10:57 אירופה: הדאקס יורד 0.15%, הפוטסי מאבד 0.3%

10:16 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.1%, בזן יורדת 1.7%

09:48 דרום קוריאה: פיונגיאנג עשויה לייצר טילים שיגיעו לארה"ב

08:20 לאחר דחיית החנינה של אזריה - ריבלין סופג ביקורת קשה ברשת

08:15 אסיה: הניקיי יורד 0.5%, שנחאי יורד 0.5%

08:14 גרמניה: מרקל נכשלה בהקמת קואליציה - האירו מגיב

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: המעו"ף איבד 0.3%, מדיוי זינקה 86% במחזור ענק

המסחר השלילי בארה"ב העיב בסיום. בשוק המניות: כיל השילה 1.2%, החברה לישראל צנחה 3%, אופקו טיפסה 1.7%
 |  49
סוגרים שבוע
Share
הבורסה בתל אביב איבדה גובה בסיום יום המסחר האחרון לשבוע. הסיבה: המגמה השלילית בוול סטריט בפתיחת המסחר. הבוקר התרחשה פקיעת אופציות יוני , ברמה של 1,388.97 נק'.


בסיום המסחר, מדד ת"א 35 (+0.1%) מדד ת"א 35 1,410.42 +0.1% 11:41 20/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,414.93 נמוך:1,403.63 תמורה:178,518,367 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד 0.3% לרמה של 1,384 נק', מדד ת"א 75 אאבד 0.4% ומדד הבנקים נחלש ב-0.03%. מחזור המסחר (כולל מחזור הפקיעה) מסתכם ב-1.88 מיליארד שקל.

בשוק המניות, מניית מדיוי (+32.17%) מדיוי 1,078 +32.17% 10:15 20/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מדיוי בסיס:815.6 פתיחה:900 גבוה:900 נמוך:900 תמורה:35,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות השתוללה גם היום וריכזה מחזור של 41.8 מיליון שקל. המניה שכבר טיפסה בלמעלה מ-120% סגרה בסופו של יום בעלייה של 86.5%. עוד נציין את כיל שהשילה 1.2%, החברה לישראל שצנחה ב-3% ואופקו שהוסיפה 1.7%.

המסחר בחו"ל

הבורסות באסיה ננעלו בעליות שערים לאחר המימושים אמש. מדד ההאנג סנג עולה 0.93%, מדד שנחאי המשולב עלה 0.65%, ומדד הניקיי היפני הוסיף 0.27%. באירופה נרשמות עליות שערים קלות לאחר שאתמול המדדים המובילים ביבשת סגרו בירידות שערים על רקע נתוני המאקרו החלשים בארה"ב. החוזים העתידיים בארה"ב מאותתים על פתיחה יציבה עם נטייה לעליות קלות - הכלכלנים מצפים לנתון ההוצאה לצריכה עצמית ומעריכים כי הקריאה תהיה חיובית בשיעור של 0.4%.

מניות במרכז

משקיעי מניית שופרסל (+0.6%) שופרסל 2,175 +0.6% 11:19 20/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שופרסל בסיס:2,162 פתיחה:2,148 גבוה:2,175 נמוך:2,148 תמורה:802,409 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הגיבו להודעת החברה שאישרה את תוכנית ההתייעלות הנרחבת של הרשת. שופרסל תוריד מחירים, תסגור 15 סניפים ותצמצם שטחים של סניפים קיימים.

{אידיבי פתוח} במרכז על רקע גיוס מתוכנן של 325 מיליון שקל מבעלי המניות במסגרת הנפקת הזכויות היום. בימים האחרונים סובלת מניית החברה ממומנטום שלילי ומאז נכנסה המניה למדד ת"א 100 לפני כשבועיים היא איבדה כ-13% מערכה. ירידות אלו הפחיתו בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה של הנפקת הזכויות כאשר היום זה היום הקריטי -
לכתבה המלאה

מניית מדיוי (+32.17%) מדיוי 1,078 +32.17% 10:15 20/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מדיוי בסיס:815.6 פתיחה:900 גבוה:900 נמוך:900 תמורה:35,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין על רקע רכבת ההרים של הימים האחרונים. אתמול התרסקה המניה ב-33% במחזור החמישי בגודלו בבורסה, לאחר מהלך של יותר מ-1,000% תוך 4 ימים.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 ראל00000026 27/06/2014 06:59 גבעות-מה אתה מבין גנרל איילנד בנפט .בצבא אתה לא מבין
ששם היתעשרתה ובניתה את השם שלך (בחינם יחסית למשכורות של בי גייטס)יצאתה עשיר מהצבא מה אתה מבלבל לנו את המוח שלנו בדוחות או בהודעות בעלי קודים כמו של המוסד עברנו את טוביה החולב הרמאי בהודעות תימהוניות .יש או אין אנחנו אין לנו פנסיה מנופחת כמו שלך וחליבה מגבעות .לבסוף תיתבייש לך גנרל תחמהוני
25 איש פשוט 26/06/2014 18:11 לתבוע את הבורסה
גועל נפש בורסה פח בושה צריך לתבוע את הבורסה ארביטראז 0.4 למעלה השוק יורד מה יהיה כשיהו ירידות בנסד"ק אני מחרים את הבורסה שקט נפשי היום מכרתי הכל בהצלחה לכולם
24 רמי 26/06/2014 18:01 10 מאמרים על מיניה שמרצים אותה
זה לא יאומן איזה הפקרות ושחיתות הולכת בשוק ההון ואני קורה מחזור עצום ? ואני שאול את עצמי זה גם שקר של עיתונאי או זה אמיתי ? לא יכול להיות שמשקעים קונים פה מניות אז אך בדיוק מחזור עצום מה כול כך הרבה טיפשים יש בשוק ההון הישראלי
23 ליויתן מה? 26/06/2014 16:30 מה זה הירידות האלה סגרו את ליויתן ולא אמרו? (ל"ת)
22 הם חושבים 26/06/2014 16:01 שאני פראאייר שלהם
אני לא מוכר כלום גם עם יורד איזה שתיים עשרה אחוז מה אני אמכור ובלה וא כי אקנה חזרה אחרי יורד עשיתי חשבון עדיף לאפסיד 12 או23 אחוז ולא משלם רבע אחוז קניה ומחירה שיחפסו מי ינדנד אותם תחשבו פעמיים רבע אחוז זה נגיד איזה שלושת ריבי אחוז אז אדיף כבר להפסיד שתיים עשרה אחוז ולצאתת גדול אחוס שלוקי
21 יובל 26/06/2014 16:00 נראה כי יופיטר הזריק לעצמו במינון גבוה היום (ל"ת)
כלנית כהן בת ים 26/06/2014 17:12 הרב שלנו בעיר סיפר לנו
שיש אנשים מסויימים בעולם שמגיעים לאורגזמה בתנאי שהם עושים או אומרים דבר אחד רע ביום. אז הבנתי שהבחור יובל לוי מאשקלון הוא איש שכזה.
מאיר 26/06/2014 19:33 ליובל
תתעלם מהם הם סתם ברברנים האמת קצת נסחפת תקרא את תגובתו של היועץ הפיננסי שלא משמיץ רק מביא נתונים בדוקים אבל בעקרון הוא קצת ירד מהפס עם כלל ביטוח ועוד אימרות שנונות שלא במקומם כולל איאיגי ועוד אימרות שטות מסוגים שונים ומשונים כל טוב לך וערב טוב
נופר 26/06/2014 17:09 אני לא מבינה
יש כאן איש שאוהב לכתוב מה שעולה בראשו ושמו יופיטר. הוא לא עושה רע או מזיק לאף אחד. בימים האחרונים מתעלק עליו איזה דרדס בשם יובל ואני ממש לא מבינה מדוע!
הוהדי ה12 26/06/2014 17:05 ליובל
רציתי בתגובה לאחל לך שתעבור את הסבל שאני עובר...אבל, התייעצתי עם איש נחמד שעוזר לי כאן...והוא אמר לי לברך אותך...אז אני מברך: שיהיה לך בריאות , אושר וגם עושר ושלא תדע רע בחייך...שלך באהבה רבה...
חברי מושב יובל 26/06/2014 16:56 בין מטולה לקריית שמונה
