ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

דניה סיבוס השלימה כריית מנהרה בצפון - צפו בפרטים של הפרוייקט

דניה סיבוס יחד עם שותפה סינית השלימו בהצלחה את השלב הראשון במיזם משותף שיחבר את הערים עכו-כרמיאל מתחת להר גילון - קטע אשר ישמש להנחת מסילת רכבת
רונן גינזבורג, צילום: תמר מצפי; יח"צ
חברת {דניה סיבוס} יחד עם שותפתה הסינית CCECC השלימו בהצלחה את השלב הראשון במיזם משותף שיחבר את הערים עכו-כרמיאל מתחת להר . החברות כרו את הקטע אשר ישמש להנחת מסילת רכבת הכולל שתי מנהרות ראשיות ו-18 מנהרות מקשרות באורך של כ-10 ק"מ. ההיקף הכולל של הפרוייקט מסתכם ב-2.8 מיליארד שקל. סיום ביצוע הפרויקט ופתיחת המנהרות לתנועה לטובת כלל האזרחים, צפוי במהלך שנת 2017

כריית המנהרות התבצעה באמצעות 4 צוותי חפירה שהתקדמו אחד לעבר השני ממזרח ומערב, לאורך שני קטעים בני 5 ק"מ כל אחד. נקודת המפגש נפרצה היום בטקס ההשקה באמצעות פיצוץ מבוקר אחרון בנוכחות בכירי קבוצת אפריקה +2.37% אפריקה 21.6 +2.37% אפריקה בסיס:21.1 פתיחה:21.2 גבוה:22 נמוך:21.2 תמורה:190,097 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

מנהרות גילון הינן המנהרות הארוכות ביותר בישראל שנחפרו בשיטה של קידוחים ופיצוצים מבוקרים (Drill&Blast). מדובר בשיטה יעילה ומהירה הרבה יותר משיטות החציבה הנהוגות בארץ. שלב כריית שתי המנהרות הראשיות ו-18 המנהרות המקשרות, הממוקמות תחת הר גילון המתנוסס לגובה של כ-380 מטר, הינו מורכב ביותר לביצוע מבחינה הנדסית.

הקטע אשר נפרץ הוא חלק מפרוייקט כולל של רכבת ישראל להנחת מסילת רכבת כפולה בין עכו לבין כרמיאל הממוקם בקטע שבין תחנת נעמן לבין תחנת כרמיאל. הקטע משתרע לאורך של 23 ק"מ ויכלול ארבעה מקטעים: המקטע המערבי מנעמן ועד יאסיף, קטע יאסיף בר לב, מנהרת גילון והמקטע המזרחי ממנהרת גילון ועד תחנת הרכבת כרמיאל.

רונן גינזבורג, מנכ"ל חברת דניה סיבוס: ביצוע כריית המנהרות היה מורכב הנדסית והצריך מתן של פתרונות הנדסיים מסובכים ומורכבים ביותר. צוותי החפירה המיומנים נאלצו להתמודד עם תנאי השטח המאתגרים, שכללו חציבה מתחת להר בגובה של 380 מ' תוך שמירה על הטבע והטיפוגרפיה של שמורת ואדי שגור הממוקמת מעל המנהרות".

טקס סיום כריית מנהרות גילון; צלם: רמי חם
טקס סיום כריית מנהרות גילון; צלם: רמי חם
תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חבל שהסינים לא בונים בניינים,כבישים ואת הרכבת הקלה בת"א (ל"ת)
    הסינים - ברבע הזמן! 23/04/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    חפירות בראש
    עומד בפקקים 23/04/2014 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במקום לסדר את צומת אחיהוד החנוק ממכוניות רק מקשים על התנועה עבור הפרוייקט העילאי, רכבת לכרמיאל. מי יסע בה? שאלתם את עצמכם פעם. עד 2017 אני חופר לבד עם טוריה את המנהרות האלה, בשלוש שנים עד אז יהיו עוד אלפי הרוגים בכבישים!!!! טפלו במה שחשוב. ומי זה הג'ינג'י הזה?
    סגור
  • 1.
    הקשר הסיני אפריקאי
    עוף החול 23/04/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מסמר אחרון בארון של השורטיסטים.
    סגור