ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה שלילית בת"א: המעו"ף ירד 0.23%, עדכון המדדים במחזור של 1.7 מיליארד שקל

במסגרת עדכון המדדים החצי שנתי מניית פריגו עלתה ב-2.5% במחזור ענק של 452 מיליון שקל; בזק ירדה 1.3% במחזור של 89 מיליון שקל
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב ננעלה בירידות שערים. מדד המעו"ף שפתח את המסחר ביציבות נסחר כעת בירידות שערים. בשעה זו, החוזים העתידיים לקראת המסחר בארה"ב מאבדים 0.2%. נזכיר כי, המסחר בת"א יינעל היום מוקדם מהרגיל בשל עדכון המדדים שייכנס לתוקף החל מיום ראשון הקרוב.

מדד ת"א 35 +0.51% מדד ת"א 35 1,417.02 +0.51% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:1,410.73 גבוה:1,418.35 נמוך:1,407.83 תמורה:769,374,305 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.23% ל-1,397.39 נקודות, מדד ת"א 90 +0.52% מדד ת"א 90 1,076.85 +0.52% מדד ת"א 90 בסיס:1,071.33 פתיחה:1,072.5 גבוה:1,078.12 נמוך:1,072.28 תמורה:176,502,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נחלש ב-0.62% ו מדד ת"א בנקים-5 +1.02% מדד ת"א בנק 1,818.29 +1.02% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,799.97 פתיחה:1,805.07 גבוה:1,823.78 נמוך:1,803.14 תמורה:221,703,333 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף 0.18%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-2.8 מיליארד שקל, מתוך זה 1.7 מיליארד שקל במסגרת עדכון המדדים בסוף המסחר. מדד המעו"ף לא רשם שינוי מהותי בסיכום שבועי.

בשוק המניות מניית דיסקונט השקעות +3.03% דיסקונט השק 1,362 +3.03% דיסקונט השקעות בסיס:1,322 פתיחה:1,321 גבוה:1,371 נמוך:1,321 תמורה:4,134,822 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללת ב-5.9% במחזור ער, מניית כיל +0.07% כיל 1,369 +0.07% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,366 גבוה:1,401 נמוך:1,359 תמורה:35,063,775 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השילה 1.26% ומניית גזית גלוב +1.38% גזית גלוב 3,461 +1.38% גזית גלוב בסיס:3,414 פתיחה:3,430 גבוה:3,500 נמוך:3,421 תמורה:7,659,392 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 0.98%.

המסחר בחו"ל

באסיה נרשמה הבוקר מגמה שלילית לאחר שהמדד האזורי MSCI אסיה פאסיפיק סגר אתמול בשיא של כמעט 6 שנים. מדד הניקיי איבד 0.64%, מדד שנחאי ירד 0.16% וההאנג סנג נחלש 0.35%.

המסחר באירופה מתנהל בנטייה לעליות שערים: מדד הדאקס בגרמניה עולה ב-0.09%, מדד הקאק מוסיף 0.28% והפוטסי מתחזק ב-0.15%. המסחר בוול סטריט נפתח במגמה שלילית.

מניות במרכז

מניית איתמר +5.99% איתמר 145 +5.99% איתמר בסיס:136.8 פתיחה:136.8 גבוה:145 נמוך:136.8 תמורה:876,805 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדיקל רכזה עניין לאחר שצנחה אתמול ב-12% ובמחזור הגדול פי 7.5 מהממוצע היומי בחודש האחרון שהסתכם בכ-7.5 מיליון שקל - כל זאת ללא סיבה נראית לעין. היום זינקה המניה ב-6.4%.

גזית גלוב +1.38% גזית גלוב 3,461 +1.38% גזית גלוב בסיס:3,414 פתיחה:3,430 גבוה:3,500 נמוך:3,421 תמורה:7,659,392 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה שחברת הבת, FCR, מחזרה בקנדה חוב - גייסה 150 מיליון דולר קנדי. היום עלתה מניית הנדל"ן ב-0.98%.
תגובות לכתבה(79):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    ל51
    ויקו 13/06/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני דווקא שמח שאתה איתנו..שהרי אתה בעצמך הצהרת שאתה עומד לפגוע בעצמך..עצתי, אדם שהגיע ל 87 וכותב בעוז כאן עם הצעירים לא צריך לחשוב ולעשות שטויות... דבר נוסף, מי זאת אותה ויקי קציר המנוולת והרעה? דבר נוסף...הרי רק ביום א האחרון הימלצתם על האחת והיחידה שהולכת להמריא ..היא אופקו...האם אנשי טאפירוס קיימתם דיון מעמיק בה שכתבתם אז ובמה שהיום.. ...במונח הבזוי טאפירוס נכנסים: שלמה מאוס , אלי ואנונימי. האם השניים האחרונים הם שותפיו של שלמה וטאפירו בהאכלתנו בכל שלל המניות כמו שטראוס ובעצם כל ההמלצות שהעלתם. או שאתם נפגעי טאפירו כמונו..!
    סגור
  • 51.
    המגמה ברורה אופקו וויקי קציר זבל
    אנונימי 13/06/2014 00:34
    הגב לתגובה זו
    0 5
    פריגו חזקה מאוד כדאי להכנס אבל אופקו נחלשת וכמובן ויקי קציר מנוולת ורעה
    סגור
  • 50.
    אין על פריגו מציע לכם לאסוף וכמה שיותר הולכת לעלות חזק (ל"ת)
    Skinny-puppy 12/06/2014 21:09
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 49.
    זבל שלא שוות כלום עולות עשרות אחוזים ורציו
    מניות נפט 12/06/2014 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 6
    יורדת לא יאומן פשוט לא יאומן
    סגור
  • 48.
    בזן
    חמו 12/06/2014 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 8
    בזן לקראת פריצה גדולה לכיון 120 מעלים כול יום 05 03 בשקט כדי להסוף לקראת מהלך עולה
    סגור
  • 47.
    אלביט מדיקל
    חמו 12/06/2014 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שמועות קונה חדש במחיר מציון
    סגור
  • 46.
    אלביט הדמיה
    jחל 12/06/2014 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 4
    למה אלביט לא זזה .דורכת במקום תקופה ארוכה יש הסבר למישהו
    סגור
  • 45.
    איתמר
    jחנוכה 12/06/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מישהו יכול להסביר מה קרה באיתמר אתמול צנחה 12 אחוז היום עלתה 6 אחוז.מה לתנודה כו גבוה קרה מה
    סגור
  • 44.
    שבוע רע מאוד נגמר ב-ה אפס פעילות סופש נעים תהנו (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 12/06/2014 17:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 43.
    אנחנו בפיגור עשרות אחוזים מול העולם אי אפשר ככה להמשיך
    יופיטר שוקי הון 12/06/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני במקום לסחור ישן כל היום
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    ואולי לא היו הדברים מעולם..?(רחל המשוררת 1927)
    ת 12/06/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ואולי יעלה ואף אולי יפול.. בכל מקרה, אנו עשויים(בעצם עלולים) לקבל בקרוב את אנשי הפליק פלאק קדימה ואחורה וסאלטו לצדדים שיסבירו...אבל ככה..ואולי ככה..והגרפים והמומחים והגורויים והמנהלים והאנאליסטים והאנאלים ובעצם ..כל בחורינו הטובים.. מי שמתמצא בשפת הגוף..שפת הקול והאינטונציה...שפת העיניים המדברות..שפת הזיעה..ועוד תורות רבות וידידותיות למסתכל....הבחין...שכווווווולם...לא האמינו אפילו לעצמם...בכל מקרה...מכאן...הרבה אושר ובריאות לכוווולם.
    סגור
  • 41.
    שורט על לאומי,פועלים ובזק,,וכיל ולונג פריגו מביא רווחים (ל"ת)
    טמיר 12/06/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 40.
    לא לגעת בבנקים,לא בזק,לא כיל. השאר סביר. (ל"ת)
    זהבי 12/06/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 39.
    רפי צדק רק אלוני חץ. (ל"ת)
    חיים 12/06/2014 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 38.
    33 אני ישנתי כל היום.... אין פעילות 00000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 12/06/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • יופי תודה על תשובתך מוקיר זאת
    1...120 12/06/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ממש לא טוב ובריא לישון כל היום...אבל, בשלב זה...רוץ ילד רוץ...
    סגור
  • ישנתי מ 1000 עד 1500 אין פעילות והפסדים....חוזר לישון (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 12/06/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 37.
    תבינו שיותר לא תיראו 1400, לונגיסטים טמבלים (ל"ת)
    אבי עודד 12/06/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 36.
    000000000000מחזור (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 12/06/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 35.
    צאו ממניוחת הבנקים וכיל. לא שוות כלום (ל"ת)
    דני כהן 12/06/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 34.
    קניתי עוד 170 א אלוני חץ. (ל"ת)
    תמיר 12/06/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 33.
    יופי
    1...כוח המוח...120 12/06/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היכן אתה בחור? האם הינך בטוב? מחכה לאות....!
    סגור
  • 32.
    שוק המניות תחת שורט ענק, רק אלוני חץ,ודלק קבוצה (ל"ת)
    מיקי 12/06/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 31.
    מכאן.................וממרחקים...
    ז 12/06/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נראה ונשמע לא טוב..אמרנו? לא אמרנו..אז אומרים עכשיו..!
    סגור
  • מה פרוש למה? למה? למה?
    ח 12/06/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    התשובה:...ככה..! לשלי..כולם רואים..
    סגור
  • 30.
    ההבדל בין שורט ללונג
    שיעור לחיים 12/06/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 18
    לונגים הם חמדנים. בגלל זה הם לא מוכרים. מפסידים כל יום קצת ולאורך זמן התיק מתנפח. השורטים כל יום מרוויחים קצת. עושה להם טוב. ואז פתאום יש ריצפה והם דופקים אחד את השני. והבנק עומד מאחוריהם ודופק אותם הכי חזק.
    סגור
  • 29.
    חשבתי שאנחנו חברים אבל השורטים סגרו לפני והשאירו אותי ל (ל"ת)
    שורטיסט לוזר 12/06/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 28.
    איך כולם סגרו פוזיציה בהנפקה
    שורטיסט לוזר 12/06/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ורק אני נשארתי עם השורט ביד.
    סגור
  • 27.
    המגמה ברורה המשך עליות מנית שופרסל מתחילה להיות מענינת
    שלמה מעוז 12/06/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    4 7
    בשער 1200 המשך שורט על רמי לוי לגבי אג"ח שטראוס ד לא הייתה הצלחה לא נורא הרווח בשורט על רמי לוי מקזז ונראה לי חשמל 25 מעניינת לקניה לטווח בינוני בהצלחה לכולם סוף שבוע נעים
    סגור
  • מה עובר עליו..?
    האיש הזה הזוי 12/06/2014 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא הייתי רוצה להיות לקוח שלו...ודווקא נכנסתי לרזומה..ונראה מכובד....לא יפה להגיד...אבל , הפה הגדול שלו דופק אותו...
    סגור
  • שלמה
    מחפוד 12/06/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    6 1
    למה אתה הולך ובא. כתוב קבוע ונקווה לטוב.אני מקווה שגמרת הצרות עם חבריך. ושאלת השאלות: השווקים בדרך לעליה או לירידה? אודה על תשובה כנה.
    סגור
  • מחפוד ידידי חד משמעית כל השווקים ימשיכו לעלות אין אלטרנ
    שלמה מעוז 12/06/2014 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לכסף לדריו לא שמים את כל הביצים בסל אחד פיזור הוא כלל ראשון בבורסה אם הייתה בשורט על רמי לוי הייתה ברווח גדול היום
    סגור
  • כן נורא
    דריו 12/06/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הפסדתי שם סכום גדול. לצערי, הכנסתי את כל חברי, כיוון שבטחתי בידיעותיך. לגבי שופרסל, לא מבין, מה הכוונה המשך עליות...היא בירידה.. לגבי לונג שווקים שאתה וגורביץ ושלום וברק דוחפים. אני סקפטי... מחזיק גם לוי ונראה לי שהוא משחק איתנו ויש מצב שינצח השועל..
    סגור
  • 26.
    לא יתנו לבורסה לעלות אין מצב מכינים פקיעה חודש מראש (ל"ת)
    רן 12/06/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 25.
    שוק של גנבים (ל"ת)
    שלי 12/06/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 24.
    ל יוס
    צפריר 12/06/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ברצוני להתחבר לדבריך ולהבין יותר את שכתבת היום. אם תואיל להגיד את גילך . והאם אתה כלכלן או\ ו אנליסט יעזור לי לפרש טוב את הדברים שניראים כמעניינים.
    סגור
  • כוונתי היתה: במקום לצעוק "מפולת מפולת"
    לצפריר מיוס 12/06/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 14
    אפשר להכין הגנות על התיק באחוז כלשהוא. צעקות "מפולת מפולת" מנעו מסוחרים ראלי של 17 אחוז במדדים הראשיים. קשה לתזמן את השוק, יש ללכת בעקבות תהליכים הגיוניים. השוק ירד, לא לפני שהריביות יעלו. רוצים למכור הכל? לכו על זה
    סגור
  • תשובתך הוגנת ומגלה הבנה רבה בחומר.
    צפריר 12/06/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אבל, התעלמת משתי שאלותי... נ.ב: נושא ההגנות שאיני מומחה בו. האם אפשר להגיע למצב אבסולוטי שאין מצב להפסד? כך משתמע מדבריך..
    סגור
  • אפשר להגיע לצמצום משמעותי של הפסדים.
    יוס לצפריר 12/06/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הגידור מתבקש,
    סגור
  • 23.
    מסחר דוחה
    אבי 12/06/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מה יהיה עוד יום שדרכים בו במקום או מחכים לעוד הודעה הריי ברור לכולם שהיה צריך להיות ירידות היום למה מחזיקים ושוחקים את שניי הצדדים כבר כמה ימים יאללה תתקנו אחר כך תעלו תעשו משהו חבורה של נוכלים חוקיים שכמותכם
    סגור
  • ככה זה כשהשוק קטן
    אמיר 12/06/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    המוסדיים עושים מה שהם רוצים , בנוסף בתקופה האחרונה ישנם משקיעים גדולים שמנסים גם כן "להזיז" את השוק בצורה חדה צריך לעבור לסחור בארהב
    סגור
  • לאמיר
    מחפוד 12/06/2014 14:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז בו ונגדיל אותו. כל תושב ישראלי מעל גיל 18 יוסיף לשוק כ 1 מליון שקלים וכך נפתור הבעיה. אני סוחר בעולם בשווקים קטנים בהרבה משלנו..יש בי התחושה שהתיחכום של כל אחד מאיתנו הוא הקובע...
    סגור
  • 22.
    בקרוב תוצאות גל לא לפספס דעתי בלבד (ל"ת)
    הזדמנות יהש 12/06/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 21.
    תגידו השתגעתם
    רפי 12/06/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 19
    דסק"ש מחלקת דבידנד ענק השנה
    סגור
  • 20.
    מזרח תיכון מסוג חדש מתהווה כעת, נפט וזהב
    ירון 12/06/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אילו אפיקי ההשקעה שיגנו על תיק השקעות בימים טרופים אילו. חגיגת התשואות במניות ובאג"ח תיגמר בבכי, אין הגיון בשיגעון הזה. ארה"ב נטשה את המזרח התיכון והבלאגן חוגג, וזה הכבר לא רק סוריה או תימן זה מגיע לשדות הנפט העשירים של עיראק וכפסע לתחילת האלימות בסעודיה, מה זה יעשה למחיר הנפט כל אחד יכול לזרוק מספר אבל דבר אחד ברור מעל 130$ לחבית, הכלכלה העולמית נכנסת למשבר שהקיפאון שהביא מזג האוויר לכלכלה האמריקנית ברבעון הראשון יהיה כאין וכאפס לעומת הנזק שייגרם מזינוק במחיר הנפט שמן הסתם יגרור אחריו גם סחורות נוספות כמו תירס. זה הזמן להתכונן.
    סגור
  • ירון
    1....120 12/06/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יפה כתבת...ולעניין.
    סגור
  • 19.
    פרוטורם ודסקש שורט מצוין,כנ"ל אידיבי פ. ובזק ובנותיה (ל"ת)
    גדי 12/06/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 18.
    להתרחק מבזק אנו בדרך ל 600,תירשמו,ותנו באדום (ל"ת)
    רפי 12/06/2014 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 17.
    עיצה מעולה
    נ. זכאי 12/06/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אני סוחר לפי שלושה כללים: 11 המכות של הסוחר הממוצע והלא מיומן....4 מדדי הזמן...ומדד עוצמה 101... אני מוכרח להודות(במלוא הצניעות) שמאז התחלתי בשלושת הנ"ל...שפר גורלי ..ואני מפיק תשואות עצומות גם בירידות וגם בעליות...אני מציע לכל אחד לנהוג כמוני ותיראו ברכה והצלחה בהשקעותיכם. אודה...לפירסום תגובתי.
    סגור
  • 16.
    פרוטרום
    הכימאי 12/06/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    חברה עוצמתית , הכנסות 188 מיליון דולר - רווח נקי 18 מיליון דולר , עליה של 24% . וטרם נאמרה המילה האחרונה.
    סגור
  • 15.
    היום ירידות כל בעלי הלב החלש יוצאים..... (ל"ת)
    טאואר 12/06/2014 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • כנראה גם בנסדק נמאס מת"א. בארץ היא תמיד יורדת. (ל"ת)
    משה 12/06/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 14.
    מה היה שער הפקיעה השבועית ? (ל"ת)
    xxx 12/06/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 1402.34 (ל"ת)
    גל 12/06/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    xxx 12/06/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 13.
    הדשדוש הזה מביא רק ירידות (ל"ת)
    דודו 12/06/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 12.
    הבטחתי שיגיע הרגע אודיע . הרגע הגיע (ל"ת)
    המפצח 12/06/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 11.
    ראו הוזהרתם מכרתי הכל (ל"ת)
    המפצח 12/06/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 10.
    מכרתי את כל התיק בארהב (ל"ת)
    המפצח 12/06/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • השארתי את
    מקי 12/06/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תכלית נאסדק ביוטכנולוגיה. לאחר המימושון - הסקטור שוב מתעורר.
    סגור
  • 9.
    לא לקנות בנקים הם בדרך למטה ימשכו מטה (ל"ת)
    אבי 12/06/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 8.
    השוק במגמת ירידה ברורה,חבל שלא אומרים לכם.ואוכלים אתכם (ל"ת)
    תמר 12/06/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 7.
    תזכרו שגם אתמול התחלנו בירוק קטן, ומי צדק? נכון אני המל (ל"ת)
    סאמי 12/06/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 6.
    מי זה דודו הולצמן,לוזר לונגיסט-כמוכם,גם היום אדום. (ל"ת)
    סאמי 12/06/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 5.
    מציע לכל הפסימיסטים הקשים לקנות פוטים בתוך הכסף.
    יוס 12/06/2014 09:27
    הגב לתגובה זו
    3 8
    ככה תפסידו עוד יותר, ותכתבו פה בשפה יותר עילגת. ותקללו בעיראקית ובפרסית. ותהפכו את התגובות פה לעוד יותר תת רמה. 1 23 4 אני סופר מתחילים!!!
    סגור
  • חבר יוס
    ת 12/06/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בו וקבל טיפ טוב בחינם...אחרים משלמים לי הרבה.. אני מציע לך, חד משמעית, כאן ועכשיו... התחל להיות פסימיסט קשה ומכור במיידי כל מה שסחיר בתיקך...
    סגור
  • יוס חברי
    תמי 12/06/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם אתה פנוי..אני חוטפת אותך..תן רמז..
    סגור
  • ליוסף
    דובי 12/06/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    1. מה זה פוטים בתוך הכסף ממש לא מבין, על אמת.יש גם מחוץ לכסף. בבקשה תסביר. בטוח יביא לי אישית לפחות תועלת 2.למה אתה כותב מקללים אני כבר חודשיים כאן ולא ראיתי קללה אחת ובטח לא בעירקית ופרסית. 3. מה גילך כי אתה נראה לי ראש גדול מידי בשביל להיות צעיר מתחת ל 35 נגיד
    סגור
  • תודה למגיבים. אתם לפחות מדברים בדרך ארץ. ובכן-
    יוס 12/06/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 7
    תנו נימוקים למכירה דווקא עכשיו. הטכני מורה למעלה. הריביות בתחתית. ירד- אבל עוד לא. עוד מעט. מי שחושב שעכשיו עכשיו שינמק למה.
    סגור
  • 4.
    משקיעי וסוחרי כיל נא להיזהר כיל בהזדמנות הראשונה
    נועםדבורה 12/06/2014 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 9
    של הנפילות תירד הכי הרבה כמה הודעות מאכזבות מכרתי כמעט תכול
    סגור
  • לדבורה
    יפים 12/06/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    עכשיו אני מבין למה הכיל שלי יורדת כי אתה מכרת כל הזמן אני מאמין שתיגמור למכור ואני מבין שמכרת ברווח עצצום אז יטוס עשר אחוז ומישם ינפול 64 אחוז כמו שראיתי אנליסטים בעיתון רוסית איזוסטיה כתבו הבורסות בדרך לנקרטס טוטלי
    סגור
  • 3.
    רק נובה !!!! (ל"ת)
    הצלף 12/06/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • אחלה מניה-מומנטום טוב (ל"ת)
    צודק 12/06/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 2.
    מירון
    ירון 12/06/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עליות בחוזים? 0.03% עליה זה מה שירים אטת הבורסה ומה אם הירידות באסיה ובאירופה ואמריקה אתמול והמצב הכלכלי הזוועתי שלנו זה פודל?
    סגור
  • 1.
    אני לא מבין כלום בבורסה ובעצם בשום דבר
    ו 12/06/2014 08:03
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אבל הולכים לירידות מירושלים לשפלה ומהחרמון לבניאס ובבורסות.....
    סגור
  • מירושלים לשפלה יש ירידות ויש עליות ומהחרמון אותו דבר (ל"ת)
    ארי 12/06/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • זיהו אותי. טוב בסדר. ולמגיב ארי