נעילה בת"א: המעו"ף איבד 0.4%, אופקו נפלה 2.7%, מניית טבע הוסיפה 0.9%

מדד ת"א 75 ירד ב-0.4% ומדד הבנקים נחלש 0.7%. בשוק המניות: כיל איבדה 0.8% במחזור הגבוה בבורסה, נייס טיפסה 2.5%
 |  (63)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה שלילית, כשהמדדים מאבדים גובה מעט לאחר הפתיחה בוול סטריט. המגמה השלילית בעולם משפיעה גם על הסוחרים בארץ, שהעדיפו לממש מעט רווחים לאחר העליות בימים האחרונים. מניית טבע 0% טבע 8,490 0% טבע בסיס:8,490 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עברה לעליות עד 0.8% לאחר שנסחרה בטריטוריה אדומה במהלך רוב היום.

בסיכום היום, מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,548.48 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,548.48 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.37% לרמה של 1,406 נק', מדד ת"א 90 0% מדד ת"א 90 1,054.72 0% מדד ת"א 90 בסיס:1,054.72 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נחלש ב-0.4% ו מדד ת"א בנקים-5 0% מדד ת"א בנק 2,065.54 0% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,065.54 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נחלש ב-0.67%. מחזור המסחר הסתכם ב-873 מיליון שקל.

המסחר בבורסות העולם

יום המסחר בוול סטריט נפתח בירידות קלות של המדדים המובילים, לאחר 4 ימים רצופים של שיאים במדד ה-S&P 500. המדדים יורדים עד 0.2%.

המסחר במזרח הרחוק ננעל במגמה מעורבת למרות עליות השערים אמש בוול סטריט. מדד הניקיי 225 ביפן ירד ב-0.85%, הבורסה בבומבי נחלשה ב-0.37% ואילו הבורסה בשנחאי הוסיפה 1.08% ומדד ההאנג סנג שבהונג קונג התחזק ב-0.86%.

אתמול בתל-אביב

יום המסחר בתל-אביב ננעל אתמול ביציבות עם נטייה לירידות שערים: מדד המעו"ף ירד ב-0.2% לרמה של 1,411.55 נק', מדד ת"א 75 עולה ב-0.07% ומדד ת"א בנקים נחלש ב-1.1%. מחזור המסחר הסתכם ב-1 מיליארד שקל.

מניות במרכז

חברת שופרסל 0% שופרסל 2,192 0% שופרסל בסיס:2,192 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבוצת אידיבי, דיווחה אמש על תוכנית התייעלות חדשה שתכלול סגירת והקטנת סניפים, פיטורים וחסכון בהוצאות. לידיעה המלאה

מניית בנק לאומי 0% לאומי 2,197 0% לאומי בסיס:2,197 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה תחת לחץ: המדינה החליטה למכור את כל מניותיה - 6.03% ובנוסף הבנק דיווח על הפרשה נוספת של 460 מיליון שקל בגין סוגיות הקשורות לחשדות להלבנת כספים של לקוחות הבנק בארה"ב.

מניית כיל 0% כיל 1,711 0% כיל בסיס:1,711 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עמדה במוקד לאחר דיווחים שסמנכ"ל הכספים של פוטאש הקנדית, שמחזיקה בכ-14% ממניות החברה, עשויה למכור את החזקתה בחברה.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    שיא
    אבי 10/06/2014 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הבורסות שוברות שיאים ופה....אבל כשירד שם אז פה שמע ישראל
    סגור
  • 36.
    השחיטה של רשתות הקמעונות התחילה היום רמי לוי 2.5 אחוז
    אלי 10/06/2014 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 24
    שופרסל 4 אחוז כמו שהזהיר שלמה ואתם צחקתם צוחק מי שצוחק אחרון
    סגור
  • עוד פעם צצת? מי זה שלמה? אהה, זה שהשחיל אותנו בשטראוס
    רפי 10/06/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לוי אופקו חשמל ועוד..היכו אתה היית והיכן הגביר שמדבר מצחיק?
    סגור
  • 35.
    רווחים?
    אביעד 10/06/2014 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    רווחים יש רק בנסד"ק ובאירופה גורביץ אמר 1423?איפה זה?כל העולם חוגג ופה?בורסה ........עדיף לא להמשיך
    סגור
  • 34.
    חברים לא נתתם באדום,בוזבוזים, יאללה ,תודה על אלוני חץ (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 33.
    מגיע לרשת שופרסל לרדת מחירים בשמיים
    ברוך 10/06/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שמחתי לקרוא שלרשת שופרסל ירדו המכירות ב42 אחוז הלוואי שירדו עוד 60 אחוז מה הם חושבים הציבור מדפיס כסף מה הם רוצים לקחת דבידנטים שמנים ושהם יהנו צריך ככל שניתן לקנות פחות ברשת שופרסל עד שיורידו למחירים סבירים
    סגור
  • 32.
    איפה אתה מר מעוז? (ל"ת)
    ואתה כל חסר לנו 10/06/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 20
    סגור
  • שמעתי
    בלה 10/06/2014 17:17
    הגב לתגובה זו
    22 3
    דיבורים שביבי רוצה אותו כשר האוצר כזה גאון אסור לפספס
    סגור
  • קניתי כמויות אדירות של שטראוס ד כהמלצתו
    אבי 10/06/2014 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    והכנסתי את כל המשפחה והחברים והסבתה העשירה שיושבת בדיור מוגן. אני די שמח כי ביינתייים אנו לא מופסדים הרבה
    סגור
  • לאיש
    יוכבד 10/06/2014 17:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה מה זה צודק מאז שהלך חיי אינם חיים נשארתי כאן לבד ואני מזילה דמעה אתמול ממש הייתי צמודה לטלביזעיה שהופיע במיזם איזה מתוק כפרה עליו חתיכי לאללה ואני מוכנה אפילו להתגרש כדי שירצה אותי
    סגור
  • טען עוד
  • לאתה חסר לנו
    זמבוש 10/06/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    13 2
    הוא נסע להיפגש עם פייג' וברין בעלי גוגל. יש שמועות שמר מעוז מאוכזב מהשוק הישראלי אז הולך בגדול על האמריקאי. בעניין גוגל הבנתי שהוא דורש עסקה רק אם יקבל 51 אחוז ושליטה מוחלטת ואז ימנה את אנונימי למנכ"ל. אנונימי הוא חבר של האוראקל שהם באתו גיל 87 ומשחקים ששבש לפעמים ומנגבים חומוס אצל סטלה ביפו. וחוץ מיזה שלמה שם עיין על בנק אוף אמריקה אבל כאן ישקיע רק 50 מליארד דולר ורק שכחתי שהוא מעוניין גם ב אי בי אם בקטנה
    סגור
  • הוא ממי (ל"ת)
    נו די די 10/06/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 31.
    על בונוס יש אישור על הארכת אופ והורדת שער מימוש ל24.5 (ל"ת)
    לביז כתבה לא תזיק 10/06/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 30.
    ולא רק מחר,נחזור שוב תחת 1400 - בקרוב. (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 18
    סגור
  • 29.
    אל תבנו אל וול סטריט ולא אירופה-נמשיך למטה גם מחר ! (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 28.
    אני בהפסד של 400 אלף שח!!איפה העליות שכולם מדברים??? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/06/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 27.
    I WANT TO RAISE 100 MILIION USA TO WALSTRET HELPL
    UPETER CAPITAL MARKE 10/06/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    I have company called UPETER CAPITAL MARKETS must raise personally 400 million used to inject personally to WALLSTREET USA/eu. SOS!!!!!! 972532855155
    סגור
  • 26.
    אל תיקנו כלום,אנו שורטיזם שולטים בכל השוק. בהכל.תנו באד (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 25.
    ועוד משהו-תתרחק מהשוק נתנו אויר ללוניסטים ביום א....... (ל"ת)
    רפי לדני 10/06/2014 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 24.
    2800 בקרוב ,לא לדאוג הכי בטוחה בשוק. (ל"ת)
    רפי לדני 10/06/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 23.
    קניתי 46-000 ש"ח אלוני חץ. מה היעד? (ל"ת)
    לרפי מדני ה. 10/06/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 22.
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=90262 (ל"ת)
    בונוס הודעה במאיה 10/06/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 21.
    NSDQ,RUSSELL 2000 +7%,S&P+4% חודשי
    קונספציה:+2% מעוף 10/06/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חודש אחרון USA עלה בין 4-7%, ישראל בקושי 2-3% כשרצו בחגי אפריל להפחיד ולהאכיל סרטים העלו מהאוב את מדד RUSSELL 2000 ואמרו שצריך לשים לב שירד 7% כבר באפריל וזה סימן מנבא קריסה, מאז הוא העלה חזרה 7% במהלך מאי, כן אותו חודש שהפחידו שבמאי צריך לצאת מהשוק, אבל משום מה הקונספציה ימח שמה לא טרחה להזכיר שהמדד RUSSELL 2000 עלה חזרה, מאז אותן כתבות על ירידות וסימן מנבא קריסה-שקט. בUSA המדדים עושים 7%-0.2% תיקון, בארץ הקונספציה מתרגמת ל 2.5%-0.5% תיקון וככה נראית הקונספציה במלוא הדרה ועוד מתפלאים שהאירופאים לא מעוניינים לגעת בזה גם עם מקל מרחוק...
    סגור
  • ליופיטר שוקי הון אין כל כך הרבה מינוסים.כנראה הקונספציה
    פגעה בעצב חשוף,וכואב 10/06/2014 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני-קונספציוס, מציע ללכת לרופא שיניים לטיפול שורש מאוד מאוד דחוף כדי לטפל בעצב החשוף והכואב הזה שהקונספציה חשפה פה. תנחומיי לכם ועל הבורסה שלכם.תמשיכו לשחק במשהו מסריח שאפילו האירופאים לא מוכנים לגעת בו עם מקל מרחוק ותעשו לי כמה מינוסים שבא לכם-זה רק מראה שאני כנראה צודק והכרישים לא אוהבים את זה.
    סגור
  • חחח,על מה המינוסים? לא מסתדר לכם עם הקונספציה?גם כן אתם (ל"ת)
    קונספציוס. 10/06/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • לקונספציה
    ג'מצ'י 10/06/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ראיתי היום או אתמול באתר שכתבו שהכל נובע מההבדל שלהם יש את ניו יורק ולנו יש רק את אור יהודה ופתח תקווה וג'אסר א זארקה
    סגור
  • 20.
    להתרחק מכלכלית,ביולין,בבילון,דסק"ש,אידיבי פתוח,קמעדא (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 18
    סגור
  • 19.
    להתרחק מדלק רכב,פרוטרום,כלל ביו,לאומי,פועלים,כיל...... (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • 18.
    נתתי לכם את אלוני חץ ב 2400 ,אפילו תודה לא נתתם כאן (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • 17.
    השוק בשורט כבד ב 240 מניות, אל תרוצו לקנות,רק אלוני חץ (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • 16.
    פירסמו לי כתבה אחת במס' 13,לא יאמן,אל תקנו לאומי,ועוד (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 15.
    סנו בעוד עדכון אחד שתים תכנס למדד היתר 50 ואולי
    נועםדבורה 10/06/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תא 100 הולכת וגדלה לאט לאט היה לי ביקור במפעל וההיתי אמור להיות אחד מעובדיה שנית לקחתי קמהדע אני מפחד רק שלא הולכת להיות כמו כל מניות הביומד ב3100 מוכר
    סגור
  • סנו חברה חזקה מקומה בתא 25!!! KMDA אני משער 6100 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/06/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    27 0
    סגור
  • 14.
    מחזור 00000000000000 אי אפשר ככה להמשיך (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/06/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יופי..בוקר טוב...
    1...כוח המוח...120 10/06/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה איתך? דאגתי כבר..(על אמת) יאללה חמוד..תן בראש מה שבא לך...
    סגור
  • תודה על התענות אין לי מצב רוח אין רווחים ולשלם מלא ריב
    יופיטר שוקי הון 10/06/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יות לשלם
    סגור
  • אני מנסה לגייס אגח 100 מיליון usd או ₪ תלוי בריבית
    יופיטר שוקי הון 10/06/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    14 0
    יש לי חברה למסחר אשמח לכל מי שיכול לסייע לי יופיטר שוקי הון 972532855155 ברכה והצלחה למסייעים לי
    סגור
  • 13.
    השוק תחת שורט כבד פורסם באתרי לונדון על ידי. (ל"ת)
    רפי 10/06/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 12.
    מי שמוכר בשערים אלה הוא טיפשששששששששששש (ל"ת)
    בונוס דעתי בלבד 10/06/2014 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 11.
    פלוריסטם
    ביו 10/06/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הרצף ירידות ישבר בפריצה חזקה .
    סגור
  • חבל שלא מכרתי מזמן עברתי להפסד עם הזבל הזה (ל"ת)
    פלוריסטם 10/06/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 10.
    איש חכם כותב לאחרונה...
    1...כוח המוח...120 10/06/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    42 4
    ....מדד עוצמות המגמה הוא 100 מוחלט... שלושת מדדי הזמן העיקריים(יש עוד?) מצביעים על כיוון אחד חד משמעי...המשך ניכר של העליות...אשרי המאמין... קטונטי ע"י טיעוני המכובד ...אבל...אני סקפטי...ופועל (יסלח לי האדון) ממש הפוך כבר מספר חודשים ורואה ברכה רבה...(מעט שכל והרבה מזליקו) ממשיך לאסוף בגדול רק חברות בארץ ובחו"ל שיש לנו עניין ספציפי ואפילו אחזקות אסטרטגיות..יום טוב.
