18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 1.2% בלבד, טבע ופריגו חטפו חזק - צפו בטבלה

המחזור הסתכם ב-950 מיליון שקלים, מחזור נאה ליום ראשון. פריגו וטבע סגרו ארביטראז' ואיבדו סביב 4%
 |  116
יוצאים לחג
Share
יום המסחר בבורסה בת"א נסגר בירידות שערים מתונות באופן יחסי. אחרי הנפילות בחמישי-שישי בוול סטריט, בשוק המקומי חששו מגל הדף. עם זאת, הירידות החדות היו בעיקר מנת חלקן של המניות הדואליות. וכך, 9 מתוך מניות המעו"ף סגרו היום בעליות שערים. היו אלו טבע ופריגו שמשכו את המעו"ף חזק לצד האדום. נזכיר כי ביומיים האחרונים איבד מדד ה-S&P500 לא פחות מ-3.02% (בימים חמישי-שישי) והנאסד"ק צלל 4.4% באותם יומיים.




מדד המעו"ף נחלש ב-1.2% לרמה של 1,395 נק', מדד מניות הבנקים השיל 0.1% לאחר שנסחר מוקדם יותר בירידות של עד 1%. מדד ת"א 75 ירד 2% אחרי שכבר איבד כמעט 3% מוקדם יותר. מחזור המסחר הסתכם ב-950 מיליון שקל.

חג הפסח - מסחר מקוצר

שבוע המסחר יהיה קצר מהרגיל בשל חג הפסח. ביום א' יתקיים מסחר כרגיל, בימים ב' ו-ג' לא יתקיים מסחר בבורסה, ובימים ד' ו-ה' יתקיים מסחר מקוצר (יסתיים בשעה 14:45).הכלכלן שלמה מעוז, מקבוצת טפירו, התייחס לטלטלה בבורסות ארה"ב ואירופה בסוף השבוע "זה מימוש רווחים, אי אפשר לדעת מתי יסתיים המימוש הזה אבל העליות יחזרו". לידיעה המלאה אורי גרינפלד, הכלכלן הראשי של פסגות, אומר הבוקר כי "הסביבה הכלכלית העולמית בהחלט תומכת בגידול ברווחיות הפירמות כאשר מלבד לריבית שנשארת נמוכה מאוד גם הפעילות במשקים הגדולים ובעיקר בארה"ב ממשיכה לצבור תאוצה. עם זאת, מכיוון שהיכולת של הפירמות להמשיך בתהליכי ההתייעלות בהם נקטו בשנים האחרונות הולכת וקטנה, המשמעות היא שקצב העליות בשוקי המניות יהיה מתון יותר ושהתדירות של התיקונים שבדרך עשויה לגבור. למרות זאת, התשואה באפיק במנייתי עדיין צפויה להערכתנו להיות גבוהה ממה שאפשר לקבל כיום באפיקים האחרים ואף בפער שמספיק לפצות את המשקיע על הסיכון והתנודתיות החדה שבמניות".

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עדכנה היום את האומדנים לתמ"ג במשק הישראלי במחצית השניה של 2013, שהיתה החלשה ביותר ב-5 השנים האחרונות .

בשבוע שעבר בבורסה

את יום המסחר האחרון בבורסה בתל אביב סיימו הסוחרים בירידות שערים, כאשר בסיכום שבועי מדד המעו"ף ירד 0.4% (לאחר 9 שבועות רצופים), מדד ת"א 100 ירד 1% ומדד הביומד נפל ב-4.5%. מנגד בלט מדד התקשורת שטיפס השבוע ב-1.5%.

המסחר בחו"ל

יום המסחר בוול סטריט ננעל ביום ו' במגמה שלילית, כשמניות המומנטום הגדולות הכבידו על המדדים המובילים. דוחות הבנקים הגדולים ג'י פי מורגן ווולס פארגו שפורסמו לפני הפתיחה אכזבו מעט את המשקיעים. אסטרטגים מעריכים שהמפולת בנאסד"ק באה מ"פחד גבהים", כלומר מניות הטכנולוגיה והביומד שנסחרו בעליות במשך תקופה ארוכה פשוט עלו יותר מדי.

הסערה בארה"ב השפיעה גם על מדדי המניות באסיה ובאירופה, שם איבדו המדדים המובילים בין 1% ל-2.4% (במדד הניקיי ביפן) ביום המסחר האחרון.

מניות במרכז

מניית אופקו הלת' (+2.1%) אופקו הלת' 1,704 +2.1% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:1,669 פתיחה:1,720 גבוה:1,726 נמוך:1,693 תמורה:5,700,145 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין לאחר ששבה עם פער ארביטראז שלילי במיוחד. המניה איבדה 3.7% ביום ו' למרות שלא פרסמה חדשות כלשהן, אך סבלה מהסנטימנט השלילי במניות סקטור הרפואה. המניה נסחרת כעת ברמתה הנמוכה ביותר מאז חודש פברואר.

גם מניית פרוטליקס (-0.54%) פרוטליקס 239.6 -0.54% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטליקס בסיס:240.9 פתיחה:240.9 גבוה:242 נמוך:237 תמורה:156,852 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין לאחר שאנליסטים בזאקס הורידו את המלצתם למניה ל'
תשואת חסר
תשואת חסר
המניה צפויה לתת תשואת חסר על תשואת השוק ב- 12 החודשים הקרובים
', והותירו את מחיר היעד על 4.3 דולר, לעומת מחיר הסגירה שעמד על 4.4 דולר.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

116 תגובות ב-87 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
87 המעריך 15/04/2014 01:20 המעריך
כפי שכתבתי, ירידות עד לרמה של 1320 במהלך אפריל ועליות לרמת 1480 במהלך מאי. הנצר יצא וראשו למעלה ואין מי שיוכל לעצור או לווסת .
86 שרון 13/04/2014 20:42 היכן גורביץ שרק מטעה אתכם-איזיציפ-ביולייט-בבילון-אינטרנ (ל"ת)
85 סאמי 13/04/2014 20:40 אז מי אמר לכם שלא תיראו יוצ=תר 1400 - 1500 במדד?מי אני (ל"ת)
84 רפי 13/04/2014 20:40 אמרתי לכם השוק שייך לשורטיסטים. הלונגיסטים יקבלו זובור (ל"ת)
83 אליהו 13/04/2014 19:20 לשחקני הבורסה
זה רק כסף. לא לקחת ללב. יום ג הוא יום חדש , וכן השמש תזרח שוב. ובעיקר אל תגזימו עם המצות. חג שמח.
82 אמיר 13/04/2014 14:40 איזה היפוך בפוקס............
פצצההההההההההההההההה תסיים בעליה
81 עוף החול 13/04/2014 13:47 מתחיל לנתח את הנפקת הזכויות הקרבה באפריקה (מסחר ב4 למאי
לאחר ההנפקה בדילול מלא (כלומר מימוש מלא גם של כל אופציות 9 שיתקבלו בזכויות לפי שער של 1200 למניה מחיר מימוש) השווי הנכסי למניה יהיה 2001 (לפי דוח שנתי של 2013). כלומר אופציה 9 בשווי נאיבי תהיה בשער 800 וזכות למניה ב726 תשקף הנחה של 12.75 ש"ח. חבילה של 10 מניות מוזלות ו4 אופציות משקפת שווי נאיבי של 16000 כלומר 160ש"ח ליחידת זכות לפי שווי נכסי למניה (באופן נאיבי).
80 יא ווארדי 13/04/2014 13:01 תראו את אאורה
ככה סתם ביום אחד עברה את 100 אג
79 עכביש 13/04/2014 11:52 הבועות שצפויות להתרסק שוק הנדל״ן והמניות (ל"ת)
78 עוף החול 13/04/2014 10:54 מי שרוצה להתמנף על אפריקה יכול לקנות זכויות ב4 למאי (ל"ת)
77 הדר 13/04/2014 10:51 ציינתי את מנית אידיבי עם ההיפוך הנה זה בא
על הגרף המניה לפני תיקון אלים צפונה , שיכול לגרד את 67 אג מעל לזה אפילו עד 75 אג .
76 מלאך הילדים 13/04/2014 10:46 אף אחד לא חשב
או מאמין שהשווקים רק יעלו הרי בסופו של יום לכל עליה יש גם את הירידה שבאה אחריה וזה מה שקורה כעת. סביר להניח שיבואו תיקונים עולים לירידות החדות אבל לפי מה שנראה השנה הזו תהיה מלאת תהפוכות כאשר המגמה הכללית לפחות בארה"ב היא תהיה ירידה. זו כמובן דעתי בלבד ואין כל המלצה לרכוש או למכור, כל אחד יעשה את החשבון שלו. שבוע טוב וחג שמח לכל בית ישראל!!!
75 יופיטר שוקי הון 13/04/2014 10:45 איפה מתנת חג? (ל"ת)
74 יופיטר שוקי הון 13/04/2014 10:39 הכל אדוםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איפה מתנת פססח??? (ל"ת)
73 יופיטר שוקי הון 13/04/2014 10:38 מה עם דמי פסח.?הכל יורד אלוהיםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
72 מאור 13/04/2014 10:31 בהזדמנות דפנסיביות
נילקחו - דלק קבוצה , אלביט מער' , טבע, פרוטרום - לט"א. חג שמח. זוכרים , קונים כשהדם זורם.
ר 13/04/2014 11:44 הדם זורם כל הזמן. אוי למי שדמו לא זורם,
הרי הוא בר מינן. לפי כוונתך, הדם זורם החוצה מהגוף, ברמה מסויימת , מגיע לרמה קריטית ואז...יש מצב ל..... יא חביבי , בזמן כזה , שב בצד והבט מבחוץ במתרחש. מה שקנית לט"א יכול להיות הרבה יותר זול וגם אז הייתי ממתין. הבנת? בהצלחה.
71 עוף החול 13/04/2014 10:30 לבייב משתתף בהנפקת הזכויות
בוחר לא להיות מדולל לפי שער 3200. תעשו את החשבון.
70 גק 13/04/2014 09:43 ירידות של 20% בתקופה הקרובה (ל"ת)
69 ווזווז 13/04/2014 09:25 מתמטיקה של ביזפורטל
מניות המעוף הדואליות בפערי ארביטראז' של בין 1.7 עד 6.5 אז איך הפער המשוקלל הוא 1.4 ??? איך???
ראש 13/04/2014 09:52 כי הם לא מהווים 100 אחוז מהמדד
ראש ...
68 גורביץ ומעוז 13/04/2014 08:48 אומרים כל ירידה לצורך עליה- צודקים!!!!! מי שמוכר
שימכור בזול אם אופקו בירידה של 6% תמכרו בירידה של 10% תנו לנו לקנות בזול
67 נוח והמבול 13/04/2014 08:46 אם הבנקים היום יעלו זה יהיה מוזר כי....
ירידות בחו"ל מביאים לירידה בתשואות של המשקיעים בחו"ל והבנקים וכולם מושקעים בחו"ל חזק, כולל חברות ביטוח אם אני לא טועה ואז הכל אמור לרדת, אם יחזיקו את הבנקים זה רק לימים ספורים כי המבול בדרך.
66 אחת שמבינה א 13/04/2014 08:05 צפי לחגיגה באדום, תהנו! (ל"ת)
תגובה 66 13/04/2014 08:46 תגובה שטנית - 666 עדיף שתשתקי ותהני לבד (ל"ת)
מאיר 13/04/2014 10:27 ואת עוד מצפה שלא יסמנו לך אדום במקום לשתוק היום אז את (ל"ת)
מאיר 13/04/2014 16:31 בכל מצב יגמר באדום היום אז אפשר לא להבהל אנא ממך (ל"ת)
65 כוננות ספיגה 13/04/2014 07:34 קדימה כל המבוגרים להלביש את החיתולים . (ל"ת)
64 דירות למכירה 13/04/2014 07:33 שוק הדירות ירד בכל בניין יש שלט של מתווך למכירה
הכסף יגיע לבורסה . ושלא יעבדו עליכם.... זה מימוש ולא מפולת
63 השוק בסוף יעלה 13/04/2014 07:31 הזדמנות קניה בקרוב מכירת נדלן והכל יגיע לבורסה
עד 2015 אין עליית ריבית. הכל יעלה בחזרה
62 אביעד 13/04/2014 07:31 שחרור אסירים
תיזהרו מפוטים נקבעו האסירים שישוחררו אחרי החג לפי חדשות הבוקר במצב של עסקה הנסד"ק לא מעניין השוק טס
61 תמכרו הכל 13/04/2014 07:24 תנו לקנות בזול (ל"ת)
60 שמואל 13/04/2014 07:11 לא לעשות כלום. רק להמתין.
מי שימכור בפניקה יקנה אחרי החג בעליות. החכמים אפילו קונים .זהו אחרי ליל הסדר עליות חודש.
59 שימי 13/04/2014 07:11 פתיחה אנגלית בגלל אופקו (ל"ת)
58 אביעד 13/04/2014 06:39 מאמין בגורביץ
יש מיליארד שקל של זרים בשוק הכל יתמתן 99 אחוז ממה שגורביץ אמר קרה עד היום וגם הפעם כל ירידה לצורך עליה חג שמח
57 ישראל 13/04/2014 01:45 אפריקה - בכיוון של התחזקות ועליה ! (ל"ת)
אפריקקה 13/04/2014 07:24 הנפקת זכויות שוב נמאס כבר ממנית הזבל הזאת (ל"ת)
56 משקיע 13/04/2014 01:16 מומלץ מאוד לקרוא!!
לפני שבוע בדיוק הגבתי לסקירה של משה שלום בגלובס וקראתי וצחקתי את סקירת 7 השניות שלאייל גורביץ שדיבר על עליות בשישי!!! משה שלום רשם לי בתגובה שאני לא קורא סקירות לאחר שרק רשמתי לכל המשקיעים לא לקנות קולים כי קרה מהלך חמור בארה"ב!!!!!!!! חבל מאוד שלא דאגו להזהיר משקיעים שבוע שעבר!!!! חג שמח לכולם
55 לא גאון אבל מבין 13/04/2014 00:44 מכרת? - יופי. מה תעשה עכשיו עם הכסף??? בכל האלטרנטיבות
יש אפס תשואה או בקירוב לאפס. תחזור עם זנב בין הרגליים אחרי שהשוק יעלה וכך תפסיד פעמיים.
54 יאנה 12/04/2014 23:52 מחר תקבלו צינור 9 צול
מי מפגר לתפוס סכין נופלת... המפולת כבר כאן..
התכוונת לעצמך? 13/04/2014 09:47 ליאנה
התכוונת כנראה לעצמך!
יאנה 13/04/2014 07:25 כן המפולת הגיעה מרוסיה לכאן (ל"ת)
53 חבר של 12/04/2014 23:42 ד
מעניין למה שתי תגובות שלו על הכותרות הבומבסטיות באתר,לא פורסמו?!בכי למה?
52 ישראל 12/04/2014 23:02 מניות הבנקים יום א' - ירוק ירוק (ל"ת)
51 העורב האמיתי 12/04/2014 22:20 מחר אני קונה קסם שורט על המעוף.בהצלחה לכולם (ל"ת)
50 VEKPI NKUS 12/04/2014 22:11 נראה לי שהחג הזה עדיף להיות מחוץ לתמונה....... סכנה (ל"ת)
49 חכם מה הוא אומר 12/04/2014 21:50 קונים מחר בירידות מוכרים בחול המועד בגאות (ל"ת)
גרבוש 12/04/2014 22:55 וקשקשן חכם יותר אומר:
באים עלינו לכלותינו...
48 בונוס 12/04/2014 21:44 עוד לא אמרה את המילה האחרונה...הודעה על הזרמת כספים
ממקור לא ידוע....דעתי בלבד
המליארדר 12/04/2014 22:56 שמעתי
הזרמת שבעה שקלים ו27 אגורות לקונוס ע" יופידו.
