ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א לא זזה: המעו"ף ות"א 75 נותרו יציבים, 2 מניות ביומד צנחו

מדד מניות הבנקים עלה 0.8%, טבע איבדה 2.7%, דלק קבוצה טיפסה 2.6%. מחזור המסחר היה עלוב ועמד על 641 מיליון שקל
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר ביציבות ובשינויים מינוריים בלבד במדדים המובילים. הסגירה החיובית בוול סטריט בסוף השבוע תמכה, מניית טבע 0% טבע 4,770 0% טבע בסיס:4,770 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העיבה בשל פער ארביטראז' שלילי שהתאזן בעזרת מניות הבנקים.

מדד ת"א 35 -27.24% מדד ת"א 35 1,031.47 -27.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סגר ביציבות וירד 0.03% לרמה של 1,371 נק', מדד ת"א 90 -0.47% מדד ת"א 90 1,073.79 -0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.02% ו מדד ת"א בנקים-5 -27.54% מדד ת"א בנק 1,309.21 -27.54% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף 0.82%. מחזור המסחר התסכם ב-641 מיליון שקל בלבד והיה נמוך מאוד - אופיינית לימי ראשון.

בצמד ימי המסחר האחרונים בוול סטריט (חמישי ושישי) הוסיף מדד הדאו ג'ונס 'ונס כ-0.4%, ה-S&P500 ננעל ביציבות והנאסד"ק התחזק ב-0.1%.

בין המניות הבולטות היום אפשר לציין לחיוב את דלק קבוצה 0% דלק קבוצה 51,230 0% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטיפסה 2.64%, דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 927.1 0% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה 1.4% ואת {אבנר יהש} שעלתה 1.46% על רקע גיוס אג"ח מוצלח בסך 2 מיליארד דולר. מנגד, 2 מניות ביומד בלטו לשלילה בנוסף ל טבע 0% טבע 4,770 0% טבע בסיס:4,770 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 2ץ7% על רקע פער ארביטראז' שלילי. הראשונה היא תראפיקס ביו 0% תראפיקס ביו 46.3 0% תראפיקס ביו בסיס:46.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה 17.55% על רקע הנפקה משנית מאכזבת בשבוע שעבר. קומפיוגן 0% קומפיוגן 931.8 0% קומפיוגן בסיס:931.8 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרה עם פער ארביטראז' שלילי של 6.5% וסיימה בירידה של 6.9%.

באירופה התפרסמה ביום חמישי האחרון החלטת הריבית שנשארה ללא שינוי ברמה של 0.25%. קצת לאחר מכן קיים יו"ר הבנק המרכזי, מריו דראגי, מסיבת עיתונאים בבריסל. דראגי הדגיש כי הצמיחה המתונה נמשכת והעביר ביקורת צינית על אלו הדוחקים בו להתחיל בתוכנית הקלה כמותית, אולם מאוחר יותר אמר שאם נתוני האינפלציה ימשיכו לאכזב, ה-ECB מוכן להתחיל בתכנית כזו כבר ביוני הקרוב.

חמישי האחרון בתל אביב

הבורסה בתל אביב ננעלה ביום חמישי במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים מתונות. מדד ת"א 25 טיפס ב-0.3% ל-1,372 נקודות, מדד ת"א 75 ירד ב-0.03% ומדד ת"א בנקים הוסיף 0.5%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.19 מיליון שקל.

שווקים גלובליים

המסחר בבורסות המובילות של אירופה ננעל בסופ"ש בירידות שערים. הפוטסי הבריטי השיל 0.35%, הדאקס הגרמני איבד 0.27%, הקאק הצרפתי נסוג ב-0.67%, הבורסה במילאנו צנחה 1.56% והבורסה במדריד השילה 0.98%.

המסחר בבורסות המובילות של אסיה ננעל ביום ו' במגמה מעורבת. הניקיי היפני הוסיף 0.25%, הבורסה בשנחאי השילה 0.21%, הבורסה בהונג קונג טיפסה 0.12% והקוספי הקוריאני הוסיף 0.31%.

מניות במרכז

המניה של דלק קבוצה 0% דלק קבוצה 51,230 0% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רכזה עניין רב על רקע ההצלחה הענקית שנרשמה בהנפקת האג"ח שערכה לטובת מימון מחדש של פרוייקט 'תמר'. השותפות {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 927.1 0% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימו גיוס של 2 מיליארד דולר ממשקיעים מוסדיים בארה"ב, אירופה וישראל. היקף הביקושים בהנפקה, כפי שנחשף ב-Bizportal עמד על 14 מיליארד דולר.

מניית תראפיקס ביו 0% תראפיקס ביו 46.3 0% תראפיקס ביו בסיס:46.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בנפילה חדה לאחר שהודיעה בבוקר יום שישי על תוצאות ההנפקה שנערכה בחמישי, בה ביקשה למכור 5.5 מיליון מניות וסכום דומה של אופציות מסדרה 3 ומסדרה 4 במחיר 95 אגורות. בפועל התקבלו רק 29 הזמנות לרכישת כ-30 אלף יחידות. כישלון ההנפקה הביא לכך שהגיוס הכניס לקופת החברה רק 2.86 מיליון שקלים (ברוטו), לעומת 5.2 מיליון שביקשה לגייס.

מניית אופקו הלת' 0% אופקו הלת' 1,676 0% אופקו הלת' בסיס:1,676 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת בת"א פחות משנה ומרכזת כבר שבועות ארוכים את היקף השורט הגדול באחד העם, והפער רק הולך וגדל משאר מניות המדד. בשבוע החולף (שהסתיים ב-1 במאי) זינקה פוזיציית השורט על המנייה בכ-40% לסך של 319 מיליון שקל, המהווים 40% מהיקף השורט על כל מניות מדד המעו"ף שעומד על 813 מיליון שקל.

מניית טבע 0% טבע 4,770 0% טבע בסיס:4,770 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין בעקבות דיווחים על כך שענקית התרופות הישראלית בוחנת רכישת חברת תרופות הודית בשם, Cipla, תמורת 6 מיליארד דולר.

המניה של חברת התוכנה, נייס 0% נייס 29,860 0% נייס בסיס:29,860 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המשיכה לאבד גובה על רקע פרסום תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2014. בשורה העליונה החברה רשמה הכנסות (על בסיס non-GAAP) של 229 מיליון דולר - עליה של 1.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה נרשמה ירידה קלה, כשהרווח הנקי (non-GAAP) עמד על 34.8 מיליון דולר ירידה של 7.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(132):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 79.
    קדימה אופקו קדימה פריגו הייידדדההההה
    אנונימי 11/05/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יאללה אופקו יאללה פריגו קדימה מזור צפונה צפונה!!!!!!!
    סגור
  • 78.
    אופקו הלת' יאללללללההההההה (ל"ת)
    אנונימי 11/05/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 77.
    מדוע את זה לא מציינים
    ????? 11/05/2014 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מניית רציו שעלתה 2.75
    סגור
  • 76.
    גבעות-איש היה בישראל גיורא איילנד הוא היה גיבור חמדן
    ראל00000026 11/05/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מונה ע"י טוביה החולב הוא מבין בנפט (בהשראת גבעת חלפון )חמדן רוצה רק כסף ולא מעניין אותו המשקיעים
    סגור
  • 75.
    מניות למחר
    עופרה 11/05/2014 17:16
    הגב לתגובה זו
    2 11
    אלו המניות שיעלו מחר טאאור רמי לוי נאוי המשביר 365 כהן פיתוח ניבדוק מחר אם צדקתי.
    סגור
  • 74.
    ירידה מ 1367 תוביל כנראה ל 1335-40 (ל"ת)
    שבי 11/05/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • האם
    שבות 11/05/2014 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    950...760..630.. 511.4 אלו מילים או ספרות גסות? תשאלו למה דווקא 511.4.. כי שם זה יעצר. ממוקמות שם פקודות קנייה בעשרות מליארדי שקלים. התסריט הלא הזוי יסתיים בדיוק ב ט' תשרי תשע"ה..ומשם תתחיל זחילה כלפי מעלה.
    סגור
  • 73.
    כארמה למחר
    עופרה 11/05/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 8
    העולות- רמי לוי....נאוי...סאמיט.....המשביר....כהן פיתוח. ניראה כמה מתוך 5 מניות מחר יעלו. ניהיה בקשר
    סגור
  • לעופרה
    אנונימי 11/05/2014 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ניראה מחר אל מה השחצנות.
    סגור
  • 72.
    כולם עברו לצעוק ירידות ורק שלמה מעוז אומר עליות
    נגד הזרם 11/05/2014 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמר אופקו תעלה היא ירדה . רמי לוי שורט היום עלתה . סלבריטאים זה רוח?
    סגור
  • טען עוד
  • שלמה צודק ואם אתה קונה מניה ליום אחד אז אתה לא מבין
    אנונימי 11/05/2014 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כלום בבורסה רמי לוי עלה היום כי כל הזרים זרקו סחורה לפראיירים שחושבים שהם יעשו סיבוב אבל לא יודעים שלא קונים סכין נופל ותראה שהמניה תמשיך לרדת בקרוב היא לא קרובה אפילו לתחתית לגבי אופקו הוא צודק שזה הזמן לקנות בזול ואי אפשר לתזמן על הנקודה של שינוי מגמה אבל אופקו נראת מצוין להתחלת עליות היום המעוף לא עלה בגלל טבע עם משקל כבד על המדד שירדה כמעט 3 אחוז אבל הכיוון הוא למעלה וברור ששלמה יודע בדיוק מה הוא אומר אני לפני שנה קניתי תיק השקעות בדיוק לפי ההמלצה שלו בלילה כלכלי ועשתי בחצי שנה 20 אחוז רווח האיש מבין בכלכלה כנ"ל מאיר ברק תותח
    סגור
  • 71.
    מלאנוקס
    מלאנ 11/05/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מלאנוקס לפני עליה חזקה ה 30 דולר זה הסוף
    סגור
  • 70.
    מתי הבימד יעצור מההתרסקות שלו ? ?
    גורביץ הקשקשן. 11/05/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמו תמיד ניכנסתי בשיא. 100000 שקל הפסד.
    סגור
  • אני 20,000 ש"ח הפסד! (ל"ת)
    ניקי תחת 11/05/2014 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 69.
    תנועה חדה לפנינו (ל"ת)
    המחשב 11/05/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • לאיזה כיוון החדה שלך? עליות או מבולות (ל"ת)
    תנועה מגונה 11/05/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אתה צודק וגם מאיר ברק באותם מילים
    השואל 11/05/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא ברבע מילה פלט מטה...אתה לא מעז להגיד אפילו רימזון לאיזה כיוון? לי ברור מאד ונקטתי בכל הפעילויות הדרושות לשם כך.
    סגור
  • 68.
    תלמה אליגון רוז ודפנה אילת.
    1...120 11/05/2014 14:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איזה יום שמח לי היום...איזה יום... יום של הפתעות העולם מלא ניסים ונפלאות איזה יום
    סגור
  • 67.
    ישבתי בכייף שלי בשדה בין הפריחה המשגעת
    שאול וצחי מיצהר 11/05/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יחד עם אחיינו אחמד ומוחמד מהישוב הסמוך. דיברנו פוליטיקה ואף ניתחנו יחד כמה שירים של המשוררת רחל. בין לבין בלסנו מהמטעמים שהביא אחמד מהאהל שלו. ממש ליקלקנו את האצבעות. כמה אהבה הוא השקיע בהכנות..היה מעולה. הוא מרחם עלינו שעדיין לא קיבלנו החלטה סופית אם לקנות או למכור. סיפר שמכר הכל וקנה עוד 1000 כבשים שיניבו לו ים דינארים ירדנים בזמן הקרוב. הוא לוחץ עלי ואני חושב שאני הולך להעיף את כל השטויות שיש לי בתיק. יאללה מעאסללמה.
    סגור
  • חשבתי שמכרת כבר הכל מזמן. (ל"ת)
    שולה שלשולה 11/05/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לשולה
    שאול 11/05/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    6 0
    1)לא יפה לשאת כזה שם. יש לי קשרים במשרד הפנים ואפשר שנלך מחר להחליף השם. 2)תודה על העניין שאתם מגלים בהשקעותי..אכן, מכרתי בחודשים אחרונים הרוב. 3)בימים אלו אני מנקה את היתרות הקטנות שנישארו לי בסך 72.6 מליארד שקלים. אני בשאיפה להגיע ריק ונקי לקראת הנפילה. 4)תבורכו והצליחו בכל.
    סגור
  • 66.
    טאואר
    משה 11/05/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    7 3
    טאואר כיום המניה העדיפה ביותר בשוק טאואר הולכת להפתיע בגדול בשנה הקרובה ושימו לב אנשים הפנימו ולא משחררים סחורה השורטיסטים בלחץ והולך להיות שורט סקוויז אדיר בהצלחה למחזיקים וכל הכבוד לראסל המנכ"ל על ההיתנהלות.
    סגור
  • 65.
    אנונימי
    וטרינר אלכס 11/05/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התור שלך היום ב15000. נא לדייק. איבחון במקום. התייעצתי בקשר למה שכתבת ליופיטר: "אתה אדם חולה בראש חחחחחח" ואף אחד לא הבין מהיכן האיבחון שלך ומה פרוש חחחחח. בביקור שלך בצהריים אצלי הכנתי לך להשתלה מוח של עגל יד ראשונה במצב טוב 15 שנה על הכביש(על הסלעים) נא לדייק.
    סגור
  • נכון
    גידי 11/05/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש כאן איזה אנונימי שמשפריץ שטויות בקצב. לא מבין כמה בן אדם יכול להיות סתום.
    סגור
  • 64.
    לא לשכוח קנו פלוריסם תזנק ב 67 אחוז קנו ביוליין-ב 142 א (ל"ת)
    אדיר 11/05/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 63.
    רק בבילון מכפיל רווח אדיר
    פוליק ש. 11/05/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היזדמנות קניה לאחר שהורידו אותה בכוונה
    סגור
  • זה לא היה בכוונה
    גמזו 11/05/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זאת הייתה טעות מצערת. רציתי לקנות בחצי מחיר שהציעו לי. אבל, אני לא מצטער, כי היום מציעים לי בשליש מחיר. בהצלחה לי ולך.
    סגור
  • 62.
    מה עם בנק דיסקונט יחצה היום את 640? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כן ולא
    בנק של עולי עיראק 11/05/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    או שיחצה את 740 או שיחצה את 340. יושבעם להחליט כרגע. יופיטר, זה אתה שהצעת לצילי נישואין? ילדה יפה ועשירה, כדאי לך.
    סגור
  • לכן ולא- אתה ממש גזען . תחצה את הכביש ולך לבנק לאומי
    מנהל בנק של עולי בבל 11/05/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בנק מעפן של פולנים
    סגור
  • 61.
    כל פעם שאתם רושמים ת"א מחפשת כיוון היא יורדת (ל"ת)
    אבי 11/05/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 60.
    הודעה במאיה
    נטקס 11/05/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נטקס-הושלמה מכירת NETEX וKAFE בישראל,הרוכשת העבירה יתרת תמורה
    סגור
  • 59.
    מבולת
    אחמד 11/05/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מבולת גדולה
    סגור
  • מבולת כי הראש שלך לא מחובר לגוף מסכן מבולת עליך (ל"ת)
    לאחמיד מוחמד 11/05/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מה אני אגיד לכם
    שאול מיצהר 11/05/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אחמד תמיד צודק. הוא אומר שיהיה שלום, אחווה ואהבה בין העמים ותיראו שזה יתקיים. הוא אומר מפולת. תיראו שהוא יהיה צודק.
    סגור
  • לך תרסס גרפיטי ביצהר ותכתב מבולת מבולת מבולת (ל"ת)
    לשאול מיצהר 11/05/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יא סתום
    שאול 11/05/2014 17:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני לא מרסס אצלנו בבית ביצהר. אנו מרססים אצל הערפים בכפרים, ואף אצל יפי הנפש בכפר שמריהו והרצליה. אם תרצה, אצייר על ביתך, כל יצירה שלי נמכרת בכעשרה מליון דולר, כדאי לך.
    סגור
  • 58.
    דלק קבוצה
    חתמזלו 11/05/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 21
    כפי שחזיתי אתמול יש כרגע עליות נאות בדלק קבוצה (ראו תגובה מס 4) לגבי המשך השבוע ימשכו העליות במניות הגז שבוע טוב למשקיעי דלק!!!!!!!!!!!
    סגור
  • אני עבייאד(יענו לבן) אבל גם הערבית המקומית שגורה בפי
    1...120 א..ת 11/05/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשפת אם. הכינוי שאתה משתמש, אני חושב בטעות או חוסר ידע, הוא חלק ממשפט בערבית מרוקאית מדוברת שפחות שגורה בפי. אבל, תחמיזלו וקאעסר וואהלו, משמעותם: שיפלו לך המזל והמכנסיים...ונראה לי , שלא זאת כוונתך. יום טוב.
    סגור
  • 57.
    השוק תחת המון שורטים.... (ל"ת)
    ליאור 11/05/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 56.
    אתם הלונגיסטים הכי טיפשים בשוק-רק פוטים (ל"ת)
    מיכה 11/05/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 55.
    איך ידעת על בזק-כל הכבוד (ל"ת)
    ליאור לחיים 11/05/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 54.
    קנו פלוריסטם(כדי שאמכור) תזנק 67 אחוז (ל"ת)
    שחר 11/05/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 53.
    כל השוק תחת שורט-הוזהרתם (ל"ת)
    רפי 11/05/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 52.
    אם אינני טועה הזהרתי אתכם מכמה מניות שנופלות היום. (ל"ת)
    רפי 11/05/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 18
    סגור
  • 51.
    לא לגעת בבזק תהפך לאדומה,ולא דסקש (ל"ת)
    חיים 11/05/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • 50.
    על דשדוש שמעתם? (ל"ת)
    טל 11/05/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • עובדים עלינו בעיניים. על מה בדיוק הבנקים עולים? דשדוש.
    הצדיק 11/05/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבורסה היתה צריכה לרדת על פי כל התחזיות, והנה סוחרי המעוף "המתוקים" חייבים לשמור על המדד כדי "להאכיל" את כולם. גם מחזיקי הפוטים וגם הקולים. איזה קזינו נחמד...ואין בעל הבית לבורסה...
    סגור
  • קוראים למצב זה ,יציבות" (ל"ת)
    צילי 11/05/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אוי איזה כייף מי חזרה אלינו, המתוקה צילי
    גילי 11/05/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התעשי לנו ילד מתוקה שכמוך?
    סגור
  • 49.
    מה עם טאואר? הולכת להפתיע !!! עתיד טוב !!!! (ל"ת)
    אנליסטים 11/05/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 48.
    היום סוף לשער הנמוך ( והכבוש) של אפריקה!!!!!!!!!!
    מציאות 11/05/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    6 3
    היום ( להערכתי בלבד) מתחיל עידן חדש באפריקה , הכיוון צפונה וחזק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 47.
    להנפיק בבורסת תל אביב אך ורק חברות ריווחיות!!תנובה..טרה
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ארומה בתי קפה!!רכבת ישראל...חברת דן... חובה לאפשר לסוחרים כמונים בבורסת תל אביב אשראי למסחר גם במניות
    סגור
  • 46.
    השבוע עליות חזקות חזקות !!אחרי שבועים זוועתיים
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אמן
    סגור
  • 45.
    לונגיסטים אתם דפקטים- תקבלו בראש (ל"ת)
    מיכה 11/05/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 44.
    אמרתי לכם,רק פוטים ושורטים (ל"ת)
    עודד 11/05/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 43.
    השבוע רווחים בלי סוף אמן ואמן לכל החודש!!!!!
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:55
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אחרי שבועיים זוועתיות !!!!
    סגור
  • 42.
    השבוע אני חם חם !!!עליותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:54
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כל התיק שלי בהפסד של 400 אלף שח איידיאי ביטוח ,אשטרום נכסים,כיל,בזק,לאומי,דיסקונט א ,אלקטרה,אלקטרה צריכה,פריגו,סלקום הכל אני בהפסד נוראי הגיע העת לעליות!!!!!!!!!! אני רוצה שהתיק שלי יעבור לירוק ולא אדום!!!
    סגור
  • 41.
    שבועיים היה לי זוועה!!פשוט זוועה נקווה השבוע נשלים פערם (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 40.
    את תנובה להנפיק בבורסת תל אביב לא למכור לסינם בשום פנים
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברת תנובה מקומה בתל אביב 25 בנוסף יש לבצע הנפקות נוספות של חברות אך ורק ריווחיותֱ כמן כן הבנקים והמוסדיים חובה עליהם לספק אשראי למסחר בחברות ביתר !!!כדי להגדיל המסחר!!!ֱֱ
    סגור
  • 39.
    עליות!!!!!FULL GAZֱֱֱֱֱ אנחנו יותר מדי זמן דורכם במקום!
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הגיע העת לעליות חדות!!! דיי עם הדשדוש!! ככה ימשך אנשים יצאו לפנסיות של קצבת נכות!!! דיי לא לאפשר לשחקנים נוספים להיכנס לשוק ההון המקומי והעולמי!!!
    סגור
  • 38.
    קבוצת דלק שווה לפחות 50 מליארד שקל!!! (ל"ת)
    קבוצת דלק שווה לפחות 11/05/2014 07:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 37.
    מה יהיה היום ?שהועיים היו רעים מאוד מאוד נקווה השבוע
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 06:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נשלים פערים ונרוויח עבור השבועיים שהיו מקרטעות
    סגור
  • 36.
    השבועהשבוע של טאואר (ל"ת)
    השבוע 11/05/2014 01:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 35.
    אפריקה ישראל- המסחר בזכויות מ ת ח י ל היום !!!
    יפה 11/05/2014 00:37
    הגב לתגובה זו
    7 9
    והשער הנמוך של המניה מ ס ת י י ם היום !!!
    סגור
  • המניה תתרסק (ל"ת)
    מסחר באפריקה 11/05/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 34.
    אני מקווה שיהיה שבוע טוב ..... (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/05/2014 22:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 33.
    חברה, לדעתנו נגמר התיקון
    דודו 10/05/2014 21:27
    הגב לתגובה זו
    4 5
    תתחילו לקנות
    סגור
  • חוסבה להזריק הון דרך חברות למסחר כמוני ביקושים לאחד העם
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חייבים לגדול!!!!
    סגור
  • אמן ואמן !!אחרת אין פנסיות לציבור!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 15
    סגור
  • 32.
    טאואר פער של +3.5 עלייה
    רפולי 10/05/2014 21:26
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הולכת להפגיז!!!!!! למה עוד חצי אחוז כי באפטר עלתה עוד חצי אחוז לגבוה היומי = === 3.5 לפי גורביץ צפוייה לתת עוד הרבה!!!!
    סגור
  • 31.
    אידיבי אחזקות הולכת לטוס
    מקורב 10/05/2014 21:05
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ויום שני אידיבי פיתוח.תזכרו ממי שמעתם..
    סגור
  • 30.
    השורטיסטים בטאואר הולכים לחטוף חזק השבוע (ל"ת)
    ראסל 10/05/2014 20:45
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • קדימה אופקו הלת' רק עליות
    אנונימי 10/05/2014 22:50
    הגב לתגובה זו
    2 5
    פריגו צפונה אופקו הלת' עליות חזקות
    סגור
  • 29.
    התחילה הפריצה מעל 3500 (ל"ת)
    טטאאואררררר 10/05/2014 20:39
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 28.
    אקס טי אל-מסחר מוזר ביותר בניו יורק
    חגי 10/05/2014 20:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פתאום באמצע המסחר ביקושים ועליות של 16 אחוז (25 ארביטראז) ואז נסיגה וסגירה במינוס 13 אחוז (5 ארביטראז) מישהו יודע משהו?
    סגור
  • 27.
    אף מילה לא נאמרה על תנובה העיסקה תיסגר השבוע
    מבטח שמיר 10/05/2014 19:49
    הגב לתגובה זו
    3 9
    זה כמעט ודאי. נשאר רק מאיר שמיר שפוסח על שני הסעיפים ולא החליט אם הוא נשאר עם הכלה או בורח עם הכסף. זהבית הפלפלית לעומת שמיר המלפפון החמוץ .
    סגור
  • 26.
    המוסדיים חייבים לתת יד לחברות למסחר באחד העם!!!!
    יופיטר שוקי הון 10/05/2014 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 15
    מאיפה אני אגייס הון אם לא מהם? הכסף בידם!!! אני מנסה לגייס 100 מיליון של אגח להזרקה לתא 100 סיוע בבקשה יופיטר שוקי הון | 15:28 10/05/14 972532855155 יש לי חברה למסחר בבורסת תל אביב כרגע אני מנהל 6 מיליון שח 2 מיליון שלי 4 מיליון של הבנק אך ברצוני לגדול לגדול!!! בבקשה סיוע מכל מי שיכול!!! יש לי תאגיד יופיטר שוקי הון בעמ
    סגור
  • אתה אדם חולה בראש חחחח (ל"ת)
    אנונימי 10/05/2014 21:37
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • מספיק כבר לגייס מליונים ואחכ לבכות שאתה בהפסד
    למליונר 10/05/2014 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בשביל מה אתה צריך לגדול? תגדל בכסף שלך ותפסיק להיות כמו לבייב הממונף . תסתפק כבר במה שיש לך. תגדל עם מה שיש לך למה שיתנו לך עוד כסף? פה אף אחד לא יעזור לך. גם מי שמוסגל לא יעזור לך. זה לשים כסף על הימורים. תפסיק כבר להתחנן
    סגור
  • חובה להגדיל השחקנים בשוק ההון כמוני אחרת הפנסייה תהיה
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קצבת נכות!!! בדוק וראה שאני צודק!!! יש בצורה אחראית לבצע הנפקות אך ורק!!לחברות ריווחיות ויציבות הנפקה בבורסת תל אביב כמו תנובה!!חברת דן!!!טרה!! כמו כן יש להגדיל את תל אביב 25 ל 30 ותל אביב 100 ל 120 חובה לגדול לגדול לגדול לגדול!!!!אחרת אין פנסיות!!!!!!!!!!! אנשים יצאו לפנסיות של קצבת נכות!! וזה לא אני ולא אתה רוצים!! אסור להכניס לשוק ההון כלומר בורסת תל אביב חברות קיקיוניות כמו אופקו רק חברות ריווחיות מאוד מאוד!!!
    סגור
  • חובה להגדיל את השחקנים השוק ההון !!כמוני!!!
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חובה להגדיל את השחקנים בבורסת תל אביב !המוסדיים חייבים לתת יד לחברות למסחר באחד העם!!!! מאיפה אני אגייס הון אם לא מהם? הכסף בידם!!! אני מנסה לגייס 100 מיליון של אגח להזרקה לתא 100 סיוע בבקשה יופיטר שוקי הון | 972532855155 יש לי חברה למסחר בבורסת תל אביב כרגע אני מנהל 6 מיליון שח 2 מיליון שלי 4 מיליון של הבנק אך ברצוני לגדול לגדול!!! בבקשה סיוע מכל מי שיכול!!! יש לי תאגיד יופיטר שוקי הון בעמ
    סגור
  • 25.
    חברה,שבוע טוב.....
    יופיטר שוקי הון 10/05/2014 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אני מנסה לגייס 100 מיליון של אגח להזרקה לתא 100 סיוע בבקשה יופיטר שוקי הון | 15:28 10/05/14 972532855155 יש לי חברה למסחר בבורסת תל אביב כרגע אני מנהל 6 מיליון שח 2 מיליון שלי 4 מיליון של הבנק אך ברצוני לגדול לגדול!!! בבקשה סיוע מכל מי שיכול!!! יש לי תאגיד יופיטר שוקי הון בעמ
    סגור
  • 24.
    יש לי הרגשה שפריגו ואופקו יעלו הרבה בקרוב
    נו באמת 10/05/2014 19:35
    הגב לתגובה זו
    6 3
    איזה אידיוט מי שהימר שורט על אופקו היא תדהר קדימה בחודש הקרוב אופקו תעלה לפחות שמונה אחוז עד יוני
    סגור
  • חברים יקרים, אופקו הלת' עולה עולה עולה !!!!!! (ל"ת)
    אנונימי 10/05/2014 22:50
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • למה שאופקו תעלה ולמה 8% אולי 7%? אולי 5% ..?????? (ל"ת)
    נו באמת נו נו נו 10/05/2014 21:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • צודק
    אנונימי 10/05/2014 21:23
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אופקו מניה טובה מאוד גם פריגו כזאת
    סגור
  • 23.
    את מי מעניין השורט על אופקו בכלל? היא תעלה בגדול השבוע
    דניאל 10/05/2014 19:33
    הגב לתגובה זו
    4 14
    אופקו חברה מצוינת עם ניהול נהדר והמניה צפויה להגיעה לשיא שנתי מחדש , אני קונה מחר אופקו בסכום משמעותי
    סגור
  • 22.
    אופקו הלת' רק צפונה
    משקיע מנוסה 10/05/2014 19:30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אופקו תעלה ואז יהיה שורט סקוויז אגרסיבי והמניה תעלה עוד יותר , אופקו הלת' בוודאות בדרך למעלה והשורטיסטים ישלמו מחיר כבד
    סגור
  • 21.
    מה קורה עם אפריקה (ל"ת)
    אב 10/05/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 20.
    מה קורה (ל"ת)
    אפריקה 10/05/2014 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 19.
    לכו תלמדו כלכלה אחר כך אולי תצליחו להרוויח
    רמי 10/05/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אן לכם סכוי להרויח פה תברחו לצרפת הרצות הברית לסקנדנביות איפו שהגנבים לא מגבלים אותכם הרי כול שבוע זה פותח בירידות גם אם הבורסה עולה באירופה והרצות הברית מאז שיצאו האופציות השבעיות זה הולך ונהיי גרוע רק הממש חכמים יודעים אך לשחק עם הלבנים בשוק האון והאוצר מישהו הצליח להרויח כסף באופציות שבועיות חוץ מהמוסדיים שהם יד אחד על המשקיע הקטן תצאו מהשוק הזה הבורסה כבר 4 שנים באותם שערים התם לא מבנים שפה הכול רקוב מלמעלה מביבי ולפיד ועד בנט וליברמן תיתעוררו התם רדומים
    סגור
  • לך תלמד לכתוב עברית
    אליעזר בן יהודה 11/05/2014 00:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה טעויות כתיב יש לך ,אליעזר בן יהודה מתהפך בקיברו.
    סגור
  • לך תלמד לכתוב עברית
    אליעזר בן יהודה 11/05/2014 00:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה טעויות כתיב יש לך ,אליעזר בן יהודה מתהפך בקיברו.
    סגור
  • איפה למדת כלכלה? ואיפה למדת לכתוב?
    לרמי 10/05/2014 21:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרצות הברית = ארצות הברית. נהיי = נהיה. התם = אתם. הכל פה רקוב ? העם אשם לא ביבי לפיד בנט. חכה לבחירות הבאות נגיע מכלום לשום דבר.
    סגור
  • 18.
    מה עם מניית דלק רכב?אני מחזיק בה וירדה המון!
    יופיטר שוקי הון 10/05/2014 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אני מנסה לגייס 100 מיליון של אגח להזרקה לתא 100 סיוע בבקשה יופיטר שוקי הון | 15:28 10/05/14 972532855155 יש לי חברה למסחר בבורסת תל אביב כרגע אני מנהל 6 מיליון שח 2 מיליון שלי 4 מיליון של הבנק אך ברצוני לגדול לגדול!!! בבקשה סיוע מכל מי שיכול!!! יש לי תאגיד יופיטר שוקי הון בעמ
    סגור
  • דלק רכב לפחות נותנת דיבידנד (ל"ת)
    יופיטר 10/05/2014 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • דלק רכב היתה נעה בין 38--40 שח משום מה היא ירדה חזק למה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/05/2014 07:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 17.
    אופקו השבוע תעלה עוד שווה לקנות בזול למי שרוצה מניה
    שלמה מעוז 10/05/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
    7 5
    לשורט ממליץ על רמי לוי תמשיך בדרך למטה עד שער 12000 לפחות עצרנו לקחת אוויר להמשך עליות ל1500 כמו שאמרתי לפני שבועים אג"ח ימשיך לעלות בטווח הקצר והבינוני
    סגור
  • אופקו? הכי טובה בבורסה
    אנונימי 10/05/2014 22:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני קונה מניות אופקו הלת' בטירוף
    סגור
  • הכוחות ממש מנוגדים מצד אחד הזרים שמאמינים במניה
    רמי לוי 10/05/2014 21:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    וקנו הרבה ומצד שני הישראלים החוצפנים בשורט. שתרד כבר אני אקנה בשער 12100
    סגור
  • 16.
    יום א' עליות של 0.5-0.7% לפחות !!
    זכרוני 10/05/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    13 5
    בניגוד לביזפורטל הרואי שחורות בדרך כלל מחר מדד המעוף מסיים חיובי . שבוע טוב לכל בית ישראל .
    סגור
  • 15.
    השבוע נראה עליות באחד העם?מצבי יופיטר שוקי הון עגום! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/05/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יוביטר
    בחור מדרפור 10/05/2014 20:10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אם יהיה עליות , זה גרוע. אם יהיה ירידות, זה גרוע מאד. בחר מה יותר משתלם לך, גרוע או גרוע מאד. חוץ מזה, עזוב את הבורסה , זה מקור לצרות. קח לך אישה ובנה לה בית.
    סגור
  • 14.
    מתי תבינו
    בנימין 10/05/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אני כבר מציין את זה פה בערך שנה . אבנר ודלק קידוחים במגמת עליה .זה כל כך ברור
    סגור
  • 13.
    העבירו לכם מסר בנוגע לאופקו תמכרו מהר ועזרו נא
    אורי גלר 10/05/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לעשות שורט מהיר על אופקו למרות שעלתה 2.87 !!!!!!
    סגור
  • היידה אופקו הלת'!!!!!!
    אנונימי 10/05/2014 22:49
    הגב לתגובה זו
    1 11
    קדימה אופקו לעלות רק עליות פריגו מזור רובוטיקה ואופקו חזק צפונה היידה!!!!!!
    סגור
  • מניה טובה מאוד רחוקה מהשיא שלה
    אנונימי 10/05/2014 19:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אופקו הלת' עוד תעלה צפונה עד לשיא השנתי ואתה כדאי שתסגור את השורט כי רק הפסדים יהיו לך
    סגור
  • אני לא בשורט על אופקו. הכתב בשורט על אופקו ראה
    אורי גלר 10/05/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה נכתב על אופקו בכתבה.
    סגור
  • אופקו בדרך למעלה
    אנונימי 10/05/2014 19:23
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אופקו חברת תרופות מצוינת וצפויה לעלות הרבה מאוד
    סגור
  • 12.
    טאואר חוזרת עם פער חיובי של 3% !
    כלכלן צפוני 10/05/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    7 3
    השבוע פירסום דוחות ועידכון תחזיות. יש מצב שחוזרים למסלול העליות אחרי המימושים בחודש שעבר.
    סגור
  • 11.
    ביקושים פי 7 לדלק ואבנר. האם התמחור הנוכחי כל כך נמוך?
    נאור 10/05/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ביקושים אדירים
    סגור
  • אכן כן,תמחור מניות תמר וליוויתן נמוך משמעותית!!
    משה 10/05/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הערך האמיתי של משאבי הגז בתמר וליוויתן הינו לפחות פי שמונה מהערך המחושב לפ מחירם הנוכחי,אי הודאות אפסי ,שיעור ההיוון לא ריאלי(פי 10 מהנדרש) , לכן יש מקום לקפיצת ערך של למעלה מ200 אחוז(זהיר) ממחירם הנןכחי בבורסה.
    סגור
  • גורביץ נתן המלצה לגז זה יתרסק בטוח (ל"ת)
    jkf 10/05/2014 19:39
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 10.
    תביאו את שלמה מעוז נשמע מה הוא אומר עכשיו על אופקו (ל"ת)
    אופקו 10/05/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מה זה תביאו?
    נאג'י 10/05/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
    16 4
    מה הוא חבילה? ודבר שני הוא מכין קובות ליום ראשון ולמשך השבוע. הוא היודע שלא יהיה לו זמן אחר השבוע כיוון שיביב עסוק במכירה היסטרית של הסחורה מתוך כוונה להיות ראשון ולא להתקע עם כל הקלקילת.
    סגור
  • עירקי זה לא קובות זה סוחרים מעולים וחכמים. רואי חשבון
    לנאגי 10/05/2014 19:46
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מעוז אמר עליות . גורביץ עבר לירידות נראה מי צודק לדעתי העירקי
    סגור
  • הוא קומפקטי מתנייד מהר לכל מקום. הוא גם אמר שהבורסה
    לנאגי 10/05/2014 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 6
    תעלה . הוא לא מוכר סחורה בהיסטריה רק סוחרי השורט של אופקו ימכרו בהיסטריה. הבורסה מחר תעלה
    סגור
  • 9.
    השורט נועד לווסת את הקזינו הלאומי. אופקו לא תרד
    אופקו 10/05/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    להפך, היא תעלה . טבע תרד . אין צורך לווסת את הקזינו
    סגור
  • 8.
    ירידות
    הבורר 10/05/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 5
    המעוף הולך ל1350תחנה ראשונה,אחרכ נבקר כנראה ב1270 .אנני מגיב לעיתים קרובות ,אבל תיזכרו את התגובה הנל ואל תגידו לא ידענו....לשים לב לכלי שאמורה לפרוץ ולבבילון שאמורה לפרסם הודעה בקרוב ולתקן לפחות עד 1000 1250 .
    סגור
  • מה כבר בבילון יכולה להודיע? (ל"ת)
    המברר 10/05/2014 17:21
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • חוזים חדשים
    הבורר 11/05/2014 03:47
    הגב לתגובה זו
    2 12
    בבילון תפרסם חוזים חדשים ממרכז אמריקה,ועל התקדמות משמעותית בפיתוח מנוע חיפוש החדש.הדבר האחרון שאפשר לומר על נועם לניר שהוא מטומטם ,האיש גאון ולא סתם סירב להצעת המכר.בעוד כמה חודשים אנשים יבכו שלא קנו בבילון, אני אישית מושקע שם 60kומתכוון להגדיל החזקה בעוד לפחות 50k ,אני מושקע בערך משער 720 ואני בטוח בחברה ובהמראת המנייה תוך זמן קצר ,,,,
    סגור
  • 7.
    צפויה לרכז עניין כי יש שורט עליה? פשוט חוצפה לציין זאת
    אופקו 10/05/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    8 5
    איזה עניין יש פה? חוץ מלהפחיד את המשקיעים שימכרו מהר והשורטיסטים ירויחו? ביזפורטל משוחדים . כתבה לא מקצועית ולא מהוגנת
    סגור
  • אופקו מניה הכי טובה היום בבורסה
    אנונימי 10/05/2014 19:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רחוקה מהשיא שלה ותעלה צפונה הרבה מאוד השנה
    סגור
  • אין לי חשק לחכות שנה שהיא תעלה . (ל"ת)
    לאנו 10/05/2014 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    בורסה מצחיקה
    בני 10/05/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    8 7
    עליות עליות ושוב עליות
    סגור
  • 5.
    אין שום סיבה בעולם שיהיו ירידות בפתיחה
    אנליסט לעניין 10/05/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    14 3
    זה אולי רצון האנליסטים בביספורטל חוץ מזה אוביטרז כבר מיזמן לא סופרים אותו רק בתאוריה בוולטסריט הכל ניגמר בירוק לא כפי שרצו באתר איזה מניה תורנית תרד השבוע שוחקים את כל המניות במדד 25 שהבורסה תיהיה משותקת ללא מחזורים ובמיוחד ביום ראשון
    סגור
  • 4.
    דלק קבוצה
    חתמזלו 10/05/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 5
    הבעת האמון בהנפקה בעיקר בחו״ל יתמכו בעליות במניה בנוסף פיצול המניה תביא לסחירות הרבה יותר ממה שהיא נסחרת היום בהצחלה ושבוע מולצח למחזיקי המניה
    סגור
  • 3.
    מה יהיה שבוע הזה?שבועיים כבר זוועה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/05/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    אחד העם
    אבי 10/05/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    9 13
    ביזפורטל-לא הגיע הזמן לומר שאחד העם זה קזינו בראשות ביבי נתניהו .
    סגור
  • 1.
    נוכלים !!!!!!!!!!!!
    מתרחק !!!!!!!!!!!!!! 10/05/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    8 2
    גם הדולר בעולם עלה מעל אחוז אתמול, ואצלנו בקוש עשירית ,כך יתנהל מהר המעוף ,הנוכלים קובעים
    סגור
  • כן פייט