מקום יפייפה ואיכותי. אבל, באספת חברים שהייתה אמש החליטו בצער להחליף את שם הישוב. וכל זאת למה? נודע להם שמכל הילדים והילדות הנהדרים בשם יובל שחיים בארץ...יש רק אחד יוצא דופן וזה מעיק עליהם. האחד הזה הוא מוטציה מרושעת שנישתלה בעולם כדי להרע......איך נפלנו...איך מכל החמודים היובלים באשר הם, נפלה טעות גנטית בעולם והצליחה להביא מיקרוב שכזה....
יובל 26/06/2014 16:39 תלמד לכתוב עברית לפני שאתה מגיב (ל"ת)
שונית 26/06/2014 17:22 בדקתי בגימטריה את השם יובל ויצא 48
וזה שווה בדיוק למספר הכרומוזומים שיש להומינואידים שהם קופי האדם...אבל הם מזה חמודים ומשעשעים ולא כמו הגמד הרשע...
20 ש 26/06/2014 14:50 כשיש פקיעה שלילית השחקנים רבים מי חזק יותר (ל"ת)
19 ל 26/06/2014 14:42 לפיד אתה צריך משקפיים? למה אתה לא עוצר את הגנבים? (ל"ת)
18 דודו 26/06/2014 14:41 לא הספיק לכם הפקיעה חייבים עוד לכסח? (ל"ת)
17 מיקי 26/06/2014 14:06 שוק של שרלטנים! לתפארת מדינת הגנבים! (ל"ת)
למיקי 26/06/2014 14:53 ועוד אומרים יציבות (ל"ת)
16 צבי 26/06/2014 13:48 איפה הרשות לא רואים מה קורה כאן? (ל"ת)
xxx 26/06/2014 14:16 איזו רשות? יש דבר כזה בכלל? הם מחפשים מחזורים...גועל. (ל"ת)
15 טל 26/06/2014 13:41 בורסה של נוכלים (ל"ת)
14 xxx 26/06/2014 13:37 מירון אתה כותב שהעליות בחול תומכים בשוק המקומי. איפה?
התכוונת לעלייה של 0.001 ?
13 בראל 26/06/2014 13:27 אי די בי
לדעתי מי שרוכש היום ישירות בשוק עושה נכון כי המניה תעלה בימים הבאים אני רכשתי ב465 -469 היום ולא המתנתי סימן שהמוכרים לחוצים כי נעניתי כמעט מיידים אז כדאי לכם לרכוש ומי שיוכל לא יצטער לדעתי זו דעתי הלא מחייבת כל טוב לכולם ובהצלחה
12 איתן 26/06/2014 12:06 מעניין כמה נרד היום, הפוטים חייבים לטוס (ל"ת)
11 קובי 26/06/2014 12:03 כניראה חוששים ממלחמה ,זה אולי הסיבה לשווקים גרועים (ל"ת)
10 סאמי 26/06/2014 11:57 קרענו אתכם לוניסטים דפקטים, תתחילו להבין היכן מרוויחים (ל"ת)
9 מיכה 26/06/2014 11:57 השוק גמור ולא יעלה שורטיסטים שולטים על 99.7 מהמניות (ל"ת)
8 יופיטר שוקי הון 26/06/2014 11:35 איך אני ככה אשתלט על כלל ביטוח ואבטח את המדינה הזאת ?
הרי זה כל מטרתי .. שטח המקומי לא מבוטח ... מחזור 00 רווח 00 איך אגייס אגח 100 מיליון ש״ח הזרקה לתא 100?. אני רוצה להשתלט את כלל ביטוח ולבטח את המדינה הזאת ובהמשך בעלות בריתי אני אבטח הכללללללל אגחים בנקים צבא שבכ מוסד משטרה מכוניות מה זה אומר? שכל החרא אני מעמיס על מטוס הרקולס וזורק על סין! אני סייעו לי רק ברכה והצלחה למסייעים ! 972532855155
מאיר 26/06/2014 12:21 די מספיק כבר משועמם אחד כל היום על המקלדת לך לעבוד לך ל (ל"ת)
משה 26/06/2014 13:17 איזה לעבוד הוא בן 83 פנסינר משועמם מה לא ידעת זאת מקודם (ל"ת)
7 יופיטר שוקי הון 26/06/2014 11:31 יום מחזור0000000 רווח 00000 חוסר צדק (ל"ת)
6 דודו 26/06/2014 10:35 תשלום
מישהו יודע מתי התשלום של המניות אן טי אס. מחקו את המניות למיסחר ב10 לחודש . ועד היום אין תשלום. מה הולך פה מוחקיים אותך ולא משלמיים. שוטף פלוס שלושים.ככה קוניים מניות
5 יופיטר שוקי הון 26/06/2014 09:58 יופיטר שוקי הון איראני עתיד להשתלט קבוצת דלק
אני הרבה יותר חזק והרבה יותר עוצמתי!!!!!י מהלובי תשובה יש לי הרבה יותר גז ונפט מלאאאאא אקדח גם בגולן יש הרבה נפט שם אביא 50 חברות המתמחות בקידוחי עומק לא 1 !!!! יש 5 מיליארד חביות נפט בשטח הציוני
איציק 26/06/2014 10:28 יופי היקר
1.אני שמח שאתה מאמין בכוחותיך ומפגין בטחון. אך, דע לך שדברים בחיים לא הולכים תמיד כמו שרוצים ומתכננים. לעיתים משתבשים. אז קח זאת לתשומת ליבך. 2.אתמול פגעת בי(ואני אדם מאד רגיש, כמו רוב האנשים בעולם)ואמרת לא לכתוב לך כי אין לך מצב רוח. כוונותי לגביך היו טובות..אבל, מצב הרוח שלך גרם לך להעליבני..אני מבקש שפעם הבאה, גם כשאתה לא במיטבך, תן כבוד לרוצי טובתך ובכלל...האם אזכה מכבודך להתנצלות קטנה שתעשה אותי מאושר...
המהדי 26/06/2014 11:50 אני
יודע שפגעתי לך לא בכוונה מזה מצטער ואתה היחיד איתי
יופיטר שוקי הון 26/06/2014 11:41 אגב למה קורא לי ״יקר״ כי אתה זיהית אותי שאני בן האלוהים
מלך הסקס אורגיות חרות וחופש המשיח החילוני איך זיהית אותי?
4 יופיטר שוקי הון 26/06/2014 09:50 בעת משבר בכדור הארץ, שוק ההון ובורסת ישראל תתפקד כרגיל
3 מיליארד יומתו כל השאר יהיו והעולם ימשיך לתפקד .... אנחנו כמו שאר המדינות נתפקד כרגיל
יועץ פיננסי סיגמא 26/06/2014 10:25 אני הזהרתי אתכם ממנו יותר לא חוזר להזהיר מי שנופל זבשו (ל"ת)
יופיטר שוקי הון 26/06/2014 11:38 בסדר בסדר 2 מיליאר יתאדו הסינים אין ברירה מפלס המים עול (ל"ת)
נחום 26/06/2014 13:01 גם 2 שקל התאדו לך ומפלס המצב רוח שלנו יורד בגללך (ל"ת)
3 מאיר 26/06/2014 09:22 סיליקום עד מתי
מישהו יודע למה סיליקום יורדת כל כך הרבה
חייל 26/06/2014 09:57 עד
מתי נוב' 2015?
2 איש פשוט 26/06/2014 08:35 בושה
כל העולם חוגג שיאים ופה גועל נפש בושה להנהלת הבורסה לכלכלה בכל העולם יש פקיעות ואופציות הפראות פה תמיד למטה כולם שוברים שיאים ופה שוברים את הראש
דרויש 26/06/2014 09:35 לאיש פשוט
אתה צודק. פה הכל חרה. אז היגרתי לטהרן איראן ואני מלקלק דבש כל היום, וגם בבורסה. אם אראה שפה לא מספיק טוב , אסע לחיות בצפון קוריאה, שם הכל נהדר. היכנתי אלטרנטיבה ואז אסע לחבל דרפור או בכלל לסודן, שם הבורסה רק עולה.
אורי 26/06/2014 10:44 בורסה מורסה
עוד פריק של ביבי. מה אתה קופץ? מישהו דיבר על טהרן או צפון קוריאה? האיש הפשוט צודק בהחלט. הוא רוצה לשמור על החסכונות שלו. לא יותר ולא פחות. ריבית לא נותנים לו. מה שקוראים כאן בורסה זה בזיון. אז גם להתלונן הוא לא יכול?
1....120 26/06/2014 12:00 לחבר אורי
אתה לוקח המצב קשה מידי וזה ממש לא עוזר לבריאותך... אני מציע לך להפנות חלק מזמנך(ברצינות)לשמיעת מוזיקה...קלה ואף קלאסית.. אגב, יש בשפה העיברית עשרות שירים נהדרים שהמילה אורי מופיעה בהם... אני אוהב את כולם.(וגם את השם אורי) .אבל הכי הרבה אוהב דווקא את עורי עור של אביב גפן...הקשב ותהנה. יום טוב.
איינשטיין 26/06/2014 09:27 אולי העולם הוא המשוגע
ואנחנו השפויים, הרי לא הגיוני כל העליות האלו
1 רציו מה אם הדוח 26/06/2014 08:23 על נטע וגל ?????????????????????????????????????? (ל"ת)
יופיטר שוקי הון 26/06/2014 09:54 סבלנותה נפט בדרך.. אני מאירן חזק הרבהיותר מהלובי תשובה
אני אגייס עד 100 מיליון ש״ח אגח ושלב הבא השתלטות על כלל ביטוח ולאחר מכן השתלטות קבוצת דלק - על ידי יופיטר שוקי הון
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש