נעילה בת"א: המעו"ף עלה רק 0.03%, מניית הבנק הבינלאומי ירדה 2.5%

מדד ת"א 75 עבר לירידה של 0.11%. בשוק המניות: מניית רמי לוי זינקה ב-3.5% לאחר המלצת קנייה של סיטי בנק ודסק"ש הוסיפה 3.9%
 |  (80)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
דקות לסגירה בת"א ולפני שיוצאים לחופשת שבועות, המדדים המובילים בבורסה בת"א עברו לירידות שערים ולבסוף הבורסה ננעלה ביציבות (צפו בגרף). זאת על רקע פתיחה שלילית בוול סטריט. במהלך המסחר מדד המעו"ף היה בטריטוריה חיובית עד רמה של 0.24%.

מדד המעו"ף עלה ב-0.03% ל-1,397.73 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.11% ומדד הבנקים רשם עלייה של 0.3%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-931 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטו לחיוב מניית דיסקונט השקעות +0.1% דיסקונט השק 1,051 +0.1% דיסקונט השקעות בסיס:1,050 פתיחה:1,050 גבוה:1,059 נמוך:1,048 תמורה:235,670 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של 3.9%. מנגד, מניית בינלאומי +0.44% בינלאומי 8,060 +0.44% בינלאומי בסיס:8,025 פתיחה:8,130 גבוה:8,198 נמוך:8,060 תמורה:7,798,967 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחתכה ב-2.5% על רקע מכירת מניות מצד בנק דיסקונט +1.28% דיסקונט 1,262 +1.28% דיסקונט בסיס:1,246 פתיחה:1,259 גבוה:1,275 נמוך:1,253 תמורה:30,186,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

אתמול באחד העם

המסחר בבורסה ננעל אתמול בנטייה לעליות שערים, כשמחזור המסחר מסתכם ב-368 מיליון שקל בלבד. מדד המעו"ף הוסיף 0.28%, מדד ת"א 75 נסוג 0.1% ומדד הבנקים טיפס 0.3%.

המסחר בעולם

יום המסחר במזרח הרחוק ננעל במגמה חיובית, בדחיפת נתוני מאקרו טובים בסין. הניקיי הוסיף כ-2% לערכו בטוקיו, בסין ובהונג קונג לא היה היום מסחר.

החוזים העתידיים בארה"ב מסמנים פתיחה חיובית ליום המסחר הקרוב. המסחר באירופה נפתח בעליות עד 0.3%, והחוזים על הדאו עולים עד 0.2%.

מניות במרכז

בנק דיסקונט +1.28% דיסקונט 1,262 +1.28% דיסקונט בסיס:1,246 פתיחה:1,259 גבוה:1,275 נמוך:1,253 תמורה:30,186,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מכר אתמול כ-5 מיליון מניות של בינלאומי +0.44% בינלאומי 8,060 +0.44% בינלאומי בסיס:8,025 פתיחה:8,130 גבוה:8,198 נמוך:8,060 תמורה:7,798,967 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לפי מחיר של 5,580 אגורות למניה. ההיקף הכספי של העסקה מסתכם בכ-280 מיליון שקל. הבנק התחייב לא למכור מניות נוספות של הבנק הבינלאומי בתקופה של שלושת החודשים הקרובים.

מניית אשטרום קבוצה -1.07% אשטרום קבוצה 1,573 -1.07% אשטרום קבוצה בסיס:1,590 פתיחה:1,590 גבוה:1,620 נמוך:1,563 תמורה:462,320 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לעמוד במוקד לאחר שאמש ריכזה את המחזור הגבוה בבורסה, ביום הראשון שלה למסחר. מניית החברה איבדה גובה מהמחיר שנקבע לה בהנפקה. היום עלתה המניה 1.6%.

מניית רמי לוי +3.05% רמי לוי 18,920 +3.05% רמי לוי בסיס:18,360 פתיחה:18,400 גבוה:18,970 נמוך:18,400 תמורה:28,355,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 3.5% לאחר שקיבלה המלצה חיובית מאנליסטים בבנק ההשקעות האמריקני סיטי. לכתבה המלאה

חברת הדסית ביו 0% הדסית ביו 490 0% הדסית ביו בסיס:490 פתיחה:490 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה אתמול גיוס של 2.85 מיליון שקל. החברה תכננה לגייס ממשקיעים סכום של כ-4 מיליון שקל, אך ההיענות בהנפקה הייתה נמוכה. היחידות בהנפקה כללו מניות לפי מחיר של 20 אגורות למניה וסדרה של כתבי .

מניית בריינסטורם -0.87% בריינסטורם 3.4 -0.87% בריינסטורם סגירה:0 פתיחה:3.47 גבוה:3.47 נמוך:3.35 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 7.4% לאחר דיווח מפתיע על הצלחה בניסוי אצל 63% מחולי ALS חל שיפור.
מדד המעו"ף עבר היום מעלייה של 0.24% לעלייה של 0.03%
מדד המעו"ף עבר היום מעלייה של 0.24% לעלייה של 0.03%
תגובות לכתבה(80):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    פנסיית אנשי הקבע-הגזל הגדול!!!
    אבי 03/06/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    להעלות במיידית את גיל הפנסיה לאנשי קבע
    סגור
  • לאבי
    תת אלוף אביעד 03/06/2014 19:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ...אני מבין שאתה מנהל בכיר מאד בחברת היי טק ומרוויח כ 65.000 ברוטו בחודש...אז אני מרוויח בפנסיה התקציבית... סה"כ 25000 שקלים ברוטו יותר ממך... ושרותי נמשך סה"כ 30 שנה... אבל 365 ימים כפול 24 שעות כפול 30 שנה.. זה סה"כ 262800 שעות..תוך סיכון עצמי, פציעות, עומסים פיזיים ונפשיים...לא לחוות את גידול הילדים וזמן איכות לבת הזוג...מה אתה אומר? היית רוצה להיות במקומי?
    סגור
  • 43.
    אמרתי לכם ,השוק עלה ת. סל ירדה- לוזרים לונגיסטים.חחחח (ל"ת)
    סאמי 02/06/2014 23:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    אגח מחמ ארוך
    eliz 02/06/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קחו אגח מחמ ארוך יש תשואה בצידה לאורך 20שנה אני מחזיק מחמים .ממוצע 7.6שנים לוקח רווחי הון ומיכה להנפקות למה לכם בכלל מניות מחזיק 26אחוז מניות היתר אגח
    סגור
  • 41.
    מקבלת המלצה טובה לקניה היא רק יורדת? (ל"ת)
    למה כשרציו 02/06/2014 18:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 40.
    ואתם בשלכם....
    1....120 02/06/2014 18:30
    הגב לתגובה זו
    19 0
    מעלימים כתבות ותגובות... יותר טוב היה להגיד :טעיתי, פעם הבאה יהיה יותר מוצלח וכדומה..אבל אתם ממשיכים בדרך שלא תוביל אותכם למקומות טובים... נ.ב: היום כתבתי בשתי כתבות שונות שנראה לי שאייל וברק מתעקשים על עולם שכולו טוב...עליות עד בלי די...שתיהם נעלמו...מה קרה? לא מכובד לגורביץ להופיע ליד ברק? שהרי אתם הצמדתם אמש בטעות את שני המנתחים בפינה העכנית ה"אישית" של אייל... אז מה נהיה? והפרדתם די מהר... היכנסו פעם לאקונומיסט..וול סטריט ג'ורנל...ומייד תבחינו בהבדל...נ.ב: צריך להבין אנגלית בשני האתרים....
    סגור
  • 39.
    גבעות-בעקבות טבע גבעות הולכם לשינוי ניהולי שיפוצל
    ראל0000000026 02/06/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    1 5
    איילנד יהיה אחראי על מסיבות העיתונאים והאישורים ויבוא הנפט.וטוביה בחליבת גבעות ומוסותיה וההנהלה תגבי כל זה בעיקבות מאגרי הנפט שנימצאו בונצואלה .האלוף אמר אנחנו צריכים להיות ערוכים במקרה שבמגד 77 תיתגלה כמות כזאת .נציין שההנהלה מודאגת עד אז מהמשכורות שלהם .לנחם את המשקיעים אמרו כנופית גבעות תעשו צוואה לנינה הנינים הם יהיו מיליונרים
    סגור
  • 38.
    איזה יופי הבורסה סגרה בירוק מעולה (ל"ת)
    שיר 02/06/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 37.
    הבורסה שלנו בדיחת הבדיחות "יציבה" לא זזה (ל"ת)
    שיר 02/06/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 36.
    גבעות-מה זה דישדוש שהיתחיל מ8 והגיע3.1
    ראל0000026 02/06/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לידיעת המשקיעים האומללים לאחרונה נאמר על גבעות מדשדשת דישדוש זה 2 3 פיפסים גבעות (ליתר דיוק גוויות )היא נמחקת תשימו לב שער 0.5 קרוב מתמיד לו היה לי כסף שניגמר לי בגבעות הייתי עושה שורט לשער 0.9 אין כאן המלצה אבל לפי כל ניתוח זה המצב איילנד טוביה .זה נבלה וזה טרפה וההנהלה תימהונית
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    חלל תקשורת
    שחר 02/06/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    משהו יודע להגיד מה יהיה עם המנייה
    סגור
  • 34.
    אי אפשר לחצות את ה 1400 (ל"ת)
    גל 02/06/2014 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 33.
    מה יהיה ? מה נבזבז בחג? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 02/06/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 32.
    שימו לב שהמחזור בתעודת סל פי 3 עלוב-לא מאמינים בעליות. (ל"ת)
    איתן 02/06/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ככה בכל התעודות אין פעילות בכלל (ל"ת)
    לאיתן 02/06/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 31.
    בורסה מורסה
    אורי 02/06/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תמיד תוקעים לנו לראש שיש לעקוב אחרי הנעשה בשווקי העולם. ובהתאם הבורסה שלנו סליחה המורסה שלנו תנהג. נדמה לי שיפן עלתה הלילה ב-2% ומעלה. אז הנה המורסה שלנו ממש עוקבת אחרי יפן. חחחחחחחח.
    סגור
  • יש עליות מה אתה רוצה? חחחחח (ל"ת)
    הצדיק 02/06/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • בורסה מורסה
    אורי 02/06/2014 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 30.
    אני מנסה לגייס 50 מיליון אגח סיוע בבקשה להזרקה לתא 100
    יופיטר שוקי הון 02/06/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 11
    972532855155
    סגור
  • אתה לא צריך לגייס כסף
    ארלוזורוב 02/06/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    11 5
    קופות החולים ממנות את הטיפול
    סגור
  • 29.
    היום טאואר מעל 3400 רשמו זאת (ל"ת)
    מושון 02/06/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • רשמתי
    דני 02/06/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    וטעית
    סגור
  • 28.
    מוכרים כי צריכים כסף לחג....... (ל"ת)
    מכירות 02/06/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מי שצריך למכור בבורסה בשביל החג - מקומו לא פה. (ל"ת)
    הצדיק 02/06/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 27.
    הרגו אותנו, מה יהיה מר לניר תפתיע ?! (ל"ת)
    בבילון 02/06/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • הרס והורס לי את התיק..... (ל"ת)
    הרס... 02/06/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 26.
    ראיתם את תעודות הסל סוחרים שם בדמי חנוכה (ל"ת)
    שיר 02/06/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אין שם אפילו מליון שקלים ממש בושה (ל"ת)
    אבי 02/06/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 25.
    גבעות - חג שמח לעם ישראל. הלוואי (ל"ת)
    י 02/06/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מה קורה בגבעות תן הערכה חג שמח אמן (ל"ת)
    שי 02/06/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • אני אוהב אותך אהבת נפש עזה. אינני רוצה לתת הערכה
    לשי היקר 02/06/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מכיוון שלא ניתן לדעתי להעריך את הנייר. שים לב שגם מר גורביץ נמנע מלתת חוו״ד טכנית על הנייר ושאף אנליסט לא העריך את הנייר. באופן אישי וכללי, אינני סומך על אף אנליסט ומציע לקבל ייעוץ רק מיועצי ני״ע מוסמכים שמוכרים היטב!
    סגור
  • מצטרף לברכות והלוואי ויצטרף כבר שותף חדש והחגיגה תהיה
    מהמופסדים בגבעות 02/06/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שלימה.
    סגור
  • גבעות
    שי 02/06/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כן אבל מה קרה פתאום היום בבוקר כאלו מכירות אחר כך כמעט שלוש שעות אין אפילו עיסקה אחת יכול להיות שיש איזה הודעה בפתח ?
    סגור
  • 24.
    בורסה שעומדת במקום לא מבשרת טוב (ל"ת)
    שיר 02/06/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • פשוט כמו צעד תימני אחד קדימה שניים אחורה ונחים (ל"ת)
    דודו 02/06/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 23.
    איפה אוירת חג? אני רואה אוירת נכאים (ל"ת)
    צבי 02/06/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • צריכים כסף לחג.... (ל"ת)
    מכירות 02/06/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • 22.
    למר מעוז היקר ולכותב בשם אלי.
    1.....120 02/06/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    13 3
    "מלחמת העולם" שהינכם עושים מול חברת רמי לוי...צודקת מאד לפי המחיר הגבוה של החברה. אבל, מר מעוז יודע טוב ממני ואולי פחות מחברים(אני לא כלכלן והם כן...)שיש עוד הרבה פרמטרים שאתם אמורים לקחת בחשבון..והאמינו לי , זה יתן לכם פרספקטיבה אחרת לעניין. לגבי שלמה שענה כאן לחברה שלנו וטען שהזרים מוכרים...טעות בידך אדוני המלומד...אולי הם יודעים דברים שכדאי גם לך לדעת בעניין. הם גם ברווח גדול, כיוון שחלקים ניכרים קנו בהנפקה... !...לדעתי...! יש גוף מקומי גדול מאד שקיבל וקנה בהנפקה והוא גדול מהזרים...אף נתן יעוץ למנפיק ולבנקים המלווים את הנושא... לסיכום...אם הבורסה תעלה...רמי לוי יעלה יותר.... אם הבורסה תרד....רמי לוי ירד פחות...יום טוב.
    סגור
  • הם צודקים מפטמים את הקטנים לפני שחיטה ודוחפים להם סחורה
    רותם 02/06/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    10 0
    במחיר יקר המניה פרסמה דוחות גרועים ראו הוזהרתם
    סגור
  • אולי תתנו לו למעוז יום יומיים חסד ןתעזבו אותו עד החג (ל"ת)
    אסתר 02/06/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • אסתר שלום רב.
    איציק והחברים 02/06/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    1)מר שלמה מעוז הוא איש מבוגר, חכם ואהוד עלינו ועל הציבור. אני לא מאמין שהוא ביקש מהגברת הניכבדה לסנגר עליו..מה עוד, שאין כלל צורך בכך. 2)אנו לא מסוגלים לעזוב אותו..מהסיבה שפשוט לא החזקנו או תפסנו אותו... 3)האם לתחושתך אמרנו או עשינו דבר מה רע (לפי ידיעתך) כאן או במקום אחר...? (וגם לשלמה הנכבד) אז נא עדכני אותנו..נשמח להתנצל אם יהיה צורך בכך.. לך ולחבר מעוז אנו מאחלים בריאות והצלחות...
    סגור
  • אסתר שלמה מעוז בחו"ל עד יום חמישי הוא כתב שבוע שעבר שלא
    אנונימי 02/06/2014 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 20
    יוכל להגיב והוא נוסע בשני בבוקר והבטיח לתת סקירה על שוק האג"ח שיחזור
    סגור
  • לאנונימי :למה להתווכח מדובר על יום ו-א בבקרים והוא בסדר (ל"ת)
    אסתר 03/06/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אנוניני
    יורם 02/06/2014 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מכשיר כזה מוזר שנקרא מחשב ובתוכו שדון קטן בשם אינטרנט.היום בעולם הגלובלי אתה יכול להיות בטימבוקטו ולנגן במקשים..אינך צריך להיות כאן...לא שמעתי שהוא בחוץ אבל כן שמעתי שקיבלת מינוי להיות הסנג'ר שלו...
    סגור
  • אני מידיעה אישית ואל תשאל למה שהוא בתשאול על טפירו כרגע (ל"ת)
    אסתר 02/06/2014 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • 21.
    http://www.bizportal.co.il/article/387133 (ל"ת)
    בונוס וכל מילה מיותר 02/06/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 20.
    שונה את הבורסה כמו לצאת עם אישה ישראלית אותו סיוט. (ל"ת)
    עדיף בלי. 02/06/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • אתה
    תמי 02/06/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אידיוט ענק ולא רק גדול...אולי אתה זקוק לגברים ולא לנשים? בכל מקרה ת"א מלאה בבתי בושת ושם הם ערניות ואף נותנות מלקות...
    סגור
  • למה ? בגלל שאתם פרימטביות נלך לגברים ? (ל"ת)
    בני 02/06/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ישראלית יש לכם אופי מגעיל- לא סתם מעדיפים את הרוסיות
    בני 02/06/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הנחמדות שהם בעצם אירופאיות. מתקדמות אינטלגנטיות. ולא ענטיקות. עצלניות." הכל הגבר" בני מרמת גן.
    סגור
  • גם אני ביזבזתי שנים עם ישראליות. (ל"ת)
    שאול 02/06/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • יש לך טעות - ניראים יופי ומצליחים ואף ישראלית לא
    למזל 02/06/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 10
    לקחה לנו חצי בגרושים כשהיא באה בלי כלום. -- פשוט זה סיוט לצאת עם ישראלית. היא לא עושה כלום היא אפס בעצם.רק בודקות ואין לה כלום.
    סגור
  • שאול ובני
    מזל 02/06/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שני עילגים שובניסטים ועלובי נפש. אז מה? אתם רווקים נמוכים ומכוערים ומחפשים דוגמניות שבדיות? חבל על הזמן שלכם..תגורו עם האחות וההורים וכל יום תלכו ללשכה לחתום. לבני. מה פרוש אתם פרימטיביות? אין משפט כזה בעברית..ולשאול. מה ? השתמשו בך והעיפו אותך? מסכן...
    סגור
  • 19.
    בכלל לא אתפלא אם נראה היום אדום (ל"ת)
    רן 02/06/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • צדקת ועוד איך (ל"ת)
    לרן 02/06/2014 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    לקראת סוף היום טאואר מעל 3400 רשמו זאת (ל"ת)
    מושון 02/06/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טאואר
    יוסי 02/06/2014 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    3335
    סגור
  • 17.
    איך הגענו למצב שעליה של 0.1 או 0.2 הופכת לחגיגה.? (ל"ת)
    טל 02/06/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 16.
    אין בושה...
    חצופים נמאסתם 02/06/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מישהו ראה את הצעת הרכש של דורי בניה? במקום להציע פרמיה - הם מציעים להחליף עם מניות של דורי קבוצה בשווי נמוך מהשווי הנוכחי! לא רק שאין פרמיה, הם גם רוצים שנפסיד כסף!
    סגור
  • 15.
    מה קורה בגבעות איזה מחזורים מה זה ? (ל"ת)
    שי 02/06/2014 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 14.
    רשמו טאואר חוצה את 3400 (ל"ת)
    מושון 02/06/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • יש לה את הנתונים לפרוץ בקרוב 3500 (ל"ת)
    טאואר 02/06/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לא בכח...לאט לאט (ל"ת)
    עוזי 02/06/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13.
    גבעות מתעוררת
    גבעות 02/06/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחזור ענק אפילו יורד לא חשוב העיקר שיהיה שם משהו כבר כניראה יש משקיע גדול
    סגור
  • גבעות
    ג 02/06/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה קורה כאלה מחזורים כניראה הודעה בדרך נקווה לטוב אמן אי אפשר היה לקנות ב 3.1 חודשים שלמים עכשיו כן אפשר משהו קורה זה בטוח
    סגור
  • 12.
    היום פוקס סוגרת מעל 90 שקלים............
    איתן 02/06/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חברה מעולה והיא תזנק 3 אחוז היום
    סגור
  • 11.
    ביוליין לפני פריצה למעלה
    נועם 02/06/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה יגיע בבום
    סגור
  • 10.
    מי ייתן שתיהיה פה אוירת חג ? (ל"ת)
    גל 02/06/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 9.
    המעו"ף עולה 0.2 "אוירת חג" כשיעלה 2 אחוזים כמו פעם
    דוד 02/06/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תכתבו אוירת חג עכשיו זו בדיחת חג
    סגור
  • 8.
    את החוזים
    הדפוקים דוחפים 02/06/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה הם לא יודעים שבמסחר יהיו ירידות הם חושבים אנחנו פראייארים
    סגור
  • 7.
    להיות ראשונים
    אתם ממהרים 02/06/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואז טועים ומטעים...מדובר בפלוס 0.2%. בכל מקרה הוא יעלם במשך היום ואז תהיו צודקים...
    סגור
  • 6.
    טאואר היום חוצה את 3400 רשמו לפניכם (ל"ת)
    מושון 02/06/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • מושון לאן נעלמת... התחזיות שלך מתממשות !!!! (ל"ת)
    משה 02/06/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    מקווה
    שאול 02/06/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיביאו לנו מתנה לחג עליות של איזה שבע אחוז ואם כך אני אבין שצריך להגדיל או לנקות בגלל הבועה
    סגור
  • 4.
    נמאס מהעליות
    כי ככה בא לי 02/06/2014 08:58
    הגב לתגובה זו
    14 5
    רוצים ירידות . למרות שבגרפים של מאיר ברק ואייל גורביץ מראים עליות בלי סוף. אני לא מבינה למה שמו את ברק צמוד לאייל (במדור הטכני)..למה מב קרה? מאחדים כוחות..? טוב. אז נשבור להם את המילה.
    סגור
  • יבוסם לך לי בא לטוס לירח אז מה (ל"ת)
    נחום 02/06/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לנחום
    כי ככה 02/06/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לידיעתך...טיסה לירח ..תוך 6 שנים טיסות סדירות...
    סגור
  • 3.
    איך רמי לוי
    יא וויאלי יא אווארדי 02/06/2014 08:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מקרקס לנו את הצורה..
    סגור
  • 2.
    לא מחייב עליות, מארביטראז' 0.26% אדום אז הכל תלוי במניו
    רם 02/06/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    במניות הבנקים+כיל.
    סגור
  • 1.
    וקר טוב לקראת 3500ב (ל"ת)
    טאואר 02/06/2014 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור