רבעון חזק לדלתא: הרווח הנקי זינק ב-40%, גבוה מתחזיות האנליסטים

חברת ההלבשה התחתונה רשמה עלייה של 17% במכירות באירופה, שתמכו בתוצאות הרבעון הראשון למרות ירידה במכירות בארה"ב
 | 
דלתא תחתונים, צילום: Bizportal
חברת הביגוד דלתא -0.36% דלתא 11,210 -0.36% דלתא בסיס:11,250 פתיחה:11,250 גבוה:11,380 נמוך:11,140 תמורה:3,311,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום (ד') את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2014, בו רשמה גידול של 40% ברווח הנקי - מעל תחזיות האנליסטים. חברת ההלבשה התחתונה נהנתה מעלייה מרשימה במכירות בעיקר באירופה.

רשמה הכנסות של 238 מיליון דולר ברבעון הראשון, עלייה של 5% לעומת הרבעון המקביל ב-2013. הרווח הגולמי עלה ל-72.4 מיליון דולר, או 30.4% מהמכירות - עלייה לעומת 28.4% ברבעון הראשון בשנה שעברה.

בשלושת החודשים הראשונים של השנה הציגה החברה של 9.33 מיליון דולר, עלייה של 40% לעומת הרווח שנרשם ב-Q1 של השנה שעברה. מבחינת , ברבעון הראשון הרוויחה דלתא 34 סנט למניה, לעומת 26 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד.

בבית ההשקעות פסגות ציפו לראות מכירות בסך 233 מיליון דולר, שיעור של 24.5% ורווח נקי של 8.03 מיליון דולר, כך שמדובר בהפתעה חיובית.

גידול במכירות באירופה

מבחינת התפלגות מכירות החברה לפי איזורים, בצפון אמריקה ירדו המכירות ב-2% והסתכמו ב-124.9 מיליון דולר, והחברה מסבירה זאת בעיקר בשל מזג אויר קר מהרגיל ששרר במהלך הרבעון הראשון.

מכירות החברה במדינות אירופה (למעט גרמניה) עלו ב-17% לעומת הרבעון הראשון של 2013, והסתכמו ב-42.9 מיליון דולר. חברת הבת שיסר תרמה לגידול הזה, בנוסף לגידול במכירות דלתא ארה"ב בבריטניה. השוק הגרמני היה חזק גם כן לדלתא, והמכירות במדינה זו צמחו ב-8% לסך של 41.9 מיליון דולר.

בנוסף, הנהלת החברה עדכנה את תחזיות תוצאות 2014, וכעת מעריכה החברה שמכירותיה בשנה הקרובה יסתכמו ב-1.045 עד 1.075 מיליארד דולר (לעומת 1,035 עד 1,065 מיליון דולר בתחזית קודמת), המהווים גידול של בין 7% ל- 10% לעומת תוצאות שנת 2013. החברה מעריכה שהרווח הנקי בשנת 2014 יסתכם ל-50 עד 55 מיליון דולר (לעומת 49 עד 54 מיליון דולר בתחזית קודמת), המהווה גידול של בין 13% ל- 24% לעומת הרווח הנקי של שנת 2013.

מנכ"ל דלתא תעשיות, אייזק דבח: "אנו מתחילים בצורה טובה את שנת 2014 וממשיכים להציג תוצאות שיא במכירות, ברווח הנקי וברווח המדולל למניה ברבעון הראשון של 2014. זהו הרבעון ה- 18 ברציפות בו אנו מציגים גידול אורגני במכירות באמצעות מנועי צמיחה מגוונים הכוללים מוצרים ממותגים, הלבשת ספורט ופעילות קמעונאית. מנועי הצמיחה העיקריים לגידול במכירות וברווחיות ברבעון הנוכחי הינם המכירות בגרמניה ובשאר אירופה כאשר בארה"ב נרשמה יציבות. אנו רואים המשך מגמה חיובית כפי שניתן לראות בתחזית המעודכנת של החברה לשנת 2014 ומגדילים את הדיבידנד לבעלי המניות."
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה