16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

16:08 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 2.5%, בזן יורדת 3.4%

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: מדד המעו"ף ירד ב-0.28%, מניית טבע נחלשה ב-2.5%

האופציות לחודש מאי פקעו בירידה של 0.1% במחזור של 520 מיליון שקל. למרות הלחץ על לאומי המניה ירדה רק ב-0.07%
 |  68
מגמה שלילית
Share
הבורסה בת"א ננעלה בירידות שערים על רקע נתוני התמ"ג שפורסמו בארה"ב והיו מאכזבים. מניית בנק לאומי (-0.64%) לאומי 1,873 -0.64% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,885 פתיחה:1,884 גבוה:1,889 נמוך:1,868 תמורה:17,987,262 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין לאחר שאתמול נודע שהמדינה תפעל למכירת החזקתה במניות הבנק שעומדת על כ-6%. מניית טבע ירדה ב-2.5% במחזור של 236 מיליון שקל (כולל המחזור בפקיעה).


המסחר בבורסה נפתח בבוקר במגמה מעורבת אחרי שהאופציות לחודש מאי פקעו בירידה של 0.1% ועבר בהמשך למגמה שלילית. מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.06 +0.25% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:255,823,867 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד 0.28% לרמה של 1,393 נק', מדד ת"א 90 (+0.21%) מדד ת"א 90 1,067.69 +0.21% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:1,065.22 גבוה:1,069.57 נמוך:1,064.67 תמורה:98,447,908 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נחלש 0.75% ואילו מדד ת"א בנקים-5 (-0.2%) מדד ת"א בנקים-5 1,788.25 -0.2% 16:14 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,791.8 פתיחה:1,788.45 גבוה:1,791.37 נמוך:1,780.84 תמורה:38,231,218 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה ב-0.35%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.8 מיליארד שקל כולל כ-500 מיליון שקל בפקיעה. בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-0.3%.

מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינארט דיבר אתמול בוועידת Bizportal על כוונתו לפעול בנחישות כדי לעודד את המסחר הדליל באחד העם כשאמר "אני אהפוך כל אבן כדי לסייע לחברות בינוניות והקטנות להנפיק בבורסה. הבורסה צריכה להיות האלטרנטיבה לאותן החברות".

אתמול באחד העם

מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.06 +0.25% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:255,823,867 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים סגר קרוב מאוד לנמוך היומי ואיבד 0.52% לרמת 1,397 נקודות, מדד ת"א 90 (+0.21%) מדד ת"א 90 1,067.69 +0.21% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:1,065.22 גבוה:1,069.57 נמוך:1,064.67 תמורה:98,447,908 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה 0.5%, ו מדד ת"א בנקים-5 (-0.2%) מדד ת"א בנקים-5 1,788.25 -0.2% 16:14 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,791.8 פתיחה:1,788.45 גבוה:1,791.37 נמוך:1,780.84 תמורה:38,231,218 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נחלש 0.62%. מחזור המסחר מסתכם ב-1.2 מיליארד שקל. המסחר בחו"ל המסחר באסיה ננעל במגמה מעורבת. מדד ההאנג סנג ירד 0.3%, הניקיי הוסיף 0.07% ומדד שנחאי ירד ב-0.47%.

המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית למרות פרסום נתוני מאקרו מאכזבים.

מניות במרכז

מניית סאני תקשורת (-0.17%) סאני תקשורת 228.3 -0.17% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סאני תקשורת בסיס:228.7 פתיחה:228.7 גבוה:232.9 נמוך:226.6 תמורה:1,183,677 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רכזה עניין לאחר שאתמול התרסקה בוול סטריט ב-51%. החברה קיבלה אתמול מכתב "מאיים" מחברת סמסונג הנוגע ליחסים בין הצדדים. במקביל, הודיעה סמסונג לחברה על הקפאת אשראי ספקים שהעניקה לחברה בהמשך לעמדת המבטח שלה. לידיעה המלאה

מניית בנק לאומי (-0.64%) לאומי 1,873 -0.64% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,885 פתיחה:1,884 גבוה:1,889 נמוך:1,868 תמורה:17,987,262 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רכזה עניין על רקע הידיעה אתמול כי המדינה מתכוונת למכור את שארית חלקה במניות הבנק שעומדת על כ-6% השווים למעלה ממליארד שקלים.

חברת בזק (-0.91%) בזק 532 -0.91% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:536.9 פתיחה:534.2 גבוה:535 נמוך:530.6 תמורה:15,408,356 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הנמצאת בשליטת שאול אלוביץ', פרסמה את התוצאות לסיכום הרבעון הראשון של השנה ההכנסות ירדו ב-3.9% ל-2.3 מיליארד שקל והרווח הנקי קטן ב-8% ל-457 מיליון שקל.

מניית אס אר אקורד (+0.7%) אס אר אקורד 1,881 +0.7% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אס אר אקורד בסיס:1,868 פתיחה:1,889 גבוה:1,889 נמוך:1,873 תמורה:3,179 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה ב-25% על רקע הדיווח ב-Bizportal כי איש העסקים עדי עזרא הפך לבעל עניין בשלד הבורסאי.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

68 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 אבי 29/05/2014 19:56 גורביץ
אמרת המעו"ף בדרך לשיא אני מעריץ שלך אבל מה קורה ?כל העולם חוגג ופה שחקן מעו"ף 1 כמעט הפיל את השוק 2.5 אחוז בבוקר בושה לבורסה
31 שרית 29/05/2014 16:44 למספר חברים שכתבו כאן על יחסי לשלמה.
אז ככה...איני מכירה את המכובד אישית..כתבתי לו, כמו שציינתי, שלשום,והוא ענה לי בצורה מכובדת ועניינית. שלמה נשמע לי כבחור מצויין ואוהב לעזור(מה שחסר במקומותינו) איש חכם ומבין עניין בתחומו. אגב, גם חברי פרופסור אבירם(למתמטיקה וכלכלה) כתב כאן אמש כמה דברים בשיבחו של שלמה, וזאת מבלי להכירו...מה שכן, שוחחנו יום לפני, ושמו של שלמה הועלה במקרה. (היו באזור עוד כמה מטובי בנינו) הדברים היו בשיבחו ולא רק ידענותו...אהבנו את הדמות הציבעונית הססגונית והאנרגטית שאנו רואים בטלויזיה . אז אנא חברים...נא להרגע...אני ילדה גדולה ובאה מטוב...ערב טוב.
אלי 29/05/2014 17:58 לשרית שלמה צדק בסוף הדו"ח היום היה קטסרופה והמניה נשחטה
מעל 3 אחוז נראה לי שהזרים האכילו אותכם לקרדות הם מכרו סחורה לפני פרסום הדוחות וידעו למה הם נפטרים מהסחורה ומהר בכל מקרה כמו ששלמה כתב כאן נקווה שרמי לוי יצליח לעבור את התקופה הקשה הזאת כי לנו הצרכנים הוא נכס אדם ישר והוגן
לשריתוש שלנו 29/05/2014 17:15 פרופ. איציק ופרופ. אבירם.
אוהבים אותך..הנסיכה...(לא להרים ת'אף) גם ד"ר טליה וד"ר אברטון, הינם נסיכים אמיתיים שלנו ! שלושתכם קשרתם קשר דם עם קבוצתנו, קבוצת המאה..(ומי יודע? אולי נהיה פעם קבוצת ה 103....!? ולחברים באתר. קיבלנו היום הוכחה נוספת על רפיסותה של "המעצמה"...שימרו על עצמכם וכספכם.. שבת מבורכת.
noam 29/05/2014 17:05 דמות ציבעונית ססגונית ואנרגטית - תפסיקי להתנשא (ל"ת)
30 יענק 29/05/2014 16:18 שלומי מעוז
מדוע אינך מעביר לצעירים שניצמדו אליך את חומרת המצב?
בן ציון 30/05/2014 13:23 ליעקב : הוא מנסה ומזהיר את הצעירים בעיקר היום מהנדלן
אז הוא לא טומן ראשו כמו בת יענה והיום יום שישי פורסם פה בביספורטל על 60% מהסטודנטים שחושבים לרדת מהארץ בגלל שהם לא יכולים למצוא כיום דיור הולם וסביר ולא לכולם יש הורים תומכים אז הוא מזהיר שמי שמיואש קצת שינסה להמתין כי הבועה של הנדלן תתפוצץ לממשלה ולכולם אבל המרוויחים הם הם הממתינים לדעתו שבת שלום לכולם
29 סינתיה 29/05/2014 16:04 אני לא מבינה מה קורה פה..
הכלכלה האמריקאית סה"כ נהיית רזה יותר בכמה אחוזים כולה. לדעתי , החוזים צריכים לעוף. אפשר לחשוב שהתכווץ 24%. מה יש להתרגש. המדדים באמריקה יעלו ה 34% מינמום עד סוף שנה.
לסינתיה 29/05/2014 16:48 אבל שם לא יורד רק כאן (ל"ת)
28 טל 29/05/2014 15:41 הירידות האלה זה בגלל אותו סוחר של הבוקר ממשיך כיוון (ל"ת)
27 אמיר 29/05/2014 15:19 אנחנו שולטים בכל השוק השורטים שולטים (ל"ת)
גורי 29/05/2014 15:56 מה זה
שורטס? תודה.
26 סאמי 29/05/2014 15:16 לא תרוויחו שקל סוחרי לונד דפקטים (ל"ת)
גולדשטיין 29/05/2014 15:59 לסאמי וסוסו
אילה לקה..מה זה לונד? ומה זה דקפטים?
לסאמי 29/05/2014 15:58 לידיעתך מי שניסה ולא פעם אחת לכסח את המעו"ף זה
שורטיסט רצה לקחת מאות רבות של מיליונים אבל הספיקו לעצור אותו בורסה של קזינו ורמאות שהנהלת הרשות לא עושה דבר בקשר לזה גם שר האוצר לא טומן ידו בצלחת לא אכפת לו בכלל משוק ההון
25 יעקב 29/05/2014 15:06 כותרת מגמתית?רציו לא מאבדת גובה עולה! (ל"ת)
24 abusalo 29/05/2014 14:48 שימו לב
קרדאן ון וי פרצה את שער ה-200 הזדמנות איסוף לשער 240 לטווח הארוך תגיע לשער 400 למבינים עניין
23 הצדיק 29/05/2014 14:08 מישהו מבין מדוע הקולים יורדים בין 15 ל-20% ?כשהמדד ב-0?
נוכלים כבר אמרנו ?
22 צבי 29/05/2014 13:56 היציבות הזו זה לחם עם דבש לסוחר כמו של הבוקר (ל"ת)
21 אבי 29/05/2014 13:43 לא להשקיע שקל בבורסה נוכלים (ל"ת)
שמואל 29/05/2014 16:06 שמע אחי
השקעתי בבוקר שתי שקל ו 27 אגורות. אז מה . הלך עלי?
20 צבי 29/05/2014 13:41 כל החודש תהיה כזו יציבות זה בטוח (ל"ת)
19 אבי 29/05/2014 12:52 הדסית??
למה יורדת כך..?תודה!!
abusalo 29/05/2014 15:13 היא תמשיך לרדת
סוס מת
18 אנונימי 29/05/2014 12:33 שאלה לשלמה מעוז האם לדעתך רמי לוי ינפיק אג"ח בזמן הקרוב
והאם זה יכול לשפר את תזרים המזומנים של החברה ?
שלמה מעוז 29/05/2014 13:25 אם תהיה לו בעיה של תזרים מזומנים אכן נראה הנפקה כל
הרשתות הגדולות מנפיקות אג"ח וגם רמי לוי יעשה זאת בשלב מאוחר יותר שירצה לגדול
אנונימי 29/05/2014 14:22 תודה רבה שלמה על התגובה (ל"ת)
עבד 29/05/2014 16:09 אתה עגל
משהוא משהוא
חיים לוי 29/05/2014 13:48 לשלמה מעוז
חבל חבל שאתה לא משתתף יותר בחבורת הקופ {לא לגנאי} עם תמיר מאיר ברק וההוא מכרמיאל אתה בזמנו השקעת בעיקר באורמת והגעת למקום 3 לאחר הקופ שהגיע למקום 1 אז יש אפשרות גם השנה זה מענין כי אז ב 2013 הוקסמתי מאוד מקווה לחידוש שבת שלום לך ממעריץ
עבד 29/05/2014 16:09 וגם אתה כמו אנוניני
תיתפקחו יא הבלןת
לאנו נימ נים 29/05/2014 12:55 הוא עובד אצל רמי לוי? (ל"ת)
17 הצדיק 29/05/2014 12:12 עוד לא התחיל החודש החדש וכבר דשדוש ? הסוחרים משחקים
עם עצמם נראה לי. חחחחחחחח.
לצדיק 29/05/2014 15:52 אסור לשתף פעולה עם הסוחרים שיקנו לבד (ל"ת)
טל 29/05/2014 15:43 הם פשוט מעבירים מכיס לכיס (ל"ת)
16 בבילון 29/05/2014 11:55 מה קורה שם ????? (ל"ת)
raazz 29/05/2014 19:39 כנסי ..כנסי...
היא התעורררה רק בהפוך
15 שי 29/05/2014 11:43 נדלן מניב
שימו לב ל-2 מניות סאמיט ובראק נ.ו - המחזיקות בנכסים בגרמניה. הכוון ברור למי שעוקב בגרפים ובתשואות. בהצלחה
14 יופיטר שוקי הון 29/05/2014 11:41 נחכה לוולסטריט מקווה חיובי ביותר !!! (ל"ת)
13 יופיטר שוקי הון 29/05/2014 11:21 יוסי ביינארט החוצהההההההההההההההההההההההה (ל"ת)
12 מבקר עתונות ואתרים 29/05/2014 10:54 לכבוד האתר מכובד ומר יוסף מאת ש.ו
לדעתי, קיימת אצלכם תופעה לא ראויה. אתם מעלים לעיתים תגובות עם בלע וקללות ולא מעלים תגובות ענייניות. אתם מעלימים תגובות שכבר עלו וחמקו מהראדר שלכם. אתם מעלים כתבות ומעלימים אותם לאחר שעיני הקוראים כבר שזפו את הכתבה.. 2 דוגמאות: כתבה של אייל ב25.04.2014 שנעלמה אך שכחתם להורידה מארכיון. כתבה נוספת אמש בשעב 1548 על קניות זרים בחברת רמי לוי. כאן העלמתם גם מהארכיון. למי שמעוניין. חיפוש נהיר בגוגל יפתור לכם העניין. אז...מר יוסף..נא להתנהג בהתאם...אתר שנחשב למוביל ומגיע לעיני מאות אלפים בארץ וגם בעולם...לא יפה ורק מקלקל לכם...יום טוב. נהנה להיות עימכם.
11 רדהיל 29/05/2014 10:48 השמיים הם הגבול..קיבלה אישור fda והצלחה בניסוי.. (ל"ת)
10 המפצח 29/05/2014 10:39 1394 היה .חזרה למעלה בדשדוש מוות (ל"ת)
9 משה 29/05/2014 10:02 טאואר נקבעת לפי נאסדק לא מורסת ת"א. (ל"ת)
8 דניפה 29/05/2014 09:59 מזל שפקדון ליצ'י בבנק המזרחי הוא במהדורה מוגבלת.. (ל"ת)
7 שרית 29/05/2014 09:40 מר שלמה מעוז
בתשובה לתגובתי ביום 27.05.2024, ענית לי בין היתר : "הזרים הגדולים יוצאים ממנית רמי לוי וזה חדשות רעות מאד...והמשכת: אנו בבית ההשקעות החלטנו על פוזיציית שורט במניה... והמשכת: את מחזיקה מספר קטן של מניות ורוצה להרוויח... ואני עונה:1) על איזה בית השקעות מדובר? לאחרונה קשור שימך (לא בצדק לדעתי) לבית השקעות בעייתי... 2)לידיעתך, הזרים לא יוצאים . הם מגדילים פוזיציה בהדרגה ובהתמדה... 3)מהיכן ידועה לך כמות המניות שיש לי והיא קטנה? איני בת בית בבית ההשקעות שלכם! אגב, אני קשורה באופן הדוק לקבוצה ישראלית גדולה מאד..לדעתי, אחיזתם גדולה מכל הזרים ובעלי עניין אחרים. הם בנו אחיזתם בצורה שלא צריכה דיווח... דע רק טוב.
שלמה מעוז 29/05/2014 11:30 שרית בוקר טוב לשאלתך אני עובד בבית ההשקעות טפיירו ונושא
הפרשה הוא לא רלוונטי לבית ההשקעות עצמו אבל אני לא יכנס לזה כי כל הנושא בחקירה לגבי נושא הזרים ראיתי אתמול את הכתבה על רמי לוי בביזפורטל וככלכלן ראשי בדקתי לעומק את העיסקאות והנתונים בכתבה לא נכונים יש לחץ מכירות מצד הזרים וביקושים קטנים של משקיעים מארץ שמנסים לתפוס את הסכין הנופלת וזה יגמר רע לגבי ההחזקה שלך במניה אני לא מזלזל בך חלילה ואולי אנחנו מכירים אם את לקוחה בבית ההשקעות אבל יצאתי מנקודת הנחה שאת לא בעלת שליטה בחברה או בעלת עניין עם אחזקה של מעל 20 מיליון שקל בכל מקרה אני עדיין עומד מאחורי ההמלצה שלי לשורט על מנית רמי לוי בעקבות האטה חמורה במשק הישראלי ותזרים המזומנים הקטן של החברה לעומת שופרסל ומגה שבעלות איתנות כלכלית גדולה בכל מקרה בהצלחה בכל השקעה שתבחרי אני רק מנסה לתת טיפים למשקיעים מתחילים לא חייב לקחת קחי את דומת אג"ח שטראוס ד שהמלצתי בתחילת שבוע מי שפעל לפי ההמלצה נמצא ברווח של 2.5 אחוז מיום ההמצלה בפועל יום טוב לכולם
raazz 29/05/2014 19:04 שלמה יקירי המלצות נוספות למניות ואגחים בארץ
היות ופספסתי את המלצתך לאגח ד שטראוס וכן אם יש עוד נכסים רק למעקב בשלב זה תודה
מנשה 29/05/2014 12:45 לשלמה מעוז
שואל אני מה דעתך לגבי הדולר הנמוך האם כדאי להשקיע דרך מניות חול שנית אמש נערכה וועידת ביספורטל ונאמו שם בבטחון מוחלט על השקעות נדלן דרך חברות וקרנות השקעה כמו למשל אלטו של צידון או יוסי ברג ועוד ועוד והם בבטחון מבטיחים הרים וגבעות בתשואה השנתית אני קראתי את המלצתך על הנדלן בארץ שיקרוס אז מה דעתך על הנדלן וההשקעה בו בחול בעיקר בארה"ב מצפה לתגובה מנשה כל טוב לך ויום טוב
אנונימי 29/05/2014 13:33 למנשה
תראה אמש נאם למשל בעל קרן הגשמה על השקעה מינימום באטלנטה של 50 עד 10000 דולר וכו וכו תראה אני נפלתי על חב דומה שהבטיחה כמו שכתבת הרים וגבעות והיום אני את מחצית ההשקעה לא מסוגל להשיב אז ברח מזה תמתין שנתיים ותשקיע פה בארץ בנדלן ואני בטוח שתמצא בעוד שנתיים בערך הזדמנות חוזרת ואם לא אז בעוד 2.5 שנים תמתין ואל תתפתה ליזמי וכרישי הנדלן של ארה"ב כל טוב ואני חושב שגם שלמה יחשוב כמוני לא בטוח אבל אני מכיר את דעותיו בנושא ושוב שתצליח ולא תיפול חלקית כמוני כל טוב
שלמה מעוז 29/05/2014 13:23 לשאלתך השניה לגבי נדלן בחו"ל מדובר בהשקעה מסוכנת מכיוון
שאין לך ידע במקומות אלו ויכולת הניהול העצמי של הנכסים בלתי אפשרית ולכן יש צורך בחברת ניהול שגובה דמי ניהול גבוהים מאוד לכן לדעתי לא הייתי נכנס להשקעה כזאת על מספר קטן של נכסים יש לך תעודות סל של קרנות זרות שמשקיעות בתחום עדיף על פני השקעה בנכס לבד כמובן גם הפיזור גדול ובכך מוריד את הסיכון ליפול באזור לא טוב לגבי נדלן בארץ כבר אמרתי ושוב אומר לא להתקרב אנחנו לפני מפולת בתחום
שלמה מעוז 29/05/2014 13:16 ידידי מנשה לגבי שאלתך על הדולר אכן מדובר בשער נמוך
שמגלם בתוך השקעה במניות בחו"ל הזדמנות רווח מצוינת גם בשער החליפין וגם במניה אתן לך המלצה על מספר מניות סולידיות עם תשואת דיבידנד בארה"ב 1.קוקה קולה 2.מקדונלדס 3.פורד מוטורס 4.בואינג 5 .טויוטה מוטורס 6.הונדה מוטורס אלו לדעתי מניות טובות להשקעה לטווח בינוני וארוך והזדמנות כניסה בשער דולר נמוך בהצלחה שלמה
מנשה 29/05/2014 14:13 לשלמה מעוז
חן חן לך על תשובתך המנומקת מקווה שגם אחרים יפעלו בהתאמה הרי לזה נועד הפורום פה ללמד ולהתייעץ בכל אופן כל טוב לך ושבת שלום ומבורכת לך ולמשפחה תודה תודה לך
שרית 29/05/2014 11:53 מר מעוז
כתבתי בפרוש שאיני בת בית בחברתכם. אני לקוחה פרטית שעובדת עצמאית עם תיק גדול מאד. עם אחזקה שם גדולה מאד לאחר שכבר מימשתי קרן פלוס 100% רווח...אני שם מההנפקה. עובדת בשיתוף פעולה חברי(כמו משפחה) עם קבוצה ישראלית בסדר גודל גדול מאד. אני מאחלת לך שתראה ברכה בעסקיך...והרבה אושר ובריאות.
יוסף 29/05/2014 14:03 לשרית
מה את רוצה ממנו בזמנו היה אצל שרון גל מלילה כלכלי ערוץ 10 והחליט שלא ראוי לספוג ועזב או הועזב אבל גם שרון גל הועזב ונשאר 2 חדשים בלי כלום הוא לפחות מיידית הועסק בבית השקעות וכן בערוץ הTv מחדש אז אל תחפשי אותו יותר אנא ממך
לאבי ויוסף 29/05/2014 15:48 אתם צודקים. היא מחפשת אותו זה ברור ולה אין מה להציע
לנו חוץ מלספר לנו שהיא השקיעה והרויחה. הדו"ח של רמי לוי האחרון בטח לא גרם לה נחת אבל הנחת שלה זה לנגח אדם מוערך.
לשרית 29/05/2014 13:03 מה שאת עושה זה לא יפה. מה את רוצה משלמה מעוז?
זכותו להביע את דעתו כמו שגם זכותך לספר לנו שאת קנית רמי לוי אז בפוזיציה ודעתו כנראה לא מתאימה לך. מה שבטוח שרוב הקוראים מעריכים את שלמה מעוז ויקשיבו לעצתו . תפסיקו לנגח אותו גם בעניין טפירו. כל אדם זכאי עד שלא תוכח אשמתו מה גם שלא ראיתי שהוגשה נגדו תלונה כלשהי. מספיק
אבי 29/05/2014 14:17 עד שסוף סוף כלכלן מוערך כמו שלמה מעוז נותן עצות למשקיעי
קטנים שרוצים ללמוד ולהרוויח באים אנשים כמו שרית והורסים את זה גם מנסים לנגח אותו ומאשימים אותו בפרשות שלא קשורות אליו למה??? הוא בסוף לא יכתוב בפורום וההפסד יהיה שלנו האיש מבין ויש לו הרבה ידע
6 בני. 29/05/2014 09:35 בורסה ישראלית עיפה כמו אישה ישראלית הכל סבל וסבל. (ל"ת)
תמי 29/05/2014 11:03 לבני הסתום
לך שחק עם הפיפי באופן עצמאי ונמרץ.
דוד 29/05/2014 11:19 ישראלית דפוקה. (ל"ת)
דוד 30/05/2014 13:47 נהנית?
אני נובגית ולא ישראלית.
5 יופיטר שוקי הון 29/05/2014 09:26 יום אחרון לשבוע זה מסחר מהנה וסופש מעולה!!!
תהנו ותבלו בשישי שבת
4 איש פשוט 29/05/2014 09:07 פקיעה
שתהיה כבר מאחורינו בשווקים מצפים משהו גדול שבוע הבא מכיוון הECB בראשות סופר מאריו נגיד הבנק האירופי
3 יופיטר שוקי הון 29/05/2014 08:28 בוקר טוב ויום נפלא והרבה רווחים היום!!!! (ל"ת)
2 יוםיטר שוקי הון 29/05/2014 08:26 סיוע בגיוס בבקשה 50 מיליון שח הזרקה לתא 100
972532855155
מאיר 29/05/2014 10:33 ליופיטר ודומיו די כבר קרציה רד מאתנו כבר אנא ממך נמאסת (ל"ת)
קצב 29/05/2014 11:02 מי הם דומיו?
עדכן שנדע להעלם לפי הצעתך.
1 טאואר 29/05/2014 08:19 בוקר טוב תמשיף לעלות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש