ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף ירד 0.1%, מניית מדיוי התפוצצה עם עוד 108%

מדד מניות הבנק איבד 0.7%, מניית רמי לוי עלתה 1.2% על רקע פרסום מצגת באנגלית - בנק ישראל הותיר את הריבית בשיעור 0.75%
 |  69
אדום בהיר
Share
המסחר בבורסה בתל-אביב ננעל בנטייה לירידות שערים קלות ושוב במחזור דל שעמד על 723 מיליון שקל בלבד. ברקע נרשמו ירידות באירופה במקביל לפתיחה יציבה בוול סטריט. בנק ישראל הותיר את ריבית חודש יולי על כנה בשיעור של 0.75%.


מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד 0.1% לרמה של 1404.7 נק'. מדד ת"א 75 נחלש ב-0.24% ומדד הבנקים נחלש ב-0.7%. מחזור המסחר כאמור הסתכם ב-723 מיליון שקל.

שווקים גלובאלים

שבוע המסחר נפתח הבוקר במזרח הרחוק בעליות שערים קלות על רקע פרסום נתוני מאקרו חיוביים בסין. הבורסה בשנחאי עולה ב-0.03%, מדד ההאנג סנג שבהונג קונג מוסיף 0.26% והניקיי שביפן מתחזק ב-0.01%.

אתמול בתל-אביב הבורסה בת"א ננעלה במגמה מעורבת במחזור נמוך במיוחד של 345 מיליון שקל בלבד. מדד המעו"ף עלה ב-0.11% לרמה של 1406.15 נק', מדד ת"א 75 ירד ב-0.01% ומדד ת"א נפט וגז הוסיף 0.43%. מניות במרכז

פירמידת החברות הציבוריות של אילן בן-דב בסכנת קריסה וניירות הערך הרלוונטים מרכזים עניין: {סאני}, סאני תקשורת (-1.51%) סאני תקשורת 228.7 -1.51% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סאני תקשורת בסיס:232.2 פתיחה:232.2 גבוה:235.4 נמוך:227.1 תמורה:1,631,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות והאג"ח של החברות.

מניית {אורתם סהר} ירדה היום בכ-30% מערכה על רקע הנפקת הזכויות שבצעה במטרה לגייס 19.2 מיליון שקל. מי יכול היה להרוויח מזה 1,700%? לידיעה המלאה

מניית מדיוי (-13.04%) מדיוי 1,000 -13.04% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מדיוי בסיס:1,150 פתיחה:1,000 גבוה:1,000 נמוך:1,000 תמורה:29,500 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה לטוס גם היום לאחר שזינקה אתמול ב-42% ללא סיבה מיוחדת. חברת מדיוי תראפיוטיק עוסקת בפיתוח ויצור מוצרים דנטלים והפכה לחביבת המשקיעים הספקולנטים בימים האחרונים. המניה זינקה ב-160% בתוך שני ימי מסחר.

חברה לישראל (+0.74%) חברה לישראל 59,820 +0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:59,380 פתיחה:59,380 גבוה:59,950 נמוך:58,660 תמורה:6,187,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרת על רקע ההצבעה ביום שישי בעד או נגד הסדר חוב בחברה הבת צים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

69 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 ארלוזורוב 23/06/2014 22:39 יופיטר אני מאד מודאג
למה לא לקחת היום את התרופות--אתה יודע שזה מסוכן להפסיק-ואני מאד רציני ...קודם כל תשאף אויר לריאות מלאות מספר פעמים בקצב איטי...מחר על הבוקר תלך לרופא המטפל שיבדוק. אולי צריך מינון שונה או בכלל לנסות תרופה אחרת-----ארלוזורוב המודאג
37 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 21:39 יופיטר שוקי הון משתלט על כלל ביטוח
יופיטר שוקי הון חפ514963289 אני אהפוך את כלל ביטוח לחברת ביטוח הגדולה בעולם שתבטח מדינות.!!! כל כלל ביטוח יהיו משרד הביטחון מוסד שבכ משטרה מוסד אעשה יחוד בינים שם צמוד צמוד אעבוד עם האוצר ומוסד ומערכת הביטחון {המבין יבין} רק חילונים!!! דתי חרדי החוצה!!!!!!!! כמובן דבר ראשון שאעשה כבעל השליטה בכלל ביטוח הוא להפוך את מדינת הציונים לישראל ולבטח את כל שטחה אגחים הממשלתיים את צהל את מוסד שבכ משרד האצור כל המבניים במדינת ישראל וכן נגד רעידות אדמה וצונאמי וכן ביטוח שוק ההון וחברות ועובדים ומכונית הכל מכל כל ואז אבטח מדינות בעלי בריטי!!!! בבקשה אפשרו לי זמן לגייס 200 מיליון שח אגח והדרך תהיה סלולה לי יופיטר שוקי הון לרכוש כלל ביטוח עכבו את רכישת כלל ביטוח על ידי הסינים בבקשה תנו זמן!!!! אני בן האלוהים-המהדי האימם ה 12 האיראני-ישוע אני לא משוגע!! לפני שבע שנים הייתה לי התגלות אלוהית ראיתי 2 מגדלים ואני עמדתי בראש 1 המגדלים והמגדל מולי היה ריק לחלוטין ויצא בת קול ואמרה "אני ה ' אלוהיך אשר הוציאך מארץ מצריים" והמגדל מולי קרס לחלוטין!!!מתו!!! הייתה רק התגלות 1 בלבד אין לי קולו ואני ל
36 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 20:48 משוגע יתן את כלל ביטוח לסין כלל בטוח של יופיטר שוקי הן
אני יופיטר שוקי הון אקנה אותה מ IDB חכו תנו זמן !!!לגייס אגח 100 מיליון שח
35 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 20:42 יופיטר שוקי הון משתלט על כלל ביטוח אהפוך אותה לחברת
ביטוח הגדולה והחזקה בעולם!! מדינות אני אבטח!! את כל כלל ביטוח אני אמלא בשבכ משרד הביטוחן טייסים משטרה אני אעבוד איתם הדוק הדוק אני אתן להם משכורות זה כמובן אם אני נשאר בשטח הציוני
34 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 20:34 כל מחירי חלב עולים ב 7% סין פועלת!!!!אמרתי לא למכור!!!!
אמרתי לכם לא למכור תנובה לסין תתחילו לשמוע לבן האלוהים-המהדי האימם 12 האיראני היו צריכים להנפיק את תנובה בבורסת תל אביב!! תנובה פנסיהה של כולנו ונתתם אותה לסינים!!! אני דורש לבטל העיסקה !! ולהנפיק אותה בבורסת תא בשוק ההון שלנו פנסיה שלנו עכשיו ציונים תסבלו!!!
33 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 20:30 אמרתי לא למכור תנובה לסין !!! 7%מחירי חלב עומדים לעלות
אמרתי לכם לא למכור תנובה לסין תתחילו לשמוע לבן האלוהים-המהדי האימם 12 האיראני היו צריכים להנפיק את תנובה בבורסת תל אביב!! תנובה פנסיהה של כולנו ונתתם אותה לסינים!!! אני דורש לבטל העיסקה !! ולהנפיק אותה בבורסת תא בשוק ההון שלנו פנסיה שלנו הריגולטור יכול לבטל על הנדלן
32 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 20:25 לאן הגעתם שלא שמעתם למשה רבינו? מתתם ! אני המהדי האיראנ
משה רבינו! אמרתי לכם לא למכור תנובה לסין תתחילו לשמוע לבן האלוהים-המהדי האימם 12 האיראני אמרתי להנפיק את תנובה בבורסת תל אביב כל מחירי החלב מתחילים לעלות!הסינים לא איכפת להם מאיתנו!!! מוות לסין
31 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 19:03 יופיטר שוקי הון גיוס 100 מיליון ש״ח אשמח לסיוע
972532855155 ברכה והצלחה למסייעים לי
30 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 18:36 יופיטר שוקי הון מנסה לגייס 100 מיליון ש״ח הזרקה לתא 100
סיוע בבקשה ברכה והצלחה רבה למסייעים לי 972532855155
29 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 18:31 גיוס 100 מיליון ש״ח הזרקה לתל אביב 100 סיוע בבקשה
972532855155 יופיטר שוקי הון
28 למבינים 23/06/2014 17:15 אני מעוניינת
ללמוד ניתוח טכני ברמה הטובה ביותר. אני מבינה שתורה זאת מביאה להצלחות אדירות. יש כאן המלצה על בית ספר מעולה ?
יופיטר שוקי הון 23/06/2014 18:44 את צריכה מידע פנים אחרת את תהיי בהפסד כמוני
גרפים לא עוזרים כל אחד יכול להמציא שיטה עם גרפים הכל מידע פנים!! לא גרפיים!! תיק שלי כולו תא 25 וכולו הפסד 500 אלף של איך זה יכול להיות? שתא 25 עלה ולא ירד! כי מורידים בכוונה מה שיש לי ! יינון אריאלי מלא פיגע פנים כל יום יום מידע פנים ועוד כמה .. הם יודעים 3 חודשים מראש מה הולך לקרות מה שאני ואת לא יודעים אני מקווה שיפרסמו הטוקבקים הזה כי ביזפורטאל בזמן אחרון לא מפרסמים מה אני כותב
יופיטר שוקי הון 23/06/2014 18:38 את צריה מידע לא גרפים לי אין מידע פנים ואני בהפסד 500 k
יינון אריאלי מפוצץ במידע פנים אם לי אין אני בנפש שגם כל התיק תא 25 ומעט 75 זה לא הגיוני שאני בהפסד כזה כי בממוצע תא 25 עלה ולא ירד
27 לפני כחודשיים 23/06/2014 17:12 כתב כאן מישהוא
שבכ"ה סיוון יהיה יום המפך וגם הזהיר לא ליתסק עם רמי לוי השואל אז הקשוותי והיום אני מבסוט חאלאס הבאתי מכה יפה איזה עשר אלף גובות בכל נייר עכשיווו אני הולך עם הכלה לקנוות שלושחדר בשכונת עמישב אל תגידו אני לאא תותתח אני מיסתער על טעויות אני עשית עליה ממולדובה לפני שתייים שנה
26 אני מבואס 23/06/2014 17:02 כל מה שהירווחתי 3 שנים
הלך בפארש בשורט רמי לוי ושטראוס ד
25 למכירה 23/06/2014 16:59 בהזדמנות
לומברגיני. פרארי. פורש. מיד ראשונה במצב נהדר. מחיר בהזדמנות . כל המקדים זוכה.
24 צבי 23/06/2014 16:22 הבנו שהריבית לא ירדה סיבה לכיסוחים? (ל"ת)
לצבי 23/06/2014 16:35 ברור צריך להגיע ל 1400 (ל"ת)
23 בולשיטינוס 23/06/2014 15:41 מה קורה עם בבילון/נוס? האם מדובר בסכין חדה שנופלת
כל הזמן או לא והאם יש סיכוי לעליה מתפרצת?
22 שרון 23/06/2014 14:34 לא לגעת בבנקים הם תחת שורט כבד. (ל"ת)
21 אמי לצבי 23/06/2014 14:34 וגם לא שמענו, תנו לנו מהצד והכל בסדר (ל"ת)
20 אמי לצבי 23/06/2014 14:33 המשכורות של עובדי הבורסה נועדו "תמשיכו לשחק לא ראינו" (ל"ת)
19 בונוס לזכור טוב טוב 23/06/2014 14:32 זה השקט שלפני הסערה מדיוי זה כלום לעומת מה שיהיה פה (ל"ת)
18 רדהיל כל מילה מיותרת 23/06/2014 12:39 בחודש יולי הודעה על 104 ניסוי.. ומשם השמיים הם הגבול (ל"ת)
17 צבי 23/06/2014 12:00 מנהל הרשות המנכ"ל מקבלים משכרות מאוד נכבדות
אבל לא הבנתי מה בדיוק הם עושים שם מה הם מקדמים מחזורים אין רווחים יש רק לאנשי שלומם
מנכל 23/06/2014 12:44 לצבי
אין לך רווחים כי אתה משקיע גרוע.. תשתפר , אז יהיו..
16 גל 23/06/2014 11:50 מר לפיד יש לי הצעה לספר חדש שתכתוב " והשר שתק"
המבין יבין
השר 23/06/2014 12:45 בסדר
רץ לכתוב
15 חברה לישראל 23/06/2014 11:42 יורדת סתם בינכה צים נחשבת שם ל 0 . (ל"ת)
ינור 23/06/2014 12:45 מה זה
בינכה? מניה חדשה?
14 גרוש בן 49. 23/06/2014 11:17 התיאשתי מהבורסה בארץ וגם מהישראליות. [ לא יוצא איתם].
תעזבו אותם.
נעמי 23/06/2014 12:18 אתה
גרוש בגרוש וחצי. נכון בתול?
גרושה בת 30 23/06/2014 12:06 אז אתה יוצא עם הפיליפינית של אמא שלך? (ל"ת)
דינה 23/06/2014 11:59 שמעתי
שכולן...לא סופרות אותך...אז אל תתיאש..אתה בכלל לא בספקטרום שלהן...
הגרוש השמח. 23/06/2014 14:46 אסור להיתאמץ חבל על המאמץ. ישראליות זה ליגה נמוכה
כמו לפני 40 שנה הישראליות. הם עיפות ועצלניות ורק בודקות בזמן שאין להם כלום. גם עדיף פילפנית מישראלית
שאול 23/06/2014 11:34 כן ממש סבל לצאת איתם. (ל"ת)
13 איציק 23/06/2014 10:48 ליופי היקר
לפי המקורות והאמונה, הרי כולנו בני האלוהים.. בקשר להתגלות שהייתה לך..יש המוני אנשים שטוענים שחוו התגלות.. קטונו מלהוכיח אם באמת קרה הדבר...או שהיה זה רק חלום... אגב, בסימפוזיונים שאנו עורכים תוך לימוד גמרא ואפילו קבלה ויש המרחיקים לזוהר הקדוש...אנו, זה רבנים, פילוסופים, פסיכיאטרים, מדעני חקר המוח ועוד רבים וטובים... (וכמובן מהרבה דתות ואמונות אחרות בתורתם הם...שהרי כולם קרובות...) אנו יודעים עד כמה אנו רחוקים מלפענח את הבריאה, האלוהות, ההתגלות שציינת ועוד...מסקנתנו: איש באמונתו יחיה ויאמין...
יופיטר שוקי הון 23/06/2014 11:21 השבכ יודע שאני המשיח אני אביא אותם לעבוד בכלל ביטוח (ל"ת)
יופיטר שוקי הון 23/06/2014 11:18 איציק אני אדם חילוני לא דתי . אני שונא יהדות אורתודוקסי
אני חייב לגייס אגח 100 מיליון ש״ח ומהר מאוד להשתלט על כלל ביטוח ולהתחיל לעבוד אני ובנק ישראל נעשה שלום פה לאחר שאני אשתלט על כלל ביטוח בנק ישראל יהיו חייבים לדבר איתי אגב כלל ביטוח אני אהפוך אותה לחברת ביטוח הגדולה בעולם שתבטיח מדינות בעלי בריטי
12 שלי 23/06/2014 10:16 לא יפה להרגיז את השחקנים תראו מה עשו (ל"ת)
11 צבי 23/06/2014 09:52 אנשים חיים באספמיה כל יום חושבים שהיום זה יקרה
משהו יזוז כאן אבל זה לא יקרה
מאמי 23/06/2014 10:32 למה
שיקרה?
10 שיר 23/06/2014 09:50 זו לא בורסה קזינו דוקא כן (ל"ת)
ג'וני 23/06/2014 10:33 אז מה הבעיה?
למה אתה מקטר? שחק בקזינו..
9 moshe 23/06/2014 09:33 tower
the only one !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8 דודו 23/06/2014 09:14 למה לפיד אדיש למצב העגום בבורסה ?מחזורים אפס
שולטים בשוק מניפולטיבים והשר שותק
לפיד 23/06/2014 10:47 לא אכפת לו מהבורסה. (ל"ת)
7 אבי כ 23/06/2014 09:13 רציו הבטיחה עד ה26 לחודש לפרסם את סקר נטע ורועי ״
אני מאוד מקווה. שרציו תפרסם כפי שהבטיחה. את סקר ״גל ״ נטע ורועי כבר יותר משלוש שנים היא דוחה ודוחה את פירסום הסקרים היגיע הזמן. שהיא תפרסם ואם לא צריך לטבוע אותה על גרימת נזק גדול למשקיעים
6 טל 23/06/2014 09:00 כל יום אתם אומרים עליות לא נמאס לכם? (ל"ת)
יומי 23/06/2014 10:33 לא
לא נימס לנו
5 אמיר 23/06/2014 08:50 עליות ? הצחקתם אותי
רק ירידות יהיו היום
ירון 23/06/2014 09:17 דשדוש גדול כל היום (ל"ת)
4 ןהמצב הבטחוני 23/06/2014 08:33 ממש לא ישפיע על הבורסה. איזה כיף לנו (ל"ת)
3 יעל 23/06/2014 08:31 שמועות שפוקס נכנסת לעוד חברה......
וזה חוץ מהחברה הקוריאנית של הנעליים
פוקס 23/06/2014 09:11 סמרטוטים יקרים ופשוטים כולם תוצרת סין .
נעליים לא חסר. השוק מוצף בנעליים זולות מסין
2 לשלמה מעוז 23/06/2014 08:14 מה דעתך על רמי לוי כעת? עכשיו הוא גם רוצה לתת לנו
טלויזה ב 100 שח לחודש (לדעתי זה יקר על הכלום שהוא יתן) איפה 12000?
רמי לוי 23/06/2014 09:10 יסבול מתחרות של חברות הסלולר. המניה מנופחת ומורצת (ל"ת)
זורבה 23/06/2014 09:06 אליך
הוא אמר 32000 לא יפה שאתה מסלף הוא כזה מאמי ותותח
32000 23/06/2014 09:23 בחלום הלילה (ל"ת)
שלמה מעוז 23/06/2014 10:47 רמי לוי שורט חזק היא עצרה לפני המשך ירידות בבורסה זה
נקרה תחתית כפולה
רמי לוי 23/06/2014 12:18 המניה לא יודעת שהיא צריכה לרדת ל 12000 איך להסביר לה? (ל"ת)
רונה 23/06/2014 11:56 לשלמה
איזה עצרה? אני מורווחת עליה ים בשנים האחרונות ועוד ארוויח. התכוונת שעצרה בנקרה בראש הנקרה? אחלה טיול...
1 יופיטר שוקי הון 23/06/2014 07:44 יופיטר שוקי מזרים עד שבוע 3 מיליון ש״ח לתא 100
זה מה שהצלחתי לעת עתה לגייס ל long כמובן יש ריביות לשלם ובכך אני עולה לניהול 10 מיליון ש״ח שלב הבא גיוס אגח 100 מיליון ש״ח כולו הזרקה לתא 100
יופיטר 23/06/2014 10:51 אני חלמתי עליך ומאז כל מה שקניתי בבורסה עלה ועלה ועלה
ועלה ועלה עד שהתאדה לגמריי. עדיף היה שתחלום שאתה שר השיכון והורס את כל הבנינים הישנים במדינה ובונה מגדלים
גיל יוטינה 23/06/2014 10:04 ועל זה חמותי מצד גיסת גרושתי היית אומרת:
תחלום על מה שאתה רוצה לעשות באמת, תתאמץ ותזיע, תעבוד קשה, ואז תזכה אולי בלוטו! כך הופכים לעשירים!!
זהבית כהן 23/06/2014 10:48 אבא שלי תמיד אמר לנו תעבדו קשה ותצליחו והוא צדק (ל"ת)
איציק 23/06/2014 09:09 היי יופי היקר
אני שמח בהצלחותיך.. המשך לשאוף, לרצות ואפילו לחלום(כמו כולנו) ודע לך שחלומות לעיתים מתגשמים...
יופיטר שוקי הון 23/06/2014 09:54 איציק אני מאמין שאני בן האלוהים -המהדי האימם 12 האיראני
ישוע הייתה לי התגלות אלוהית לפני כ שבע שנים ראיתי שתי מגדלים ריקים לחלוטין ואני עמדתי בראש המגדל רק אני לבדי ויצא בת קול ואמרה ״אני ה׳ שהוציאה מארץ מצריים ״ אמרתי 3 פעמיים״ אלוהים רחם״ והמגדל מולי קרס לחלוטין הם מתו ! אני רוצה להפוך את שקל הישראלי למטבע בין לאומי ולרשום אליו ״באל אנו בוטחים״ ובכך השקל הישראלי יהפוך למטבע החזק בעולם על פי התגלות האלוהית שהייתה לי זה אומר ש usd יהיה חסר ערך ואני אמית את הפיד וכלכלת ארצות הברית ואירופה אני רוצה להשתלט על כלל ביטוח ולבטח את מדינת ישראל הכל את הצבא שבכ מוסד כל האזרחים כל השטחים מכוניות אגחים הכל הכל את הזבל אני אשים במדינות אחרות אני מאמין שאני מקור הברכה והצלחה ישוע Jesuse
יופיטר שוקי הון 23/06/2014 09:44 איציק אני חושב שאני בן האלוהים אני רוצה להפוך השקל לבינ
השקל מטבע בינלאומי ויהיה כתוב עליו ב״אל אנו בוטחים״ אני רוצה להפוך את מדינת ישראל ובורסת תל אביב למרכז הפיננסי העולמי והמרכזי ולא הגוים אני אדם חילוני מאמין שאני ישוע - המהדי האימם ה 12 האיראני היה לי חזון התגלות אלוהית לפני שבע שנים : ראיתי שתי מגדלים אני עמדתי בראש המגדל 1 ויצא בת קול ואמרה אני אלוהיך שיוציאך מארץ מצריים והמגדל מולי קרס ! לחלוטין! הם מתו! אני רוצה לכתוב על שקל הישראלי ״ באל אני בוטחים״ ולהפוך את השקל למטבע בינלאומי החזק בעולם ולהרוג את הפיד וusd חסר ערך הם עומדים מולי כל עוד אני בשטח הציוני אני רוצה לקנות מהר מאוד את כלל ביטוח ולבטח את מדינת ישראל הכללללללל אגחים מכוניות צהל שבכ מוסד בניינים הכל הכל ולהפוך אותה לחברת ביטוח הגדולה בעולם ! רציתי להשתלט על מגדל יותר טוב אבל מהמר אליהו שם
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש