08:20 לאחר דחיית החנינה של עזריה - ריבלין סופג ביקורת קשה ברשת

08:15 אסיה: הניקיי יורד 0.5%, שנחאי יורד 0.5%

08:14 גרמניה: מרקל נכשלה בהקמת קואליציה - האירו מגיב

18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הבורסה בת"א עלתה קלות במחזור דליל: טבע טיפסה 1% לאחר התפטרות פרוסט

מחזור המסחר: 827 מיליון שקל. בשוק המניות: כיל התחזקה 1.4%, קומפיוג'ן ב-4%. מניות הבנקים העיבו - איבדו 0.6% בממוצע
 |  57
דשדוש באחד העם
Share
הבורסה בתל אביב סגרה יום מסחר רגוע בעליות שערים מתונות. מחזור המסחר היה דליל והסתכם ב-828 מיליון שקל. המסחר התנהל בעצלתיים תוך המתנה לנעילת ועידת השוק הפתוח של הפדרל ריזרב כשהיו"ר ג'נט ילן תדבר על מדיניות הבנק המרכזי באשר להמשך צמצום תוכנית הרכישות וליעדי ה'פד' באשר לתחילת העלאת הריבית בעתיד.


בסיכום יומי, מדד המעו"ף התחזק ב-0.03% ל-1,399 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.55% ומדד הבנקים העיב עם ירידה של 0.56%. בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טבע (0%) טבע 4,801 0% 09:46 20/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,801 פתיחה:4,801 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם עלייה של 1% לאחר ההתפטרות של היו"ר פיליפ פרוסט. מניית כיל (-0.15%) כיל 1,360 -0.15% 09:46 20/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,362 פתיחה:1,360 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה מחזור ער ועלתה ב-1.4%, קומפיוג'ן לא עצרה וטיפסה ב-4%.

המסחר בחו"ל

המסחר באסיה ננעל בנטייה לירידות שערים למעט מדד הניקיי שקפץ 0.93%, בעוד מדד שנחאי ירד 0.54% והאנג סנג נסחר ביציבות, הקוספי איבד 0.6%.

מניות במרכז מניית כיטוב פארמה (0%) כיטוב פארמה 36.6 0% 09:46 20/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיטוב פארמה בסיס:36.6 פתיחה:36.6 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הגיבה בעליה קלה להודעה כי החברה מתחילה היום את הניסוי הקליני החשוב אשר עשוי לקבוע היכן החברה תהיה. מדובר בניסוי קליני שלב 3 במוצר הדגל של החברה. מניית חברת הביומד הקטנה {ווקסיל ביו} זינקה היום על רקע הסכם להשקעה של 2 מיליון דולר בחברה. המשקיע הוא סרגיי ארושנקו, אזרח זר אשר ישקיע 85% מהסכום. משקיע ישראלי אשר את שמו החברה אינה חושפת יבצע את יתרת ההשקעה.

מניית {איזיצ'יפ} המשיכה לרכז עניין וטיפסה ב-1.7%, זאת לאחר שזינקה אתמול בשיעור של 6.6% בוול סטריט. הסיבה: המלצה חיובית - "קניה חזקה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

57 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 1...120 18/06/2014 18:05 נכון לרגעים אלו אנו צופים במסכים ויש תנועה של מכירות
בדואליות. אנו מנסים לבדל מה שייך לפוקעים ולמשחקיהם..ומה שייך למכירות רגילות שנעשות כרגע בעולם מהרבה כיוונים...מניות של חברות ישראליות נמצאות בעדיפות מכירה וזאת עקב המצב הבטחוני שלנו שמדיר שינה מעיניהם, וזאת מדאגה לכספם ולא מדאגה לנו... נודע עכשיו..שבסביבות 1805 תיתגברנה זריקת מניות בעולם מכל גווני הקשת. נמתין להתפתחויות...
הפד 18/06/2014 18:34 היום ב 9 בערב הפד יודיע על התחזית הכלכלית . (ל"ת)
30 רמי 18/06/2014 17:57 מראים לכם ירידות חחחחח
עוד שעתיים שלוש כבר יהי מהפך כול שבוע כמעט הם עושים את זה הם חושבים כול המשקעים מטומטמים וגם אם יהיו ירידות הם יהיו מינריות אבל תכנסו לשוק האמרקאי אומנם אחרתם את המועד אבל יש הרבה הזדמנויות המון
29 רמי 18/06/2014 17:53 תקנו מניות חופשי עכשו באירופה ובהרצות הברית חופשי
ותשנו בשקט למה התם חושבים היורו ירד כך זה גם בקרוב הדולר זה למשקעים החכם שהשקיע באירופה ועשה תשואה יפה הורידו לא את היורו ב4 אחוז כמעט הכול מחושב
28 רמי 18/06/2014 17:50 זה ידוע שהיא תסגור או עשרית למעלה או עשרית למטה
פרירים לא מתים מתחלפים השאלה אם לומדים מזה כול אחד שנמצה בבורסה הישראלית הוא לצערי טיפש לחלוטין ואם הוא עם מניה או שני צמניות זה בסדר אחת לא יותר אלה אשכנזים האירופאים עם הכיפות ובלי הכיפות 90 אחוז שפלים רעים וגזענים והם מטעים את התמימים יום יום מטפטפת להם איה מניות לקנות והמשקיע הנאבי קונה ולא יודע שהוא הולך להפסיד ב90 אחוז מהמקרים הם מקבלים כסף על זה יש לכול עיתונאי כלכלי מידע וגם לכול בכיר בהשקעות יש מידע אלה שיקבלו
27 שוש 18/06/2014 17:26 למה שמעתי לחלמאים כאן כולל שלמה מ.
שהיו כ"כ בטוחים בכמה דברים ובעיקר שטראוס ורמי לוי...ביינתים אני וחברי שהכנסתי אוכלים לקרדות וצנוניות חופשי על הבר. ומה שיותר מרגיז, שמעתי שבזמן שאנו נכנסנו הם חילצו את עצמם ממש גועל נפש
שושו 18/06/2014 18:36 מי חילץ את עצמו מרמי לוי? המניה עלתה קצת ולא ירדה
ההפך המתחזית של שלמה מעוז שאמר שורט לכיוון 12000.
26 משחקי פקיעה מטופשים 18/06/2014 17:14 מחר יחטפו בראש
ואת שהם קונים כרגע יצטרכו למכור בהרבה יותר נמוך שיקח להם את רווחי הפקיעה...
25 אורי 18/06/2014 16:57 בורסה מורסה.
איזו כותרת בולשיט : מדד המעוף יורד בהשפעת הארץ. נעדרתי מהתגובות כאן כמה זמן ושום דבר לא השתנה..
24 מואב 18/06/2014 16:55 פריון נטוויק
היו מוכנים לפריצה מחר בבוקר
23 יופיטר שוקי הון 18/06/2014 16:06 אני יופיטר שוקי הון מנסה לגייס 100 מיליון שח הזרקה לתא
972532855155
22 1...כוח המוח...120 18/06/2014 15:44 לסקרנות הצמודה לתגובה 9.
1. שם יפה בחרת. 2. הסקרנים עשויים להגיע למחוזות רחוקים. 3.פעם קודמת כיניתיך סבלנות בטעות ואיני זוכר אם מיציתי תשובתי. 4.יתחלק לשניים: א)זה תלוי באופי האדם וכאן יש ים תשובות. ב)בפסיכיאטריה ובעיקר בחקר המוח עברנו קפיצת דרך רצינית בעשרות שנים האחרונות...אבל, עדיין, רב הניסתר..ניזדקק לעוד שנים רבות ע"מ לפענח את צפונות הקאלאווסה שיושבת לנו מעל 7 חוליות הצוואר...ו..לתת תשובה מדוייקת לשאלתך...הראשון שיגיע לכך...יזכה בנובל בהרבה תחומים...
סקרנות 18/06/2014 17:30 תודה על תשובתך
אכן יש ים של תשובות לגבי האופי והיה מעניין לשמוע קצת. פרס נובל זה חלום אפשרי. אשמח בשביל כל מי שזוכה בו
1 120 18/06/2014 20:42 לסקרנות.
אכן, האופי הוא נושא שנלמד שנים רבות בהרבה מקצועות...הוא טמון עמוק גנטית ותורשתית אצל כולנו. העניין מורכב מאד וים עבודות ניכתבו עליו...המשך יבוא. לילה טוב.
21 אל תגידו לא ידעתי 18/06/2014 15:28 לא שמעתי , לא ראיתי, בקרוב בשורות פצצה לליויתן
ממקורב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רומק 18/06/2014 17:11 לאל תגידו
וואי לי..לא ידעתי, לא שמעתי, לא ראיתי אני רק יודע שאין מה לשמוע והירידות הכבדות בענף בדרך.
20 יופיטר שוקי הון 18/06/2014 14:57 רווחים ומחזור 0000000000 חוסר צדק (ל"ת)
נובה 18/06/2014 15:39 מכרתי היום . (ל"ת)
19 שיר 18/06/2014 13:17 כל חודש אותו סיפור שחקני מעו"ף עושים מה שבא להם
מנהל הבורסה דואג לבניין חדש
18 צילי 18/06/2014 12:14 כולם יודעים מי שולט בשוק זה מצב נתון (ל"ת)
גילי 18/06/2014 13:05 אויש רק רגע...
ה"כולם יודעים "המפורסם שאני מפרסם אחרי גברת שלי...הוא בכלל שלך? יו, איזה פאדיחה..או ששתיכן משתמשות בזה. עדכנו אותי שתיכן..כיוון שזה קריטי עבורי..אני אמור לזכות בפרס(לא שמעון) ענק עקב גילוי המילים הנהדרות...
לגילי 18/06/2014 14:45 כשתראה אדום רק אז תבין (ל"ת)
17 דודו 18/06/2014 12:10 1400 לא יפרץ יש הר אופציות ב 1400 (ל"ת)
16 סאמי 18/06/2014 11:32 לא תיראו 1410,1420, ובספק 1400,כי רק אנו קובעים. (ל"ת)
טל 18/06/2014 12:45 הבעיה לא רק שכל העם רואה גם אלה שעוברים למשכן
החדש רואים ושותקים
15 xxx 18/06/2014 11:30 תגידו איזה אינטרס יש לסוחרים לשחק עם עצמם. חחחח
גועל נפש של בורסה. כולם לברוח.
14 אלי מרעננה 18/06/2014 11:30 לשלמה מעוז
האם כדאי היום להשקיע בבורסה בארה"ב או להמתין להתבהרות המצב שם כל טוב לך וממתין לתשובה אלי מרעננה
מרים 18/06/2014 18:30 לאלי מרעננה
תראה אני הייתי מייעצת לך אל תפחד לך על זה תראה הדולר נמוך פה ויש שם חברות מבוססות אני למשל קניתי לא מזמן אפל בערך 550-590 ולא מצטערת כי קניתי לטווח ארוך אבל שקניתי בנק אופ אמריקה לא הצלחתי הרבה אז אמתין לתשואה של 10-14 ואברח לכן עצתי לך אל תהסס מה כבר יכול לקרות ירידה של 10-12% פה אתה תחווה ירידות יותר חזקות כשיגיעו הירידות אז בהצלחה וערב טוב לך
מרים 18/06/2014 18:44 לאלי ; תיקון את אפל קניתי לפני הפיצול ובנק אופ ב14 בערך (ל"ת)
אלי נחליאלי 18/06/2014 14:24 הבנו שאתה לא מרוצה משלמה מעוז (ל"ת)
13 שלי 18/06/2014 11:24 לא יאומן לא נותנים לשוק לזוז ממש מלחמת גרילה (ל"ת)
גילי 18/06/2014 13:11 שלי. הילחמי עם צילי למי שייך המשפט הנהדר
"כולם יודעים" משפט נענק...
12 טל 18/06/2014 11:22 בורסה מתה צריכה בנין חדש למה לא חבל על הכסף? (ל"ת)
11 גיל 18/06/2014 11:15 לא נותנים לשוק לפרוץ (ל"ת)
רני 18/06/2014 13:12 גיל צודק
מחזיקים בשיניים שהשוק לא יפרוץ ל 600..
10 שבוע כבר מתבשל שם מש 18/06/2014 11:05 כיל כרגיל מחזור פי כמה לעומת אחרים
כיל כרגיל מחזור פי כמה לעומת אחרים
9 1...כוח המוח...120 18/06/2014 11:03 פירסמנו הבוקר תגובה במדור הטכני לכתבה של היום...
וביינתים לא רואים אותה.. הכותב מביא דברים על מדד הנאסד"ק שנמצא בעננים(הדברים משתנים חדשות לבקרים) כתוב שם בפרוש שהתמיכה הקרובה היא ב 3100 שהיום המדד4337. ואנו שואלים עצמנו: האם מתקיים כאן המונח הלקוח מאחד המדעים ונקרא LAPSUS... אדם (בד"כ חכם מאוד) אומר דבריו..אבל פולט דבר מה , השונה מדבריו...והוא אכן מאמין ומתכוון לשונה... אני מצפה שיפרסמו שתי תגובותי...(כדאי מאד)
סקרנות 18/06/2014 14:26 למה אדם חכם אומר דבר אבל פולט דבר מה השונה מדבריו
ומתכוון לשונה. ?
8 בן 49 גרוש ושמח. 18/06/2014 10:59 בורסה עיפה ולא עולה. כמו הישראליות עיפות ויורדות.
למה הישראליות רק בודקות ורוצות -- ואין להם כלום. -- לא שוות.
הישראליות 18/06/2014 14:27 מה עם הישראלים? (ל"ת)
עמוס 18/06/2014 11:23 ממש צודק. רק סבל. (ל"ת)
רפתן 18/06/2014 13:20 עוד בתול מזדקן?
אתה פעיל ביד הימנית או השמאלית? אבל לא בפרהסיה בבקשה.
הגרוש. 18/06/2014 16:43 בטח יש לך 10 וויברטורים (ל"ת)
הגרוש. 18/06/2014 16:42 עדיף לא לנגוע בכם. (ל"ת)
7 רדהיל 18/06/2014 10:11 חזרה עם פער חיובי ולמה יורדת אצלנו? גועל (ל"ת)
6 יופיטר שוקי הון 18/06/2014 09:55 ברכה והצלחה רבה לדלק קידוחים ואבנר!!!!! (ל"ת)
5 בקרוב בשורות 18/06/2014 09:18 מצויינות לליויתן, דברים גדולים קורים מתחת
לפני השטח, ובקרוב יהיו בשורות טובות, ממקורב. ותיזכרו את דברי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סופר קווים 18/06/2014 09:48 לבקרוב בשורות
ספרתי את הקווים הרבים עם נקודה מתחת...ולפי תורת זיי די קוואשי שפותחה במאה ה17. אני רואה שמה שסימנת מבשר על ירידות ואפילו קשות. אני מכיר את כל המקורבים ואתה לא ביינהם ואין לך ידיעות נכונות.
בקרוב חמוד 18/06/2014 10:02 בקרובבבבבבבבבב ואל תגיד לא ידעתי!!!!!!!!! (ל"ת)
4 אופקו 18/06/2014 09:12 שלמה מעוז צדק. (ל"ת)
3 נועםדבורה 18/06/2014 09:08 כיל
שמתי לב שמוזיק ופוטאש ביומים שלוש האחרונים עלו יפה בעוד שכיל מפגרת מאחור האם יהיה סיכוי שהיא תגיב לעליות במניות הדשנים בימים הקרובים?
כיל 18/06/2014 15:41 מפגרת לא רק מאחור אלא גם מקדימה. כיל זה הפרצוף של
שר האוצר
2 בני 18/06/2014 09:03 צביה ויצחק 68
למה קבוצת דלק יורדת מה הסיבה . ולמה אג"ח קונצרני יורד