ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ארז קופטש מזהיר: "מי שיכול שייצא מהשוק כבר עכשיו" - בוחן 2 מניות בת"א

אנליסט בנק דיסקונט מצביע בראיון ל-Biztv על מספר סימנים שמעידים: "השוק לא במצב טוב" - צפו בוידיאו
 |  32
שור או דב
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 as 16/04/2014 00:12 תותח
ממוקד רציני מומחה בתחום הטכני כל הכבוד
26 KAMPOS 15/04/2014 04:01 לפני שבורחים מהשוק חובה לברוח מבנק דיסקונט
זבלים שלא ברא השטן
25 אריזונה 14/04/2014 17:53 נראה לי ארז התבלבל בין השור לדוב. חכו ותראו (ל"ת)
24 זואולוג 14/04/2014 16:42 סתם קוף
מי זה הקופטש הזה???? זה קיצור של קוף טיפש???
אנציקלופדיה 15/04/2014 08:18 אין לך בושה?
מה שאנחנו שכחנו אתה עוד לא יודע.
23 שונא שורט 14/04/2014 16:40 תמשיכו לבכות
יש הר בה שורטיסטים שהזמינו את המאמר ואת הכותב ועכשיו בטוקבוקים הם מנסים להדוף את הביקורת..כמו האדיוט הזה שקורא לעצמו "המומחה" ומיד מראה את חוכמתו בהתמחות שלו להשתין..מגעיל כמו כל השורטיסטים שאוהבים לרקוד על הדם..באנו חושך לגרש
22 sdmeir 14/04/2014 16:30 מפחיד שאנליסט ראשי
משתמש באותם חירטוטים של גורביץ. מזל שאני לא בדיסקאונט
21 ארז 14/04/2014 15:45 חג שמח לכולם
גם לציניים.
20 xxxx 14/04/2014 14:30 הבחור קנו "SHORT" (ל"ת)
19 דוד הכי טוב 14/04/2014 14:09 לצאת סופית מהבורסה הכל פה הימורים ורמאות
תנו לשחקנים הגדולים לשחק עם עצמם הקטנים תמיד נדפקים
18 שרוליק 14/04/2014 13:20 קו מאז'ינו לא קו בז'רנו, איפה רכשת השכלה לעזאזל ?
איזה אנליסט מגוחך באמת, אף מילה על הריבית הנמוכה או מכפילי חברות. התייחסות לניתוח טכני וניהול סיכונים בצמצום 5 אחוז מהתיק. אני מקווה שלפחות את חסכונותיך אתה נותן למשהו מיומן לנהל.
17 ותיק בשוק ההון 14/04/2014 12:56 תצאו כל עוד אתם יכולים! חוש הריח שלי מעולם לא הטעה אותי
המצב הגיאופוליטי נפיץ וייתכן שבקרוב תפרוץ אינתיפאדה. אני יצאתי. משקיע במט"ח ובעיקר בדולר שכרגע הוא במחיר אטרקטיבי.
1 14/04/2014 13:09 טוב (ל"ת)
16 המומחה 14/04/2014 12:12 ארז - יפה מאוד , אהבתי (ל"ת)
15 המומחה 14/04/2014 12:12 תגובות של מגעילים , ושנאה בכל מקום,
אני משתין עליכם, ועל כל התגובות שלכם
14 לכולם 14/04/2014 11:44 חכו למסחר בארהב שם יקבע הכיוון. יש לנו כמה ימי חג
ועד אז הכל יכול להשתנות. בינתיים חג שמח לכולכם הלואי שכולכם תרויחו בסופו של דבר.
13 טמבי 14/04/2014 11:28 טירון כזה שעוד לא נידבו לו מהשפתיים ממליץ?? (ל"ת)
12 קורא בהגדה 14/04/2014 10:58 חכם ששואל
שאלה אחת אני מפנה לביזפורטל בערב חג של השאלות- מניין לכם הכשרון והלהיטות הבלתי נלאית למצא מתחת לאדמה ובכל מחיר תמיד אבל תמיד איזה מישהו שעד לאותו רגע אף אחד לא ידע שהוא קיים בכלל- מדביקים לו תואר של יודע ומבין וכל הנדרש ממנו לעשות שחור בעיניים??? על זה הייתי נותן לכם פרס פוליצר.....
11 יוסי 14/04/2014 10:56 עוד חרטטן מצוי מותר ורצוי שהיו מימושים חג שמח (ל"ת)
10 רן 14/04/2014 10:53 למה לא אמר זאת לפני שבוע ? (ל"ת)
9 דוד ר. 14/04/2014 10:22 אם אתה כל כך מוכשר, למה שלא תהיה עצמאי?
אם באמת יכולת לגלות מה בדיוק אתם עושים בחברה, לא היתה נשאר שם לעבוד דקה ...
8 לא כלכלן ולא יועץ 14/04/2014 09:41 הזדמנות
למי שמשקיע לט"א זאת הזדמנות להצטייד במניות. יש ולא מעט מניות טובות. יתכן והשוק ירד עוד קצת , אבל מי שמסתכל יותר רחוק , השוק יעלה כי אין אלטרנטיבות אחרות. חג שמח.
7 ירון 14/04/2014 09:15 חכם בדיעבד=אני יועץ בדיסקונט ולמה לא אמרו זאת לפני שבוע (ל"ת)
דיסקונט 14/04/2014 10:14 היועץ של דיסקונט אמר לי לקנות תעודת סל של sp (ל"ת)
6 דן 14/04/2014 09:14 ממרומי גילי המופלג אני כבר יודע לזהות...
...אדם רציני והבחור אכן נראה כזה
רציני 14/04/2014 10:12 חסר לו משקפיים עבות עם מסגרת שחורה וחולצת טי
שעליה כתוב. אני רציני רצח!!!!!!!!!!!!!!
5 ארהב 14/04/2014 09:10 אם שם יעלה גם פה יעלה השאר חרטה ברטה (ל"ת)
4 רק תיקון 14/04/2014 09:10 תשאלו את שלמה מעוז . התקשורת אוהבת לנפח הכל
אחרת אין סימה למשכורות שהם מקבלים . בלי לעשות דרמה מכל דבר מי ירגיש בקיומם.
3 מני 14/04/2014 08:34 עוד ילד שמתיימר לחזות את העתיד. (ל"ת)
2 גם הוא לא יודע 14/04/2014 08:31 יעלה או ירד כולם לא יודעים וסתם מקשקשים (ל"ת)
22 14/04/2014 09:43 הם מקבלים כסף כדאי לקשקש .....
מהקשקוש יוצא כסף עם הם יצדקו הם יפרסמו שהם אמרו לכולם והם ממש חוזי עתידות ועם הם יטעו אף אחד לא ידבר על זה .
1 צדיק 14/04/2014 08:31 בסדום
יחיד
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש