08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זרם אדיר: לא תאמינו כמה חברות נמחקו רק השנה מאחד העם - וזה לא הסוף

והיום, מחזור המסחר בקושי חוצה את ה-200 מיליון שקלים - שעתיים וחצי לסיום המסחר. וכמה חברות היו בבורסה בימי החגיגה?
 |  39
המצב מחמיר
Share
חצי שנה מאז יוסי ביינארט נכנס לתפקידו כמנכ"ל הבורסה במקומה של אסתר לבנון, והמגמה של הירידה במספר החברות הנסחרות נמשכת. בסוף 2013 נסחרו 508 חברות ואילו נכון לסוף מאי - המספר עומד על 486 חברות בלבד. נציין כי בשנת 2000 מספר החברות בבורסה היה בשיא - כאשר עמד על 665 חברות. מאז, 27% מהחברות נמחקו מהמסחר (קצת יותר מרבע מהחברות!).


ביום חמישי דיווחה הבורסה שניירות הערך שלהלן יימחקו מהמסחר בחודש הבא: {קמן אחזקות}, {רוזבאד}, {פלייט מדיקל}, {פרוסיד}, {פרימיום פי.אי.אייץ},{לידמס}, {גילאון}, צירון (0%) צירון 66.2 0% 08:56 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי צירון בסיס:66.2 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו{אדוונטק}. מניות אלו נמצאות ברשימת השימור כבר שנתיים, מיולי 2012, וכדי להישאר בבורסה היה עליהן ליצור תנאים לחידוש המסחר.

בחודש מארס - 11 חברות נוספות נכנסו לרשימת השימור

בחודש מארס האחרון דיווחה הבורסה על 11 חברות שעברו לרשימת השימור עקב אי עמידה בתנאי הסף - שיעור החזקות ציבור שנמוך מ-15% או
הון עצמי
הון עצמי
שווי נכסי החברה פחות שווי ההיתחיבויות שלה כפי
שנמוך מ-5 מיליון שקלים. במקרים בהם שווי החזקות הציבור במניות עולה על 15 מיליון שקל, אין צורך לעמוד בדרישה של 15% החזקות ציבור.

כללי השימור הינם דרישות מינימום מהחברות הבורסאיות, המהוות תנאי להמשך רישומן של החברות בבורסה. מטרת הכללים היא עידוד החברות להגדיל את הונן העצמי ואת פיזור מניותיהן בקרב ציבור המשקיעים. בין הנמחקות השנה: קרדן רכב, פילת מדיה, רגנסי, וילי פוד ועוד לא רק הבורסה דוחקת החוצה חברות קטנות שכמעט ואין בהן מסחר. בעלי שליטה רבים שמאסו ברגולציה ניסו או מנסים למחוק אותן מהמסחר.

חברות שבעלי השליטה שלהן ניסו מתחילת השנה ללא הצלחה למחוק את המניות מהמסחר הן: ב.יאיר (0%) ב.יאיר 3,678 0% 08:56 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ב.יאיר בסיס:3,678 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , {פרוסיד}, {דורי בניה}, מהדרין (0%) מהדרין 18,730 0% 08:56 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מהדרין בסיס:18,730 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , {שחר חדש} ועוד.

-חברות שבעלי השליטה שלהן הצליחו מחודש ינואר למחוק אותן מהמסחר הן: קרדן רכב, פילת מדיה, רגנסי, וילי פוד ועוד.

ומה על מחזורי המסחר? נכון לשעה זו (14:00, יום ראשון), מחזור המסחר בבורסה בת"א מסתכם ב-200 מיליון שקלים בלבד - וזאת כאשר אנחנו בתחילת שבוע פקיעה. מדובר במחזור זעום לכל הדעות.

צפו - בחודש שעבר יוסי ביינארט תאר את החזון שלו: 100 חברות חדשות.



עמנואל קוק, מייסד IBI בראיון וידאו ל-Bizportal בשבוע שעבר: "לא רואה סיכוי לשינוי, מספר החברות בבורסה רק יקטן".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

39 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 יוני 23/06/2014 14:59 שעות מסחר
המהלך ככ מיותר היה ורק מוכיח כי אין קשר בין זה לבין הגדלת מחזורים מהלך טפשי ומיותר שלא הועיל לאף אחד.
31 רגולטור 23/06/2014 08:01 הרגולציה הרסה את השוק
אולי שמשהו יוציא נתון על היקף העו״ד המועסקים בענף בתקופה הזאת.
30 ברוקר 22/06/2014 20:23 להתעורר!!!!
חייבים להתעורר ולהציל את הבורסה באחד העם!!!! בלי בורסה אין כלכלה.... תתחילו לדבר עם סוחרים מה כדאי לעשות כדי לשפר את המצב....
29 סוחר 22/06/2014 20:21 חלק גדול זה פשיטת רגל (ל"ת)
28 פרוסיד 22/06/2014 18:58 לנדאו ורוטלוי
אחרי השמדת ערך אדירה של מעל 90% ודמי ניהול, מגיעים הצמד לנדאו ורוטלוי ומבקשים לרכוש את החזקות הציבור ב- 4 מיליון ש"ח. ההנפקה לציבור היתה במחיר גבוה פי 30 !!! צריך לעצור מקרי עושק כאלה !!!
27 לא סחיר 22/06/2014 18:52 בחודש הבא עוד חברות יעברו לרשימת השימור
בדרך למחיקה. לצאת מרשימת השימור יש אותם סיכויים כמו להיחלץ מביצה טובענית
26 לימון סחוט 22/06/2014 18:23 את המשקיעים חונקים ומחלקים הטבות מפלות ללא הכרה (ל"ת)
25 לימון סחוט 22/06/2014 18:21 כשלפיד וביבי שוחקים את המשקיעים עם מיסים וריבית נמוכה (ל"ת)
24 משה 22/06/2014 17:23 לא נשאלת השאלה הראשונה:
האם מצב העסקים בישראל מתדרדר בעקביות כך שפחות ופחות חברות מתאימות לסטנדרט הציבורי?? רק לאחר מכן אפשר לשאול עד כמה המיסוי והרגולציה ואלטרנטיבות המשקיעים תורמים להפחתת כמות החברות הנסחרות ולהפחתת היקפי המסחר.
יופיטר שוקי הון 22/06/2014 19:11 אני דורש להיות מנכל הבורסה ולא יוסי!!! (ל"ת)
23 זה כל הסיפור 22/06/2014 17:13 לדעתי - בעלי ענין "שתו" את כספי הציבור (ל"ת)
22 יופיטר 22/06/2014 16:54 העיקר שיש לנו מס רווחי הון 25% כמתוקנים שבאומות
עם חזה נפוח של מדינה גדולה ומשגשגשת, ואסור ח"ו לבטל את המס כדי לעודד השקעה במדינה קטנה הנתונה בסכנת קיום, ניסינו את זה כבר פעם, הענקנו זכויות למחפשי הגז יותר מאשר במדינות מערביות גדולות, ואחרי שמצאו גז, בא בית המשפט העליון ואמר מה פתאום למה לתת יותר ממדינות מערביות כמו בריטניה? אז זהו עם רדיפת בעלי ההון, והמוכשרים והמצליחים נהפוך כולנו למדינת גלאון ויחימוביץ
21 דוד 22/06/2014 16:51 המיסוי על שוק ההון פגע בצמיחה ויצר בועת נדל"ן
הגיע הזמן לתקן את הטעות שפגעה במעמד הביניים בלבד. העשירים רק נהנו מעליית המס על שוק ההון. הם הסיטו את הכספים לנדל"ן יצרו בועה ,העמיקו את אי השוויון והפסיקו לקחת סיכונים ולהשקיע בשוק ההון, כך שהצמיחה הכלכלית פחתה. הגיע הזמן לשינוי שיפוצץ את הבועה של הנדלן ויגביר את הצמיחה. להוריד את המס על שוק ההון ל10%
20 ברוך 22/06/2014 16:40 לא יהיה פלא בכלל אם עוד הרבה חברות יעזבו
כי בכל פעם זורקים לציבור זבל כמו שלי יחימוביץ או לפיד או שישינסקי שכולם אוכלים מירורים מדמויות כאלה בנוסף מכניסים כל הזמן מיסים מי מעוניין לאכול באופן קבוע חרא מכל המצב הזה כל מי שיכול מיתרחק ובצדק ובנוסף לכל כותרות מפחידות וכך מבריחים את הציבור לידיעתכם הרבה המחזורים עוד ירדו הרבה יותר והאשליה תישאר השליה בכל העולם ימשיכו לעלות אבל כאן הנהלת הבורסה איבדה שליטה לא לשכוח ניכתב פעם באתר שגם כל מיני אירגוני פשע מישתתפים בבורסה אז מה הפלא שכך הכל ניראה
19 רן 22/06/2014 16:14 וילי פוד לא נמחקה.היא נושמת ובועטת.הכתבה נכתבה בחלום (ל"ת)
18 בא 22/06/2014 16:09 מי שהעלה מס על הבורסה אחראי . (ל"ת)
17 יוסי 22/06/2014 16:07 ויש מי שחושב שישראל יכולה להיות מרכז פיננסי בינלאומי
מחזור יומי של כל המניות בת"א=מחזור יומי של צ'קפוינט-מצחיק. והמצב רק מחמיר.
16 הפופוליזם הרסני 22/06/2014 15:39 לא כדאי להיות חברה ציבורית ח"כ, והרגולציה מתעלקים עליך (ל"ת)
15 שי 22/06/2014 15:36 הפסיקו לסחור בגלל מס % 25 אחוז וגם בגלל זעזועי האופציות (ל"ת)
לכן המשקיעים נוטשים 24/06/2014 10:50 המיסוי מגיע עד ל- 39% (ל"ת)
14 אלי שני, המאבק להפח 22/06/2014 15:26 לפני שהוגש דו"ח טרכטנברג היו 610
בסוף אוגוסט 2011 , 5 ימים לפני שהוגש דו"ח טרכטנברג היו בבורסה 610 חברות. העלאת מס ריווחי הון היא אחת הסיבות המרכזיות למצב בבורסה. כדאיות ההשקעה והמסחר של משקיעים קטנים היא נמוכה ומשקיעים גדולים ישקיעו ויסחרו בדרך כלל רק בחברות גדולות וסחירות ואז להרבה חברות אין מה לעשות בבורסה עם מעט משקיעים פוטנציאלים. המאבק להפחתת מס ריווחי הון נמשך. הנתונים והטיעונים מעוברים בצורה ישירה לצמרת הכלכלית. הלוואי שהם ישנו את המצב.
13 דודו 22/06/2014 15:22 תסגרו את הבורסה הרבה כסף המדינה לא ממש רואה (ל"ת)
12 צבי 22/06/2014 15:20 העיקר שעוברים לבניין חדש (ל"ת)
11 הזוי 22/06/2014 15:19 וילי פוד נמחקה ? מה זה בדיחה !!!
הכתב בדק את מה שהוא כותב וילי פוד חיה ונושמת ונסחרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 דוד 22/06/2014 15:00 מחיקה
גם שיש הסכמה למחיקה . התשלום לוקח 14 יום לאחר המחיקה בבורסה . זה חוקי מי מפקח על הבורסה ?
9 ערן 22/06/2014 15:00 האוזר הרג את הבורסה
צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית כדי לנסות להבין איך רשות ניע הצליחה להרוס את שוק ההון הישראלי
8 סעיד חומוס פול 22/06/2014 14:55 ביינארט עדיף תלך תנגב חומוס
כמו באותו היום שקיבלת הודעה על המינוי למנכל הבורסה. הפעם ביינארט תתפנק תזמין גם ציפס סלט. הרגתם את הבורסה נבלות מחזורים של סופרמרקט שכונתי.
7 אמיר 22/06/2014 14:43 זה יותר חזיר מהחזירה אסתר לבנון
מה יש לחפש בביוב הזה כאן תגידו לי?200 מיל?מזיזי את הביצים למוסדיים ששותים עכשיו מקיאטו וצמודים לתעודות סל כי למה להם להקים צעקה על הנעשה פה? הרי יש את הגורילה מחו"ל שמוכר פה אוכפים 1400 כבר ארבעה חודשים ועושה מיליונים בסטייה 8. הכי כיף לא להתאמץ-הכי כיף לגרבץ ולשחק אותה ראש קטן כי מה יש פה?רגולציה שגומרת את כולם-אלגו לא הוגן בעליל וחברות ביוב שלא מעניינות איש. העיקר עשו לנו חוזה ביורקס,ממש מסחר מטורף יש עליו....
דני 22/06/2014 20:51 אמיר. לך שב בשער 5 בבלומפילד (ל"ת)
מומו 22/06/2014 21:55 לדני. השתגעת ? זה מכביסט שרוף (ל"ת)
פיפ 22/06/2014 20:47 תן ללכת למסג'. עזוב אותך משטויות (ל"ת)
לאמיר 22/06/2014 15:12 האוכפים האלה לא נותנים לשוק לפרוץ והרשות שותקת (ל"ת)
6 עזרא הדייג 22/06/2014 14:42 עושים ליוסי ביינארט ולשמואל האוזר בית ספר
כל דביל עם משרה חושב שהוא גאון. פשששששששששש הדג משתין ולא עוד הרבה זמן ביינארט והאוזר יראו מאיפה הדג מטיל את מימיו.
5 יופיטר שוקי הון 22/06/2014 14:41 אני מנסה לגייס 100 מיליון ש״ח הזרקה לתא100 סיוע בבקשה (ל"ת)
4 באפט 22/06/2014 14:40 הזסוי!!איש הזוי!! פקיד במשרה מלאה
זה חזון זה? זה אפילו לא חלום! שלום במזה"ת יהיה מהר יותר מאשר ינפיקו כאן 100 חברות חדשות! אן כאן שוק ומי שמשקיע כאן נכנס למלכודת נזילות שיום אחד תעשה כאן מפולת שלא נראתה כדוגמתא
3 tchאבי 22/06/2014 14:38 זה בגלל החלום שלך קמדהע מתרסקת (ל"ת)
2 גל 22/06/2014 14:30 מעניין מי אשם? (ל"ת)
1 רגולציה = שחיתות! 22/06/2014 14:29 עודף הרגולציה רומס את הבורסה בתל-אביב! רגולציה לגרש!
הנוכלים והרמאים שמחים מעודף הרגולציה - נותן להם להסתתר תחת ערימות הטפסים. אין ניהול השקעות יותר - רק כיסתו"ח השקעות. הרגולציה הרסה את תל-אביב! נמאס!
סימנתי 23/06/2014 15:11 קשקשנות = רצח!
מאיפה הבאת את הקשקוש הזה? על איזה רגולציה אתה מדבר. סתם זורק סיסמאות! יש רגולציה שמונעת שחיתות ומונעת גזילת כסף של אנשים גם את זה אתה רוצה לבטל?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש