סגירה בת"א: המעו"ף איבד 1.2% בלבד, טבע ופריגו חטפו חזק - צפו בטבלה

המחזור הסתכם ב-950 מיליון שקלים, מחזור נאה ליום ראשון. פריגו וטבע סגרו ארביטראז' ואיבדו סביב 4%
 |  (116)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בבורסה בת"א נסגר בירידות שערים מתונות באופן יחסי. אחרי הנפילות בחמישי-שישי בוול סטריט, בשוק המקומי חששו מגל הדף. עם זאת, הירידות החדות היו בעיקר מנת חלקן של המניות הדואליות. וכך, 9 מתוך מניות המעו"ף סגרו היום בעליות שערים. היו אלו טבע ופריגו שמשכו את המעו"ף חזק לצד האדום. נזכיר כי ביומיים האחרונים איבד מדד ה-S&P500 לא פחות מ-3.02% (בימים חמישי-שישי) והנאסד"ק צלל 4.4% באותם יומיים.



מדד המעו"ף נחלש ב-1.2% לרמה של 1,395 נק', מדד מניות הבנקים השיל 0.1% לאחר שנסחר מוקדם יותר בירידות של עד 1%. מדד ת"א 75 ירד 2% אחרי שכבר איבד כמעט 3% מוקדם יותר. מחזור המסחר הסתכם ב-950 מיליון שקל.

חג הפסח - מסחר מקוצר

שבוע המסחר יהיה קצר מהרגיל בשל חג הפסח. ביום א' יתקיים מסחר כרגיל, בימים ב' ו-ג' לא יתקיים מסחר בבורסה, ובימים ד' ו-ה' יתקיים מסחר מקוצר (יסתיים בשעה 14:45).

הכלכלן שלמה מעוז, מקבוצת טפירו, התייחס לטלטלה בבורסות ארה"ב ואירופה בסוף השבוע "זה מימוש רווחים, אי אפשר לדעת מתי יסתיים המימוש הזה אבל העליות יחזרו". לידיעה המלאה

אורי גרינפלד, הכלכלן הראשי של פסגות, אומר הבוקר כי "הסביבה הכלכלית העולמית בהחלט תומכת בגידול ברווחיות הפירמות כאשר מלבד לריבית שנשארת נמוכה מאוד גם הפעילות במשקים הגדולים ובעיקר בארה"ב ממשיכה לצבור תאוצה. עם זאת, מכיוון שהיכולת של הפירמות להמשיך בתהליכי ההתייעלות בהם נקטו בשנים האחרונות הולכת וקטנה, המשמעות היא שקצב העליות בשוקי המניות יהיה מתון יותר ושהתדירות של התיקונים שבדרך עשויה לגבור. למרות זאת, התשואה באפיק במנייתי עדיין צפויה להערכתנו להיות גבוהה ממה שאפשר לקבל כיום באפיקים האחרים ואף בפער שמספיק לפצות את המשקיע על הסיכון והתנודתיות החדה שבמניות".

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עדכנה היום את האומדנים לתמ"ג במשק הישראלי במחצית השניה של 2013, שהיתה החלשה ביותר ב-5 השנים האחרונות .

בשבוע שעבר בבורסה

את יום המסחר האחרון בבורסה בתל אביב סיימו הסוחרים בירידות שערים, כאשר בסיכום שבועי מדד המעו"ף ירד 0.4% (לאחר 9 שבועות רצופים), מדד ת"א 100 ירד 1% ומדד הביומד נפל ב-4.5%. מנגד בלט מדד התקשורת שטיפס השבוע ב-1.5%.

המסחר בחו"ל

יום המסחר בוול סטריט ננעל ביום ו' במגמה שלילית, כשמניות המומנטום הגדולות הכבידו על המדדים המובילים. דוחות הבנקים הגדולים ג'י פי מורגן ווולס פארגו שפורסמו לפני הפתיחה אכזבו מעט את המשקיעים. אסטרטגים מעריכים שהמפולת בנאסד"ק באה מ"פחד גבהים", כלומר מניות הטכנולוגיה והביומד שנסחרו בעליות במשך תקופה ארוכה פשוט עלו יותר מדי.

הסערה בארה"ב השפיעה גם על מדדי המניות באסיה ובאירופה, שם איבדו המדדים המובילים בין 1% ל-2.4% (במדד הניקיי ביפן) ביום המסחר האחרון.

מניות במרכז

מניית אופקו הלת' -1.62% אופקו הלת' 2,071 -1.62% אופקו הלת' בסיס:2,105 פתיחה:2,106 גבוה:2,180 נמוך:2,057 תמורה:9,693,253 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר ששבה עם פער ארביטראז שלילי במיוחד. המניה איבדה 3.7% ביום ו' למרות שלא פרסמה חדשות כלשהן, אך סבלה מהסנטימנט השלילי במניות סקטור הרפואה. המניה נסחרת כעת ברמתה הנמוכה ביותר מאז חודש פברואר.

גם מניית פרוטליקס +0.37% פרוטליקס 161.2 +0.37% פרוטליקס בסיס:160.6 פתיחה:160.6 גבוה:163.9 נמוך:159 תמורה:161,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר שאנליסטים בזאקס הורידו את המלצתם למניה ל'', והותירו את מחיר היעד על 4.3 דולר, לעומת מחיר הסגירה שעמד על 4.4 דולר.

תגובות לכתבה(116):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 87.
    המעריך
    המעריך 15/04/2014 01:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כפי שכתבתי, ירידות עד לרמה של 1320 במהלך אפריל ועליות לרמת 1480 במהלך מאי. הנצר יצא וראשו למעלה ואין מי שיוכל לעצור או לווסת .
    סגור
  • 86.
    היכן גורביץ שרק מטעה אתכם-איזיציפ-ביולייט-בבילון-אינטרנ (ל"ת)
    שרון 13/04/2014 20:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 85.
    אז מי אמר לכם שלא תיראו יוצ=תר 1400 - 1500 במדד?מי אני (ל"ת)
    סאמי 13/04/2014 20:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    אמרתי לכם השוק שייך לשורטיסטים. הלונגיסטים יקבלו זובור (ל"ת)
    רפי 13/04/2014 20:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    לשחקני הבורסה
    אליהו 13/04/2014 19:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה רק כסף. לא לקחת ללב. יום ג הוא יום חדש , וכן השמש תזרח שוב. ובעיקר אל תגזימו עם המצות. חג שמח.
    סגור
  • 82.
    איזה היפוך בפוקס............
    אמיר 13/04/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פצצההההההההההההההההה תסיים בעליה
    סגור
  • 81.
    מתחיל לנתח את הנפקת הזכויות הקרבה באפריקה (מסחר ב4 למאי
    עוף החול 13/04/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לאחר ההנפקה בדילול מלא (כלומר מימוש מלא גם של כל אופציות 9 שיתקבלו בזכויות לפי שער של 1200 למניה מחיר מימוש) השווי הנכסי למניה יהיה 2001 (לפי דוח שנתי של 2013). כלומר אופציה 9 בשווי נאיבי תהיה בשער 800 וזכות למניה ב726 תשקף הנחה של 12.75 ש"ח. חבילה של 10 מניות מוזלות ו4 אופציות משקפת שווי נאיבי של 16000 כלומר 160ש"ח ליחידת זכות לפי שווי נכסי למניה (באופן נאיבי).
    סגור
  • 80.
    תראו את אאורה
    יא ווארדי 13/04/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה סתם ביום אחד עברה את 100 אג
    סגור
  • 79.
    הבועות שצפויות להתרסק שוק הנדל״ן והמניות (ל"ת)
    עכביש 13/04/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 78.
    מי שרוצה להתמנף על אפריקה יכול לקנות זכויות ב4 למאי (ל"ת)
    עוף החול 13/04/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טען עוד
  • 77.
    ציינתי את מנית אידיבי עם ההיפוך הנה זה בא
    הדר 13/04/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הגרף המניה לפני תיקון אלים צפונה , שיכול לגרד את 67 אג מעל לזה אפילו עד 75 אג .
    סגור
  • 76.
    אף אחד לא חשב
    מלאך הילדים 13/04/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    או מאמין שהשווקים רק יעלו הרי בסופו של יום לכל עליה יש גם את הירידה שבאה אחריה וזה מה שקורה כעת. סביר להניח שיבואו תיקונים עולים לירידות החדות אבל לפי מה שנראה השנה הזו תהיה מלאת תהפוכות כאשר המגמה הכללית לפחות בארה"ב היא תהיה ירידה. זו כמובן דעתי בלבד ואין כל המלצה לרכוש או למכור, כל אחד יעשה את החשבון שלו. שבוע טוב וחג שמח לכל בית ישראל!!!
    סגור
  • 75.
    איפה מתנת חג? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/04/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    הכל אדוםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איפה מתנת פססח??? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/04/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 73.
    מה עם דמי פסח.?הכל יורד אלוהיםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/04/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 72.
    בהזדמנות דפנסיביות
    מאור 13/04/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נילקחו - דלק קבוצה , אלביט מער' , טבע, פרוטרום - לט"א. חג שמח. זוכרים , קונים כשהדם זורם.
    סגור
  • הדם זורם כל הזמן. אוי למי שדמו לא זורם,
    ר 13/04/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי הוא בר מינן. לפי כוונתך, הדם זורם החוצה מהגוף, ברמה מסויימת , מגיע לרמה קריטית ואז...יש מצב ל..... יא חביבי , בזמן כזה , שב בצד והבט מבחוץ במתרחש. מה שקנית לט"א יכול להיות הרבה יותר זול וגם אז הייתי ממתין. הבנת? בהצלחה.
    סגור
  • 71.
    לבייב משתתף בהנפקת הזכויות
    עוף החול 13/04/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בוחר לא להיות מדולל לפי שער 3200. תעשו את החשבון.
    סגור
  • 70.
    ירידות של 20% בתקופה הקרובה (ל"ת)
    גק 13/04/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 69.
    מתמטיקה של ביזפורטל
    ווזווז 13/04/2014 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מניות המעוף הדואליות בפערי ארביטראז' של בין 1.7 עד 6.5 אז איך הפער המשוקלל הוא 1.4 ??? איך???
    סגור
  • כי הם לא מהווים 100 אחוז מהמדד
    ראש 13/04/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראש ...
    סגור
  • 68.
    אומרים כל ירידה לצורך עליה- צודקים!!!!! מי שמוכר
    גורביץ ומעוז 13/04/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שימכור בזול אם אופקו בירידה של 6% תמכרו בירידה של 10% תנו לנו לקנות בזול
    סגור
  • 67.
    אם הבנקים היום יעלו זה יהיה מוזר כי....
    נוח והמבול 13/04/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ירידות בחו"ל מביאים לירידה בתשואות של המשקיעים בחו"ל והבנקים וכולם מושקעים בחו"ל חזק, כולל חברות ביטוח אם אני לא טועה ואז הכל אמור לרדת, אם יחזיקו את הבנקים זה רק לימים ספורים כי המבול בדרך.
    סגור
  • 66.
    צפי לחגיגה באדום, תהנו! (ל"ת)
    אחת שמבינה א 13/04/2014 08:05
    הגב לתגובה זו
    2 17
    סגור
  • תגובה שטנית - 666 עדיף שתשתקי ותהני לבד (ל"ת)
    תגובה 66 13/04/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • ואת עוד מצפה שלא יסמנו לך אדום במקום לשתוק היום אז את (ל"ת)
    מאיר 13/04/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • בכל מצב יגמר באדום היום אז אפשר לא להבהל אנא ממך (ל"ת)
    מאיר 13/04/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    קדימה כל המבוגרים להלביש את החיתולים . (ל"ת)
    כוננות ספיגה 13/04/2014 07:34
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 64.
    שוק הדירות ירד בכל בניין יש שלט של מתווך למכירה
    דירות למכירה 13/04/2014 07:33
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הכסף יגיע לבורסה . ושלא יעבדו עליכם.... זה מימוש ולא מפולת
    סגור
  • 63.
    הזדמנות קניה בקרוב מכירת נדלן והכל יגיע לבורסה
    השוק בסוף יעלה 13/04/2014 07:31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עד 2015 אין עליית ריבית. הכל יעלה בחזרה
    סגור
  • 62.
    שחרור אסירים
    אביעד 13/04/2014 07:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תיזהרו מפוטים נקבעו האסירים שישוחררו אחרי החג לפי חדשות הבוקר במצב של עסקה הנסד"ק לא מעניין השוק טס
    סגור
  • 61.
    תנו לקנות בזול (ל"ת)
    תמכרו הכל 13/04/2014 07:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 60.
    לא לעשות כלום. רק להמתין.
    שמואל 13/04/2014 07:11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מי שימכור בפניקה יקנה אחרי החג בעליות. החכמים אפילו קונים .זהו אחרי ליל הסדר עליות חודש.
    סגור
  • 59.
    פתיחה אנגלית בגלל אופקו (ל"ת)
    שימי 13/04/2014 07:11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 58.
    מאמין בגורביץ
    אביעד 13/04/2014 06:39
    הגב לתגובה זו
    4 4
    יש מיליארד שקל של זרים בשוק הכל יתמתן 99 אחוז ממה שגורביץ אמר קרה עד היום וגם הפעם כל ירידה לצורך עליה חג שמח
    סגור
  • 57.
    אפריקה - בכיוון של התחזקות ועליה ! (ל"ת)
    ישראל 13/04/2014 01:45
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • הנפקת זכויות שוב נמאס כבר ממנית הזבל הזאת (ל"ת)
    אפריקקה 13/04/2014 07:24
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 56.
    מומלץ מאוד לקרוא!!
    משקיע 13/04/2014 01:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני שבוע בדיוק הגבתי לסקירה של משה שלום בגלובס וקראתי וצחקתי את סקירת 7 השניות שלאייל גורביץ שדיבר על עליות בשישי!!! משה שלום רשם לי בתגובה שאני לא קורא סקירות לאחר שרק רשמתי לכל המשקיעים לא לקנות קולים כי קרה מהלך חמור בארה"ב!!!!!!!! חבל מאוד שלא דאגו להזהיר משקיעים שבוע שעבר!!!! חג שמח לכולם
    סגור
  • 55.
    מכרת? - יופי. מה תעשה עכשיו עם הכסף??? בכל האלטרנטיבות
    לא גאון אבל מבין 13/04/2014 00:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש אפס תשואה או בקירוב לאפס. תחזור עם זנב בין הרגליים אחרי שהשוק יעלה וכך תפסיד פעמיים.
    סגור
  • 54.
    מחר תקבלו צינור 9 צול
    יאנה 12/04/2014 23:52
    הגב לתגובה זו
    4 11
    מי מפגר לתפוס סכין נופלת... המפולת כבר כאן..
    סגור
  • ליאנה
    התכוונת לעצמך? 13/04/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    התכוונת כנראה לעצמך!
    סגור
  • כן המפולת הגיעה מרוסיה לכאן (ל"ת)
    יאנה 13/04/2014 07:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 53.
    ד
    חבר של 12/04/2014 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מעניין למה שתי תגובות שלו על הכותרות הבומבסטיות באתר,לא פורסמו?!בכי למה?
    סגור
  • 52.
    מניות הבנקים יום א' - ירוק ירוק (ל"ת)
    ישראל 12/04/2014 23:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 51.
    מחר אני קונה קסם שורט על המעוף.בהצלחה לכולם (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/04/2014 22:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 50.
    נראה לי שהחג הזה עדיף להיות מחוץ לתמונה....... סכנה (ל"ת)
    VEKPI NKUS 12/04/2014 22:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 49.
    קונים מחר בירידות מוכרים בחול המועד בגאות (ל"ת)
    חכם מה הוא אומר 12/04/2014 21:50
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • וקשקשן חכם יותר אומר:
    גרבוש 12/04/2014 22:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    באים עלינו לכלותינו...
    סגור
  • 48.
    עוד לא אמרה את המילה האחרונה...הודעה על הזרמת כספים
    בונוס 12/04/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ממקור לא ידוע....דעתי בלבד
    סגור
  • שמעתי
    המליארדר 12/04/2014 22:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזרמת שבעה שקלים ו27 אגורות לקונוס ע" יופידו.
    סגור
  • 47.
    להתרחק מהשוק בחודשים הקרובים
    עודיני 12/04/2014 21:17
    הגב לתגובה זו
    7 7
    מי שיקנה בפתיחה יחטוף בנעילה
    סגור
  • 46.
    אולי פתיחה אנגלית אבל ביום רביעי פתיחת תח... לשורטיסטים
    פקיעה חודשית כ-1390 12/04/2014 20:51
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אל פחד.הגנבים והמכונות ישחילו פה כל שורטיסט פישר מתלהב
    סגור
  • תגיד לי
    רמי 12/04/2014 22:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    להיות טומטום זה כואב?
    סגור
  • 45.
    לקנות אופקו פלוריסטים מזור. (ל"ת)
    לנצל ירידות 12/04/2014 20:48
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 44.
    בתחילת המסחר ירידה של כ1.5%ולאחר מכן התמתנות
    דוד מירושלים 12/04/2014 20:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צבר של כתבות שליליות בכל העיתונים ידחוף אנשים בעלי ידים חלשות למכור, בנוסף לארביטראז' השלילי 1.42%. בהחלט צפוי, אם כי לא בטוח, שלקראת הסגירה תתמתן המגמה.לדעתי אף אחד לא הצליף בצורה דרסטית פוזיציות לונג באופ' פוט ואם יש כזה שעשה כך הרי מזלו שיחק לו.חג שמח לכולם
    סגור
  • 43.
    מוכר מחר את הפוטים .וקונה קולים (ל"ת)
    יונה בומבר 12/04/2014 20:42
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • לא הבנתי
    דמתי 12/04/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל ניראה לי חירבוש מצוי
    סגור
  • 42.
    מוסדיים
    מוסדי 12/04/2014 20:35
    הגב לתגובה זו
    9 4
    צפו כי המוסדיים יפתחו מחר הגנות וזה בפני עצמו ייצר לחץ על המעוף. הבעיה היא שאין נזילות ואף אחד לא יסתכן בלפתוח פוזיציה לפני החג לאור העובד שיום ב צפוי להיות שלילי בשומקי אסיה ואירופה. להערכתי יהיה גרוע יוצר ממה שצופים פה.
    סגור
  • 41.
    הזדמנות
    ראובן 12/04/2014 20:33
    הגב לתגובה זו
    17 8
    מחר בפתיחה הזדמנות לקנות , חבל שלי אין כסף נזיל , בכול אופן יש לי תיק מכובד ואני בכלל לא חשב שמחר זה יום מתאים למכירה , סבלנות תלמדו מהעבר.
    סגור
  • רוצה הלוואה
    דורי 12/04/2014 23:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    25 אחוז לחודש ותקנה ותרוויח 34 אחוז החודש, כדאי לך פקפק.
    סגור
  • קרעת אותי מצחוק עכשיו - כנס וקבל טיפ חינם:
    בעל נסיון רב 12/04/2014 20:54
    הגב לתגובה זו
    4 10
    טיפ:סכין חדה נופלת-לא מנסיפ לתפוס. במיוחד שזו רק ההתחלה והעתיד נראה רע בכל התחומים.
    סגור
  • 40.
    חצי יקנו חצי ימכרו (ל"ת)
    פתיחה ישראלית 12/04/2014 20:15
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 39.
    תודה שהמלצת לי על פוטים.אני מפוצץ בפוטים (ל"ת)
    העורב האמיתי לאבי 12/04/2014 19:54
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • סוף סוף אנחנו על הסוס.בהצלחה חבר (ל"ת)
    אבי לעורב 12/04/2014 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 38.
    כן פייט ביופ, החזיקה יפה
    מבין עניין 12/04/2014 19:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כן פייט החזיקה יפה ביומיים האלה אני מאמין שכאשר יהיה תיקון היא תעלה מעלה מעלה יפה יפה. אז מי שרוצה למכור אני קונה
    סגור
  • 37.
    מרחץ דמים מחר באחד העם!
    טל 12/04/2014 19:46
    הגב לתגובה זו
    12 20
    מכת המצרים הראשונה הולכת להכות בכל הכוח
    סגור
  • למשל כמוך. (ל"ת)
    מכת טיפשים 12/04/2014 20:43
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 36.
    הבנקים צריכים לחטוף
    המטייל 12/04/2014 19:41
    הגב לתגובה זו
    9 9
    הם מושקעים חזק בחו"ל וגם חברות הביטוח חזק בחו"ל , נראה לי כי הם תמיד ממליצים על חו"ל, שימו לב על ההמלצות של לאומי לאחרונה, התיק שלהם חטף חזק והם גם אמורים לחטוף, מי שעיניו בראשו יברח מחר, לא חבל ? בהצלחה.
    סגור
  • איזה לחטוף מה אתנ רוצה
    קוביי 12/04/2014 23:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ירדו 4 5 או 8 אחוז מחר כולה, זה לחטוף?
    סגור
  • 35.
    תמכרו הכל אנחנו נקנה לקראת סיום המסחר
    שחקן מעוף 12/04/2014 19:28
    הגב לתגובה זו
    14 7
    יהיו ירידות חדות בתחילת היום לקראת שעה 2 נתחיל לאסוף רביעי חמישי נמכור לכם בחזרה ברווח חחחח
    סגור
  • אתה גאון תכתוב יותר (ל"ת)
    משקיע קטן 13/04/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הצחקת אותי
    יגאל 12/04/2014 20:38
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אין לך סיכוי
    סגור
  • 34.
    השוק לא ירד מתחת 1400
    עמית 12/04/2014 19:23
    הגב לתגובה זו
    4 11
    יש מי שמחזיק אותו חזק, חג שמח
    סגור
  • 33.
    הפעם זה שונה
    אלון 12/04/2014 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ירידות חדות בפתח, השוק יתהפך בחו"ל שבר את כל התמיכות. התיקון התחיל!!! כאן שחקני מעו"ף לא יצליחו להחזיק את מדד 25, המחזורים יגדלו. מצפה מהמוסדיים להתחיל למכור עדיף לצאת ראשון ולא אחרון...
    סגור
  • 32.
    אופקו, פלוריסטם, ואיזיציפ. (ל"ת)
    מחר קונה 12/04/2014 19:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 31.
    אין אלטרנטיבה לכסף. הריבית אפסית . הנדלן בשיא
    שלמה 12/04/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    11 6
    המניות ימשיכו לעלות . זה מימוש .
    סגור
  • עדיף להרוויח 1% מלהפסיד 30%
    יגאל 12/04/2014 20:41
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מחר כל מי אני מכיר מוכר מכל הבא ליד ונותן הוראה לקרנות, לפני החג, לכן רק יחמיר בצהריים והכיוון ברור... אל תשכחו ששבוע הבא גם המשבר הרוסי יוסיף שמן למדורה.z
    סגור
  • 30.
    ידיים חלשות... בקרוב עליות (ל"ת)
    סרגיי 12/04/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 29.
    ירידות בפתיחה
    אביעד 12/04/2014 18:44
    הגב לתגובה זו
    4 8
    מימוש רווחים בריא מפולת רק בסתיו מדד היצור זינק 0.5 ציפו ל 0.1 תיזהרו עם הפוטים הזדמנות לקנות קולים למאי לא מייעץ נראה טיפשי לקנות פוטים בירידה חזקה
    סגור
  • 28.
    איזה מצחיקים כל הדבילים שנתקעו עם מניות בשיא
    מצחיקוס 12/04/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
    4 8
    וחושבים שצריך לעלות עד אין סוף בגלל שחג פסח- חחח איזה צינור בררך... מגיע לכולכם! אה וחג שמח... חחחח
    סגור
  • יעלה אין אלטרנטיבה לכסף . ארהב לא תעלה ריבית בקרוב
    לא מצחיקוס 12/04/2014 20:45
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין לכסף לאן לברוח
    סגור
  • 27.
    כל ירידה לצורך עליה
    אביעד 12/04/2014 18:29
    הגב לתגובה זו
    4 4
    איפה גורביץ המנתח של ביזפורטל נבואה ניתנה לשוטים
    סגור
  • אז לדעתך ירד ולא יעלה? (ל"ת)
    חכה 12/04/2014 20:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    מי שרוצה לדעת איך הסתיים השבוע הקרוב - כנסו
    שועל ותיק 12/04/2014 18:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סוף השבוע האחרון היה אדום לגמרי וזה לא בפעם הראשונה. שבוע שעבר היה דומה מאוד רק בפחות עוצמה. מי שלא זוכר מה עשה מדד המעו"ף ביום ראשון האחרון? הוא התחיל בירידה של 0.6-0.7% וסגר בעלייה קלה. כמובן שהיו מניות שחטפו. אין ספק שיש להתרחק ממניות הביומד והטכנולוגיה בתקופה הקרובה ולעקוב אחרי החדשות לפני שנכנסים. מומלץ להשתמש באפליקציה בשם - החדשות של המניות שלי. בגדול שני תיקונים כאלה בשבוע אחד מזכירים תקופה מאוד קשה של 2008 ו-2011 ימים בהם השוק חטף מידי סוף שבוע. בהצלחה לכולם
    סגור
  • צודק בכל מילה! אחלה טיפ (ל"ת)
    רחמים 13/04/2014 00:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    איפה הגורו גורביץ? מה יש לו להגיד עכשיו? (ל"ת)
    איפה היפו???? 12/04/2014 18:17
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 24.
    מחר עליות
    אל המוות 12/04/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    9 15
    במתים
    סגור
  • הרגת אותי ( תרתי משמע) (ל"ת)
    מת חזה 12/04/2014 19:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    מחר יעלו (ל"ת)
    מניות הבנקים 12/04/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • 22.
    קונה מחר בירידות מוכר בחול המועד בגאות (ל"ת)
    חכם מה הוא אומר 12/04/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • 21.
    שימו לב איך ביז מנפחים ענינים ומפחידים פתיחה אנגלית
    דובי ם 12/04/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    16 7
    התמוטטות התרסקות, דובים עם שיניים מפחידים. הכל כדי שתרגישו יש מפולת ולא תיקון
    סגור
  • 20.
    ירידות חדות? קריסת מערכות כי
    גוסלן 12/04/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    15 16
    כולם רוצים לצאת מהחרא של שוק בועתי מנופח ומוחזק בכוח למעלה על מנת להכניס את העדר תוך התעלמות מהמצב במציאות. מחר יום התשלום... וכל הזמן הנראה לעין- מפולת רצינית..
    סגור
  • 19.
    בועת הנדלן כבר התפוצצה. בועת ההיטק גם התפוצצה
    מפולת 12/04/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מה עכשיו צריך להתפוצץ? לא תהיה מפולת אלא מימוש קצר ועליות .
    סגור
  • 18.
    ירידות מתונות מחר
    חתמזלו 12/04/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    12 5
    יש את ימימ החג ואז הפערים יקטנו לכן מחר יתחיל אדום כהה ובהמשך מגמה מעורבת מניות הגז ימתנו הירידות
    סגור
  • 17.
    ועדיין לא לוקחים בחשבון ההשלחות של המשבר עם רוסיה
    אסף 12/04/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    4 10
    זה מצב של לוז-לוז לאירופה וארה״ב ויהיו גם לזה השלחות שליליות על הכלכלה... בקיצור מי יקנה מניות בתקופה כזו? - אולי אילו שקנו ביום ה׳ מעוף במדד 1422??? חחח
    סגור
  • השל כ ות (ל"ת)
    אבשלום קור 13/04/2014 00:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    פתיחה ונעילה
    מנו 12/04/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קניה בפתיחת המסחר =רווח ובגדול.יש לזכור את הכלל. חלשים מוכרים והחזקים מרוויחים..שימו לב על בזק-טבע ופריגו במיוחד.ראה הוזהרתם.
    סגור
  • 15.
    לשלמה מעוז- איפה העליות שהבטחת? שקרן עלוב (ל"ת)
    למתחזה 12/04/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 14.
    בועות תמיד מתפוצצות
    לימורי 12/04/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    11 7
    לא היתה הצדקה לניפוח בבורסות, בטח ובטח לא בתל אביב שנמצאת בשיא כל הזמנים- בדיחה עצובה בהינתן המצב האמיתי מסכנים אלו שעוד קנו מניות ביום חמישי במדד 1422.... פשוט אנבליבאבל....
    סגור
  • 13.
    איפה הגורואים
    וורן באפט 12/04/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הזהרתי כאן בפורום לגבי הליכה עיוורת אחרי תחזיות מטופשות. אף אחד מהנביאים/ סוחרים והמעודדות שהולכות בעקבותם לא יזהיר אתכם מפני שינוי מגמה וכנראה שהיא השתנתה. זה מדהים איך קולות שלפני שבוע יכולנו לראות אותם ממלמלים למעלה.... ל מעלה.... נעלמו פתאום. איפה הבחור שקורא לעצמו שלמה מעוז וטוען שלא משנה מה הבורסה בדרך למעלה (עד היום לא הבנתי על מה הוא מסתמך בתחזית השורית שלו למעט העובדה שהוא מחזיק בקולים). תזכרו, מה שעבד בעבר ממשיך לעבוד עד שיום אחד פשוט כבר לא... ואין הזהרות. כדרך אגב כשיחזרו העליות גם אז הם לא יעדכנו אתכם בזמן הנכון... אני מניח שמחר נראה בריחה המונית, אף אחד לא רוצה להיות חשוף בחג ובטח שלא לפתיחה באירופה ביום ב. בהצלחה.
    סגור
  • 12.
    קריסה- כבר מספר שבועות קורס בסופש בחול
    גודמן 12/04/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    5 6
    וכאן מחזיקים. יש פער כבר של 12% והפער רק גדל. וזה עוד לפני כל המלחמות והמשך שוק דובי בעולם שהדפיס את עצמו לדעת.... קריסה כבר אמרנו??
    סגור
  • 11.
    לאחר עליות גדולות זה מימוש מתבקש ולא התרסקות
    מימושים 12/04/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    13 3
    השוק עוד יעלה
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד לביזפורטל
    זיפו 12/04/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    9 10
    לפי כמות כתבות האיוב, תמונות דובים וסופות , ברור לגמרי שביזפורטל נפטרו ביום חמישי מפוזיציית לונג ועברו לפוזיציית שורט ז"א העמיסו כמה אלפי פוטים לתיק. בזאת אני מצדיע לביזפורטל שהצליחו לתזמן את החלפת הפוזיציה בצורה כל כך מושלמת ביום חמישי האחרון. תזמון השוק זה הדבר הכי קשה בבורסה. בחודש האחרון המעוף סירב בעקשנות לרדת , במיוחד זה בלט בשבוע האחרון. מאחר שהנאסדק ירד בסופש 4.5% , הארביטראז 1.42%-, ומאחר שביז קובעת המון בכיוון המעוף אני צופה יום א ירידה של 2.5% במעוף. מאחר שכל הדואליות לרבות אופקו , טבע ופריגו נמצאות בריסוק טוטאלי אז המניות שיצילו את המולדת כלומר את גנבי המעוף יהיו דווקא מניות הבנקים ודלק קבוצה. אם הן לא יהיו ירוקות מאוד אז המעוף מחר אמור ליפול 3% לפחות.
    סגור
  • אתה מדבר וכותב ים
    דינו 12/04/2014 23:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא הבנתי אתה הבנת מה כתבת? ביז הלכו לפי עצות גוריביץ אז זה טוב או לא?
    סגור
  • לא הבנתי מה אתה רוצה.
    זיפו 13/04/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קראתי את תגובתי והיא ברורה לחלוטין . יש פסיקים ויש נקודות. מה קשור גוריביץ ? גוריביץ אמר עליות . ביז עשו הפוך והצליחו לתזמן בצורה מושלמת את כיוון השוק.
    סגור
  • 9.
    או שהם שקרנים או שהם לא מבינים כלום
    אנליסטים 12/04/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לא מזמן המליצו על פלוריסטם בשער של 6$. על מזור אמרו שהיא רק תעלה שיש לה פוטנציאל רווחים. על אופקו אמרו שהיא ממש נסחרת מתחת לשוויה שקרנים. הלואי שהבורסה תתרסק ב 80%
    סגור
  • 8.
    שמחה רבה שמחה רבה הגיע הרגע שהמפסידנים ירויחו (ל"ת)
    ירידות 12/04/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    הזדמנות קניה (ל"ת)
    אופקו 12/04/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 6.
    אחלה מתנת חג נקבל מחר !! לדעתי ירידות של 2 אחוזים (ל"ת)
    מטוס הכריש 12/04/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 5.
    בשורות מצויינות לליויתן ורציו
    זיכרו שאמרתי 12/04/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    7 6
    עיסקת וידסייד חתומה ממקורב אמיתי שיודע
    סגור
  • תמיד צדקת נקוה לבשורות טובות ועליות (ל"ת)
    הלואי אחי 12/04/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 4.
    איזה כאב (ל"ת)
    פששששש 12/04/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    ארביטראז
    מומי 12/04/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מעניין כשה הנסדאק עלה ביום רביעי בכ שני אחוז לא ראינו כותרות על עליות חדות זה מתבטה רק כשיש ירידות לכן לא בהכרך יהיו ירידות חדות
    סגור
  • 2.
    צפי לירידות חדות =
    פקפק 12/04/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    14 9
    פותח חצי אחוז למטה, מסיים ירוק מנטה.
    סגור
  • הצחקת אותי
    רותי השורטיסטית 12/04/2014 17:52
    הגב לתגובה זו
    7 5
    חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 1.
    רק פוקס תעלה מחר.....