ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

רגע לפני התוצאות: אנליסטים חותכים המלצה לקמהדע ל'תשואת חסר'

מניית החברה צפויה להיסחר תחת לחץ היום כשהיא חוזרת עם פער ארביטראז' שלילי; מחיר היעד משקף דאונסייד של כ-8%
מפעל קמהדע, צילום: יח"צ
מניית {קמהדע} חוזרת לבורסה בתל אביב היום עם פער ארביטראז' שלילי, כאשר המשקיעים עדיין מצפים לפרסום תוצאות הניסוי הקליני החשוב. אנליסטים מעריכים שהצלחה בניסוי תביא לזינוק של עשרות אחוזים בשווי החברה, ואילו כישלון יוביל לנפילה חדה במניה.

אבל מסתבר שיש אנליסטים שכבר עכשיו מאמינים שהחברה מוערכת יתר על המידה - בחברת המחקר Zacks הורידו אמש את מחיר היעד ואת המלצתם למניית קמהדע. האנליסטים מחזיקים כעת בהמלצת '' למניה, עם של 12.7 דולר - דאונסייד של כ-8%.

הניסוי המדובר הוא מחקר במשאף משלב 2/3 של ניסוי קליני באירופה בתרופה לטיפול במחלת החסר הגנטי בחלבון אלפא-1 אנטיטריפסין הגורם למחלת AATD או נפחת ריאות תורשתית.

בשבוע שעבר פרסמה החברה את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה. ההכנסות גדלו ב-5% ל-13.2 מיליון דולר ובשורה התחתונה נרשם הפסד של 2 מיליון דולר (0.09 דולר למניה), לעומת הפסד של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד מעל התחזיות (0.03 דולר למניה).

החברה צפויה לפרסם תחזיות לשנת 2014 לאחר פרסום תמצית התוצאות מהניסוי הקליני שלב 2/3 באירופה במוצר ה- IH AAT לטיפול בחולי AATD.
מניית קמהדע (US), גרף שנתי
מניית קמהדע (US), גרף שנתי
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    קמדע חזקים !יש להם מפעלים ענקיים בקריית גת או סמוך לה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 14/05/2014 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    כתבה מטומטמת
    נותן בראש 13/05/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איך ביזפורטל מפרסם כתבה כלכך מגמתית שאין בה שמץ של ביסוס???.."אנליסטים"???????..בסך הכל איזה מישהו גורם חוץ שלך תדע מה היתה מגמה שלו..כי הרי התוצאותעדיין לא פורסמו אני אישית יצרתי קשר הבוקר עם חברת קמהדע והם הכחישו נמרצות שבכלל היה פרסום של תוצאות....הכתבה בפירוש מגמתית ואני אפילו חושב שמישהו פשוט רוצה לאסוף מכל מיני פחדנים שאולי הוא הצליח להבריח
    סגור
  • 13.
    חדשות טובות לקמהדע אם נסתמך על סטטיסטיקה של זקס
    מדען 13/05/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    השניים מביאים לדוגמה את התוצאות של המחקר שבוצע על ההמלצות של חברת הדירוג סטנדרד אנד פורס (S&P) וזאקס (Zacks). לדעתם, אלו שתיים מהחברות שלגביהן ניתן לראות בצורה ברורה למדי כי לא קיים קשר בין ההמלצות לבין ביצועי המניות בפועל - עד כדי כך שלעתים היה מדובר בקשר הפוך של ממש.
    סגור
  • 12.
    היכונו! שלא תגידו "למה לא הייתי בחגיגה"
    יוסף קארו 13/05/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כתבה מגמתית, רוצים לקנות בזול אז מנסים להוריד הערך במסכת שטויות. קמהדע הולכת לרשום הצלחה מטורפת, תוצאות מסחררות. מידע פנימי. אני בכל אופן קניתי לא מעט :)
    סגור
  • כן האא? מידע פנימי... כל הזין לך! (ל"ת)
    shay817 18/05/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    קמהדע עלי והצליחי אוהבים אותך
    אנונימי 13/05/2014 09:58
    הגב לתגובה זו
    13 1
    תתביישו לכם ביזפורטל לאפשר להדפיס כתבה מגמתית כזאת ערב פרסום תוצאות של נסוי חשוב , כתבה שטחית בלתי מבוססת , עם נסיון עלוב להוריד את השער באופן מלאכותי ללא כל קשר לנסוי כתבה זו היא ברמת הוצאת דיבה והכפשת החברה. האם באמת אפשר לרשום הכל חופשי חופשי בלי ביקורת??? היכן האחריות שלכם ביזפורטל?
    סגור
  • 10.
    מי עדיין רוצה לקנות בזול את המניה? (ל"ת)
    דדה 13/05/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 9.
    הרבה הצלחה לקמדע !!עלו והצליחו !! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/05/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 8.
    ממש בדיחה
    garazi 13/05/2014 09:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לפני תוצאות משמעותיות למניה הורדת המלצה רוצים לקנות בזול לא למכור אני חמש שנים במניה משער 2000 לא מוכר מניה טובה לפנסיה בהצלחה למחזיקים בעהש"תוצאות חיוביות
    סגור
  • 7.
    עובד בקמהדע
    יוסי 13/05/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חחחחחח ברור שהניסוי הצליח צפי לטיסה לחלל
    סגור
  • 6.
    קמהדע
    מוניק 13/05/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אז זקס אמרו. במידה ויהיו ירידות אכנס בה בכל הכח.
    סגור
  • 5.
    על הרשויות לבדוק האם זה לא על גבול הפלילי
    יריב 13/05/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    המלצה ברגע הזה יש לחקור לעומק
    סגור
  • 4.
    איפה הייתם עד עכשיו ? למה דקה לפני פרסום התוצאות?
    גועל נפש 13/05/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    15 0
    זה נסיון בולט להטות דעת אנשים בדקה ה90 - ממש מגעיל
    סגור
  • 3.
    ההרגשה שלי שיש הצלחה בניסוי והולך להיות שמח ומבטיח (ל"ת)
    ציון 13/05/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 2.
    מעניין למה הכתבה מפורסמת יום לפני פרסום התוצאות
    אנונימי 13/05/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ממש לא מיקרי ,מריח ממש לא טוב האם אין כאן נסיון להעיף ידים חלשות ??? העיתוי של הכתבה ממש מבייש
    סגור
  • 1.
    הורדת המלצה לפני התוצאות? חחחחחחחחחחחחחח
    ff 13/05/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ואין לי קמהדע אבל בחיאת אין בושה?!?!??!?!
    סגור