    סגור
  • אל תדאג
    אבנר 10/06/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    22 0
    שלושת המומחים בארץ (אייל ג. מ.שלום. מ. ברק) לנושאים הטכניים..(א. מוביל בנקודות) היו בצעירותם בנבחרת התעמלות קרקע ומכשירים. פליק פלאק וסלטו לפנים ולאחור ...קטן עליהם. משם לקחו המיומנות לכאן...נא לפרסם...תגובה עניינית ונקייה...
    סגור
  • איזה חברות? (ל"ת)
    סקרנות 10/06/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יש הרבה לכאן ולכאן...חדדי את שאלתך..ואם היא לא קנטרנית.
    לגברת סבלנות(שם יפה) 10/06/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אענה בשמחה ובששון ,,,ושאבתם מיים בששון ממעייני הישועה..סתם...שמחת החיים..מה נפלאה היא...
    סגור
  • חברות עם עתיד ורוד (עליה) ולא עתיד אפרפר יגע (שורט) (ל"ת)
    סקרנות 10/06/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    כלל ביטוח אידיבי פתוח
    חמודי 10/06/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם אומרים שכלל אולי נמכרת אז למה לא עולה?
    סגור
  • אני יופיטר שוקי הון רוצה לקנות את כלל ביטוח (ל"ת)
    אבל אין כסףףףףףףףףףף 10/06/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    tower
    moshe 10/06/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 24
    time to buy!!!!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    כלל ביטוח נמכרת לתאגיד?
    זה אני 10/06/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה נכון? מתי נראה עליות באידיבי פיתוח?
    סגור
  • 6.
    היום ירידות עד 3/. אחוזים (ל"ת)
    חיים גת 10/06/2014 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    יש היום פקיעה? (ל"ת)
    טל 10/06/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 4.
    כותבים שיהיו עליות אבל מציינים ירידות (ל"ת)
    יובל המבולבל 10/06/2014 08:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    שאולי הכותב אני חושבת שאתה טועה בכיוון.
    דפני 10/06/2014 08:05
    הגב לתגובה זו
    12 5
    הבורסה רוצה וחייבת לרדת. אין לה מה לחפש ברמות הללו. במקרה הטוב נחווה תיקון של 12%. ואז חזרה לעליות עד 6%. ואז ירידות עד 29%. במקרה הפחות טוב השבירה תהיה קשה ועלולה להגיע עד 62%.
    סגור
  • דפני וכרמית המנהלות אותנו..קבלו בקטנה על הבוקר:
    1...כוח המוח...120 10/06/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יונתי תמתי חמדתי יפתי כלתי נשמתי את שלי ואני רק שלך שושנה שלי יונה שלי בגינת אגוז הנצו רימונים חבצלת השרון שלי שושנה בין החוחים....
    סגור
  • למעיר
    דפני 10/06/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    30 1
    בארה"ב יש את ניו יורק, סאן דייאגו...ולנו ב"ה את הארץ המובטחת ואת ת"א וירושלים.
    סגור
  • יש לנו הכל רק שזה לא מחולק נכון לאזרחים יש שבעים
    לדפני 10/06/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ומתפקעים ויש עבדים. בטח את זה את לא מבינה
    סגור
  • הרגשתי צורך לענות.
    דפני 10/06/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1.מה הקשר בין מה שכתבתי לטענה? 2.בקשר ל:מחולק...שבעים..עבדים..הרי נולדנו כולנו TABULA RASA ...נפתולי החיים הביאנו כל אחד למקום שהוא נמצא בו..יש המון כח ברצון להתקדם.. 3)מהי החלוקה שעשית? יש דבר כזה? מי שם אותך עשיר ואותי ענייה או ההפך..רד מהנ"ל.... 4)אין עבדים בארץ ...והשבע אכל מעט לצרכיו ואינו מתפקע... 5)לגבי, את לא מבינה..אז שלא..אני מבינה היטב..סבי וסבתי ישבו במעברות והורי עובדי כפיים...אני צעירה והחלטתי להתקדם...הייתי ביחידת עילית באמ"ן, לומדת לתואר שני בספרות עברית. נמצאת כאן בקבוצה נהדרת שעוזרת ומפרגנת...
    סגור
  • שבעים זה לא רק אוכל. זה יותר מידי בהרבה דברים
    לדפני 10/06/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    להתקדם זה מקסים רק שמזמן זה לא רק מי שעובד קשה מצליח מי שיש לו קשרים במקומות הנכונים מצליח יותר או שהחיים שלו יותר קלים. ואת צודקת סבך וסבתך יכלו להתקדם אז היאוש היה יותר נוח. עכשיו זה לא כך. כשתגדלי תביני
    סגור
  • בארה"ב שוברים שיאים אצלנו הבורסה עלתה כמוהם? (ל"ת)
    לדפני 10/06/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 27
    סגור
  • בטח בטח בטח - (ל"ת)
    כן 10/06/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    קמהדע- הזדמנות קנייה
    סטולי 10/06/2014 07:56
    הגב לתגובה זו
    2 5
    המחזורים גדלים והיא תגיע למחיר ערב הנפילה.
    סגור
  • 1.
    גודל האותיות בכותרת מטעה-היום 2% למטה (ל"ת)
    xxx 10/06/2014 07:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור