16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

16:08 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 2.5%, בזן יורדת 3.4%

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה מעורבת בת"א: המעו"ף עלה ב-0.19%, מניית סקיילקס קרסה ב-28%

הבנק המרכזי באירופה הפחית את הריבית בגוש האירו ל-0.15%. בזק ירדה ב-1.6%, פריגו ב-1.7%ומזרחי ב-2.6%. אופקו זינקה 4%
 |  71
יציבות במסחר
Share
המסחר בבורסה בת"א ננעל במגמה מעורבת כאשר המעו"ף נצבע בירוק אבל מדד ת"א-75 נסחר באדום. ה-ECB הודיע בשעה 14:45 על הפחתת הריבית ב-0.1% לרמת שפל היסטורית של 0.15% והריבית על הפקדונות בגוש האירו הופחתה למינוס 0.1% (
ריבית
ריבית
הפיצוי הכספי הניתן על ידי לווה למלווה על
שלילית!). בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-0.5%.


מדד המעו"ף עלה היום ב-0.19% לרמה של 1,400.42 נק', מדד ת"א 75 ירד ב-0.29% ומדד הבנקים הוסיף ב-0.16%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל. פקיעת האופציות השבועיות הייתה ללא שינוי שער הבסיס ברמה של 1,397 נקודות.

תשומת לב המשקיעים היום הופנתה לאירופה. שם נגיד הבנק המרכזי פרסם את ההחלטה על גובה הריבית במשק בחודש הקרוב. צפו בידיעה המלאה

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר ביציבות במדדים המובילים למעט מדד הקוספי בדרום קוריאה שאבד 0.7%. בורסת שנחאי עלתה ב-0.8%, הניקיי טיפס ב-0.08% וההאנג סנג איבד 0.18% מערכו.אמש ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים מתונות.
מדד הדאו ג'ונס
מדד הדאו ג'ונס
מדד משוקלל של 30 שערי המניות של החברות הגדולות והמובילות שנסחרות בבורסה לניירות ערך בניו-יורק. לצפיה באתר מסחר בחו"ל
טיפס ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.2% ומדד הנאסד"ק בלט בעלייה של 0.4%. החוזים העתידיים לקראת פתיחת המסחר בארה"ב נסחרים בשעה זו ביציבות. מניות במרכז

חברת טבע (+8.77%) טבע 4,801 +8.77% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,414 פתיחה:4,835 גבוה:4,848 נמוך:4,774 תמורה:42,016,847 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רכזה עניין על רקע העסקה עליה דיווחה החברה במהלך חג השבועות לרכישת חברת לבריס תמורת 200 מיליון דולר במזומן. טבע עשויה לשלם סכום נוסף של עד 625 מיליון דולר בכפוף לעמידה באבני דרך הקשורים בפיתוח התרופה של החברה.

רציו יהש (-1.08%) רציו יהש 229.1 -1.08% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.6 פתיחה:230 גבוה:231.5 נמוך:228.4 תמורה:1,478,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה על רקע תוכנית החברה לגייס הון, ככל הנראה באמצעות הנפקת
אג"ח
אג"ח
תעודת התחייבות, בה מתחייב המנפיק לשלם לרוכש התעודה תשלומים בסכומי כסף שנקבעים מראש ובמועדי פרעון קבועים. רוכש התעודה זכאי לקבל את התשלומים המובטחים גם אם החברה המנפיקה בהפסדים, לעיתים החוב מובטח על ידי שעבוד נכסי החברה.
. תוכנית החברה לגייס הון

מניית כיל (-1.3%) כיל 1,362 -1.3% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,380 פתיחה:1,377 גבוה:1,382 נמוך:1,362 תמורה:7,242,901 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה על רקע הפחתת המלצה ומחיר יעד מצד האנליסט דורון דגול מבנק אגוד. מחיר היעד - 28 שקל למניה.

מניית סאני תקשורת (-0.17%) סאני תקשורת 228.3 -0.17% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סאני תקשורת בסיס:228.7 פתיחה:228.7 גבוה:232.9 נמוך:226.6 תמורה:1,183,677 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה 28% על רקע החלטת חלק ממחזיקי האג"ח שלה, בהובלת יעקב לוקסנבורג, לפתוח בהליך להדחת בעל השליטה, אילן בן דב.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

71 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 ראל00000026 06/06/2014 07:28 גבעות-עוד אלוף חמדן בישראל איילנד שמו
הוא גדל בחמדנותו על האלופים והרמטכלים(חלוץ ההוא ממלחמת הלבנון השניה וברק ההוא מצהילים ומהעסקים בשם עברו ואשכנזי מהנמל אני מוגבל ברשימה יש הרבה חמדנים בצבא רוב הקצינים עשירים)באזרחותו גדל על ברכי טוביה החולב מרוסיה עבר לקנדה ולא יודע איך הגיע לרבי (לפי דבריו)בלימודיו באוניברסיטת לנין קרמנולוגיה בנה רעיון מגדים בישראל ארץ הקצינים העשירים .כשגילו את רמאותו האלוף האגדי לקח את העתינים של מחלבת גבעות לידיו .הוא היה גיבור הוא קרה לדרור (בר כוזיבה)הפיל הרבה אנשים
40 קולע למטרה 05/06/2014 18:23 גם אם החברה סקיילס תקרוס עוד 80 אחוז לא יזיק
המניה נמצאת בידיים לא טובות בן דב אדם שיכול ורוצה למצוץ את דמו של כל אחד במילה פשוטה אדם לא סימפטי וטוב שיוכל אותה בגדול
39 בוכמן 05/06/2014 17:33 לאנונימי
ראיתי שכתבת וגם כתבו שאתה בן 87. אני ממש מוריד את הכובע על הרוח הצעירה והידע הרב.
38 גדי 05/06/2014 17:30 שלומי מעוז
נוצרה כאן קליקת מעריצים שרק מביאות לך נזק. הן בפרוש להמלצותיך והן להיכן אפשר למצוא אותך. זה נראה לי לא הוגן כלפיך ולא מכובד. נ.ב: לא הייתי כאן מספר חודשים והבנתי והתחלתי לחפש את הדברים שכתבת...אודה לך אם תעלה כאן תימצות של ההמלצות.
אפריים 05/06/2014 18:50 לגדי שלמה נסע ערב החג לחול לחופש והרצאה יחזור בלילה (ל"ת)
מנשה 05/06/2014 17:53 כמו שכתבתי למבינה שלמה עזר לי בעצות נבונות לפני שבוע (ל"ת)
37 רדהיל הודעה מצויינת 05/06/2014 17:01 והמניה מגיבה בירידות למה מה קרה? (ל"ת)
36 איציק והח 05/06/2014 17:00 שריתוש
ראיתי שכתבת קודם לכן. אין לך מה להודות לנו. אנו אוהבים אותך בלי תנאים. התקשרתי להוריך קודם ואמרתי: "מה עוד יכולים הורים לצפות מהבת הצעירה. גם יפה..גם חכמה..גם משכילה.. אל תכעסי, אבל, הבטחתי להם שאני מעורב בעניין למצוא חתן מתאים למידותייך.... וכבר כתבתי...נסיכה אמיתית....
35 שרית 05/06/2014 16:49 דעתי
1)תודה לאיציק וכל החברים הנהדרים על הפירגונים והאהבה שאתם מרעיפים עלי... 2)...מלאת כוונות טובות, כתבתי כאן מספר תגובות ואחדות מהן היו לגבי חברת רמי לוי. המלצתי לא להתעמת עם האדון לוי..הוא אדם כ"כ מתוחכם...פשוט אי אפשר עליו...זכיתי למספר תגובות פחות נעימות בעיקר מהחברים: מעוז, אנונימי ואלי.,, וחבל...העברתי לכם מידע זמין ואיכותי בזמן אמת... מהכרותי והכרות חבריי עם האיש והחברה..יש המון דברים שטרם פורסמו..עם התקרב הירידות , היא תרד פחות...בעליות היא תעבוד יותר יפה מהשאר .יום טוב.
34 ניר 05/06/2014 16:14 העיקר שפקיעה של יוני נגיע שוב ל 1400 זו
משאלת הנוכלים
33 טל 05/06/2014 16:12 הנהלת הבורסה צריכה משקפיים כדי לראות שכאן
הבורסה מנוהלת ע"י סוחרי מעו"ף שלא נותנים כבר זמן רב לבורסה לעלות
32 שיר 05/06/2014 16:07 אצלנו רק יציבות זה טוב לסוחרי המעו"ף (ל"ת)
31 יופיטר שוקי הון 05/06/2014 15:48 לי היה שבוע רע מאוד.... נראה מה יהיה שבוע מאוד
לא יודע מה איתכם......
30 דוד 05/06/2014 15:35 מה עם שורט סקוויז מתי יגיע? (ל"ת)
29 רדהיל 05/06/2014 15:27 רדהיל: פטנט חדש ביפן עבור 104 - RHB וניסוי שלב 3 לקרוהן (ל"ת)
28 סאמי 05/06/2014 14:05 מעניין בכמה ידפקו אתכם היום בתעודת סל פי 3,בשני זה 3 ע (ל"ת)
27 משקיע 05/06/2014 14:03 בבילון-אוטוטו תסחר בשווי נמוך מהמזומנים שלה
והחברה יצרה כסף ברבעון האחרון
26 אחת שמבינה א 05/06/2014 13:17 לאחרונה לא יצא לי לכתוב בפורום הזה
אבל אל דאגה, אני לא הפסקתי ולא אפסיק לכתוב כאן . שימו מלב מה כתבתי לכם לפני כחודש בערך שהמעוף עמד על 1410- 1420 שיהיה תיקון ( אבל ממש לא מפולת) המעוף יתקן עד ל-1360 - 1370 וזה בדיוק מה שקרה. וזו היתה הזדמנות לקנות קצת מניות כמו לאומי שעמדה על 1350 אפילו קצת פחות וגם טר=אוור ירדה ל-2700, בקיצור היו קצת מציאות. היום כשהמעוף עומד על 1400 נקודות לא הייתי ממליצה לקנות מניות, במקרה הטוב המעוף יעלה ויגיע עד ל-1450 (אם יגיע) אז כמה המניות כבר יעלו?.... שימו לב מה כתבתי וחזרתי שוב ושוב לגבי אפריקה שהמניה הזאת פשוט לא שווה, במקרה הטוב תעלה עןד 10% ושוב תדרדר, אפריקה פשוט לא מתרוממת מתי תבינו את זה כבר? המשך יום נעים, תהנו!
???????????????? 05/06/2014 14:41 ????????????????????????חחחחחח (ל"ת)
מרים 05/06/2014 17:08 מה קרה פתאום אמרתי התרעתי הזהרתי וכו וכו את לא סופרוומן (ל"ת)
לאחת שמבינה 05/06/2014 16:43 את פשוט חיה בסרט (ל"ת)
מנשה 05/06/2014 17:50 למבינה חבל שנעלמת לפתע אבל את המידע קיבלתי אישית ממעוז (ל"ת)
25 שרון 05/06/2014 13:16 פלורסטם
רדומה למדי אבל יש לי תחושה עד סוף השנה תעשה 100%.
לשרון 05/06/2014 14:36 תחושה זה לא סיבה מספקת. כל מניות הביו במגמת ירידה (ל"ת)
24 רפי 05/06/2014 12:31 כפי שאמרתי, בזק מניית זבל,אל תתקרבו, קחו דסקונט הבנק (ל"ת)
23 סאמי 05/06/2014 12:29 מה חשבתם להרוויח לונגיסטים טיפשים? מה באמת?תשכחו מזה. (ל"ת)
22 פייר עולה חדש 05/06/2014 12:02 שלמה
נירה לי שרפי לוי יגיא היום ל 12000 נקודות מה דתך? כדי ללקנות חבילה רציני מאוד? היביתי איתי לארץ מלאון וחצי ארו מה אני רוצה לעסק חדש בתכסטיל בנתים כספ פנוי ל 5 חודש אבל בקשה לא רוצא לפסיד תודה מונ אמור
21 רמי לוי 05/06/2014 12:02 היה לה דוח לא הכי טוב . יש עליה שורט המניה מנופחת גם
ככה. אין סיבה לעליות והטמבלים מריצים את המציאה
20 המהדי 05/06/2014 11:51 לאנונימי הטמבל שציין שהוא בן 87 ומאיים להתאבד, כך כתבת.
לאלי לשלמה מ ולכל המפגרים אני אומנם עם כאבים וחולה קצת אבל מה שיש לי בראש כולכם ביחד לא תגיעו גם אם תלמדו 100 שנה באוניברסיטה אני לא מאיים כמו אנונימי להתאבד ואני מדבר קצת יותר מידי אבל אני בז לכל הטומטומים שתקועים בשורט על רמי לוי ואני הזרקתי 100 מליון לונג על רמי ומורבח שלוש מאות אחוז הקנאה אוכלת אותכם אז תישתקו ותיו בריאים
אבי 06/06/2014 09:39 אתה צריך אישפוז בארברבנל (ל"ת)
19 ניר 05/06/2014 11:20 הדשדוש הקבוע מי ייתן לשוק לפרוץ ? (ל"ת)
ניר 05/06/2014 17:11 העיקר מעניין אותי למה לא מסכימים למה שאני כותב
ויותר מעניין מי אלה שלא מסכימים וחושבים שאני טועה
18 ש 05/06/2014 11:10 רציו-יאללה כבר תחלקי דיבידנד
100 מליון ש"ח ותישארי עם עוד הרבה כסף
17 קולע למטרה 05/06/2014 11:08 בכל העולם יש עליות רק בתל אביב המטופשת הכל מת
וכל זה בתוספת של האופציות בסוף השבוע מי שאוהב את זה הם רק הספקולנטים ולכן כסף זר לא יכנס לבורסה של תחמנים פה הבורסה גם הרבה זמן מדשדשת בגדול וברשות לא עושים לזה סוף וחבל ההפסד הוא של כולם אף אחד לא מעוניין להיכנס לבורסה מתה
זיגי 05/06/2014 11:38 אתה צודק
אני משקיע בבורסה של הרשות הפלסטינית ברמאללה ועושב בוכטות...תתפלאו אבל יש בורסה קקנה כזאת
לזיגי 05/06/2014 16:56 אצלנו לא יתנו לבורסה לעלות והרשות שותקת (ל"ת)
16 אליעזר 05/06/2014 10:07 יופיטר
יש כאן בפורום הרבה שפשוט ברחו מהפורום בגללך לא יתכן שאתה משתלט על חצי ויותר מהתגובות כאן אין לך כסף לך לבנק אף אחד לא חייב לך בכל אופן אני כבר לא מוכן להגיב פה וכמוני רבים פשוט הפסיקו להגיב פה ולהציע הצעות ורעיונות מעשיים אז בזה גמרנו אין יותר תישאר לבד פה בפורום
אחת שמבינה א 05/06/2014 13:29 לתגובה 16
בפורום הזה כל אחד כותב ככל שעולה על דעתו, זה לא צריך להפריע לאף אחד, לי אישית הוא ממש לא מפריע לי וזה לא מונע ממני להמשיך להגיב.
פסיכאטר מחוזי 05/06/2014 11:35 שער מנשה
יופיטר תגיע היום בשעה 14:00 אני פנוי. האמן לי הטיפול יהיה בחינם רק תעזוב את החברים כאן בפורום.
לאליעזר 05/06/2014 10:31 מצפצף עליך ועל כולם פה (ל"ת)
מאיר 05/06/2014 10:59 ליופיטר : לך לעזה מה אתה רוצה מאיתנו פה למה מה עשינו לך
למה לזלזל בפורום צודקים פה המלעיזים והצוחקים ממך מאוד צודקים
אנונימי 05/06/2014 11:23 חבל חבל הוא מחפש תשומי אז תתעלמו ממנו ואל תתיחסו כלל (ל"ת)
15 שלמה מעוז. 05/06/2014 10:05 בוקר טוב לכולם. עוד יום הפסדים בבורסה הישראלית. (ל"ת)
רמי לוי 05/06/2014 11:59 למה רמי לוי עולה? איפה השורט עליה? (ל"ת)
אבי 05/06/2014 13:24 כמו ששלמה כתב שבוע שעבר מאכילים את הפראיירים במניות
מנופחות ואז ישחטו אותם אחרי שישמינו תזהרו מהמניה גם האנליסטית של לידר שוקי הון הזהירה זה יגמר בבכי
! 05/06/2014 10:34 ?
זה האמיתי? הכצעכתה? מה הולך פו?
אלי 05/06/2014 12:20 זה לא שלמה מעוז הוא חוזר רק היום בצהרים מחו"ל למי שקרא
מה שהוא כתב שבוע שעבר
14 לא הבנתם ? 05/06/2014 10:03 בורסה משעממת כמו לצאת עם ישראלית --. בני רמת גן. (ל"ת)
אחת שמבינה א 05/06/2014 13:34 לתגובה 14
וכבר משעמם לקרוא שוב את אותה תגובה. הבנו את הבדיחה. וחוץ מזה זבשך שאתה יוצא רק עם נשים משעממות. כשתמצא את הבחורה הנכונה מבטיחה לך שתשנה את דעתך.
שאול. 05/06/2014 10:13 ממזמן הבנתי זאת. (ל"ת)
13 נועםדבורה 05/06/2014 09:13 מניות בתיק
מחזיק סנו אורמת מגדל ביטוח כיל נפטא טאואר אלה הגדולות היום אולי אני מוסיף אברות אבל נראה הבנתי שיש להם מכונות וציוד חדשני למרות שזאת לא מניה עם מחזורי מסחר כמעט בכלל הקח אותה
יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:44 איפה הייתה נועםדבורה הרבה זמן לא היית בפורם
אכן סנוה חברה טובה מאוד אבל הבנק מגביל אותי לתא 100 גם מגדל חברה טובה מאוד אך לא עלתה בכלללל גם טואר חברה בעלייה
יוסי 05/06/2014 09:43 מה הקח אותה?
לאן? לטיול על שפת הנחל? יפה לך גבירתי החביבה על הרומנטיקה.
12 יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:11 היחידים שצומחים יפה מאוד זה קנדה,אוסטרליהואנגלייה זהואא
שאר העולם נכנס למיתון... ילילן אשמה!!! הפחיתה QE!!!
ליופיטר 05/06/2014 09:57 מיוסף :אי אפשר כבר יותר לשמוע ממך די נמאס סוגר את המחשב (ל"ת)
11 יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:09 באירופה וארצהב יש זיהום כלכלי רק QE יכול לנקות (ל"ת)
10 המהדי האימם ה 12 05/06/2014 09:06 הם מזרימים כסף להתנחלות שבסוף יפונו!בושה!!! (ל"ת)
9 יופיטר שוקי הון 05/06/2014 09:04 רציתי לטייל ב EU וUSA הקפאתי הכל אין כסףףףףףףףףף (ל"ת)
מאיר 05/06/2014 09:45 ליופיטר אולי תשתוק כבר רק יום אחד תעשה טובה לכולנו אנא (ל"ת)
8 שמואל דן 05/06/2014 09:03 הרב עוזיאל 14 בת ים
טלפון 0547362660
7 יפה 05/06/2014 09:03 מר אנונימי
קראתי בתגובה באחת הכתבות שאתה מאיים להתאבד כי התיק בהפסד.. מה קורה? לא מתאים לך לחשוב ולכתוב ככה.ואם זה מישהו אחר כתב בשימך הייתה צריך לכסח לו את הצורה אז אנא ממך אתה מבהיל אותי
6 המהדי האימם ה 12 05/06/2014 08:50 סין תמשיך לצמוח יהיה צונאמי ענקיים בכל כדור הארץ
המדענים מזהירים כל הזמן ימח שמם של הסינים גונבים כספים של USA EU לסין עוד כמה הסינים הארורים רוצים לגדל?
5 יופיטר שוקי הון 05/06/2014 08:48 עד לא יעלו מנימום ב ארצהב ואירופה ל 20$ הם לא יצא משבר (ל"ת)
4 יופיטר שוקי הון 05/06/2014 08:34 התגובה תהיה עליותתתתתתת מדברים גם QE אירופי (ל"ת)
3 שמואל דן 05/06/2014 08:30 עוזיאל 14 בת ים
טלפון 0547362660
2 יופיטר שוקי הון 05/06/2014 07:48 גיוס של 50 מיליון שח הזרקה לתא 100 סיוע בבקשה
יש לי חברה למסחר "יופיטר שוקי הון" 972532855155
1 אלמוג 05/06/2014 07:44 פוקס חוזרת לעצמה, תעלה 3 אחוז היום.............
הרשתות והחנויות פושטות רגל ופוקס מתחזקת בעוד שנתיים השווי שוק של פוקס 2.3 מיליארד שקל
אלמוגן 05/06/2014 08:59 לאלמוג
יופי מאיפה אתה יודע שהיא שווה היום 300 מליון שקל ותגיע פי 8 תוך שנתיים. וזה כלום .כי למרות שהיא תפשוט רגל עקב ביקוש אפסי למוצרים הבנתי שהיא תהיה שווה בעוד 3 שנים 700 מלירד דולר כי היא משתלטת על 67 אחוז מרשתות האופנה בקנדה וארצות הברית וכן רוכשת ביתרת הממזומנים את שופר סל וגם 58 אחוז מאפל וגוגל אז בהצלחה ללמחזיקים
יופיטר שוקי הון 05/06/2014 08:46 על מה פוקס תעלה?אנשים לא קונים בגדים כולל אני אין כסף
אלמוג לאנשים כולל אני סוחר בשוק ההון אין כסףףףףףף אני צימצמתי למינימום את כל ההוצאות שלי אני מחפש גם שותפה לדירה אין ברירה.... יש לי ים הוצאות
אלמוג 05/06/2014 09:16 פוקס לא מוכרת בגדים יקרים, אנשים לא ילכו עירומים (ל"ת)
רחמו 05/06/2014 09:49 אצלנו כפר ובעוד 22343 מקומות בעולם מתפשט הזרם
של הנודיסטים שיחפים וערומים כל הזמן
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש