ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

תיבת הפנדורה של בן אליעזר נפתחה: נמצאו 600,000 דולר בכספת שבבעלותו

המועמד לנשיאות שהודיע בסוף השבוע על פרישתו טען בחקירתו במשטרה כי בכספת ישנם עשרות אלפי שקלים בלבד
 |  54
הולך ומסתבך
Share
בנימין בן אליעזר הולך ומסתבך. חוקרי המשטרה פתחו היום את הכספת שבבעלותו של בן אליעזר בבנק דיסקונט בירושלים ומצאו סכום חריג מאוד -600 אלף דולר במזומן. נציין כי במהלך חקירתו אישר בן אליעזר כי הוא מחזיק בכספת אך אמר כי נמצאים בה עשרות אלפי שקלים בלבד. חוקרי המשטרה חושדים כי סכום הכסף שנמצא לא דווח לרשויות.


האם פרישתו של בן אליעזר מהמירוץ לנשיאות גורמת כעת לתיבת פנדורה סביב הונו להיפתח? פרט לפרשת ההלוואה שקיבל בן אליעזר מאיש העסקים אברהם נניקשוילי, בודקים חוקרי המשטרה אפשרות על פיה הסכומים אותם קיבל מהווים למעשה שוחד. לכתבה המלאה - מי אתה אברהם נניקשוילי?

הפרשה מתייחסת להעברת סכום כספי של 1.4 מיליון שקל מנניקשוילי לבן אליעזר ללא הסבר שמניח את הדעת. חוקרי המשטרה בודקים גם האם איש העסקים ג'קי בן זקן, שותפו של נניקשוילי בשמן, העביר לבן אליעזר עשרות אלפי שקלים כדי לסייע לו במערכת הבחירות.

בעקבות הפרסומים האחרונים, התייחסו מקורבי ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר ואמרו: "איננו מתכוונים להיכנס לפרטי החקירה או לשבבי ההדלפות ממנה,
אך אנו שבים ומדגישים – לכל שקל שיש לבן אליעזר וכל שקל שהופנה לקניית הדירה, יש כתובת והוא ממוסמך ושקוף. אין לנו ספק שבקרוב האמת תצא לאור. העובדה שהחומר נגד פואד, שכב אצל גורמי אכיפת החוק במשך שנה ואיש לא עשה איתו דבר, תמוהה ומוזרה, ועל עובדה זו לא יחפו הדלפות מגמתיות ולא מדויקות בלשון המעטה."

בתוך כך נזכיר כי הבחירות לנשיאות ייערכו מחר ובהם יקחו חלק חמישה מועמדים: רובי ריבלין, דן שכטמן, דליה איציק, דליה דורנר ומאיר שטרית. אתמול, חלק מהמועמדים ובהם רובי ריבלין ודליה איציק חשפו את הונם ( דליה איציק מסבירה - כך קניתי את הדירה בת"א ). מאיר שטרית, שהמגזין פורבס העריך את הונו בכ-55 מיליון שקל - סירב להצטרף ולחשוף את נתוני ההון שלו.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

54 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 פליצי 16/06/2014 10:18 נשיא נשיא אני רוצה להיות נשיא אמממממממא! נשיא! (ל"ת)
46 פואד 10/06/2014 12:13 לבדוק טוב טוב גם את ריבלין, מה יש לו בכספת? (ל"ת)
45 פואד 10/06/2014 12:10 גנב בן גנב, ולא מעכשיו1 (ל"ת)
44 ronenhb 10/06/2014 09:48 המשך להודעה 26. רק עכשיו ראיתי שהיא נקטעה.
בשנת 2008-9, באופן חד צידי, נטל הממונה את הרישיון מישראמקו והעניקו ליזם פרטי שלא היה אמון על חיפושי נפט וגז ושימש למעשה כמתווך וזה הכניס את ננקשווילי ובן זקן – בעלי השליטה,דאז, במנופים, לעסקה זו ואלו הקימו את חברת שמן שאליה העבירו את הרישיון. בחברת שמן לא היה אף אחד בעל כישורים לחיפוש ופיתוח שדה נפט וגז. בזמנו (2009) ביקשתי ממר יוסי לוי, מנכ"ל ישראמקו, לפנות לשר התשתיות, דאז, מר בן אליעזר ולהגיש ערעור על ההחלטה לנטילת הרישיון מישראמקו. ואכן, הנ"ל הגיש בקשה כזו אך היא בוטלה ע"י הנהלת ישראמקו בטרם התקבלה החלטה בנדון וללא כל הסבר מניח מצידו של מר לוי לסיבה לביטול הפניה. כשנה לאחר מכן, עזב מר לוי את ישראמקו ומונה למנכ"ל חברת שמן.
43 שומר הכספות 10/06/2014 09:20 מה חריג ב-600K ???? זה כלום כסף
אתם מתעסקים בפינאס ממש שטויות
42 אריה 09/06/2014 21:10 כבוד השופט דוד רוזן יהיה מוכן ומזומן עבורך (ל"ת)
41 ח.מובראק 09/06/2014 20:10 משתנה על גג הפנטהאוז ביפו
פואד עלה גבוה, גבוה למקפצה שנמצאת על גג הפנטהאוז ביפו ומשם השתין לבריכה הפרשה הזאת היא לא משהו יוצא דופן ב30 שנות עסקנותו הפוליטית של פואד. היא מהווה אקורד סיום צורם אך הולם לדרכו מאז ומתמיד. לאורך כל שנותיו בפוליטיקה (ואולי אף בצבא ?) האיש עשה מעשים לא ראויים בחלקם צבועים באפור שלא לומר בשחור. למי שהספיק לשכוח הוא גם כיכב בכמה דו"חות קשים של מבקר המדינה. רק שלרוע מזלו , כפי שגם למד אולמרט לאחרונה , כללי המשחק השתנו, אף אחד לא טרח לעדכנו - כך שהוא נתפס באור הזרקורים ערום ועריה מבלי תשובות והסברים מניחים את הדעת.
40 שקרן פתלוגי 09/06/2014 19:57 מישהו תפס את בן אליעזר אי פעם בדבר אמת? (ל"ת)
39 דמגוג 09/06/2014 18:58 הכל עלילה
בסך הכל חסך קצת כסף לפיצוחים למונדיאל. אבל צריך להיות די טיפש לטעון שיש בכספת כמה עשרות אלפי שקלים אם יש בה כמה מיליונים כאשר אתה יודע שחוקרי המשטרה יפתחו אותה ויגלו.
38 אלי 09/06/2014 17:39 בן אליעזר ומעלמי מס
הממשלה צריכה לבדוק את כל השכירים במשק, לא יכול להיות ששר שעובד 35 שנים , יש לו סכומים כאלו , הרי הוא חי, לכן כל עובדי המדינה הבכירים גם שופטים שרים , לבדוק את ההון שלהם, ואז לראות מדוע חסר למדינה כסף, ברגע שניתנת הטבה ולא משולם כסף, חסר למדינה כסף והיא טוענת שהציבור מעלים, הציבור לא מעלים אלה השרים והחברי כנסת ף לכן שהמדינה תחוקק חוק , שכל שר ואו חבר כניסת וכל עובד ציבורי בדרגת ניהול , לבדוק את ההון שלו, במידה ואין הסבר מניח את הדעת למכור לו את הנכסים ולהחזיר למדינה את הכסף, וכך יפסיקו לעלות את המיסים
37 בא 09/06/2014 17:11 כמו שכתבתי ,שלושה סוגי פוליטיקאים ,לאומנים הכי קשקשנים
דתיים הכי פרימיטיבים וצבאיים הכי דפרים ורובם חושבים רק על איך לגנוב מהצלחת הציבורית , מושחתים מביניהם מתפלשים בחטא כמו חזירים ומתלכלכים יותר ויותר ויום אחד ירדו למטה למטה .אפשר להכנס ליוטיוב מוות קליני לראות לאיפה .
36 יאקי 09/06/2014 16:40 אלה הפוליטיקאים שיורידו את מחיריי הדירות?כל אחד מחזיק 5
ראו, כולם מחזיקים באוסף של דירות , הם אלה שמחליטים ,,, האם לאלה יש אינטרס להוריד את מחירי הדירות .?????? הצחקתם את ההנהלה............
35 אנונימי 09/06/2014 16:40 הייתי מחייב את כל חברי הכנסת שעושים רק לביתם בבדיקה..
וגם את ראש הממשלה ובוודאי את ליברמן החבר של האוליגרכים שיושב על ארגזים של כסף כנסת של מושחתים ונוכלים שכל עיסוקם ביום יום רק קומבינות ואגירת כסף לימים רעים .איך הם ירצו להוריד את מחירי הדירות שכל אחד מהם מחזיק כמה דירות להשקעה.
34 מביניניאן 09/06/2014 16:18 למה יש לי חשש/חשד שזה עוד מקרה של....
Cherchez la femme
אולי בגלל זה 16/06/2014 09:46 כי אתה שובניסט מצוי (ל"ת)
33 לעצור את השחיתות 09/06/2014 16:16 לבדוק פקידות בכירה בממשלה קשרי הון שלטון ונדל״ן רטרואקט (ל"ת)
32 בא 09/06/2014 16:04 זה הכסף לבמבה לילד . (ל"ת)
31 מירי 09/06/2014 15:58 יש עוד כמה שרים בדרך, זמן... (ל"ת)
30 דודו 09/06/2014 15:58 שיבחרו כבר בריבלין ויסיימו את הפארסה הזאת
הוא המועמד הכי מוצלח
בא 09/06/2014 16:08 הפארסה הם המנהיגים שלנו . איפה מנהיגים צנועים וציונים
נכון שישראל היא בין המדינות היחידות בעולם בהן שופטים פוליטיקאים ברצינות ,אבל יש כאן יותר מדי שחיתות מכול הסוגים ,אנו צריכים מנהיגים אחרים לגמרי ,לפיד ובנט די בסדר .
29 אנונימי 09/06/2014 15:40 בושה
אבוי למדינה !!!!! אם בארזים נפלה השלכת מה יגידו איזובי הקיר היכן הבושה ? אתם המתימרים להנהיג להוביל ולהוות סמל ודוגמא אשית ? נחצו קווים אדומים די נמאסתם מושחתים!!!!
הה ? 10/06/2014 13:05 אם בארזים נפלה שלכת....
....סימן שאנונימי גילגל לעצמו ג'וינט מאזובי הקיר והחל לרשום פתגמים חדשים שלא הולכים לשום מקום. רק עם חומר ממש טוב ישאל עצמו השואל מה יגידו ( במקור - בכלל זה מה יעשו - לא מה יגידו ) אזובי הקיר לנוכח השלכת של הארזים... ...זה כלכ כך הזוי שב"סחי" לא ניתן להעלות על הדעת מה הם יגידו. א ה ב ל !!!
28 אנונימי 09/06/2014 15:19 די הוא כבר זקן תעזבו אותו בשקט (ל"ת)
27 טל 09/06/2014 15:09 מר פואד ביננו למה היית צריך להיות נשיא? (ל"ת)
26 ronenhb 09/06/2014 15:06 באם מדובר בתשלום שוחד, צריך לבדוק מתי ניתנה ההלוואה
ובאם זה נעשה בעבור מתן רישיון שמן לחברת שמן. הרישיון, בשמו הקודם "רישיון ים", הוחזק ע"י שותפות ישראמקו, דלק קידוחים ואחרים משנת 1989. רישיון ניתן למשך עד 7 שנים. בשל אילוצי מערכת הביטחון, נמנע מהשותפים מלבצע את קידוח ים3 מאז הגילוי של השדה בשנת 1990 ועד שנת 2003, אשר על-כן, האריך הממונה על הרישוי, את תוקף הרישיון עד שנת 2008 (19 שנה) ללא התייחסות לעניין 7 השנים שפגו זמן רב קודם לכן. במשך השנים הושקעו עשרות רבות של מיליוני $ ב- 2 הקידוחים שנעשו בשנת 90 ובכל המחקרים שנעשו מאז ובמיוחד סקר תלת מימדי שנעשה בשנת 2003 ואישר את הימצאות 2 מבנים גדולים שיכולים להכיל גז ונפט בכמויות של יותר מ- 300 מיליון חביות נפט וכ- 4 TCF גז – היקפים אלו משקפים פוטנציאל הכנסות של 40-50 מיליארד $. בשנת 2008-9, באופן חד צידי, נטל הממונה את הרישיון מישראמקו והעניקו ליזם פרטי שלא היה אמון על חיפושי נפט וגז ושימש למעשה כמתווך וזה הכניס את ננקשווילי ובן זקן – בעלי השליטה,דאז, במנופים, לעסקה זו ואלו הקימו את חברת שמן שאליה העבירו את הרישיון. בחברת שמן לא היה אף אחד בעל כישורים לחיפוש ופיתוח שדה נפט וגז. בזמנו (2009)
25 חגי אקס גה"ש 09/06/2014 14:48 יש לו דירה של 2 מליון+ בכספת (ל"ת)
24 שמואל הנביא 09/06/2014 14:46 קצב ואולמרט מחכים (ל"ת)
23 לא 09/06/2014 14:41 מבין
ללא קשר לכסף שנכנס אליו, האיש חולה , אוליי גם גוסס , בפעם הבאה חייבים לעשות בדיקות רפואיות לכל מועמד לנשיאות ! ואו לכל תפקיד ציבורי !
22 בא 09/06/2014 14:31 יש לו פרצוף של אדם ישר ולבן . (ל"ת)
21 לא 09/06/2014 14:27 לתת
למזרחיים רובים = ג'ובים ! הם באו מתרבות מזרחית קלוקלת ! תראו את מנהיגי ארצות ערב למינהם מאסד דרך מובארק (חברו של פואד ועד לצפון אפריקה !)
יענקלביץ 10/06/2014 11:39 אין שכל אין דאגות
טמבל, אם יוסיפו את האייקיו שלך לאייקיו של 120 המטומטמים בכנסת, יצא רעשן רועש במיוחד. כן, אתה צודק. אין גנבים, רמאים לבנים.
20 מובארק 09/06/2014 14:14 לא סתם אנחנו חברים טובים (ל"ת)
19 טייס במילואים 09/06/2014 14:10 זה מהפנסיה של הצבא וחסר כסף לטיסות (ל"ת)
18 יוסי יוסי 09/06/2014 14:06 בקרוב פרשה דומה שתיגע גם בבכיר ביותר במערכת הפוליטית (ל"ת)
17 יריב 09/06/2014 14:05 פואד יא גנב לכלא
לחלט לגנב המושחת את הרכוש ויאללה לכלא
KING OF THE SEX 09/06/2014 15:00 צודקקקקקקקקקק יש לו עוד כספות (ל"ת)
16 סדר ההצבעה 09/06/2014 14:05 לפני שמוציאים הפתקים מהקלפי לערבב
לפי סדר המעטפות וסדר ההצבעה יודעים למי הצביעו
15 שלומי 09/06/2014 14:00 תבדקו מה היה כאשר הוא היה שר השיכון
קיבל דירות בחינם על שם הילדים שלו והמשפחה והיום הן שוות מליונים ומכאן יש הרבה מאוד כסף. שמעתי על דירות באשדוד ראשון לציון באר יעקב ויש מן הסתם עוד ...
14 שלמה 09/06/2014 13:59 מאיפה יש...
למאיר שטרית 55 מיליון???!!!
13 תחת כנפי השמאל 09/06/2014 13:56 זה מה שקורה כשהעיתונות הופכת לחנות אתרוגים (ל"ת)
12 שטרית 09/06/2014 13:56 גדול נוכלי ישראל בזמננו (ל"ת)
11 ארנון 09/06/2014 13:54 הלך לחפש מלכות וקבל את האתונות עמוק.....טמבל (ל"ת)
10 כולם מושחתים ?! 09/06/2014 13:51 אין מוסר אין מצפון . רק נהנתנות רק שוחד.... מזעזע !! (ל"ת)
9 אחד 09/06/2014 13:51 עוד מושחת שניצל את תפקידו הציבורי להתעשרות אישית
מצטרף לרשימה ארוכה ארוכה
8 אמיר 09/06/2014 13:50 סתם פושטים את עורו, הבן אדם נקי לגמרי!! (ל"ת)
7 רותם 09/06/2014 13:48 מה שהכי מתסכל
שהמושחת הזה בהחלטה אומללה אחת כשר בטחון בזמן מבצע חומת מגן בשנת 2002, אחראי למותם של מס' רב של חיילי מילואים בג'נין, כאשר לא אישר למסוקים לתקוף קן צרעות מלא מחבלים, במחנה הפליטים ג'נין. חבל שאדם מסוג זה ישב בעמדות בכירות.
6 מושיקו 09/06/2014 13:48 כל מי שהיה מעורב בהתנתקות משלם ובגדול. דומינו.... (ל"ת)
ציון 09/06/2014 18:55 אתה צודק יתומים ואלמנות בכו והבכי שלהם יתקבל במרומים (ל"ת)
5 אבי 09/06/2014 13:47 מכאן כמה בכירים קיבלו כספים והעם לא יודע על זה. (ל"ת)
4 שאול. 09/06/2014 13:46 לא מיזמן הוא אמר שאפילו רפורט לא קיבלתי. (ל"ת)
3 שאול. 09/06/2014 13:45 למה לך הרבה כסף ?למה ? אתה בסוף הדרך ?
ומה סידרתה כתמורה לכסף הזה ?
2 אזרח 09/06/2014 13:42 הוא מצטער על הרגע שרצה להיות נשיא (ל"ת)
עם כזו קופת שרצים 09/06/2014 15:20 שמלכתחילה לא היה צריך לרצות בכלל (ל"ת)
1 הכצעקתה? 09/06/2014 13:39 הכספת השמנה של הרזה שהיה פעם שמן...
וטען שהוא רזה בנכסים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש