ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: מדד המעו"ף הוסיף 0.5%, מניית טבע קפצה 2.15%

מדד ת"א 75 טיפס 1% ומדד הביומד הוביל בעלייה של 1.3% בתמיכת המגמה מעבר לים. אופקו הובילה את המעו"ף ועלתה 2.5%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים, על רקע המגמה החיובית שנרשמת בוול סטריט ובמדדים המובילים באירופה. המשקיעים מעבר לים ממתינים לפרסום הפרוטוקולים של דיוני הפד' בשעה 21:00, כדי ללמוד על כוונות ה'פד' באשר למדיניות הריבית.

מדד ת"א 35 +0.88% מדד ת"א 35 1,430.25 +0.88% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,203,352,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.53% לרמה של 1,414 נק', מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף 1% ו מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סגר בעלייה מינורית של 0.05%. מדד הביומד בלט בעלייה של 1.28%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.1 מיליארד שקל.

אתמול באחד העם

אמש ננעל יום המסחר במגמה שלילית, כשמדד המעו"ף איבד 1.1% לרמת 1,406 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.9% ומדד הבנקים ירד 1.5%.

המסחר בחו"ל

יום המסחר בארה"ב נפתח במגמה חיובית, אחרי הסגירה החיובית אתמול שקטעה רצף של 3 ימי ירידות. מדד ה-s&p 500 עולה 0.3%, הנאסד"ק מטפס 0.67% ודאו ג'ונס עולה 0.35%.

המסחר בבורסות אירופה מתנהל כעת במגמה חיובית עם עליות שערים ברוב בורסות היבשת. הדאקס עולה 0.2% והפוטסי האנגלי מוסיף 0.7%.

יום המסחר במזרח אסיה ננעל היום במגמה מעורבת, כאשר הבורסה בשנחאי עלתה כ-0.2% ואילו מדד הניקיי נחלש 2% בהשפעת התחזקות הין מול הדולר.

אמש פרסמה קרן המטבע העולמית תחזית מעודדת לצמיחה בישראל , גבוהה יותר מתהחזית שהוציא בנק ישראל לפני כשבועיים. לפי הקרן, ב-2014 יצמח התוצר בארץ ב-3.2% וב-2015 בשיעור של 3.5%.

מניות במרכז

שותפות מאגר 'ליוותן' ריכזו עניין ובראשן דלק קבוצה -0.45% דלק קבוצה 51,000 -0.45% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:50,990 גבוה:51,480 נמוך:49,520 תמורה:26,715,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהגיעה לשווי של 17 מיליארד שקל. גם מניות {אבנר יהש} ו- דלק קידוחים יהש -0.39% דלק קידוחים 923.5 -0.39% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:920 גבוה:929 נמוך:899.4 תמורה:26,522,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו במגמה חיובית. לידיעה המלאה

מניית טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין גם היום לאחר שאמש רשמה את יומה הגרוע ביותר בחצי השנה האחרונה . ענקית התרופות הישראלית עברה עם פתיחת המסחר בארה"ב לנפילות של כמעט 7% בת"א. את יום המסחר פתחה המניה בירידות של כ-3% (פער הארביטראז' מהיום הקודם) והירידות בוול סטריט הגבירו את הלחץ על המניה שנעלה בנפילה של 5.5%.

מניית מדיגוס -6.75% מדיגוס 15.2 -6.75% מדיגוס בסיס:16.3 פתיחה:15.8 גבוה:16.2 נמוך:15.2 תמורה:446,313 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה על רקע הודעת החברה כי שתי פרוצדורות במערכת ה-MUSE של החברה עברו בהצלחה בטורקיה. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    איתמר?
    אבי 09/04/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אשמח לקבל עידכון לגבי איתמר. למה ירדה היום, לאחר ההודעה?
    סגור
  • 25.
    לאיציק, אברטון והחברים בתגובות 10 13 16 19
    ד"ר טליה 09/04/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני איתכם ותומכת בגישתכם. מתאים באמת למה שקורה בעולם. איציק היקר. שמור על כל החברה שלך...כולכם ניפלאים... אגב, אברי עזר לי בהרצאה מסובכת ואני מודה לו. אברי ואני פינטזנו על להיות החברים ה101 ו 102 שלכם....הגיע הזמן לפתוח השורות ובטח לצרף נשים....אתה שם לב שבקשתי באה קבל עם ועולם..........ביי יקירים.
    סגור
  • 24.
    הכי טובה כלכלית ים,וגם אלוני חץ. וטאואר (ל"ת)
    אייל 09/04/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 23.
    כמו שכתבתי טאואר 4% למעלה
    מושון 09/04/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היום בנסדק מתחיל הסקוייז. יש סגירה של עיסקת ענק עם מיליקרון
    סגור
  • 22.
    איצקו אחינו היקר
    ד"ר אברטון 09/04/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    1)בחוץ ראינו את האמור לקרות לפי התנהלות ה SMI היום. מהפתיחה הם משדרים עוצמות זריקת סחורה. מה שמעניין שמר פוטין משגר הרבה מניות משוויץ לשוק. 2)אצלכם בארץ אפשר להבחין בכיוון של הפוקעים לפי "התנהלותם" היום עם משקולות מניות הבנקים. LOVE U DEAR
    סגור
  • 21.
    אמרתי לכם בזק ובנותיה לא שוות,רק דלק קבוצה (ל"ת)
    רני 09/04/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 20.
    מה יהיה עם בנק לאומי? לא זזה!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 09/04/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 19.
    ראו
    א ו ב ע י ר ק ס ב 09/04/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    5 3
    היום תופעות מעניינות ביותר...עכשיו דקותיים לפתיחה בארה"ב! יתכנו דברים חריגים בעוצמתם...שחקני המעוף לפני פקיעונת ויתכן שיזדקקו לחסדי שמיים....אבל, הבאלאגנים מעבר לים...וכאן בביצה שלנו, רק נחוש את התנועות והתנודות בעולם.
    סגור
  • 18.
    המנייה היחידה שאני ממליצה לקנות היא כמובן טאוור
    אחת שמבינה א 09/04/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    6 5
    היא חייבת לפרוץ שוב, אין לי מושג מה קרה בימים האחרונים שירדה הרבה, טוב שהיה לי את השכל למכור והיום אני שוב קניתי אותה, להזכירכם שלפני כחודשיים בערך אולי קצת יותר הזהרתי אתכם מאינסוליין, אם אני לא טועה עמדה בשער 280- 290 ואני ידעתי שהיא במגמת ירידה והיא תמשיך לרדת עוד. אם אתם רוצים להקשיב לי, אל תתעסקו בבנקים עכשו ואם בכל זאת אתם מתעקשים לקנות אז תמכרו מהר גם ברווח של 4- 5% לא להמתין ליותר. ביתר המניות תמתינו חייב להיות תיקון למטה. אני רוצה לציין 3 מניות הכי טובות בשוק וחבל שלא השקעתי בהן, פניקס, אלוני חץ ןאלרוב ישראל, הן הכי שוות. המשך יום טוב, תהנו!
    סגור
  • כמה שאת לא מבינה. פשוט בדיחה (ל"ת)
    רואים 09/04/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    סגירה ענקית של עיסקה לטאואר עם מיליקרון
    מושון 09/04/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    התחלת הזמנות עבודה למפעל ביפן כבר מחודש הבא טאואר תעבור השנה את המיליארד עומד להיות סקוייז אדיר. רשמו זאת לפניכם
    סגור
  • 16.
    ל 13 ו 10
    שוברט 09/04/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני חיברתי את הסימפוניה הבלתי גמורה. זה בדיוק כמו שהירידות החזקות בארה"ב לקחו אמש פסק זמן(לא הוואפלה) והיום ימשיכו. גם אני אסיים הסימפוניה שלי בקרוב...ואגלה: זה יהיה בצלילים הכי נמוכים שיש. אני מקווה שתהנו..
    סגור
  • 15.
    הפוטציאל אדיר... דעתי בלבד (ל"ת)
    בונוס לא תשאר מאחור 09/04/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לדרדס
    ברל 09/04/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שמור אותה לעצמך(את דעתך) את מי מעניין בונוס או קונוס? רגע...האם זאת החברה שרוכשת את אפל?
    סגור
  • 14.
    יוטרייד==הפסדי כסף (ל"ת)
    יובל 09/04/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כי זה לא מסחר בבורסה זה סתם הימורים............
    החכם 09/04/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל על הכסף
    סגור
  • 13.
    נאסדק ושאר ירקות
    ברהמס מנגן מוצארט 09/04/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הסתבכות ארה"ב עם רצונה "להגן על אוקראינה" שתיסתפח על כורחה לרוסיה, תביא, יחד עם שאר הבלאגנים את הנאסדק ל2500 נקודות בקרוב ול 1800 והרבה פחות בהמשך.
    סגור
  • 12.
    לכל המטומטמים בפורום, אורביט חתמה על שיתופ פעולה עם ח
    אורביט 09/04/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 4
    חברה ענקית ששוה 3.5 מיליארד פאונד. בזמן שאורביט שווה רק 120 מיליון שקל.
    סגור
  • יה דביל ומטומטם..למה אתה מגלה..
    מנהל הביצוע של העסקה 09/04/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עכשיו כולם יבואו למכור בכל מחיר אחרי שהבינו שמדובר במכירת 1000 חבילות מסטיק אורביט בעסקה של 2725.56 כולל מע"מ. עכשיו העסקה תיפול בגללך יה דפוק.
    סגור
  • דוקא לא ניראה לי שהוא כזה מטומטם.
    זהבי 09/04/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה שחסר לאורביט כדי לקפוץ 100% זה רק כתבה בביזפוטל.
    סגור
  • נתן זהבי החבר של שפטל
    זה אתה 09/04/2014 19:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא מבין איך אתם כאלה אחוקים, הרי אתם רחוקים אחד מהשני אלפי מיילים. ואורביט, חברה קקיונית של כמה עשרות מליוני שקלים שמסתובבת סביב אותו מחיר כבר הרבה שנים. לדעתי מר ששון ישר יופיטר עומד להשתלט על החברה בצורה אגרסיבית אחרי הזרקת כסף. שיהיה לו בהצלחה.
    סגור
  • 11.
    המעוף מסיים היום בירידות.......
    חיליק 09/04/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 12
    כותבים עכשיו הרבה קולים
    סגור
  • 10.
    יפן וכל שאר ירקות
    ויואלדי מנגן שופן 09/04/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סה"כ כרגע מינוס 12 % מתחילת השנה. סמן קצוני לבאות בכל העולם. הפעם הבומבה שנחטוף תהיה גדולה עשרות מונים מכל מה שחווינו עד היום. אם לא שמתם לב, בידקו ביצועי הדאו ופוטסי ששקועים באדום ולא מצליחים להתרומם. יש סבירות גדולה מאד שנמצא את הפוטסי האנגלי ב 4100 לא בעוד הרבה זמן. וזאת תהיה תחנה בדרך ל 2900 ואף פחות.
    סגור
  • 9.
    לא לשמוע להם
    נותן בראש 09/04/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    5 3
    רק אתמול יצאה ביזפורטל בכותרת צעקנית ש.."גדול הקולות השוריים בוול סטריט- דוד גרטן(מי זה...) מפחד.......שמעתם? מפחד מהמניות ופתאום שילשל במכנסים והחליט לצאת....... ומה ענתה לו וול סטריטי אתמול?????נא גדול בעיין.........נראה א7ות עכשיו מתרץ ומתנצל..........כמו שאמר פעם פרופסור מכובד בכלכלה-הכי קל להיות רואה שחורות...אן יצדק מיד יצעק אמרתי לכם..אם יתבדה-מי יזכור אותו בכלל
    סגור
  • לנותן
    א 09/04/2014 10:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם אפשר, יש לך את שמו של הפרופסור המכובד? זה מאד מעניין אותי הנושא. תודה לך.
    סגור
  • 8.
    איזה עליה 0.7 בתאורטי כמו שאתם כותבים
    גוג 09/04/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ואיזה נעליים של ברוך . עליה 0.24 מהיכן אתם לוקחים נתונים?
    סגור
  • 7.
    ביזפורטל מה עם סרגל הכלים? (ל"ת)
    ד 09/04/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    מה יהיה הסוף של האתר של דיסקונט? (ל"ת)
    גל 09/04/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 5.
    מפולת מתגלגלת (ל"ת)
    משה 09/04/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 4.
    עליות (ל"ת)
    תרואפיקס ביו 09/04/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    המבחן היום הוא 1415 -1417 אם עובר אותו נגיע ל 1450 (ל"ת)
    שבי 09/04/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מפיטום 1450?
    גוגיל 09/04/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני רואה מינינום 1656.76.
    סגור
  • 2.
    יאלה רציו עוד עשרה ימים בשורות מצויינות (ל"ת)
    יאלה ליויתן 09/04/2014 08:42
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 1.
    פוקס תזנק 5 אחוז היום, עוד עסקה בדרך......