ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: מדד ת"א 75 איבד 0.56%, מניית אלגומייזר נפלה 15.6%

המעו"ף סגר ביציבות. "הכוכבת" התורנית באגף השלדים הבורסאיים - ישאל שטסה 71%. מחזור המסחר הסתכם ב-392 מיליון שקל
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון לשבוע בבורסת ת"א נסגר בנטייה לירידות שערים קלות.
מדדי השורה השניה והשלישית נחלשו, כשמחזור המסחר היה דל והסתכם ב-392 מיליון שקל. המצב הביטחוני לא מעניק שקט למשקיעים, כשבינתיים אין בשטח הפסקת אש והחמאס אינו מונע את ירי הרקטות על ישובי הדרום.

מדד ת"א 35 +0.37% מדד ת"א 35 1,414.27 +0.37% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,414.93 נמוך:1,403.63 תמורה:294,533,024 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סגר ללא שינוי ברמה של 1,392 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.56%, מדד הבנקים איבד 0.37%. מחזור המסחר הסתכם ב-392 מיליון שקל.

המסחר בעולם

מדד המניות המרכזי באירופה (Stoxx 600) קפץ 2.1% בסוף השבוע ובכלל בשבוע החולף עלה 1.8%. המעו"ף שעלה ביום חמישי האחרון ב-0.67% בעיקר בשל עדכון מדדים נקודתי - הסתפק בעלייה שבועית של 0.54% בלבד.

לגבי המדדים בוול סטריט, ביום שישי לא התקיים מסחר בשל יום העצמאות. בסיכום שבועי מדד ה-S&P500 עלה 1.25%. ביום חמישי המדדים טיפסו אחרי שיצא דו"ח התעסוקה לפיו נוספו למשק 288 אלף משרות ביוני ושיעור האבטלה ירד ל-6.1%. הנתונים עקפו את התחזיות באופן משמעותי. לכתבה המלאה על נתון התעסוקה - לחץ כאן

הבורסה בת"א עשויה להיות מושפעת השבוע גם מהתפתחויות בזירה בגיאופוליטית. אחרי עימותים במזרח ירושלים ורקטות מרצועת עזה, בסוף השבוע נרשמו עימותים קשים גם באזור המשולש שבתוך ישראל. לפי דיווחים, מאות הבעירו צמיגים בכניסות לקלנסווה ולטייבה.

שוק האג"ח צפוי לרכז עניין רב השבוע. ביום חמישי האחרון השוק הקונצרני והממשלתי בארץ חטף מכה בשל עליית התשואות בארה"ב מיד אחרי פרסום נתון התעסוקה, זאת בשל ההנחה שהריבית עשויה לעלות מהר מהתחזיות (כיוון שמצב הכלכלה משתפר). לכתבה המלאה - האפטר שוק באג"חים

מניות במרכז

מניית אלגומייזר 0% אלגומייזר 403.7 0% אלגומייזר בסיס:403.7 פתיחה:403.7 גבוה:416.5 נמוך:403.5 תמורה:33,768 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לאבד גובה לאחר שבסוף השבוע החברה הודיעה לבורסה כי היא תובעת את המייסדת וסמנכ"לית פיתוח הטכנולוגיות שלה, הילה פז. בכתב התביעה הועלו טענות קשות על התנהלותה של פז שניסתה אף להדיח את המנכ"ל המכהן, נעם בנד - לידיעה המלאה

דלק קבוצה -0.34% דלק קבוצה 52,180 -0.34% דלק קבוצה בסיס:52,360 פתיחה:52,270 גבוה:52,610 נמוך:51,720 תמורה:5,120,909 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על מזכר הבנות לא מחייב למכירת החזקותיה ב הפניקס +0.56% הפניקס 1,785 +0.56% הפניקס בסיס:1,775 פתיחה:1,778 גבוה:1,785 נמוך:1,770 תמורה:594,100 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תמורת כ-1.7 מיליארד שקל. מחיר המכירה גבוה ב-16% ממחיר השוק ויתבצע על בסיס ההון העצמי של חברת הביטוח.

חברת עילדב 0% עילדב 153 0% עילדב בסיס:153 פתיחה:153 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השקעות חתמה על הסכם לרכישת חברת קומסק העוסקת בייעוץ לאבטחת מידע תמורת כ-76 מיליון שקל. קומסק הייתה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בת"א עד לשנת 2009 ואז נמחקו בהצעת רכש.

על מנכ"ל שופרסל +0.83% שופרסל 2,180 +0.83% שופרסל בסיס:2,162 פתיחה:2,148 גבוה:2,190 נמוך:2,148 תמורה:7,023,679 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לשעבר אפי רוזנהויז נגזר עונש מאסר על הפרת תנאי מיזוג בין החברה לבין קלאבמארקט וארבע עבירות של ניסיון לעשיית הסדר כובל. על רוזנהויז נגזרו ארבעה וחצי חודשי מאסר מתוכם חודשיים לריצוי בפועל וחודשיים וחצי שירוצו בעבודות שירות.
תגובות לכתבה(59):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    מי שלא מבין כל יום ראשון אנחנו בבלוף הכי גדול
    המבין עניין 06/07/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    4 8
    יום זה זה יום של פגיעה בכל המניות ובשוק הישראלי את יום ראשון כל הציבור מוזמן לא לעשות עסקים רק כך ילמדו לא להפעיל את הבורסה ביום ראשון
    סגור
  • 42.
    זה מה שיקרה פה . תברחו משוק המניות (ל"ת)
    אינתיפדה חדשה 06/07/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 41.
    מטרת מיזוג ואסיה פיתוח לעקוב..דעתי בלבד (ל"ת)
    המניות לשבוע זה הם: 06/07/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 40.
    מה יהיה עם המחזורים העלובים והדשדוש המרגיז? (ל"ת)
    דודו 06/07/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 39.
    ןמחר הירידות יתגברו (ל"ת)
    יסיים באדום 06/07/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 38.
    יובנק הוציא המלצה בחודש דצמבר - המניה לדבריהם
    מנדלסון 06/07/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 5
    צריכה לעלות 70% .
    סגור
  • 37.
    שימולב לרמאות-קסם פי3 לונג בחמישי שוק עלה 0.67-ת.סל 1.1
    סאמי 06/07/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גנבו לכם כמעט 1 אחוז שלם.....היום עולה קצת ובקרוב יירד
    סגור
  • תעודה של קוסמים מעלימה לנו את הכסף- מזמן מכרתי
    קסם 06/07/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ומאז לא מתקרב לתעודה הנל
    סגור
  • 36.
    אז מי הצודק, אדום או ירוק-ודאי אדום, מי שולט? (ל"ת)
    סאמי 06/07/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 35.
    טאואר טאואר וטאואר (ל"ת)
    ראסל 06/07/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    מסכנים השורטיסטים בטאואר (ל"ת)
    ראסל 06/07/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 33.
    בהנחה שתפרסמו את זה
    יסלחו לי ביזפורטל 06/07/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    3 6
    העובדה שאין שום פירסום לגבי בונוס ביוגרופ היום היא סוג של ביזיון של האתר, זו לא הפעם הראשונה שאייטמים על החברה יוצאים באיחור באתר הזה, תבדקו מתי פורסמה הידיעה על קרן בירד והשקעתה בחברה בגלובס ובכלכלסיט, מעל 3 שעות... מי מכם הפסיד כסף בחברה או יש לו איזשהו אינטרס חבוי?? חבל, מוריד את האמון באתר הזה
    סגור
  • למכובד
    ז 06/07/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    16 5
    איני העו"ד של האתר. גם איני עורך דין.. לדעתי האתר אמור להביא ואף מביא בצורה מכובדת למדי מידע על חברות וארועים משמעותיים בחיינו בארץ ובעולם. איני רואה שום דחיפות להרבות מילים על חברות קיקיוניות כמו זאת שציינת...ששווים מסתכם במיליוני $ בודדים... אם בונוס היתה רוכשת את I B M...אני מניח שהאתר היה הראשון לפרסם... מה הערך המוסף "האדיר" שאני כקורא נאמן אקבל בעניין קרן בירד...העניין מעניין אולי 7 קוראים מתוך 100000... אז עם כל הכבוד...כל דבר במקומו ובעיתו...
    סגור
  • קשה לי לכבד אותך בתגובה.. (ל"ת)
    אתה רציני?? 06/07/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 12
    סגור
  • ועוד איך מעניין גם אם זה קומץ קטן (ל"ת)
    ח 06/07/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 32.
    טאואר ירוקה (ל"ת)
    טאואריסט 06/07/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 31.
    רציו והזדמנות-מה קורה עם דוח המשאבים
    ש 06/07/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    4 5
    עושים צחוק מהמשקיעיםן?
    סגור
  • 30.
    טאואר חגיגה ירוקה (ל"ת)
    איציק 06/07/2014 11:27
    הגב לתגובה זו
    7 18
    סגור
  • 29.
    מניה מרכזית נוספת: עזריאלי צפויה לרדת
    dw 06/07/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כתוצאה מהדרדרות במצבו הבריאותי של בעל השליטה ומייסד החברה, גוברת אי הוודאות בקשר לעתידה של החברה, ומניית עזריאלי צפויה לרדת. נאחל בריאות ואריכות חיים למר עזריאלי, אולם המשקיעים נכנסים כעת לעידן ביניים של אי וודאות בחברה זו, שהינה one man show, בדומה לעוד לא מעט חברות ציבוריות בשוק ההון הצעיר בישראל. זאת להבדיל מחברה כמו טבע, שמזה שנים רבות איננה תלויה יותר במייסד או מנכ"ל מסויים (הורביץ ז"ל).
    סגור
  • 28.
    פנייה לכל משקיעי נפט וגז
    picon 06/07/2014 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 4
    פנייה לכל משקיעי נפט וגז ובני ביתם, הגיע רגע מבחן שבו ככל אחד ואחד יכול להשפיע על צביון הסכם בשותפות המוגבלת. בימים אלה יושבת ועדת חוק ומשפט וקובעת גורלות בנושא שהוא מהותי לנו המשקיעים . תיקון חוק השותפויות-שותפות מוגבלת. באתר "עצומה " שכתובתו - http://www.atzuma.co.il/smk הועלתה עצומה שכותרתה - עצומת המשקיעים הקטנים בשותפויות הנפט והגז הנכם מתבקשים להיכנס לקישור הנ"ל ולחתום על העצומה ובנוסף לתת Like בלשונית facebook שבעצומה על מנת להגיע לציבורים רחבים ברשת החברתית. מטרת העצומה היא להשפיע על מקבלי ההחלטות במדינה,הגופים הרגולטוריים והמחוקקים : הרשות לניירות ערך ,משרד התשתיות ,חברי הכנסת, משרד המשפטים, חברי ועדות החוקה, הכלכלה והכספים ולתקשורת. נא חתמו והחתימו גם את בני ביתכם שגם הם מן הסתם מושקעים כמותכם בחברות חיפושי הגז והנפט. אנא ידעו כל מי שמושקע בחיפושים על העצומה ועודדו חתימות . חשוב ביותר לא להתמהמה ,להזדרז ולחתום על העצומה . המטרה היא למנף את העצומה ולהשפיע על מקבלי ההחלטות. אנא העבירו פוסט זה לפורומים השונים העוסקים בנושא והפיצו ברשתות החברתיות.
    סגור
  • אתה מוזמן להעלות טיעוניך בפורום בורסה ושוק ההון בתפוז
    dw 06/07/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 5
    במסגרת טוקבק בכתבה, מפורט ככל שיהיה, קשה להסביר, וכך גם באתר העצומה. אתה מוזמן להרשם לתפוז, המציע פלטפורמת פורומים לביזפורטל, להעלות טיעוניך ולגייס עוד תומכים. http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=29
    סגור
  • זאת מדינה פופוליסטית בראשות לפיד שלי ושישינסקי
    גז בלוף 06/07/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    המשקיע הקטן פשוט צריך לברוח ממניות הגז בלוף שביבי וחבריו ישקיעו מכספם. העצומה תשמש לממשלה הזאת לטפט על הקיר של השירותים. חבל על המאמץ. להתראות בבחירות
    סגור
  • 27.
    ברכות למשקיעי טאואר היום שוברים מחסום של 3300 (ל"ת)
    טאואריסט 06/07/2014 08:29
    הגב לתגובה זו
    8 15
    סגור
  • אמן אמן אמן שתיתן כבר נחת המניה הזאת (ל"ת)
    איציק 06/07/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • 26.
    לא ניתן לכם להגיע ל 1400-1410 (ל"ת)
    פיני 06/07/2014 07:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 25.
    הצחקתם אותי ואת גורביץ נעשה לכם בי"ס הפוך.אדום לייט (ל"ת)
    שרון 06/07/2014 07:54
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • זה אתה שמופסד בפלוריסטם? (ל"ת)
    ש רון 06/07/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 24.
    אנו נוריד את בזק והנקים וניראה איזה חיובית ואיזה נעליים (ל"ת)
    סאמי 06/07/2014 07:54
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 23.
    מעניין
    שלמה 06/07/2014 07:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אמש..הכותרת זעקה :פתיחה מעורבת...המצב אז היה חמור.. היום, כשהמצב חמור מאד, הכותרת הפכה לצפי לעליות... מעניין מה הביא לשיפור בהערכותיכם? האם אתם מדווחים ע"י ראש הממשלה על פתרון המצב בקרוב מאד? או, שאתם נסחפים עם הטועים שמתכחשים למצב הקטסטרופלי שאנו נמצאים? מה עוד שהבורסות משייטות בשחקים באזור חמצן דליל ועומדות לנחות ממש בקרוב! אבל, כותרת לא טובה..לא הייתה עושה רייטינג. לסיכום, מצב גאופוליטי אזורי, מרחבי ועולמי בשילוב לשוק מנותק שלא מייצג ערכים כלכליים...מסמן בבירור התחלת הסוף...
    סגור
  • 22.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    פתיחה חיובית? 06/07/2014 07:06
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 21.
    מה פתאום עליות? השתגעתם? (ל"ת)
    עליות 06/07/2014 05:35
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 20.
    מחפס מציאות
    מחפס מציאות 05/07/2014 23:36
    הגב לתגובה זו
    1 12
    מנייסטרים מעקב צמוד.
    סגור
  • 19.
    מטרת מיזוג מחממת מנועים... (ל"ת)
    מחפש מציאות 05/07/2014 22:49
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 18.
    אם גדולים פלוס יופיטר לא יזריקו מחר מליארדים
    צדק 05/07/2014 22:14
    הגב לתגובה זו
    11 10
    אז הלך עלינו ואפילו הגרפים,הצבעים ,שלושת הזמנים ומדד בחוזק 100מוחלט לא יעזור לנו. אני מקווה שאייל ינפיק כתבה סופר חיובית שעוקפת את הבלאגנים והטיסות ימשיכו כי כסף ממש על הריצפה ומעוף חייב להגיע עד סוף שנה ל 2200 וזהו.
    סגור
  • 17.
    4 מניות לשבוע הקרוב
    רונן 05/07/2014 21:40
    הגב לתגובה זו
    6 17
    אלגומייזר, אלביט הדמיה, אלומיי ואקסלנז. שבוע טוב
    סגור
  • 16.
    מחר יתחיל 1395 . אם הדרך לכיוון עליה אז 1405יגיע מחר
    שבי 05/07/2014 21:22
    הגב לתגובה זו
    5 6
    או מחרתיים. אבל אם יש הסלמה בטחונית 1370 קרוב
    סגור
  • זהו שמי. מה לעשות?
    שב לי או שבי לי 05/07/2014 23:23
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אז דעתי היא: אם ירד אז יתכן שירד ויעלה ולעומת זאת אם ירד אז יש מצב סביר שירד ל2000 או יעלה ל500 ובהמשך גם אם יעלה אז ירד קצת לפני המצב שיוריד את העליות ל1087 ואז מתפתחת סיטואציה מדהימה שאליוט והסטוקטים או איך שקוראים אותם וכנראה דרך התחת ואז יהיו עליות לכיוון דרום שישפיע על מזג האויר ואז צפויים למימטרים פזורים שיעלו את ארגנטינה לגמר או שלא ותוכנית האח הגדול תעלה את הבורסה שעומדת בגובה ריצפה ובקיצור אני לא זוכרת בעצם מה רציתי להגיד
    סגור
  • 15.
    למגיבים למטה
    סוחר ותיק 05/07/2014 18:35
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ידידי, שחקני המעו"ף מסמנים מטרות ומגיעים ליעד. במקרי קיצון ( כמו מלחמה כוללת ) הם אכן מופתעים. המצב כבר משקף פער גדול מאוד מול חו"ל, והמוסדיים יושבים עם הרי מזומנים ומתים להיכנס פנימה... חבל על הויכוח, מי שבשורט שיבושם לו, רק שלא ישכח, ששורט, כשמו כן הוא...קצר... השוק בדרך למעלה בדרת לשיאים חדשים. סטיות התקן ושווקי חו"ל תומכים... גם אם מחר או מחרתיים תהיה קצת פאניקה, בקרוב מאוד יישבר שיא כל הזמנים ( לדעתי בלבד ). בהצלחה לכולם
    סגור
  • לסיכום
    מוסדי בינוני 06/07/2014 07:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בלה בלה בלה בלה...אין הרי מזומנים ואין בטיח. שומרים מזומן למקרה פדיונות אפילו בקופות גמל שהחלו כבר בשבוע שעבר וסביר להניח שיתעצמו. הנחת העבודה שהעתיד צופן זמנים קשים השונים לחלוטין מאלו שחווינו בשנים האחרונות.
    סגור
  • 14.
    בונוס
    אלי 05/07/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מתחילה לחמם מנועים.....כל השבוע עלתה.....בקרוב פריצה.מקווה. קניתי השבוע באזור 24 אגורות ממתין בסבלנות.............
    סגור
  • 13.
    עליות קלות רק אם ירצה השם. (ל"ת)
    בת הרב ממאה שערים 05/07/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 12.
    מיינסטרים
    מיינסטרים 05/07/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מיינסטרים- יום חמישי מחזור פי 50 מהממוצע היומי,עליה 4 אחוז,מה דעתכם? שבוע נהדר
    סגור
  • מיינסטרים היתה בחמישי רק הפרומו בדרך ך70 אג
    ליאור 06/07/2014 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לפי הגרףהיא תסגור את הנקודה הגבוהה בחמישי ותגיע אפילו מעל עד 70 אג בלי שוב בעיה ,מי שמאמין לא מצליח .סיכון שווה עם ריבית אפס בשוק וחברה שהיא שלד
    סגור
  • 11.
    שום עליות,רק תזכרו מי שולט בשוק (ל"ת)
    סאמי 05/07/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • עוד פעם אתה?
    אחד 05/07/2014 18:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כמו ביום חמישי, מי שלט בשוק ?. מחר עליות נקודה.
    סגור
  • 10.
    כולם מוזמנים לחגיגה שנקראת טאואר 2014 (ל"ת)
    אבי 05/07/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 9.
    מחר עליות ???
    אורלי 05/07/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    6 7
    כנראה צפויה הסלמה בדרום. במצב כזה ספק אם פער הארביטראז' החיובי יעזור. אם יתפתח עימות רציני נראה רק צבע אדום.
    סגור
  • 8.
    עם מצב בטחוני כזה כל עליה זה לצורך ירידה.!!! הפעם אי
    עליות? 05/07/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אפשר להתנתק מהמצב . כל מי שחושב אחרת משלה את עצמו חבל על כספכם שבו בצד
    סגור
  • 7.
    די כבר להריץ!
    מגן הציבור 05/07/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    8 5
    בא לי להקיא מתאבי הבצע.. על מה ולמה עליות?!
    סגור
  • 6.
    מחר המעוף יורד
    דן 05/07/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    9 6
    אין פה כח קניה. בורסה מתה מוסדיים אימפוטנטים
    סגור
  • 5.
    הדו"ח על נטע ורועי [גל ] מתייייייייייי
    לנדאו מתי 05/07/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ביזפורטל רוצים כתבה בעניין !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 4.
    טאואר תשבור מחסומים כבדים השבוע לדעתי (ל"ת)
    טאואריסט 05/07/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 3.
    יש לי תחושה של ירידות לאור מה שקורה אצלנו כדי להיזהר (ל"ת)
    אייל 05/07/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 2.
    התל אביבים מחממים מנועים
    סוחר ותיק 05/07/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סטיות התקן על האופציות מרוסקות. בתוספת שווקי חו"ל, ומדד הבנקים שעמד יפה במבחן 1280-81, סולל את הדרך לשיא כל הזמנים בקרוב מאוד...הפער יצטמצם בקרוב מאוד... בהצלחה
    סגור
  • התל אביבים חיים במדינת לה לה לנד מנותקים מהמציאות
    לסוחר וותיק 05/07/2014 19:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא סטיות תקן ולא נעליים יעזרו בעת כזו
    סגור
  • לסוחר ותיק לא הבנתי. מה שכן הבנתי זה:
    סוחר ותיק מאד 05/07/2014 17:16
    הגב לתגובה זו
    12 5
    בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה....... ושכחתי לספר לך שאני סוחר בשוק הכרמל ולא בשוק חרטא שלך...והנסיון חיים שלי אומר לי שאנו בברוך....
    סגור
  • לסוחר ותיק
    סוחר מתחיל בן 7 05/07/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אני חושב שאתה סולידי מאד. אני בתור צעיר מאד...יודע שהכל דבש. אין שום בעיה שמעוף ינסוק ל2000 תוך חודש. מי שמבלבל המוח על כלכלה חולה ועל מצב ביטחוני גרוע..לא יודע מה הוא מדבר.. רק שכחתי להגיד לך שאני גר בישוב המקסים שער אפריים ואנחנו נצורים...אין יוצא ואין בא..אנו מוקפים וקראתי בוואלה שיש ממש מלחמה בפתח הישוב וכוחות צבא ומשטרה שומרים עלינו. רק שלא יגמר לנו הדבש שאנו מלקלקים כל היום..את הקאוויאר סיימנו כבר אמש..שאלתי את הגדולים מה יהיה..והם ממש מפוחדים ואובדי עצות...וחוץ מיזה הכל בסדר...
    סגור
  • שווקי חו"ל "מתוחים" מידי
    יואב 05/07/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מה שכתבת נכון יותר אחרי מימוש בחו"ל + רגיעה "שמחזיקה מים" במצב הביטחוני. נכון לרגע זה המומנטום הביטחוני "בערפל".
    סגור
  • 1.
    דלק קבוצה
    תחמזלו 05/07/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    3 9
    השבוע המנייה תפתח מבערים זאת לאחר ירידות בשלושת השבועות האחרונים סביר שגם אבנר תעלה שבוע טוב ירוק ובעיקר שקט לכל עם ישראל אמן
    סגור