדים ולא יוציאו על יחסי ציבור.
5 גו' 07/07/2014 19:28 הוט תדמית
הוט=בריונות , מה זה 25 מיליון לבריון כמו פטריק דרהי כסף קטן למזלם YES לא פחות נבלות מהם לא לשכוח מעברו של בעל הבית נוכל לא קטן ,וכרגיל אנחנו משלמים כי אין אלטרנטיבה עדין . לכו הספקים נוח וטב לדפוק את הצרכן הישראלי ,ואנחנו הטיפשים . ללכת על עידן וללחוץ על ארידן שיחיב את הכבלים לתת עוד ערוצים ,ובא גואל מהנבלות .
4 משה 07/07/2014 18:04 להוט אין לקוחות
כל זמן שהוט מתייחסת ללקוחותיה כמנויים של שירות ולא כלקוחות אין לה תקנה. הראיה שהבעיות נמשכות כבר שנים ורק הולכות ומחמירות. כל מנכ"ל מבטיח שיפור בשרות אך המצב רק מדרדר. שומר נפשו ובריאותו ירחק מהחברה הזאת מנסיוני כמנוי (לא לקוח) לשעבר בחברה.
3 טימי 07/07/2014 14:55 YES
הוט חברה גרועה גם שירות גרוע וגם תכנים על פנים אף פעם לא הבנתי אנשים שמעדיפים את הוט בגלל 50 שח הפרש בחודש
2 ד 07/07/2014 14:09 הלקוחות בארץ נמושות שוכחים מהר. אצלי הם בחרם לכל החיים (ל"ת)
1 1 07/07/2014 12:14 התדמית של הוט כל כך ירודה ששום דבר לא יעזור
רק הרבה רגליים של לקוחות , יכולים להזיז משהו בהוט. הוט בונה על מאות אלפי פראיירים שחלקם הגדול אנשים מבוגרים שהשמרנות בעורקיהם. כדי להישאר בהוט צריך להיות או תמים, או אדיש או מזוכיסט או פנסיונר.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.