47 עודיני 12/04/2014 21:17 להתרחק מהשוק בחודשים הקרובים
מי שיקנה בפתיחה יחטוף בנעילה
46 פקיעה חודשית כ-1390 12/04/2014 20:51 אולי פתיחה אנגלית אבל ביום רביעי פתיחת תח... לשורטיסטים
אל פחד.הגנבים והמכונות ישחילו פה כל שורטיסט פישר מתלהב
רמי 12/04/2014 22:57 תגיד לי
להיות טומטום זה כואב?
45 לנצל ירידות 12/04/2014 20:48 לקנות אופקו פלוריסטים מזור. (ל"ת)
44 דוד מירושלים 12/04/2014 20:46 בתחילת המסחר ירידה של כ1.5%ולאחר מכן התמתנות
צבר של כתבות שליליות בכל העיתונים ידחוף אנשים בעלי ידים חלשות למכור, בנוסף לארביטראז' השלילי 1.42%. בהחלט צפוי, אם כי לא בטוח, שלקראת הסגירה תתמתן המגמה.לדעתי אף אחד לא הצליף בצורה דרסטית פוזיציות לונג באופ' פוט ואם יש כזה שעשה כך הרי מזלו שיחק לו.חג שמח לכולם
43 יונה בומבר 12/04/2014 20:42 מוכר מחר את הפוטים .וקונה קולים (ל"ת)
דמתי 12/04/2014 22:59 לא הבנתי
אבל ניראה לי חירבוש מצוי
42 מוסדי 12/04/2014 20:35 מוסדיים
צפו כי המוסדיים יפתחו מחר הגנות וזה בפני עצמו ייצר לחץ על המעוף. הבעיה היא שאין נזילות ואף אחד לא יסתכן בלפתוח פוזיציה לפני החג לאור העובד שיום ב צפוי להיות שלילי בשומקי אסיה ואירופה. להערכתי יהיה גרוע יוצר ממה שצופים פה.
41 ראובן 12/04/2014 20:33 הזדמנות
מחר בפתיחה הזדמנות לקנות , חבל שלי אין כסף נזיל , בכול אופן יש לי תיק מכובד ואני בכלל לא חשב שמחר זה יום מתאים למכירה , סבלנות תלמדו מהעבר.
דורי 12/04/2014 23:01 רוצה הלוואה
25 אחוז לחודש ותקנה ותרוויח 34 אחוז החודש, כדאי לך פקפק.
בעל נסיון רב 12/04/2014 20:54 קרעת אותי מצחוק עכשיו - כנס וקבל טיפ חינם:
טיפ:סכין חדה נופלת-לא מנסיפ לתפוס. במיוחד שזו רק ההתחלה והעתיד נראה רע בכל התחומים.
40 פתיחה ישראלית 12/04/2014 20:15 חצי יקנו חצי ימכרו (ל"ת)
39 העורב האמיתי לאבי 12/04/2014 19:54 תודה שהמלצת לי על פוטים.אני מפוצץ בפוטים (ל"ת)
אבי לעורב 12/04/2014 20:34 סוף סוף אנחנו על הסוס.בהצלחה חבר (ל"ת)
38 מבין עניין 12/04/2014 19:48 כן פייט ביופ, החזיקה יפה
כן פייט החזיקה יפה ביומיים האלה אני מאמין שכאשר יהיה תיקון היא תעלה מעלה מעלה יפה יפה. אז מי שרוצה למכור אני קונה
37 טל 12/04/2014 19:46 מרחץ דמים מחר באחד העם!
מכת המצרים הראשונה הולכת להכות בכל הכוח
מכת טיפשים 12/04/2014 20:43 למשל כמוך. (ל"ת)
36 המטייל 12/04/2014 19:41 הבנקים צריכים לחטוף
הם מושקעים חזק בחו"ל וגם חברות הביטוח חזק בחו"ל , נראה לי כי הם תמיד ממליצים על חו"ל, שימו לב על ההמלצות של לאומי לאחרונה, התיק שלהם חטף חזק והם גם אמורים לחטוף, מי שעיניו בראשו יברח מחר, לא חבל ? בהצלחה.
קוביי 12/04/2014 23:04 איזה לחטוף מה אתנ רוצה
ירדו 4 5 או 8 אחוז מחר כולה, זה לחטוף?
35 שחקן מעוף 12/04/2014 19:28 תמכרו הכל אנחנו נקנה לקראת סיום המסחר
יהיו ירידות חדות בתחילת היום לקראת שעה 2 נתחיל לאסוף רביעי חמישי נמכור לכם בחזרה ברווח חחחח
משקיע קטן 13/04/2014 14:25 אתה גאון תכתוב יותר (ל"ת)
יגאל 12/04/2014 20:38 הצחקת אותי
אין לך סיכוי
34 עמית 12/04/2014 19:23 השוק לא ירד מתחת 1400
יש מי שמחזיק אותו חזק, חג שמח
33 אלון 12/04/2014 19:03 הפעם זה שונה
ירידות חדות בפתח, השוק יתהפך בחו"ל שבר את כל התמיכות. התיקון התחיל!!! כאן שחקני מעו"ף לא יצליחו להחזיק את מדד 25, המחזורים יגדלו. מצפה מהמוסדיים להתחיל למכור עדיף לצאת ראשון ולא אחרון...
32 מחר קונה 12/04/2014 19:03 אופקו, פלוריסטם, ואיזיציפ. (ל"ת)
31 שלמה 12/04/2014 19:02 אין אלטרנטיבה לכסף. הריבית אפסית . הנדלן בשיא
המניות ימשיכו לעלות . זה מימוש .
יגאל 12/04/2014 20:41 עדיף להרוויח 1% מלהפסיד 30%
מחר כל מי אני מכיר מוכר מכל הבא ליד ונותן הוראה לקרנות, לפני החג, לכן רק יחמיר בצהריים והכיוון ברור... אל תשכחו ששבוע הבא גם המשבר הרוסי יוסיף שמן למדורה.z
30 סרגיי 12/04/2014 18:46 ידיים חלשות... בקרוב עליות (ל"ת)
29 אביעד 12/04/2014 18:44 ירידות בפתיחה
מימוש רווחים בריא מפולת רק בסתיו מדד היצור זינק 0.5 ציפו ל 0.1 תיזהרו עם הפוטים הזדמנות לקנות קולים למאי לא מייעץ נראה טיפשי לקנות פוטים בירידה חזקה
28 מצחיקוס 12/04/2014 18:37 איזה מצחיקים כל הדבילים שנתקעו עם מניות בשיא
וחושבים שצריך לעלות עד אין סוף בגלל שחג פסח- חחח איזה צינור בררך... מגיע לכולכם! אה וחג שמח... חחחח
לא מצחיקוס 12/04/2014 20:45 יעלה אין אלטרנטיבה לכסף . ארהב לא תעלה ריבית בקרוב
אין לכסף לאן לברוח
27 אביעד 12/04/2014 18:29 כל ירידה לצורך עליה
איפה גורביץ המנתח של ביזפורטל נבואה ניתנה לשוטים
חכה 12/04/2014 20:46 אז לדעתך ירד ולא יעלה? (ל"ת)
26 שועל ותיק 12/04/2014 18:26 מי שרוצה לדעת איך הסתיים השבוע הקרוב - כנסו
סוף השבוע האחרון היה אדום לגמרי וזה לא בפעם הראשונה. שבוע שעבר היה דומה מאוד רק בפחות עוצמה. מי שלא זוכר מה עשה מדד המעו"ף ביום ראשון האחרון? הוא התחיל בירידה של 0.6-0.7% וסגר בעלייה קלה. כמובן שהיו מניות שחטפו. אין ספק שיש להתרחק ממניות הביומד והטכנולוגיה בתקופה הקרובה ולעקוב אחרי החדשות לפני שנכנסים. מומלץ להשתמש באפליקציה בשם - החדשות של המניות שלי. בגדול שני תיקונים כאלה בשבוע אחד מזכירים תקופה מאוד קשה של 2008 ו-2011 ימים בהם השוק חטף מידי סוף שבוע. בהצלחה לכולם
רחמים 13/04/2014 00:30 צודק בכל מילה! אחלה טיפ (ל"ת)
25 איפה היפו???? 12/04/2014 18:17 איפה הגורו גורביץ? מה יש לו להגיד עכשיו? (ל"ת)
24 אל המוות 12/04/2014 18:12 מחר עליות
במתים
מת חזה 12/04/2014 19:24 הרגת אותי ( תרתי משמע) (ל"ת)
23 מניות הבנקים 12/04/2014 17:58 מחר יעלו (ל"ת)
22 חכם מה הוא אומר 12/04/2014 17:15 קונה מחר בירידות מוכר בחול המועד בגאות (ל"ת)
21 דובי ם 12/04/2014 16:52 שימו לב איך ביז מנפחים ענינים ומפחידים פתיחה אנגלית
התמוטטות התרסקות, דובים עם שיניים מפחידים. הכל כדי שתרגישו יש מפולת ולא תיקון
20 גוסלן 12/04/2014 16:29 ירידות חדות? קריסת מערכות כי
כולם רוצים לצאת מהחרא של שוק בועתי מנופח ומוחזק בכוח למעלה על מנת להכניס את העדר תוך התעלמות מהמצב במציאות. מחר יום התשלום... וכל הזמן הנראה לעין- מפולת רצינית..
19 מפולת 12/04/2014 16:10 בועת הנדלן כבר התפוצצה. בועת ההיטק גם התפוצצה
מה עכשיו צריך להתפוצץ? לא תהיה מפולת אלא מימוש קצר ועליות .
18 חתמזלו 12/04/2014 15:49 ירידות מתונות מחר
יש את ימימ החג ואז הפערים יקטנו לכן מחר יתחיל אדום כהה ובהמשך מגמה מעורבת מניות הגז ימתנו הירידות
17 אסף 12/04/2014 15:39 ועדיין לא לוקחים בחשבון ההשלחות של המשבר עם רוסיה
זה מצב של לוז-לוז לאירופה וארה״ב ויהיו גם לזה השלחות שליליות על הכלכלה... בקיצור מי יקנה מניות בתקופה כזו? - אולי אילו שקנו ביום ה׳ מעוף במדד 1422??? חחח
אבשלום קור 13/04/2014 00:33 השל כ ות (ל"ת)
16 מנו 12/04/2014 15:26 פתיחה ונעילה
קניה בפתיחת המסחר =רווח ובגדול.יש לזכור את הכלל. חלשים מוכרים והחזקים מרוויחים..שימו לב על בזק-טבע ופריגו במיוחד.ראה הוזהרתם.
15 למתחזה 12/04/2014 15:16 לשלמה מעוז- איפה העליות שהבטחת? שקרן עלוב (ל"ת)
14 לימורי 12/04/2014 15:13 בועות תמיד מתפוצצות
לא היתה הצדקה לניפוח בבורסות, בטח ובטח לא בתל אביב שנמצאת בשיא כל הזמנים- בדיחה עצובה בהינתן המצב האמיתי מסכנים אלו שעוד קנו מניות ביום חמישי במדד 1422.... פשוט אנבליבאבל....
13 וורן באפט 12/04/2014 15:09 איפה הגורואים
הזהרתי כאן בפורום לגבי הליכה עיוורת אחרי תחזיות מטופשות. אף אחד מהנביאים/ סוחרים והמעודדות שהולכות בעקבותם לא יזהיר אתכם מפני שינוי מגמה וכנראה שהיא השתנתה. זה מדהים איך קולות שלפני שבוע יכולנו לראות אותם ממלמלים למעלה.... ל מעלה.... נעלמו פתאום. איפה הבחור שקורא לעצמו שלמה מעוז וטוען שלא משנה מה הבורסה בדרך למעלה (עד היום לא הבנתי על מה הוא מסתמך בתחזית השורית שלו למעט העובדה שהוא מחזיק בקולים). תזכרו, מה שעבד בעבר ממשיך לעבוד עד שיום אחד פשוט כבר לא... ואין הזהרות. כדרך אגב כשיחזרו העליות גם אז הם לא יעדכנו אתכם בזמן הנכון... אני מניח שמחר נראה בריחה המונית, אף אחד לא רוצה להיות חשוף בחג ובטח שלא לפתיחה באירופה ביום ב. בהצלחה.
12 גודמן 12/04/2014 14:47 קריסה- כבר מספר שבועות קורס בסופש בחול
וכאן מחזיקים. יש פער כבר של 12% והפער רק גדל. וזה עוד לפני כל המלחמות והמשך שוק דובי בעולם שהדפיס את עצמו לדעת.... קריסה כבר אמרנו??
11 מימושים 12/04/2014 14:28 לאחר עליות גדולות זה מימוש מתבקש ולא התרסקות
השוק עוד יעלה
10 זיפו 12/04/2014 14:27 כל הכבוד לביזפורטל
לפי כמות כתבות האיוב, תמונות דובים וסופות , ברור לגמרי שביזפורטל נפטרו ביום חמישי מפוזיציית לונג ועברו לפוזיציית שורט ז"א העמיסו כמה אלפי פוטים לתיק. בזאת אני מצדיע לביזפורטל שהצליחו לתזמן את החלפת הפוזיציה בצורה כל כך מושלמת ביום חמישי האחרון. תזמון השוק זה הדבר הכי קשה בבורסה. בחודש האחרון המעוף סירב בעקשנות לרדת , במיוחד זה בלט בשבוע האחרון. מאחר שהנאסדק ירד בסופש 4.5% , הארביטראז 1.42%-, ומאחר שביז קובעת המון בכיוון המעוף אני צופה יום א ירידה של 2.5% במעוף. מאחר שכל הדואליות לרבות אופקו , טבע ופריגו נמצאות בריסוק טוטאלי אז המניות שיצילו את המולדת כלומר את גנבי המעוף יהיו דווקא מניות הבנקים ודלק קבוצה. אם הן לא יהיו ירוקות מאוד אז המעוף מחר אמור ליפול 3% לפחות.
דינו 12/04/2014 23:12 אתה מדבר וכותב ים
אני לא הבנתי אתה הבנת מה כתבת? ביז הלכו לפי עצות גוריביץ אז זה טוב או לא?
זיפו 13/04/2014 19:19 לא הבנתי מה אתה רוצה.
קראתי את תגובתי והיא ברורה לחלוטין . יש פסיקים ויש נקודות. מה קשור גוריביץ ? גוריביץ אמר עליות . ביז עשו הפוך והצליחו לתזמן בצורה מושלמת את כיוון השוק.
9 אנליסטים 12/04/2014 14:08 או שהם שקרנים או שהם לא מבינים כלום
לא מזמן המליצו על פלוריסטם בשער של 6$. על מזור אמרו שהיא רק תעלה שיש לה פוטנציאל רווחים. על אופקו אמרו שהיא ממש נסחרת מתחת לשוויה שקרנים. הלואי שהבורסה תתרסק ב 80%
8 ירידות 12/04/2014 14:05 שמחה רבה שמחה רבה הגיע הרגע שהמפסידנים ירויחו (ל"ת)
7 אופקו 12/04/2014 14:04 הזדמנות קניה (ל"ת)
6 מטוס הכריש 12/04/2014 14:02 אחלה מתנת חג נקבל מחר !! לדעתי ירידות של 2 אחוזים (ל"ת)
5 זיכרו שאמרתי 12/04/2014 13:16 בשורות מצויינות לליויתן ורציו
עיסקת וידסייד חתומה ממקורב אמיתי שיודע
הלואי אחי 12/04/2014 17:58 תמיד צדקת נקוה לבשורות טובות ועליות (ל"ת)
4 פששששש 12/04/2014 12:53 איזה כאב (ל"ת)
3 מומי 12/04/2014 12:47 ארביטראז
מעניין כשה הנסדאק עלה ביום רביעי בכ שני אחוז לא ראינו כותרות על עליות חדות זה מתבטה רק כשיש ירידות לכן לא בהכרך יהיו ירידות חדות
2 פקפק 12/04/2014 12:22 צפי לירידות חדות =
פותח חצי אחוז למטה, מסיים ירוק מנטה.
רותי השורטיסטית 12/04/2014 17:52 הצחקת אותי
חחחחחחחחחחחחחחחח