נעילה מעורבת בת"א: המעו"ף עלה ב-0.19%, מניית סקיילקס קרסה ב-28%

הבנק המרכזי באירופה הפחית את הריבית בגוש האירו ל-0.15%. בזק ירדה ב-1.6%, פריגו ב-1.7%ומזרחי ב-2.6%. אופקו זינקה 4%
 |  (71)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל במגמה מעורבת כאשר המעו"ף נצבע בירוק אבל מדד ת"א-75 נסחר באדום. ה-ECB הודיע בשעה 14:45 על הפחתת הריבית ב-0.1% לרמת שפל היסטורית של 0.15% והריבית על הפקדונות בגוש האירו הופחתה למינוס 0.1% ( שלילית!). בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-0.5%.

מדד המעו"ף עלה היום ב-0.19% לרמה של 1,400.42 נק', מדד ת"א 75 ירד ב-0.29% ומדד הבנקים הוסיף ב-0.16%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל. פקיעת האופציות השבועיות הייתה ללא שינוי שער הבסיס ברמה של 1,397 נקודות.

תשומת לב המשקיעים היום הופנתה לאירופה. שם נגיד הבנק המרכזי פרסם את ההחלטה על גובה הריבית במשק בחודש הקרוב. צפו בידיעה המלאה

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר ביציבות במדדים המובילים למעט מדד הקוספי בדרום קוריאה שאבד 0.7%. בורסת שנחאי עלתה ב-0.8%, הניקיי טיפס ב-0.08% וההאנג סנג איבד 0.18% מערכו.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים מתונות. טיפס ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.2% ומדד הנאסד"ק בלט בעלייה של 0.4%. החוזים העתידיים לקראת פתיחת המסחר בארה"ב נסחרים בשעה זו ביציבות.

מניות במרכז

חברת טבע -2.91% טבע 8,350 -2.91% טבע בסיס:8,600 פתיחה:8,388 גבוה:8,394 נמוך:8,343 תמורה:20,528,151 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רכזה עניין על רקע העסקה עליה דיווחה החברה במהלך חג השבועות לרכישת חברת לבריס תמורת 200 מיליון דולר במזומן. טבע עשויה לשלם סכום נוסף של עד 625 מיליון דולר בכפוף לעמידה באבני דרך הקשורים בפיתוח התרופה של החברה.

רציו יהש 0% רציו יהש 265.9 0% רציו יהש בסיס:265.9 פתיחה:265 גבוה:267.6 נמוך:264.9 תמורה:3,278,395 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע תוכנית החברה לגייס הון, ככל הנראה באמצעות הנפקת . תוכנית החברה לגייס הון

מניית כיל -0.67% כיל 2,215 -0.67% כיל בסיס:2,230 פתיחה:2,220 גבוה:2,237 נמוך:2,211 תמורה:19,557,523 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הפחתת המלצה ומחיר יעד מצד האנליסט דורון דגול מבנק אגוד. מחיר היעד - 28 שקל למניה.

מניית סאני תקשורת -2.37% סאני תקשורת 173 -2.37% סאני תקשורת בסיס:177.2 פתיחה:177.7 גבוה:177.7 נמוך:172.2 תמורה:593,647 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 28% על רקע החלטת חלק ממחזיקי האג"ח שלה, בהובלת יעקב לוקסנבורג, לפתוח בהליך להדחת בעל השליטה, אילן בן דב.

תגובות לכתבה(71):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    גבעות-עוד אלוף חמדן בישראל איילנד שמו
    ראל00000026 06/06/2014 07:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הוא גדל בחמדנותו על האלופים והרמטכלים(חלוץ ההוא ממלחמת הלבנון השניה וברק ההוא מצהילים ומהעסקים בשם עברו ואשכנזי מהנמל אני מוגבל ברשימה יש הרבה חמדנים בצבא רוב הקצינים עשירים)באזרחותו גדל על ברכי טוביה החולב מרוסיה עבר לקנדה ולא יודע איך הגיע לרבי (לפי דבריו)בלימודיו באוניברסיטת לנין קרמנולוגיה בנה רעיון מגדים בישראל ארץ הקצינים העשירים .כשגילו את רמאותו האלוף האגדי לקח את העתינים של מחלבת גבעות לידיו .הוא היה גיבור הוא קרה לדרור (בר כוזיבה)הפיל הרבה אנשים
    סגור
  • 40.
    גם אם החברה סקיילס תקרוס עוד 80 אחוז לא יזיק
    קולע למטרה 05/06/2014 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המניה נמצאת בידיים לא טובות בן דב אדם שיכול ורוצה למצוץ את דמו של כל אחד במילה פשוטה אדם לא סימפטי וטוב שיוכל אותה בגדול
    סגור
  • 39.
    לאנונימי
    בוכמן 05/06/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ראיתי שכתבת וגם כתבו שאתה בן 87. אני ממש מוריד את הכובע על הרוח הצעירה והידע הרב.
    סגור
  • 38.
    שלומי מעוז
    גדי 05/06/2014 17:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נוצרה כאן קליקת מעריצים שרק מביאות לך נזק. הן בפרוש להמלצותיך והן להיכן אפשר למצוא אותך. זה נראה לי לא הוגן כלפיך ולא מכובד. נ.ב: לא הייתי כאן מספר חודשים והבנתי והתחלתי לחפש את הדברים שכתבת...אודה לך אם תעלה כאן תימצות של ההמלצות.
    סגור
  • לגדי שלמה נסע ערב החג לחול לחופש והרצאה יחזור בלילה (ל"ת)
    אפריים 05/06/2014 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • כמו שכתבתי למבינה שלמה עזר לי בעצות נבונות לפני שבוע (ל"ת)
    מנשה 05/06/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 37.
    והמניה מגיבה בירידות למה מה קרה? (ל"ת)
    רדהיל הודעה מצויינת 05/06/2014 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 36.
    שריתוש
    איציק והח 05/06/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ראיתי שכתבת קודם לכן. אין לך מה להודות לנו. אנו אוהבים אותך בלי תנאים. התקשרתי להוריך קודם ואמרתי: "מה עוד יכולים הורים לצפות מהבת הצעירה. גם יפה..גם חכמה..גם משכילה.. אל תכעסי, אבל, הבטחתי להם שאני מעורב בעניין למצוא חתן מתאים למידותייך.... וכבר כתבתי...נסיכה אמיתית....
    סגור
  • 35.
    דעתי
    שרית 05/06/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    17 1
    1)תודה לאיציק וכל החברים הנהדרים על הפירגונים והאהבה שאתם מרעיפים עלי... 2)...מלאת כוונות טובות, כתבתי כאן מספר תגובות ואחדות מהן היו לגבי חברת רמי לוי. המלצתי לא להתעמת עם האדון לוי..הוא אדם כ"כ מתוחכם...פשוט אי אפשר עליו...זכיתי למספר תגובות פחות נעימות בעיקר מהחברים: מעוז, אנונימי ואלי.,, וחבל...העברתי לכם מידע זמין ואיכותי בזמן אמת... מהכרותי והכרות חבריי עם האיש והחברה..יש המון דברים שטרם פורסמו..עם התקרב הירידות , היא תרד פחות...בעליות היא תעבוד יותר יפה מהשאר .יום טוב.
    סגור
  • 34.
    העיקר שפקיעה של יוני נגיע שוב ל 1400 זו
    ניר 05/06/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 5
    משאלת הנוכלים
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    הנהלת הבורסה צריכה משקפיים כדי לראות שכאן
    טל 05/06/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הבורסה מנוהלת ע"י סוחרי מעו"ף שלא נותנים כבר זמן רב לבורסה לעלות
    סגור
  • 32.
    אצלנו רק יציבות זה טוב לסוחרי המעו"ף (ל"ת)
    שיר 05/06/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 31.
    לי היה שבוע רע מאוד.... נראה מה יהיה שבוע מאוד
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא יודע מה איתכם......
    סגור
  • 30.
    מה עם שורט סקוויז מתי יגיע? (ל"ת)
    דוד 05/06/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 29.
    רדהיל: פטנט חדש ביפן עבור 104 - RHB וניסוי שלב 3 לקרוהן (ל"ת)
    רדהיל 05/06/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 28.
    מעניין בכמה ידפקו אתכם היום בתעודת סל פי 3,בשני זה 3 ע (ל"ת)
    סאמי 05/06/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 27.
    בבילון-אוטוטו תסחר בשווי נמוך מהמזומנים שלה
    משקיע 05/06/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    והחברה יצרה כסף ברבעון האחרון
    סגור
  • 26.
    לאחרונה לא יצא לי לכתוב בפורום הזה
    אחת שמבינה א 05/06/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 11
    אבל אל דאגה, אני לא הפסקתי ולא אפסיק לכתוב כאן . שימו מלב מה כתבתי לכם לפני כחודש בערך שהמעוף עמד על 1410- 1420 שיהיה תיקון ( אבל ממש לא מפולת) המעוף יתקן עד ל-1360 - 1370 וזה בדיוק מה שקרה. וזו היתה הזדמנות לקנות קצת מניות כמו לאומי שעמדה על 1350 אפילו קצת פחות וגם טר=אוור ירדה ל-2700, בקיצור היו קצת מציאות. היום כשהמעוף עומד על 1400 נקודות לא הייתי ממליצה לקנות מניות, במקרה הטוב המעוף יעלה ויגיע עד ל-1450 (אם יגיע) אז כמה המניות כבר יעלו?.... שימו לב מה כתבתי וחזרתי שוב ושוב לגבי אפריקה שהמניה הזאת פשוט לא שווה, במקרה הטוב תעלה עןד 10% ושוב תדרדר, אפריקה פשוט לא מתרוממת מתי תבינו את זה כבר? המשך יום נעים, תהנו!
    סגור
  • ????????????????????????חחחחחח (ל"ת)
    ???????????????? 05/06/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • מה קרה פתאום אמרתי התרעתי הזהרתי וכו וכו את לא סופרוומן (ל"ת)
    מרים 05/06/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • את פשוט חיה בסרט (ל"ת)
    לאחת שמבינה 05/06/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • למבינה חבל שנעלמת לפתע אבל את המידע קיבלתי אישית ממעוז (ל"ת)
    מנשה 05/06/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    3 21
    סגור
  • 25.
    פלורסטם
    שרון 05/06/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 17
    רדומה למדי אבל יש לי תחושה עד סוף השנה תעשה 100%.
    סגור
  • תחושה זה לא סיבה מספקת. כל מניות הביו במגמת ירידה (ל"ת)
    לשרון 05/06/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 24.
    כפי שאמרתי, בזק מניית זבל,אל תתקרבו, קחו דסקונט הבנק (ל"ת)
    רפי 05/06/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 23.
    מה חשבתם להרוויח לונגיסטים טיפשים? מה באמת?תשכחו מזה. (ל"ת)
    סאמי 05/06/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 22.
    שלמה
    פייר עולה חדש 05/06/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נירה לי שרפי לוי יגיא היום ל 12000 נקודות מה דתך? כדי ללקנות חבילה רציני מאוד? היביתי איתי לארץ מלאון וחצי ארו מה אני רוצה לעסק חדש בתכסטיל בנתים כספ פנוי ל 5 חודש אבל בקשה לא רוצא לפסיד תודה מונ אמור
    סגור
  • 21.
    היה לה דוח לא הכי טוב . יש עליה שורט המניה מנופחת גם
    רמי לוי 05/06/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ככה. אין סיבה לעליות והטמבלים מריצים את המציאה
    סגור
  • 20.
    לאנונימי הטמבל שציין שהוא בן 87 ומאיים להתאבד, כך כתבת.
    המהדי 05/06/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לאלי לשלמה מ ולכל המפגרים אני אומנם עם כאבים וחולה קצת אבל מה שיש לי בראש כולכם ביחד לא תגיעו גם אם תלמדו 100 שנה באוניברסיטה אני לא מאיים כמו אנונימי להתאבד ואני מדבר קצת יותר מידי אבל אני בז לכל הטומטומים שתקועים בשורט על רמי לוי ואני הזרקתי 100 מליון לונג על רמי ומורבח שלוש מאות אחוז הקנאה אוכלת אותכם אז תישתקו ותיו בריאים
    סגור
  • אתה צריך אישפוז בארברבנל (ל"ת)
    אבי 06/06/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 19.
    הדשדוש הקבוע מי ייתן לשוק לפרוץ ? (ל"ת)
    ניר 05/06/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • העיקר מעניין אותי למה לא מסכימים למה שאני כותב
    ניר 05/06/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ויותר מעניין מי אלה שלא מסכימים וחושבים שאני טועה
    סגור
  • 18.
    רציו-יאללה כבר תחלקי דיבידנד
    ש 05/06/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    100 מליון ש"ח ותישארי עם עוד הרבה כסף
    סגור
  • 17.
    בכל העולם יש עליות רק בתל אביב המטופשת הכל מת
    קולע למטרה 05/06/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    וכל זה בתוספת של האופציות בסוף השבוע מי שאוהב את זה הם רק הספקולנטים ולכן כסף זר לא יכנס לבורסה של תחמנים פה הבורסה גם הרבה זמן מדשדשת בגדול וברשות לא עושים לזה סוף וחבל ההפסד הוא של כולם אף אחד לא מעוניין להיכנס לבורסה מתה
    סגור
  • אתה צודק
    זיגי 05/06/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אני משקיע בבורסה של הרשות הפלסטינית ברמאללה ועושב בוכטות...תתפלאו אבל יש בורסה קקנה כזאת
    סגור
  • אצלנו לא יתנו לבורסה לעלות והרשות שותקת (ל"ת)
    לזיגי 05/06/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 16.
    יופיטר
    אליעזר 05/06/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    4 5
    יש כאן בפורום הרבה שפשוט ברחו מהפורום בגללך לא יתכן שאתה משתלט על חצי ויותר מהתגובות כאן אין לך כסף לך לבנק אף אחד לא חייב לך בכל אופן אני כבר לא מוכן להגיב פה וכמוני רבים פשוט הפסיקו להגיב פה ולהציע הצעות ורעיונות מעשיים אז בזה גמרנו אין יותר תישאר לבד פה בפורום
    סגור
  • לתגובה 16
    אחת שמבינה א 05/06/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    4 13
    בפורום הזה כל אחד כותב ככל שעולה על דעתו, זה לא צריך להפריע לאף אחד, לי אישית הוא ממש לא מפריע לי וזה לא מונע ממני להמשיך להגיב.
    סגור
  • שער מנשה
    פסיכאטר מחוזי 05/06/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יופיטר תגיע היום בשעה 14:00 אני פנוי. האמן לי הטיפול יהיה בחינם רק תעזוב את החברים כאן בפורום.
    סגור
  • מצפצף עליך ועל כולם פה (ל"ת)
    לאליעזר 05/06/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • ליופיטר : לך לעזה מה אתה רוצה מאיתנו פה למה מה עשינו לך
    מאיר 05/06/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    5 5
    למה לזלזל בפורום צודקים פה המלעיזים והצוחקים ממך מאוד צודקים
    סגור
  • חבל חבל הוא מחפש תשומי אז תתעלמו ממנו ואל תתיחסו כלל (ל"ת)
    אנונימי 05/06/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 24
    סגור
  • 15.
    בוקר טוב לכולם. עוד יום הפסדים בבורסה הישראלית. (ל"ת)
    שלמה מעוז. 05/06/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    4 22
    סגור
  • למה רמי לוי עולה? איפה השורט עליה? (ל"ת)
    רמי לוי 05/06/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • כמו ששלמה כתב שבוע שעבר מאכילים את הפראיירים במניות
    אבי 05/06/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    6 7
    מנופחות ואז ישחטו אותם אחרי שישמינו תזהרו מהמניה גם האנליסטית של לידר שוקי הון הזהירה זה יגמר בבכי
    סגור
  • ?
    ! 05/06/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    10 1
    זה האמיתי? הכצעכתה? מה הולך פו?
    סגור
  • זה לא שלמה מעוז הוא חוזר רק היום בצהרים מחו"ל למי שקרא
    אלי 05/06/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מה שהוא כתב שבוע שעבר
    סגור
  • 14.
    בורסה משעממת כמו לצאת עם ישראלית --. בני רמת גן. (ל"ת)
    לא הבנתם ? 05/06/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • לתגובה 14
    אחת שמבינה א 05/06/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    8 6
    וכבר משעמם לקרוא שוב את אותה תגובה. הבנו את הבדיחה. וחוץ מזה זבשך שאתה יוצא רק עם נשים משעממות. כשתמצא את הבחורה הנכונה מבטיחה לך שתשנה את דעתך.
    סגור
  • ממזמן הבנתי זאת. (ל"ת)
    שאול. 05/06/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    10 11
    סגור
  • 13.
    מניות בתיק
    נועםדבורה 05/06/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מחזיק סנו אורמת מגדל ביטוח כיל נפטא טאואר אלה הגדולות היום אולי אני מוסיף אברות אבל נראה הבנתי שיש להם מכונות וציוד חדשני למרות שזאת לא מניה עם מחזורי מסחר כמעט בכלל הקח אותה
    סגור
  • איפה הייתה נועםדבורה הרבה זמן לא היית בפורם
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אכן סנוה חברה טובה מאוד אבל הבנק מגביל אותי לתא 100 גם מגדל חברה טובה מאוד אך לא עלתה בכלללל גם טואר חברה בעלייה
    סגור
  • מה הקח אותה?
    יוסי 05/06/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאן? לטיול על שפת הנחל? יפה לך גבירתי החביבה על הרומנטיקה.
    סגור
  • 12.
    היחידים שצומחים יפה מאוד זה קנדה,אוסטרליהואנגלייה זהואא
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שאר העולם נכנס למיתון... ילילן אשמה!!! הפחיתה QE!!!
    סגור
  • מיוסף :אי אפשר כבר יותר לשמוע ממך די נמאס סוגר את המחשב (ל"ת)
    ליופיטר 05/06/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    באירופה וארצהב יש זיהום כלכלי רק QE יכול לנקות (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 10.
    הם מזרימים כסף להתנחלות שבסוף יפונו!בושה!!! (ל"ת)
    המהדי האימם ה 12 05/06/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 9.
    רציתי לטייל ב EU וUSA הקפאתי הכל אין כסףףףףףףףףף (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ליופיטר אולי תשתוק כבר רק יום אחד תעשה טובה לכולנו אנא (ל"ת)
    מאיר 05/06/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    הרב עוזיאל 14 בת ים
    שמואל דן 05/06/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טלפון 0547362660
    סגור
  • 7.
    מר אנונימי
    יפה 05/06/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    קראתי בתגובה באחת הכתבות שאתה מאיים להתאבד כי התיק בהפסד.. מה קורה? לא מתאים לך לחשוב ולכתוב ככה.ואם זה מישהו אחר כתב בשימך הייתה צריך לכסח לו את הצורה אז אנא ממך אתה מבהיל אותי
    סגור
  • 6.
    סין תמשיך לצמוח יהיה צונאמי ענקיים בכל כדור הארץ
    המהדי האימם ה 12 05/06/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    3 7
    המדענים מזהירים כל הזמן ימח שמם של הסינים גונבים כספים של USA EU לסין עוד כמה הסינים הארורים רוצים לגדל?
    סגור
  • 5.
    עד לא יעלו מנימום ב ארצהב ואירופה ל 20$ הם לא יצא משבר (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 4.
    התגובה תהיה עליותתתתתתת מדברים גם QE אירופי (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    עוזיאל 14 בת ים
    שמואל דן 05/06/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טלפון 0547362660
    סגור
  • 2.
    גיוס של 50 מיליון שח הזרקה לתא 100 סיוע בבקשה
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 07:48
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש לי חברה למסחר "יופיטר שוקי הון" 972532855155
    סגור
  • 1.
    פוקס חוזרת לעצמה, תעלה 3 אחוז היום.............
    אלמוג 05/06/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הרשתות והחנויות פושטות רגל ופוקס מתחזקת בעוד שנתיים השווי שוק של פוקס 2.3 מיליארד שקל
    סגור
  • לאלמוג
    אלמוגן 05/06/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יופי מאיפה אתה יודע שהיא שווה היום 300 מליון שקל ותגיע פי 8 תוך שנתיים. וזה כלום .כי למרות שהיא תפשוט רגל עקב ביקוש אפסי למוצרים הבנתי שהיא תהיה שווה בעוד 3 שנים 700 מלירד דולר כי היא משתלטת על 67 אחוז מרשתות האופנה בקנדה וארצות הברית וכן רוכשת ביתרת הממזומנים את שופר סל וגם 58 אחוז מאפל וגוגל אז בהצלחה ללמחזיקים
    סגור
  • על מה פוקס תעלה?אנשים לא קונים בגדים כולל אני אין כסף
    יופיטר שוקי הון 05/06/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אלמוג לאנשים כולל אני סוחר בשוק ההון אין כסףףףףףף אני צימצמתי למינימום את כל ההוצאות שלי אני מחפש גם שותפה לדירה אין ברירה.... יש לי ים הוצאות
    סגור
  • פוקס לא מוכרת בגדים יקרים, אנשים לא ילכו עירומים (ל"ת)
    אלמוג 05/06/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אצלנו כפר ובעוד 22343 מקומות בעולם מתפשט הזרם