ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה מעורבת: ת"א 75 איבד 0.8%, דיסקונט נפלה 3% אחרי דוחות החלשים

מדד המעו"ף התחזק קלות. בשוק המניות: קמהדע נפלה 3.2%, פריגו טיפסה ב-1.9%. בסיכום שבועי: המעו"ף עלה השבוע ב-0.8%
 |  64
סוגרים שבוע
Share
יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים. תשומת הלב היום כוונה כלפי דוחות הבנקים - בעוד בנק הפועלים ולאומי הפתיעו לחיוב, בנק דיסקונט אכזב ומנייתו איבדה גובה.


בסיום יומי, מדד המעו"ף התחזק ב-0.1% ל-1,389 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.8% ומדד הבנקים השיל 0.3% מערכו. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.02 מיליארד שקל.

בשוק המניות בלטה לשלילה מניית דיסקונט (-1.26%) דיסקונט 943 -1.26% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דיסקונט בסיס:955 פתיחה:955 גבוה:955 נמוך:941 תמורה:28,141,939 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם ירידה של 3%, זאת בעקבות הדוחות החלשים שפורסמו היום. בצד החיובי בלטה היום {פריגו} עם עלייה של 1.9%. עוד נציין את קמהדע (-0.65%) קמהדע 1,678 -0.65% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קמהדע בסיס:1,689 פתיחה:1,685 גבוה:1,688 נמוך:1,676 תמורה:670,410 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם ירידה של 3.2%.

בסיכום שבועי, היה זה שבוע מעורב. מדד המעו"ף טיפס השבוע ב-0.8%. מנגד, מדד ת"א 75 נחלש השבוע ב-1.3%. הסיבה לכך נעוצה בצניחה של מניית קמהדע לאחר האכזבה מהניסוי הקליני שערכה במוצר האינהלציה. מדד הבנקים סגר את השבוע ביציבות ומדד הנדל"ןו איבד השבוע יותר מ-1.6%.

היום בבוקר נרשמה מיני-דרמה בפקיעה השבועית כאשר אופציות המעו"ף השבועיות פקעו בירידה קלה לעומת שער הבסיס ל-1,384 נקודות, אבל זה לא היה רחוק מפתיחה בנפילה של כמעט 1% - "הייתה שם השתוללות בראנדום". לידיעה המלאה. בסיכום דוחות 5 הבנקים הגדולים עולה כי רווחי הבנקים גדלו מעט, למרות ירידה בהכנסות הריבית, בעיקר בשל צעדי התייעלות וירידה בהפרשות. לסיכום המלא
המסחר בחו"ל הבורסות באסיה נסחרו במגמה חיובית על רקע נתוני ייצור טובים בסין שעלו על הצפי. מדד מנהלי הרכש עמד על 49.7 נק' לעומת צפי ל-48.1 נק'. מדד ההאנג סנג עולה 0.75%, שנחאי עלתה 0.4%, הניקיי עלה 2.3%.

המסחר באירופה עבר לירידות שערים קלות לאחר פתיחה חיובית. הקאק הצרפתי נחלש 0.3%, והדאקס הגרמני נסחר ללא שינוי לאחר מדד מנהלי הרכש שאיכזב מעט.

מניות במרכז

מניית בנק פועלים (+0.17%) פועלים 2,345 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,341 פתיחה:2,341 גבוה:2,364 נמוך:2,334 תמורה:57,547,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין לאחר שהבנק דיווח הבוקר על תוצאות הרבעון הראשון בהן הציג זינוק של 21% ברווח לסך של 753 מיליון שקל. יחס התשואה על ההון קפץ ל-10.7% לעומת 9.5% בתקופה המקבילה אשתקד.

גם מניות בנק לאומי (-0.21%) לאומי 1,885 -0.21% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,889 פתיחה:1,890 גבוה:1,896 נמוך:1,872 תמורה:68,453,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרו בעליות לאחר שהבנק דיווח על גידול של 9.6% ברווח הנקי לסך של 625 מיליון שקל. הסיבות העיקריות לשיפור ברווחיות היו קיטון בהפסדי אשראי (למעשה נרשמו רווחים של 51 מיליון שקל) וקיטון בשיעור המס על הרווח בכ-6% לסך של 385 מיליון שקל.

מניית חלל תקשורת (+1.18%) חלל תקשורת 1,893 +1.18% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חלל תקשורת בסיס:1,871 פתיחה:1,888 גבוה:1,901 נמוך:1,871 תמורה:184,979 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רשמה מחזור ער על רקע מו"מ מתקדם למכירת חברת הלוויינים. בריאיון שהעניק בכיר בחברה, אייל קופיט, סגן נשיא בכיר למכירות באפריקה הוא ציין כי "זהות הרוכש תוכרז בימים הקרובים ברגע שהעסקה תיחתם"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 אביעד 22/05/2014 21:27 מספר 40
צודק אולי מריחים הורדת ריבית הדולר התקדם והארביטראז גם אם לא יורידו ריבית המחזורים יפלו גם ככה אין עניין אולי עם הורדה תהיה גם עליה במחזורים
40 אבי 22/05/2014 20:01 בורסה
בורסה גועל הכל תלוי ביום שני אם יורידו ריבית השוק יזנק אם לא יורידו לנו את הראש אפשר לסגור את העסק
39 אחד 22/05/2014 19:38 שיודע כל דבר ...זמן לא רב לפני ההתרחשות...
אנו ניצבים בפני ירידות קשות מאד בשווקי המניות...
אחד שיודע כל.. 22/05/2014 22:39 31 דקות לסיום המסחר בוול.....
כמויות עצומות של מניות חברות גם איכותיות ניזרקות לשוק. הדאו לא מצליח להתרומם ונראה בעליל שכוחות שהולכים ונחלשים מנסים לייצבו. נכון לרגע זה, הדאו מתקשה להיפרד משערו ביום 31.12.2013. נראה שבקרוב מאד הוא יבקר ברמות נמוכות...
38 רונן 22/05/2014 19:01 מיקרומדיק לפני פריצה!!!!!!!!!!!!!!!
הודעה מהותית בדרך!!! הולכת לקבל הסכם מסחור בסין והודו לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם!!!! שווי שוק 25 מיליון דולר בשנה!!! כל החברה שווה 8 מיליון דולר!!! :)
37 מבטח שמיר 22/05/2014 17:02 המניה צריכה לעלות והרבה אבל כל הצווחנים והגזענים
הקנאים שאוכלים את הלב שלא הם מרויחים. גורמים למשקיעים להסס. והבורסה עוד עשתה ניתוק זרם.
36 נו ראיתם לפני שעתיים 22/05/2014 16:19 כתבתי בשורות טובות לליויתן ורציו
ואחר כך הופיעה הכתבה בגלובס אתם לא מאמינים לי רציו שווה 100, מ מקורב בחודש הבא בשורות מצויינות לרציו !!!!
רציונאל אחי 22/05/2014 17:47 איפה אתה , למה אתה לא כותב כלום על
רציו תראה את כל צרי העין שמורידים את רציו . יוסי
35 OVERKILL סופ"ש למעוף 22/05/2014 15:21 הגיע סופ"ש.שבויי הקונספציה מתחילים עם הפחד מהסופ"ש
על מה תיקון היום במעוף? באמריקה אתמול טס-אצלנו כרגיל כלום אתמול. מתחילים לכתוב על תיקון יורד (לאחר עליה ב USA)-הופה ישר מורידים מעוף לסופ"ש, כדי שיהיו יומיים מלאים להאכיל סרטים ולהצדיק OVERKILL סופ"ש בנוהל של ימי חמישי במעוף. (שם USA לפחות יש ממה לתקן כי עלה קצת ), פה בישראל לא עלה כלום בינתיים, ורק מחכים לתיקון יורד בUSA (שיצדיק את הקונספציה מהפחד לסופ"ש). בעליות שקט,רק כתבות על ירידות משפיעות על מעוף שכל הכרישים מרוויחים מהחלשים פיננסית ופסיכולוגית ומהפאניקות שלהם. קופות גמל לא עשו כלום באפריל-עוד מעט יימאס להם ויתחילו להרים קצת את השוק שיהיה הצדקה לדמי ניהול החזיריים שלהם,ובינתיים מפחידים כדי לקנות זול,מפילים קצת אבל מספיק כדי להפחיד חלשים בטווח הקצר שיזרקו סחורה בזול.
רוזנר 22/05/2014 16:47 ל 35
כל כך מסובך כתבת. לא הבנתי כלום. זה נראה לי מעניין. אתה יכול לכתוב פשוט? דבר אחד הבנתי בין השורות...אולי כדאי להגר מהארץ, כי בכל מקום שמגיעים אליו ישר מרוויחים מליארדים...כאן מסתפקים במליונים בודדים..לא חבל?
לא מסתדר עם האג'נדה 22/05/2014 17:12 מעניין שהטוקבקיסטים בגלובס מבינים אותי מצוין...פה כנראה
בגלובס אני מקבל לייקים חיוביים ואומרים שאני צודק 100%- פה משום מה קושי הבנה-אבל סתם נראה לי אנשים עושים את עצמם. אני אומר פשוט-כל סופ"ש יש כתבות על היתכנות של ירידות בUSA -לכן פה כל סופ"ש מעוף יורד.ובחגים זה מאוד בלט יום אחרון לפני מסחר ירידות כי פחדו שבזמן שלא יהיה מסחר USA תרד ויחטפו פה את הצינור אחרי החגים-אז סתם הורידו הכל לפני החג,אבל שוכחים להחזיר בעליות.או מחזירים ממש קצת כדי למשוך באף. כשיש עליות בUSA לעומת זאת-אין כל כך הרבה כתבות חיוביות-ודי שקט-והמעוף בהתאם לא זז. לסיכום-כבר כמה חודשים טובים שתמיד בסופ"ש כותבים שזה הולך להיות חמישי-שישי גרוע ב USA -ישר המעוף פה ביום חמישי יורד-כדי כאילו "למכור בזמן". אבל כשבUSA עולה כמו אתמול וכמו היום-נכון לעכשיו המעוף לא זז.
34 גל 22/05/2014 14:26 אוטוטו אדום (ל"ת)
33 בקרוב ממש בקרוב 22/05/2014 13:34 בשורות טובות לליויתן ובמיוחד לרציו (ל"ת)
32 אחד שמבין 22/05/2014 12:59 בנקים? שוק טיפש
כל הבנקים הציגו חוסר צמיחה ואפילו נסיגה בביצועים, הפועלים ולאומי קיזזו את ההשפעות הרעות בסעיף חובות מסופקים שפתאום הכל טוב אין חובות מסופקים. האם כך מתנהלת המציאות בבנקים?? הדוחות האחרונים הם סימן לבאות הם גרועים ובתנאי ריבית אחרת יחול גידול בחובות המסופקים וחוסר צמיחה ... ותחשבו על זה.
31 אחד ממנהלי פורום 22/05/2014 12:58 גבעות תפוז, ממש מעצבן!!! בכל יום הוא ״מזבל״ לנו בשכל את
השטויות שלו, כנראה בגלל שהוא משועמם, או שהוא חי ״בנדמה לי״ .... די כבר! האובססיביות שלך עברה את הגבול! אינך חייב לכתוב בכל מחיר! סגנון כתיבתך אינו מעניין כלל ואתה גורם בסך הכל להורדת מחיר המניה!
30 גיחוך 22/05/2014 12:57 עשו הפסקת מסחר למבטח שמיר על שום מה?
שלי יחימוביץ מנסה להשיג את תשומת הלב האחרונה שלה . פרפורי גסיסה של גברת נאחס. היא נזכרה עכשיו לפנות ליועץ המשפטי חיכתה כל כך הרבה זמן איזה דרמה ! העיקר להפריע.
29 מי יודע 22/05/2014 12:41 אפריקה ישראל - מתי מפרסמת את הדוח ??? (ל"ת)
28 יופיטר שוקי הון 22/05/2014 12:22 אני הולך לישון לילה טוב....שוק מת (ל"ת)
א....ת 22/05/2014 12:58 יובי יקירי))
1)דבר ראשון עכשיו צהרי היום ולא לילה...פתח התריסים וקרני השמש ישטפו אותך ויספקו דברים טובים לראש ולגוף. 2)אדם בגילך, אסור לו לעבור את 8 שעות השינה ביממה. שינה מרובה מייצרת דברים לא טובים אצלנו. 3)צא לסיבוב בעירך המקסימה ערד וחזור הביתה מלא חוויות. 4)אגב, יש טיפולים מאד מעניינים בהם חושפים אותנו לאור מוגבר למספר שעות בשבוע...במקביל מייצרים חסך בשינה, דהיינו, יומיים בשבוע לישון רק 4 שעות וכדומה.. 5)התוצאות הניסויים הפשוטים הן מדהימות... ביי בחור טוב.
27 יופיטר שוקי הון 22/05/2014 12:19 עוד יום רע עד כה...מה יהיה?????הצילוווווווווווווו (ל"ת)
26 יופיטר שוקי הון 22/05/2014 12:16 בינתיים יום רע מאודדדדדדד (ל"ת)
25 אורי 22/05/2014 12:15 בורסה מורסה
אוף. כמה זה מעייף לטפס עד 3 ואפילו לא יכול להחזיק שם מעמד ומיד גולש למטה. קשה. קשה. בפרט כשניו יורק עולה 0.8 ובמזרח עליות חדות.כנראה ההרים גבוהים בארץ הקודש. בזיון.
בחורה מבית טוב 22/05/2014 13:02 לאורי
מה קשה קשה(פעמיים) בזיון? זה דווקא ניראה לי מצב חלומי....
אורי 22/05/2014 17:07 בורסה מורסה
פעם היינו אומרים : אל תצחיק אותי . יש לי שפתיים סדוקות. אז צא וראה: העולם עולה ובגדול. הפועלים ולאומי ברווחים אדירים. אבל מה הכותרת? דיסקונט והבינלאומי לוחצות את המעוף למטה. חחחחח. זה לא רציני וזה לא בורסה. מצטער.זה לא סתם בזיון. זה בזיון גדול.
24 אלי 22/05/2014 12:06 שאלה לשמה מעוז האם כדאי להיכנס בשלב זה למניות הבנקים
פה בארץ ומה אתה אומר על רמי לוי האם הירידות נגמרו או לא ? תודה על התשובה אלי
שלמה מעוז 22/05/2014 12:52 אלי צהרים טובים לגבי מניות הבנקים לא ממליץ כרגע עליהם
אם אתה רוצה חשיפה לבנקים אז דרך אג"ח או תעודות סל לגבי רמי לוי הירידות לא נגמרו ולא הגענו עדיין לתחתית נראה כי נוצר מצב של תחתית כפולה לכן להיזהר היא עוד תרד הרבה בהצלחה מקווה שעזרתי שלמה
לאלי 22/05/2014 14:23 זה לא שלמה מעוז זה מתחזה שלמה נמצא בכנס כרגע זהו (ל"ת)
23 עודד 22/05/2014 11:59 המון מניות בשורט-כל עוד ימשך-תפסידו-כרגיל (ל"ת)
22 שמעון 22/05/2014 11:55 קנו בנק לאומי ,יש מקום למעלה,אל תגעו בקטנות(קומפיגן,קמט (ל"ת)
21 סאמי 22/05/2014 11:48 וגם היום תקבלו פחות,כי אתם נדפקים כל הזמן,לונגים טמבלים (ל"ת)
20 סאמי 22/05/2014 11:48 אתמול עלה 0.08 השוק והתעודה גם 0.08-ככה כל שבוע שעבר (ל"ת)
19 Shon695 22/05/2014 11:36 Adl
משהו מתבשל באי די אל לקראת הודעה חיובית בשנית עשרים אחוז ביומיים וזה רק ההתחלה
18 שלום 22/05/2014 11:09 ממליץ לכם רק הגדולות,לא לגעת בקמטק,דסקש,בבילון (ל"ת)
בבילון 22/05/2014 12:16 צעד קדימה שתיים אחורה...... (ל"ת)
17 נאג'י סאלאח 22/05/2014 11:09 לשלמה מעוף. מה עוד פעם כנס בחיפה? אולי בחברון?
יא סחבי..אני לא אוהב שבן עדתי טועה ומטעה. אמרת הבורסה לשמיים. עושה רושם שהולכת לאדמה. נתת רשימת שורטים ולונגים...אני מופסד בכולם.. יאאלללה אחינו .ניפגש על הבלקון לבושים בפיז'אמה עם פסים ונדון בחירטוטים. יש פה אחד , אנוניני שסוחב לך את הדברים..שמור עליו..לפחות אותו אל תדפוק..הוא ילד טוב.
16 עמיר 22/05/2014 11:02 90 אחוז מהמניות תחת שורט,הבודדות שלא הם אלוני חץ,לאומי, (ל"ת)
15 סאמי 22/05/2014 11:01 גם היום תקבלו קדחת ופסיק קטן בלונג פי שלוש-אתם טרללה (ל"ת)
14 מושון 22/05/2014 11:00 טאואר תסיים 4 אחוז למעלה רשמו לפניכם (ל"ת)
טאואר 22/05/2014 11:58 נתוני החברה טובים ! אני מאמין !!!! (ל"ת)
13 שרון 22/05/2014 10:59 מכרתי לפני כמה ימים בזק ב 632 ,וקניתי לאומי. (ל"ת)
מזל טוב 22/05/2014 12:59 מכרתי בזק ב 634 וקניתי דירה (ל"ת)
12 מבטח שמיר 22/05/2014 10:53 הפסקת מסחר ממש הבורסה דואגת למשקיעים . איזה טוב לב (ל"ת)
11 עמיר לרפי 22/05/2014 10:46 אתה תותח על,וכואב ללונגיסטים אז הם נותנים באדום,כן ירבו (ל"ת)
10 צפריר 22/05/2014 10:01 פרוטרום
ממשיכים צפונה . בהצלחה ממשקיע ותיק.
9 בורסה דפוקה. 22/05/2014 09:38 בורסה מסכנה עד שזזה ? כמו האישה הישראלית עיפות. (ל"ת)
סמירה 22/05/2014 10:50 לדפוק
מה פשר סימן השאלה לאחר המילה הרביעית?אהה, אתה שואל..לא באמת חושב כך.. מה פרוש עיפות? אולי התכוונת עפות? כל אישה שרואה אותך המסכן..מייד עפה לדרכה...כי יש בך כיעור פנימי ואולי גם חיצוני.
יה סמירה. 22/05/2014 13:00 מפונקות עצלניות עיפות. סבל לצאת איתם. הכל הגבר עושה. (ל"ת)
בני. 22/05/2014 12:57 אישה בארץ כחברים - זה סבל ארוך. עצלניות מפונקות נצלניו
נצלניות.
1......120 22/05/2014 10:21 למגיב 9
1) מקוממת מאד ההשוואה שאתה עורך בין נשים לבורסה!! 2)לידיעתך...האשה(חוה) עולה עלינו הגברים(אדם) כמעט בכל פרמטר שתיבחר...!! 3)אתה יכול לרדת מהעץ שטיפסת עליו ע"י התנצלות קטנטונת...האמן לי, זה יעשה לך רק טוב. ברכות.
ל 1...120 22/05/2014 10:51 ההשוואה במקום נשים ובורסה זה מכשירים להפסד כספי
(זה בהומור) אל תקח ללב.
8 מיקו 22/05/2014 09:36 אלוני חץ
מצגת במאיה - נתונים מצוינים. בהצלחה.
קבלן 22/05/2014 11:04 מחכה שגזית גלוב תתעורר. (ל"ת)
7 בנק 22/05/2014 09:02 אז הבנקים לא יפשטו רגל אחרי שהנדלן יקרוס? (ל"ת)
6 רפי 22/05/2014 09:02 לא לגעת בביוליין,בבילון,כלל ביו לא לא געת,קנו לאומי. (ל"ת)
5 רפי 22/05/2014 09:01 שתי מניות לאומי וכלכלית , לא לגעת בבזק שמ645 רק יורדת (ל"ת)
4 טומי לגורביץ 22/05/2014 09:00 תן לנו טיפ של לונג,כדי שנעשה ממנו טיפ לשורט (ל"ת)
3 לא יאומן 22/05/2014 08:48 למי יש אינטררס שרציו תרד בצורה כזו
למרות הודעת ויידסייד הקשיבו לאנליסטים כולם אופטימים ונתנו לרציו את האפסייד הכי גדול כמעט 30 אחוז , ומה קרה בדיוק ההפך , וכמה שנאה היתה אתמול ככשאלתי מי מוריד את רציו מוזר אבל אני יודע רציו תגיע ל100
ברוקר 22/05/2014 09:26 זה פשוט מאד
בכלכלה עובדים לפי ביקוש והיצע. ברגע שהביקוש גובר על ההיצע, המניה תעלה, וההפך. במקרה של רציו, כנראה, מכרו אנשים שהרוויחו מספיק לטעמם..ומושכים ידם מן הנייר. זה לא הופך אותם לטינופות...ולגבי כמויות השנאה...קח אחריות על דבריך..פתחת חזית מטומטמת באימרה שלך...הבנת? נא בקש סליחה כאן ועכשיו...יתכן ואנשים יסלחו לך...ויתכן שלא...
סבלנות אחי 22/05/2014 09:10 גם אני ברציו ראיתי מה שכתבת , אל תתרגש
יש הרבה מנוולים שרוצים לקנות את רציו בזול ,היא תעלה היום אל תדאג. יום טוב
ברוקר 22/05/2014 09:53 לאידיוט סבלנות אחי
נכון יש שרוצים לקנות בזול. למה הם מנוולים? מה פישעם? אולי דביל כמוך קונה ביוקר...החכמים קונים בזול...גם במכולת....
2 kלאומי 22/05/2014 08:44 יש!!!!! (ל"ת)
1 טאואר - גורביץ 22/05/2014 08:37 גלה לנו האם ומי המוסד/הגוף שרכש מניות טאואר אתמול (ל"ת)
גילוי נאות 22/05/2014 08:56 המוסד לבטוח לאומי (ל"ת)
א.א. 22/05/2014 12:27 בורסה
מה קורה למניית כן פייט, וכן לקמדע האם הם לא ירדו מספיק . עד היכן הם רוצים לרדת. האם לא הגיע הזמן שיעלו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש