ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.3% במחזור עלוב של 368 מיליון שקל בלבד

המסחר באחד העם ממשיך להיות דליל מאוד והגופים הגדולים מחוץ למשחק. מניית שטראוס טיפסה 2%, מהדרין קפצה 17.2%
 |  69
פותחים שבוע
Share
יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בנטייה לעליות שערים. מחזור המסחר היה נמוך במיוחד - 368.6 מיליון שקל בלבד. שבוע המסחר החדש בתל אביב יהיה שבוע מקוצר ולרגל חג השבועות הבורסה תהיה סגורה בימים שלישי ורביעי. נראה שחלק מהסוחרים כבר הקדימו לצאת לחופשות החג וגם לעובדה הזו היה חלק במחזור הדל כל כך בת"א.


מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.28% לרמה של 1,397 נק', מדד ת"א 75 נסוג 0.1% ומדד מניות הבנקים טיפס 0.3%.

בשוק המניות, מניית אשטרום קבוצה (+0.46%) אשטרום קבוצה 1,320 +0.46% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אשטרום קבוצה בסיס:1,314 פתיחה:1,314 גבוה:1,332 נמוך:1,307 תמורה:191,359 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שהחלה להיסחר בבורסה רכזה את המחזור הגבוה בשוק. מניית אס אר אקורד (+0.43%) אס אר אקורד 1,868 +0.43% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אס אר אקורד בסיס:1,860 פתיחה:1,860 גבוה:1,884 נמוך:1,858 תמורה:135,839 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות לא עוצרת וזינקה ב-42.8%.

המסחר בוול סטריט ננעל ביום שישי במגמה מעורבת. הדאו ג'ונס הוסיף 0.1%, ה-S&P500 טיפס 0.18% והנאסד"ק השיל 0.13%. בסיכום היומיים האחרונים בוול סטריט (חמישי ושישי), מתקבלת תמונה חיובית יותר: הדאו ג'ונס התחזק ב-0.5%, ה-S&P500 הוסיף 0.7% והנאסד"ק טיפס ב-0.4%.

ביום שני האחרון הפתיע
בנק ישראל
בנק ישראל
הבנק המרכזי של מדינת ישראל. בנק זה אחראי על הפעילות המוניטרית כגון: הנפקת המטבע הישראלי, פיקוח על המערכת הבנקאית, פיקוח על השימוש במטבע חוץ, וביצוע פעולות בנקאיות של הממשלה
כשהודיע שהריבית תישאר ברמתה הנוכחית של 0.75%. טרם ההחלטה, ההערכה בשוק הייתה שנראה ירידה של 0.25% בשיעור הריבית. להודעה המלאה ופרשנות האנליסטים - לחץ כאן ביום חמישי יכריז הבנק המרכזי האירופאי על הריבית לחודש יוני לאחר שהקריאה השנייה של התמ"ג בארה"ב הפתיעה לרעה וחשפה התכווצות של 1% ברבעון הראשון, נתון המאקרו המרכזי של השבוע יגיע מאירופה. בחמישי הקרוב בשעה 14:45 (שעון ישראל) יכריז הבנק המרכזי האירופאי, ה-EBC, על הריבית לחודש יוני. באתר רוייטרס פורסם מוקדם יותר החודש כי ה-EBC מכין חבילת תמריצים שתכלול בין היתר את הורדת שיעורי הריבית וייתכן שגם תכנית להקלה כמותית בדומה לזו של הפדרל ריזרב בארה"ב. לכל הפרטים על האירוע שעשוי לטלטל את שווקי העולם - לחץ כאן

שווקים גלובליים

המסחר בבורסות המובילות של אירופה ננעל ביום שישי במגמה מעורבת. הדאקס
חתם
חתם
גוף אשר מסייע לחברה להנפיק את מניותיה בשוק
בעלייה מינורית של 0.04%, הפוטסי הבריטי איבד 0.4%, הקאק השיל 0.24%, הבורסה במילאנו הוסיפה 0.55% והבורסה במדריד התחזקה ב-0.6%.

המסחר בבורסות המובילות של אסיה ננעל ביום שישי גם כן בסימן מעורב. הניקיי היפני איבד 0.34%, הבורסה בשנחאי השילה 0.07%, הקוספי הקוריאני נחלש ב-0.86% והבורסה בהונג קונג הוסיפה 0.3%.

מניות במרכז

מניית מהדרין (+1.74%) מהדרין 18,730 +1.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מהדרין בסיס:18,410 פתיחה:18,410 גבוה:19,090 נמוך:18,510 תמורה:33,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רכזה עניין לאחר שקבוצת IDB בראשות מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין הגישו ביחד עם דלק קב' הצעת רכש מלאה למניות החברה תמורת 142.8 שקל למניה.

מניית טבע (+4.77%) טבע 4,414 +4.77% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,213 פתיחה:4,465 גבוה:4,482 נמוך:4,382 תמורה:58,828,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה בעליות לאחר שהודיעה כי בית המשפט של מחוז וירג'יניה דחה את עתירתה של המתחרה מיילן ובכך אישר את החלטת ה-FDA לשיווק תרופת הסלברקס. דחיית העתירה תאפשר לחברה 180 ימי "חסד" לשיווק בלעדי של התרופה במינון של 100, 200 ו-400 גרם. לידיעה המלאה

מניית דלק קבוצה (-2.14%) דלק קבוצה 52,550 -2.14% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:53,700 פתיחה:53,330 גבוה:54,500 נמוך:52,100 תמורה:24,713,719 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הוסיפה לרכז עניין לאחר שפרסמה בחמישי בערב את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון. תוצאות הרבעון הושפעו לשלילה מהפרשות כספיות בהיקף של 306 מיליון שקל אשר העבירו את הקבוצה להפסד של 195 מיליון שקל ברבעון. בנטרול הפרשות אלו, הייתה הקבוצה מציגה
רווח נקי
רווח נקי
הרווח של החברה מסיכום כל ההכנסות ובניכוי כל
של 111 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות. לידיעה המלאה

מניית סאני תקשורת (-1.51%) סאני תקשורת 228.7 -1.51% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סאני תקשורת בסיס:232.2 פתיחה:232.2 גבוה:235.4 נמוך:227.1 תמורה:1,631,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה לאבד גובה לאחר שהתרסקה השבוע בוול סטריט על רקע מכתב "מאיים" שקיבלה מסמסונג הנוגע ליחסים בין הצדדים. במקביל, הודיעה סמסונג לחברה על הקפאת אשראי ספקים שהעניקה לחברה בהמשך לעמדת המבטח שלה. בנוסף, אתמול לפנות בוקר דיווחה החברה על תוצאותיה לרבעון הראשון ולא במפתיע ציינה הערת 'עסק חי'.

מניית בנק לאומי (-0.21%) לאומי 1,885 -0.21% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,889 פתיחה:1,890 גבוה:1,896 נמוך:1,872 תמורה:68,453,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות במרכז על רקע החלטת המדינה למכור את שארית חלקה במניות הבנק שעומדת על כ-6% השווים למעלה ממיליארד שקלים. לידיעה המלאה



מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

69 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 מרים 01/06/2014 21:26 ריבית ושער חליפין
ריבית נמוכה יוצרת עוותים קשים בכל המשק ויוצרת בועת מחיר נדלן ואגח שמהווים איום ממשי לכל משק בית בישראל כולנו התרגלנו שכמעט אין עלות לכסף לכן מחירי הדיור גואים ואנו האזרחים מתמנפים בהלוואות דיור אדירות אז באים אנליסטים ודורשים מפלוג להוריד את הריבית ברבע אחוז החוצפה עוברת כל גבול למה אנו צריכים לממן את הבנקים שחייבים גם הם לייצר תשואה סבירה על הון עם ריבית כמעט אפס למה אנו שלא יכולים להגיע לדירה חייבים לספוג עוד הלוואות הרי המחירים לא ירדו אם יש אשראי בשפע ובזול ממשלה עם בנק ממלכתי ללא שכל והגיון כלום רק משכורות מנופחות יש להם שם
37 אבנר 01/06/2014 21:05 מעוף נוגע ב1400 נק'
מעוף מריח את הפסגה + מחזורים נמוכים+ צפי לעליות ריבית+ נדלן בסימן שאלה גדול = למכור את כל תיק המניות ! ומי שאומר לכם אחרת משקר ! אם כבר לקנות בחסר ולחכות כמה חודשים זה יתן תשואה הכי טובה שיכולה להיות.
36 אליעזר לוי 01/06/2014 18:01 למיכאל מרמלה
אז מה מחכה פה לשוק המניות ואיך אדע מתי לצאת בזמן ובכן עד אותו תיקון אלים שכתבת עליו היה לנו בינואר -מאי תקופה לא רעה היו שווקים מתעוררים פלוס תשואות והתאוששות חלקית מביצועים גרועים דוחות בינוניים אבל ב2013 היפנים נתנו כולל הסינים את הטון הניקי היפני היה בשיאו והדולר החלש בארץ לא תרם בנק ישראל רכש ורכש וזה לא עזר והיום הדולר חלש יותר מ2013 אז אני סבור שמקבלי ההחלטות בפדרל יחזרו להיות תומכים בהמשך העליות בארה"ב זה האינטרס שלהם אולי אני טועה אבקש את דעתו של שלמה אם הוא יוכל להתיחס לנושא הנ"ל כל טוב לך מיכאל ותצליח בכל
מיכאל מרמלה 01/06/2014 18:57 לאליעזר לוי
שוק שוורי כמו שרואים בשנתיים האחרונות לא מסתיים כך סתם אני סבור שהניקי ירים ראש אבל מזון משקאות טבק וכו יובילו לתיקון 15% - לפחות עד סוף השנה ואם הריבית תעלה קצת לאחר ספטמבר אז יבוא היפוך כך או כך המצב לא בריא כיום ערב טוב אני הולך לעבודתי הלילית ונשתמע בעתיד שתצליח בכל דרך אגב ראיתי ששלמה הגיב הרוב נכון אבל שיקרא את המאמר של מרק פאבר שפורסם ויפנים שיש עוד דעות יוניות
35 ראל0000026 01/06/2014 17:22 גבעות-יש נקודת אור שמתחילה להיראות בברור
לאחר כל תרגילי הצינורות וכל החפירות והיבושים בעומק האדמה ניראה טוביה ואיילנד סופרים כסף ומצביעים על המשך ההעמקה שם השער קרוב לאפס.ושם תימצאו נפט אבל זה מתחת לא שייך לשני הליצנים סחטנים
34 שושן 01/06/2014 16:09 יא וואוהה רא די
רמי לוי התותח מדרדס לנו את הצורה
33 דודו 01/06/2014 15:47 למה שתזוז? הכי טוב לה ככה (ל"ת)
32 צבי 01/06/2014 14:28 שמים לב למחזור העלוב (ל"ת)
31 ראל00000026 01/06/2014 14:19 גבעות
י
גבעות מדשדשת מזה זמן 01/06/2014 15:20 די רב בין 3.1 ל 3.3 וחבל על הזמן של כולם עם השטויות
שנהגת לכתוב בעבר....
ראל00000026 01/06/2014 17:10 גבעות מדשדשת אנחנו מדברים על גבעות?
מדשדשת 3.3 לבן 4.7 עכשיו 3.1 זה מדשדש?משהו בהבנה .או שזה המשך נאום המיליונרים של הנהלת גבעת טוביה ועכשיו איילנד מחליפו ברמאויות
טוב שלא כתבת 01/06/2014 15:09 וניסית להתגבר על יצר הטיקבוקים שלך. מניסיון העבר אני
אומר לך שממילא שום טיקבוק אינו משפיע כלל על שער הנייר! חוץ מזה וכפי שאתה יודע היטב, צריך להיזהר מאד מאד מלשון הרע ! דבר נוסף, הנייר הזה יכול לנטות לכל הכיוונים והוא ספקולטיבי מאד ומתאים רק לאנשים שמוכנים לקחת סיכונים ולא למשקיעים סולידיים.
30 שלמה מעוז 01/06/2014 13:12 צהרים טובים לכל חברי הפורום השיב על כמה שאלות ששאלו
אותי כבר כמה פעמים לגבי מחירי הדירות בארץ השוק נמצא לפני צוק ואני מעריך כי נראה נפילות של מחירים בחודשים הקרובים נראה קבלים ויזמיים קטנים פושטים רגל עקב מינוף גבוהה לנושא הבנקים ששאלו אני אישית לא ממליץ חשיפה למניות הבנקים כי גם הם יפגעו מגלי ההדף של הנדלן לגבי אג"ח בנקים ממומלץ עם מח"מ בינוני וגבוה הבנקים לא יקרסו אבל יספגו מכה קשה יחד עם כל השוק הערכה שלי שזה יקרה שנה הבאה לגבי אג"ח ומניות של חברות נדלן למכור כבר היום שלא יהיה מאוחר
אליעזר לוי 01/06/2014 14:23 לשלמה מעוז
בתחזית ל2014 ציפו אנליסטים רבים לתיקון במהלך השנה הזו והבאה אבל אני ראיתי מתחילת השנה שיהוק קל ןהתיקון המדובר עוד לא פה הרבה מזומן בקופה ומינוף נמוך כך לא מסתיים שוק שורי אז מה לדעתך יבוא ןמחכה לשוק עד אותו תיקון נדלני האם שנת 2014 כדאי לצאת בזמן שהמדניות בסין לא צפויה להתקשח ותבוא צמיחה בקיץ לאחר המכות בחורף בארה"ב מצפה להתיחסות עניינית אליעזר לוי כל טוב לך
שלמה מעוז 01/06/2014 17:38 אליעזר ידידי לגבי השוק האמריקאי חד משמעית עוד הרבה מקום
לעליות הכלכלה האמריקאית מראה סימנים טובים הנתון של שבוע שעבר היה לא טוב עקב החורף הקשה אבל כבר ביום שישי נראה נתונים טובים משם לגבי השוק בארץ צריך לפעול בסלקטיביות ולבחור מניות ואג"חים בפינצטה כי מפולת בנדלן שתגיע בשנה הקרובה תיצור גלי הדף בכל השוק אבל יהיו גם מי שירוויחו ממפולת כזאת ואחרי שהנדלן ירד השוק יהיה הרבה יותר בריא נראה עליות ריבית וצריכה נורמלית עם אינפלציה סבירה ולא מצב כמו היום של קיפאון הפער בין ישראל לארה"ב ענק בתשואות והוא יסגר בקרוב
מיכאל 01/06/2014 17:12 לאליעזר לוי
תראה מומחים נוספים מצפים לתיקון גדול בשוק המניות בקרוב בספטמבר אוק סביר מאוד להניח שנהיה קרובים לקריסה כמו זו שראינו ב1987 רק שהקריסה תהיה משמעותית יותר זה אמר מרק פאבר בראיון לרשת בלומברג וגל הירידות כרגע רק התחיל היות והפדרל בארה"ב הוא ארגון חסר כל יכולת מה דעתך על זה כל טוב לך מיכאל מרמלה
משה כהן 01/06/2014 19:49 למיכאל מרמלה
תראה הפד לא יפקיר את השוק בארה"ב אמנם הוא צמצם מ85 מיליארד לחודש ל65 כיום אבל נתון שפורסם ביום ה שעבר על 1% - צמיחה לא משפר את תדמיתה של ארה"ב בעולם בעוד שהיום עוד פורסם על שיפור משמעותי במדד הסיני שהוא חוזר למגמת הצמיחה הרצויה נותן מצב אופטי חדש על הכלכלה שם אז סביר והגיוני שלמרות הגרעון העצום בארה"ב הפד לא ישב בשקט ויפעל לכאן או לשם ערב טוב לכולם
לשלמה 01/06/2014 13:26 אשיב ומינוף גבוה (ל"ת)
29 צבי 01/06/2014 13:09 בורסה ישנה שנת ישרים לא להעיר (ל"ת)
28 ממש לא אוהב. 01/06/2014 10:07 לא אוהב את הבורסה בארץ ואת האישה הישראלית.
הכל מגיע להם -- לא מפותחות עצלניות ונצלניות -- סבל . תודה.
אבי 01/06/2014 10:58 מסכים איתך. (ל"ת)
תמי 01/06/2014 11:32 מה אתה מסכים עימו?
הוא נראה חכם או מתוחכם? אגב , שניכם, אם במקום להתבטל ולחיות בגיל 44 עם ההורים בבית...מיצאו חיים וצאו להתפרנס בשכר מינימום.
מבולבלת. 01/06/2014 14:32 איך הגעת שחיים עם ההורים כמוך ?או בטלנים כמוך ? (ל"ת)
לתמי 01/06/2014 12:18 לא פעם ראשונה שהשוביניסט כותב ככה חוצפה (ל"ת)
27 הצדיק 01/06/2014 10:00 עם אופטימיות כזו בעולם, גם ת"א תעלה. שבוע טוב. (ל"ת)
26 טאואר 01/06/2014 09:40 תשואה רבעונית 66% והדרך עוד לפניה.... (ל"ת)
25 יוס 01/06/2014 09:05 איפה האחת שמבינה? ואליעזר לוי? והשאר? והעורב?
חיזרו לכתוב ואל תשאירו את הפורום הזה רק לקשקושים. אשמחה. יום טוב וירוק לכולם!
רמי 01/06/2014 09:52 אוי. איזה כייף.
יוס הטומטם חזר. היית חסר לנו עם השטויות שלך.למה הפקרת אותנו. גם נכנסנו למניות הברזל שהמלצת ואנו לא כועסים שאנו מופסדים כולה קרוב ל 17 אחוז. תן כמה מילים אם להמשיך ולחזק.
לרמי היקר שלום! 01/06/2014 12:49 ואשמח גם אם לא תקלל. אתה מזכיר למה זה פורום מאפן (ל"ת)
לרמי היקר שלום! 01/06/2014 12:48 אשמח לדעת היכן הפסדתי 17 אחוז? תודה. (ל"ת)
רמי 01/06/2014 13:22 יוס
בדוק בארכיון. נדמה לי כמעט בודאות שהיה לך ולחברך סוחר חתוך מינהג להמליץ על מניות. יכול להיות שאתם אותו אחד? אם טעיתי בזיהוי, אני לוקח דברי ומתנצל.
24 יופיטר שוקי הון 01/06/2014 08:58 אני מוכן לקנות את כלל ביטוח יופיטר שוקי הון (ל"ת)
סופי 01/06/2014 09:53 אני אסדר לך את העסקה
כמה הון עצמי יש לך לצורך העסקה?
יופיטר שוקי הון 01/06/2014 12:55 כלוםםםםהתיק שלי בהפסד אבל אני מוכן לדון עם הבנקים אשראי
אני רציני לחלוטין "יופיטר שוקי הון" יש לי חברה למסחר
23 אביעד 01/06/2014 08:18 עליות
נתון חזק בסין וציפייה להורדת ריבית ידחפו את הבורסה למעלה לא יודע מה איתכם אני כשהמעו"ף 1420 מוכר הכל ונח
לאביעד 01/06/2014 09:08 למה נראה לך שיגיע לשם (ל"ת)
22 אבי 01/06/2014 08:16 6 מניות לשבוע הקרוב
בית הזהב , קליל , מנופים , אי.אל.די , אופל בלאנס ואידיבי אחזקות בהצלחה ושבוע טוב
21 ל.י. 01/06/2014 07:53 לשלמה מעוז- האם אתה מאמין שמחירי הדירות יצנחו בקרוב
וגם בנקים יפסידו? הקבלנים הודיעו על הפסקת בניה איך זה ישפיע?
יופיטר שוקי הון 01/06/2014 08:57 מחירי הדירות ימשיכו לנסוק בשוק המקומי
א-מחסור בשטח 2-התחלות בנייה מועטות יביאו לנסיקה נוספת במחירי הדירות
20 יופיטר שוקי הון 01/06/2014 07:40 גיוס 50 מיליון שח להזרקה לתא 100 סיוע בבקשה
יש לי חברה למסחר בבורסת תל אביב בשם יופיטר שוקי הון אני חפץ לגדול משמעותית מבקש לגייס אגח אשמח לכל סיוע ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155
דוק' טיכו 01/06/2014 13:07 בוא אני אזריק לך (ל"ת)
19 יופיטר שוקי הון 01/06/2014 07:37 גיוס 50 מיליון USD הזרקה לוולסטריט סיוע בבקשה
יש לי חברה למסחר בבורסת תל אביב אני רוצה לגדול גם לוולסטריט 972532855155
18 יופיטר שוקי הון 01/06/2014 07:35 בוקר טוב ושבוע מסחר עם הרבה רווחים !! (ל"ת)
17 אחד שיודע יותר ממך 31/05/2014 22:45 אברם היקר - כנס וקח וליום
לא יודע מאיפה אתה מקריץ את נבואות הזעם שלך. אני חושב שלהסתכל על הנתונים כפי שהם זה קצת יותר... איך נאמר? הגיוני! נכון, העולם מתאושש באיטיות, אבל הוא מתאושש וכך זה יימשך ולא מן הנמנע שזה יימשך עוד מספר שנים. הריבית לא חייבת לעלות גם ב-2016 אם אין לזה הצדקה. כל עוד הריבית בקנטים -אין לכסף לאן ללכת. אפס אלטרנטיבות. בעיקר שוק שמדשדש למעלה על פי קצב הצמיחה הלא גבוה. זהו, זה הכל. אז וואלה, גם אם הבורסה תרד מחר באיזה פסיק או פסיקיים - פשוט תרגע וקח נשימה עמוקה, כי לא יהיו פה ריגושים גדולים עוד הרבה זמן.
אברם 01/06/2014 10:01 לאחד
האם אתה חבר של אחת שיודעת? באיזו אוניברסיטה אתה מלמד כלכלה? אתה נשמע לי גאון כלכלי וגאון השקעות. מה עיסוקך בחיים וגילך? בו נדבר ואסביר לך כמה דברים.
16 אורח 31/05/2014 22:04 ככל שהרבית יורדת המכפילים הנמוכים הופכים לאטרקטיבי יותר (ל"ת)
15 בורסה 31/05/2014 21:20 אסור להיות שם (ל"ת)
14 אביב כהן 31/05/2014 20:38 חברה מה עובר עליכם
עכשיו רק חזרתי מסופ"ש וקראתי את סיכום הבורסה של יום חמישי והתגובות וחשכו עיני ,כל שאלה שהונתה לשלמה דפקתם לה באדומים וכל תשובה מצויינת של שלמה דפקתם באדום. ואני לא מאמין מה קורה פו. עד שמגיע אישיות כמו מעוז ומאיר לנו את הדרך. אתם מנסים ליאש באן=ותו ואת השואלים ודופקים אדומים בשני המקרים, מה אתם רוצים שילך ויחשוב שאנו לא אוהבים אותו, עשיתי ים כסף על שטראוס וחשמל שהביא ואני כבר מצפה לעוד המלצות אז תרגעו ואני ממש לא מבין מה קורה פו אלא אם אתם לוחצים באדום בטעות והתכוונתם ירוק אז ניראה בהמשך מה תביאו
פו הדב 01/06/2014 07:27 לאביב - ברור שהם רוצים ששלמה מעוז יברח מפה . הוא מפריע
להם. הם שורטיסטים ומחכים לנפילות . כל תגובה הם יסמנו באדום מי יודע אולי הם השקיעו דרך טפירו והפסידו . מה הם יכולים עוד לעשות חוץ מלסמן באדום.?
מכלוף 01/06/2014 08:49 מה זה טפירו?
מה מספר נייר והיכן נסחר?
13 טאואר , קמדע, אלביט 31/05/2014 20:33 עם פער חיובי גפ.... (ל"ת)
שימו לב ! 01/06/2014 09:38 טאואר עם התשואה הכי גדולה 66%.ברבעון.... (ל"ת)
12 ג'יניוס 31/05/2014 20:15 מה שהכי מפחיד אותי...
זה רצף ההרגעות שאנו עדיין לא בבועה...שהמחירים גבוהים מאד אבל לא גבוהים מאד מאד...גם קביליו בכתבה שכנה מראה גרפים שמראים שהמצב בועתי אבל לא קטסטרופלי, יש עוד מה לנפח..כל האנאליסטים האנאליים וקוראי הגרף וקוראים בקפה ובכוכבים ובזרימת מי הדנובה ועוד חארטות...נשבר לי ה...מכל ההרגעות שיהיה טוב ומצויין ונהדר ונפלא...למה לא קם גבר עם וואבוס מפלדה ושיגיד לנו בעיניים . חברה ,צאו מהסוטול. עובדים על עצמם ועליכם. דחיל רבקום..תגידו את האמת מה קורה כי אני לא הולך להחזיר כספים שהרווחתי בשנים האחרונות
11 בהלול 31/05/2014 20:04 אפריקה נלקחה בנעילה
730 תמיכה מסיבית יעד 1000
10 אל תאמינו להם 31/05/2014 20:02 הם מנסים להפחיד אותנו עם נפילות של %55 עד 75%.
אז שלא יבלבלו את המוח. אני חושבת שהירידות יהיו גג גג 45% בשלב ראשון. הם רוצים שנמכור בזול. מה שאני עושה, אני קונה עוד מנה כל חמש אחוז שיורד בהצלחה לנו
9 אס אר 31/05/2014 19:23 אס אר
אס אר
8 בקרוב מאד 31/05/2014 18:49 ב"ה בשורות מצויינות לרציו בקשר לנטע ורועי [גל]
זיכרו שאמרתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 אפריקאי 31/05/2014 18:23 לבייב הולך להפתיע את השוק לדעתי (ל"ת)
6 טאואריסט 31/05/2014 18:23 זה יהיה השבוע של טאואר (ל"ת)
5 האנונימוס 31/05/2014 17:06 אדון שלמה מעוז
אנא בטובך כתוב לנו כאן תסריט אפשרי להשבוע הקצר בארץ. וכמו כן לאמריקה ואירופה. וגם לטווח הבינוני של חודש חודשיים מהיום. בתודה. האנונימוס.
4 אביעד 31/05/2014 16:50 מאריו דרגי
הכל תלוי ביום חמישי במריו דרגי נגיד הבנק האירופי וחוץ מזה גורביץ אמר 1420 אני מאמין לו
3 ברננקי 31/05/2014 14:49 מניות המעוף
השבוע המקוצר יביא עליות במניות הגז והתקשורת ישלימו פערים מהשבועות הקודמים שבוע טוב ומוצלח למשקיעי הגז
2 אברם 31/05/2014 14:39 המשך
ועוד פן. יש תנועת כספים מהשוק הישראלי החוצה. חלק קטן מאד מהכספים יושקעו בחו"ל , למרות שהמצב שם לא יותר טוב) רוב הכספים יחפשו נישות סוםר סולידיות כדי לשמור, לפחות, על הערך הנומינלי פחות או יותר.
אברם 31/05/2014 15:16 ובטווח המיידי
משקיעים מתוחכמים לא ירצו להישאר תשופים בחג שבועות . שני ימים בלי מסחר, וזאת, כאשר בארצות הברית של אמריקה..הלבה רוחשת רוגשת תחת לפני השטח...
1 אברם אמיר 31/05/2014 14:23 למוכתר. רגע קט לפני שיופיטר מגיע עלינו לטובה..
האם אתה מתחשב בכלכלה הישראלית שנמצאת במיתון כבד? האם אתה מתחשב בדברים שהצנענו לאחרונה, מבנה רקוב של חברות מפוקפקות וממונפות שהתעסקו בספרות ולא ביעודם. וכמובן קרוב ל 10 טייקוני ענק שעוד מעט ,גם יצטרכו לחפש דירות לשכירות בזול וגם פת לחם? אז מדוע עליות ואם כבר למה צנועות? האם כבודו ער למבנה הפוליטי המפחיד שלנו עם מנהיגים חלשים שלא מספקים את הסחורה...ודווקא בזמן שאנו יושבים בפינה במזרח התיכון שהיא חבית של חומר נפץ. כן ידידי...יש עוד עשרות בעיות(ועוד לא נגענו בבעיות בעולם) ואז נשארת הברירה היחידה, לשים מיבטחנו באבינו שבשמיים...ואני לא בטוח שלמעלה מתעניינים בבורסה...
אברומי 01/06/2014 06:08 מה זה למוכתר? (ל"ת)
אברם 01/06/2014 08:56 אתה מנסה לצחוק עלי?
אם שאלתך רצינית, מוכתר הוא כותב הכתבה. ואני פונה אליו.
מני 01/06/2014 07:23 הכלכלה במיתון כבד - ממש מצחיק בקושי מיתון דיאט (ל"ת)
אנונימי 31/05/2014 20:11 א-ה-ב-ת-י, כאילו אמרת לבת היענה/המשק הישראלי
הוציאו בבקשה את ראשכם מהחול, והביטו סביב בעינים מפוכחות, והאם זו הארץ שהקב"ה הבטיח לעם ישראל ? ובעניין המנהיגות המאכזבת והחלשה, רק אתה, אני ושאר הבוחרים הבאנו ממשלת נפל שכזו על ראשנו, ואולי גרוע מכך אין לנו במדינה אלטרנטיבה שלטונית, ביבי "הגדול" כמו החיות בטבע דואג להכחיד כל יריב פוטנציאלי שעשוי לערער על כסאו. אבל על זה אמרו כבר חז"ל "כולו כאלב ביגי יומו".
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש